Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Užtektų nutiesti dedikuotą juostą viešąjam transportui, kur esant poreikiui būtų galima pastatyti tramvajaus bėgius.
    Tai taip ir daroma. Tokia pat 2+2 gatvė kaip varšuvoje + dedikuota VT juosta vietoj metro. Gerai būtų atskirti tą A juostą.

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Labai smagu, kad sugebi is akies ivertinti ar buvo induced demand ar ne. As sakyciau kad buvo, nes Laisves pr. vaziuoja labai nezymiai maziau automobiliu nei 2016, uztat Aplinkkelyje eina nenutrukstamas trafikas. Vien tiek automobiliu kiek dabar juda VA Laisves prospektas negaletu fiziskai pavezti, tad ta kryptimi juda žymiai daugiau automobilių nei tai buvo pries VA statybas.
    Tuomet jūs paprasčiausiai klystate, arba nemokate skaičiuoti srauto. Dar paskaičiuokite Justiniškių gatvę, ten pasimatė didžiausias efektas.

    Parašė Kitas Rodyti pranešimą
    Šita vizija, tai ką aš žinau, iš karto kyla klausimas ar galima 330kV po žeme pakišti? Jei ne, tai tada čia pieva (Pašilaičių dalyje).
    Viską galima po žeme pakišti. Po žeme netgi yra saugiau. To nedaro dar kai kur dėl to, kad po žeme yra brangiau negu pastatyti laidų bokštus.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Kitas Rodyti pranešimą
    Šita vizija, tai ką aš žinau, iš karto kyla klausimas ar galima 330kV po žeme pakišti? Jei ne, tai tada čia pieva (Pašilaičių dalyje).
    Šalia VA pakišo.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Tai, kad ten visos orinės linijos 110kV. Plačiau apie perkėlimą čia:
    https://vilnius.lt/wp-content/upload...7-XX-TP-PP.pdf

    Komentuoti:


  • Kitas
    replied
    Šita vizija, tai ką aš žinau, iš karto kyla klausimas ar galima 330kV po žeme pakišti? Jei ne, tai tada čia pieva (Pašilaičių dalyje).

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Vizualizacijos iš projekto pristatymo visuomenei:




    Pagal BP, visi tie laukai yra ''miesto rajonų centrų teritorija" - suprask, vieta biurams arba gyvenamiesiems su komercija pirmame aukšte.
    Nesuprantu ka tu nori tom vizulkem parodyt? Pakeisk visus tuos nupaisytus namus i ofisynus su parkingais tarp gatves ir namu, degalinemis, plovyklomis, prekybos centrais nugrustais nuo gatves prie namu ir 300 masinu parkingais ir t.t. Galbut tada bus kiek realesnis vaizdas kas ten gausis pastacius ta gatve.

    Nu gi jau buvo lygiai tas pats. Naujino Pilaities prospekta, irgi buvo pripaise vizulkiu su graziais namais. Pastate keleta neblogos architekturos namu Karoliniskiu puseje. Viskas tuo ir baigesi, dabar kitoje puse bus dvi plovyklos ir parkingai. Dabar dar prisidejo mcDonalds. Toliau bus Outlet centras su parkingu tarp prospekto ir pastato ir aptvertas gyvuliu tvorelemis bei pozemine pereja.

    Lygiai tas pats bus ir su Siaurine gatve. Nes jos apstatymas bus igyvendinamas dar 40 metu, per tuos metus bus ir nuosmukiu ir pakilimu ir gausis eilinis vilnietiskas vinegretas is kiosku ir stiklainiu.

    Del 6 juostu - vadinkim daiktus savo vardais. Bus tikros 6 juostos, nes fizikai A juostos niekaip neatskirtos. Vizualiai tai 6 juostu prospektas. O miesto gatves "jaukuma" ir judejimo joje greiti itakoja butent vizuali israiska.

    Normaliuose miestuose VT kuris nori buti patogus ir greitas eina per gatves centrine asi. Cia bus eilinis nesusipratimas su sonuose nupaisytomis A juostomis, kaip ir visur kitur. Reikia daryt ir toliau blogai, nes taip tiesiog "iprasta".

    Ir tik nereikia pasakoti apie induced demand. Po VA atidarymo jis atsirado? Nepasakyčiau. O štai kamščiai Ukmergės gatvėje ir Laisvės prospekte beveik dingo (aišku, atsirado pora butelio kakliukų VA galuose, bet tai jau kita istorija).
    Labai smagu, kad sugebi is akies ivertinti ar buvo induced demand ar ne. As sakyciau kad buvo, nes Laisves pr. vaziuoja labai nezymiai maziau automobiliu nei 2016, uztat Aplinkkelyje eina nenutrukstamas trafikas. Vien tiek automobiliu kiek dabar juda VA Laisves prospektas negaletu fiziskai pavezti, tad ta kryptimi juda žymiai daugiau automobilių nei tai buvo pries VA statybas.
    Bet VA buvo labai reikalingas kad nuimti tranzitini sunkiasvori transporta nuo Ukmerges ir Laisves pr.
    Siaurine gatve tokios uzduoties neturi.
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2021.01.25, 13:37.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    /\ Tu vizulkių jau tiek matyta, kad pakol kažkas pajudės tendencijos bus vėl pasikeitusios N kartų.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    /\ To ir reikia, kad būtų tinkamas užstatymas ir tas laukymes galima tam puikiai išnaudoti. Ir pirma gal net ne prioritetu gatvei, o tam tikriem kvartalam su įpareigojimu sukurti nebūtinai vientisą arteriją nuo VA iki Ukmergės g. ar Gelvonų g. Taip būtų sukurtos visiškai naujos viešosios erdvės, o gal net unikalus rajonas tarp rajonų.
    Vizualizacijos iš projekto pristatymo visuomenei:




    Pagal BP, visi tie laukai yra ''miesto rajonų centrų teritorija" - suprask, vieta biurams arba gyvenamiesiems su komercija pirmame aukšte.

    Parašė index Rodyti pranešimą

    Vienas dalykas - gatvės rytų-vakarų kryptimi yra: Ozo, Ateities. Vietomis susiaurėja, neišlenda tiesiai kažkur? Bet tai na ir kas? Vilnius jau toks chaotiškas miestas iš principo.

    Palyginimas su Londonu šiaip jau komiškas. Mes nesam dešimilijoninis miestas, tai mums reikia megaprospektų, o dešimtmilijoniam Londonui, ne?

    Šiaip, geriausias sprendimas dėl Šiaurinės gatvės, manau, būtų įgyvendinti tik dalį jos. Nutiesti vakarinę dalį iki Gelvonų gatvės (ir taip palengvinti susisiekimą dideliems šiaurės vakarų miegamiesiems rajonams), kur jos reikia, bet su tuo ir baigti. Ir nebetiesti jos toliau, kur ji situaciją daugiau gadintų, nei gerintų.
    Pirmasis Šiaurinės etapas alternatyvų neturi - nei Ozo, nei tuo labiau Ateities gatvė nėra lygiagrečios pirmajam etapui.

    Dėl antro etapo įgyvendinimo būdo diskutuoti reikia. Iš esmės, gera idėja būtų ten padaryti tunelį, kaip padaryta VA su Gudeliais. Bet kad antras etapas irgi yra reikalingas - faktas, nes jau ten vienintelės gatvės ir yra Ozo bei Ateities. Pasižiūrėkite į vakarinius tų abiejų gatvių kamščius. Jau net nekalbu apie šiaurės - rytų jungties poreikį - iš GV link Valakampių. Dabar tos jungties vaidmenį daro siaurutė, vidinė J. Kazlausko gatvė ir Žvalgų gatvė, kuri irgi nėra ką geresnė (Šiaurinė eis truputį piečiau Žvalgų gatvės).

    Ir tik nereikia pasakoti apie induced demand. Po VA atidarymo jis atsirado? Nepasakyčiau. O štai kamščiai Ukmergės gatvėje ir Laisvės prospekte beveik dingo (aišku, atsirado pora butelio kakliukų VA galuose, bet tai jau kita istorija).

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Nu geras, nuo kada letėjimo juostos prie sankryžų yra priskaičiuojamos prie bendro gatvės juostų skaičiaus? Pagal tokia logiką VA kaip Maskvos MKADas, keturių juostų

    O ir tas mosikavimas ''vAjE vAjE, šEšIoS jUoStOs'' irgi atrodo be galo keistai, kai viena iš jų bus tik viešajam transportui. Čia dar labai mėgsta žmonės kalbėti kad va, naujas Laisvės prospektas - visų pirma, ar yra kitų alternatyvų Šiaurinei gatvei būtent vakarų - rytų kryptimi? Nėra, nes visos gatvės C arba net D kategorijų. Talino, Rygos (tarp Talino ir Taikos gatvių), Viršuliškių gatvės akivaizdžiai nebuvo projektuojamos tokiam srautui, koks važiuoja jomis dabar. Visos šios gatvės turėjo dar seniausiai būti pertvarkytos į ramaus eismo gatves (ta pati Didlaukio pvz.), bet to padaryti dabar negalima. Nu ir niekaip nesuprantu to piktinimosi ,,vAjE vAjE mAgIsTrAlĖ pErKiRs TaKus'', jūs pasižiūrėkite kiek yra numatyta pėsčiųjų šviesoforų, aš jau net nekalbu, kad sankryžos iš užmiestinių dobilų padarytos normaliomis miestietiškomis. Galų gale, prie pat gatvių, iš abiejų pusių yra numatytas perimetrinis užstatymas. Jeigu VMS sugebės pagaliau apriboti tų didžiulių parkavimo aikštelių prieš pastatus statybą (Ukmergės gatvė nerviai rūko), tai bus paprasta miesto gatvė. Nu nereikia tikėtis, kad visas miestas bus sudarytas iš nedidukių 1+1 gatvelių. Mes ne Londonas.

    Papildau: tos pačios vidinės Šeškinės gatvės - Dūkštų, Paberžės - jomis dabar juda labai nemažas srautas būtent dėl to, kad daugiau nėra alternatyvų. Šiaurinės statyba kardinaliai nukrautų šias vidines gatves.
    Vienas dalykas - gatvės rytų-vakarų kryptimi yra: Ozo, Ateities. Vietomis susiaurėja, neišlenda tiesiai kažkur? Bet tai na ir kas? Vilnius jau toks chaotiškas miestas iš principo.

    Palyginimas su Londonu šiaip jau komiškas. Mes nesam dešimilijoninis miestas, tai mums reikia megaprospektų, o dešimtmilijoniam Londonui, ne?

    Šiaip, geriausias sprendimas dėl Šiaurinės gatvės, manau, būtų įgyvendinti tik dalį jos. Nutiesti vakarinę dalį iki Gelvonų gatvės (ir taip palengvinti susisiekimą dideliems šiaurės vakarų miegamiesiems rajonams), kur jos reikia, bet su tuo ir baigti. Ir nebetiesti jos toliau, kur ji situaciją daugiau gadintų, nei gerintų.
    Paskutinis taisė index; 2021.01.24, 15:49.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    /\ To ir reikia, kad būtų tinkamas užstatymas ir tas laukymes galima tam puikiai išnaudoti. Ir pirma gal net ne prioritetu gatvei, o tam tikriem kvartalam su įpareigojimu sukurti nebūtinai vientisą arteriją nuo VA iki Ukmergės g. ar Gelvonų g. Taip būtų sukurtos visiškai naujos viešosios erdvės, o gal net unikalus rajonas tarp rajonų.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Nu geras, nuo kada letėjimo juostos prie sankryžų yra priskaičiuojamos prie bendro gatvės juostų skaičiaus? Pagal tokia logiką VA kaip Maskvos MKADas, keturių juostų

    O ir tas mosikavimas ''vAjE vAjE, šEšIoS jUoStOs'' irgi atrodo be galo keistai, kai dvi iš jų bus tik viešajam transportui. Čia dar labai mėgsta žmonės kalbėti kad va, naujas Laisvės prospektas - visų pirma, ar yra kitų alternatyvų Šiaurinei gatvei būtent vakarų - rytų kryptimi? Nėra, nes visos gatvės C arba net D kategorijų. Talino, Rygos (tarp Talino ir Taikos gatvių), Viršuliškių gatvės akivaizdžiai nebuvo projektuojamos tokiam srautui, koks važiuoja jomis dabar. Visos šios gatvės turėjo dar seniausiai būti pertvarkytos į ramaus eismo gatves (ta pati Didlaukio pvz.), bet to padaryti dabar negalima. Nu ir niekaip nesuprantu to piktinimosi ,,vAjE vAjE mAgIsTrAlĖ pErKiRs TaKus'', jūs pasižiūrėkite kiek yra numatyta pėsčiųjų šviesoforų, aš jau net nekalbu, kad sankryžos iš užmiestinių dobilų padarytos normaliomis miestietiškomis. Galų gale, prie pat gatvių, iš abiejų pusių yra numatytas perimetrinis užstatymas. Jeigu VMS sugebės pagaliau apriboti tų didžiulių parkavimo aikštelių prieš pastatus statybą (Ukmergės gatvė nerviai rūko), tai bus paprasta miesto gatvė. Nu nereikia tikėtis, kad visas miestas bus sudarytas iš nedidukių 1+1 gatvelių. Mes ne Londonas.

    Papildau: tos pačios vidinės Šeškinės gatvės - Dūkštų, Paberžės - jomis dabar juda labai nemažas srautas būtent dėl to, kad daugiau nėra alternatyvų. Šiaurinės statyba kardinaliai nukrautų šias vidines gatves.
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2021.01.24, 16:07.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Šiaurinėje g. nebus jokių greitėjimo/lėtėjimo juostų.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Sarkazmas ir tiek Bet faktiškai tai skaičiuojant lėtėjimo ir greitėjimo + VT juostas vietomis taip ir gaunasi...

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    O, dabar jau Šiaurinė tapo 8 juostų

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Ne galima, o ir apskritai nebūtina laikytis senų senų projektų. Visas tas laukymes galima panaudoti kur kas racionaliau, nei 8 juostų autostradai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tas kažkas ne tik Šiaurinės gatvės, bet apskritai visų gatvių siaurinimo temas (pavyzdžiui KMP Kaune) nusprendė suplakti
    Kai Šiaurinės gatvės temoje pradedama lyginti Kauno Mindaugo prospektą su Alytaus Naująja gatve ir dar pridedama pavyzdžių su Varšuva, tuomet visai užmirštama apie ką yra ši tema, Lieka tą šokinėjimą tarp temų kažkur iškelti, geriausia į "darnaus judumo" temą.
    Šiame puslapyje daugiau diskutuojama apie Šešuolių-Ozo gatvę ir Vakarinio aplinkkelio mazgą; bet ši diskusija bent iš dalies siejasi su Šiaurine gatve.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Ne dobilui, bet tiesiog lenktam keliui turėtų pakakt vietos. Dar liktų 200 m greitėjimo / lėtėjimo juostai. Ties esama greitėjimo / lėtėjimo juosta dobile šalia, yra 170 m. Aišku, nėra labai faina, tiek įsukimų / išsukimų šalia, įdomu ar būtų legalu pagal STR. Gal. Ties sklypu kažkodėl padarytas atitraukimas nuo gatvės:

    Click image for larger version

Name:	download (2).png
Views:	526
Size:	1,24 MB
ID:	1857050

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Tai kad su išduotu leidimu Senukams ir kitiems sklypams, Šešuolių vadiakui fiziškai nebelieka vietos

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Nedarytas Šešuolių su Vakariniu, nes planavo tiesti Šiaurinę, todėl ten ir viadukas.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Bet tada dar Šešuolių-Vakarinio sankryžoje reikėtų viaduko.
    Kuris suplanuotas dar sovietmečiu. Kai reikia pateistinti Šiaurinės g. statybą, tai Pakalnis išsitraukia „suplanuota dar sovietmečiu” kortą. Kažkodėl jos neišsitraukia, kai reik pabaigt pradėtus darbus.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tunelis man rodos planuotas po Viršuliškių skveru ties Maxima, ne pro kapines. Kapinės yra labai kalvotos - tai reikėtų galvot kaip tą spręst, nes ten, kur turėtų eit gatvė, yra nemaža dauba. Apie kapų iškėlimus svajot neverta manau.
    Taip, tunelis po skveru, vien dėl to, kad gyventojams išsaugot gamtą. Reljefas kapinėse, mano manymu, nėra baisus – ten ne dauba, o kalva su viršuje esančia daubele. Realiai viską nukasti negali būti problema. Priklausomai kaip arti tie kapai, jie tiesiog liktų pylimų viršuje. Vargu ar ten reiktų betonuoti sienas, išlaikant kapus aukštumoje – tikėtina rezervuojant atstumą jau buvo atsižvelgta. B kat. gatvei 6 % išilginis nuolydis. Jei būtų didžiulė problema, galėtų sumažint kategoriją iki C – 7 % nuolydis. Šešuolių g. jungiama prie applinkkelio, kaip C.

    Matuota nuo Ozo g. link Laisvės pr.:

    Click image for larger version  Name:	download.png Views:	0 Size:	1,37 MB ID:	1857024
    Nuoroda: https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...full&identify=
    Patiems pasidaryti nuolydžio matavimą, spausti: įrankiai -> feljefo profilis -> brėžti liniją.

    Komentuoti:

Working...
X