Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Kol BP ji buvo numatyta kaip greito eismo B kat. gatvė, tol jos prasmė šiek tiek matėsi. Kai ji paversta C – prasmės nebeliko.
    Kol pas mus viskas bus vertinama bukai ir formaliai pagal kategorijas, tol nieko nebus. Atsidarykite žemėlapį ir pasižiūrėkite, kad Vakarinis aplinkkelis neturi normalios jungties. Dvi juostos į abi puses ten bus ryškiai per mažai, nes a) Talino gatvėje jau dabar eismas yra nerealiai intensyvus b) tai nukrautų Pilaitės pr. bei Pavilnionių gatvių sankryžas su aplinkkeliu (bei pačias gatves). Dar yra A juosta, kuri dėl kažkokių priežasčių vadinama kaip normali juosta VISIEMS. Tai gal tada ir dviračių takus nafik netiesiame, nes gi ''automobiliams trukdo, taigi pablogina sąlygas ir verčia ieškoti alternatyvių judėjimo būdų''.

    O paskaičius viešai pateiktą eismo „modeliavimą“ (eilinė Vytauto Grigonio iš VGTU chaltūra) akivaizdu, kad gatvė niekam nereikalinga. Juk jei akivaizdžiai suklastotame modeliavime nutiesus VISĄ gatvę bus taupoma tik 1% (tai mažiau už bet kokio modeliavimo paklaidą) piko valandos gaišties, tai visiškai akivaizdu, kad toks projektas neš tik nuostolius.
    Modeliavimas matosi 1 priede: https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/ Click image for larger version

Name:	Clipboard02.jpg
Views:	1427
Size:	170,7 kB
ID:	1878498
    Jau parašė Arunas - vertinti šią gatvę viso miesto mąstu yra absurdas, nes tada absoliučiai jokia gatvė nebus reikalinga. Čia tas pats, kas pasakyti, kad koks nors 2G autobusas viso miesto mąstu perveža tik 1% keleivių ir todėl nėra reikalingas.
    Už dviračius ir troleibusus!

    Comment


      Parašė KEdas Rodyti pranešimą
      Aš esu SM komisijos, kuri vertino visus miestų darnaus judumo planus narys, todėl, matydamas šią šizofreniškos gatvės idėją, jos negaliu palaikyti. (...)
      O paskaičius viešai pateiktą eismo „modeliavimą“ (eilinė Vytauto Grigonio iš VGTU chaltūra) akivaizdu, kad gatvė niekam nereikalinga.
      Būtų juokinga, jei nebūtų liūdna.
      Kai tokie komisijų nariai ištraukia iš katino pažastų skaičius apie "tik 1% taupomą laiką" ir torpeduoja projektą, nes jis atseit "niekam nereikalingas", ką čia bepridursi.

      Gal nereikės laukti dar dar 50 metų, kol nuties svarbiausią šiaurinės dalies gatvę

      Comment


        Bet tai kaip gera yra komentuoti neskaičius planavimo ir modeliavimo dokumentų. Tada tokiais protingais galima pasijusti.

        Comment


          Tokios pasakos apie tai, kad nutiesus vieną iš pagrindinių miesto gatvių tik 1% sumažės kamščiai visame mieste, yra panašios į švelnų pasityčiojimą iš konkrečioje Ozo ar Kareivių gatvių vietoje kamščiuose kasdien stovinčių aplinkinių rajonų gyventojų.
          ​​​​​​
          Kol kas buvo diskutuojama apie tai, kokia turėtų būti ir kada gali būti nutiesta Šiaurinė gatvė.

          Jei iškėlėte tezę, kad ši gatvė "niekam nereikalinga", pats ir pabandykite aprašyti. kokiomis prielaidomis remiasi tie skaičiavimai.
          Tik prašom nejuokinti, kad 40% sumažės automobilių eismas rytų - vakarų kryptimi Šeškinėje, Justiniškėse ar Fabijoniškėse.

          Comment



            Nelabai suprantu ir pasispiktinimo dėl kainos, kai didelė jos dalis susidaro dėl skirtingų lygių sankryžų. Jas įgyvendinus ties Šiaurinės g. sankryžomis su Ukmergės ir ties Kareivių g., pagerės pralaidumas jau dabar vienose intensyviausių sankryžų ne pačios Šiaurinės g. kryptimi (kuri tiesiog suteiks alternatyvų), o jas kertančių gatvių. O ties kitomis kertamomis vietomis, kur nėra šviesoforų, nedarys esminės neigiamos įtakos pralaidumui. Kai skaičiuojama tik piko metu, tai žinoma, kad visada bus butelio kaklas ir užsipildys visi pralaidūs gatvių tinklai dėl darbo vietų koncentracijos centre, juolab kai pirminiu etapu esminės naujos jungtys bus šviesoforiniais posūkiais į kairę ir dešinę, kur susiformuos spūstys piko metu. Tačiau naujos jungtys su gretimomis kertamomis D kategorijos gatvėmis sudarys galimybes tiesiau įvažiuoti/išvažiuoti iš miegamųjų ir privažiuojamųjų kelių, su dešiniaisiais posūkiais bus daugiau ciklinio gatvių užimtumo.

            O dėl sutaupyto laiko makro-modeliavime, tai atrodo gan sudėtinga interpretuoti laiko rezultatus, kai sąlyga "nedarome projekto" apima visų kitų Vilniaus mąstu BP numatytų jungčių įgyvendinimu.
            Tai vien šiaurinėje miesto dalyje prisideda ir Mykolo Lietuvio ir Pavilnionių g.
            Vakarinėje dalyje ir Šešuolių viadukas, ir jungtis su Ozo g. per Laisvės pr.
            Labiau į rytus Ozo g. kapitaliai perdaryta su pėsčiųjų viadukais, dviejų lygių sankryža su Kalvarijų g. ir jau minėta sankryža Kareivių/Žirmūnų g.

            Tuo pačiu nesuprantu ir nepritarimo dėl C kategorijos. Berods kažkur minėjote, kad užstatys tankiau - tai principe sąlyginai arti tos gatvės gyvenantys bus atitverti nuo intensyvios gatvės kokiais nors ofisais vietoje degalinės prie greitkelio. Gatvėje tikėtinas parkavimas, lėtesnis eismas ir pirmo aukšto fasaduose prieinamos paslaugos.

            O dėl želdynų trūkumo tuose rajonuose, tai gyventojams akivaizdžiai trūksta iniciatyvos geriau apsiželdinti savo didelius kiemų plotus, bet dažniausiai dalies jų prioritetas spręsti parkavimo problemas asfaltu. Bent jau savivaldybės pilotinis žaliųjų salelių projektas šiek tiek pradeda įnešti jaukumo tiems kiemams, nes dabartinė tranšėja su elektros stulpais sunku pavadint rekreacine žalia zona. Dėl antro etapo tai jau labiau diskutuotinas klausimas.

            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              KEdas Kokia nors nauja gatvė Kalnėnuose reikalinga tik 0.01% gyventojų, o kamščių nesumažina niekaip. Kodėl ji statoma (nes ji iš tikrųjų reikalinga)? Kokie tuomet jūsų SM komisijos argumentai?

              Comment


                Kažkaip prajuokino tas 1%. Priminė kai ką
                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-04-18 120144.png
Views:	1197
Size:	11,3 kB
ID:	1878636

                Comment


                  Beje, gražią sekmadienio popietę prie Šeškinės ežerėlio aktyvistės renka parašus prieš Šiaurinės gatvės tiesimą. Nors ir nepasirašiau, sakiau, kad gerbiu jų aktyvumą ir kad rūpinasi savo gyvenama aplinka. Ir rimtai, nors ir gali nepritarti, bet mažai kas Lietuvoje yra pilietiški ir bent kažkiek įsitraukia į politinių sprendimų priėmimą, tai pagarbos reikia turėti tiems žmonėms.

                  Comment


                    Parašė KaJenius Rodyti pranešimą
                    Vienintelis klausimas ar reikia 6 juostu gatves? Ne, nereikia. Uztektu 4, su autobusu juosta kiekviena kryptim.
                    Tokia ir buvo planuota bet didieji urbanistia išsireikalavo kad būtų panaikintos autobusų juostos


                    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                    akivaizdu, kad gatvė niekam nereikalinga.
                    O, dar vienas atsirado kuris dar galvoja kad gatvė nereikalinga ​

                    Parašė liootas Rodyti pranešimą
                    Kažkaip prajuokino tas 1%. Priminė kai ką
                    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2021-04-18 120144.png Views:	231 Size:	11,3 kB ID:	1878636
                    Na čia kaiptik 1% ir trūkta iki normalaus lygio

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Tokios pasakos apie tai, kad nutiesus vieną iš pagrindinių miesto gatvių tik 1% sumažės kamščiai visame mieste, yra panašios į švelnų pasityčiojimą iš konkrečioje Ozo ar Kareivių gatvių vietoje kamščiuose kasdien stovinčių aplinkinių rajonų gyventojų.
                      ​​​​​​
                      Kol kas buvo diskutuojama apie tai, kokia turėtų būti ir kada gali būti nutiesta Šiaurinė gatvė.

                      Jei iškėlėte tezę, kad ši gatvė "niekam nereikalinga", pats ir pabandykite aprašyti. kokiomis prielaidomis remiasi tie skaičiavimai.
                      Tik prašom nejuokinti, kad 40% sumažės automobilių eismas rytų - vakarų kryptimi Šeškinėje, Justiniškėse ar Fabijoniškėse.
                      Bėda, kad tas pasakas skleidžiu ne aš, o projekto užsakovas. Juk jie užsakė tą modeliavimą, jo metu nustatė tokius „sutaupymus“ ir tą modeliavimą paviešino.
                      Aš tik atkreipiu dėmesį, kad jei modeliuotojas, kuris akivaizdžiai darė chaltūrą, nepatenkino užsakovų noro pagrįsti ekonomiją, tai kodėl kažkas tikisi, kad ji bus?
                      galite dar pažiūrėti kokus greičius sumodeliavo D kategorijos aplinkinėse gatvelėse.Man kažkodėl atrodo, kad 62kmh nėra tai, ko gyventojai norėtų
                      Attached Files

                      Comment


                        Ką bendro turi tie raudoni ovalai jei tai net ne Šiaurinėje gatvėje? Tarytum dabar ten eismo nėra, pvz.: prie rajono poliklinikos ir tikrai ten važinėja >50 km/h greičiu.

                        Comment


                          Joo, iš šio forumo dalyvių tikėjausi kiek daugiau.
                          Bet paaiškinu – tai yra eismo modeliavimo schema ir joje matosi su kokiomis prielaidomis yra pasiekti tie laiko sutaupymai. Modeliuojamas buvo visas mazgas pagal kelionių matricas, o rezultatai atvaizduoti schemose.
                          Man tai akivaizdu, kad rezultatai buvo pritempinėti prie siekiamo rezultato, nes joks sąžiningas modeliuotojas neleis D kat. gatvėje 62kmh greičio numatyti. Ir kai net taip pritempus sutaupo vos 1%, kurį nesunku paversti eurais, o PAV rodo geroką PM2,5 viršijimą VISOSE aplinkinėse teritorijose, tai kaip galima kalbėti apie ŠIO projekto realizavimą? Jis juk yra tiesiog neleistinas realizuoti.

                          Comment


                            Kažkokie kliedesiai

                            Comment


                              Kai tokie komisijų nariai ištraukia iš katino pažastų skaičius apie "tik 1% taupomą laiką" ir torpeduoja projektą, nes jis atseit "niekam nereikalingas", ką čia bepridursi.
                              Neskubėkite sakyti. 1 proc. ant viso miesto jei skaičiuotas tai sutraukiame viso miesto plotą į tą, kuris yra aktualus Šiaurinės gatvės įtakos zonai, ir ar negausime mažų mažiausiai dviženklio procento?

                              galite dar pažiūrėti kokus greičius sumodeliavo D kategorijos aplinkinėse gatvelėse.Man kažkodėl atrodo, kad 62kmh
                              Čia tikrai kažkas ne taip, manau. Pala, neturiu jokios patirties srautų modeliavimo programose, bet logika lyg ir sako, kad jei aplinkinėse ir dar D kategorijos gatvėse numatė tokius greičius, ir tai buvo vienas iš kriterijų teigti, kad Šiaurinės gatvės nauda būtų tik 1 proc, ar nebus taip, kad vien šį parametrą grąžinus į realybę, Šiaurinės gatvės naudos procentas augtų?

                              Comment


                                Parašė spekas Rodyti pranešimą

                                logika lyg ir sako, kad jei aplinkinėse ir dar D kategorijos gatvėse numatė tokius greičius, ir tai buvo vienas iš kriterijų teigti, kad Šiaurinės gatvės nauda būtų tik 1 proc, ar nebus taip, kad vien šį parametrą grąžinus į realybę, Šiaurinės gatvės naudos procentas augtų?
                                Įdomu įdomu. Nuo kad logika sako, kad mieste mažinant greitį didėja laidumas? Taip, jis didėja, kai greitis artinamas link 70kmh, tačiau mieste tai nelabai aktualu.
                                Paskutinis taisė KEdas; 2021.04.26, 19:31.

                                Comment


                                  Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                                  Įdomu įdomu. Nuo kad logika sako, kad mieste mažinant greitį didėja laidumas? Taip, jid didėja, kai greitis artinamas link 70kmh, tačiau mieste tai nelabai aktualu.
                                  Buvo daryta studija, dabar gaila šaltinio nepamenu, kad kai greitis sumažinamas nuo 50 iki 30 kmh, daugiau auto pravažiuoja dėl sumažėjusių tarpų tarp autopriemonių bei sumažėjusio ,,bangavimo'' kurį sukelia pastabdymas akseleravimas stengiantis palaikyti vienodus atstumus tarp eismo dalyvių.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X