Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    MIesto magistralių šalininkams reiktų pasigilinti į šiuolaikinius miesto planavimo ir judėjimo mieste principus, pasižiūrėti Youtube video apie darnų judumą, galiausiai skirti dėmesio pačios Vilniaus miesto savivaldybės priimtam Darnaus judumo planui ir kokie tikslai ten keliami, nes toks jausmas, kad daug kas įsivaizduoja miestas realybėje turi kapšą pinigų, o inžinieriai dėlioja gatves ir magistrales taip pat kaip Cities: Skylines
    O gal reikėti miestus planuoti pagal realybę, o ne visokias neįgyvendinamas darnaus judumo plano fantazijas?

    O jeigu miestas dėliotu gatves kaip per Cities: Skylines tia būtų labai gerai, deja situacija tokia, kad gatvės kaina paprastai būna dviguba vien iškraustyti visokius apleistų "nu bet niekaip neparduosiu" sklypų savininkams.

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    kokias jus pasakas pasakojat... triuksmas nuo VA girdisi ŠIMTAIS metru nuo jo. Dar jis atsimusa nuo namu ir toliau keliauja net po tokius kiemus, kur tiesiogiai net nesimato vietos kur tas aplinkelis eina.
    Kadangi pats gyvenu šimtas metrų nuo to aplinkelio tai kaži kuris čia pasakas seka. Triukšmo buvo tik statybų metu.


    Comment


      Nesu magistralių šalininkas, bet esu šalininkas transporto atitraukimo iš gyvenamųjų rajonų. Šiaurinė gatvė turbūt vienintelė, kurią dar galima padaryti tranzitine izoliuota magistrale, todėl labai gaila, kad atsisakyta tokios galimybės. Kaip miesto arterija tipo Laisvės pr. manau būtų nelabai efektyvi investicija, tada tikrai geriau jau investuoti į Ozo g., bet su Ozo g. problemiškiau izoliuoti (triukšmą ir taršą) ir yra eilė šviesoforų, kurie ją daro panašesnę į eilinę arteriją.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        O gal reikėti miestus planuoti pagal realybę, o ne visokias neįgyvendinamas darnaus judumo plano fantazijas?

        O jeigu miestas dėliotu gatves kaip per Cities: Skylines tia būtų labai gerai, deja situacija tokia, kad gatvės kaina paprastai būna dviguba vien iškraustyti visokius apleistų "nu bet niekaip neparduosiu" sklypų savininkams.



        Kadangi pats gyvenu šimtas metrų nuo to aplinkelio tai kaži kuris čia pasakas seka. Triukšmo buvo tik statybų metu.

        Na o as 440 m nuo aplinkelio, jei pravesti statmena tiesia linija. Vakare, nakti ar tiesiog tylia diena triuksmas girdisi, jei atidarytas langas. Nors paties kelio nesimato. Turbut priklauso ir nuo to kokiame aukste gyveni.

        P.S. tarybmeciu gatves ir buvo deliojamos pagal Cities: Skylines principa ir visokie "neparduosiu" nemaise, nes nebuvo privacios nuosavybes. Bet turbut ne butum pirmas atsisakyti teises valdyti savo NT vardan to kad salyje butu gatves tiesiamos kaip nusisviete kazkuriam cinovnikui?

        Comment


          Parašė utomnes Rodyti pranešimą
          Nesu magistralių šalininkas, bet esu šalininkas transporto atitraukimo iš gyvenamųjų rajonų. Šiaurinė gatvė turbūt vienintelė, kurią dar galima padaryti tranzitine izoliuota magistrale, todėl labai gaila, kad atsisakyta tokios galimybės. Kaip miesto arterija tipo Laisvės pr. manau būtų nelabai efektyvi investicija, tada tikrai geriau jau investuoti į Ozo g., bet su Ozo g. problemiškiau izoliuoti (triukšmą ir taršą) ir yra eilė šviesoforų, kurie ją daro panašesnę į eilinę arteriją.
          Izoliuota magistrale kuri niekur is niekur neveda? Nuo ko ja reikia izoliuoti, nuo jos naudotoju, kurie gyvena salia? Tai ne jungiamoji gatve kuri jungtu nutolusius rajonus kaip Narbuto gatve, Laisves pr prie Litexpo ar Pilaities prospekta, ejusi savo laiku per laukus. Siaurine gatve yra grynai viduje rajonu tarp daugiabuciu, kokia prasme kazka ten izoliuoti?
          Tokios minties net nebuvo, pagrindine dabartinio plano mintis kaip tik si karta buvo ta gatve kuo labiau integruoti i miesta pristatant aplink ofisu, dviraciu taku, paleidus VT ir t.t.

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

            Izoliuota magistrale kuri niekur is niekur neveda? Nuo ko ja reikia izoliuoti, nuo jos naudotoju, kurie gyvena salia? Tai ne jungiamoji gatve kuri jungtu nutolusius rajonus kaip Narbuto gatve, Laisves pr prie Litexpo ar Pilaities prospekta, ejusi savo laiku per laukus. Siaurine gatve yra grynai viduje rajonu tarp daugiabuciu, kokia prasme kazka ten izoliuoti?
            Tokios minties net nebuvo, pagrindine dabartinio plano mintis kaip tik si karta buvo ta gatve kuo labiau integruoti i miesta pristatant aplink ofisu, dviraciu taku, paleidus VT ir t.t.
            Šiaip tai čia būtų pagrindinė Pašilaičių, Justiniškių ir iš dalies Šeškinės bei Fabijoniškių jungtis į Vakarinį aplinkkelį, nes dabar visi priversti važiuoti per siaurą Talino arba Pavilnionių gatvę, arba išvis pasirenka maršrutą kur nors per miesto centrą. Plius dar tarprajoninė jungtis, pvz. pabandykit nuvažiuoti iš pietinių Pašilaičių arba šiaurinių Justiniškių į Stanevičiaus gatvę. Reikia suktis dešimčia D kategorijos gatvelių ir teršti žmonėms po langais.
            Už dviračius ir troleibusus!

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              Šiaip tai čia būtų pagrindinė Pašilaičių, Justiniškių ir iš dalies Šeškinės bei Fabijoniškių jungtis į Vakarinį aplinkkelį, nes dabar visi priversti važiuoti per siaurą Talino arba Pavilnionių gatvę, arba išvis pasirenka maršrutą kur nors per miesto centrą. Plius dar tarprajoninė jungtis, pvz. pabandykit nuvažiuoti iš pietinių Pašilaičių arba šiaurinių Justiniškių į Stanevičiaus gatvę. Reikia suktis dešimčia D kategorijos gatvelių ir teršti žmonėms po langais.
              Būtų gera apklausa gyvenančių prie Talino ar Pavilnonių gatvių, ar norite, kad Jūsų gatvės taip ir išliktų perkrautos ir naudojamos ne pagal savo paskirtį, kategoriją, ar reikia įrengti normalią jungtį su VA? Įdomu kiek iš jų palaikytų tų fantazuotojų, nenorinčių matyti realų poreikį pusę?

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Būtų gera apklausa gyvenančių prie Talino ar Pavilnonių gatvių, ar norite, kad Jūsų gatvės taip ir išliktų perkrautos ir naudojamos ne pagal savo paskirtį, kategoriją, ar reikia įrengti normalią jungtį su VA? Įdomu kiek iš jų palaikytų tų fantazuotojų, nenorinčių matyti realų poreikį pusę?
                Jie sako, kad iki 2030 m. kelionių automobiliais sumažės 40%.

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  pabandykit nuvažiuoti iš pietinių Pašilaičių arba šiaurinių Justiniškių į Stanevičiaus gatvę. Reikia suktis dešimčia D kategorijos gatvelių ir teršti žmonėms po langais.
                  Juokingiausia, kai tų pačių gatvelių gyventojai protestuoja prieš Šiaurinę g.
                  Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
                  Mielosios Grigiškės

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Jie sako, kad iki 2030 m. kelionių automobiliais sumažės 40%.
                    Turbūt rūkė Petro Gražulio parduotą marihuaną https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...rotu-19030989/

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                      Na o as 440 m nuo aplinkelio, jei pravesti statmena tiesia linija. Vakare, nakti ar tiesiog tylia diena triuksmas girdisi, jei atidarytas langas. Nors paties kelio nesimato. Turbut priklauso ir nuo to kokiame aukste gyveni.

                      P.S. tarybmeciu gatves ir buvo deliojamos pagal Cities: Skylines principa ir visokie "neparduosiu" nemaise, nes nebuvo privacios nuosavybes. Bet turbut ne butum pirmas atsisakyti teises valdyti savo NT vardan to kad salyje butu gatves tiesiamos kaip nusisviete kazkuriam cinovnikui?
                      Na taip, aukštis turės įtakos kiek duobė apsaugos. Aš gyvenu trečiame aukšte, nors ir devintame gyvenantys kaimynai neminėjo kad kas nors girdisi.

                      Sovietmečiu problema buvo ne tai kur galėjo dėlioti gatves o kokie urbanistikos standartai buvo (na dar ir tokie dalykai kaip antkapiai naudojami medžiagom kas aišku blogai). Vakaruose yra toks terminas eminent domain. Nesvarbu tu nori ar nenori atsisakyti teisės į savo NT, valstybės/miesto reikšmė yra svarbesnė.

                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                      Izoliuota magistrale kuri niekur is niekur neveda? Nuo ko ja reikia izoliuoti, nuo jos naudotoju, kurie gyvena salia? Tai ne jungiamoji gatve kuri jungtu nutolusius rajonus kaip Narbuto gatve, Laisves pr prie Litexpo ar Pilaities prospekta, ejusi savo laiku per laukus. Siaurine gatve yra grynai viduje rajonu tarp daugiabuciu, kokia prasme kazka ten izoliuoti?
                      Tokios minties net nebuvo, pagrindine dabartinio plano mintis kaip tik si karta buvo ta gatve kuo labiau integruoti i miesta pristatant aplink ofisu, dviraciu taku, paleidus VT ir t.t.
                      ??? Tai kad čia kaip tik jungiamoji gatvė kurią pusė šiaurinės miesto dalies gyventoju važiuotu iki vakarinio aplinkelio.
                      Taip, dabar jungiamają gatvę pavadins C kategorija ir poto vėl stebėsis kodėl gavosi kaip ukmergės gatvėje.

                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Turbūt rūkė Petro Gražulio parduotą marihuaną https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...rotu-19030989/
                      marihiana prekiauja VMS:
                      https://drive.google.com/file/d/1DpF...Nb_FN0P86/view
                      82 psl:
                      iki 2030 metų vienam gyventojui tenkantis kelionių automobiliu skaičius
                      sumažės 40%, žuvusiųjų miesto gatvėse skaičius – 77%, įprastiniu kuru varomų transporto priemonių rida –
                      53%, o lengvųjų automobilių ir viešojo transporto teršalų emisija – 80%.

                      Comment


                        Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

                        Juokingiausia, kai tų pačių gatvelių gyventojai protestuoja prieš Šiaurinę g.
                        Tai kad tame ir esmė, kad tų gatvių gyventojai yra daugiausia UŽ Šiaurinės statybą. Priešinasi nebent gyvenantis prie pat planuojamos Šiaurinės gatvės, bet ir tai, skaitant šį forumą bei diskusijas kitur, susidaro įspūdis, kad labiausiai reiškiasi čia net negyvenantys žmonės (pvz. Kriščiūnas, išvis gyvenantis kažkur Antakalnyje), prisistatantys didžiaisiais urbanistais bei atseit ginantys visuomenės interesus.

                        Dar žinoma yra Ozo bendruomenė, bet jie priešinasi gatvės tiesimui per draustinį, o pirmas etapas su juo nieko bendro neturi.
                        Už dviračius ir troleibusus!

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Būtų gera apklausa gyvenančių prie Talino ar Pavilnonių gatvių, ar norite, kad Jūsų gatvės taip ir išliktų perkrautos ir naudojamos ne pagal savo paskirtį, kategoriją, ar reikia įrengti normalią jungtį su VA? Įdomu kiek iš jų palaikytų tų fantazuotojų, nenorinčių matyti realų poreikį pusę?
                          Man apskritai nesuprantamas žmonių priešinimasis Šiaurinei gatvei. Gyvenantiems Pašilaičiuose ar Justiniškių šiaurinėje dalyje yra labai "patogu" iki Ukmergės gatvės sukiojant ratus per žiedus, ar pasiekti aplinkelį per Pavilnionių(kuri atrodo kaip Rusijos giluma). Vien dėl šito šita gatvė reikalinga, plius atsirastų daugiau dviračių takų, būtų sutvarkytas tas šabakšnynas ir miestas pagaiau turėtų gatvę einančią skersai miesto iš vakarų į rytus. Akivaizdu, kad Šiaurinė gatvė reikalinga

                          Comment


                            Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą

                            Man apskritai nesuprantamas žmonių priešinimasis Šiaurinei gatvei. Gyvenantiems Pašilaičiuose ar Justiniškių šiaurinėje dalyje yra labai "patogu" iki Ukmergės gatvės sukiojant ratus per žiedus, ar pasiekti aplinkelį per Pavilnionių(kuri atrodo kaip Rusijos giluma). Vien dėl šito šita gatvė reikalinga, plius atsirastų daugiau dviračių takų, būtų sutvarkytas tas šabakšnynas ir miestas pagaiau turėtų gatvę einančią skersai miesto iš vakarų į rytus. Akivaizdu, kad Šiaurinė gatvė reikalinga
                            Man kaip gyvenanciam ~200m nuo busimos Siaurines gatves tai yra laukiamiausias Vilniaus projektas tiek kiek cia gyvenu. Susisiekimas seskineje rytu-vakaru kryptimis yra tragiskas. Jau nekalbu apie Pasilaiciu gyventojus kuriem isvis tragedija nuvaziuoti rytu puse.

                            Vienintelis klausimas ar reikia 6 juostu gatves? Ne, nereikia. Uztektu 4, su autobusu juosta kiekviena kryptim.

                            Comment


                              O aš manau, kad reikia turėti po 2 juostas visam, ne VVT transportui. Sutaupyti 2x3,5 m statant yra beprasmybė. Po vieną juostą tai price/performance santykis labai blogas bus ypač įvykus menkiausiai avarijai. A juosta atskira kalba, yra būtinybė. Neveltui kuo toliau tuo labiau didina A juostų kiekį kaip papildomą, o ne esamų juostų sąskaita.

                              Comment


                                Apie šitą gatvę jau tiek kalbama. Šimašius kasmet įrašo į visas ataskaitas. Visur kartojama, kad miesto prioritetas, tai kada gi pagaliau prasidės darbai?

                                Comment


                                  Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
                                  Apie šitą gatvę jau tiek kalbama. Šimašius kasmet įrašo į visas ataskaitas. Visur kartojama, kad miesto prioritetas, tai kada gi pagaliau prasidės darbai?
                                  Kai bus suderinti interesai ir surasta pinigų. Kadangi interesai radikaliai skirtingi - nuo dar vieno Geležinio Vilko iki nieko, tai tikėtina negreit.
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    Parašė index Rodyti pranešimą

                                    Kai bus suderinti interesai ir surasta pinigų. Kadangi interesai radikaliai skirtingi - nuo dar vieno Geležinio Vilko iki nieko, tai tikėtina negreit.
                                    Pinigų iš europos negaus, tai jų ir neatsiras. O kad suderinti interesus, reiktų pradžiai baigti šizofreniškus žaidimus ir imti projektuoti bent taip, kai užsibrėžta darnaus judumo plane.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Pinigų iš europos negaus, tai jų ir neatsiras. O kad suderinti interesus, reiktų pradžiai baigti šizofreniškus žaidimus ir imti projektuoti bent taip, kai užsibrėžta darnaus judumo plane.
                                      Na, taip. Pinigų gal kokiame pandemijos plane gal ir atrastum, bet va Šriodingerio gatvės problemos (kai ji vienu metu yra ir greitkelis ir draugiška pėstiesiems su dviratininkais) problema, panašu, amžina.
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                        labiausiai reiškiasi čia net negyvenantys žmonės (pvz. Kriščiūnas, išvis gyvenantis kažkur Antakalnyje), prisistatantys didžiaisiais urbanistais bei atseit ginantys visuomenės interesus.
                                        Paprašyčiau neklaidinti žmonių. Aš savęs urbanistu nelaikau ir apskritai tuos, kurie prisistato kaip urbanistai, bet viešai deklaruoja, kad apie eismo organizavimą nieko nesupranta (pvz. Mindaugas Pakalnis), laikau šūdmaliais.

                                        Aš esu SM komisijos, kuri vertino visus miestų darnaus judumo planus narys, todėl, matydamas šią šizofreniškos gatvės idėją, jos negaliu palaikyti. Kol BP ji buvo numatyta kaip greito eismo B kat. gatvė, tol jos prasmė šiek tiek matėsi. Kai ji paversta C – prasmės nebeliko.
                                        O paskaičius viešai pateiktą eismo „modeliavimą“ (eilinė Vytauto Grigonio iš VGTU chaltūra) akivaizdu, kad gatvė niekam nereikalinga. Juk jei akivaizdžiai suklastotame modeliavime nutiesus VISĄ gatvę bus taupoma tik 1% (tai mažiau už bet kokio modeliavimo paklaidą) piko valandos gaišties, tai visiškai akivaizdu, kad toks projektas neš tik nuostolius.
                                        Modeliavimas matosi 1 priede: https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/ Click image for larger version

Name:	Clipboard02.jpg
Views:	2558
Size:	170,7 kB
ID:	1878498

                                        Comment


                                          Keista logika vertinti viso miesto kelionių trukmės mažėjimą. Pagal tokią logiką įtraukiama N.Vilnia, Eišiškių gatvė, Olandų gatvė, Grigiškės ir dar dievai žino kas.Visos jos yra Vilniuje. Ar čia man tik atrodo kad pateiktas kažkoks absurdas maksimaliai sumenkinant Šiaurinės g. prasmę? Pagal tą pačią logiką kokią prasmę turi VA kelionėms N.Vilnioje? Irgi nevertėjo statyti? Ar aš kažko nesupratau?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X