Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bus vykdomas sklypo Linkmenų g. 22 patvirtinto detaliojo plano (registro Nr. T00058363 (buv. Nr. 2489) sprendinių keitimas http://www.vilnius.lt/index.php?540979563

    Planavimo tikslas – vadovaujantis Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano sprendiniais žemės sklypo Linkmenų g. 22 (kadastro Nr. 0101/0022:267) dalyje, kurioje projektuojama dviračių tako trasos nuo Upės gatvės iki Ozo gatvės (Šnipiškių ir Senvagės teritorijoje) pėsčiųjų ir dviračių takų atkarpa, suformuoti susisiekimo ir inžinerinių tinklų koridorių teritorijos naudojimo būdo sklypą ir numatyti šio sklypo paėmimą visuomenės poreikiams, kartu parengti visuomenės poreikiams reikalingam konkrečiam objektui statyti (įrengti) konkrečios vietos ir ploto motyvuotą pagrindimą bei konkretaus žemės sklypo (jo dalies) paėmimo visuomenės poreikiams būtinumo pagrindimą, paremtą sąnaudų ir naudos analize bei visuomeninės naudos, efektyvumo ir racionalumo principais.

    Comment


      /\ Tikiuosi tai darbų nestabdys labai.

      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Lygiai taip pat palei Laisvės pr. ties Mada.
      Laisvės pr. sakė, kad jau tuojau pradės užbaigimą.

      Comment


        Norėčiau paklausti dviračių takų ekspertų dėl šito nesusipratimo, kuris randasi Saltoniškių - Sėlių g. sankirtoje, netoli pigu.lt biuro.



        Kaip matome iš nuotraukos, dviračių takas kerta gatvę, tačiau jokių ženklų, nurodančių vairuotojams, jog ten eina takas, nėra.

        Kaip elgtis šioje vietoje vairuotojams ir dviratininkams? Ar vairuotojas privalo praleisti dviratininką ar dviratininkas turi laukti momento kai nebus atvažiuojančių automobilių ir tada staigiai šokti per gatvę?

        Comment


          Parašė Robertas Rodyti pranešimą
          Norėčiau paklausti dviračių takų ekspertų dėl šito nesusipratimo, kuris randasi Saltoniškių - Sėlių g. sankirtoje, netoli pigu.lt biuro.

          Kaip matome iš nuotraukos, dviračių takas kerta gatvę, tačiau jokių ženklų, nurodančių vairuotojams, jog ten eina takas, nėra.

          Kaip elgtis šioje vietoje vairuotojams ir dviratininkams? Ar vairuotojas privalo praleisti dviratininką ar dviratininkas turi laukti momento kai nebus atvažiuojančių automobilių ir tada staigiai šokti per gatvę?
          Panaikinti dviračių taką, nes neatitinka STR reikalavimų dviračių takui.

          Aš esu už tai, kad minimalus dviračių tako plotas ant šaligatvio būtų bent 1,5 m.

          Dviratininkai neturi pirmumo prieš vairuotojus.

          Comment


            Dviratininkai vienur neturi, kitur turi pirmumą. 1,5 m taip pat yra per mažas plotis remiantis STR. 2,5 m yra minimalus dviejų krypčių dviračių takas.

            Situacija nuotraukoje: vairuotojų pirmumas, bet pervaža leidžia dviratininkui kirsti kelią būtent važiuojant, o nesivedant, kaip per perėją.

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Dviratininkai vienur neturi, kitur turi pirmumą. 1,5 m taip pat yra per mažas plotis remiantis STR. 2,5 m yra minimalus dviejų krypčių dviračių takas.

              Situacija nuotraukoje: vairuotojų pirmumas, bet pervaža leidžia dviratininkui kirsti kelią būtent važiuojant, o nesivedant, kaip per perėją.
              Na man asmeniškai atrodo kad važiuojant tokiais dviračių takais, tikimybė būti sužalotam automobilio yra gerokai didesnė nei tiesiog važiuojant keliu su dviračiu...

              Comment


                Viskas priklauso nuo vairuotojų eismo taisyklių žinojimo. Nes kiek yra tekę ten važiuoti su dviračiu auto vairuotojai sustoja praleisti.

                Comment


                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                  Viskas priklauso nuo vairuotojų eismo taisyklių žinojimo. Nes kiek yra tekę ten važiuoti su dviračiu auto vairuotojai sustoja praleisti.
                  Aš irgi sustoju, bet labiau dėl mandagumo (kai kurie spėju dėl nežinojimo), nes jokių ženklų, kad ten takas, nėra.
                  Panaši situacija yra su dviračiu taku Gariūnų ir Kirtimų g., kuris kerta išvažiavimaus/įvažiavimus, ne kartą važiuodamas dviračiu gavau pagrūmojimus iš vairuotojų, kad nesustoju ir jų nepraleidžiu, spėju koks olandas ar danas net nesugalvotų, kad ten reikia sustoti automobilius praleisti važiuojant sau tiesiai taku.
                  Paskutinis taisė Lettered; 2018.05.08, 08:07.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    Lygiai taip pat palei Laisvės pr. ties Mada.
                    Jau vakar užmačiau keletą vyrukų pakartotinai lyginant dviračių tako žvyrą tarp Justiniškių ir Viršuliškių g.

                    Comment


                      Parašė Robertas Rodyti pranešimą
                      Norėčiau paklausti dviračių takų ekspertų dėl šito nesusipratimo, kuris randasi Saltoniškių - Sėlių g. sankirtoje, netoli pigu.lt biuro.
                      čia yra viena siaubingiausių dviračių infrastruktūros vietų mieste.
                      po kelių nutikusių incidentų, visada ten renkuosi gatvę kirsti per saltoniškių/sėlių šviesoforinę perėją

                      dar vieną panašų egzempiorių žinau ties upės/baravyko g.

                      Comment


                        Žvėrynas, einant nuo Vingio parko iki Liubarto tilto:
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20180509_193119.jpg
Views:	1
Size:	219,9 kB
ID:	1640416Click image for larger version

Name:	IMG_20180509_193105.jpg
Views:	1
Size:	234,0 kB
ID:	1640417Click image for larger version

Name:	IMG_20180509_193815.jpg
Views:	1
Size:	220,0 kB
ID:	1640418Click image for larger version

Name:	IMG_20180509_194132.jpg
Views:	1
Size:	244,9 kB
ID:	1640419Click image for larger version

Name:	IMG_20180509_194606.jpg
Views:	1
Size:	235,6 kB
ID:	1640420

                        Comment


                          Vingio parke nuo tilto (transformatorinės) iki stadiono / estrados ženklinamas dviračių takas.

                          Eilės tvarka: stovi suoliukai -> platesnė kelio dalis -> punktyrai -> siauresnė kelio dalis -> ištisinė linija palei kraštą -> likę keli cm asfalto.

                          Skirtumas nuo Olandijos toks, kad pas juos trumpesni punktyrai ir didžiuliai tarpai, o pas mus ilgi punktyrai ir trumpi tarpai. Pažymėta jau ir Saulėteky viena atkarpa.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Click image for larger version

Name:	IMG_20180509_193815.jpg
Views:	1
Size:	220,0 kB
ID:	1640418
                            Kazkas naujo! Kodel visur negalima susodinti augmenijos, krumu vietoj zoles?
                            flickr >>>

                            Comment


                              Parašė deep'as Rodyti pranešimą

                              Kazkas naujo! Kodel visur negalima susodinti augmenijos, krumu vietoj zoles?
                              Ne visur reikia atsiimti užgrobtą valstybinę žemę, kurioje savavališkai buvo prisodinta pušų ir tujų.

                              Comment


                                Parašė deep'as Rodyti pranešimą

                                Kazkas naujo! Kodel visur negalima susodinti augmenijos, krumu vietoj zoles?
                                Šiaip reikia pastebėti, kad naujuose projektuose daug dėmesio skiriama augmenijai. Pavyzdžiai būtų Goštauto g. dviračių takas, Vileišio g. pabaigos takas, dabar šis takas. Matome tą ir kituose projektuose, pvz., Lukiškių a. Gerai. Gal pagaliau tai taps norma visuose projektuose.

                                Comment


                                  Atviro grunto neturi but. Zeme po krumais reiketu mulciuoti (svajonese).

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    Vingio parke nuo tilto (transformatorinės) iki stadiono / estrados ženklinamas dviračių takas.

                                    Eilės tvarka: stovi suoliukai -> platesnė kelio dalis -> punktyrai -> siauresnė kelio dalis -> ištisinė linija palei kraštą -> likę keli cm asfalto.

                                    Skirtumas nuo Olandijos toks, kad pas juos trumpesni punktyrai ir didžiuliai tarpai, o pas mus ilgi punktyrai ir trumpi tarpai. Pažymėta jau ir Saulėteky viena atkarpa.


                                    Iškart pakylėjo taką į aukštesnį ir dviračių takui deramą statusą. Pėsčiųjų nepastebėjau, išskyrus keletą bėgikų, bet ir tie prabėgo laikydamiesi pačio krašto bei kelias kompanijas su triračiais / riedlentėm / riedučiais.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Šiaip reikia pastebėti, kad naujuose projektuose daug dėmesio skiriama augmenijai. Pavyzdžiai būtų Goštauto g. dviračių takas, Vileišio g. pabaigos takas, dabar šis takas. Matome tą ir kituose projektuose, pvz., Lukiškių a. Gerai. Gal pagaliau tai taps norma visuose projektuose.
                                      Pritariu. Tik projektuotojai dažnai pridaro žioplą klaidą įrašydami sodinuko kamieno storį kaip skersmenį, o ne apimtį. Tad savivaldybė kainą pasiskaičiuoja dviženklę už 12cm kamieno apimtį, o visi konkursantai jau skaičiuoja keturženklę kainą už 12cm skersmenį (apimtis jau gaunasi 38cm).

                                      Comment


                                        Papildau dėl Vingio parko dviračių tako žymėjimo.





                                        Kai subraižė linijas, vizualiai sumažėjo dviračių takas. Pagalvojau - ar dviračių takų žymėjime neturėtų būti siauresnės juostos? Labai plačios atrodo Plius kiek pamenu, pvz. Nyderlanduose juostos kur kas retesnės daromos.

                                        Comment


                                          Na, skirtingi žymėjimai KET numatyt turbūt ir tiek žinių.

                                          O dėl susiaurėjimo - tikrai taip. Ir tai parodo kokia yra realiai naudojama tako dalis, t.y. ant baltos linijos arba už jos niekas nevažiuoja - per arti medžių ir krašto. Ant punktyro irgi - per arti priešpriešiniam. Todėl toks žymėjimas veikia kaip geras argumentas tiems, kurie sako "kam reikia 3 metrų dviračių takui"

                                          Comment

                                          Working...
                                          X