Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • [VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

    46
    Reikia ją nutiesti pagal parengtą detalųjį planą.
    10,87%
    5
    Reikia ją nutiesti, tačiau vieno lygio sankryža su Kalvarijų g-ve turi būti pakeista į 2 lygių.
    89,13%
    41
    Neigiamai. Gatvės tiesti nereikia.
    0,00%
    0

    The poll is expired.

    Parengtas Šiaurinės gatvės detalusis planas.
    Planavimo tikslas – gatvės ribų formavimas ir gretimų teritorijų užstatymo galimybių analizė.
    Planavimo organizatorius – Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto plėtros departamentas,
    Konstitucijos pr. 3, LT-09601, tel. 2112528, detaliojo planavimo skyriaus vedėjas E. Dedūra, egidijus.dedura@vilnius.lt.
    Detaliojo plano rengėjas - SĮ “Vilniaus planas”, Konstitucijos pr. 3, LT-09601, tel. 2112448, projekto vadovas Vladas Treinys, vladas.treinys@vilnius.lt.

    Susipažinti su parengtu detaliuoju planu galima nuo spalio mėn. 30 dienos iki lapkričio mėn. 28 dienos nuo 8 iki 16 val. SĮ “Vilniaus planas”, Konstitucijos pr. 3, tel. 2112448 ir ekspozicijos metu Vilniaus miesto savivaldybės vestibiulyje II a. lapkričio mėn. 14 - 28 dienomis nuo 9 iki 17 val. Viešas projekto svarstymas įvyks ten pat esančioje salėje (patalpos Nr. 239) lapkričio mėn. 29 d. 17 val. Planavimo pasiūlymai, pastabos ir pretenzijos pateikiami detaliojo plano rengėjui ir organizatoriui iki viešo susirinkimo dienos raštu.

    Asmenys gautą atsakymą, kad į jų pateiktus pasiūlymus neatsižvelgta parengtame teritorijų planavimo dokumente, gali apskųsti Vilniaus apskrities viršininko administracijos Valstybinei teritorijų planavimo ir statybos inspekcijai (Europos a. 1, Vilnius) per mėnesį nuo jiems išsiųsto laiško (atsakymo į pateiktą pasiūlymą ) siuntimo paštu dienos.
    http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=83742

    Į "Vilniaus planą" reikia 1 aukšte išsirašyti leidimą. Ten niekas jūsų perdaug nelaukia, bet parodyti planus sutinka.
    Kalvarijų gatvėje (prie "Norfos") planuojama šviesoforinė sankryža. Kamščiai garantuoti

    Palyginimui - 1965 m. genplano ištrauka. Ten su Žirmūnų ir su Kalvarijų gatvėmis buvo planuotos dviejų lygių sankryžos


    Be to, ši gatvė yra visiškai neprioritetinė, kai kalbama apie jos finansavimą.

    Kam tai svarbu, pareikškite savo nuomonę per viešą svarstymą.
    Po to teliks dėti pasisakymus dėl šios gatvės į "Nevykusių infrastruktūros sprendimų" temą.

  • MedinisStrazdas
    replied
    Nuotraukoje Wheaton Plaza, 1960. Realiai Wašingtono priemiesčio akropolis. Užmiesčio prekybcentriai ir dabar automobilizuoti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Toks jausmas tarsi skaitytum PR straipsnį apie naują greitkelį per Amerikos didmiestį 1960-aisiais. Kaip čia verslą pagerins, kaip čia lengviau su automobiliu visur nuvažiuoti...
    Greitkeliai miesto viduje, dobilo sankryžos ir plyni laukai parkingams.


    Paskutinis taisė Lettered; 2020.02.18, 13:00.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė tongas Rodyti pranešimą
    Idomi vizualizacija, su gan ilgu požeminiu tuneliu https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...us-221-1272598
    Click image for larger version  Name:	siaurines-gatves-vizualizacija-5cab70c54ac6d.jpg Views:	1 Size:	92,8 kB ID:	1781351
    Toks jausmas tarsi skaitytum PR straipsnį apie naują greitkelį per Amerikos didmiestį 1960-aisiais. Kaip čia verslą pagerins, kaip čia lengviau su automobiliu visur nuvažiuoti...

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Dėl Ukmergės g. tako. Man atrodo, kad neskubama, nes pagal brėžinius žiūrint didelę dalį to tako "suvalgys" Šiaurinės g. projektas ir Ozo-Ukmergės-Gelvonų g. projektas. Čia gaunasi bene trečdalis visos atkarpos. Tai gali būti, kad nėra skubama kol nėra galutinai patvirtinti abiejų projektų sprendiniai (ok, Šiaurinė g. tech. projektas baigiamas rengti - tai čia jau kaip ir patvirtinta, bet tas kitas...).
    Nu va, dabar jau tinkamoje temoje komentuoju :). Šiaurinė gatvė, pasak Remigijaus Š., turėjo būti baigta statyti 2018 metais.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    "Vilniaus miesto savivaldybė ruošia Šiaurinės gatvės dalies, nuo Vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės gatvės, statybos projektą, o tuo metu AB „Litgrid“ būsimos Šiaurinės gatvės vietoje esančią aukštos įtampos elektros oro liniją planuoja naikinti. Elektros oro linijos bus keičiamos į kabelinę liniją, kuri bus įrengta po žeme. Bendras rekonstruojamos trasos ilgis beveik 2 km nuo Laisvės prospekto iki Gelvonų gatvės."

    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ektros-laidai/ .

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė tongas Rodyti pranešimą
    Idomi vizualizacija, su gan ilgu požeminiu tuneliu https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...us-221-1272598
    Click image for larger version

Name:	siaurines-gatves-vizualizacija-5cab70c54ac6d.jpg
Views:	1
Size:	92,8 kB
ID:	1781351
    1960.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Čia buvo man rodos Vilniaus metro sąjūdžio pasiūlymas.

    Komentuoti:


  • tongas
    replied
    Idomi vizualizacija, su gan ilgu požeminiu tuneliu https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...us-221-1272598
    Click image for larger version

Name:	siaurines-gatves-vizualizacija-5cab70c54ac6d.jpg
Views:	1
Size:	92,8 kB
ID:	1781351

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Nieko tame staripsnyje nėra ypatingo. Ir nepaneigia niekaip Šiaurinės gatvės būtinybės sprendžiant pusės miesto problemas bei nuimant trafiką nuo mažesnių gatvių tuo pačiu sumažinant kamščius, užterštumą, gerinant bendrai gyventojų gyvenimo kokybę labai daugeliu aspektų.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Na, nesiginčysiu. Teoriškai tikrai galima net ir 100 metrų atkarpą pavadint neišpildytu gatvių tinklu, jeigu centre nėra jungiančios gatvės. Bet čia, ko gero, reikia vadovautis sveiku protu. Viena yra neturėti kokios nors nereikšmingos jungties, kita yra neturėti arterinės gatvės. Čia panašiai, kaip dabar diskutuoti ar aplinkkelių sistema Vilniuje yra išpildyta. Kokia tavo nuomonė šiuo klausimu?
    Mano nuomonė artima lietuvio, dabar dirbančio Londono transporto plananavime.

    https://www.miestai.net/forumas/bend...42#post1779142

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Na, šiaip aišku: terminas "išpildytas" griežto apibrėžimo neturi ir yra gana subjektyvus. Antra, tokie argumentai, kad yra kaip kamščiai, kurie niekada neišnyks, leis amžinai teigti, kad to priežastis - neišplėtotas gatvių tinklas.
    Na, nesiginčysiu. Teoriškai tikrai galima net ir 100 metrų atkarpą pavadint neišpildytu gatvių tinklu, jeigu centre nėra jungiančios gatvės. Bet čia, ko gero, reikia vadovautis sveiku protu. Viena yra neturėti kokios nors nereikšmingos jungties, kita yra neturėti arterinės gatvės. Čia panašiai, kaip dabar diskutuoti ar aplinkkelių sistema Vilniuje yra išpildyta. Kokia tavo nuomonė šiuo klausimu?

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Vizualus gatvių apžvelgimas turbūt yra lengviausiai suprantamas kriterijus. Ar yra aiškus arterinių gatvių tinklas, ar nėra trūkstamų dalių? Tada ar yra privežamieji keliai ir t.t. Norint objektyvumo galima būtų stebėti kokie yra srautai gatvėse, iš kur ir į kur judama.
    Na, šiaip aišku: terminas "išpildytas" griežto apibrėžimo neturi ir yra gana subjektyvus. Antra, tokie kriterijai, kad yra kaip kamščiai, kurie niekada neišnyks, leis amžinai teigti, kad to priežastis - neišplėtotas gatvių tinklas.
    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.01.31, 16:42.

    Komentuoti:


  • deep'as
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Kokie yra objektyvūs kriterijai, kurie parodo, kad gatvių tinklas yra ne išpildytas?
    Vilniuje gatviu skaicius yra kartais mazesnis nei kitose panasaus dydzio miestuose vakaru Europoje.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Pvz. Lazdynai - 40 tūkst, gyventojų - 3 gatvės

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
    Kokie yra objektyvūs kriterijai, kuris parodo, kad gatvių tinklas ar ne išpildytas?
    Jei perverstum šią temą, tai rastum išvardintus argumentus kokius 50 kartų. Jei trumpai tai:
    Nėra normalios jungties su VA nuo Pilaitės pr. iki Ukmergės g. Pilaitės pr. vėliau įsiremia į užsikimšusią Narbuto g./Konstitucijos.
    Paraleliai eina Ozo gatvė kuri baigiasi beveik akligatviu, nėra jungties su Šešuolių už Mados.
    Ateities gatvė užsikimšusi ir nėra normalaus laisvesnio susijungimo su Žirmūnais ir Ukmergės/VA kitame gale.
    Viso to rezultatas dideli tranzitiniai srautai per Pašilaičių, Justiniškių ir Viršuliškių tam neskirtas gatveles.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Kokie yra objektyvūs kriterijai, kuris parodo, kad gatvių tinklas ar ne išpildytas?
    Vizualus gatvių apžvelgimas turbūt yra lengviausiai suprantamas kriterijus. Ar yra aiškus arterinių gatvių tinklas, ar nėra trūkstamų dalių? Tada ar yra privežamieji keliai ir t.t. Norint objektyvumo galima būtų stebėti kokie yra srautai gatvėse, iš kur ir į kur judama.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Taip, jeigu ta gatvė tiesiama ten, kur yra neišpildytas gatvių tinklas. Šiaurinė miesto dalis būtent tokia ir yra, su neišpilytu gatvių tinklu. Bet ji tiesiama ne tik kamščiams spręsti, bet ir siekiant sukurti naują jungtį pėstiesiems, dviratininkams ir viešajam transportui, taip pat sudaryti galimybes vystytis verslui.

    Tegul savivaldybė pirma paskelbia pirkimus, tada gal bus galima prognozuot. Kažkaip būtent pirkimai labiausiai ir stringa visur.
    Kokie yra objektyvūs kriterijai, kurie parodo, kad gatvių tinklas yra ne išpildytas?
    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.01.31, 15:18.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Visuomenės informavimas apie numatomą 110 kv įtampos elektros oro linijos Šeškinė – Šiaurinė I, II ir Šeškinė – Žvėrynas I, II Vilniaus mieste, rekonstravimą

    Projektiniai pasiūlymai parengti remiantis Šiaurinės gatvės statybos detaliuoju planu IP-0604-DSP-IT,
    LITGRID AB išduotas projektavimo sąlygas „110 kV dvigrandžių oro linijų Šeškinė - Šiaurinės I, II;
    Šeškinė – Žvėrynas I, II patenkančių į Šiaurinės g. I etapo darbų zoną rekonstravimui.“ 2018-07-24
    Nr.SD-2569, pagrindu.

    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
    Ar naujos gatvės ilguoju laikotarpiu išsprendžia kamšių problemas? Pats laikas persigalvoti, sakyčiau.
    Taip, jeigu ta gatvė tiesiama ten, kur yra neišpildytas gatvių tinklas. Šiaurinė miesto dalis būtent tokia ir yra, su neišpilytu gatvių tinklu. Bet ji tiesiama ne tik kamščiams spręsti, bet ir siekiant sukurti naują jungtį pėstiesiems, dviratininkams ir viešajam transportui, taip pat sudaryti galimybes vystytis verslui.

    Tegul savivaldybė pirma paskelbia pirkimus, tada gal bus galima prognozuot. Kažkaip būtent pirkimai labiausiai ir stringa visur.

    Komentuoti:

Working...
X