Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Yra dar toks dalykas kaip gyvūnijos judėjimas. Dbartinė aptariama žalia erdvė sujungia dvi saugomas teritorijas. Jose gyvena visko. Tad kelių vaidukų neužteks, čia reikia normalios perdangos. Galima kalbėti dėl jos pločio, bet perdanga turi būti apželdinta.

    Taip pat triukšmas yra labai didelis faktorius.

    Vakarinis aplinkkelis nėra tas pavyzdys. Jis neperkirto žalių plotų - vienoje jo pusėje gyvenamieji rajonai, kitoje - miškas.
    O tas pats geležiakas neperkerta ar kokia nors Narbuto ar Batoro gatvės? Užteks paprasto apželdinto viaduko, gal net kelių, kad tikrai visi būtų patenkinti ir galėtų kur nori patogiai nueiti, bet tunelio dėl kelių šunų vedžiotojų tikrai niekas nestatys.
    Flickr

    Comment


      Whataboutizmo nereikia. Perkerta ir tai nėra labai gerai. Žaliųjų koridorių užtikrinimas yra numatytas naujame BP.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Vakarinis aplinkkelis nėra tas pavyzdys. Jis neperkirto žalių plotų - vienoje jo pusėje gyvenamieji rajonai, kitoje - miškas.
        Jei jau taip kategoriškai teigi tai ir aš pasakysiu kad mali š..ą. Buvo perkirsta dabartinio tunelio vietoje ir aukščiau nukertant "pasakų parko" susijungimą į vakarinę pusę. Ir nemanau kad tame kažkokia didelė blogybė. Svarbiau nuimti kamščius tuo sumažinant oro užterštumą, gaištamą laiką kamščiuose ir t.t.
        Paskutinis taisė Arunasx; 2021.04.12, 18:47.

        Comment


          Šiaip ten yra beveik 1km. Darant "perdangą", vis tiek įsijungtų visai kiti, LT net neegzistuojantys tunelinės saugos reikalavimai dėl oro, ventiliavimo, priešgaisrinės saugos, gal net kažkokių pagalbinių tunelių reikėtų. Tai skamba visiškai nerealiai su Vilniaus biudžetu. Aš tiek už gatvę, tiek už išsaugojimą žalios zonos vientisumo, bet viską sudėjus turbūt čia nieko nebus bent 50 metų.

          Comment


            Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
            Šiaip ten yra beveik 1km. Darant "perdangą", vis tiek įsijungtų visai kiti, LT net neegzistuojantys tunelinės saugos reikalavimai dėl oro, ventiliavimo, priešgaisrinės saugos, gal net kažkokių pagalbinių tunelių reikėtų. Tai skamba visiškai nerealiai su Vilniaus biudžetu. Aš tiek už gatvę, tiek už išsaugojimą žalios zonos vientisumo, bet viską sudėjus turbūt čia nieko nebus bent 50 metų.
            Būtent, gatvės kerta net tokius parkus kaip Hyde Londone ar Centrinis Niujorke, tai čia kažkokiame šabakštyne ir dar toli nuo gyvenamų namų kilometrinių tunelių tikrai niekas nestatys.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Būtent, gatvės kerta net tokius parkus kaip Hyde Londone ar Centrinis Niujorke, tai čia kažkokiame šabakštyne ir dar toli nuo gyvenamų namų kilometrinių tunelių tikrai niekas nestatys.
              Ir nėra prasmės. Užtektų sočiai kokių 200m arčiau Šeškinės, o kitas griovyje kaip koks GV ar VA.

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Jei jau taip kategoriškai teigi tai ir aš pasakysiu kad mali š..ą. Buvo perkirsta dabartinio tunelio vietoje ir aukščiau nukertant "pasakų parko" susijungimą į vakarinę pusę. Ir nemanau kad tame kažkokia didelė blogybė. Svarbiau nuimti kamščius tuo sumažinant oro užterštumą, gaištamą laiką kamščiuose ir t.t.
                Tai ar aš sakiau, kad čia gerai? Blogai, kad kerta. Bet tas uždengimas tą kažkiek kompensuoja.

                Ištrauka iš BP. Žaliai apvesta kvadratu kur yra, apskritimu - kur turi būti kompensuojama už perkirtimą. Suprask, turi atsirasti jungtys. Nėra detalizuojama kokios jos, ne BP lygyje tas daroma.

                Plius nemanau, kad kas nors svajoja apie kilometro ilgio tunelį. Pilnai užtektų ir apie 300 metrų ilgio perdangos ties pačiu centru. Būtų labai labai solidu. Mažiausiai turbūt reikėtų bent 150-200 metrų. Tik primenu, kad Seimo tunelis yra 350 metrų ilgio. Ir kažkaip prasisukama su reikalavimais. O čia aptarta Vakarinio aplinkkelio perdanga yra 140 metrų.

                Click image for larger version  Name:	Screenshot 2021-04-12 220242.jpg Views:	0 Size:	373,3 kB ID:	1877031
                Paskutinis taisė Creatium; 2021.04.12, 21:07.

                Comment


                  Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                  manau, kad prieš projektinių pasiūlymų rengimą niekas net neatsiklaus "žaliųjų", dėl to kad neprivaloma, lygiai kaip gali neatsižvelgti ir į nuogąstavimus, išsakytus PP pristatymo metu. Po to jau "žalieji" bus kalti, kad stabdo "progresą". Tai jeigu būtų iš pradžių išdiskutuojama rengiant detalųjį planą, AR reikia gatvės, ir jeigu tikrai reikia, KAIP sumažinti jos poveikį aplinkai, tai manau, kad visi tik nuo to išloštų.
                  Kai diskusija jau persikėlusi į tai kokio gylio duobę keliui kasti kažkas dar nori diskutuoti ar kelio reikia. O po to stebisi kodėl kaltiname "stabdant".

                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Yra dar toks dalykas kaip gyvūnijos judėjimas. Dbartinė aptariama žalia erdvė sujungia dvi saugomas teritorijas. Jose gyvena visko. Tad kelių vaidukų neužteks, čia reikia normalios perdangos. Galima kalbėti dėl jos pločio, bet perdanga turi būti apželdinta.

                  Taip pat triukšmas yra labai didelis faktorius.

                  Vakarinis aplinkkelis nėra tas pavyzdys. Jis neperkirto žalių plotų - vienoje jo pusėje gyvenamieji rajonai, kitoje - miškas.
                  Migracinių gyvūnų miesto centre tikrai nereikia, reikėtu juos iškraustyti į mišką. Dabar jie tik streso gauna. Triukšmas daug didesnis to paties vakarinio aplinkelio bet 50 metrų nuo jo nieko nesigirdi nes aplinkelis duobėje. Pagal reljefą čia net kasti giliai nereiktų - natūrali duobė.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Kai diskusija jau persikėlusi į tai kokio gylio duobę keliui kasti kažkas dar nori diskutuoti ar kelio reikia. O po to stebisi kodėl kaltiname "stabdant".


                    Migracinių gyvūnų miesto centre tikrai nereikia, reikėtu juos iškraustyti į mišką. Dabar jie tik streso gauna. Triukšmas daug didesnis to paties vakarinio aplinkelio bet 50 metrų nuo jo nieko nesigirdi nes aplinkelis duobėje. Pagal reljefą čia net kasti giliai nereiktų - natūrali duobė.
                    Nemanau, kad kažkokia diskusija apskritai buvo. Tiesiog metai iš metų iš sovietinių planų gatvė buvo perkeliama į naujai rengiamus bendruosius planus, tik prie nei vienos valdžios neatsirado tam pinigų. Kokią galią gyventojai turi pakoreguoti BP, matosi iš jo pristatymo visuomenei. O gyvūnai, deja, nesirenka kur gyventi, ir aplinkui gyvenamuosius rajonus pilna faunos, tiek nuo stirnių ar net briedžių iki mažesnių kiškių, jau nekalbant apie ežiu ir kitą smulkmę, gyvūnui nepasakysi, kur gyventi, kur ne, nebent visiškai sunaikinsi jo habitatą.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Būtent, gatvės kerta net tokius parkus kaip Hyde Londone ar Centrinis Niujorke, tai čia kažkokiame šabakštyne ir dar toli nuo gyvenamų namų kilometrinių tunelių tikrai niekas nestatys.
                      Siaurutė, dviejų juostų W. Carriage gatvė Hyde parke yra nesulyginama su planuojama 4 juostų tranzitine gatve Vilniuje.

                      Comment


                        Diskutuojat apie daubą, bet pasižiūrėjus trasą tai dauba yra realiai tik prie Gelvonų gatvės. Viduryje sakyčiau trasa eina net ne dauba, o gūburiu, kurio vienoje pusėje ežeriuko dauba, o kitoje dar gilesnė dauba link MRU. O toliau link G.V. gatvė turėtų vis aukštėti ir kirsti G.V. viaduku.

                        Taip kad manau čia dar bus daug aistrų ateityje, bet matyt net ne vienas ir ne du merai Vilniuje pasikeis iki tol

                        Comment


                          O klausykit, Vilniaus bendrasis planas dar galioja (galios)? Girdėjau kažką tokio, kad savivaldybių bendrųjų planų nebebus, tik visos Lietuvos bendrasis planas ir specialieji planai stambesniems projektams.

                          Comment


                            Parašė alga Rodyti pranešimą
                            O klausykit, Vilniaus bendrasis planas dar galioja (galios)? Girdėjau kažką tokio, kad savivaldybių bendrųjų planų nebebus, tik visos Lietuvos bendrasis planas ir specialieji planai stambesniems projektams.
                            Tai čia skirtingo lygio planavimo dokumentas, su skirtingu masteliu, atimti iš savivaldybių planavimo galias būtų beprotiška

                            Comment


                              Nors esu dviračių fanas, bet tikiuosi ne fanatiškas, nes pripažistų ir automobilių teises ypač viešojo ir sunkiojo transporto. Todėl manau, kad kiekvienas miestas turėtų turėti magistralinius kelius, greitis ne mažiau 70 km, kurie surinktų didžiają transporto dalį ir išlaisvintų kitas gatves iki 50-30 km.
                              Magistralinius kelius įdealu įgilinti, arba pastatyti apsauginę sieną, atitraukti pėsčiuosius, dviratininkus ir gyvenamuosius namus (tai didžiausią triukšmą ir taršą turinčios gatvės). Puikūs pavyzdžiai Vakarinis aplinkelis, tūkstantmečio g., Narbuto g. (tik po Žvėrynu trūktų tunelio), Geležinio vilko g., na ir Šiaurinė g. tam labai tiktų. Daugiau tokių magistralių nelabai ir atrastumėm, nes neturėtų tokių sąlygų. Todėl man labai gaila, kai yra manančių, kad Šiaurinės gatvei reiktų suteikti vos ne dviratininkų gatvės lygio statusą. Tokias gatves dviratininkai turėtų kirsti kitame lygyje. Kuo labiau triukšmą ir taršą sukanalizuosim į šias magistrales, tuo labiau mes pagerinsim miesto kokybę.

                              Comment


                                Šiaurinė ir pagal idėją neturėjo būt tokia magistralinė kaip tūkstantmečio, o turėjo būt kažkas panašaus į Laisvės pr - arterinė miesto gatvė. Pats Laisvės prospektas nėra labai nedraugiškas pėstiesiems, nes pilna ir perėjų, ir dvirtakiai ir VT puikiai telpa, sutvarkius prieigas, pasodinus daugiau medžių - kuo ne puiki miesto arterinė gatvė


                                Comment


                                  Parašė utomnes Rodyti pranešimą
                                  Nors esu dviračių fanas, bet tikiuosi ne fanatiškas, nes pripažistų ir automobilių teises ypač viešojo ir sunkiojo transporto. Todėl manau, kad kiekvienas miestas turėtų turėti magistralinius kelius, greitis ne mažiau 70 km, kurie surinktų didžiają transporto dalį ir išlaisvintų kitas gatves iki 50-30 km.
                                  Magistralinius kelius įdealu įgilinti, arba pastatyti apsauginę sieną, atitraukti pėsčiuosius, dviratininkus ir gyvenamuosius namus (tai didžiausią triukšmą ir taršą turinčios gatvės). Puikūs pavyzdžiai Vakarinis aplinkelis, tūkstantmečio g., Narbuto g. (tik po Žvėrynu trūktų tunelio), Geležinio vilko g., na ir Šiaurinė g. tam labai tiktų. Daugiau tokių magistralių nelabai ir atrastumėm, nes neturėtų tokių sąlygų. Todėl man labai gaila, kai yra manančių, kad Šiaurinės gatvei reiktų suteikti vos ne dviratininkų gatvės lygio statusą. Tokias gatves dviratininkai turėtų kirsti kitame lygyje. Kuo labiau triukšmą ir taršą sukanalizuosim į šias magistrales, tuo labiau mes pagerinsim miesto kokybę.
                                  Pagal pirminį planą tas ir turėjo būti padaryta - Šiaurinė gatvė turėjo tapti miesto greitkeliu su B kategorija, o Ozo gatvės kategorija sumažinta iki C (ir gal šiek tiek humanizuota, jeigu tai dar įmanoma). Bet jau padarytas sprendimas (ir niekas jo nekeis) palikti Ozo gatvę greitkeliu kuriame ir toliau kanalizuosim triukšmą ir taršą, o Šiaurinė gatvė bus paprasta miesto gatvė.

                                  Miesto magistralių šalininkams geriau dabar nukreipti energiją į tai kad Ozo g. būtų prijungta prie Vakarinio aplinkkelio (ten irgi tunelio reikės), nes Šiaurinė g. jau case closed ir nei visuomenės palaikymo, nei politinės valios jau nebus iš jos daryti miesto greitkelį kai 80% jau baigta Ozo gatvė ne tik paraleliai eina bet dar ir tiesiai jungiasi į Nemenčinės plentą.
                                  Paskutinis taisė themanual; 2021.04.14, 17:30.

                                  Comment


                                    MIesto magistralių šalininkams reiktų pasigilinti į šiuolaikinius miesto planavimo ir judėjimo mieste principus, pasižiūrėti Youtube video apie darnų judumą, galiausiai skirti dėmesio pačios Vilniaus miesto savivaldybės priimtam Darnaus judumo planui ir kokie tikslai ten keliami, nes toks jausmas, kad daug kas įsivaizduoja miestas realybėje turi kapšą pinigų, o inžinieriai dėlioja gatves ir magistrales taip pat kaip Cities: Skylines

                                    Comment


                                      Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                                      MIesto magistralių šalininkams reiktų pasigilinti į šiuolaikinius miesto planavimo ir judėjimo mieste principus, pasižiūrėti Youtube video apie darnų judumą, galiausiai skirti dėmesio pačios Vilniaus miesto savivaldybės priimtam Darnaus judumo planui ir kokie tikslai ten keliami, nes toks jausmas, kad daug kas įsivaizduoja miestas realybėje turi kapšą pinigų, o inžinieriai dėlioja gatves ir magistrales taip pat kaip Cities: Skylines
                                      Visas tas darnumas neveiktų be magistralių, kurios nukrauna eismą nuo mažesnių gatvių. Tik jų dėka galime džiaugtis ramybe mažesnėse gatvėse, darnumu, judumu, dviračiais, paspirtukais ir kitais puikiais dalykais.
                                      Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
                                      Mielosios Grigiškės

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Triukšmas daug didesnis to paties vakarinio aplinkelio bet 50 metrų nuo jo nieko nesigirdi nes aplinkelis duobėje. Pagal reljefą čia net kasti giliai nereiktų - natūrali duobė.
                                        kokias jus pasakas pasakojat... triuksmas nuo VA girdisi ŠIMTAIS metru nuo jo. Dar jis atsimusa nuo namu ir toliau keliauja net po tokius kiemus, kur tiesiogiai net nesimato vietos kur tas aplinkelis eina.

                                        Comment


                                          Ne visur - ten kur giliau įkastas, šimtais metrų tikrai nesigirdi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X