Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Šiaip yra keli tipai takų: takas ir juosta. Dviračių takas - tai atskirą dangą turintis takas. Dviračių juosta - tai šaligatvyje arba kelio dalyje horizontaliuoju ženklinimu atskirta dalis. Pastarajai reikalavimai gal yra mažesni, nežinau šito. Nors abejoju.
    Pagal PĖSČIŲJŲ IR DVIRAČIŲ TAKŲ PROJEKTAVIMO REKOMENDACIJOS R PDTP 12:

    Dviračių eismo juosta – gatvės važiuojamosios dalies kraštinė fiksuoto pločio juosta, skirta dviračių eismui ir atskirta nuo transporto eismo nužymėjimo linija ar kitomis priemonėmis.

    Kaip suprantu dviračių eismo juosta (minimalus plotis - 1,5 m) negali būti įrengti ant šaligatvio. Ar yra kažkokios kitokios taisyklės, kur tai leidžia?

    Comment


      Trumpai:

      dviračių takas – yra dviejų krypčių, plotis nuo 2,5 iki 3,5 m (priklausomai nuo srautų);
      dviračių juosta – vienos krypties eismas, min. 1,5 m. (pvz. Gedimino pr. ar Kęstučio g. Žvėryne).

      Ten kur paminėtas bendras pėsčiųjų ir dviračių takas, tai jis toks ir yra, tad negali būt padalinti 3 m po 1,5 m.

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Trumpai:

        dviračių takas – yra dviejų krypčių, plotis nuo 2,5 iki 3,5 m (priklausomai nuo srautų);
        dviračių juosta – vienos krypties eismas, min. 1,5 m. (pvz. Gedimino pr. ar Kęstučio g. Žvėryne).

        Ten kur paminėtas bendras pėsčiųjų ir dviračių takas, tai jis toks ir yra, tad negali būt padalinti 3 m po 1,5 m.
        Taigi kaip suprantu, dviračiams skirta erdvė turi būti bent 2,5 m pločio (išimtiniais atvejais 2 m pločio).
        Paskutinis taisė PoDV; 2018.05.12, 00:34.

        Comment


          Punktyrinės linijos nupiešimas ant tako Vingio parke buvo geriausias dalykas, galėjęs nutikti tam takui. Šiandien važiuojant nemačiau ten nei vieno (!) pėsčiojo. Ankstesniais metais ėjo visi kas tik netingėjo ir reikėjo pastoviai tarp jų vingiuoti. Spėju kad psichologiškai ta punktyrinė linija veikia ir primena automobilių kelią - į kurį visiems baisu įžengti. Galbūt nupiešus ją ant kitų takų ten irgi nevaikščiuotų ir nestovėtų tiek baisiai daug žmonių? Tik tiek kad nėra tiek jau daug pakankamo pločio takų. Ant seno šaligatvio tarp stulpų nepaišysi juk..

          Comment


            Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
            Punktyrinės linijos nupiešimas ant tako Vingio parke buvo geriausias dalykas, galėjęs nutikti tam takui. Šiandien važiuojant nemačiau ten nei vieno (!) pėsčiojo. Ankstesniais metais ėjo visi kas tik netingėjo ir reikėjo pastoviai tarp jų vingiuoti. Spėju kad psichologiškai ta punktyrinė linija veikia ir primena automobilių kelią - į kurį visiems baisu įžengti. Galbūt nupiešus ją ant kitų takų ten irgi nevaikščiuotų ir nestovėtų tiek baisiai daug žmonių? Tik tiek kad nėra tiek jau daug pakankamo pločio takų. Ant seno šaligatvio tarp stulpų nepaišysi juk..
            Taip turėtų žymėti visus naujus takus. Tik be tų ištisinių linijų šonuose. Nors IMO reikėtų ir jų ten, kur takai yra viename lygyje.

            Comment


              Gal vienas kitas bėgikas, bėgantis po 3 min/km tą tiesiąja, nesutrukdys labai dviračių eismui...

              Comment


                Takas link Gariūnų.

                Click image for larger version

Name:	4EC7C40A-E8D8-4657-81E6-B3B407737BE0.jpeg
Views:	1
Size:	282,0 kB
ID:	1641051
                Flickr

                Comment


                  Kad liaudis nesusigundytų, pasakysiu, kad skalda baigiasi ir toliau seka smarkiai perkastas klampus smėlis. Prieš kelias dienas su 32 mm padangom apsisukau ir pasukau į mišką...

                  Comment


                    Visuomenės informavimas apie numatomą šaligatvių kapitalinį remontą ir dviračių tako Erfurto gatvėje, Vilniuje, projektavimą
                    http://www.vilnius.lt/index.php?3860371010

                    Comment




                      Comment


                        /\ Baisokokas projektas. Jau neminint fakto, kad jeigu jau rengia projektą, tai galėjo laisvai įtraukti visos gatvės pertvarkymą, nes dabar turim fakin greitkelį 4 eismo juostų po 3,75 metrus. Ir pats dviračių takas kupinas šūdų visokių: nėra pervažų ties perėjomis, bortai skersai tako ant kiekvieno įvažiavimo (pastarieji vietomis irgi kaip atskiros gatvės), nėra įžemintas ir t.t.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          /\ Baisokokas projektas. Jau neminint fakto, kad jeigu jau rengia projektą, tai galėjo laisvai įtraukti visos gatvės pertvarkymą, nes dabar turim fakin greitkelį 4 eismo juostų po 3,75 metrus. Ir pats dviračių takas kupinas šūdų visokių: nėra pervažų ties perėjomis, bortai skersai tako ant kiekvieno įvažiavimo (pastarieji vietomis irgi kaip atskiros gatvės), nėra įžemintas ir t.t.
                          apie ka as ir sakau. O tu pradedi man oponuot kad labai brangu, gerai kad nors kazka daro, is serijos "jei ne Putinas tai kas".
                          Tai ir pasidziaukim kad Architektu ir Erfurto gatves iamzins 4 juostom artimiausiems 10-15 metams. Paskui visa gatve lopuose vietoj ištisinio asfaltavimo, nes mat reiktu per daug kvadratiniu metru asfaltuot

                          Comment


                            Kaip drįstate kritikuoti miesto veiksmus hipsterių kūmyro valdymo metu? Juk čia "pinigų nėra", "tempai spartėja", "pastaruoju metu viskas gerėja", "rėkiantys ir žliumbikai", rodantys pirštais į klaidas ir kvailumą yra kvailiai, nes nemato gerėjančio Vilniaus.
                            Galvokite, ką šnekate, kritikai!

                            Comment


                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                              apie ka as ir sakau. O tu pradedi man oponuot kad labai brangu, gerai kad nors kazka daro, is serijos "jei ne Putinas tai kas".
                              Tai ir pasidziaukim kad Architektu ir Erfurto gatves iamzins 4 juostom artimiausiems 10-15 metams. Paskui visa gatve lopuose vietoj ištisinio asfaltavimo, nes mat reiktu per daug kvadratiniu metru asfaltuot
                              Aš tau neoponuoju. Sakiau, kad tu pats sau prieštaravai (ir taip buvo) aiškindamas, kad tempai per lėti, bet tuo pačiu reikalaudamas rengti projektą dėl kiekvienos gatvės. Skaičių kiek gatvių pavyktų taip sutvarkyti taip ir nepateikei.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                /\ Baisokokas projektas. Jau neminint fakto, kad jeigu jau rengia projektą, tai galėjo laisvai įtraukti visos gatvės pertvarkymą, nes dabar turim fakin greitkelį 4 eismo juostų po 3,75 metrus. Ir pats dviračių takas kupinas šūdų visokių: nėra pervažų ties perėjomis, bortai skersai tako ant kiekvieno įvažiavimo (pastarieji vietomis irgi kaip atskiros gatvės), nėra įžemintas ir t.t.
                                Wow, kai pamenu, kaip pats gynei projektą Architektų gatvėje, tai dabar papylei pamazgų kibirą ant kolegų
                                Pervažose kaip supratau bus dvirtakio asfaltas daromas ištisai. Pagaliau ir prie VT perono nebevingiuoja takai kryžiumi, o suformuojamas laukimo paliljonas saloje. Tik vis dar reiktų daugiau fiziškai atskirti patekimą į paviljoną, vis dar palikta galimybė vaikščioti bilekaip įstrižai takui.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Wow, kai pamenu, kaip pats gynei projektą Architektų gatvėje, tai dabar papylei pamazgų kibirą ant kolegų
                                  Pervažose kaip supratau bus dvirtakio asfaltas daromas ištisai. Pagaliau ir prie VT perono nebevingiuoja takai kryžiumi, o suformuojamas laukimo paliljonas saloje. Tik vis dar reiktų daugiau fiziškai atskirti patekimą į paviljoną, vis dar palikta galimybė vaikščioti bilekaip įstrižai takui.
                                  Em, what? Kur, ką aš gyniau? Architektų g. projekto išvis nėra - ten daro pagal pabraižymus ant servetėlės iš baro.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Aš tau neoponuoju. Sakiau, kad tu pats sau prieštaravai (ir taip buvo) aiškindamas, kad tempai per lėti, bet tuo pačiu reikalaudamas rengti projektą dėl kiekvienos gatvės. Skaičių kiek gatvių pavyktų taip sutvarkyti taip ir nepateikei.
                                    cia tai projektas yra, o gatve paliekama kokia buvo.
                                    Del miegamuju rajonu ner ko labai noret, bet tokias gatves arti centro kaip Vytauto galetu jaukiau pertvarkyt.

                                    Comment




                                      mmm. Kažkas naujo!
                                      Naujai įrengiamo dviračių tako plotis – 2,5 m, danga – rudos spalvos asfaltas.
                                      Taigi, ties nuovažomis - asfaltas. Skirtingas aukštis. Na puiku.
                                      Ties įvažiavimais į kiemus suprojektuotos nuovažos su betoninių trinkelių danga. Ties dviračių taku projektuojama asfalto danga, o likusioje dalyje projektuojama betoninių trinkelių danga.

                                      Dviračių takas projektuojamas 4 cm žemiau nei šaligatvis, siekiant aiškiau identifikuoti dviračių taką, kad į jį įžengtų kuo mažiau pėsčiųjų. Vietose, kur pėstieji turi kirsti dviračių taką (ties viešojo transporto stotelėmis ir pan.) dviračių tako aukštis suvienodinamas su pėsčiųjų taku.

                                      O galėtų iš 4 eismo juostų padaryti 2 + parkavimo vietas...
                                      Automobilių stovėjimo vietos ženklinamos tik buvusiose, o dabar nebenaudojamose autobusų stotelėse.
                                      Kitose gatvės dalyse automobilių stovėjimo vietų nenumatoma.
                                      Brėžinius tik užmečiau akimis. Dviračių takas planuojamas toje pusėje, kurioje nėra daugiabučių (tikėtina ir daugiau dviračių vartotojų). Ar čia tik man atrodo, kad logiškiau būtų įrengti dviračių taką dešinėje Erfurto g. pusėje? Na, reikia dar pasižiūrėt ar vietos tam būtų. Anyway, pastabų projektams vis mažiau, bet vis dar yra


                                      Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2018.05.15, 19:54.

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                        cia tai projektas yra, o gatve paliekama kokia buvo.
                                        Del miegamuju rajonu ner ko labai noret, bet tokias gatves arti centro kaip Vytauto galetu jaukiau pertvarkyt.
                                        Atskiras bent kelias gatves per metus tikrai galėtų sutvarkyti normaliai. To ir aš noriu. Pats juk rašiau kelis pasiūlymus dėl Totorių g. ir dėl A. P. Kavoliuko g. Bet į juos neatsižvelgiama. Ką dabar galima daryti - tai siūlyti per plačiose gatvėse žymėti dviračių juostas kraštuose (kaip planuojama pažymėti Naugarduko g.).

                                        Erfurto g. yra 15 metrų pločio. 2 juostos po 3 metrus eismui, 2 juostos po 2,5 metro parkingui ir lieka 2 dviračių takų juostos kiekvienoje pusėje po 2 metrus.

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Panaši situacija yra su dviračiu taku Gariūnų ir Kirtimų g., kuris kerta išvažiavimaus/įvažiavimus, ne kartą važiuodamas dviračiu gavau pagrūmojimus iš vairuotojų, kad nesustoju ir jų nepraleidžiu, spėju koks olandas ar danas net nesugalvotų, kad ten reikia sustoti automobilius praleisti važiuojant sau tiesiai taku.
                                          Bet tos šikanos prie susikirtimų šiaip ar taip priverčia nulipti nuo dviračio. Kadangi šiaip ar taip esu sustojęs, aš paprastai praleidžiu privažiuojančius automobilius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X