Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Upės g. šiemet bus pradėta daryti normaliai. T.y. dviračių takas bus gatvės pusėje, o nuo pėsčiųjų bus atskirtas žalumynais
    Gal būtų galima daugiau informacijos apie dviračių taką palei Upės gatvę? Nes kiek žiūrėjau neseniai čia įmestą nuorodą į techninį projektą, pagal kurį bus tvarkomos teritorijos ir dviračių takai palei Nerį dešinėje pusėje (I etapas), tai būtent palei Upės gatvę jokių dviračių takų nenumatyta tame projekte, tik kelios atkarpos už Mindaugo tilto tolyn.

    Comment


      Parašė Marukas Rodyti pranešimą

      Gal būtų galima daugiau informacijos apie dviračių taką palei Upės gatvę? Nes kiek žiūrėjau neseniai čia įmestą nuorodą į techninį projektą, pagal kurį bus tvarkomos teritorijos ir dviračių takai palei Nerį dešinėje pusėje (I etapas), tai būtent palei Upės gatvę jokių dviračių takų nenumatyta tame projekte, tik kelios atkarpos už Mindaugo tilto tolyn.
      Palei Upės gatvę tarp Žaliojo ir Baltojo tiltų yra atskiras projektas.

      Comment


        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
        Pagaliau tai įvyko: iš žemgrobių atimtoje Neries pakrantėje atidarytas dviračių takas

        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/grynas/gyvenima....d?id=78070115
        Aplinka ten tai visai nesutvarkyta, šalia visur kažkokoks smėlis kuris po lietaus plaunamas į tą patį taką. Negi sunku buvo užvežti juodžemio ir užsėti žolyte? Jei jau oficialiai atidarė tai teks kada pafotkinti visą broką ir į Tvarkau Vilnių priduoti.
        Paskutinis taisė Gladiator; 2018.05.22, 12:46.

        Comment


          Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

          Taip, čia šaligatvis (pagal kelio ženklus). Apgailėtina. Čia visai kita situacija. Tik apgailėtinumo lygis skirias x kartų..

          Kelio ženklai dar likę? Reikia faktinių nuotraukų ir registruoti problemą.
          Molėtų gatvėje ženklai po senovėj ir vargu ar keisis per artimiausis kelioliką jei ne keliasdešimt metų. Šaligatvio nenaikins, nes alternatyvos nėra. Platinti arba tiesti kitoje kelio pusėje rodos 2km šaligatvio brangoka. Su dabartinėm madom naikinti dviračių tako irgi neišdrįs. Nors geriau ten nebūtų - vairuotojai nepypintų važiuojantiems gatve. Nors kuo toliau, tuo rečiau pasitaiko - matyt vietiniai patys pabando dvirtakį ir supranta kodėl juo nesinaudoja.

          Comment


            Parašė Marukas Rodyti pranešimą

            Gal būtų galima daugiau informacijos apie dviračių taką palei Upės gatvę? Nes kiek žiūrėjau neseniai čia įmestą nuorodą į techninį projektą, pagal kurį bus tvarkomos teritorijos ir dviračių takai palei Nerį dešinėje pusėje (I etapas), tai būtent palei Upės gatvę jokių dviračių takų nenumatyta tame projekte, tik kelios atkarpos už Mindaugo tilto tolyn.
            Dviračių takai numatyti ir Neries krantinių tech. projekte ir atskirame projekte. Tas atskiras projektas, kaip suprantu, yra tiesiog dalis Neries krantinių darbų.

            Dviračių tako nuo Baltojo tilto iki Vingio parko projekto ištraukos:

            Click image for larger version

Name:	1.png
Views:	1
Size:	158,4 kB
ID:	1643079

            Click image for larger version

Name:	2.png
Views:	1
Size:	304,8 kB
ID:	1643080


            Neries krantinių tech. projekto ištrauka:

            Click image for larger version

Name:	3.png
Views:	1
Size:	229,9 kB
ID:	1643081

            Comment


              Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

              Aplinka ten tai visai nesutvarkyta, šalia visur kažkokoks smėlis kuris po lietaus plaunamas į tą patį taką. Negi sunku buvo užvežti juodžemio ir užsėti žolyte? jei jau oficialiai atidarė tai teks kad pafotkinti visą broką ir į Tvarkau Vilnių priduoti.
              Čia dar geriausią atkarpą išsirinko. Visą pavasarį sausra - nedygsta žolė.

              Comment


                Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                Tai yra techninis šaligatvis, neskirtas pėstiesiems Šioje gatvės pusėje nėra jokių objektų, stotelių, kad ja būtų patogiau eiti pėstiesiems, tad su vaikais galite eiti kitoje gatvės pusėje Ar tikrai, šioje gatvėje reikia eiti pėstiesiems šia gatvės puse. Šiuo konkrečiu atveju - nemanau.

                Ar tikrai visose gatvėse reikia šaligatvių iš dviejų pusių? Pėsčiųjų srautas tokioje, jei jis bus, tai tik minimalus. Pritariu, kad vietoje plytelių galėjo žolę užsodint. Tačiau visur dabar tuose techninius šaligatvius įrenginėja...
                Jeigu ten techninis šaligatvis, tai tikrai tada nesuprantama kodėl jis toks platus ir kodėl iš plytelių. Ant to galima buvo pinigų sutaupyti. O jeigu tenais nėra pėščiųjų srauto, o kitoje pusėje yra, tai neaišku kodėl ir dviračių takas nedaromas toje pusėje, kur vyksta srautas, nes dviračių kaip ir pėščiųjų maršrutai įprastai yra tie patys.

                Bet aš iš principo nesuprantu labai plačių dviračių takų prasmės, o ypač tose vietose, kur dviračių srautas minimalus. Aš nesu prieš plačius dviračių takus, bet aš esu prieš kai tai daroma pėščiųjų šaligatvių sąskaita, nes tokiu atveju pėstieji pradeda vaikščioti dviračių taku ir čia ne dėl kažkokios kultūros, bet tiesiog fiziškai jeigu eina trys žmonės šalia - jie siaurame šaligatvyje nebetelpa ir jiems nepaaiškinsi, kad jūs vaikščiokit tik po du, o jeigu yra trečias, tegul eina iš paskos. Minimalus šaligatvio plotis turėtų būti skirtas trim žmonėm, kad laisvai galėtų eiti mama su su vaiku ir nereikėtų prasilenkiant su kitu žmogu išlįsti į dviračių taką, o dviračių takas turėtų būti daromas dvipusiam eismui, t.y. dviejų dviratininkų pločiui. Bet man kai kada atrodo, kad dviračių takas yra daromas trims dviračių eilėms, dar ir tose vietose kur dviračių eismas minimalus ir tas visiškai nesuprantama tais atvejais, kai šalia padaromas šaligatvis tik dviejų žmonių pločiui. Pvz. kaip yra šalia Parkas Outlet:



                Užtektų pėščiųjų taką padaryti vos šiek tiek platesnį ir pėstiesiems nebeliktų nei noro nei būtinybės vaikščioti dviračių taku, kas dabar vyksta, o dviračių takas nuo to tikrai nenukentėtų, nes jis dabar yra beveik dvigubai platesnis, nei pvz. šitas variantas, kuris neintensyviam dviračių eismui mano supratimu yra visai pakankamas:

                Comment


                  /\ Gerai būtų, jei nurodytum pločius ir nereikėtų spręsti apie dviračių takų pločius pagal vizualizacijas ar nuotraukas.

                  Prie Parkas Outlet dviračių takas berods yra 3 metrų pločio (vizualiai matuojant, nežinau kaip ten tikrai yra). Dvipusiam takui tai yra optimalus plotis. Užtenka nubrėžti skiriamąją liniją tako viduryje ir pasimato, kad net ir per siauras gali būti.

                  Tavo vizualizacijoje parodytas takas yra absurdiškai siauras kaip dvipusiam. Vizualiai tai yra ~2 metrai. Pas mus STR minimumas dvipusiam yra 2,5m, kas ir tai jau yra tikrai per siaura (todėl visur stengiamasi tiesti ne siauresnius nei 3m).

                  Dviračių srautą imti už pagrindą ir sakyti, kad nereikia platesnio, nes nėra srauto - kvailoka. Toje naujoje baigiamoje tiesti gatvėje automobilių srauto išvis nebuvo, nes buvo miškas. Bet tai juk nebuvo pretekstas netiesti gatvės toje vietoje. Tam pas mus ir tiesiami dviračių takai, kad dviratininkų skaičius augtų ir kuo daugiau tuo geriau.

                  Comment



                    Esmė yra, kad negalima daryti tobulo dviračio tako, pėsčiųjų taką padarant tragišku. Reikia ieškoti aukso viduriuko, kad gerai būtų tiek vieniems, tiek kitiems, nes kad ir koks tobulas būtų dviračių takas, jeigu pėsčiųjų takas bus tragiškas - labiausiai nuo to kentės būtent dviračių takas.

                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Dviračių tako nuo Baltojo tilto iki Vingio parko projekto ištraukos:

                    Mano supratimu ir vėl daromas per siauras pėsčiųjų takas, dviejų plytelių plotis tai yra tas plotis, kurio reikia vienam žmogui. O šiuo atveju pėsčiųjų takui skiriamos keturios plytelės, t.y. 1,6 m. pėščiųjų šaligatvis ir 3 m. pločio dviračių takas. Pėščiųjų šaligatvi reiktų platinti kažkurios dalies sąskaita. Galbūt lengviausiai tai būtų padaryti susiaurinant tą medžių alėją, o jeigu to neišeina padaryti, tai reikėtų kiek siaurinti techninį šaligatvį arba dviračių taką, vietoj 3 m. padaryti 2,5 m. pločio. Papildomi 50 cm. pėsčiųjų takui išspręstų visas problemas. O dabar gi pėsčiųju šaligatvis ne labai daug platesnis, nei techninis ir tai nėra gerai.
                    Paskutinis taisė Eidvis; 2018.05.22, 12:53.

                    Comment


                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                      Mano supratimu ir vėl daromas per siauras pėsčiųjų takas, dviejų plytelių plotis tai yra tas plotis, kurio reikia vienam žmogui. O šiuo atveju pėsčiųjų takui skiriamos keturios plytelės, t.y. 1,6 m. pėščiųjų šaligatvis ir 3 m. pločio dviračių takas. Pėščiųjų šaligatvi reiktų platinti kažkurios dalies sąskaita. Galbūt lengviausiai tai būtų padaryti ta medžių alėjos sąskaita, o jeigu to neišeina padaryti, tai reikėtų kiek siaurinti dviračių taką, vietoj 3 m. padaryti 2,5 m. pločio. Papildomi 50 cm. pėsčiųjų takui išspręstų visas problemas.
                      Dar kartą pasižiūrėk į brėžinį ir pamatysi, kad pėsčiųjų tako plotis - 3,68 metro. Platesnis už dviračių. Pusė tako taip, gaunasi ~1,8 metro. Bet to pilnai užteks ten, kur pėsčiųjų praktiškai visai nėra - Upės g. Ir nėra daug potencialo atsirasti ten pėsčiųjų.

                      P.S. Dviračių takas čia yra magistralinis. 3 metrai jam net per siaura.
                      Paskutinis taisė Creatium; 2018.05.22, 12:57.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Dviračių srautą imti už pagrindą ir sakyti, kad nereikia platesnio, nes nėra srauto - kvailoka. Toje naujoje baigiamoje tiesti gatvėje automobilių srauto išvis nebuvo, nes buvo miškas. Bet tai juk nebuvo pretekstas netiesti gatvės toje vietoje. Tam pas mus ir tiesiami dviračių takai, kad dviratininkų skaičius augtų ir kuo daugiau tuo geriau.
                        Bet su minimalia analize matosi, kad Santaros gatvėje milžiniško dviračių srauto artimiausius dešimtmečius nebus. Iki šiol aplinkui esantys dvirtakiai buvo pustuščiai. Šitas sujungimas magiškai neužsipildys. Nu nebus daug srauto iš ligoninių į Visorius ir Riešę Net ir ateityje nutiesus ML ir atsiradus dvirtakiui Santariškės->Pašilaičiai, šita atkarpa yra nepakeliui iš ligoninės. Į centro pusę nei iš Riešės, nei iš Santariškių namų irgi nepakeliui. Vieni jau turi GV dvirtakį, kitiems per ligonines, net ir be dvirtakio, gerokai tiesiau. Nelogiškai panaudoti pinigai + pėstieji toliau pratinami, kad taisyklės ir žymėjimas neatspindi realybės.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Dar kartą pasižiūrėk į brėžinį ir pamatysi, kad pėsčiųjų tako plotis - 3,68 metro. Platesnis už dviračių. Pusė tako taip, gaunasi ~1,8 metro. Bet to pilnai užteks ten, kur pėsčiųjų praktiškai visai nėra - Upės g. Ir nėra daug potencialo atsirasti ten pėsčiųjų.
                          Brėžinyje irgi įdomiai sužaidė. Kaip suprantu tarpas tarp šaligatvio ir medžio priskaičiuotas prie pėsčiųjų tako pločio. Aišku prasilenkt per medį galima. Ypač kai aplink medį sudėtos grotelės. Bet vizualiai pėstieji vistiek taikys į savo 4 plyteles ir bus žaidžiama "kieno rėmas mažesnis - tas į medį"

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                            Pvz čia kaip suprantu yra normalus šaligatvis. Nors ir siauresnis už "techninį" Santaros gatvėje. https://www.google.com/maps/@54.7926...7i13312!8i6656
                            Nuoroda duota į Vilniaus rajoną, o ne miestą. Standartai skiriasi. Tarkim, labai didelis kontrastas tarp miesto ir rajono infrastruktūros yra greitį mažinantys kalneliai: mieste geltonai juodi ir važiuoklės (sportinės) nelaužo, o rajone beveik nepastebimi (iš pilko betono), žymiai aukštesni, mažai nuožulnūs ir dažniausiai nepažymėti, neretai net įspėjamojo kelio ženklo nebūna. Žodžiu, rajone atsilikėliai išvis. Labai gaila, kad standartai skiriasi.

                            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                            Bet aš iš principo nesuprantu labai plačių dviračių takų prasmės.
                            Darnaus judrumo plane (ar tai Bendrajame plane) magistraliniams dviračių takams norima užtikrinti didesnį eismo greitį. Tarkim automobilių kelių plotis taip pat skiriasi magistralėje Vilnius-Klaipėda nuo D kategorijos kiemo gatvės.

                            Edit: be to, dviratis ne motociklas: lėčiau važiuojant sunkiau yra pusiausvyrą išlaikyti, tad dviratininkai neretai kiek linguoja į šonus, ypač "rekreacininkai". Sunkiau juos aplenkti.
                            Paskutinis taisė dondc; 2018.05.22, 13:06.

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Darnaus judrumo plane (ar tai Bendrajame plane) magistraliniams dviračių takams norima užtikrinti didesnį eismo greitį. Tarkim automobilių kelių plotis taip pat skiriasi magistralėje Vilnius-Klaipėda nuo D kategorijos kiemo gatvės.
                              Greičiau važiuojantys dviratininkai šiaip ar taip renkasi gatvę, o ne tokius trumpus jungiamuosius dvirtakius. Daug didesnis peilis greičiui yra ne tako plotis, o dažni šviesoforai su mygtukais. Aišku koks dvirtakis palei upę galėtų būti ir platesnis. Bet tokiuose net nelabai yra kur įsibėgėti, o jau matosi kitas šviesoforas ir galima lėtai riedėti iki jo.

                              Perėjos taip pat šlykštus reikalas važiuojant su dviračiu. Jei važiuoji gatve - tave traktuoja kaip eismo dalyvį ir viskas aišku. Jei važiuoji dvirtakiu ir turi pervažiuoti per šalutinę gatvę, visų pirma natūralu, kad turi sustoti ar bent gerokai pristabdyti. Antra, neaišku ko iš tavęs tikisi vairuotojas - vieni geranoriškai praleidžia, kiti tik tada kai nulipi ir tampi pėsčiuoju.

                              Šviesoforinės perėjos taip pat gerokai patogiau važiuojant gatve. Su eismu pravažiuoji ir rami galva. Dvirtakyje su atskiru šviesoforu.. Jei žalia - vistiek teks gerokai pristabdyti, kad įsitikintum ar auto praleidžia. Neretai pėstiesiems/dviratininkams dega raudona ir stovi kol eismas važiuoja ir po to turi trumpą langą pravažiuot. Jei su mygtuku - tenka atvažiuoti, sustoti, paspausti mygtuką ir laukti sekančio ciklo. Kuris kartais užtrunka labai netrumpai. Nors važiuojant su eismu buvo galima prašokt per ankstesnę žalią Arba kai kuriuose sankryžose su dvirtakiais reikia pervažiuoti 2x per šviesoforą, kai su eismu galima tiesiog pasukti su rodykle į kairę. Sumoj važiavimas su dviračiu dvirtakiais atima didelę dalį privalumų prieš auto
                              Paskutinis taisė mantasm; 2018.05.22, 13:12.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Brėžinyje irgi įdomiai sužaidė. Kaip suprantu tarpas tarp šaligatvio ir medžio priskaičiuotas prie pėsčiųjų tako pločio. Aišku prasilenkt per medį galima. Ypač kai aplink medį sudėtos grotelės. Bet vizualiai pėstieji vistiek taikys į savo 4 plyteles ir bus žaidžiama "kieno rėmas mažesnis - tas į medį"
                                Čia bus panašiai, kaip yra padaryta Goštauto g. T.y. pėsčiųjų takas platus, bet vietomis susiaurėja dėl žaliosios juostos, suoliukų ir t.t. Tokios vietos atkarpoje nuo Baltojo tilto iki Baravyko g. bus trys.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Prie Parkas Outlet dviračių takas berods yra 3 metrų pločio (vizualiai matuojant, nežinau kaip ten tikrai yra). Dvipusiam takui tai yra optimalus plotis. Užtenka nubrėžti skiriamąją liniją tako viduryje ir pasimato, kad net ir per siauras gali būti.

                                  Tavo vizualizacijoje parodytas takas yra absurdiškai siauras kaip dvipusiam. Vizualiai tai yra ~2 metrai. Pas mus STR minimumas dvipusiam yra 2,5m, kas ir tai jau yra tikrai per siaura (todėl visur stengiamasi tiesti ne siauresnius nei 3m).
                                  Štai pavyzdys, kai į 2 metrų pločio taką telpa net trys dviračiai.



                                  Parkas Outlet dviračių tako atveju jis turėjo būti daromas ne 3 m. pločio, o 2,5 m. +50 cm. pėsčiųjų takui būtų išspręsndę visas problemas. 2,5 m. pločio dviračių takas yra daug daugiau, nei to reikia toje vietoje. Dviračių eismas ten išvis mažai vyksta, o mažam eismui pilnai užtektų ir 2m. pločio dviračių tako. Jeigu kažkam tai per mažas plotis prasilenkti - tai jau geriau kada dviračiai trumpam išvažiuoja į pėsčiųjų taką, negu kad pėstieji eina dviračių taku. Bet, kaip minėjau, aš nesu už siaurus dviračių takus. Aš esu už plačiuis tais atvejais, kai tai įmanoma ir yra pakankamai prasmės (eismo). Bet esant siauram šaligatviui turi būti ieškomas kompromisas tarp dviračių ir pėsčiųjų tako. Negalime aklai vadovautis tobulų dviračių takų standartais pamiršdami, kad ir pėsčiųjų šaligatviai turi turėti kažkokius standartus.

                                  Dar kartą pasižiūrėk į brėžinį ir pamatysi, kad pėsčiųjų tako plotis - 3,68 metro
                                  Medžių alėjos nereikėtų priskaičiuoti prie pėsčiųjų tako, na bet iš bėdos galima. Tik aš geriau jau tą medžių alėją būčiau nukėlęs į techninį šaligatvį, galbūt jį net šiek tiek praplatinant.

                                  Comment


                                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                    Štai pavyzdys, kai į 2 metrų pločio taką telpa net trys dviračiai.



                                    Parkas Outlet dviračių tako atveju jis turėjo būti daromas ne 3 m. pločio, o 2,5 m. +50 cm. pėsčiųjų takui būtų išspręsndę visas problemas. 2,5 m. pločio dviračių takas yra daug daugiau, nei to reikia toje vietoje. Dviračių eismas ten išvis mažai vyksta, o mažam eismui pilnai užtektų ir 2m. pločio dviračių tako. Jeigu kažkam tai per mažas plotis prasilenkti - tai jau geriau kada dviračiai trumpam išvažiuoja į pėsčiųjų taką, negu kad pėstieji eina dviračių taku. Bet, kaip minėjau, aš nesu už siaurus dviračių takus. Aš esu už plačiuis tais atvejais, kai tai įmanoma ir yra pakankamai prasmės (eismo). Bet esant siauram šaligatviui turi būti ieškomas kompromisas tarp dviračių ir pėsčiųjų tako. Negalime aklai vadovautis tobulų dviračių takų standartais pamiršdami, kad ir pėsčiųjų šaligatviai turi turėti kažkokius standartus.
                                    Tu čia rodai 4 metrų pločio dviračių taką. Du metrai vienai krypčiai - pas mus tai būtų kosmosas. 3 metrų pločio takai pas mus yra dvipusiams takams, po 1,5 metro kiekvienai krypčiai.

                                    O kokios problemos yra prie Parkas Outlet? Apart to, kad dviračių take trūksta skiriamosios juostos, neteko niekada matyti ten krūvos pėsčiųjų.

                                    Ulonų g. numatomas E1 kategorijos magistralinis takas:

                                    Click image for larger version

Name:	Annotation.png
Views:	1
Size:	281,3 kB
ID:	1643098

                                    3 brėžinys: http://www.vilnius.lt/lit/Vilniaus_m...ialusi/1743148

                                    Comment


                                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                      Štai pavyzdys, kai į 2 metrų pločio taką telpa net trys dviračiai.



                                      Parkas Outlet dviračių tako atveju jis turėjo būti daromas ne 3 m. pločio, o 2,5 m. +50 cm. pėsčiųjų takui būtų išspręsndę visas problemas. 2,5 m. pločio dviračių takas yra daug daugiau, nei to reikia toje vietoje. Dviračių eismas ten išvis mažai vyksta, o mažam eismui pilnai užtektų ir 2m. pločio dviračių tako. Jeigu kažkam tai per mažas plotis prasilenkti - tai jau geriau kada dviračiai trumpam išvažiuoja į pėsčiųjų taką, negu kad pėstieji eina dviračių taku. Bet, kaip minėjau, aš nesu už siaurus dviračių takus. Aš esu už plačiuis tais atvejais, kai tai įmanoma ir yra pakankamai prasmės (eismo). Bet esant siauram šaligatviui turi būti ieškomas kompromisas tarp dviračių ir pėsčiųjų tako. Negalime aklai vadovautis tobulų dviračių takų standartais pamiršdami, kad ir pėsčiųjų šaligatviai turi turėti kažkokius standartus.



                                      Medžių alėjos nereikėtų priskaičiuoti prie pėsčiųjų tako, na bet iš bėdos galima. Tik aš geriau jau tą medžių alėją būčiau nukėlęs į techninį šaligatvį, galbūt jį net šiek tiek praplatinant.
                                      Parkas outlete blogas ne dviračių takas, o šaligatvis. Vietoje to, kad užpylinėti tokius plotus skalda, galėjo įdeti normalų tarpą tarp dviračių ir pėsčiųjų.
                                      Juokingiausia, kad rodai 5m pločio taką ir kalbi, kaip galima sutilpti į 2 metrus.

                                      Comment




                                        Na tai nuotraukoje aiškiai matosi kaip trys dviratininkai telpa į 2 m. plotį. Tą ir norėjau parodyti. Kad tai yra dvipusis magistralinis dviračių takas - tai suprantama. Bet ne visur tokio reikia. Ne visur reikia ir to 3 m. pločio tako. Problemos prie Parkas outlet yra tos, kad ten labai platus dviračių takas, kuriuo beveik nevyksta joks dviračių eismas, o pėsčiųjų takas toks siauras, kad net nedidelis srautas žmonių į jį nesutelpa ir dažnai tenka matyti kaip jie eina dviračių taku. Aš nelabai suprantu kodėl būtent toks variantas yra geresnis? Kodėl gi negersesnis variantas ten būtų padaryti ne 3 m., o 2,5 m. pločio dviračių taką taip išsprendžiant pėsčiųjų problemas ir vis dar atitinkant dvipusio dviračių tako standartus?

                                        Comment


                                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą


                                          Na tai nuotraukoje aiškiai matosi kaip trys dviratininkai telpa į 2 m. plotį. Tą ir norėjau parodyti. Kad tai yra dvipusis magistralinis dviračių takas - tai suprantama. Bet ne visur tokio reikia. Ne visur reikia ir to 3 m. pločio tako. Problemos prie Parkas outlet yra tos, kad ten labai platus dviračių takas, kuriuo beveik nevyksta joks dviračių eismas, o pėsčiųjų takas toks siauras, kad net nedidelis srautas žmonių į jį nesutelpa ir dažnai tenka matyti kaip jie eina dviračių taku. Aš nelabai suprantu kodėl būtent toks variantas yra geresnis? Kodėl gi negersesnis variantas ten būtų padaryti ne 3 m., o 2,5 m. pločio dviračių taką taip išsprendžiant pėsčiųjų problemas ir vis dar atitinkant dvipusio dviračių tako standartus?
                                          Trūkt už vadžių - vėl iš pradžių. Ko taip įsikandai tą dvirtakio siaurinimą? Visų pirma tavo pavyzdyje į 2 metrus telpa ta pačia kryptimi važiuojantys - jiems net nereikia prasilenkti. Antra - kaip pats matai tarp skirtingų krypčių yra net 0,5m skiriamoji apsauginė juosta. O nuo pėsčiųjų šaligatvių dar atskirta ir žaliąja zona. Taip kad šito pavyzdžio nelaikau jokiu argumentu. Bet pilnai palaikau argumentą, kad ir pėstiesiems reiktų palikti nesiauresnius pločius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X