Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Norėčiau paklausti dviračių takų ekspertų dėl šito nesusipratimo, kuris randasi Saltoniškių - Sėlių g. sankirtoje, netoli pigu.lt biuro.



    Kaip matome iš nuotraukos, dviračių takas kerta gatvę, tačiau jokių ženklų, nurodančių vairuotojams, jog ten eina takas, nėra.

    Kaip elgtis šioje vietoje vairuotojams ir dviratininkams? Ar vairuotojas privalo praleisti dviratininką ar dviratininkas turi laukti momento kai nebus atvažiuojančių automobilių ir tada staigiai šokti per gatvę?

    Comment


      Parašė Robertas Rodyti pranešimą
      Norėčiau paklausti dviračių takų ekspertų dėl šito nesusipratimo, kuris randasi Saltoniškių - Sėlių g. sankirtoje, netoli pigu.lt biuro.

      Kaip matome iš nuotraukos, dviračių takas kerta gatvę, tačiau jokių ženklų, nurodančių vairuotojams, jog ten eina takas, nėra.

      Kaip elgtis šioje vietoje vairuotojams ir dviratininkams? Ar vairuotojas privalo praleisti dviratininką ar dviratininkas turi laukti momento kai nebus atvažiuojančių automobilių ir tada staigiai šokti per gatvę?
      Panaikinti dviračių taką, nes neatitinka STR reikalavimų dviračių takui.

      Aš esu už tai, kad minimalus dviračių tako plotas ant šaligatvio būtų bent 1,5 m.

      Dviratininkai neturi pirmumo prieš vairuotojus.

      Comment


        Dviratininkai vienur neturi, kitur turi pirmumą. 1,5 m taip pat yra per mažas plotis remiantis STR. 2,5 m yra minimalus dviejų krypčių dviračių takas.

        Situacija nuotraukoje: vairuotojų pirmumas, bet pervaža leidžia dviratininkui kirsti kelią būtent važiuojant, o nesivedant, kaip per perėją.

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Dviratininkai vienur neturi, kitur turi pirmumą. 1,5 m taip pat yra per mažas plotis remiantis STR. 2,5 m yra minimalus dviejų krypčių dviračių takas.

          Situacija nuotraukoje: vairuotojų pirmumas, bet pervaža leidžia dviratininkui kirsti kelią būtent važiuojant, o nesivedant, kaip per perėją.
          Na man asmeniškai atrodo kad važiuojant tokiais dviračių takais, tikimybė būti sužalotam automobilio yra gerokai didesnė nei tiesiog važiuojant keliu su dviračiu...

          Comment


            Viskas priklauso nuo vairuotojų eismo taisyklių žinojimo. Nes kiek yra tekę ten važiuoti su dviračiu auto vairuotojai sustoja praleisti.

            Comment


              Parašė Kaid Rodyti pranešimą
              Viskas priklauso nuo vairuotojų eismo taisyklių žinojimo. Nes kiek yra tekę ten važiuoti su dviračiu auto vairuotojai sustoja praleisti.
              Aš irgi sustoju, bet labiau dėl mandagumo (kai kurie spėju dėl nežinojimo), nes jokių ženklų, kad ten takas, nėra.
              Panaši situacija yra su dviračiu taku Gariūnų ir Kirtimų g., kuris kerta išvažiavimaus/įvažiavimus, ne kartą važiuodamas dviračiu gavau pagrūmojimus iš vairuotojų, kad nesustoju ir jų nepraleidžiu, spėju koks olandas ar danas net nesugalvotų, kad ten reikia sustoti automobilius praleisti važiuojant sau tiesiai taku.
              Paskutinis taisė Lettered; 2018.05.08, 09:07.
              Flickr

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Lygiai taip pat palei Laisvės pr. ties Mada.
                Jau vakar užmačiau keletą vyrukų pakartotinai lyginant dviračių tako žvyrą tarp Justiniškių ir Viršuliškių g.

                Comment


                  Parašė Robertas Rodyti pranešimą
                  Norėčiau paklausti dviračių takų ekspertų dėl šito nesusipratimo, kuris randasi Saltoniškių - Sėlių g. sankirtoje, netoli pigu.lt biuro.
                  čia yra viena siaubingiausių dviračių infrastruktūros vietų mieste.
                  po kelių nutikusių incidentų, visada ten renkuosi gatvę kirsti per saltoniškių/sėlių šviesoforinę perėją

                  dar vieną panašų egzempiorių žinau ties upės/baravyko g.

                  Comment


                    Žvėrynas, einant nuo Vingio parko iki Liubarto tilto:
                    Click image for larger version

Name:	IMG_20180509_193119.jpg
Views:	1
Size:	219,9 kB
ID:	1640416Click image for larger version

Name:	IMG_20180509_193105.jpg
Views:	1
Size:	234,0 kB
ID:	1640417Click image for larger version

Name:	IMG_20180509_193815.jpg
Views:	1
Size:	220,0 kB
ID:	1640418Click image for larger version

Name:	IMG_20180509_194132.jpg
Views:	1
Size:	244,9 kB
ID:	1640419Click image for larger version

Name:	IMG_20180509_194606.jpg
Views:	1
Size:	235,6 kB
ID:	1640420

                    Comment


                      Vingio parke nuo tilto (transformatorinės) iki stadiono / estrados ženklinamas dviračių takas.

                      Eilės tvarka: stovi suoliukai -> platesnė kelio dalis -> punktyrai -> siauresnė kelio dalis -> ištisinė linija palei kraštą -> likę keli cm asfalto.

                      Skirtumas nuo Olandijos toks, kad pas juos trumpesni punktyrai ir didžiuliai tarpai, o pas mus ilgi punktyrai ir trumpi tarpai. Pažymėta jau ir Saulėteky viena atkarpa.

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20180509_193815.jpg
Views:	1
Size:	220,0 kB
ID:	1640418
                        Kazkas naujo! Kodel visur negalima susodinti augmenijos, krumu vietoj zoles?
                        flickr >>>

                        Comment


                          Parašė deep'as Rodyti pranešimą

                          Kazkas naujo! Kodel visur negalima susodinti augmenijos, krumu vietoj zoles?
                          Ne visur reikia atsiimti užgrobtą valstybinę žemę, kurioje savavališkai buvo prisodinta pušų ir tujų.

                          Comment


                            Parašė deep'as Rodyti pranešimą

                            Kazkas naujo! Kodel visur negalima susodinti augmenijos, krumu vietoj zoles?
                            Šiaip reikia pastebėti, kad naujuose projektuose daug dėmesio skiriama augmenijai. Pavyzdžiai būtų Goštauto g. dviračių takas, Vileišio g. pabaigos takas, dabar šis takas. Matome tą ir kituose projektuose, pvz., Lukiškių a. Gerai. Gal pagaliau tai taps norma visuose projektuose.

                            Comment


                              Atviro grunto neturi but. Zeme po krumais reiketu mulciuoti (svajonese).

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Vingio parke nuo tilto (transformatorinės) iki stadiono / estrados ženklinamas dviračių takas.

                                Eilės tvarka: stovi suoliukai -> platesnė kelio dalis -> punktyrai -> siauresnė kelio dalis -> ištisinė linija palei kraštą -> likę keli cm asfalto.

                                Skirtumas nuo Olandijos toks, kad pas juos trumpesni punktyrai ir didžiuliai tarpai, o pas mus ilgi punktyrai ir trumpi tarpai. Pažymėta jau ir Saulėteky viena atkarpa.


                                Iškart pakylėjo taką į aukštesnį ir dviračių takui deramą statusą. Pėsčiųjų nepastebėjau, išskyrus keletą bėgikų, bet ir tie prabėgo laikydamiesi pačio krašto bei kelias kompanijas su triračiais / riedlentėm / riedučiais.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Šiaip reikia pastebėti, kad naujuose projektuose daug dėmesio skiriama augmenijai. Pavyzdžiai būtų Goštauto g. dviračių takas, Vileišio g. pabaigos takas, dabar šis takas. Matome tą ir kituose projektuose, pvz., Lukiškių a. Gerai. Gal pagaliau tai taps norma visuose projektuose.
                                  Pritariu. Tik projektuotojai dažnai pridaro žioplą klaidą įrašydami sodinuko kamieno storį kaip skersmenį, o ne apimtį. Tad savivaldybė kainą pasiskaičiuoja dviženklę už 12cm kamieno apimtį, o visi konkursantai jau skaičiuoja keturženklę kainą už 12cm skersmenį (apimtis jau gaunasi 38cm).

                                  Comment


                                    Papildau dėl Vingio parko dviračių tako žymėjimo.





                                    Kai subraižė linijas, vizualiai sumažėjo dviračių takas. Pagalvojau - ar dviračių takų žymėjime neturėtų būti siauresnės juostos? Labai plačios atrodo Plius kiek pamenu, pvz. Nyderlanduose juostos kur kas retesnės daromos.

                                    Comment


                                      Na, skirtingi žymėjimai KET numatyt turbūt ir tiek žinių.

                                      O dėl susiaurėjimo - tikrai taip. Ir tai parodo kokia yra realiai naudojama tako dalis, t.y. ant baltos linijos arba už jos niekas nevažiuoja - per arti medžių ir krašto. Ant punktyro irgi - per arti priešpriešiniam. Todėl toks žymėjimas veikia kaip geras argumentas tiems, kurie sako "kam reikia 3 metrų dviračių takui"

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                        Dviratininkai vienur neturi, kitur turi pirmumą. 1,5 m taip pat yra per mažas plotis remiantis STR. 2,5 m yra minimalus dviejų krypčių dviračių takas.

                                        Situacija nuotraukoje: vairuotojų pirmumas, bet pervaža leidžia dviratininkui kirsti kelią būtent važiuojant, o nesivedant, kaip per perėją.
                                        Supratau ir sutinku

                                        Pvz. ten, kur yra planuojamas 3 m pločio bendras pėsčiųjų ir dviračių takas, atskirti horizontaliu ženklinimu pėsčiųjų ir dviratininkų srautų po 1,5 m negalima?

                                        Comment


                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                          Supratau ir sutinku

                                          Pvz. ten, kur yra planuojamas 3 m pločio bendras pėsčiųjų ir dviračių takas, atskirti horizontaliu ženklinimu pėsčiųjų ir dviratininkų srautų po 1,5 m negalima?
                                          Šiaip yra keli tipai takų: takas ir juosta. Dviračių takas - tai atskirą dangą turintis takas. Dviračių juosta - tai šaligatvyje arba kelio dalyje horizontaliuoju ženklinimu atskirta dalis. Pastarajai reikalavimai gal yra mažesni, nežinau šito. Nors abejoju.
                                          Paskutinis taisė Creatium; 2018.05.11, 20:27.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X