Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • [VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

    46
    Reikia ją nutiesti pagal parengtą detalųjį planą.
    10,87%
    5
    Reikia ją nutiesti, tačiau vieno lygio sankryža su Kalvarijų g-ve turi būti pakeista į 2 lygių.
    89,13%
    41
    Neigiamai. Gatvės tiesti nereikia.
    0,00%
    0

    The poll is expired.

    Parengtas Šiaurinės gatvės detalusis planas.
    Planavimo tikslas – gatvės ribų formavimas ir gretimų teritorijų užstatymo galimybių analizė.
    Planavimo organizatorius – Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto plėtros departamentas,
    Konstitucijos pr. 3, LT-09601, tel. 2112528, detaliojo planavimo skyriaus vedėjas E. Dedūra, egidijus.dedura@vilnius.lt.
    Detaliojo plano rengėjas - SĮ “Vilniaus planas”, Konstitucijos pr. 3, LT-09601, tel. 2112448, projekto vadovas Vladas Treinys, vladas.treinys@vilnius.lt.

    Susipažinti su parengtu detaliuoju planu galima nuo spalio mėn. 30 dienos iki lapkričio mėn. 28 dienos nuo 8 iki 16 val. SĮ “Vilniaus planas”, Konstitucijos pr. 3, tel. 2112448 ir ekspozicijos metu Vilniaus miesto savivaldybės vestibiulyje II a. lapkričio mėn. 14 - 28 dienomis nuo 9 iki 17 val. Viešas projekto svarstymas įvyks ten pat esančioje salėje (patalpos Nr. 239) lapkričio mėn. 29 d. 17 val. Planavimo pasiūlymai, pastabos ir pretenzijos pateikiami detaliojo plano rengėjui ir organizatoriui iki viešo susirinkimo dienos raštu.

    Asmenys gautą atsakymą, kad į jų pateiktus pasiūlymus neatsižvelgta parengtame teritorijų planavimo dokumente, gali apskųsti Vilniaus apskrities viršininko administracijos Valstybinei teritorijų planavimo ir statybos inspekcijai (Europos a. 1, Vilnius) per mėnesį nuo jiems išsiųsto laiško (atsakymo į pateiktą pasiūlymą ) siuntimo paštu dienos.
    http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=83742

    Į "Vilniaus planą" reikia 1 aukšte išsirašyti leidimą. Ten niekas jūsų perdaug nelaukia, bet parodyti planus sutinka.
    Kalvarijų gatvėje (prie "Norfos") planuojama šviesoforinė sankryža. Kamščiai garantuoti

    Palyginimui - 1965 m. genplano ištrauka. Ten su Žirmūnų ir su Kalvarijų gatvėmis buvo planuotos dviejų lygių sankryžos


    Be to, ši gatvė yra visiškai neprioritetinė, kai kalbama apie jos finansavimą.

    Kam tai svarbu, pareikškite savo nuomonę per viešą svarstymą.
    Po to teliks dėti pasisakymus dėl šios gatvės į "Nevykusių infrastruktūros sprendimų" temą.

  • John
    replied
    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
    Siulau nestatyti naujos magistralės mieste, o vietoj to suprojektuoti normalią gatvę.
    Taip. Ypač turint omeny, kad ateityje, kai ateisime į protą ir tapsime labiau sivilizuoti, tą gatvę neišvengiamai teks siaurinti.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Pvz. sankryžos po Spaudos rūmų estakada. Ten tik problema, kad labai netolygus apkrovimas skirtingomis kryptimis.
    Kadangi numatomos 2 tokios sankryžos, tai manau aktualu pasižiūrėti į dabar ten esantį eismą į kairę.

    Pilaitės pr. - Laisvės pr. į kairę

    Didžiulis stabdis eismui tiesiai (Pilaitės pr. - Narbuto g.) yra sukantys į kairę. Dauguma pristabdo prieš ar manevro metu, o papildoma josta kairėje bevertė, nes skirta tik apsisukti atgal į Pilaitės pr.

    Potencialus sprendimas būtų pažymėti aiškų nuožulnų posūkį į kairę, kuris skatintų nestabdant išsukti iš labiausiai apkrauto kelio tiesiai.

    Suprantu, kad kartojuosi, bet numatau analogiško pobūdžio bėdas su posūkiu į kairę ir Šiaurinės g. projekte.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
    Siulau nestatyti naujos magistralės mieste, o vietoj to suprojektuoti normalią gatvę.
    Tai ir nebus magistralė.

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Gatvė ilgainiui bus apstatyta komerciniais ir gyvenamaisiais pastatais. Pėsčiųjų bus.
    Žinoma bus matyt, bet įtariu, kad bus tas pats kaip su Ukmerges g. rekonstrukcijos projektu, kuris yra pasakos ir kliedesiai. Laisvai dalinami į kairę, dešinę nauji leidimai su dideliais parkingais palei gatvę, kurie prieštarauja rekonstrukcijos projektui.

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Bet jūs siūlot ką? Vieną būsimų pagrindinių miesto arterinių gatvių daryt vos ne D kategorijos lygio?
    Siulau nestatyti naujos magistralės mieste, o vietoj to suprojektuoti normalią gatvę.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Berods vienas iš svarių argumentų šviesaforinėms sankryžoms ir buvo pėsčiųjų eismas. Ištęstų dobilų variante 700-800m, o X formos 100-150m atstumai kirsti sankryžą. Vengiama laiptų, pritaikymas neįgaliems ir tuo pačiu saugiau/patogiau dviračiams.

    Pagal užstatymą ir gatvių plotį tai turbūt panašiausia į dabartinę Ukmergės g. (nuo Laisvės pr. viaduko iki Vakarinio aplinkkelio). Daug šviesoforų, daug juostų ir trumpi nusukimai į kairę, bluokuojantys vidinę juostą.

    Neesu prieš šviesoforus, tik su tokiu projektu reiks kruopščiai optimizuoti srautus. Esant naudingam VT maršrutui, išbandyti jiems skirtą pirmumą. Tik deja I etapu, tokio nesugalvoju. Zujūnai - Justiniškės - Ukmergės g. - Centras/Žirmūnai neskamba kaip G maršrutas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Pritariu dėl kritikos šviesoforiniams nusukimams. Kodėl negalima padaryti turbo žiedų po tais naujais viadukais? Ar kryžminės deimantinės sankryžos? Nes būtinai reikia šviesoforu reguliuojamų perėjų per visas įvažas/nuovažas? Man kažkaip perspaustai atrodo tas saugumo klausimas, kai jo kaina - žymiai lėtesnis eismas, ypač VT. Nebus ten didelio pėsčiųjų srauto, visgi tai gatvė, einanti mikrorajonų ribomis.
    Gatvė ilgainiui bus apstatyta komerciniais ir gyvenamaisiais pastatais. Pėsčiųjų bus.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Pritariu dėl kritikos šviesoforiniams nusukimams. Kodėl negalima padaryti turbo žiedų po tais naujais viadukais? <...> Nes būtinai reikia šviesoforu reguliuojamų perėjų per visas įvažas/nuovažas? Man kažkaip perspaustai atrodo tas saugumo klausimas, kai jo kaina - žymiai lėtesnis eismas, ypač VT. Nebus ten didelio pėsčiųjų srauto, visgi tai gatvė, einanti mikrorajonų ribomis.
    Viską galima padaryti, tik ar prasminga? O kaip per tą "Turbo" žiedą praeis pėstieji, teleportuosis? Pasižiūrėkite "pedagoginį" žiedą, "gerosios vilties" žiedą kaip pavyzdžius kaip "sklandžiai" ir greitai juda eismas juose. Šviesoforai leidžia žymiai sklandžiau organizuoti eismą. Pvz. sankryžos po Spaudos rūmų estakada. Ten tik problema, kad labai netolygus apkrovimas skirtingomis kryptimis. Bet net nenoriu įsivaizduoti kaip tokie srautai judėtų tiesiog per žiedinę sankryžą. Veikiausiai kai kuriomis kryptimis net 3x ilgiau laukti nepakaktų.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Sudėtinga vertinti tranzitinį miesto srautą, pabaigus abu etapus, iki to laiko gal ir Ozo g. jungtis bus. Tačiau vien I etapu tai 3+3 juostos tikrai atrodo galimai perteklinės. Manau ši atkarpa pagrinde išsprendžia vietinių gyventojų poreikius. Pavilnionių ir Mykolo lietuvio g. rekonstrukcija potencialiai nuims norinčių tranzitu važiuoti Šiaurine - ateities gatvėmis

    Aš suprantu, kai projekte nebuvo šviesoforinių nusukimų į kairę ties Ukmergės g. ir Laisves pr., o tie ilgi dobilai. Be posūkio kairėn daugiau juostų pagelbėtų nepertraukiamam greitesniam eismui sąlygas sudaryti. Dabar gi greitis tarp šviesoforų turbūt 60km/h bus, sekos turbūt bus ilgos, nes pėstieji ir dviračiai visur.
    Pritariu dėl kritikos šviesoforiniams nusukimams. Kodėl negalima padaryti turbo žiedų po tais naujais viadukais? Ar kryžminės deimantinės sankryžos? Nes būtinai reikia šviesoforu reguliuojamų perėjų per visas įvažas/nuovažas? Man kažkaip perspaustai atrodo tas saugumo klausimas, kai jo kaina - žymiai lėtesnis eismas, ypač VT. Nebus ten didelio pėsčiųjų srauto, visgi tai gatvė, einanti mikrorajonų ribomis.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Miestas - tai kaip žmogaus kūnas. Viskas paremta hierarchijos principu. Yra arterinės, svarbiausios miesto gatvės, yra mažesnės svarbos ir yra vietinės. Arterinės g. turėtų užtikrinti sklandų eismo judėjimą per visą miestą. Šiaurinė g. būtent tą ir užtikrins, t.y. sudarys papildomą galimybę judėti vakarų-rytų kryptimi mieste. Tai reikš, kad nereiks visiems daryt papildomų kilometrų važiuojant aplink bei grūstis į vieną gatvę (Ozo arba Konstitucijos pr.). Turint gerą arterinių gatvių tinklą galima toliau imtis veiksmų mažinant transporto mažesnėse gatvėse. Tokiu keliu eina ir vakarų miestai. Visuose rasit miestą į visas puses kertančias intensyvaus eismo gatves ar net greitkelius. O tarp jų - tankus tinklas smulkių gatvelių, kuriose nors ir shared space gali būti.

    Dėl Šiaurinės g. teritorijos vystymo perspektyvų ji nėra daroma kaip greitkelis, o kaip judri miesto gatvė (Laisvės pr., Ozo g., Narbuto g.).

    ---

    Gyvenu palei pat Laisvės pr. Vakarinis aplinkkelis eismą nuo jos nuėmė smarkiai. Kamščiai piko metu čia dar susidaro, bet nebe tokie ilgi ar intensyvūs. Ir taip, VA gal ir neišsprendė kamščių problemos, bet ją perkėlė toliau nuo gyventojų. To pasekoje niekas lyg ir nebekalba apie Laisvės pr. platinimą.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
    Neturiu problemų ir su esamu kelių tinklu. Galima prisigalvoti krūvas argumentų, bet nei kelių platinimas, nei naujų tiesimas dar niekur neišsprendė kamščių problemos. Ukmergės , Geležinio Vilko, Tūkstantmečio gatvė taip pat 2-3 valandos per piką stovi kamščiuose ,kaip ir VA. Likusį laiką jomis važiuot jokių problemų.
    Tai gal teoriškai uždarom kokiom 2-3 darbo dienoms VA ir pasižiūrim kas bus? Reikia nagrinėti VA daug maž paralelines gatves, pirmiausia Laisvės pr. ir ypač jungtį su Pilaitės, Narbuto. Būtų pilna šikna. Bet aišku nesinori to matyti dėstant savo pseudo argumentus kaip ir nematyti to, kad didėja transporto bendrai. Tai gal uždarome 50% gatvių ir nebus problemų? Sutaupysime lėšas priežiūrai, valymui ir t.t.
    Vienžo kliedesius stumia.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Velnio advokatas, bet įsivaizduoju 4 juostų variantą be A juostos ir su ilgais išsukimais į kairę ties šviesoforinėmis sankryžomis kompensuojant 2tros juostos užimtumą.

    Trumpalaikė bėda tik stotelės ties išsukimais į dešinę, bet negi ten toks jungties poreikis be tranzito į 2G/3G. Galų gale "kišenės"...

    Ilgalaikė bėda jungtis su Geležinio vilko, Kalvarijų ir Kareivių g. Tada atsivertų didelė VT reorganizacijos galimybė, kada matyt ir praverstų ta papildoma A juosta.

    Sudėtinga vertinti tranzitinį miesto srautą, pabaigus abu etapus, iki to laiko gal ir Ozo g. jungtis bus. Tačiau vien I etapu tai 3+3 juostos tikrai atrodo galimai perteklinės. Manau ši atkarpa pagrinde išsprendžia vietinių gyventojų poreikius. Pavilnionių ir Mykolo lietuvio g. rekonstrukcija potencialiai nuims norinčių tranzitu važiuoti Šiaurine - ateities gatvėmis

    Aš suprantu, kai projekte nebuvo šviesoforinių nusukimų į kairę ties Ukmergės g. ir Laisves pr., o tie ilgi dobilai. Be posūkio kairėn daugiau juostų pagelbėtų nepertraukiamam greitesniam eismui sąlygas sudaryti. Dabar gi greitis tarp šviesoforų turbūt 60km/h bus, sekos turbūt bus ilgos, nes pėstieji ir dviračiai visur.
    Paskutinis taisė Riedis; 2019.10.18, 16:00.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Bet jūs siūlot ką? Vieną būsimų pagrindinių miesto arterinių gatvių daryt vos ne D kategorijos lygio? Juk šita gatvė bus skirta nemažos dalies eismo nuėmimui nuo Ozo g., Konstitucijos pr. Aišku, galima būtų galvoti apie 2+2, bet be viešojo transporto prioriteto. Kažin ar tai būtų geriau. Juk ta papildoma juosta skirta būtent VT pirmumui užtikrinti, o ne dar viena juosta visiems.

    Gatvė projektuojama su 3 želdynų juostomis, viena jų per vidurį:
    Neturiu problemų ir su esamu kelių tinklu. Galima prisigalvoti krūvas argumentų, bet nei kelių platinimas, nei naujų tiesimas dar niekur neišsprendė kamščių problemos. Ukmergės , Geležinio Vilko, Tūkstantmečio gatvė taip pat 2-3 valandos per piką stovi kamščiuose ,kaip ir VA. Likusį laiką jomis važiuot jokių problemų.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pagal šią chemą atrodo turėtų būti didesnis auto srautas net nei dabar Ozo g., vien dėl jungties su aplinkkeliu?
    Na... Dalis Ozo g. ir Kareivų g. yra A kategorijos, Šiaurinė bus B (B1). Kita dalis Ozo g. yra B2 (po naujo BP bus turbūt tiesiog B ).

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Čia, kad būtų lengviau susidaryt vaizdą kokios svarbos bus Šiaurinė g.

    Gatvių kategorijos:
    Pagal šią chemą atrodo turėtų būti didesnis auto srautas net nei dabar Ozo g., vien dėl jungties su aplinkkeliu?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Čia, kad būtų lengviau susidaryt vaizdą kokios svarbos bus Šiaurinė g.

    Gatvių kategorijos:

    Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-10-18 143230.jpg
Views:	1
Size:	300,8 kB
ID:	1755471

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Aš nematau pagrindimo, kodėl visur galioja tie patys dėsniai , o Lietuvoje kažkodėl bus kitaip. Gal Lietuvoje grėbliai kitokie - ant jų šokinėjant galvos neskauda ? VA jau yra kamščiai. Jei bus Šiaurinė, nedaug laukiant bus tas pats.
    Bet jūs siūlot ką? Vieną būsimų pagrindinių miesto arterinių gatvių daryt vos ne D kategorijos lygio? Juk šita gatvė bus skirta nemažos dalies eismo nuėmimui nuo Ozo g., Konstitucijos pr. Aišku, galima būtų galvoti apie 2+2, bet be viešojo transporto prioriteto. Kažin ar tai būtų geriau. Juk ta papildoma juosta skirta būtent VT pirmumui užtikrinti, o ne dar viena juosta visiems.

    Gatvė projektuojama su 3 želdynų juostomis, viena jų per vidurį:

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Aš nematau pagrindimo, kodėl visur galioja tie patys dėsniai , o Lietuvoje kažkodėl bus kitaip. Gal Lietuvoje grėbliai kitokie - ant jų šokinėjant galvos neskauda ? VA jau yra kamščiai. Jei bus Šiaurinė, nedaug laukiant bus tas pats.
    Hm, tai pagal jus ir VA nereikėjo tiesti? Arba tiesti dviejų juostų? Kada tie kamščiai būna VA? Valandą ryte, pusvalandį vakare? 10h per savaitę?

    P.S. oops, iš tų emocijų net dukart pacitavau. nepriimkit prašau labai asmeniškai. Pirmu postu norėjau kitą postą pacituoti
    Paskutinis taisė themanual; 2019.10.18, 14:35.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Aš nematau pagrindimo, kodėl visur galioja tie patys dėsniai , o Lietuvoje kažkodėl bus kitaip. Gal Lietuvoje grėbliai kitokie - ant jų šokinėjant galvos neskauda ? VA jau yra kamščiai. Jei bus Šiaurinė, nedaug laukiant bus tas pats.
    Šiaurinė g. bus arčiausiai to, ką galime vadinti šiauriniu centro aplinkkeliu Vilniuje (Konstitucijos pr yra realiai jau centras, Ozo gatvė deja nepabaigta ir to vaidmens deramai neatlieka) . Dvi juostos suteiks galimybę apsilenkti, kai kamščių nebus ir bus pralaidesnė ne piko metu. Vilniuje kamščiai tik piko metu, tai net jeigu jie čia ir susidarys, kam visą likusį laiką versti tranzitinį eismą iš rytinės miesto dalies važiuojantį link Vakarinio aplinkkelio spaustis į Šimulionio ar S.Neries lygio gatvę.

    Jau esam diskutavę dėl automobilizmo mažinimo ir kaip tai daryti - mažinant parkavimo vietų skaičių ten kur daugiausia žmonių važiuoja (į centrą) ir įrengiant VT juostas esamų juostų sąskaita ten, kur labiausiai kemšasi eismas (link centro, pvz Kalvarijų g., Antakalnio g.). O šita kryptimi, kur vietos tikrai pakankama, tiesti siauresnę gatvę tai būtų šaudymas sau į koją ir ekologiniu ir ekonominiu požiūriu. Lygtais kokia Kopenhaga ar Stoholmas nestatytų tunelių ir gatvių tam kad nukreipti eismą nuo centro, įjunkit biški common sense.

    Apskritai iš kai kurių forumo lankytojų, kurie šiaip turi žymiai geresnį ir brandesnį supratimą apie miestą/infrastruktūrą už vidutinį vilnietį, sklinda stiprus srautas emocijų, kuris panašu kartais užgniaužia bet kokį racionalumą ir pragmatiškumą. Nesakau, kad reikia būti PC, bet kai to stengiamasi visais būdais išvengti, puolama į kitą kraštutinumą. Nebūkime karikatūromis, kur žmogus pasirenka gyvenimą civilizacijoje, bet visiškai nesistengia būti civilizuotu.
    Paskutinis taisė themanual; 2019.10.18, 14:33.

    Komentuoti:

Working...
X