Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Tai ten dar mašinos važiuoja nuokalne - sustojo, atleido stabdžius, nuriedėjo kelis metrus, dar sustojo. O yra tokių sankryžų, kur stabtelėti reikia įkalnėje - deginti sankabą ir degalus, o kas bus kai pasnigs.
    IŠVADA: naujos taisyklės yra blogos.
    Aleksio tai ziuriu svarbiausia degalai ir sankaba
    Dar pamirsai begiu perjungimo svirti ir pedalai dyla, taip pat batu padas trinasi į pedalus, be to ir sanariai dyla, kurie irgi nevaldiski LD

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Nebaudžiamumas skatina pažeidinėti taisykles. Ir tai yra faktas. Tai rodo ir nesustojančių vairuotojų atsikalbinėjimai, kodėl, nestoja. Dėl nelogiškumo turiu kitą nuomonę. Pilnas sustojimas prieš "Stop" liniją priverčia vairuotoją sumažinti greitį iki minimumo. O tai jau duoda saugumą. Pastebėjau gerą tendenciją po KET pakeitimų: kai kuriose vietose, kur vairuotojai sustoja, jie ir lieka stovėti prieš "Stop" liniją, jeigu mato einančius pėsčiuosius ar važiuojančias transporto priemones, kad be reikalo nevažiuotų į priekį ir nesustotų ant pėsčiųjų perėjos. O kas būdavo anksčiau? Visi verždavosi į priekį - kas pristabdęs, kas nepristabdęs. Be abejo, taisyklių nepritaikysi visoms sankryžoms, ir kai kur sustojęs prieš "Stop" liniją, negali įvertinti visų aplinkybių. Tačiau, pirma - tu sustoji, antra - tada mažu greičiu atsargiai judi į priekį. Vienareikšmiškai - didesnis saugumas.
      Reikia įrašyti, kad prieš važiuojantį automobilį eitų žmogus mojuojantis raudona vėliavėle. Tai gerokai padidintų eismo saugumą.

      Comment


        Nestojau ir nestosiu, jei matomumas geras, pėsčiųjų nėra arba jiems raudona.

        Comment


          Parašė kek Rodyti pranešimą
          Nestojau ir nestosiu, jei matomumas geras, pėsčiųjų nėra arba jiems raudona.
          tiesiog didvyris!

          Comment


            Koks yra bereikalingo sustojimo tikslas?

            Comment


              Cia pas tave tokie klausimai:
              tai ko man vaziuoti 90km/h kai kelyje masinu nera ir galiu lekti 150km/h?
              Tai ko man detis ziemines padangas, siandien saule sviecia,
              Tai ko man sustoti kai dega raudonas jei nera masinu?
              Geriau jau visai nerasytum tokiu nesamoningu komentaru.

              Comment


                Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
                Cia pas tave tokie klausimai:
                tai ko man vaziuoti 90km/h kai kelyje masinu nera ir galiu lekti 150km/h?
                Tai ko man detis ziemines padangas, siandien saule sviecia,
                Tai ko man sustoti kai dega raudonas jei nera masinu?
                Geriau jau visai nerasytum tokiu nesamoningu komentaru.
                Kam čia smulkintis, reik iškarto sakyt, koks to KET tikslas jei aš ir pats žinau kaip geriau ir saugiau važiuot

                Comment


                  Parašė kek Rodyti pranešimą
                  Koks yra bereikalingo sustojimo tikslas?
                  Eismo dalyviams, kurie sąmoningai nesilaiko KET, tikslas - negauti baudos.

                  Comment


                    Naujų KET reikalavimų nepaisę Panevėžio vairuotojai teisinosi nežinojimu

                    Penktadienį Panevėžio apskrities VPK surengė reidą, kurio tikslas buvo išsaiškinti, ar vairuotojai susipažinę su kelių eismo taisyklių pakeitimais, įsigaliojusiais spalio 11-ą dieną.

                    Policijos pareigūnų taikiniu tapo „žalios rodyklės“ taisyklės nepaisantys bei automobilius už pėsčiųjų perėjų statantys vairuotojai. Taip pat sunkvežimių vairuotojams priminta apie taisyklę naudoti žiemines ar universalias padangas.

                    <...>

                    Toliau policijos pareigūnų akcija tęsėsi miesto sankryžose, kurios reguliuojamos šviesoforais. Buvo aiškinamasi, ar vairuotojai paiso reikalavimo degant raudonam šviesoforo signalui ir esant žaliai rodyklei, leidžiančiai sukti į dešinę, prieš atliekant manevrą sustoti ir įsitikinti ar tą daryti bus saugu.

                    Policininkams ir čia per keliolika minučių įkliuvo net keletas vairuotojų, kurie pro šviesoforą pralėkė net nestabtelėję. Pareigūnai ir čia buvo atlaidūs, vairuotojų nebaudė ir paaiškino naująsias taisykles. Tiesa, visi sustabdyti vairuotojai tvirtino, kad apie tokią prievolę sustoti prie šviesoforo, atliekant manevrą į dešinę, girdi pirmą kartą.

                    Comment


                      Pradedu pastebėti, kad Šiauliuose daugėja vairuotojų, kurie sustoja prieš sukdami į dešinę per raudoną. Tiesa, tokių, kurie net nepristabdo dar devynios galybės, bet situacija po truputį keičiasi.

                      Comment


                        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                        Pradedu pastebėti, kad Šiauliuose daugėja vairuotojų, kurie sustoja prieš sukdami į dešinę per raudoną. Tiesa, tokių, kurie net nepristabdo dar devynios galybės, bet situacija po truputį keičiasi.
                        Kaune irgi tai pastebėjau, kad jau dauguma stoja. Iš pradžių nesupratau ko eilė kurioje stoviu pajuda po penkis metrus ir sustoja, pajuda ir sustoja, pajuda ir sustoja... Tik paskui prisiminiau, kad žalia rodyklė priekyje. Iš šono turejo atrodyt labai juokingai, nes sustojama buvo tik todėl, kad įstatymas reikalauja, nors esant tai šviesoforo fazei iš kairės pusės automobilių nėra, pėstiesiems visom kryptim dega raudona.

                        Comment


                          Parašė evil Rodyti pranešimą
                          Kaune irgi tai pastebėjau, kad jau dauguma stoja. Iš pradžių nesupratau ko eilė kurioje stoviu pajuda po penkis metrus ir sustoja, pajuda ir sustoja, pajuda ir sustoja... Tik paskui prisiminiau, kad žalia rodyklė priekyje. Iš šono turejo atrodyt labai juokingai, nes sustojama buvo tik todėl, kad įstatymas reikalauja, nors esant tai šviesoforo fazei iš kairės pusės automobilių nėra, pėstiesiems visom kryptim dega raudona.
                          Jei pėstiesiems visomis kryptmis dega raudona, o degant tam tikrai fazei automobilių iš kairės nėra, tai nejuokinga, o graudu . Tokias sankryžas reikia rekonstruoti, bet ir taip aišku, kad to nebus.

                          Comment


                            Parašė evil Rodyti pranešimą
                            Kaune irgi tai pastebėjau, kad jau dauguma stoja. Iš pradžių nesupratau ko eilė kurioje stoviu pajuda po penkis metrus ir sustoja, pajuda ir sustoja, pajuda ir sustoja... Tik paskui prisiminiau, kad žalia rodyklė priekyje. Iš šono turejo atrodyt labai juokingai, nes sustojama buvo tik todėl, kad įstatymas reikalauja, nors esant tai šviesoforo fazei iš kairės pusės automobilių nėra, pėstiesiems visom kryptim dega raudona.
                            Pamirškit jūs tas visas "gėdas" ir "juokingumus" - kas čia per provincialumas? Ir čia ne įstatymas reikalauja, o Kelių eismo taisyklės. O kad toje fazėje nėra pėsčiųjų, tai nereiškia, kad pagal KET nereikia sustoti. KETe gi neįrašysi, kad "jei toje fazėje tas ar anas", sustoti nereikia. Vairuotojai neturi nustatinėti jokių fazių.

                            Tas juokingumas, tiksliau nenoras sustoti, kartais gali baigtis ir liūdniau. Savanorių pr. - Utenos g. sankryža iš pastarosios g. 0:13 automobilis net nestabtelėjęs kerta pėsčiųjų perėją, nors jau nuo 0:10 pėstiesiems dega žalias signalas. Jeigu jis iš anksto būtų stabdęs ir 0:10 dar degant draudžiamam signalui būtų sustojęs, pėsčiųjų perėją jis būtų pasiekęs mažesniu greičiu ir saugiu momentu, kai pėstieji jau būtų ėję pėsčiųjų perėja. O dabar, net nestabdęs kerta "Stop" liniją, o pėsčiųjų praleisti jau nebėra kada. P.S. nuo pradžios iki 0:10 ir yra ta fazė, kai visiems pėstiesiems dega raudona. Taigi...

                            Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.25, 15:13.

                            Comment


                              Pareigūnai apie žalios rodyklės taisyklę: „Ne taip supratote“

                              Vairuotojų pasipiktinimą keliantis reikalavimas visiškai sustoti sukant į dešinę sankryžoje, turinčioje lentelę su žalia rodykle, sukėlė naujų problemų.

                              Daugybė vairuotojų šį reikalavimą iki šiol ignoruoja, dalis stengiasi pareigingai stoviniuoti, o kai kurie taisyklių stengiasi laikytis pernelyg uoliai ir stoja prie žalios rodyklės net degant žaliam šviesoforo signalui.

                              „Prašytume visus eismo dalyvius atidžiau perskaityti naujus KET pakeitimus, kadangi eismo dalyviai, neįsisavinę taisyklių, sudaro pavojingas avarines situacijas“, – tvirtina Utenos apskrities vyriausiojo policijos komisariato atstovai.

                              Pareigūnai pabrėžė, kad prie lentelės su žalia rodykle reikia sustoti tik jei dega raudona, o jei signalas žalias – stoti nereikia.

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                stoja prie žalios rodyklės net degant žaliam šviesoforo signalui
                                Jau i dvi tokias situacijas buvau papuoles. Aisku abu kartus iz vairo sedejo dailiosios lities atstoves.

                                Comment


                                  Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                                  Jau i dvi tokias situacijas buvau papuoles. Aisku abu kartus iz vairo sedejo dailiosios lities atstoves.
                                  Praeis laikas ir viskas susitvarkys. Bet kokia nauja tvarka iš pradžių būna neįprasta, o neatidūs vairuotojai ją interpretuoja savaip

                                  Comment


                                    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
                                    Cia pas tave tokie klausimai:
                                    tai ko man vaziuoti 90km/h kai kelyje masinu nera ir galiu lekti 150km/h?
                                    Tai ko man detis ziemines padangas, siandien saule sviecia,
                                    Tai ko man sustoti kai dega raudonas jei nera masinu?
                                    Geriau jau visai nerasytum tokiu nesamoningu komentaru.
                                    Nepasakyčiau kad ta nauja tvarka pridės labai daug saugumo bonusų. Jei per perėją eina žmogus, tai normalus vairuotojas visada sustos prie linijos ir jį praleis, o kelių gaidelis kaip lėkė taip ir lėks betkokiu atvėju. Todėl man irgi kyla klausimas kokia prasmė yra sustoti prie perėjos, kuria niekas neina? Didesniuose miestuose šita tvarka gal kažkiek ir pasiteisins, bet mažesniuose, kur žymiai mažesni pėsčiųjų ir automobilių srautai, - tikrai ne.
                                    You might surprise yourself.

                                    Miestai.net FB

                                    Comment


                                      Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                      Nepasakyčiau kad ta nauja tvarka pridės labai daug saugumo bonusų. Jei per perėją eina žmogus, tai normalus vairuotojas visada sustos prie linijos ir jį praleis, o kelių gaidelis kaip lėkė taip ir lėks betkokiu atvėju. Todėl man irgi kyla klausimas kokia prasmė yra sustoti prie perėjos, kuria niekas neina? Didesniuose miestuose šita tvarka gal kažkiek ir pasiteisins, bet mažesniuose, kur žymiai mažesni pėsčiųjų ir automobilių srautai, - tikrai ne.
                                      O ką siūlai įrašyti į KET?

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        O ką siūlai įrašyti į KET?
                                        Na valdininkams aš tiesiog siūlau apsimesti stručiais, susikišti galvas į smėlį, ir galvoti kad visi aplinkui yra viskuo patenkinti. Jeigu jie nori kuo daugiau saugumo, tai tada tegul naikina nafig tas žalias lenteles iš viso, nes ir dabar prie naujos tvarkos bus tokių vairuotojų, kurie sustos tik matydami kad per perėją eina žmogus (jei iš viso sustos).

                                        Nesu kategoriškai prieš šitą naują tvarką ir pats stengsiuosi jos laikytis. Nors, kas ten žino kaip čia bus - prie kompiuterio galiu parašyti vieną, o realybėje iš įpročio gausis visai kas kita.
                                        You might surprise yourself.

                                        Miestai.net FB

                                        Comment


                                          Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                          Na valdininkams aš tiesiog siūlau apsimesti stručiais, susikišti galvas į smėlį, ir galvoti kad visi aplinkui yra viskuo patenkinti. Jeigu jie nori kuo daugiau saugumo, tai tada tegul naikina nafig tas žalias lenteles iš viso, nes ir dabar prie naujos tvarkos bus tokių vairuotojų, kurie sustos tik matydami kad per perėją eina žmogus (jei iš viso sustos).

                                          Nesu kategoriškai prieš šitą naują tvarką ir pats stengsiuosi jos laikytis. Nors, kas ten žino kaip čia bus - prie kompiuterio galiu parašyti vieną, o realybėje iš įpročio gausis visai kas kita.
                                          Labai lengva pasakyti - naikinti lenteles iš karto. Panaikins lenteles per vieną dieną, kiti pradės piktintis, kam panaikino. Labai sunku sustoti prieš "Stop" liniją. Geriau burnoti ir piktintis, typical Lithuanian

                                          Comment

                                          Working...
                                          X