Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Geriausia būtų visiems gražiai tilpti abiejose gatvės pusėse. Defakto tas ir bus. Nes taisyklės tik $^#$@ ir toks dizainas tik įtvirtina šį požiūrį

    Man asmeniškai nei šilta nei šalta. Kai važiuosiu dvirtakiu - nepyksiu dėl ant dvirtakio einančių pėsčiųjų. Kai būsiu pėsčias - nepereidinėsiu 2x šviesoforo vien tam, kad netyčia neužlipt ant dvirtakio. Su dviračiu turbūt ramiai minsiu gatve, žiūrint kokie bus šviesoforų režimai...

    PP nesigilinau tiek, kad žiūrėt kur numatyti apšvietimo stulpai centimetrų tikslumu. Ar galima tikėtis tokių kliurkų iš diplomuotų dėdžių ir tetų? Vien jų įrengimas šlaito pusėje arba bent tarp dvirtakio ir šaligatvio būtų pagerinęs situaciją 10x.
    PP aiškiai buvo nurodyta, kur bus šviestuvai. Tarp dviračio ir šaligatvio negalima, nes dviračių takai turi apsaugines zonas, t.y., kad dviračių takas būtų naudojamas pilnu savo pločiu. Šitoje pusėje pėsčiųjų šaligatvių nėra - tai techninis šaligatvis, kuriame eina visos komunikacijos. Ko dar jame trūksta ir gailiuosi, kad nesiūliau - tai medžių tarp stulpų, jeigu tai įmanoma. Tada būtų dar visiems aiškiau kur yra skirta pėstiesiems, o kur ne.

    EDIT: Man visiškai neaišku kur čia visiems reikės "du kartus" kirsti šviesoforą einant pėsčiomis. Vienintelis atvejis, kai šioje gatvėje reikės kirsti šviesoforą einant pėsčiomis bus Santariškių g. pusėje, jeigu eisit nuo Muzikų st. Ir tą šviesoforą bet kuriuo atveju reikėtų kirsti, tik galbūt tada kitame gatvės gale. AKA susigalvojat neegzistuojančių problemų, kad tik galėtumėt pasipiktinti.
    Paskutinis taisė Creatium; 2018.05.22, 10:03.

    Comment


      Parašė k0fis Rodyti pranešimą

      Bet tai ar mes Lietuviai ant tiek durni esam? Juostų neužteko, asfalto neužteko, tai dabar jau ir raudono asfalto su juostom nebeužtenka suprasti, kad dviračiu taku einama, gal 2m aukščio tvorom apstatyt? Sutinku, kad čia galėjo ir geriau padaryti, bet tragedijos didelės nėra, kad visi patenkinti būtų. Pats paminėjai, kad žmonės vistiek takais vaikšto nors šalia pats plačiausias šaligatvis, tai, kad ir kaip čia padarytų durnių vaikščiojančių taku atsirastų.
      Pastatyk nors ir policininką kas 2 metrus, kuris dalins įspėjimus už ėjimą dviračių taku. Kol bendras dizainas idiotiškas - tol ir bus einama dvirtakiu. Problema ne supratima, kad eina dvirtakiu. AIšku, kad supranta. Problema, kad žmogus yra pasąmoningai verčiamas eiti dvirtakiu. Šaligatvis lyg ir yra. Bet jis toks nepatogus. kad nori nenori išlendi į dvirtakį. Reikia arba išvis nedaryti šaligatvio, arba padaryti padorų. O toks tik skatina laužyti taisykles. O įpratus laužyti taisykles - nusispjaunama ir ten, kur jų būtų galima nelaužyti. Elementari psichologija.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Pastatyk nors ir policininką kas 2 metrus, kuris dalins įspėjimus už ėjimą dviračių taku. Kol bendras dizainas idiotiškas - tol ir bus einama dvirtakiu. Problema ne supratima, kad eina dvirtakiu. AIšku, kad supranta. Problema, kad žmogus yra pasąmoningai verčiamas eiti dvirtakiu. Šaligatvis lyg ir yra. Bet jis toks nepatogus. kad nori nenori išlendi į dvirtakį. Reikia arba išvis nedaryti šaligatvio, arba padaryti padorų. O toks tik skatina laužyti taisykles. O įpratus laužyti taisykles - nusispjaunama ir ten, kur jų būtų galima nelaužyti. Elementari psichologija.
        Apstu pavyzdžių kur ir takas ir šaligatvis platus, kad ir Laisvės pr. ten tikrai puikiai galima apsieiti neinant dviračių taku (neskaitant kaikurių kvailų vingių ir ties stotelėmis), bet vistiek einama, būtent problema supratime, kad čia tik dviračių takas, ir juo važiuoja TIK dviračiai, o ne automobiliai, fūros, autobusai ar motociklai.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

          PP aiškiai buvo nurodyta, kur bus šviestuvai. Tarp dviračio ir šaligatvio negalima, nes dviračių takai turi apsaugines zonas, t.y., kad dviračių takas būtų naudojamas pilnu savo pločiu. Šitoje pusėje pėsčiųjų šaligatvių nėra - tai techninis šaligatvis, kuriame eina visos komunikacijos. Ko dar jame trūksta ir gailiuosi, kad nesiūliau - tai medžių tarp stulpų, jeigu tai įmanoma. Tada būtų dar visiems aiškiau kur yra skirta pėstiesiems, o kur ne.

          EDIT: Man visiškai neaišku kur čia visiems reikės "du kartus" kirsti šviesoforą einant pėsčiomis. Vienintelis atvejis, kai šioje gatvėje reikės kirsti šviesoforą einant pėsčiomis bus Santariškių g. pusėje, jeigu eisit nuo Muzikų st.
          Arba išvis nedaryti šaligatvio ir palikti pievutę tarp stulpų. Nebent vieną mažą plytelę palei bortelį kaip techninį šaligatvį. Nes dabar atrodo 100% kaip šaligatvis. Tik juo einant pasidaro nepatogu

          Dažnas varnų šaudytojų maršrutas - ratas per Skersinės gatvę ir atgal per Santariškių gatvę. Šią vasarą garantuotai šita gatvė bus populiariausia rajono promenada. Nebereiks vaikščiot pro visus ligoninių įvažiavimus, stoteles, išdaužytus šaligatvius, parkingus ir t.t. Bėgiojant irgi geras variantas sukt ratus, be šviesoforų

          Comment


            Geras dviračių takas be geros infrastruktūros pestiesiems - bevertis.
            Paskutinis taisė Resutas; 2018.05.22, 10:15.

            Comment


              Parašė k0fis Rodyti pranešimą

              Apstu pavyzdžių kur ir takas ir šaligatvis platus, kad ir Laisvės pr. ten tikrai puikiai galima apsieiti neinant dviračių taku (neskaitant kaikurių kvailų vingių ir ties stotelėmis), bet vistiek einama, būtent problema supratime, kad čia tik dviračių takas, ir juo važiuoja TIK dviračiai, o ne automobiliai, fūros, autobusai ar motociklai.
              Laisvės pr. čia nekišk, ten parodija, o ne dvirtakis. Anksčiau paiušė ant šaligatvių dažais, dabar tik skirtumastoks, kad pats asfaltas jau dažytas. Kai ims tikrai taikyti gerąsias Europos praktikas, tuomet galima bus tikėtis ir pėsčiųjų sąmonės pokyčių.

              Comment


                Ta Santaros gatvė nepanaši į tokią, kurioje būtų daug pėsčiųjų arba dviratininkai lėktų nepertraukiamu srautu abiem kryptimis. Tai ir dviračių taku einantis vienas kitas pėstysis problemų nekels. Kiek pastebėjau, tai geriausia pėsčiųjų ugdymo priemonė dažnai ir greitai važiuojantys dviratininkai. Tokiuose takuose pėstieji nelipa ant dviračių tako ir eina ten, kur jiems priklauso. Bet jei dviračių takas pustuštis, tai natūraliai jame dviratinkus pakeičia tie, kuriems to tako reikia labiau.
                Tik Vilniuje yra painiavos, kad kai kur dviračių takas yra prie važiuojamosios dalies, o kai kur - ne. Šioje gatvėje lengva atskirti pagal dangą, bet kai kur tiesiog šaligatvis padalintas per pusę balta linija. Pvz., Upės gatvėje pėstiesiems instinktyviai norisi eiti toliau nuo gatvės, tačiau kaip dviračių takas pažymėta būtent ta pusė, kuri toliau nuo gatvės. Bet ženklinimas per daug nusitrynęs, kad kas nors kreiptų į jį dėmesį.

                Comment


                  Parašė k0fis Rodyti pranešimą

                  Apstu pavyzdžių kur ir takas ir šaligatvis platus, kad ir Laisvės pr. ten tikrai puikiai galima apsieiti neinant dviračių taku (neskaitant kaikurių kvailų vingių ir ties stotelėmis), bet vistiek einama, būtent problema supratime, kad čia tik dviračių takas, ir juo važiuoja TIK dviračiai, o ne automobiliai, fūros, autobusai ar motociklai.
                  Nes nuo seno įprasta, kad dviratis ne siena, pasitrauks. Tas pats kaip dvirtakis palei Nerį Žirmūnuose. Kur teoriškai pėstieji turėtų vaikščioti žvyru palei dvirtakį Aišku taip niekas nedaro. Aišku yra ir atvirkščiai - dviračiai toleruojami ten, kur jų teoriškai neturėtų būti. Visi įpratę, kad projektuotojai turi problemų su logika, pripaišo čia ko reikia ir nereikia, bet dėmesio kreipt į tai nėra būtina O šita gatvė tik dar labiau užtvirtins tokius įpročius.

                  Galima ilgai ginčytis kaip žmonės turėtų laikytis taisyklių, vaikščiot ratais kvadratais ir pan ir t.t. Galima arba paišyti teoriškai ir skųstis, kad žmonės yra žmonės ir elgiasi atitinkamai. Arba daryti pagal faktinį žmonių elgesį.

                  Šitoje vietoje visiškai nematau jokio praktinio poreikio tokiam magistraliniam dvirtakiui. Kas važiuoja į užmiestį - nuo Santariškių žiedo ir toliau suks pro Mokslinkų sankryžą, nes pro ligoninę kol kas nėra padoraus privažiavimo. Čia praktiškai tik jungtis iš Santariškių namų iki GV dvirtakio. Bet į centro pusę nesinaudos - paprasčiau pasikeikt važiuojant pro ligoninę, susitaupo kone du kilometrai ir pora šviesoforų. Į užmiesčio pusę - Skersinės gatvė arba tiesiai per mišką. Santariškių namai<->Bajorai/Visoriai susisiekimo reikia minimaliai. Su mažai eismo kitiems bus tik dar daugiau pagundos vaikščioti kaip patinka ir nekreipti dėmesio į žymėjimą.

                  Comment


                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                    Ta Santaros gatvė nepanaši į tokią, kurioje būtų daug pėsčiųjų arba dviratininkai lėktų nepertraukiamu srautu abiem kryptimis. Tai ir dviračių taku einantis vienas kitas pėstysis problemų nekels. Kiek pastebėjau, tai geriausia pėsčiųjų ugdymo priemonė dažnai ir greitai važiuojantys dviratininkai. Tokiuose takuose pėstieji nelipa ant dviračių tako ir eina ten, kur jiems priklauso. Bet jei dviračių takas pustuštis, tai natūraliai jame dviratinkus pakeičia tie, kuriems to tako reikia labiau.
                    Tik Vilniuje yra painiavos, kad kai kur dviračių takas yra prie važiuojamosios dalies, o kai kur - ne. Šioje gatvėje lengva atskirti pagal dangą, bet kai kur tiesiog šaligatvis padalintas per pusę balta linija. Pvz., Upės gatvėje pėstiesiems instinktyviai norisi eiti toliau nuo gatvės, tačiau kaip dviračių takas pažymėta būtent ta pusė, kuri toliau nuo gatvės. Bet ženklinimas per daug nusitrynęs, kad kas nors kreiptų į jį dėmesį.
                    Upės g. šiemet bus pradėta daryti normaliai. T.y. dviračių takas bus gatvės pusėje, o nuo pėsčiųjų bus atskirtas žalumynais

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Laisvės pr. čia nekišk, ten parodija, o ne dvirtakis. Anksčiau paiušė ant šaligatvių dažais, dabar tik skirtumastoks, kad pats asfaltas jau dažytas. Kai ims tikrai taikyti gerąsias Europos praktikas, tuomet galima bus tikėtis ir pėsčiųjų sąmonės pokyčių.
                      Jei dabar parodija, tai kas ankščiau buvo? Normalus tas takas, ne geriausias bet ir neblogiausias pavyzdys.
                      Prie progos nufotografuosiu tako parodiją Gabijos g. ties statoma IKI, va ten tai cirkas geras padarytas, kai šaligatvis 1m pločio ir šalia dviračių platus takas, kur jo išvis nereikėjo daryti (kaip suprantu ateityje dviračių takas bus ties planuojama tiesti Pavilnionų g.)

                      Comment


                        Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                        Geras dviračių takas be geros infrastruktūros pestiesiems - bevertis.
                        Būtent. Šioje vietoje tiesiog reikėtų per vieną plytelę daugiau pėstiesiems skirti šiek tiek susiaurinant drivačių taką. Nuo to dviračių takas daug nenukentėtų, ir toliau laisvai galėtų prasilenkti priešingomis kryptimis važiuojantys dviratininkai. Kartais atrodo, kad taip smarkiai stengiamasi atitikti aukščiausią dviračių tako standartą ir plotį, kad pėstieji visiškai pamirštami. Pėsčiųjų takas taip pat turėtų turėti tam tikrus standartus - jie turi būti iš abejų gatvės pusių ir tokio pločio, kad einant dviem žmonėms vienam šalia kito, jie galėtų prasilenkti su iš priekio ateinančiu pėsčiuoju neišlendant nei į gatvę, nei į dviračių taką. Jeigu neužtenka šaligatvio pločio plačiam dviračių takui ir normaliam šaligatviui, tai reikia ieškoti aukso vidurukio, kad tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams būtų gal ne tobulai, bet bent jau gerai. Negalima vieną daryti tobulu, o kitą tragišku.

                        Comment


                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                          Būtent. Šioje vietoje tiesiog reikėtų per vieną plytelę daugiau pėstiesiems skirti šiek tiek susiaurinant drivačių taką. Nuo to dviračių takas daug nenukentėtų, ir toliau laisvai galėtų prasilenkti priešingomis kryptimis važiuojantys dviratininkai. Kartais atrodo, kad taip smarkiai stengiamasi atitikti aukščiausią dviračių tako standartą ir plotį, kad pėstieji visiškai pamirštami. Pėsčiųjų takas taip pat turėtų turėti tam tikrus standartus - jie turi būti iš abejų gatvės pusių ir tokio pločio, kad einant dviem žmonėms vienam šalia kito, jie galėtų prasilenkti su iš priekio ateinančiu pėsčiuoju neišlendant nei į gatvę, nei į dviračių taką. Jeigu neužtenka šaligatvio pločio plačiam dviračių takui ir normaliam šaligatviui, tai reikia ieškoti aukso vidurukio, kad tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams būtų gal ne tobulai, bet bent jau gerai. Negalima vieną daryti tobulu, o kitą tragišku.
                          Kazkodel butent taip daznai ir daro. Nesuprantu kodel... siulyciau priimant atsakingus asmenis i projektavima ir rekonstrukcija ziureti ar jie yra gime Vilniuje ir jame gyveno didziaja dali gyvenimo. Jei ne, tokiu zmoniu nepriimt. Nes atrodo kad daro *ieciai is kitu miestu ar kaimu, kuriem nusispjaut ant Vilniaus. Atejo isakymas padaryt dviraciu taka, paeme STRa ir nupaise. O kaip eis pestieji, kas ten toliau gausis ne motais. Jeigu jie patys gyventu cia, augintu vaikus galbut ziuretu atsakingiau idedant daugiau meiles.

                          Comment


                            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                            Būtent. Šioje vietoje tiesiog reikėtų per vieną plytelę daugiau pėstiesiems skirti šiek tiek susiaurinant drivačių taką. Nuo to dviračių takas daug nenukentėtų, ir toliau laisvai galėtų prasilenkti priešingomis kryptimis važiuojantys dviratininkai. Kartais atrodo, kad taip smarkiai stengiamasi atitikti aukščiausią dviračių tako standartą ir plotį, kad pėstieji visiškai pamirštami. Pėsčiųjų takas taip pat turėtų turėti tam tikrus standartus - jie turi būti iš abejų gatvės pusių ir tokio pločio, kad einant dviem žmonėms vienam šalia kito, jie galėtų prasilenkti su iš priekio ateinančiu pėsčiuoju neišlendant nei į gatvę, nei į dviračių taką. Jeigu neužtenka šaligatvio pločio plačiam dviračių takui ir normaliam šaligatviui, tai reikia ieškoti aukso vidurukio, kad tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams būtų gal ne tobulai, bet bent jau gerai. Negalima vieną daryti tobulu, o kitą tragišku.
                            O kitoje gatvės pusėje kokio pločio šaligatvis? Kartais ne dvigubai platesnis? Gal būtų pakakę gatvės važiuojamąją dalį pastumti pusmetriu ir abiejose pusėse būtų pakankami pločiai?

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                              Nuo GV į Santariškių pusę. Gražus dviračių takas. Tik įdomu kur pasidėti pėstiesiems. Užprogramuotas pėsčiųjų vaikščiojimas dvirtakiu
                              Šioje pusėje yra tik dviračių takas. Čia nėr ko pėstiesiems vaikščiot Kitoje gatvės pusėje - šaligatvis pėstiesiems. Čia nėr ko dviračiams važinėt

                              O šiaip tai taip - pėstieji eis dviračių taku. Nors nei dviratininkų, nei pėsčiųjų čia daug neturėtų būti.

                              Comment


                                Kitaip tariant tieskim kur reikia ir kur nereikia min 5 metrų pločio šaligatvius, visai kaip sovietų laikais

                                Comment


                                  Parašė anna Rodyti pranešimą

                                  Na, gal kiek perdėjau, bet esmė ta pati- norėtumėt tuo kraštu eit pats, ar vest savo mažametį?
                                  Tai yra techninis šaligatvis, neskirtas pėstiesiems Šioje gatvės pusėje nėra jokių objektų, stotelių, kad ja būtų patogiau eiti pėstiesiems, tad su vaikais galite eiti kitoje gatvės pusėje Ar tikrai, šioje gatvėje reikia eiti pėstiesiems šia gatvės puse. Šiuo konkrečiu atveju - nemanau.

                                  Ar tikrai visose gatvėse reikia šaligatvių iš dviejų pusių? Pėsčiųjų srautas tokioje, jei jis bus, tai tik minimalus. Pritariu, kad vietoje plytelių galėjo žolę užsodint. Tačiau visur dabar tuose techninius šaligatvius įrenginėja...
                                  Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2018.05.22, 11:35.

                                  Comment


                                    Pagaliau tai įvyko: iš žemgrobių atimtoje Neries pakrantėje atidarytas dviračių takas

                                    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/grynas/gyvenima....d?id=78070115

                                    Comment


                                      Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                                      Tai yra techninis šaligatvis, neskirtas pėstiesiems
                                      Ženklo, kad pėstiesiems eiti draudžiama nėra Nebūnant ekspertu nelabai lengva atskirti kur techninis šaligatvis, o kur normalus.

                                      Pvz čia kaip suprantu yra normalus šaligatvis. Nors ir siauresnis už "techninį" Santaros gatvėje. https://www.google.com/maps/@54.7926...7i13312!8i6656

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Ženklo, kad pėstiesiems eiti draudžiama nėra Nebūnant ekspertu nelabai lengva atskirti kur techninis šaligatvis, o kur normalus.

                                        Pvz čia kaip suprantu yra normalus šaligatvis. Nors ir siauresnis už "techninį" Santaros gatvėje. https://www.google.com/maps/@54.7926...7i13312!8i6656
                                        Taip, čia šaligatvis (pagal kelio ženklus). Apgailėtina. Čia visai kita situacija. Tik apgailėtinumo lygis skirias x kartų..

                                        Kelio ženklai dar likę? Reikia faktinių nuotraukų ir registruoti problemą.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Ženklo, kad pėstiesiems eiti draudžiama nėra Nebūnant ekspertu nelabai lengva atskirti kur techninis šaligatvis, o kur normalus.

                                          Pvz čia kaip suprantu yra normalus šaligatvis. Nors ir siauresnis už "techninį" Santaros gatvėje. https://www.google.com/maps/@54.7926...7i13312!8i6656
                                          Ne ženklo reikia, o paprasčiausiai nekloti plotelių prie pėsčiųjų perėjų sankryžose, kad nieks nesugalvotų tuo taku pasukti.
                                          P.S. Panaši klaida iki šiol daroma ir prie VT stotelių, kai klojamas ištisai šaligatvis bilekiek metrų nuo laukimo paviljono, kol galų gale pasibaigia įstrižai kirsdamas dviračių taką. Po tokių genialių idėjų dar pasiskųskit, kad pėstieji dviračių nepaiso.
                                          Paskutinis taisė Ginthus; 2018.05.22, 11:55.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X