Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kitokio ir negalėjo būti, teisę aiškina oficialiai tik teismas, visi kiti aiškinimai yra tik nuomonės.

    Comment


      Konfliktai greitėjimo ir lėtėjimo juostose: klysta kone visi, nes nežino vienos taisyklės
      https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=81575455
      Niekur neparašyta, kad važiuodami greitėjimo juosta esame šalutiniame kelyje, tad tai reiškia, kad tuomet reikėtų paisyti taisyklės, kuri nurodo, kad vairuotojas, kuriam iš dešinės yra kliūtis, ją turi praleisti“, – sakė instruktorius.
      Informacija parengta bendradarbiaujant su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos.


      Comment


        Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
        Konfliktai greitėjimo ir lėtėjimo juostose: klysta kone visi, nes nežino vienos taisyklės
        https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=81575455
        Turiu ir savo pastabų, bet kol kas neturiu laiko.Žiniai : https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=81588269

        Comment


          Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
          Turiu ir savo pastabų, bet kol kas neturiu laiko.Žiniai : https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=81588269
          Toks įspūdis, kad visuomenė tiesiog bunka akyse. Jau net KET nėra kam išaiškinti.

          Comment


            Man būtu įdomu, kaip protinga visuomenė aiškintų važiuojančio pro 203 ženklą pirmumą prieš tą , kuris važiuoja kairėje pusėje, pagal pateiktus paveikslėlius apačioje
            203 Duoti kelią Vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms kertamu keliu, o esant 843 lentelei „Pagrindinio kelio kryptis“ – važiuojančioms pagrindiniu keliu





            Click image for larger version

Name:	6.png
Views:	2
Size:	2,6 kB
ID:	1731810
            Click image for larger version

Name:	6.png
Views:	2
Size:	2,6 kB
ID:	1731809
            Paskutinis taisė AudriusV; 2019.06.28, 20:34.

            Comment


              Ties ženklu Ir prašau parodyti, kur yra kertamas kelias.
              Paskutinis taisė Bmweda; 2019.06.28, 23:01.

              Comment


                Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                Ties ženklu Ir prašau parodyti, kur yra kertamas kelias.
                Kaip suprantu Jūs manote, kad ,jei pravažiuojamas ženklas 203, drąsiai važiuojama ir nieko jau neprivaloma praleisti ? O dėl kertamo kelio nesupratau. Jūs manote, kad "kertamas kelias" - tik toks ,kuriame yra kita važiavimo kryptis nei jūsų ?
                II. PIRMUMO ŽENKLAI


                5. Pirmumo ženklai, nurodantys vairuotojui važiavimo per nereguliuojamas sankryžas, važiuojamųjų dalių sankirtas arba siaurus kelio ruožus pirmenybę, yra šie:
                https://autoplius.lt/ket-testai/keli...irmumo-zenklai

                Comment


                  Tas parašymas "Jūs" suponuoja, kad turi kažkokį niekinamą požiūrį į mane ir man po tokio atsakymo nekyla noras diskutuot, bet kadangi man tai aktuali tema, bala nematė.

                  203 liepia duoti kelią važiuojančioms kertamu keliu. Klausimas - kur/kas yra kertamas kelias? Jei aš atsiduriu lėtėjimo/greitėjimo juostoj, bet neturiu noro įsiliet į srautą, o turiu siekį pavažiuoti lėtėjimo/greitėjimo juosta ir išsukti iš kelio, tai ar ta juosta kažkuriuo momentu tampa kertamu keliu, kad man pradėtų galioti 203? O gal automatiškai greitėjimo/lėtejimo juosta yrs kertamas kelias? Aš to nesuprantu. O kas dėl tavo pavyzdžio, tai apibrauk raudonai, kur yra kertamas kelias.

                  Comment


                    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                    Tas parašymas "Jūs" suponuoja, kad turi kažkokį niekinamą požiūrį į mane ir man po tokio atsakymo nekyla noras diskutuot, bet kadangi man tai aktuali tema, bala nematė.

                    203 liepia duoti kelią važiuojančioms kertamu keliu. Klausimas - kur/kas yra kertamas kelias? Jei aš atsiduriu lėtėjimo/greitėjimo juostoj, bet neturiu noro įsiliet į srautą, o turiu siekį pavažiuoti lėtėjimo/greitėjimo juosta ir išsukti iš kelio, tai ar ta juosta kažkuriuo momentu tampa kertamu keliu, kad man pradėtų galioti 203? O gal automatiškai greitėjimo/lėtejimo juosta yrs kertamas kelias? Aš to nesuprantu. O kas dėl tavo pavyzdžio, tai apibrauk raudonai, kur yra kertamas kelias.
                    Aš visada rašau "Jūs", laikydamasis etiketo, o nenorėdamas kažką įžeisti.
                    Pavyzdžiuose aš niekur nerašiau, kad pavaizduotos greitėjimo ar letėjimo juostos. Į situaciją aš siūlau pasižiūrėti kaip į dviejų kelių sankirtą, kai viename iš jų stovi 203 ženklas. Tarkim, situacija evoliucionuoja ir atsiranda papildomų kelių, o po to juostų ir lygiagrečiai einantis kelias virsta greitkeliu. Ar ženklas 203 šioje vietoje po to staiga tampa turintis kitokią prasmę, jis galioja kitaip? Ar ženklas 203 duoti kelią galioja tik tada, kai keičiama judėjimo kryptis? Mano nuomone, ne.
                    Piešti kelio ar važiuojamų dalių sankirtos vietos šiuo metu galimybės neturiu, galiu tik pasakyti, kad visuose keturiuose paveikslėliuose, tai būtų susikirtimas, pratęsus galimą automobilių judėjimo kryptį pagrindiniu keliu. Kertamas kelias - būtų visais atvejais pagrindinis kelias.
                    Paskutinis taisė AudriusV; 2019.06.29, 05:29.

                    Comment


                      3 paveikslėlių nesimato. Jei kertamas kelias yra pagrindinis, o aš jo nekertu, tai neturėčiau nieko praleidinėti. Jei kertu, praleidžiu.

                      Comment


                        Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                        Kaip suprantu Jūs manote, kad ,jei pravažiuojamas ženklas 203, drąsiai važiuojama ir nieko jau neprivaloma praleisti ? O dėl kertamo kelio nesupratau. Jūs manote, kad "kertamas kelias" - tik toks ,kuriame yra kita važiavimo kryptis nei jūsų ?
                        II. PIRMUMO ŽENKLAI


                        5. Pirmumo ženklai, nurodantys vairuotojui važiavimo per nereguliuojamas sankryžas, važiuojamųjų dalių sankirtas arba siaurus kelio ruožus pirmenybę, yra šie:
                        https://autoplius.lt/ket-testai/keli...irmumo-zenklai
                        Pas mus nepakankamai aiškiai aprašytos tokios situacijos kaip "važiuojamųjų dalių susiliejimas/susijungimas", ta linkme pradėta eiti ir įvesti ženklai Nr. 522, kurie parodo, kad iš šalutinio kelio prisijungiama į atskirą dedikuotą juostą, bet klausimas iš esmės ir iki galo neišspręstas. Susikirtimai yra tik ten, kur kertasi važiuojamosios dalys ir važiuojančių transporto priemonių trajektorijos, jeigu niekas nesikerta, tai koks čia susikirtimas ir kaip gali praleisti kažką "važiuojantį kertamu keliu"?
                        Kitas dalykas yra sankirtų ribos, nes jos nėra begalinės. O rikiuojantis visada turi praleisti gretima juosta važiuojantį ir visiškai nesvarbu iš kokios reikšmės kelio jis įvažiavo į tą juostą. Jeigu jis važiuoja greta, o pats esu pagrindiniame kelyje, tai ir tas automobilis jau pagrindiniame kelyje, nesuvokiu kaip kažkas logiškai gali galvoti, kad tas automobilis važiuojantis šalia tuo pačiu keliu/gatve yra kitame kelyje (pagrindiniame ar nepagrindiniame vienas kito atžvilgiu).

                        Vienintelis logiškas paaiškinimas 203 "Duoti kelią" montavimo prieš įvažiuojant į greitėjimo (ar persirikiavimo) juostą, tai prielaida, kad nesimatant horizontalaus ženklininimo būtų išskirtas pirmumas, jeigu iš nuovažos kažkas atvažiuojantis sugalvotų įsukti į pagrindinio kelio 1, 2 ar kt. eismo juostas, nes atliekant posūkį gali sukti į bet kurią eismo juostą, nebūtinai į greitėjimo (kai nėra horizontalaus ženklinimo tą draudžiančio). Atveju kai važiuojama į greitėjimo juostą, šis ženklas (203) neturi jokios prasmės, nes nėra susikertančių judėjimo trajektorijų.

                        Comment


                          Click image for larger version  Name:	1r.png Views:	2 Size:	3,8 kB ID:	1731990
                          Click image for larger version  Name:	2a.png Views:	2 Size:	4,5 kB ID:	1731992

                          Click image for larger version  Name:	4a.png Views:	2 Size:	5,1 kB ID:	1731994
                          Click image for larger version  Name:	6a.png Views:	2 Size:	3,5 kB ID:	1731996
                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                          Susikirtimai yra tik ten, kur kertasi važiuojamosios dalys ir važiuojančių transporto priemonių trajektorijos, jeigu niekas nesikerta, tai koks čia susikirtimas ir kaip gali praleisti kažką "važiuojantį kertamu keliu"?
                          Kaip supratau nė viename mano parodytų paveikslėlių Jūs nematote , "kur kertasi važiuojamosios dalys ir važiuojančių transporto priemonių trajektorijos" . Todėl čia neturi prasmės 203 ženklas ? Jei nematote, galite toliau neskaityti.


                          Kitas dalykas yra sankirtų ribos, nes jos nėra begalinės. O rikiuojantis visada turi praleisti gretima juosta važiuojantį ir visiškai nesvarbu iš kokios reikšmės kelio jis įvažiavo į tą juostą
                          .

                          Netiesa. Pvz:. Jei sankryžoje aš važiuodamas pagrindiniu keliu, rikiuosiuos iš antros į pirmą juostą , o jūs tuo pat metu norėsite įsukti iš šalutinio kelio (pažymėto 203 ) taip pat į pirmą pagrindinio kelio juostą, tai nei dešinės rankos taisyklė, nei tai kad jūs jau patekote į šią juostą anksčiau manęs, nuo kaltės susidūrimo atveju Jus neišgelbės, nes nepraleidote pagrindiniu keliu važiuojančio. Tas pats būtų, jei važiuojantis pagrindiniu keliu rikiuotųsi iš antros į pirmą juostą, o Jūs iš greitėjimo juostos įvažiuotumėte į pagrindinį kelią. Taip , kad pirmumas yra svarbesnis , nei rikiavimosi, kaip Jūs čia įsivaizduojate faktas.

                          Susikirtimo ne visada aiškios, bet taikant sankryžos analogiją, jas manau daugmaž nesunku nustatyti.


                          . Jeigu jis važiuoja greta, o pats esu pagrindiniame kelyje, tai ir tas automobilis jau pagrindiniame kelyje, nesuvokiu kaip kažkas logiškai gali galvoti, kad tas automobilis važiuojantis šalia tuo pačiu keliu/gatve yra kitame kelyje (pagrindiniame ar nepagrindiniame vienas kito atžvilgiu).
                          Paveikslėliuose aš pavaizdavau variantą, kaip anksčiau šalia esantis pagrindinis kelias išsiplėtė su papildoma galimybe važiuoti tiesiai. Kodėl ankstesnis buvęs pirmumas šiuo atveju pranyksta ? Nors galu būti, jog pagal Jūsų žinias nė viename paveikslėlyje raudoname kelyje pažymėtame rodykle neturima pirmumo.

                          Tai bus paskutinis postas šia tema. Toliau diskutuoti nematau prasmės, elkitės kaip išmanote, bet rekomenduoju būti atsargesniam prieš važiuojant ten, kur Jūs įsivaizduojate ,kad neprivalote nieko praleisti, nes kiti gali galvoti kitaip. Savo ruožtu , matant, šį interpretacijų chaosą, pasiskaičius dar ir delfi proto bokštų, kurie daug kas aiškina , kad užsienyje visi privalo pagal taisykles įleisti iš greitėjimo juostų, aš su papildomu atsargumu stebėsiu tokiose situacijose, kaip elgiasi vairuotojai ir geriau jau praleisiu neišmanėlį, nei pateksiu į avariją.

                          https://www.google.lt/maps/@54.70049...7i13312!8i6656
                          Paskutinis taisė AudriusV; 2019.06.29, 22:57.

                          Comment


                            Parašė AudriusV Rodyti pranešimą






                            Tai bus paskutinis postas šia tema. Toliau diskutuoti nematau prasmės, elkitės kaip išmanote, bet rekomenduoju būti atsargesniam prieš važiuojant ten, kur Jūs įsivaizduojate ,kad neprivalote nieko praleisti, nes kiti gali galvoti kitaip. Savo ruožtu , matant, šį interpretacijų chaosą, pasiskaičius dar ir delfi proto bokštų, kurie daug kas aiškina , kad užsienyje visi privalo pagal taisykles įleisti iš greitėjimo juostų, aš su papildomu atsargumu stebėsiu tokiose situacijose, kaip elgiasi vairuotojai ir geriau jau praleisiu neišmanėlį, nei pateksiu į avariją.
                            Iš visų tų išvedžiojimų teisingas tik paskutinis sakinys.

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Iš visų tų išvedžiojimų teisingas tik paskutinis sakinys.
                              Galėjote ir nesivarginti, nemanau, kad Jūsų įvertinimas mano aiškinimų yra kažkuo svarbus.

                              Comment


                                Šita vieta geras pavyzdys. Nuo žiedo atvažiuojant antra juosta kaipo viskas aišku - šalutinis, praleist atvažiuojančius iš GV. Bet pirma juosta nieko nereikia praleist. Ar reiktų laukt kada važiuojantis iš GV užsimanys persirikiuoti į šitą juostą ir jis turėtų pirmenybę prieš atvažiuojantį nuo žiedo?

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Šita vieta geras pavyzdys. Nuo žiedo atvažiuojant antra juosta kaipo viskas aišku - šalutinis, praleist atvažiuojančius iš GV. Bet pirma juosta nieko nereikia praleist. Ar reiktų laukt kada važiuojantis iš GV užsimanys persirikiuoti į šitą juostą ir jis turėtų pirmenybę prieš atvažiuojantį nuo žiedo?
                                  Taip, turi sustoti ir laukti, kol kitose juostose neliks automobilių, nes nu o jeigu kuris nors užsimanys mestis į naujai atsiradusią nuostą... Gi jo blin pirmenybė bet kokiems manevrams, net ir per ištišines linijas ir zebrus. Būna ir tokių aiškintojų.
                                  Audriaus nurodyta kelio evoliucija pamiršta pačią priežastį, kodėl sankirta evoliucionavo į sisiliejimus. Tam, kad nereiktų sustoti ir laukti, kol kelyje neliks automobilių, nes nebe tie srautai. Bet kažkodėl norima manyti, kad ir esant greitėjimo juostoms visvien reikia stoti ir laukti. Logic? Error. Logic not found.
                                  Paskutinis taisė Ginthus; 2019.06.30, 07:33.

                                  Comment


                                    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                                    Kaip supratau nė viename mano parodytų paveikslėlių Jūs nematote , "kur kertasi važiuojamosios dalys ir važiuojančių transporto priemonių trajektorijos" . Todėl čia neturi prasmės 203 ženklas ? Jei nematote, galite toliau neskaityti.
                                    Aš tamstos paveikslėliuose nesuprantu ar ten pavaizduotos skirtingos gatvės/keliai, ty skirtingos važiuojamosios dalys ir jų susikirtimas, ar ten judėjimo trajektorijos toje pačioje važiuojamojoje dalyje. Nes ketvirtam pvz. tai ženklas duoti kelią stovi ne sankryžoje, o kažkokioje vienos gatvės/kelio atkarpoje, t.y. toje pačioje važiuojamojoje dalyje, o šie ženklai statomi prieš važ. dalių sankirtas. Pastarajame pvz. pavaizduotas ne kelių susikirtimas, o eismo juostos keitimo, t.y. persirikiavimo manevras, kurio metu tą manevrą atliekančiam vairuotojui galioja KET p. 104 (be jokių išvedžiojimų apie kliūtis iš dešinės, šalutinius kelius (kurių čia nėra) ir pan.).
                                    Visais kitais atvejais, jeigu tai sankryžos, tuomet 203 turi prasmę, bet tada tokios situacijos pilnai aiškios ir nėra ką apie jas diskutuoti. Tik tokiose sankryžose dar trūksta papildomų lentelių Nr. 842 ir 843, nes matomuose variantuose pagr. kelias sankryžoje keičia kryptį.

                                    Netiesa. Pvz:. Jei sankryžoje aš važiuodamas pagrindiniu keliu, rikiuosiuos iš antros į pirmą juostą , o jūs tuo pat metu norėsite įsukti iš šalutinio kelio (pažymėto 203 ) taip pat į pirmą pagrindinio kelio juostą, tai nei dešinės rankos taisyklė, nei tai kad jūs jau patekote į šią juostą anksčiau manęs, nuo kaltės susidūrimo atveju Jus neišgelbės, nes nepraleidote pagrindiniu keliu važiuojančio.
                                    Kas netiesa, kad sankirtų ribos yra ne begalinės? Tamstos aprašytas variantas visiškai teisingas, jeigu tai įvyks važiuojamųjų dalių sankirtos ribose, kurias labai aiškiai galima apibrėžti kiekvienoje sankirtoje (sąvokose parašyta kaip jos apibrėžiamos) ir kurios nėra begalinės. Už sankirtos ribų, tas iš šalitinio kelio įsukęs automobilis jau bus tiesiog automobilis važiuojantis gretima juosta ir tada viskas pasikeičia. Ką aš norėjau pasakyti, tai net ir esant greitėjimo juostai, sankirta turi aiškias ribas ir visa greitėjimo/persirikiavimo juosta nėra kelių/važ. dalių sankirtos ribose, todėl ten elementariai galioja KET p. 104.
                                    Ir pagaliau, reikia nebenaudoti tokių dalykų kaip "kliūtis iš dešinės (dešinės rankos taisyklė)" ir "pagrindinis bei šalutinis kelias" viename sakinyje ir vienoje situacijoje. Jeigu kalbama apie pagrindinio ir šalutinio kelių konfliktą, tai ši "kliūties iš dešinės" taisyklė niekaip negali būti pritaikoma, nes ji, kaip ir aprašyta KET, yra taikoma tik stovėjimo aikštelių zonose ir pan., bei vienareikšmių kelių sankirtose. Kitais atvejais sprendžiama pagal pirmumą, kurį nusako pagrindinis ir šalutinis keliai, ar kitas taisykles.

                                    Tas pats būtų, jei važiuojantis pagrindiniu keliu rikiuotųsi iš antros į pirmą juostą, o Jūs iš greitėjimo juostos įvažiuotumėte į pagrindinį kelią. Taip , kad pirmumas yra svarbesnis , nei rikiavimosi, kaip Jūs čia įsivaizduojate faktas.

                                    Susikirtimo ne visada aiškios, bet taikant sankryžos analogiją, jas manau daugmaž nesunku nustatyti.
                                    O koks manevras yra tas Jūsų paminėtas "įvažiavimas iš greitėjimo juostos į pagrindinį kelią"? Visi tokie įvažiavimai atliekami persirikiuojant/keičiant eismo juostą, todėl visada reikia vadovautis taisyklėmis, kurios apibrėžia tokius manevrus. Ir visiškai nesvarbu kokia tai juosta, greitėjimo, lėtėjimo ar bet kokia kita, nes tai persirikiavimas, o ne važiavimas per sankirtas.
                                    Kokią dar analogiją? Apskritai paskutiniu metu sankryžos apibrėžimas iš teisės aktų dingo ir buvo pakeistas konkretesniu sankirtos apibrėžimu, todėl čia jokių analogijų ar kažko kito. Jeigu tai sankirta, tai turi aškias ribas, jeigu tų ribų nėra ir jos nesikerta, tai jokia sankryža ar sankirta ir tokiose situacijose vadovaujamasi kitomis taisyklėmis (pvz. persirikiavimo ar pan.).

                                    Paveikslėliuose aš pavaizdavau variantą, kaip anksčiau šalia esantis pagrindinis kelias išsiplėtė su papildoma galimybe važiuoti tiesiai. Kodėl ankstesnis buvęs pirmumas šiuo atveju pranyksta ? Nors galu būti, jog pagal Jūsų žinias nė viename paveikslėlyje raudoname kelyje pažymėtame rodykle neturima pirmumo.
                                    Tamsta geriau ne analizuokite mano žinias ar rašykite "kaip Jūs įsivaizduojate", o pasinagrinėkite apibrėžimus ir sąvokas, kokios jos pateikiamos KET ir įstatyme. Kas yra pagrindinio kelio išsiplėtimas ir kaip jis apibrėžtas teisės aktuose? Tokio dalyko nėra. Ir kas yra ankstesnis buvęs pirmumas? Pirmumas nėra tęstinis, nes pirmumas yra tik sankirtose ir kiekvienoje jis gali būti apibrėžtas skirtingai. Juo labiau, kad sudėtingos konfigūracijose sankryžose gali būti ne viena, o daug sankirtų ir jose, važiuojant skirtingomis trajektorijomis, gali būti numatytas skirtingas pirmumas.

                                    Kaip ir rašiau šio pranešimo pradžioje, jeigu ten pirmi trys Jūsų paveikslėliai yra skirtingų gatvių/kelių sankirtos, tai pirmumas labai aiškus, nes jį nurodo ženklai prieš šias sankirtas. Ketvirtam variante išvis pavaizduota ne sankirta/sankryža, o viena važiuojamoji dalis su trimis eismo juostomis, kurioje raudonoji "trajektorija" keičia eismo juostą ir turi vadovautis 104 p. Viskas labai paprasta ir tai ne kažkokios mano žinios, o KET reikalavimai.

                                    Toliau diskutuoti nematau prasmės, elkitės kaip išmanote, bet rekomenduoju būti atsargesniam prieš važiuojant ten, kur Jūs įsivaizduojate ,kad neprivalote nieko praleisti, nes kiti gali galvoti kitaip. Savo ruožtu , matant, šį interpretacijų chaosą, pasiskaičius dar ir delfi proto bokštų, kurie daug kas aiškina , kad užsienyje visi privalo pagal taisykles įleisti iš greitėjimo juostų, aš su papildomu atsargumu stebėsiu tokiose situacijose, kaip elgiasi vairuotojai ir geriau jau praleisiu neišmanėlį, nei pateksiu į avariją.

                                    https://www.google.lt/maps/@54.70049...7i13312!8i6656
                                    Ačiū, elgsimės taip kaip nurodo KET, o ne kažkokie Delfio ar forumo taisyklių išaiškintojai. Aš asmeniškai neskaičiau visų šių Delfių ir kt. paaiškinimų, nes kai susiduriu su neaiškumu, tai atsiverčiu KET ir atsakymo ieškau ten, o ne remiuosi kažkieno kito subjektyvia (dažnu atveju ir neteisinga) nuomone.
                                    Kaip žinia pas mus iš jokių greitėjimo juostų įleisti neprivaloma, bet yra mandagu ir gero tono ženklas, kai vairuotojai turėdami galimybę pasitraukia į gretimą juostą ir padaro vietos persirikiuojantiems iš greitėjimo ar bet kurios kitos juostos. Tiesiog pagarbus elgesys.

                                    P.s. nuorodoje iš Streetview įdetoje vietoje viskas labai elementarus ir bent kartą pilnai perskaičiusiems KET, bei supratusiems kas ten parašyta, viskas turi būti labai aišku. Tik problema, kad turbūt 50 proc. pas mus vairuojančių KET teorijai ruošėsi spresdami testukus ir bilietus, todėl pamatę situaciją, kokios bilietuose nebuvo, jau nebežino kas ir kaip.
                                    Paskutinis taisė sleader; 2019.06.30, 11:48.

                                    Comment


                                      O jeigu isivaizduot kad tai yra sankriža, ir persirikiavimas i letejimo/greitejimo juosta yra ne persirikiavimas kuriam taikomos p 104, o sukimas i šalutini kelia?

                                      Comment


                                        Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                                        O jeigu isivaizduot kad tai yra sankriža, ir persirikiavimas i letejimo/greitejimo juosta yra ne persirikiavimas kuriam taikomos p 104, o sukimas i šalutini kelia?
                                        O važinėji tikromis gatvėmis, ar įsivaizduojamomis? Gal man pvz. nušokt nuo viaduko ir sakyt įsivaizdavau, kad suku į šalutinį kelią? Tik vat ko tas vargšas nepasitraukė, negi nematė, kad nuo pagrindinio krentu?
                                        Paskutinis taisė Ginthus; 2019.06.30, 14:03.

                                        Comment


                                          Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                                          O jeigu isivaizduot kad tai yra sankriža, ir persirikiavimas i letejimo/greitejimo juosta yra ne persirikiavimas kuriam taikomos p 104, o sukimas i šalutini kelia?
                                          O persirikiavimui sankryžose negalioja 104 p. ir kodėl tai turėtų būti sukimas (nors į kitą kelią nesuki), jeigu tai yra persirikiavimas? Kam koncentruotis koks ženklas stovi ar nestovi kitu keliu atvažiuojančiam transportui, žiūri kaip važiuoji iš "savo akių" matomoje situacijoje: važiuoji iš vienos eismo juostos į kitą, taigi pagal taisykles šioje vietoje keiti eismo juostą (persirikiuoji), todėl privalai daryti taip kaip reikalauja KET atliekant persirikiavimą ir gretimoje juostoje esantį praleidi. Vat ir viskas, nes pilnai gali būti, kad įvažiuojantiems į persirikiavimo juostą iš kito kelio, gali nebūti pastatytas ženklas "Duoti kelią" ar kt. pirmumo ženklas.
                                          Paskutinis taisė sleader; 2019.06.30, 14:19.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X