Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kad ta pati Justiniškių g. kuri prieš 2-3 metus buvo pilnai perasfaltuota šiandien jau lopoma kokibe

    Comment


      Parašė rmss Rodyti pranešimą

      Na čia Šimašius pats sau persišovė kojas
      Negalima nesutikti.

      Comment


        Ką savivaldybė atsakė dėl suskilusių takų?

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Ką savivaldybė atsakė dėl suskilusių takų?
          Registruota ir vykdoma atitinkamai. Kol kas jokio komentaro.

          Comment


            Aš nesu ekspertas ir negaliu pasakyti dėl ko tie įtrukimai atsirado. Tačiau kiek žinau, tai kai pastatomas naujas daugiabutis, tai kažkiek metų ten gali įtrukinėti sienos, nes namui reikia nusėsti ir susigulėti. Kažkas panašaus gali būti ir su visiškai naujai tiesiamomis gatvėmis. Tiesa, galbūt automobilių gatvėse tas apdirbimas į gylį yra daug rimtesnis, dėl ko ir 'susigulėjimo' problema gali būti menkesnė..

            Comment


              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
              Aš nesu ekspertas ir negaliu pasakyti dėl ko tie įtrukimai atsirado. Tačiau kiek žinau, tai kai pastatomas naujas daugiabutis, tai kažkiek metų ten gali įtrukinėti sienos, nes namui reikia nusėsti ir susigulėti. Kažkas panašaus gali būti ir su visiškai naujai tiesiamomis gatvėmis. Tiesa, galbūt automobilių gatvėse tas apdirbimas į gylį yra daug rimtesnis, dėl ko ir 'susigulėjimo' problema gali būti menkesnė..
              Na, pastatai susiguli, nes svoris didelis. Gatvė gi nesveria daug, o pravažiuojantį automobilį turi atlaikyti lengvai. Tame ir esmė gatvės pagrindų. Čia akivaizdžiai brokas padarytas, tokių bajerių neturi būti. Tai savivaldybė turės ištaisyt (nes kai kuriuos čia takus tiesė privatus statytojas, pvz., Stanevičiaus g. LIDL berods).

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Tai savivaldybė turės ištaisyt
                O ne statytojas/rangovas? Juk turi būti suteikiama kažkokia garantija?

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Na, pastatai susiguli, nes svoris didelis. Gatvė gi nesveria daug, o pravažiuojantį automobilį turi atlaikyti lengvai. Tame ir esmė gatvės pagrindų.
                  Pastatai turi kelis metrus įleistus į gruntą pamatų, kai tuo tarpu gatvės pagrindas skaičiuojamas ne metrais, o centimetrais ir yra pastatytas ne ant kažkokių statinių, kaip namas, o ant horizontalaus pagrindo. Dviračių tako atveju tie centimetrai į gylį turėtų būti kur kas mažesni, nei gatvės skirtos automobiliams. Dėl to labai gali būti, kad susigulėti reikia visiems, išskyrus tuos atvejus, kai techniniai projektai yra paruošiami su labai labai didele atsarga, t.y. dviračio tako pagrindą darant panašiai kaip automobilinės gatvės pagrindą. Tokiu atveju rangovas turėtų ištaisyti visą broką, bet jeigu techninis projektas yra negiliam pagrindui - tai rangovas gali tiesiog pasakyti 'čia gi žemės grunto susigulėjimas'. Ir čia kyla klausimas - kas pigiau, ar užtaisyti įtrukimus, ar daryti dvigubą pagrindą. Bet pilnai sutinku su tuo, kad gali čia visaip būti, aš nesu kompetetingas įvertini pakankamai techninių aplinkybių..

                  Comment


                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                    Pastatai turi kelis metrus įleistus į gruntą pamatų, kai tuo tarpu gatvės pagrindas skaičiuojamas ne metrais, o centimetrais ir yra pastatytas ne ant kažkokių statinių, kaip namas, o ant horizontalaus pagrindo. Dviračių tako atveju tie centimetrai į gylį turėtų būti kur kas mažesni, nei gatvės skirtos automobiliams. Dėl to labai gali būti, kad susigulėti reikia visiems, išskyrus tuos atvejus, kai techniniai projektai yra paruošiami su labai labai didele atsarga, t.y. dviračio tako pagrindą darant panašiai kaip automobilinės gatvės pagrindą. Tokiu atveju rangovas turėtų ištaisyti visą broką, bet jeigu techninis projektas yra negiliam pagrindui - tai rangovas gali tiesiog pasakyti 'čia gi žemės grunto susigulėjimas'. Ir čia kyla klausimas - kas pigiau, ar užtaisyti įtrukimus, ar daryti dvigubą pagrindą. Bet pilnai sutinku su tuo, kad gali čia visaip būti, aš nesu kompetetingas įvertini pakankamai techninių aplinkybių..
                    Eidvi, no offence, bet man atrodo tu kalbi čia truputį pievas. Koks dar gatvių/kelių susigulėjimas ir skilinėjimas? Kur matei nuo "susigulėjimo" įskilusią gatvę? Pagaliau elementari fizika: paprastai skyla namų vertikalios sienos, kurios patiria visai kitokio pobūdžio apkrovas, nei horizontali gatvės danga. Dėl ko namo sienai poros cm nusėdimas gali reikšti įskilimą. Gatvė net ir nuo tokio nusėdimo (kurio, be abejo, negali būti) tikriausiai neskiltų. O ten viskas išlūžę skersai ir išilgai dėl blogai padėto pagrindo ir/arba blogo asfalto. Apie jokį skilinėjimą dėl "susigulėjimo" gatvėse negali būti net kalbos. Taip atsitinka tik dėl blogai atliktų darbų arba žemės drebėjimų. Pastarųjų Vilniuje nelabai būna.

                    Kitas dalykas, kad tas takas Stanevičiaus gatvėje prie Lidl yra pastatytas vietoje prieš tai ten buvusio seno dviračių tako dar nuo Tarybinių laikų. Tai ten viskas "išsigulėję" su nemaža atsarga. Beje, įdomu, kad tas senas takas (einantis nuo ten iki Ateities g), nors ir akivaizdžiai nusidėvėjęs ir nebetinkamas naudojimui pagal paskirtį, nėra akivaizdžiai tokiais gabalais suskilinėjęs.

                    Suprantu, kai kartais išlenda koks vienas kitas brokelis, bet čia visa fakin atkarpa išskilinėjusi tokiais gabalais. Tiesiog visiškai atgrubnagiškai ir blogai padarytas darbas.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Eidvi, no offence, bet man atrodo tu kalbi čia truputį pievas. Koks dar gatvių/kelių susigulėjimas ir skilinėjimas? Kur matei nuo "susigulėjimo" įskilusią gatvę? Pagaliau elementari fizika: paprastai skyla namų vertikalios sienos, kurios patiria visai kitokio pobūdžio apkrovas, nei horizontali gatvės danga. Dėl ko namo sienai poros cm nusėdimas gali reikšti įskilimą. Gatvė net ir nuo tokio nusėdimo (kurio, be abejo, negali būti) tikriausiai neskiltų. O ten viskas išlūžę skersai ir išilgai dėl blogai padėto pagrindo ir/arba blogo asfalto. Apie jokį skilinėjimą dėl "susigulėjimo" gatvėse negali būti net kalbos. Taip atsitinka tik dėl blogai atliktų darbų arba žemės drebėjimų. Pastarųjų Vilniuje nelabai būna.

                      Kitas dalykas, kad tas takas Stanevičiaus gatvėje prie Lidl yra pastatytas vietoje prieš tai ten buvusio seno dviračių tako dar nuo Tarybinių laikų. Tai ten viskas "išsigulėję" su nemaža atsarga. Beje, įdomu, kad tas senas takas (einantis nuo ten iki Ateities g), nors ir akivaizdžiai nusidėvėjęs ir nebetinkamas naudojimui pagal paskirtį, nėra akivaizdžiai tokiais gabalais suskilinėjęs.

                      Suprantu, kai kartais išlenda koks vienas kitas brokelis, bet čia visa fakin atkarpa išskilinėjusi tokiais gabalais. Tiesiog visiškai atgrubnagiškai ir blogai padarytas darbas.
                      O tai nebus ten taip, kad Stanevičiaus paklojo naują taką tiesiai ant seno, ir skilinėja tose vietose, kur senos dangos ribojasi su naujai judintu gruntu? Gatvėse irgi dažnai pasitaiko, kad praplatinus gatvę sujungime veriasi plyšiai, nes naujai įrengti pagrindai dar šiek tiek vaikšto, o senieji jau nebe.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Nežinau, gal čia ne Šimašius tiesė? Sakykim Zuokas tiesė, tiek jau to.

                        Goštauto g. Tiesė Zuokas 2017 metais.

                        Dar gerai, kad su tokiu gaidišku dviračiu važinėji, tai negaila per duobes drožti.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          O tai nebus ten taip, kad Stanevičiaus paklojo naują taką tiesiai ant seno, ir skilinėja tose vietose, kur senos dangos ribojasi su naujai judintu gruntu? Gatvėse irgi dažnai pasitaiko, kad praplatinus gatvę sujungime veriasi plyšiai, nes naujai įrengti pagrindai dar šiek tiek vaikšto, o senieji jau nebe.
                          Visoje atkarpoje?

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Visoje atkarpoje?
                            Nu jeigu išilgai visą taką perklojo praplatindami, tai išilgai viso ir skyla.

                            Comment


                              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                              Dar gerai, kad su tokiu gaidišku dviračiu važinėji, tai negaila per duobes drožti.
                              Dviratis gaidiškas ne dėl duobių, o dėl Vilniuje veikiančių dviračių vagių iš Kauno.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                O ne statytojas/rangovas? Juk turi būti suteikiama kažkokia garantija?
                                Tai žiūrint kas darė. Kas klojo tas ir taisys. Jei Grinda klojo, tai taisys faktiškai savivaldybė Bet esmė ta pati: garantija darbams turi būti, tad ir ištaisyt turės.

                                Comment


                                  Užrašas ant automobilio pirmoje foto puikiai atspindi pėsčiųjų ir dviratininkų eismą: "Sostinės mėsinė".

                                  Naujosios (bet sovietinio tipo) tvorelės. Atstumas tarp jų ir dviračių tako: 33,5 cm.
                                  Kiek suprantu, tik kažkokiu išskirtiniu atveju turi būt min. 25 cm apsaugos zona, o šiaip visur 50 cm. Jei klystu – pataisykit.

                                  Click image for larger version  Name:	20180502_154447.jpg Views:	1 Size:	308,6 kB ID:	1638689

                                  Click image for larger version  Name:	20180502_154601.jpg Views:	1 Size:	265,8 kB ID:	1638690

                                  Click image for larger version  Name:	20180502_154632.jpg Views:	1 Size:	277,9 kB ID:	1638691

                                  Comment


                                    Manyčiau reikia ženklų su užrašais, kad už vaikščiojimą dvirtakiu gręsia baudos. Kitaip visi ir vaikščios, nes gi ne viduriu gatvės einu, po*ui tas dviratis, apvažiuos, o jei nepatinka, tegul gatve važiuoja.

                                    Comment


                                      Kas liūdniausia, jog baudos negresia. Įspėjimas tik.

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                        Kas liūdniausia, jog baudos negresia. Įspėjimas tik.
                                        2011 straipsnis

                                        nejau kažkas rimtai panaikino šią nuostatą?

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                          Užrašas ant automobilio pirmoje foto puikiai atspindi pėsčiųjų ir dviratininkų eismą: "Sostinės mėsinė".

                                          Naujosios (bet sovietinio tipo) tvorelės. Atstumas tarp jų ir dviračių tako: 33,5 cm.
                                          Kiek suprantu, tik kažkokiu išskirtiniu atveju turi būt min. 25 cm apsaugos zona, o šiaip visur 50 cm. Jei klystu – pataisykit.
                                          Tai kai per siaura ir netelpa matyt ir bus išskirtinis atvejis. O pėstieji vaikščiojo ir vaikščios. Na patys pažiūrėkit ir pasakykit pro kurią pusę norisi apeiti stotelę?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X