Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gyventojams draugiška Šiaurinė gatvė jei būtų 2+2, ir po vieną juostą A juostai. Skiriamoji juosta yra plati, apželdinta medžiais, krūmais šonai taip pat, iš abejų pusių pėsčiųjų ir dviračių takai. Toks gatvė ir parkas viename. Manau, pasipriešinimo būtų mažiau.

    Comment


      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
      Gyventojams draugiška Šiaurinė gatvė jei būtų 2+2, ir po vieną juostą A juostai. Skiriamoji juosta yra plati, apželdinta medžiais, krūmais šonai taip pat, iš abejų pusių pėsčiųjų ir dviračių takai. Toks gatvė ir parkas viename. Manau, pasipriešinimo būtų mažiau.
      2+2 ir po vieną juostą A ir yra projektuojama. Ar tu turėjai omenyje 1+1 ir A juostos?

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        2+2 ir po vieną juostą A ir yra projektuojama. Ar tu turėjai omenyje 1+1 ir A juostos?
        Teorinė diskusija apie nesamo daikto nesamas savybės yra nebloga proto mankšta, bet ne daugiau.

        Tampa panašu, kad tos gatvės prie dabartinės valdžios ir dar artimiausius 20 ar 30 metų nebus.
        Nebus nei 2+2, nei 1+1, nei A+1, nebent AA1.

        Comment


          Parašė evvt Rodyti pranešimą
          Tas tai taip, bet tada dar kokių 10-15metų ten nebus nieko. O šiaip įdomu ar jau taip labai sudėtinga ir ilgai truktų pakoreguot esamą 6 juostų projektą į keturias juostas. Ar būtinai čia vėl naujo projekto reikia.
          Manau kad visiškai nesudėtinga pakoreguoti projektą, jeigu šalinamos dvi juostos platinant skiriamąją juostą. Tuo pačiu galėtų pašalinti ir nereikalingą viaduką Laisvės pr, iškart nemaža suma nusirėžtų. Ukmergės g. viaduką mano nuomone galima pateisinti, tegu ir išvengs automobiliai vienu šviesoforu daugiau nei viešasis transportas.

          Beje ar yra kur nors pavyzdžių pasaulyje, kur tokie viadukai būtų asimetriški, t.y. būtų skirti tik eismui judančiam iš centro, o link centro eitų per įprastą sankryžą su šviesoforu?

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą

            Teorinė diskusija apie nesamo daikto nesamas savybės yra nebloga proto mankšta, bet ne daugiau.

            Tampa panašu, kad tos gatvės prie dabartinės valdžios ir dar artimiausius 20 ar 30 metų nebus.
            Nebus nei 2+2, nei 1+1, nei A+1, nebent AA1.
            Kad 6 juostų gatvės, nei per artimaiusius 5, nei per 15 metų, ten nebus, tai kaip ir aišku. Bet galėtų būti padarytas "laikinas" sprendimas: platus pėsčiųjų ir dviračių takas Šiaurinės gatvės trasoje. Nu kažkas panašaus į Šeškinės taką. Kainuotų centus, lyginant su "normalia" gatve, o naudos būtų ne tiek jau mažai. Dabar nueiti pėsčiam ar nuvažiuoti dviračiu iš Fabijoniškių į Pašilaičius ar Justiniškes/Viršuliškes yra gana skausminga.

            Comment


              Gal protinga būtų daryti taip: nuteisti 1+1 su A juostomis, bet iš šonų palikti žalią plotą trečiai juostai, jei tokios prireiktų. Taip ateityje būtų galima paprastai išplatinti gatvę, ar net įrengti tame žaliame plote kokį BTR ar tramvajų, jei atsirastų tam poreikis. Arba tai galėtų būti plati tuščia skiriamoji juosta, kaip kad Laisvės pr. Manau, kad tuo visi būtų patenkinti.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Ar tu turėjai omenyje 1+1 ir A juostos?
                Taip.

                Comment


                  Mane labiausiai domina (iš dalies dėl to kad prie pat gyvenu), kaip ateityje atrodys Žirmūnų/Kareivių sankryža, kur ir dabar problematiška vieta kamščių atžvilgiu, o dar užbaigus Šiaurinės II etapą, visas srautas iš vakarų į rytus susilies toje sankryžoje. Suprantu kad turbūt planuojama dviejų lygių sankryža, bet su mūsų planavimo ypatumais, sklypuose jau suplanuoti arba planuojami pastatai, o iš pačios Žirmūnų gatvės į daugiabučius ir Lietuvos banko pastatą palikti atskiri įvažiavimai kurie tiesiog blokuoja eismą. Atrodo kad ties Žirmūnų seniūnijos stoteke prasčiausia situacija bus visoje Šiaurinės gatvės trasos dalyje.

                  Comment


                    Tikiuosi numarins šį projektą ir ateityje perprojektuos tinkamai. Projektui įgyvendinti reikės mažiau lėšų, tai irgi pliusas. Vienintelis klausimas dėl terminų, bet čia labiau priklausys nuo požiūrio. Arba pripažinti, kad taip, mes suprojektavome šudą ir jis turi būti koreguojamas į 4 juostas su dar kai kuriais pakeitimais, arba stengtis toliau pūsti 6 juostų projektėlį ir gauti skundus ir nepasitenkinimus. Tada manau užtruks ilgam.

                    Comment


                      Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                      Mane labiausiai domina (iš dalies dėl to kad prie pat gyvenu), kaip ateityje atrodys Žirmūnų/Kareivių sankryža, kur ir dabar problematiška vieta kamščių atžvilgiu, o dar užbaigus Šiaurinės II etapą, visas srautas iš vakarų į rytus susilies toje sankryžoje. Suprantu kad turbūt planuojama dviejų lygių sankryža, bet su mūsų planavimo ypatumais, sklypuose jau suplanuoti arba planuojami pastatai, o iš pačios Žirmūnų gatvės į daugiabučius ir Lietuvos banko pastatą palikti atskiri įvažiavimai kurie tiesiog blokuoja eismą. Atrodo kad ties Žirmūnų seniūnijos stoteke prasčiausia situacija bus visoje Šiaurinės gatvės trasos dalyje.
                      Smulkus pataisymas - 3 etapa. Antras etapas iki G.V.

                      Comment


                        Na, Šimašius ką tik savo 200s ataskaitoje užakcentavo 4 juostas vietoj 6. Ar nebus A juostų? Neaišku
                        Paskutinis taisė Riedis; 2021.03.17, 19:30.
                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                        Comment


                          Na, įdomu. bet kokiu atveju gatvė liks tokio pačio pločio (t.y. atstumai tarp pastatų nesumažės dėl raudonų linijų ir sklypų ribų).

                          Comment


                            Gali ir sumažėti, kai nereiks šiknom braukytis susiaurėjusiose šaligatvio vietose, jei jie taptų labai plačiais, būtų galima išsinešti kavinių staliukus ir tarp vienų staliukų iki kitų kitoj gatvės pusėj atstumas sutrumpėtų. Per mažiau juostų irgi greičiau gautųsi praeiti.

                            Šiaip jei dar šį projektą (vėl!) taisys, tai susidarys įspudis, kad absoliučiai beveik visus projektus savivaldybė taiso. Kažkoks siurelizmas.

                            Comment


                              Mano žiniomis, greičiausiai (sic) yra rengiamas/taisomas naujas projektas su 4 juostom t.y. 2 juostom mažiau, nei iki šiol planuota. 2 etapas "per Ozą" atidedamas neapibrėžtam laikui. Kaip suprantu, reikia laukti žinių iš VMS. Nors įtariu, kaip ir viskas susiję su VMS projektais, gali užtrukti.

                              Comment


                                Preliminariai galvojama atsisakyti A juostų ir vietoje jų dėti parkingą su protarpiniais medžiais arba visai ne. Gal pavyks daryt A laidos pakeitimus, t.y. nereikės rengti naujo tech. projekto, viskas esamo ribose.

                                Comment


                                  Parkingą, tai čia normalų paralelinį ar Kauno KMP stiliaus 45-90 laipsnių kampu?

                                  Comment


                                    Paralelinį ir kas 2-3 medžiai. Bet dar galutinai nėra nuspręsta, gal bus visai be parkingo.

                                    Bet gatvė, panašu, tikrai neturės 6 juostų.

                                    Comment


                                      Na tai puikios naujienos. O kai kurie iš mūsų taip kryžium gulė už 6 juostas ir bandė įrodinėti, kad viskas čia ok ir atrodo panašiai kaip normalios gatvės normaliose miestuose

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Na tai puikios naujienos. O kai kurie iš mūsų taip kryžium gulė už 6 juostas ir bandė įrodinėti, kad viskas čia ok ir atrodo panašiai kaip normalios gatvės normaliose miestuose
                                        Kad su 6 juostom viskas yra kažkiek ok, tai taip. Juk Narbuto g. tokia bus, Pilaitės pr. toks yra, Ozo g. tokia bus, gal net Šeimyniškių tokia bus, Laisvės pr. atkarpose toks bus, na ir Konstitucijos pr. toks yra (bet jo problema yra per plačiose juostose ir skiriamojoje juostoje) O, kad kokioje Barselonoje yra ir 6-8 juostų gatvių centre, tai matyt Barselona nėra normalus miestas. Nors kiti čia jį mėtė kaip sektiną urbanistikos pavyzdį.

                                        Nu bet ok, galim nepradėt. 4 juostos yra irgi gerai, gaila, kad A juostų nebelieka.

                                        Beje, sakė, kad tikrai ką darys - tai daugiau perėjų visoje atkarpoje.
                                        Paskutinis taisė Creatium; 2021.03.19, 18:09.

                                        Comment


                                          Dėl perėjų tai dar geresnės naujienos. Nu reikia pripažinti, progresas visgi vyksta VMS žmonių galvose. Dabar tik, duok Dieve, kad jis būtų įgyvendintas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X