Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Be abejonės, eismą generuoja visų gatvių visuma, o ne tik viena gatvė. Kol nebus aiškiai įvardijama, kad norime mažiau automobilių, ir nebus atitinkamai reguliuojamas eismas, tai ir kils keblumų suprasti, kodėl neįmanoma patenkinti automobilistų ir "darnos" (tiesą sakant, turėtų būti "tvarumo") poreikių planuojant infrastruktūrą.
    Per karantinus, ypač pirmą, labai gerai matėsi kas visų pirma generuoja eismą. Efektyviausias darnus važumas būtų darželiai/mokyklos arti namų ir visiems prafinansuot nemokamą netflixą.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
      Per karantinus, ypač pirmą, labai gerai matėsi kas visų pirma generuoja eismą. Efektyviausias darnus važumas būtų darželiai/mokyklos arti namų ir visiems prafinansuot nemokamą netflixą.
      Nereikia ir karantinų. Užtekdavo vaikų kokių pavasarinių atostogų ir tą savaitę iškart koks trečdalis eismo dingdavo iš gatvių ypač ryte. Tėvai neturi kitų variantų kaip vežioti kai nėra visai jų rajone darželių ar užtenka tik pusei.

      Comment


        Parašė index Rodyti pranešimą
        Nežlunga, tiesiog siauresnė gatvė su mažesniu eismu aplinką mažiau gadina.
        Tai gal ir Laisvės pr bei GV, Ozo paliekame po vieną juostą užstatę betoninėmis klombomis su gėlėmis pirmoje juostoje? Juk tikrai bus gražiau. Ir eismo mažiau.

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Sektos sindromas yra manymas kad gatvė gali būti reikalinga tik automobiliams.
          Taip, ir su ja kovoja kita sekta, kurios sindromas yra manymas kad gatvė gali būti reikalinga tik automobiliams.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Taip, ir su ja kovoja kita sekta, kurios sindromas yra manymas kad gatvė gali būti reikalinga tik automobiliams.
            Ne, manau šalia gatvės turi būti įrengti patogūs dviračių ir pėsčiųjų takai, kita infrastruktūra, tačiau tokios gatvės statymas tik su 1 juosta automobiliams yra labai neoptimalus pinigų švaistymas nenorint matyti bendrą gatvių tinklo vaozdą šioje miesto dalyje, jungčių trūkumą.

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              Ne, manau šalia gatvės turi būti įrengti patogūs dviračių ir pėsčiųjų takai, kita infrastruktūra, tačiau tokios gatvės statymas tik su 1 juosta automobiliams yra labai neoptimalus pinigų švaistymas nenorint matyti bendrą gatvių tinklo vaozdą šioje miesto dalyje, jungčių trūkumą.
              Taigi dvi juostos bus, tik viena kartu su viešuoju transportu. Pirma juosta "boboms ir pensininkams" už autobuso, antra - su BMW prasilėkt.
              Post in English - fight censorship!

              Comment


                Parašė index Rodyti pranešimą

                Na, nesant dedikuotos A juostos, nors VT važiuoja ir lėčiau, bet pirma juosta tampa lėtesnio eismo juosta (nes ten eismą stabdo VT). Ko dėka bendras srautas tampa mažesnis (nes mažiau patrauklu kai negali greitai lėkti), eismas saugesnis ir lėtesnis.
                Tai ir pačio VT greitis sumažės, kai reiks stovėti bendruose kamščiuose su lengvaisiais automobiliais. Tad išnyks visas patrauklumas/paskata važiuoti viešuoju transportu

                Parašė John Rodyti pranešimą

                Kas naikinama? Kiek ten A juostų yra dabar?
                Būtų buvusios 2, tačiau bus 0. Nereikia apsimetinėti šlangu, gi ir taip aišku kad šitoks projekto “patobulinimas” jokios naudos darniam judumui neatneš.
                Paskutinis taisė 10.000; 2021.03.20, 18:32.

                Comment


                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                  Tai ir pačio VT greitis sumažės, kai reiks stovėti bendruose kamščiuose su lengvaisiais automobiliais.
                  Tikrai taip. Aišku, jeigu kamčių nebus, tai ir A juostų nereikia. Bet labai naivu manyti, kad kamščių nebus.

                  Tad išnyks visas patrauklumas/paskata važiuoti viešuoju transportu.
                  Nemanau, kad išnyks, nes ne mažesni kamščiai bus paralelioje Ozo g. Aišku, jie bus mažesni nei dabar, nes pasidalins tarp Ozo g. ir Šiaurinės g.

                  Be to, kokius maršrutus planuoja leisti Šiaurine gatve? Juk kaip ir nėra maršrutų, kurius ten galima nukreipti. Aišku, kad teks kurti naujus, bet iškils problema, juk jie tikriausiai išeis labai panašūs į 7 ir 5G.

                  Comment


                    Kai Šiaurinė bus nutiesta iki Žirmūnų, galima bus leisti ja 5G, nes jis eitų per patį vidurį visų rajonų ir aprėptų daugiau jų, nei eidamas palei Buivydiškių-Siesikų stoteles.

                    Bet 1 Šiaurinės etape?..

                    Comment


                      15min.lt 2017 liepos 20
                      Vilniaus gatvių ateitis dalies rajonų gyventojams nieko gero nežada
                      Iki 2018 metų planuojama baigti rengti Šiaurinės gatvės I etapo statybos projektą, o visiškai ji įrengta bus iki 2020-ųjų.

                      Iki 2020-ųjų Vilniuje turėtų atsirasti išasfaltuota M.Lietuvio gatvė ir visiškai naujos Santaros (Santariškėse), Šiaurinės g. I etapas bei pabaigtas Pietinis Aplinkkelis. Įgyvendinus šiuos, bus sprendžiamas likusių Šiaurinės g. etapų bei susisiekimo su Pilaitės rajonu likimas, tačiau šių rezultatų laukti galima tik 2023–2025 metais.

                      https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...-827380
                      Tokiais tempais veikiant prieškario Lietuvoje turbūt nebūtų spėta padaryti beveik nieko. Nors dabar galimybės nepalyginamos.
                      Jau dabar aišku, kad šie projektai nebus baigti ir 2025 m., o gal ir iš viso taps "nerealizuoti projektai".
                      Paskutinis taisė Romas; 2021.03.21, 08:34. Priežastis: Pridėta 2017 m. straipsnio data

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Na tai puikios naujienos. O kai kurie iš mūsų taip kryžium gulė už 6 juostas ir bandė įrodinėti, kad viskas čia ok ir atrodo panašiai kaip normalios gatvės normaliose miestuose
                        Na taip, išsikovojot 4 juostas - viešojo transporto sąskaita, ir vietoj to pristatėt dar parkovkės šalia gatvės. Koks didelis pasiekimas. Taigi dabar bus tik dar blogiau - nei A juostų - nei automobilių sumažėjimo.

                        Parašė index Rodyti pranešimą

                        Tai, kad pagal kategoriją ten jokia ne kertinė gatvė.
                        Na tai daug kur pas mus yra D kategorijos gatvės su B kategorijų eismu. Tai tik parodo neteisingą kategorijos parinkimą ir tiek.

                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Sektos sindromas yra manymas kad gatvė gali būti reikalinga tik automobiliams. Darnaus judumo plane numatyta sumažinti kelionių automobiliais skaičių vos ne dvigubai. Tuo tarpu naujos gatvės toliau projektuojamos joms didinti. Beje, gal paaiškinsit kokiu būdu bus pablogintos sąlygos auto eismui nutiesiant naują gatvę?
                        Tai planuoti gali ką nori, bet kaip tu žadi sumažinti kelionių skaičių kai realiai jos didėja, automobilių skaičius didėja ir bijai net normaliai parkavimo zonas apmokestinti? Nebent išvis uždrausti eismą pusei miesto tada ir sumažės kelionės per pusę.

                        Comment


                          Parašė liootas Rodyti pranešimą
                          Kai Šiaurinė bus nutiesta iki Žirmūnų, galima bus leisti ja 5G, nes jis eitų per patį vidurį visų rajonų ir aprėptų daugiau jų, nei eidamas palei Buivydiškių-Siesikų stoteles.
                          Neišeis. Visada važiuoju 5G, kai iš Antakalnio (kur gyvenu) važiuoju į Ozą, daug kitų žmonių taip pat - į Pramogų Areną (milžinišką persėdimo tašką), Ozą, Licėjų, Akropolį, Rygos st. (irgi persėdimo tašką).

                          Comment


                            Greičiau bus galima leist kokį autobusą ar net 7G, kuris būtų paralelinis 5G (kaip paraleliniai 1G ir 2G)

                            Comment


                              Kažkurioje vizijoje buvo toks variantas jog Šiaurine gatve važiuotų naujas greitasis autobusas iki stoties pro Žirmūnų, Olandų ir Drujos gatves.

                              Comment


                                Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                Kažkurioje vizijoje buvo toks variantas jog Šiaurine gatve važiuotų naujas greitasis autobusas iki stoties pro Žirmūnų, Olandų ir Drujos gatves.
                                Jei jau žiūrim į ateitį, skatinti darnų judėjimą ir žmonės nenori toje vietoje gatvės, galima vizionieriškai ten pastatyti tramvajaus trasą

                                Comment


                                  Parašė liootas Rodyti pranešimą

                                  Jei jau žiūrim į ateitį, skatinti darnų judėjimą ir žmonės nenori toje vietoje gatvės, galima vizionieriškai ten pastatyti tramvajaus trasą
                                  O gal iš pradžių pasižiūrėti į žemėlapį ir suprasti, kad į centrą neužsukantys maršrutai laikosi tik ant ypatingų traukos centrų? Per pandemiją uždarius Akropolį, Ozą ir universitetus, 5G trumpi autobusais važiuoja. Tai kam čia tramvajus?
                                  Maršrutas, lygiagretus 5G, aišku reikalingas, bet abejočiau, kad jis būtų labai dažnas. Tuo labiau čia kai kurie kalba apie 7G, kai jis sustotų kiekvienoje stotelėje
                                  Bet tai vis tiek nebus įmanoma, kol nebus Šiaurinės iki Žirmūnų.
                                  Už dviračius ir troleibusus!

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                    O gal iš pradžių pasižiūrėti į žemėlapį ir suprasti, kad į centrą neužsukantys maršrutai laikosi tik ant ypatingų traukos centrų? Per pandemiją uždarius Akropolį, Ozą ir universitetus, 5G trumpi autobusais važiuoja. Tai kam čia tramvajus?
                                    Maršrutas, lygiagretus 5G, aišku reikalingas, bet abejočiau, kad jis būtų labai dažnas. Tuo labiau čia kai kurie kalba apie 7G, kai jis sustotų kiekvienoje stotelėje
                                    Bet tai vis tiek nebus įmanoma, kol nebus Šiaurinės iki Žirmūnų.
                                    Tai nebūtinai kaip pirmąją trasą, bet šiek tiek paplėtojus kitas tramvajaus trasas. Arba kažkur ties Kalvarijom kad nusuktų link centro

                                    Comment


                                      Kadangi pasirode vienas idomus sklypas pardavime, pagalvojau, kad gal verta trumpai apzvelgt kokie sklypai yra pardavime aplink Siaurine gatve (bent jau viesai). Nuorodu nededu, visi skelbimai yra ntzemelapis.lt

                                      I Etapas:
                                      Pardavime yra 4 sklypai ar ju dalys.
                                      1 SKLYPO DALIS: 1.3536ha iš 1.8630 ha ploto.
                                      2 SKLYPO DALIS: 0.9556 ha iš 1.5056 ha ploto.
                                      3 SKLYPO DALIS: 0.0745 ha iš 2.0030 ha ploto.
                                      4 SKLYPAS: 0,1531 ha
                                      Click image for larger version  Name:	vilnius-pasilaiciai-justiniskiu-g.jpg Views:	0 Size:	141.2 KB ID:	1871840

                                      II etapas:
                                      Pardavime yra 3 sklypai:
                                      1. 0.5090 ha
                                      2. 0.9840 ha
                                      3. 3.2780 ha;
                                      Click image for larger version  Name:	vilnius-seskine-gelvonu-g-komercines.jpg Views:	0 Size:	126.7 KB ID:	1871841

                                      III etapas:
                                      1. 0.18 ha
                                      2. 0.72 ha
                                      ir dar bus autobusu parkas kazkaip parduodamas
                                      Click image for larger version  Name:	vilnius-baltupiai-jono-kazlausko-g.jpg Views:	0 Size:	207.4 KB ID:	1871839
                                      Paskutinis taisė mr_miegas; 2021.03.23, 12:51.

                                      Comment


                                        Vilniečiai stojo ginti žalumos: nesuvokia, kodėl per unikalią vietą būtina tiesti 6 eismo juostų gatvę
                                        Aktyvūs vilniečiai, susibūrę į bendruomenę, ėmėsi ginti Šeškinės ozą – jiems svarbią žaliąją erdvę. Vietos gyventojams nesuvokiama, kodėl per unikalią gamtos teritoriją planuojama tiesti šešių eismo juostų beveik 3 kilometrų ilgio Šiaurinę gatvę, jungsiančią Vakarinį aplinkkelį su Kalvarijų gatve.

                                        Vilniečiai mano, jog esamas Šiaurinės gatvės projektas morališkai pasenęs, parengtas sovietmečiu ir nebeatitinka laikmečio poreikių. Esama žalioji zona nuo Vakarinio aplinkkelio iki Fabijoniškių g. galėtų tapti puikiu bulvaru, žaliąja jungtimi.

                                        Neramina bendruomenę ir skelbimų portale pasirodęs skelbimas, kuriame Šeškinės ozo ir Cedrono draustinio apylinkėse palei planuojamą Šiaurinę g. siūlomi pirkti net keletas sklypų. Didžiausią iš jų, kurio plotas 3,27 ha, siūloma įsigyti daugiau nei už 3 mln. eurų. Baiminamasi, jog nutiesus Šiaurinę g. palei ją iškils biurų pastatai ar daugiabučiai. <...>VšĮ „Šeškinės ozo bendruomenė“ kreipėsi į Vilniaus m. tarybos Antikorupcijos komisiją su prašymu pradėti tyrimą dėl galimai nusikalstamų veiksmų atlikimo atkuriant nuosavybės teisę į žemę Šeškinės oze.

                                        Vyriausiasis miesto architektas Mindaugas Pakalnis komentavo, jog parduodamas sklypas bendrajame plane didžiąja savo dalimi įvardytas kaip intensyviam naudojimui skirtas želdynas. Siaura sklypo juosta tarp esamos Vilniaus vandenų vandenvietės ir būsimos Šiaurinės gatvės antro etapo trasos tiek galiojančiame, tiek naujajame miesto bendrajame plane nurodyta kaip inžinerinės infrastruktūros teritorija. Esant reikalui, joje galėtų būti plečiama greta esančios vandenvietės infrastruktūra. Kitokių teritorijos plėtojimo galimybių nėra.

                                        M. Pakalnis pabrėžė, jog miestas neplanuoja jokio sprendimo, kuris naikintų draustinį. Šis Šiaurinės gatvės etapas bus įgyvendinamas, kai bus rastas tvarus teritorijos rekreacinio potencialo neardantis sprendinys. Kadangi antrame etape gatvės trasa kerta rekreacines teritorijas, čia užstatymo nėra numatyta, rengiamuose gatvės antro etapo projektiniuose pasiūlymuose numatoma gatvės įrengimo tunelyje galimybė. „Ozo draustinio niekas naikinti neplanuoja, net tokios galimybės nesvarsto, gatvės antro etapo trasa numatyta už draustinio ribų“, – aiškino vyr. architektas.
                                        Paskutinis taisė bato_usai; 2021.04.07, 21:32.

                                        Comment


                                          ten jau ir paciam parke prikabinta isterisku skelbimu:
                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210405_105043.jpg
Views:	728
Size:	1,70 MB
ID:	1875818

                                          Comment

                                          Working...
                                          X