Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Viskas priklauso nuo vairuotojų eismo taisyklių žinojimo. Nes kiek yra tekę ten važiuoti su dviračiu auto vairuotojai sustoja praleisti.

    Comment


      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
      Viskas priklauso nuo vairuotojų eismo taisyklių žinojimo. Nes kiek yra tekę ten važiuoti su dviračiu auto vairuotojai sustoja praleisti.
      Aš irgi sustoju, bet labiau dėl mandagumo (kai kurie spėju dėl nežinojimo), nes jokių ženklų, kad ten takas, nėra.
      Panaši situacija yra su dviračiu taku Gariūnų ir Kirtimų g., kuris kerta išvažiavimaus/įvažiavimus, ne kartą važiuodamas dviračiu gavau pagrūmojimus iš vairuotojų, kad nesustoju ir jų nepraleidžiu, spėju koks olandas ar danas net nesugalvotų, kad ten reikia sustoti automobilius praleisti važiuojant sau tiesiai taku.
      Paskutinis taisė Lettered; 2018.05.08, 08:07.
      Flickr

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Lygiai taip pat palei Laisvės pr. ties Mada.
        Jau vakar užmačiau keletą vyrukų pakartotinai lyginant dviračių tako žvyrą tarp Justiniškių ir Viršuliškių g.

        Comment


          Parašė Robertas Rodyti pranešimą
          Norėčiau paklausti dviračių takų ekspertų dėl šito nesusipratimo, kuris randasi Saltoniškių - Sėlių g. sankirtoje, netoli pigu.lt biuro.
          čia yra viena siaubingiausių dviračių infrastruktūros vietų mieste.
          po kelių nutikusių incidentų, visada ten renkuosi gatvę kirsti per saltoniškių/sėlių šviesoforinę perėją

          dar vieną panašų egzempiorių žinau ties upės/baravyko g.

          Comment


            Žvėrynas, einant nuo Vingio parko iki Liubarto tilto:
            Click image for larger version

Name:	IMG_20180509_193119.jpg
Views:	3
Size:	219,9 kB
ID:	1640416Click image for larger version

Name:	IMG_20180509_193105.jpg
Views:	3
Size:	234,0 kB
ID:	1640417Click image for larger version

Name:	IMG_20180509_193815.jpg
Views:	3
Size:	220,0 kB
ID:	1640418Click image for larger version

Name:	IMG_20180509_194132.jpg
Views:	3
Size:	244,9 kB
ID:	1640419Click image for larger version

Name:	IMG_20180509_194606.jpg
Views:	3
Size:	235,6 kB
ID:	1640420

            Comment


              Vingio parke nuo tilto (transformatorinės) iki stadiono / estrados ženklinamas dviračių takas.

              Eilės tvarka: stovi suoliukai -> platesnė kelio dalis -> punktyrai -> siauresnė kelio dalis -> ištisinė linija palei kraštą -> likę keli cm asfalto.

              Skirtumas nuo Olandijos toks, kad pas juos trumpesni punktyrai ir didžiuliai tarpai, o pas mus ilgi punktyrai ir trumpi tarpai. Pažymėta jau ir Saulėteky viena atkarpa.

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                Click image for larger version

Name:	IMG_20180509_193815.jpg
Views:	3
Size:	220,0 kB
ID:	1640418
                Kazkas naujo! Kodel visur negalima susodinti augmenijos, krumu vietoj zoles?
                flickr >>>

                Comment


                  Parašė deep'as Rodyti pranešimą

                  Kazkas naujo! Kodel visur negalima susodinti augmenijos, krumu vietoj zoles?
                  Ne visur reikia atsiimti užgrobtą valstybinę žemę, kurioje savavališkai buvo prisodinta pušų ir tujų.

                  Comment


                    Parašė deep'as Rodyti pranešimą

                    Kazkas naujo! Kodel visur negalima susodinti augmenijos, krumu vietoj zoles?
                    Šiaip reikia pastebėti, kad naujuose projektuose daug dėmesio skiriama augmenijai. Pavyzdžiai būtų Goštauto g. dviračių takas, Vileišio g. pabaigos takas, dabar šis takas. Matome tą ir kituose projektuose, pvz., Lukiškių a. Gerai. Gal pagaliau tai taps norma visuose projektuose.

                    Comment


                      Atviro grunto neturi but. Zeme po krumais reiketu mulciuoti (svajonese).

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Vingio parke nuo tilto (transformatorinės) iki stadiono / estrados ženklinamas dviračių takas.

                        Eilės tvarka: stovi suoliukai -> platesnė kelio dalis -> punktyrai -> siauresnė kelio dalis -> ištisinė linija palei kraštą -> likę keli cm asfalto.

                        Skirtumas nuo Olandijos toks, kad pas juos trumpesni punktyrai ir didžiuliai tarpai, o pas mus ilgi punktyrai ir trumpi tarpai. Pažymėta jau ir Saulėteky viena atkarpa.


                        Iškart pakylėjo taką į aukštesnį ir dviračių takui deramą statusą. Pėsčiųjų nepastebėjau, išskyrus keletą bėgikų, bet ir tie prabėgo laikydamiesi pačio krašto bei kelias kompanijas su triračiais / riedlentėm / riedučiais.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Šiaip reikia pastebėti, kad naujuose projektuose daug dėmesio skiriama augmenijai. Pavyzdžiai būtų Goštauto g. dviračių takas, Vileišio g. pabaigos takas, dabar šis takas. Matome tą ir kituose projektuose, pvz., Lukiškių a. Gerai. Gal pagaliau tai taps norma visuose projektuose.
                          Pritariu. Tik projektuotojai dažnai pridaro žioplą klaidą įrašydami sodinuko kamieno storį kaip skersmenį, o ne apimtį. Tad savivaldybė kainą pasiskaičiuoja dviženklę už 12cm kamieno apimtį, o visi konkursantai jau skaičiuoja keturženklę kainą už 12cm skersmenį (apimtis jau gaunasi 38cm).

                          Comment


                            Papildau dėl Vingio parko dviračių tako žymėjimo.





                            Kai subraižė linijas, vizualiai sumažėjo dviračių takas. Pagalvojau - ar dviračių takų žymėjime neturėtų būti siauresnės juostos? Labai plačios atrodo Plius kiek pamenu, pvz. Nyderlanduose juostos kur kas retesnės daromos.

                            Comment


                              Na, skirtingi žymėjimai KET numatyt turbūt ir tiek žinių.

                              O dėl susiaurėjimo - tikrai taip. Ir tai parodo kokia yra realiai naudojama tako dalis, t.y. ant baltos linijos arba už jos niekas nevažiuoja - per arti medžių ir krašto. Ant punktyro irgi - per arti priešpriešiniam. Todėl toks žymėjimas veikia kaip geras argumentas tiems, kurie sako "kam reikia 3 metrų dviračių takui"

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Dviratininkai vienur neturi, kitur turi pirmumą. 1,5 m taip pat yra per mažas plotis remiantis STR. 2,5 m yra minimalus dviejų krypčių dviračių takas.

                                Situacija nuotraukoje: vairuotojų pirmumas, bet pervaža leidžia dviratininkui kirsti kelią būtent važiuojant, o nesivedant, kaip per perėją.
                                Supratau ir sutinku

                                Pvz. ten, kur yra planuojamas 3 m pločio bendras pėsčiųjų ir dviračių takas, atskirti horizontaliu ženklinimu pėsčiųjų ir dviratininkų srautų po 1,5 m negalima?

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                  Supratau ir sutinku

                                  Pvz. ten, kur yra planuojamas 3 m pločio bendras pėsčiųjų ir dviračių takas, atskirti horizontaliu ženklinimu pėsčiųjų ir dviratininkų srautų po 1,5 m negalima?
                                  Šiaip yra keli tipai takų: takas ir juosta. Dviračių takas - tai atskirą dangą turintis takas. Dviračių juosta - tai šaligatvyje arba kelio dalyje horizontaliuoju ženklinimu atskirta dalis. Pastarajai reikalavimai gal yra mažesni, nežinau šito. Nors abejoju.
                                  Paskutinis taisė Creatium; 2018.05.11, 19:27.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Šiaip yra keli tipai takų: takas ir juosta. Dviračių takas - tai atskirą dangą turintis takas. Dviračių juosta - tai šaligatvyje arba kelio dalyje horizontaliuoju ženklinimu atskirta dalis. Pastarajai reikalavimai gal yra mažesni, nežinau šito. Nors abejoju.
                                    Pagal PĖSČIŲJŲ IR DVIRAČIŲ TAKŲ PROJEKTAVIMO REKOMENDACIJOS R PDTP 12:

                                    Dviračių eismo juosta – gatvės važiuojamosios dalies kraštinė fiksuoto pločio juosta, skirta dviračių eismui ir atskirta nuo transporto eismo nužymėjimo linija ar kitomis priemonėmis.

                                    Kaip suprantu dviračių eismo juosta (minimalus plotis - 1,5 m) negali būti įrengti ant šaligatvio. Ar yra kažkokios kitokios taisyklės, kur tai leidžia?

                                    Comment


                                      Trumpai:

                                      dviračių takas – yra dviejų krypčių, plotis nuo 2,5 iki 3,5 m (priklausomai nuo srautų);
                                      dviračių juosta – vienos krypties eismas, min. 1,5 m. (pvz. Gedimino pr. ar Kęstučio g. Žvėryne).

                                      Ten kur paminėtas bendras pėsčiųjų ir dviračių takas, tai jis toks ir yra, tad negali būt padalinti 3 m po 1,5 m.

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                        Trumpai:

                                        dviračių takas – yra dviejų krypčių, plotis nuo 2,5 iki 3,5 m (priklausomai nuo srautų);
                                        dviračių juosta – vienos krypties eismas, min. 1,5 m. (pvz. Gedimino pr. ar Kęstučio g. Žvėryne).

                                        Ten kur paminėtas bendras pėsčiųjų ir dviračių takas, tai jis toks ir yra, tad negali būt padalinti 3 m po 1,5 m.
                                        Taigi kaip suprantu, dviračiams skirta erdvė turi būti bent 2,5 m pločio (išimtiniais atvejais 2 m pločio).
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2018.05.11, 23:34.

                                        Comment


                                          Punktyrinės linijos nupiešimas ant tako Vingio parke buvo geriausias dalykas, galėjęs nutikti tam takui. Šiandien važiuojant nemačiau ten nei vieno (!) pėsčiojo. Ankstesniais metais ėjo visi kas tik netingėjo ir reikėjo pastoviai tarp jų vingiuoti. Spėju kad psichologiškai ta punktyrinė linija veikia ir primena automobilių kelią - į kurį visiems baisu įžengti. Galbūt nupiešus ją ant kitų takų ten irgi nevaikščiuotų ir nestovėtų tiek baisiai daug žmonių? Tik tiek kad nėra tiek jau daug pakankamo pločio takų. Ant seno šaligatvio tarp stulpų nepaišysi juk..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X