Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai
Collapse
X
-
Keista logika vertinti viso miesto kelionių trukmės mažėjimą. Pagal tokią logiką įtraukiama N.Vilnia, Eišiškių gatvė, Olandų gatvė, Grigiškės ir dar dievai žino kas.Visos jos yra Vilniuje. Ar čia man tik atrodo kad pateiktas kažkoks absurdas maksimaliai sumenkinant Šiaurinės g. prasmę? Pagal tą pačią logiką kokią prasmę turi VA kelionėms N.Vilnioje? Irgi nevertėjo statyti? Ar aš kažko nesupratau?
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
labiausiai reiškiasi čia net negyvenantys žmonės (pvz. Kriščiūnas, išvis gyvenantis kažkur Antakalnyje), prisistatantys didžiaisiais urbanistais bei atseit ginantys visuomenės interesus.
Aš esu SM komisijos, kuri vertino visus miestų darnaus judumo planus narys, todėl, matydamas šią šizofreniškos gatvės idėją, jos negaliu palaikyti. Kol BP ji buvo numatyta kaip greito eismo B kat. gatvė, tol jos prasmė šiek tiek matėsi. Kai ji paversta C – prasmės nebeliko.
O paskaičius viešai pateiktą eismo „modeliavimą“ (eilinė Vytauto Grigonio iš VGTU chaltūra) akivaizdu, kad gatvė niekam nereikalinga. Juk jei akivaizdžiai suklastotame modeliavime nutiesus VISĄ gatvę bus taupoma tik 1% (tai mažiau už bet kokio modeliavimo paklaidą) piko valandos gaišties, tai visiškai akivaizdu, kad toks projektas neš tik nuostolius.
Modeliavimas matosi 1 priede: https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pinigų iš europos negaus, tai jų ir neatsiras. O kad suderinti interesus, reiktų pradžiai baigti šizofreniškus žaidimus ir imti projektuoti bent taip, kai užsibrėžta darnaus judumo plane.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Kai bus suderinti interesai ir surasta pinigų. Kadangi interesai radikaliai skirtingi - nuo dar vieno Geležinio Vilko iki nieko, tai tikėtina negreit.
Komentuoti:
-
Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimąApie šitą gatvę jau tiek kalbama. Šimašius kasmet įrašo į visas ataskaitas. Visur kartojama, kad miesto prioritetas, tai kada gi pagaliau prasidės darbai?
Komentuoti:
-
Apie šitą gatvę jau tiek kalbama. Šimašius kasmet įrašo į visas ataskaitas. Visur kartojama, kad miesto prioritetas, tai kada gi pagaliau prasidės darbai?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Normalioje gatveje / prospekte VT turi eiti per gatves CENTRA. Ne krastuose, kur maiso ivaziavimai i kiemus, nusukimai i desine prie sankryzu.
Paleidus VT per centra lengva padaryti ji visiskai fiziskai atskiru, uzdeti jutiklius kad sureguliuoti sviesoforus duodant jam pirmuma. Centrine kelio dalis niekada nebus uzimta lengvaisiais automobiliais, reiskia VT judes greiciau.
Is keleiviu puses irgi taip yra PATOGIAU. Pereiti du kartus po puse kelio yra patogiau ir saugiau nei viena karta nepereit o vaziuojant atgal pereiti srauta judanti i abi puses.
Na ir galiausiai kelias nepavirsta vizualiai asfalto lauku po 3 juostas kiekviena puse.
Bet eilini karta bijoma kazka padaryti kitaip nei iprastai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
O aš manau, kad reikia turėti po 2 juostas visam, ne VVT transportui. Sutaupyti 2x3,5 m statant yra beprasmybė. Po vieną juostą tai price/performance santykis labai blogas bus ypač įvykus menkiausiai avarijai. A juosta atskira kalba, yra būtinybė. Neveltui kuo toliau tuo labiau didina A juostų kiekį kaip papildomą, o ne esamų juostų sąskaita.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
Man apskritai nesuprantamas žmonių priešinimasis Šiaurinei gatvei. Gyvenantiems Pašilaičiuose ar Justiniškių šiaurinėje dalyje yra labai "patogu" iki Ukmergės gatvės sukiojant ratus per žiedus, ar pasiekti aplinkelį per Pavilnionių(kuri atrodo kaip Rusijos giluma). Vien dėl šito šita gatvė reikalinga, plius atsirastų daugiau dviračių takų, būtų sutvarkytas tas šabakšnynas ir miestas pagaiau turėtų gatvę einančią skersai miesto iš vakarų į rytus. Akivaizdu, kad Šiaurinė gatvė reikalinga
Vienintelis klausimas ar reikia 6 juostu gatves? Ne, nereikia. Uztektu 4, su autobusu juosta kiekviena kryptim.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąBūtų gera apklausa gyvenančių prie Talino ar Pavilnonių gatvių, ar norite, kad Jūsų gatvės taip ir išliktų perkrautos ir naudojamos ne pagal savo paskirtį, kategoriją, ar reikia įrengti normalią jungtį su VA? Įdomu kiek iš jų palaikytų tų fantazuotojų, nenorinčių matyti realų poreikį pusę?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
Juokingiausia, kai tų pačių gatvelių gyventojai protestuoja prieš Šiaurinę g.
Dar žinoma yra Ozo bendruomenė, bet jie priešinasi gatvės tiesimui per draustinį, o pirmas etapas su juo nieko bendro neturi.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Na o as 440 m nuo aplinkelio, jei pravesti statmena tiesia linija. Vakare, nakti ar tiesiog tylia diena triuksmas girdisi, jei atidarytas langas. Nors paties kelio nesimato. Turbut priklauso ir nuo to kokiame aukste gyveni.
P.S. tarybmeciu gatves ir buvo deliojamos pagal Cities: Skylines principa ir visokie "neparduosiu" nemaise, nes nebuvo privacios nuosavybes. Bet turbut ne butum pirmas atsisakyti teises valdyti savo NT vardan to kad salyje butu gatves tiesiamos kaip nusisviete kazkuriam cinovnikui?
Sovietmečiu problema buvo ne tai kur galėjo dėlioti gatves o kokie urbanistikos standartai buvo (na dar ir tokie dalykai kaip antkapiai naudojami medžiagom kas aišku blogai). Vakaruose yra toks terminas eminent domain. Nesvarbu tu nori ar nenori atsisakyti teisės į savo NT, valstybės/miesto reikšmė yra svarbesnė.
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Izoliuota magistrale kuri niekur is niekur neveda? Nuo ko ja reikia izoliuoti, nuo jos naudotoju, kurie gyvena salia? Tai ne jungiamoji gatve kuri jungtu nutolusius rajonus kaip Narbuto gatve, Laisves pr prie Litexpo ar Pilaities prospekta, ejusi savo laiku per laukus. Siaurine gatve yra grynai viduje rajonu tarp daugiabuciu, kokia prasme kazka ten izoliuoti?
Tokios minties net nebuvo, pagrindine dabartinio plano mintis kaip tik si karta buvo ta gatve kuo labiau integruoti i miesta pristatant aplink ofisu, dviraciu taku, paleidus VT ir t.t.
Taip, dabar jungiamają gatvę pavadins C kategorija ir poto vėl stebėsis kodėl gavosi kaip ukmergės gatvėje.
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąTurbūt rūkė Petro Gražulio parduotą marihuaną https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...rotu-19030989/
https://drive.google.com/file/d/1DpF...Nb_FN0P86/view
82 psl:
iki 2030 metų vienam gyventojui tenkantis kelionių automobiliu skaičius
sumažės 40%, žuvusiųjų miesto gatvėse skaičius – 77%, įprastiniu kuru varomų transporto priemonių rida –
53%, o lengvųjų automobilių ir viešojo transporto teršalų emisija – 80%.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąJie sako, kad iki 2030 m. kelionių automobiliais sumažės 40%.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąpabandykit nuvažiuoti iš pietinių Pašilaičių arba šiaurinių Justiniškių į Stanevičiaus gatvę. Reikia suktis dešimčia D kategorijos gatvelių ir teršti žmonėms po langais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąBūtų gera apklausa gyvenančių prie Talino ar Pavilnonių gatvių, ar norite, kad Jūsų gatvės taip ir išliktų perkrautos ir naudojamos ne pagal savo paskirtį, kategoriją, ar reikia įrengti normalią jungtį su VA? Įdomu kiek iš jų palaikytų tų fantazuotojų, nenorinčių matyti realų poreikį pusę?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąŠiaip tai čia būtų pagrindinė Pašilaičių, Justiniškių ir iš dalies Šeškinės bei Fabijoniškių jungtis į Vakarinį aplinkkelį, nes dabar visi priversti važiuoti per siaurą Talino arba Pavilnionių gatvę, arba išvis pasirenka maršrutą kur nors per miesto centrą. Plius dar tarprajoninė jungtis, pvz. pabandykit nuvažiuoti iš pietinių Pašilaičių arba šiaurinių Justiniškių į Stanevičiaus gatvę. Reikia suktis dešimčia D kategorijos gatvelių ir teršti žmonėms po langais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Izoliuota magistrale kuri niekur is niekur neveda? Nuo ko ja reikia izoliuoti, nuo jos naudotoju, kurie gyvena salia? Tai ne jungiamoji gatve kuri jungtu nutolusius rajonus kaip Narbuto gatve, Laisves pr prie Litexpo ar Pilaities prospekta, ejusi savo laiku per laukus. Siaurine gatve yra grynai viduje rajonu tarp daugiabuciu, kokia prasme kazka ten izoliuoti?
Tokios minties net nebuvo, pagrindine dabartinio plano mintis kaip tik si karta buvo ta gatve kuo labiau integruoti i miesta pristatant aplink ofisu, dviraciu taku, paleidus VT ir t.t.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė utomnes Rodyti pranešimąNesu magistralių šalininkas, bet esu šalininkas transporto atitraukimo iš gyvenamųjų rajonų. Šiaurinė gatvė turbūt vienintelė, kurią dar galima padaryti tranzitine izoliuota magistrale, todėl labai gaila, kad atsisakyta tokios galimybės. Kaip miesto arterija tipo Laisvės pr. manau būtų nelabai efektyvi investicija, tada tikrai geriau jau investuoti į Ozo g., bet su Ozo g. problemiškiau izoliuoti (triukšmą ir taršą) ir yra eilė šviesoforų, kurie ją daro panašesnę į eilinę arteriją.
Tokios minties net nebuvo, pagrindine dabartinio plano mintis kaip tik si karta buvo ta gatve kuo labiau integruoti i miesta pristatant aplink ofisu, dviraciu taku, paleidus VT ir t.t.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O gal reikėti miestus planuoti pagal realybę, o ne visokias neįgyvendinamas darnaus judumo plano fantazijas?
O jeigu miestas dėliotu gatves kaip per Cities: Skylines tia būtų labai gerai, deja situacija tokia, kad gatvės kaina paprastai būna dviguba vien iškraustyti visokius apleistų "nu bet niekaip neparduosiu" sklypų savininkams.
Kadangi pats gyvenu šimtas metrų nuo to aplinkelio tai kaži kuris čia pasakas seka. Triukšmo buvo tik statybų metu.
P.S. tarybmeciu gatves ir buvo deliojamos pagal Cities: Skylines principa ir visokie "neparduosiu" nemaise, nes nebuvo privacios nuosavybes. Bet turbut ne butum pirmas atsisakyti teises valdyti savo NT vardan to kad salyje butu gatves tiesiamos kaip nusisviete kazkuriam cinovnikui?
Komentuoti:
-
Nesu magistralių šalininkas, bet esu šalininkas transporto atitraukimo iš gyvenamųjų rajonų. Šiaurinė gatvė turbūt vienintelė, kurią dar galima padaryti tranzitine izoliuota magistrale, todėl labai gaila, kad atsisakyta tokios galimybės. Kaip miesto arterija tipo Laisvės pr. manau būtų nelabai efektyvi investicija, tada tikrai geriau jau investuoti į Ozo g., bet su Ozo g. problemiškiau izoliuoti (triukšmą ir taršą) ir yra eilė šviesoforų, kurie ją daro panašesnę į eilinę arteriją.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: