Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Laisvės pr. – Ateities g. - Ukmergės g. sankryža Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kažkada teko gyventi Fabijoniškėse.
    Šiek tiek įgrįsdavo 500 m atstumą tarp Fabijoniškių ir Stanevičiaus gatvių važiuoti vos ne 2 km - visiškai nėra jungiamųjų gatvių.

    Per tokias neįprastas situacijas, kaip dabartinė, išlenda visos planuotojų klaidos - retas gatvių tinklas, dubliuojančių gatvių stoka. Apie parkavimą jau buvo rašyta.
    Butent...

    Comment


      Parašė Artyi Rodyti pranešimą
      Apie kamscius Fabijoniskiu g. PATYLIU!
      Per 18 metu, dar tokio intensyvaus eismo nebuvo...
      Siandien teko jau matyti 2 avarijas, bei katik numusta zmogu prie "Orandzinio" namo... Cia dar tik pradzia...
      Prisiparkavusios masinos... Is keimu isvaziuojantys zmones... Per perejas begantys vaikai... Dabartinis srautas... O dar ir nepatingi koks vilkikas ar autobusas prasivaziuot... Na linksma...
      Esmė, kad nuo 2006.12.06, kai buvo pradėti parengiamieji darbai rekonstrukcijai, visai nebuvo rūpintasi eismo nukreipimu. Per 3 mėn tikrai buvo galima rimčiau viską organizuot...
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Kažkada teko gyventi Fabijoniškėse.
        Šiek tiek įgrįsdavo 500 m atstumą tarp Fabijoniškių ir Stanevičiaus gatvių važiuoti vos ne 2 km - visiškai nėra jungiamųjų gatvių.

        Per tokias neįprastas situacijas, kaip dabartinė, išlenda visos planuotojų klaidos - retas gatvių tinklas, dubliuojančių gatvių stoka. Apie parkavimą jau buvo rašyta.
        Matot, ne tie laikai buvo, niekas nesitikėjo tokio automobilių bumo. Arba kaip visad nepaskaičiavo...
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Parašė SPX Rodyti pranešimą
          Matot, ne tie laikai buvo, niekas nesitikėjo tokio automobilių bumo. Arba kaip visad nepaskaičiavo...
          Tai kodėl "carinio" ar dar senesnio planavimo miestuose gatvių tinklas pakankamai tankus?

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Tai kodėl "carinio" ar dar senesnio planavimo miestuose gatvių tinklas pakankamai tankus?
            Apie kuriuos miestus kalbi? Apie Rygą? Nors pasakysiu vat ką: Tėvas pasakojo kaip 1970 - 80 m. varydavo į Vilnių iš Panevėžio, tai čia vat visos tos Šeškinės, Slatoniškės net ir centras buvo totaliniai lušnynai (šanchajus visur), purvina, gatvės siauros ir tt... Čia seniai visus lūšnų ir sodų savininkus reikėjo į butus sukelt, dabar tik trukdo miesto gatvių tinklo plėtrai, užtai ir turim nemenkų problemų judant mieste.
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Parašė SPX Rodyti pranešimą
              Čia seniai visus lūšnų ir sodų savininkus reikėjo į butus sukelt, dabar tik trukdo miesto gatvių tinklo plėtrai, užtai ir turim nemenkų problemų judant mieste.
              Visiškai sutinku. Pritrūko socialistino parako savo laiku

              Comment


                Dar nevėlu padaryti tai ką sakiau dar prieš pradedant visas rekonstrukcijas: užlopyti skyles Fabijoniškių gatvėje ir uždrausti ten statyti mašinas (viaduko statybų laikotarpiui). Nes dabar tai ten visai prastai- turi kaip per slalomą tarp duobių manevruoti, žiūrėti, kad iš už suparkuotų mašinų koks pėstysis po ratais neiššoktų ir dar žiūrėt, kad su priešais atvažiuojančia mašina šonais neprasibraukti
                Kaip po dykumą blaškiausi

                Comment


                  Mums, Fabijoniškių gyventojams kolkas niekogero :\
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Visa beda tame, kad zlugus sajungai, sis projektas buvo numestas ir uzmirstas. Anuomet, statybos tikrai nebutu sukelusios tiek daug rupesciu.
                    Zinoma, nieks nesitikejo tokio automobiliu skaiciaus suolio, taciau visviena senuosius miesto planuotojus reiktu pagirti uz toliaregiskuma. Juk automobilizacijos lygiui pakilus simtus kartu, gatves vis dar atlaiko srautus. Nes buvo projektuojama simtmeciui i prieki. Pagal Maskvos pavyzdi.
                    Vat tik per pastaraji desimtmeti pridaryta daugybe zalos gatviu tinklui - nepaliekama erdves platinimui, pristatyta prekybos centru, sviesoforu, pesciuju pereju, parkavimo aiksteliu tiesiai arterinese miesto gatvese. Sugadinta visa gatviu kategoriju struktura.
                    O siomis dienomis visiskas bardakas. Jokio planavimo. Pvz.: imames Dariaus ir Gireno viaduko, nors dar nepastatytas pietinis aplinkelis. Intensyviai pliaciames link Ukmerges, nors vakarinis aplinkelis nukeltas toli i ateiti, ir t.t.

                    Comment


                      Ką daro okupacija....
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                        Pvz.: imames Dariaus ir Gireno viaduko, nors dar nepastatytas pietinis aplinkelis.
                        Man baisu pagalvoti, kas ten dėsis. Lygtais planuojama palikti iš vis vieną juostą judėjimui (gal statys reversinį šviesoforą). Kita vertus, kamštis susidaro net ne ten, o tolimesnėse siaurose gatvėse

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                          Visa beda tame, kad zlugus sajungai, sis projektas buvo numestas ir uzmirstas. Anuomet, statybos tikrai nebutu sukelusios tiek daug rupesciu.
                          Zinoma, nieks nesitikejo tokio automobiliu skaiciaus suolio, taciau visviena senuosius miesto planuotojus reiktu pagirti uz toliaregiskuma.
                          Pvz. iš Karoliniškių įmanoma išvažiuoti dviem keliais - pro Lazdynus ir pro Spaudos rūmus (nu dar keliuku per miškelį pro Pilaitę).
                          Jokio toleriagiškumo čia nematau. Kai automobilių srautas buvo mažas, toks planavimas gal turėjo logikos (pagrindinis mašinų srautas važiuoja Laisvės prospektu, o šoninėm gatvėm - tik judėjimas nuo Laisvės prospekto iki namų durų), bet dabar - tikrai ne!.

                          Dvi avarijos, ir Karoliniškės bus pilnai atkirstos nuo miesto.

                          p.s.: beje, panašių projektavimo principų buvo laikomasi Pietų Afrikoje apartheido laikais - iš juodukų gyvenamos miesto dalies į baltųjų dalį būdavo 1 vienintelis kelias, neramumų atveju užtenka pastatyt vieną tanką - ir juodukai pas baltuosius neprasiverš... Įdomu, tarybiniai projektuotojai tuo pačiu principu vadovavosi, ar tai tik sutapimas?

                          Comment


                            Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                            Dar nevėlu padaryti tai ką sakiau dar prieš pradedant visas rekonstrukcijas: užlopyti skyles Fabijoniškių gatvėje ir uždrausti ten statyti mašinas (viaduko statybų laikotarpiui). Nes dabar tai ten visai prastai- turi kaip per slalomą tarp duobių manevruoti, žiūrėti, kad iš už suparkuotų mašinų koks pėstysis po ratais neiššoktų ir dar žiūrėt, kad su priešais atvažiuojančia mašina šonais neprasibraukti
                            Pritariu...
                            Padidejus automobiliu srautui ir gatve suprastejo... Per tris dienas atsirado n skaicius duobiu... Is savo kiemo isvaziuot negaliu, nes naujieji Fabijoniskiu g. vazinetojai neturi visiskai tolerancijos praleisti isvaziuojanciu... Gyventantys dar pristabdo ir praleidzia... Kas liecia parkavima, anskciau jis baigdavosi ties "Orandziniu" namu, dabar jau parkuojasi zmones toliau link "IKI" parduotuves... Manau, reiktu kuo skubiau imtis kazkokiu priemoniu, nes kaip minejau vakar perejoje numustas zmogus, ko senokai nebuvo... Keli eismo ivykiai, nes nemoka prasilenkt ties IKI, Statoil sankryzelem...

                            Comment


                              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                              Pvz. iš Karoliniškių įmanoma išvažiuoti dviem keliais - pro Lazdynus ir pro Spaudos rūmus (nu dar keliuku per miškelį pro Pilaitę).
                              Planuota buvo isvaziuoti ne tik Laisves prospektu, taciau ir vakariniu aplinkeliu. Vilniaus mieste dar yra daugybe nebaigtu pamirstu transporto jungciu.
                              Tikimybe, kad avarija visiskai uztvers eisma tokioje placioje gatveje nera tokia jau ir didele. Be to tokia arterine gatve be sviesoforu, susisiekimas daug geresnis, nei kad pristacius daug gatviu su daug sankryzu.
                              Paskutinis taisė Ginthus; 2007.03.08, 12:14.

                              Comment


                                Tiesa, čia aš Ginthus paklaust noriu ir manau daugeliui vairuotojų ir pėsčiųjų bus įdomu apie tai sužinot. Kaip bus organizuojamas pėsčiųjų eismas po rekonstrukcijos? Kaip suprantu po viaduku bus tik gatvė, jokių takų. Ten vien pagal nuimtos dangos plotį matyti beje su tiek mažai technikos greit nuėmėt dangą, praėjau ir net nustebau. šaunu gal kaip čia dauguma rašė yra tikimybė kažkur suprojektuoti ir įrengti požeminę perėją?
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Tai kad kiek ziurinejau brezinius tai yra tiek laiptai, tiek saligatviai ant/po viaduku. Tik vat ar zmones nores laipiot, tai jau cia visai kitas klausimas. Daznai matau net ir esant spec. pesciuju sviesoforui begancius per gatve, degant raudonai sviesai. Ar kokios bobutes "nepajegia" paeit iki perejos vos uz 50 metru, o duoda per gatve nesidairydamos. Tai ar tokie asmenys naudosis skirtingu lygiu perejomis, abejoju.

                                  Comment


                                    Pastatykit neperziangiamus uztvarus vidury gatves - naudosis.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                      Planuota buvo isvaziuoti ne tik Laisves prospektu, taciau ir vakariniu aplinkeliu. Vilniaus mieste dar yra daugybe nebaigtu pamirstu transporto jungciu.
                                      Tikimybe, kad avarija visiskai uztvers eisma tokioje placioje gatveje nera tokia jau ir didele. Be to tokia arterine gatve be sviesoforu, susisiekimas daug geresnis, nei kad pristacius daug gatviu su daug sankryzu.
                                      To paties principo laikomasi JAV. Kaikuriuose miestuose (pvz. Chikagoj, Kansas Cityje, St.Paule) norint pervaziuoti miesta net nereikia vaziuot aplinkeliu, galima tiesiog kirsti per pati centra greitaja gatve. Ji paprastai buna vienu lygiu zemiau nei visos kitos gatves, tad tokiu pustuneliu greitai praleki pro centra ir dar pasiziuri i dangoraizius, jei liukas masinos stoge yra

                                      Comment


                                        Siandien vaziavau pro ten...tai man pasirode kazkokia nesamone... visi vaziuoja kep nori...nei vienas sviesaforas neveikia...bezabrazija krcDD vos vienas i sona neivaziavo...avaringumas ten tikrai bus nemazas))

                                        Comment


                                          Gyvenu tiesiai prieš tą sankryžą. Galėčiau tarsi live komentatorium būti, užtektų iki virtuvės lango nueiti
                                          Po rekonstrukcijos turėtų viskas būti tvarkinga, truputį neramu, kad piko metu užstrigs srautas ties Laisvės pr.- Pašilaičių gatvių sankirta, dėl dviejų iš eilės šviesoforų sekcijų.
                                          Kita vertus, paprastai piko metu ten vyraudavo chaosas avarijų bent po 1 per parą-dvi įvykdavo.
                                          Dėl oro taršos irgi per daug nesibaiminu - ar kamštyje ar prie šviesoforų - vistiek kaip dūmyjo į langus, taip dūmins.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X