Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gali pagal patvirtinto detalaus plano raudonąsias linijas įsivertinti - bet kiek realiai gatvė joje užims, čia dar klausimas. Nuoroda į maps.vilnius.lt. Nežinau ar padės, nes užsiminei, kad detalųjį žiūrėjai - kur visai neblogai pavaizduota.

    Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	1392
Size:	2,94 MB
ID:	1859282

    Kol kas tesvarstomos atkarpos tarp Vakarinio aplinkkelio ir Stanevičiaus g. bei kitu etapu iki Geležinio vilko - toliau link Žirmūnų per sodus nenumatyta plėtra iki 2030m. Smarkiai abejočiau, kad keis trasą - jeigu jau nusimatė taip matyt ir bus.
    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

    Comment


      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
      jeigu jau nusimatė taip matyt ir bus.
      Labiau reiktų sakyti nebus, nes tikimybei, kad bus nutiestas etapas nuo Stanevičiaus/Gelvonų gatvės į Žirmūnų pusę, duočiau vienženklius procentų skaičius.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Labiau reiktų sakyti nebus, nes tikimybei, kad bus nutiestas etapas nuo Stanevičiaus/Gelvonų gatvės į Žirmūnų pusę, duočiau vienženklius procentų skaičius.
        Bus nutiesta, tik ne greitkelis, o žmonėms draugiška gatvė su dviračių takais, VT juostomis ir pan.
        Flickr

        Comment


          Bus nutiesta, tik ne šitos administracijos

          Comment


            Parašė Kitas Rodyti pranešimą
            Šita vizija, tai ką aš žinau, iš karto kyla klausimas ar galima 330kV po žeme pakišti? Jei ne, tai tada čia pieva (Pašilaičių dalyje).
            Ten 110 kV, bus kišamos po žeme kaip Vakariniam aplinkkelyje.

            Comment


              Nu va, prasideda Šiaurinės g. tiesimas kažkiek pagal Mykolo Lietuvio gatvės scenarijų:

              https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...atves-tiesima/
              Paskutinis taisė evvt; 2021.03.02, 16:43.

              Comment


                Kad ir taip tiesimas faktiškai atidėtas neribotam laikui dėl neegzistuojančio finansavimo.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Kad ir taip tiesimas faktiškai atidėtas neribotam laikui dėl neegzistuojančio finansavimo.
                  Kas galėtų paneigti, kad "protestus" organizavo (galimai) savivaldybė?

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Kas galėtų paneigti, kad "protestus" organizavo (galimai) savivaldybė?
                    Kad galėtų prisidengti protestais, nes realybėje net tokio elementaraus projekto, kai Šiaurinė gatvė nesugeba įgyvendinti

                    Comment


                      Negi miestas pajėgus per 8 metus įgyvendinti tik vieną "grandijoziny" projektą kaip "tūnelis" Liepkalnio g. ? Kaip ten išties su finansais? Ar čia kokie kiti negabumai?

                      Comment


                        Parašė evvt Rodyti pranešimą
                        Negi miestas pajėgus per 8 metus įgyvendinti tik vieną "grandijoziny" projektą kaip "tūnelis" Liepkalnio g. ? Kaip ten išties su finansais? Ar čia kokie kiti negabumai?
                        Poderskis Kalba Vilnius podkaste pats kažką mykė apie tai, kad finansai ten kažkaip taip ir anaip. Vienužodžiu pinigų netuti tam numatę. Kaip suprantu todėl, kad nepavyko gauti ES pinigų, Vyriausybė tyli, o VMS tiek pinigų tiesiog neturi ir neturės. Tai kol nebus ES/Vyriausybės pinigų, tol Šiaurinės gatvės ir nestatys.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Poderskis Kalba Vilnius podkaste pats kažką mykė apie tai, kad finansai ten kažkaip taip ir anaip. Vienužodžiu pinigų netuti tam numatę. Kaip suprantu todėl, kad nepavyko gauti ES pinigų, Vyriausybė tyli, o VMS tiek pinigų tiesiog neturi ir neturės. Tai kol nebus ES/Vyriausybės pinigų, tol Šiaurinės gatvės ir nestatys.
                          Vidinė miesto gatvė, ne kokia tarptautinė magistralė, kaip Liepkalnio sankryžos atveju. Kodėl svetimi turi finansuoti o ne pats Vilnius?

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                            Vidinė miesto gatvė, ne kokia tarptautinė magistralė, kaip Liepkalnio sankryžos atveju. Kodėl svetimi turi finansuoti o ne pats Vilnius?
                            Reikalas toks, kad ji matyt nėra labai reikalinga, todėl išleisti didelę dalį miesto biudžeto ir dėl jos stabdyti kitus projektus tiesiog neverta (o dar miesto biudžetas nelabai didelis). Todėl matyt politika yra tokia, kad jei gaus pinigų, gal pradės statyti, jei ne - palauks, o vėliau gal ir visai jos nebereiks.
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              Na tiesiog Vilniaus infrastruktūros pinigais yra kamšomos neefektyvių regionų savivaldybių biudžetų skylės.
                              flickr >>>

                              Comment


                                Parašė index Rodyti pranešimą

                                Reikalas toks, kad ji matyt nėra labai reikalinga, todėl išleisti didelę dalį miesto biudžeto ir dėl jos stabdyti kitus projektus tiesiog neverta (o dar miesto biudžetas nelabai didelis). Todėl matyt politika yra tokia, kad jei gaus pinigų, gal pradės statyti, jei ne - palauks, o vėliau gal ir visai jos nebereiks.
                                Pagalvojus,

                                Užtektų 1+1 A juostų gatvės Ten paleistų 5G autobusą. Būtų tyku, tik karts nuo karto autobusai pravažiuotų

                                Aišku, šalia pėsčiųjų ir dviračių takas. Vėliau, jei bus poreikis vystyti verslą ar pan. bus galima gatvę ir išplatinti.

                                Comment


                                  Parašė index Rodyti pranešimą

                                  Reikalas toks, kad ji matyt nėra labai reikalinga, todėl išleisti didelę dalį miesto biudžeto ir dėl jos stabdyti kitus projektus tiesiog neverta (o dar miesto biudžetas nelabai didelis). Todėl matyt politika yra tokia, kad jei gaus pinigų, gal pradės statyti, jei ne - palauks, o vėliau gal ir visai jos nebereiks.
                                  Reikalinga ji yra. Šiaip jau ir pėstiesiėms/dviratininkams ji labai pasitarnautų judant tarp Fabijoniškių ir Viršuliškių/Justiniškių/Pašilaičių. Dabar iš nemažos dalies Fabų ir Šeškinės judėti ta kryptymi yra pain in the ass ir Šiaurinė gatvė tai išspręstų. Kvestionuotinas tik sprendimas ten daryti 6 juostas. Manau puikiai tarnautų ir 4.

                                  Comment


                                    Pinigu neturejimas jau isgelbejo Vilniu ne karta nuo kvailu projektu, tikiuosi ir si karta leis permastyt Siaurines gatves erdve i draugiskesne.

                                    Comment


                                      Tas tai taip, bet tada dar kokių 10-15metų ten nebus nieko. O šiaip įdomu ar jau taip labai sudėtinga ir ilgai truktų pakoreguot esamą 6 juostų projektą į keturias juostas. Ar būtinai čia vėl naujo projekto reikia.

                                      Comment


                                        Turint omeny, kad projektas jau kartą keistas (perdarytos sankryžos su Laisvės pr. ir Ukmergės g.), tai geriau būtų I etapą įgyvendinti tokį, koks yra, nes viskas dar labiau nusikels. Kita vertus, matom, kad projektai sensta, keičiasi supratimas apie tai, kokios turi būti gatvės mieste, taip pat VT ir dviratininkų rolė, žalumos svarba. Aš nepatenkintas tomis sankryžomis, kurių viadukai orientuoti grynai į automobilius, o VT tuo tarpu turės laukti prie šviesoforų. Padaryti geriau tikrai galima, bet jei nuolat ginčysim ir reikalausim keisti projektą, niekada nieko nepastatysim.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                          Turint omeny, kad projektas jau kartą keistas (perdarytos sankryžos su Laisvės pr. ir Ukmergės g.), tai geriau būtų I etapą įgyvendinti tokį, koks yra, nes viskas dar labiau nusikels. Kita vertus, matom, kad projektai sensta, keičiasi supratimas apie tai, kokios turi būti gatvės mieste, taip pat VT ir dviratininkų rolė, žalumos svarba. Aš nepatenkintas tomis sankryžomis, kurių viadukai orientuoti grynai į automobilius, o VT tuo tarpu turės laukti prie šviesoforų. Padaryti geriau tikrai galima, bet jei nuolat ginčysim ir reikalausim keisti projektą, niekada nieko nepastatysim.
                                          Šiuo atveju stabdymai ir papildomi perprojektavimai jiems tik į naudą, nes tik tam pinigų tegali atrasti, o savo įmones visvien išlaikyti reikia.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X