Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Visoje atkarpoje?
    Nu jeigu išilgai visą taką perklojo praplatindami, tai išilgai viso ir skyla.

    Comment


      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

      Dar gerai, kad su tokiu gaidišku dviračiu važinėji, tai negaila per duobes drožti.
      Dviratis gaidiškas ne dėl duobių, o dėl Vilniuje veikiančių dviračių vagių iš Kauno.
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        O ne statytojas/rangovas? Juk turi būti suteikiama kažkokia garantija?
        Tai žiūrint kas darė. Kas klojo tas ir taisys. Jei Grinda klojo, tai taisys faktiškai savivaldybė Bet esmė ta pati: garantija darbams turi būti, tad ir ištaisyt turės.

        Comment


          Užrašas ant automobilio pirmoje foto puikiai atspindi pėsčiųjų ir dviratininkų eismą: "Sostinės mėsinė".

          Naujosios (bet sovietinio tipo) tvorelės. Atstumas tarp jų ir dviračių tako: 33,5 cm.
          Kiek suprantu, tik kažkokiu išskirtiniu atveju turi būt min. 25 cm apsaugos zona, o šiaip visur 50 cm. Jei klystu – pataisykit.

          Click image for larger version  Name:	20180502_154447.jpg Views:	1 Size:	308,6 kB ID:	1638689

          Click image for larger version  Name:	20180502_154601.jpg Views:	1 Size:	265,8 kB ID:	1638690

          Click image for larger version  Name:	20180502_154632.jpg Views:	1 Size:	277,9 kB ID:	1638691

          Comment


            Manyčiau reikia ženklų su užrašais, kad už vaikščiojimą dvirtakiu gręsia baudos. Kitaip visi ir vaikščios, nes gi ne viduriu gatvės einu, po*ui tas dviratis, apvažiuos, o jei nepatinka, tegul gatve važiuoja.

            Comment


              Kas liūdniausia, jog baudos negresia. Įspėjimas tik.

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                Kas liūdniausia, jog baudos negresia. Įspėjimas tik.
                2011 straipsnis

                nejau kažkas rimtai panaikino šią nuostatą?

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  Užrašas ant automobilio pirmoje foto puikiai atspindi pėsčiųjų ir dviratininkų eismą: "Sostinės mėsinė".

                  Naujosios (bet sovietinio tipo) tvorelės. Atstumas tarp jų ir dviračių tako: 33,5 cm.
                  Kiek suprantu, tik kažkokiu išskirtiniu atveju turi būt min. 25 cm apsaugos zona, o šiaip visur 50 cm. Jei klystu – pataisykit.
                  Tai kai per siaura ir netelpa matyt ir bus išskirtinis atvejis. O pėstieji vaikščiojo ir vaikščios. Na patys pažiūrėkit ir pasakykit pro kurią pusę norisi apeiti stotelę?

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    O pėstieji vaikščiojo ir vaikščios. Na patys pažiūrėkit ir pasakykit pro kurią pusę norisi apeiti stotelę?
                    Nustačius baudas, ir vykdant REALIĄ prevenciją, o ne bele turint įstatymą, manau, nustotų dauguma vaikščiot. Juk gal vietomis ir Ukmergės g. pirma juosta norėtųsi apeit tam tikrus dalykus, bet niekas to, kažkodėl, nedaro.

                    Comment


                      Šiuo konkrečiu atveju tikrai galėjo tuos atitvarus sulygiuoti su stotelės galine puse, tai ir gautųsi kažkas pan. į rekomenduojamą atstumą. Bet, aišku, reikia džiaugtis, kad apskritai pavyko tokių dalykų išsiprašyti.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Šiuo konkrečiu atveju tikrai galėjo tuos atitvarus sulygiuoti su stotelės galine puse, tai ir gautųsi kažkas pan. į rekomenduojamą atstumą. Bet, aišku, reikia džiaugtis, kad apskritai pavyko tokių dalykų išsiprašyti.
                        Kad kažin ar galima lygiuoti su paviljonu. O jei stiklą keisti reikės ar panašiai - neliks priėjimo. Žodžiu viskas ten normoj. Prasilenkimas su stotele yra padidinto dėmesio zona ir dviratininkas neturėtų užkliūti. O štai patį paviljoną tai gal ir būtų galima patraukti arčiau gatvės, paliekant praėjimą iš galinės pusės. O pagal gerosios praktikos vakarų pavyzdžius turėtų būti nuo gatvės pirma laukimo paviljonas, tuomet dviračių takas ir tuomet šaligatvis. Į laukimo paviljoną turėtų būti tik du siauri praėjimai pėsčiųjų perėjomis statmenai dviračių judėjimo krypčiai. Dabar gi, nors ir pastatė užtvarą, tačiau pėstieji nuo stotelės eis įstrižai dviračių takui ir nesidairydami lips ant jo.

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          Užrašas ant automobilio pirmoje foto puikiai atspindi pėsčiųjų ir dviratininkų eismą: "Sostinės mėsinė".

                          Naujosios (bet sovietinio tipo) tvorelės. Atstumas tarp jų ir dviračių tako: 33,5 cm.
                          Kiek suprantu, tik kažkokiu išskirtiniu atveju turi būt min. 25 cm apsaugos zona, o šiaip visur 50 cm. Jei klystu – pataisykit.

                          Click image for larger version Name:	20180502_154447.jpg Views:	1 Size:	308,6 kB ID:	1638689

                          Click image for larger version Name:	20180502_154601.jpg Views:	1 Size:	265,8 kB ID:	1638690

                          Click image for larger version Name:	20180502_154632.jpg Views:	1 Size:	277,9 kB ID:	1638691
                          man tik idomu kodel negresia baudos projektuotojams, kurie neirengia vandens nuleidimo griovelio tarp nuokalnes ir tako? Esant tokiam nuolydziui lietaus vandens surinkimas yra butinas. Jau nuotraukoj matosi kad visos zemes isplaunamos tiesiai ant dviraciu tako. Bleha net sovietmeciu dare tuos griovelius. Kokybe dar blogesne nei 70-tais.

                          Comment


                            Aš kažkaip įtariu, kad ten dar nebaigta. Bet jei baigta, tai aišku nesąmonė. Gal Creatium galėtų paklausti FB dviračių grupėj?

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Aš kažkaip įtariu, kad ten dar nebaigta. Bet jei baigta, tai aišku nesąmonė. Gal Creatium galėtų paklausti FB dviračių grupėj?
                              Tai čia plika akimi matosi, kad nebaigta. Šioje konkrečioje vietoje liko ne tik žolę sutvarkyti, bet ir šaligatvio plyteles pakeisti (tą žadėjo Antonas dar praėjusiais metais) bei pažymėti visą taką. Dėl to man pačiam labai keista, kad įrengė atitvarus, jeigu turės keisti plyteles. Nu bet pažiūrėsim. Kai daroma be projekto, tai ir dėl darbų kiekio iki galo neaišku. Neminėsiu jau to, kad nesugebama tako pabaigti, kai liko myzeris.

                              Vandens surinkimo griovelių tai nebus. Ko galima tikėtis (nes būtų logiška), tai kad bus ta žolė atnaujinta kiek išlyginant tą nuožulnumą, kuris, kaip matome, yra statesnis prie tako, nes prieš tai pakyla į viršų. Reikia tiesiog nukasti dalį žemių ir nuožulnumas taps menkas.

                              Comment


                                Dar viena foto (is dviraciu taku grupes) panasios vietos, tik nuozulnumas mazesnis. Bet rezultatas toks pats:



                                nieko jau tom vejom nedarys manau.

                                Comment


                                  Nėra pagrindo taip manyti. Vejas privalo sutvarkyt, čia ne diskusijų klausimas. Keliose atkarpose jos jau buvo sutvarkytos (pvz., nuo Matulaičio stotelės iki Rygos st.). Vietomis taip pat mėtosi ir statybinių atliekų.
                                  Paskutinis taisė Creatium; 2018.05.04, 17:30.

                                  Comment


                                    Gal yra žinių, kada baigs tiesti dviračių taką oslo g.? Dirbo dirbo, pusė darbo padarė ir paliko bardaką.

                                    Comment


                                      Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                      Gal yra žinių, kada baigs tiesti dviračių taką oslo g.? Dirbo dirbo, pusė darbo padarė ir paliko bardaką.
                                      Lygiai taip pat palei Laisvės pr. ties Mada.

                                      Comment


                                        Bus vykdomas sklypo Linkmenų g. 22 patvirtinto detaliojo plano (registro Nr. T00058363 (buv. Nr. 2489) sprendinių keitimas http://www.vilnius.lt/index.php?540979563

                                        Planavimo tikslas – vadovaujantis Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano sprendiniais žemės sklypo Linkmenų g. 22 (kadastro Nr. 0101/0022:267) dalyje, kurioje projektuojama dviračių tako trasos nuo Upės gatvės iki Ozo gatvės (Šnipiškių ir Senvagės teritorijoje) pėsčiųjų ir dviračių takų atkarpa, suformuoti susisiekimo ir inžinerinių tinklų koridorių teritorijos naudojimo būdo sklypą ir numatyti šio sklypo paėmimą visuomenės poreikiams, kartu parengti visuomenės poreikiams reikalingam konkrečiam objektui statyti (įrengti) konkrečios vietos ir ploto motyvuotą pagrindimą bei konkretaus žemės sklypo (jo dalies) paėmimo visuomenės poreikiams būtinumo pagrindimą, paremtą sąnaudų ir naudos analize bei visuomeninės naudos, efektyvumo ir racionalumo principais.

                                        Comment


                                          /\ Tikiuosi tai darbų nestabdys labai.

                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Lygiai taip pat palei Laisvės pr. ties Mada.
                                          Laisvės pr. sakė, kad jau tuojau pradės užbaigimą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X