Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    O važinėji tikromis gatvėmis, ar įsivaizduojamomis? Gal man pvz. nušokt nuo viaduko ir sakyt įsivaizdavau, kad suku į šalutinį kelią? Tik vat ko tas vargšas nepasitraukė, negi nematė, kad nuo pagrindinio krentu?
    Aišku šaipytis geriau nei diskutuot. Bet ženklas duoti kelia sufleruoja kad tai kažkokia tai sankriža su šalutiniu keliu.

    Comment


      Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

      Aišku šaipytis geriau nei diskutuot. Bet ženklas duoti kelia sufleruoja kad tai kažkokia tai sankriža su šalutiniu keliu.
      Sleader viską jau parašė, nesikartosiu.

      Comment


        Trumpa informacija teorijų, apie nesamus susikirtimus, privalėjimo persirikiuojančių duoti kelią ir greitėjimo juostų atsiradimo aiškintojams, tuo atveju ,jei jie vyktų į Baltarusiją: keli straipsniai su video. Pirmame jų vietinis kelių inspektorius paaiškina, kad važiavęs iš dešinės turėjo sustoti ir praleisti išvažiuojantį iš pagrindinio kelio https://auto.onliner.by/2015/11/13/pdd-29, antrame – avarijoje kalta pripažinta Renault vairuotoja, o sunkvežimio vairuotojas nubaustas už KET pažeidimą , spėju - vertikalaus ženklinimo nepaisymą. https://auto.onliner.by/2015/12/14/dtp-6947 . Sėkmės kelionėse !
        Paskutinis taisė AudriusV; 2019.06.30, 21:43.

        Comment


          Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
          Trumpa informacija teorijų, apie nesamus susikirtimus, privalėjimo persirikiuojančių duoti kelią ir greitėjimo juostų atsiradimo aiškintojams, tuo atveju ,jei jie vyktų į Baltarusiją: keli straipsniai su video. Pirmame jų vietinis kelių inspektorius paaiškina, kad važiavęs iš dešinės turėjo sustoti ir praleisti išvažiuojantį iš pagrindinio kelio https://auto.onliner.by/2015/11/13/pdd-29, antrame – avarijoje kalta pripažinta Renault vairuotoja, o sunkvežimio vairuotojas nubaustas už KET pažeidimą , spėju - vertikalaus ženklinimo nepaisymą. https://auto.onliner.by/2015/12/14/dtp-6947 . Sėkmės kelionėse !
          Ačiū, bet aptariame taisykles ir jų ypatybes Lietuvoje, o ne Baltarusijoje. Nejaugi mums dabar važinėti pagal Baltarusijos pareigūnų naudojamą praktiką jų KET taikymui?
          Kaip supratau siūlote kirsti ištisines linijas ir užbrūkšniuotus plotus, nes toks vairavimo būdas yra priimtinas. Jeigu taip darant kada sustabdys policija, bus galima teisintis, kad Audrius forume sakė, jog Baltarusijoje taip ok.

          Pats gal atsakytumėte į klausimą, kiek minučių stovite piko metu prieš įvažiuodamas į persirikiavimo juostas kokioje Geležinio vilko g. ar Vakariniame aplinkkelyje (aišku jeigu Jūs vilnietis)? Nes norint praleisti visus, kurie atvažiuodami 90-100 km/h greičiu gali kirsti ištisines linijas ir užbrūkšniuotus plotus, reikėtų sulaukti, kad tuo metu pagrindiniame kelyje niekas nevažiuotų.
          Ir gal kartais vairuojate sidabrinės spalvos TLC? Nes "ponas" su tokiu automobiliu mėgsta važiuoti pagal parodytas "baltarusiškas tradicijas".

          Comment


            Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
            Trumpa informacija teorijų, apie nesamus susikirtimus, privalėjimo persirikiuojančių duoti kelią ir greitėjimo juostų atsiradimo aiškintojams, tuo atveju ,jei jie vyktų į Baltarusiją: keli straipsniai su video. Pirmame jų vietinis kelių inspektorius paaiškina, kad važiavęs iš dešinės turėjo sustoti ir praleisti išvažiuojantį iš pagrindinio kelio https://auto.onliner.by/2015/11/13/pdd-29, antrame – avarijoje kalta pripažinta Renault vairuotoja, o sunkvežimio vairuotojas nubaustas už KET pažeidimą , spėju - vertikalaus ženklinimo nepaisymą. https://auto.onliner.by/2015/12/14/dtp-6947 . Sėkmės kelionėse !
            Čia rimtai bandom imti pavyzdį iš trim dešimtmečiais ilgiau užsibuvusių "zonoje" kaimynų?
            Beje, ten prie viaduko komentaruose irgi daug nesutariančių. Tenka tik sutikti, kad buvo ženklinimas su trikampiukais, tad formaliai ten ir turėjo įvykti kelio davimas. Jei neužleido prie trikampukų, tai imi ir įsilieji po jo, kam dar jį aplenkinėt jau už sankirtos ir bandyt prispaust?
            Situacijoje su fūra, tai ir pas mus netrūkdavo tokių važinėtojų per zebrus, tai miestuose jau daug kur lankstūs stulpeliai sumontuoti. Klausimas, kam juos montuoti, jeigu taip važiuoti yra O.K.?
            Ten pas juos ir daugiau įdomumų yra, pvz su šviesoforų papildomom sekcijom, ant kurių nupiešta lenkta rodyklė ir žmogeliukas, reiktų turbut suprasti, kad galima sukti, praleidžiant pėsčiuosius.
            Paskutinis taisė Ginthus; 2019.07.01, 07:14.

            Comment


              Diskusija tuo pačiu klausimu Delfi:

              https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=81615195

              Mano manymu, įstatymas šiek tiek kertasi su logika praktikoje. Į greitėjimo juostą įvažiuojantys iš esmės didelio eismo atveju turi beveik sustoti, kas gerokai komplikuoja tolesnį greitėjimą (ir visą eismą). O turintys įvažiuoti į lėtėjimo juostą dažnai nepakankamai intensyviai lėtėja. Tuo sudaromi dideli greičių skirtumai (vietoje suvienodinimo).
              Maža to, įvažiuojantiems dažnai tokiose sankryžose yra prastas matomumas. Vos ne "STOP" ženklą reiktų statyti.
              Paskutinis taisė Sula; 2019.07.02, 16:12.

              Comment


                Kokių teiginių pagrindu darai išvadą apie sustojimus? Kol nemanevruoji greitėjimo/lėtėjimo juostoj, tol ok,neturi nieko praleist. Klausimas dėl kurio nesutariama yra tada, kai jau pradedi išvažinėt iš greitėjimo/lėtėjimo juostos ir važiuojantis "pagrindiniu" nori įlįst į greitėjimo/lėtėjimo juostą.


                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Diskusija tuo pačiu klausimu Delfi:

                  https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=81615195

                  Mano manymu, įstatymas šiek tiek kertasi su logika praktikoje. Į greitėjimo juostą įvažiuojantys iš esmės didelio eismo atveju turi beveik sustoti, kas gerokai komplikuoja tolesnį greitėjimą (ir visą eismą). O turintys įvažiuoti į lėtėjimo juostą dažnai nepakankamai intensyviai lėtėja. Tuo sudaromi dideli greičių skirtumai (vietoje suvienodinimo).
                  Maža to, įvažiuojantiems dažnai tokiose sankryžose yra prastas matomumas. Vos ne "STOP" ženklą reiktų statyti.
                  Bialo išaiškinimas tai topinis. Jei greitėji ir rikiuojiesi, turi duoti kelią, jei varai tiesiai - tai jau nebeturi duoti kelio. Tai aš visuomet greitėsiu be posūkio, o jei bus bum, sakysiu, kad norėjau tiesiai važiuoti - win
                  Paskutinis taisė Ginthus; 2019.07.02, 16:45.

                  Comment


                    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                    Kokių teiginių pagrindu darai išvadą apie sustojimus? Kol nemanevruoji greitėjimo/lėtėjimo juostoj, tol ok,neturi nieko praleist. Klausimas dėl kurio nesutariama yra tada, kai jau pradedi išvažinėt iš greitėjimo/lėtėjimo juostos ir važiuojantis "pagrindiniu" nori įlįst į greitėjimo/lėtėjimo juostą.

                    Be panikos! Nedarau "išvados". Yra tokių praktinių vietų, pvz.: https://goo.gl/maps/k7XLy7SJYEMMKU4Z7. Ten labai dažnai yra sustojama prieš įvažiuojant. Dėl to net susidaro kamštis A1.
                    O dėl visiško sustojimo - tai apie baltarusišką variantą siūlytą anksčiau.

                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Bialo išaiškinimas tai topinis. Jei greitėji ir rikiuojiesi, turi duoti kelią, jei varai tiesiai - tai jau nebeturi duoti kelio. Tai aš visuomet greitėsiu be posūkio, o jei bus bum, sakysiu, kad norėjau tiesiai važiuoti - win
                    Taip, kažkodėl jis kategoriškas vienu atveju ir nelabai kitu. Pataikavimas nerodantiems ("negaliniems" rodyti) posūkio signalų yra labai blogas ženklas.
                    Paskutinis taisė Sula; 2019.07.02, 16:53.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Be panikos! Nedarau "išvados". Yra tokių praktinių vietų, pvz.: https://goo.gl/maps/k7XLy7SJYEMMKU4Z7. Ten labai dažnai yra sustojama prieš įvažiuojant. Dėl to net susidaro kamštis A1.
                      Tokioj vietoj nestabdytų tik kamikadzės. Horizontalaus ženklinimo tai nėra.

                      Comment


                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                        Tokioj vietoj nestabdytų tik kamikadzės. Horizontalaus ženklinimo tai nėra.
                        Ten jis aišku periodiškai atnaujinamas, bet visvien nestabdant rizika gan didelė. Iš pirmos juostos nedraudžiama važiuoti ir tiesiai.

                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                          Tokioj vietoj nestabdytų tik kamikadzės. Horizontalaus ženklinimo tai nėra.
                          Šiuo metu yra. Neturiu naujesnės iliustracijos.
                          Bet ten ir matomumas prastas.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Be panikos! Nedarau "išvados". Yra tokių praktinių vietų, pvz.: https://goo.gl/maps/k7XLy7SJYEMMKU4Z7.
                            Važiavau ten 1 kartą ir buvo keista, kad nėra juostos ir reikia realiai praleist. Tas pats nuo A1 nusukant link Gariūnų, tik kad ten dažniausiai pirma juosta nieks nevažiuoja.

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Bialo išaiškinimas tai topinis. Jei greitėji ir rikiuojiesi, turi duoti kelią, jei varai tiesiai - tai jau nebeturi duoti kelio. Tai aš visuomet greitėsiu be posūkio, o jei bus bum, sakysiu, kad norėjau tiesiai važiuoti - win
                              Kai mokiausi vairuoti, instruktorius man aiškino analogiškai (greitėjant privalai duoti kelią pagal 112, važiuojant tiesiai turi pirmenybę pagal 104). Argumentacija tokia, kad 112 yra konkretesnė taisyklė, todėl overridina bendrą 104.

                              Jei greitėsi be posūkio ir į tave įvažiuos dar važiuojant tiesia trajektorija, tai teoriškai kaltas neliksi, bet už žaidimus per vėlai rodant posūkį taip pat baudžiama (pagal 86).
                              Paskutinis taisė kutas; 2019.07.02, 23:28.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Bialo išaiškinimas tai topinis. Jei greitėji ir rikiuojiesi, turi duoti kelią, jei varai tiesiai - tai jau nebeturi duoti kelio. Tai aš visuomet greitėsiu be posūkio, o jei bus bum, sakysiu, kad norėjau tiesiai važiuoti - win
                                Ok su tuo aiškinimu, nes jei varai tiesiai, tu nieko NEKERTI. 203 ženklas kalba apie pareigą praleisti važiuojančius keliu, kurį ruošiamasi kirsti.
                                . Jei varoma tiesiai, nėra kertamo kelio. Nebent, kaip čia buvo dedami paveiksliukai, pagrindinis kelias "išsiplečia" į greitėjimo lėtėjimo juostą, bet nė vienas pašnekovas tokios minties nekėlė.

                                Comment


                                  Ar šioje vietoje galima apsisukti? Ar nuorodoje matomas ženklas sutampa su 510 ?

                                  510 - Eismo kryptis sankryžoje į kairę
                                  Sankryžoje nurodo eismo kryptį, kuria leidžiama važiuoti šia eismo juosta. Kai leidžiama sukti į kairę, iš kairės kraštinės eismo juostos leidžiama ir apsisukti
                                  Sudvejojau dėl horizontalaus ženklinimo ir rodyklių krypties toje specifinėje sankryžoje.
                                  Be to, srautas iš Justiniškių g. į Laisvės pr. (dešinėn) paleidžiamas keliom sekundėm vėliau nei nuorodos perspektyvoje atvirkštinis (kairėn)

                                  Comment


                                    Parašė MindesAcc
                                    Wow akivaizdu kad visi senai dejo skersa ant automobilizacijos mazinomo. Tokio dydzio automobiliu parkavimo aikstele nebent rastum kokiam Walmart parduotuveje viduryje Amerikos kukuruzu lauku o cia issigimeliai padare toki parkinga miesto centre.

                                    Labai cute 50 centrimetu plocio pesciuju takas. Panasu kad mano observations is anksciau toliau pildosi - jie nebando keisti zmoniu kelioniu iprociu. Panasu kad infrastrukturos planas Lietuvoje yra siaurinti saligatvius o ne gatves, sugrusti pesciuosius ir dviratininkus vienas kitam ant galvos kad jie taptu priesais, kol miestai toliau soks pagal automobilistu duda.

                                    Ziurint i toki vaizda, as kaip pats asmeniskai neturiu automobilio, panasu kad tie zmones kurie uzsiema infrastrukturos pletra nori kad as automobili nusipirkciau, nes jie toliau bando sukurti palankesnes salygas nuosavam automobiliui naudotis.
                                    del dviratininku ir pesciuju supriesinimo visiska tiesa - jie jau dabar vieni kitu nekencia. O kas cia trukde padaryti atskirta nuo dvirtakio saligatvi? Isplatino kelia iki pat raudonuju liniju ir nebeliko vietos? Uff

                                    Comment


                                      Parašė MindesAcc
                                      Labai cute 50 centrimetu plocio pesciuju takas. Panasu kad mano observations is anksciau toliau pildosi - jie nebando keisti zmoniu kelioniu iprociu. Panasu kad infrastrukturos planas Lietuvoje yra siaurinti saligatvius o ne gatves, sugrusti pesciuosius ir dviratininkus vienas kitam ant galvos kad jie taptu priesais, kol miestai toliau soks pagal automobilistu duda.
                                      Bando keist Sako pėstieji lochai - nebūk durnas - naudok paspirtuką arba dviratį Būtų noro - būtų padarę ir šaligatvį normalų. Bet dabar madoj dvirtakiai, o šaligatviai nelabai. Čia labiau ne pagal automobilistų, o pagal dviratininkų dūdą bandoma šokt.

                                      P.S. observations = pastebėjimai, cute = gražu(s)/miela(s)

                                      Comment


                                        Šiandien važiavau "konvencine" gatve automobiliu paskui paspirtuką. Nors atsargiai bandžiau lenkti, bet jis išdidžiai nepraleido, blokavo. Garbės dėlei varė kažkur ~40 kmh. , tai nesinervindamas važiavau iš paskos

                                        Comment


                                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                          Ar šioje vietoje galima apsisukti? Ar nuorodoje matomas ženklas sutampa su 510 ?

                                          Sudvejojau dėl horizontalaus ženklinimo ir rodyklių krypties toje specifinėje sankryžoje.
                                          Be to, srautas iš Justiniškių g. į Laisvės pr. (dešinėn) paleidžiamas keliom sekundėm vėliau nei nuorodos perspektyvoje atvirkštinis (kairėn)
                                          Žinoma galima.

                                          Bet ženklinimas tai įdomus. Pirmame ženkle rodyklės pakreiptos 90' kampu, o sekančiame jau 45'.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X