Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Ar neturėtų būti uždraustas automobilio stovėjimas bet kokoje 1+1 gatvėje?
    Ar taip ir yra, bet daug kas nepaiso.

    Nelogiška, kad kažkoks vienas žmogus pstatęs automobilį automatiškai užkerta transporto eismą tūkstančiams žmonių, kurie turi apvažiuoti jį.

    Kitas dalykas - ką tasyklės sako apie stovėjimą pastačius automobilį kryptimi prieš eismą? Irgi dažnas atvejis, įdomu ar viskas pagal taisykles.
    Aš irgi apie tai pamąsčiau.

    Sakyčiau, būtų geriau, kad parkavimas vyktų tik parkavimui skirtose juostose, nebūtų parkavimo toje pačioje juostoje kaip važiuoja mašina. Žaliakalnyje, Vilijampolė ir pan. rajonuose daug kur padaryčiau vienpusį eismą: šoninė juosta parkavimui, o likusios juostos automobiliui, o jei dar yra vietos įkišti ir dviračių juostą. Ten, kur 1+1 ir parkavimas nevyksta, ten liktų dvipusis eismas, bet parkavimas uždraustas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Ar neturėtų būti uždraustas automobilio stovėjimas bet kokoje 1+1 gatvėje?
    Ar taip ir yra, bet daug kas nepaiso.

    Nelogiška, kad kažkoks vienas žmogus pstatęs automobilį automatiškai užkerta transporto eismą tūkstančiams žmonių, kurie turi apvažiuoti jį.

    Kitas dalykas - ką tasyklės sako apie stovėjimą pastačius automobilį kryptimi prieš eismą? Irgi dažnas atvejis, įdomu ar viskas pagal taisykles.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Ta prasme, ministerija neturi jokių teisinių svertų priversti savivaldybę sutvarkyti šviesoforus pagal teisės aktus, kad reikia užsiiminėti viešais gėdinimais? O prieš priimant taisyklių pakeitimus nereikėjo pasidomėti esama situacija ne tik Vilniaus ir Kauno parapijose, bet ir visoje Lietuvoje?
    Aha, sužiūrėti reikėjo kiekvieną sankryžą. Turbūt juokauji? Už gatves atsakingas kelio savininkas.

    Ministerija negali tiesiogiai nurodyti savivaldybėms. Tam yra Vyriausybės atstovai savivaldybėse. Tai nebent juos pajungs, jei savivaldybė nesusitvarkys.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Ar Klaipėdos savivaldybė po viešo sugėdinimo sutvarkys netinkamai įrengtus šviesoforus?
    Ta prasme, ministerija neturi jokių teisinių svertų priversti savivaldybę sutvarkyti šviesoforus pagal teisės aktus, kad reikia užsiiminėti viešais gėdinimais? O prieš priimant taisyklių pakeitimus nereikėjo pasidomėti esama situacija ne tik Vilniaus ir Kauno parapijose, bet ir visoje Lietuvoje?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    KET nėra nurodymo "kaip ir negalima"- arba galima, arba negalima. Straipsnis galioja, sukti negalima, problema neegzistuoja.
    Taip, sutinku, kad negalima. Bet rusai, sugalvoję absurdišką sistemą, kai negalima važiuoti pagal pagrindinį žalią signalą nedegant sekcijai, patys nesilaiko GOST ir įrenginėja šviesoforus su papildomomis sekcijomis be baltų skydų ir kontūrinių rodyklių pagrindiniame signale. Visam internete verda diskusijos, ar galima važiuoti per žalią, kai nedega sekcija. Ir problema egzistuoja, nes vieni važiuoja, kiti ne. Turbūt įvyksta ir konfliktinių situacijų. Net rusų policininkai patys sau prieštarauja, vieną kartą teigdami, kad važiuoti galima, kitą kartą, kad ne Taip kad pas rusus tai yra nesibaigianti dilema Kas supranta rusiškai, gali pažiūrėti šį siužetą:

    Paskutinis taisė dsanto; 2019.12.05, 12:01.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Beje, tokia pat problema egzistuoja Rusijoje... pas juos galioja mūsiškis nebegaliojantis KET 75 punktas, tai sukti pas juos kaip ir negalima.
    KET nėra nurodymo "kaip ir negalima"- arba galima, arba negalima. Straipsnis galioja, sukti negalima, problema neegzistuoja.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Išsprendė KET galvosūkį dėl posūkio į kairę: keturiose sankryžose policija baudų nedalins
    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=82947395
    Ar Klaipėdos savivaldybė po viešo sugėdinimo sutvarkys netinkamai įrengtus šviesoforus? Beje, tokia pat problema egzistuoja Rusijoje, kurioje masiškai įrenginėjami šviesoforai be rodyklių pagrindiniame žaliame signale su papildomomis sekcijomis. Ir Rusijos piliečiai, kas kaip išmano, sprendžia, ar galima sukti nedegant papildomai sekcijai, bet degant žaliam signalui. Be abejo, pas juos galioja mūsiškis nebegaliojantis KET 75 punktas, tai sukti pas juos kaip ir negalima.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Išsprendė KET galvosūkį dėl posūkio į kairę: keturiose sankryžose policija baudų nedalins
    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=82947395

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Na taip, bet mūsų vairuotojai sugeba ir G.V. padaryti tris juostas iš dvejų ir senamiestyje varo tranzitu, jau nekalbant apie visus shortcut'us per kiemus. Tiesiog šiek tiek neramina, kad tokie platinimai Viršuliškėms ne į naudą, kol nėra Šiaurinės g.
    Jeigu gatvės nebūtų per plačios (t.y. atitiktų savo kategorijos reikalavimus), tai tokių (3 juostų vietoje 2) bajerių nebūtų.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Viršuliškių g. yra D kategorijos (atkarpa nuo Laisvės pr. iki Ozo g. bus C su nauju BP), tad nelabai galima ten daryt greitkelio. Pilna išvažiavimų iš kiemų ir pan.

    Kažkur buvo minėta, kad nuo Laisvės pr. iki Šešuolių g. bus tikėtinas tunelis.
    Na taip, bet mūsų vairuotojai sugeba ir G.V. padaryti tris juostas iš dvejų ir senamiestyje varo tranzitu, jau nekalbant apie visus shortcut'us per kiemus. Tiesiog šiek tiek neramina, kad tokie platinimai Viršuliškėms ne į naudą, kol nėra Šiaurinės g.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Pirma juosta tiesiai ten tikrai negalima leisti, išsukimas į dešinę gan trumpas ir panaikinus žalią rodyklę lentelėje ir taip gali blokuoti A juostą "uodega".

    Paprasčiau būtų uždaryti tą įvažiavimą į PC Mada. Dešinėje nuotraukos pusėje matosi puiki alternatyva į aikštelę apvažiuojant pėsčiųjų perėją nuo VT stotelės iki PC Mada. Dabar bereikalingos konfliktinės zonos, ypač jei daug tokių važiuojančių A juosta tiesiai.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Sveiki, noreciau paaiskinimo, galbut cia as kazko nesuprantu. Yra konkreti vieta - sankryza Laisves pr. su Virsuliskiu. Stai si vieta:
    https://www.mapillary.com/app/?lat=5...iw&focus=photo

    yra 5 juostos, kur is pirmos tik i desine, antra yra A juosta, 3-4 tiesiai, 5 i kaire.
    Uz sankryzos A juostos nebera. Ar vairuotojai, kuriems reikia i Mada turi teise rikiuotis i A juosta ir laukti zalios pries sia sankryza? As suprantu, kad ne, nes ivaziuoti i A juosta galima tik tuomet kai suki i desine. Bet cia jie vaziuoja tiesiai. Pasekoje gaunasi, kad dalis kitu vairuotoju, judanciu 3 juosta, kurie pravaziavus sankryza nori pasukti i desine link ivaziavimo i Mada turi persirikuoti per 2 juostas ir priedo stabdyti eisma ir praleidineti visa eile masinu, nusprendusiu kad kadangi uz sankryzos A juostos nebera, jie gali prie sviesoforo sustoti A juostoje.

    Tai leidziama pagal KET uzimti A juosta jei vaziuoji tiesiai ar ne?
    KET tai nepamenu, kad būtų parašyta, kad taip būtų leidžiama užimti A juostą.
    Peržiūrėjau iš viršaus tą sankryžą, tai kaip suprantu idėją, A juosta turi būt laisva, nes autobusas neturėtų stovėti kamštyje kartu su automobiliais, o kam reikia, užima juostas tiesiai ir į dešinę. A juosta už sankryžos taip pat nesibaigia, tiesiog "persirikiuoja" į pirmą juostą. Tas persirikiavimas būtų labiau erzinantis dalykas.

    Pamąsčiau ar galima būtų perdaryti taip? Tiesa, nesekiau diskusijų ar savivaldybė jau kažką žada daryti su ženklinimu, Mada kaip raktinis žodis yra girdėtas diskusijose, bet konteksto neprisimenu, nes ir pati vieta man negirdėta
    Click image for larger version  Name:	zenklai9.jpg Views:	1 Size:	136,5 kB ID:	1763091
    A juosta perkelti į antrą juostą už sankryžos ir atskirti barjeru. Ties barjero pabaiga ir įvažiavimu į Madą, A juostos ir paprasta juosta susikeistų vietomis, nes nueitų į stotelę. Tiesa A juosta būtų atskirta ištisine linija ir ne iš barjero pusės. Tiesa, pirma juosta į dešinę padaryti galimybę važiuoti tiesiai link Mados.

    Arba A juosta užsibaigia prieš pat įvažiavimu į Madą, o už įvažiavimo barjeru atskirtos dvi atskiros juostos. Stotelėje sustojusį transportą aplenkiant antra juosta. Ten kur daugmaž baigiasi stotelės zona, baigiasi barjeras, nors įvertinus įvažas, barjeras galėtų tęstis iki pat artimiausios sankryžos, nes nuo Viršuliškių skg. atvažiavusiam transportui nėra sąlygų būtinam poreikiui apsisukti.
    Click image for larger version

Name:	zenklai9.jpg
Views:	0
Size:	171,4 kB
ID:	1763092
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.17, 01:31.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Sveiki, noreciau paaiskinimo, galbut cia as kazko nesuprantu. Yra konkreti vieta - sankryza Laisves pr. su Virsuliskiu. Stai si vieta:
    https://www.mapillary.com/app/?lat=5...iw&focus=photo

    yra 5 juostos, kur is pirmos tik i desine, antra yra A juosta, 3-4 tiesiai, 5 i kaire.
    Uz sankryzos A juostos nebera. Ar vairuotojai, kuriems reikia i Mada turi teise rikiuotis i A juosta ir laukti zalios pries sia sankryza? As suprantu, kad ne, nes ivaziuoti i A juosta galima tik tuomet kai suki i desine. Bet cia jie vaziuoja tiesiai. Pasekoje gaunasi, kad dalis kitu vairuotoju, judanciu 3 juosta, kurie pravaziavus sankryza nori pasukti i desine link ivaziavimo i Mada turi persirikuoti per 2 juostas ir priedo stabdyti eisma ir praleidineti visa eile masinu, nusprendusiu kad kadangi uz sankryzos A juostos nebera, jie gali prie sviesoforo sustoti A juostoje.

    Tai leidziama pagal KET uzimti A juosta jei vaziuoji tiesiai ar ne?

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

    Yra koks linkas apie taisyklę Vokietijoje?
    Kiek aš domėjausi atskirų šalių KET specifika, tai, manau, kai tai specifinės taisyklės nurodomos Vokietijos autobahn'uose, o ne visuose keliuose . Čia draudžiama angliškai pass važiuojančius dešinėje juostoje, jei nėra lėto eismo (kamščio). Google pilna nuorodų, pvz: https://www.german-way.com/travel-an...-the-autobahn/

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Click image for larger version

Name:	KET pasikeitimai nuo 2019 m. lapkričio 1 d-1.jpg
Views:	0
Size:	95,9 kB
ID:	1759200

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Į klausimą atsakiau. Nebent tau įdomu ne sankryžos (ne)saugumas, o kaip pagrįsti savo išankstinį požiūrį.
    Mano klausimas buvo gana paprastas: žuvusių ir sužeistų žmonių skaičius toje sankryžoje.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Mano klausimas buvo ne toks. Kaip suprantu, neatsakysi?
    Į klausimą atsakiau. Nebent tau įdomu ne sankryžos (ne)saugumas, o kaip pagrįsti savo išankstinį požiūrį.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Saugumas ne tik lavonais skaičuojamas
    Mano klausimas buvo ne toks. Kaip suprantu, neatsakysi?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O kokia žuvusiųjų ir sužeistųjų statistika toje sankryžoje, tarkim, per paskutinius kelis metus?
    Saugumas ne tik lavonais skaičuojamas

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Lendantys iš Lvovo gatvės, tiek piko metu naglai kišantys nosį, tiek nepiko metu aklai išlendantys nepažiūrėję, kad pirma juosta atvažiuoja nuo šviesoforo. Kartais atsiranda ir sukančių iš antros juostos į Žalgirio - matyt optinė iliuzija dėl dviejų juostų išsukime. Posūkio į GV kampas irgi savotiškas - ypač stambesnis transportas atsargiai išiminėja. Išsukimas iš perdaryto apsisukimo atvažiavus nuo Baltupių irgi prašosi praplatinimo dėl aštraus posūkio kampo vidinėje juostoje.
    O kokia žuvusiųjų ir sužeistųjų statistika toje sankryžoje, tarkim, per paskutinius kelis metus?

    Komentuoti:

Working...
X