Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Nu geras, nuo kada letėjimo juostos prie sankryžų yra priskaičiuojamos prie bendro gatvės juostų skaičiaus? Pagal tokia logiką VA kaip Maskvos MKADas, keturių juostų

    O ir tas mosikavimas ''vAjE vAjE, šEšIoS jUoStOs'' irgi atrodo be galo keistai, kai viena iš jų bus tik viešajam transportui. Čia dar labai mėgsta žmonės kalbėti kad va, naujas Laisvės prospektas - visų pirma, ar yra kitų alternatyvų Šiaurinei gatvei būtent vakarų - rytų kryptimi? Nėra, nes visos gatvės C arba net D kategorijų. Talino, Rygos (tarp Talino ir Taikos gatvių), Viršuliškių gatvės akivaizdžiai nebuvo projektuojamos tokiam srautui, koks važiuoja jomis dabar. Visos šios gatvės turėjo dar seniausiai būti pertvarkytos į ramaus eismo gatves (ta pati Didlaukio pvz.), bet to padaryti dabar negalima. Nu ir niekaip nesuprantu to piktinimosi ,,vAjE vAjE mAgIsTrAlĖ pErKiRs TaKus'', jūs pasižiūrėkite kiek yra numatyta pėsčiųjų šviesoforų, aš jau net nekalbu, kad sankryžos iš užmiestinių dobilų padarytos normaliomis miestietiškomis. Galų gale, prie pat gatvių, iš abiejų pusių yra numatytas perimetrinis užstatymas. Jeigu VMS sugebės pagaliau apriboti tų didžiulių parkavimo aikštelių prieš pastatus statybą (Ukmergės gatvė nerviai rūko), tai bus paprasta miesto gatvė. Nu nereikia tikėtis, kad visas miestas bus sudarytas iš nedidukių 1+1 gatvelių. Mes ne Londonas.

    Papildau: tos pačios vidinės Šeškinės gatvės - Dūkštų, Paberžės - jomis dabar juda labai nemažas srautas būtent dėl to, kad daugiau nėra alternatyvų. Šiaurinės statyba kardinaliai nukrautų šias vidines gatves.
    Vienas dalykas - gatvės rytų-vakarų kryptimi yra: Ozo, Ateities. Vietomis susiaurėja, neišlenda tiesiai kažkur? Bet tai na ir kas? Vilnius jau toks chaotiškas miestas iš principo.

    Palyginimas su Londonu šiaip jau komiškas. Mes nesam dešimilijoninis miestas, tai mums reikia megaprospektų, o dešimtmilijoniam Londonui, ne?

    Šiaip, geriausias sprendimas dėl Šiaurinės gatvės, manau, būtų įgyvendinti tik dalį jos. Nutiesti vakarinę dalį iki Gelvonų gatvės (ir taip palengvinti susisiekimą dideliems šiaurės vakarų miegamiesiems rajonams), kur jos reikia, bet su tuo ir baigti. Ir nebetiesti jos toliau, kur ji situaciją daugiau gadintų, nei gerintų.
    Paskutinis taisė index; 2021.01.24, 15:49.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Parašė SPX Rodyti pranešimą
      /\ To ir reikia, kad būtų tinkamas užstatymas ir tas laukymes galima tam puikiai išnaudoti. Ir pirma gal net ne prioritetu gatvei, o tam tikriem kvartalam su įpareigojimu sukurti nebūtinai vientisą arteriją nuo VA iki Ukmergės g. ar Gelvonų g. Taip būtų sukurtos visiškai naujos viešosios erdvės, o gal net unikalus rajonas tarp rajonų.
      Vizualizacijos iš projekto pristatymo visuomenei:




      Pagal BP, visi tie laukai yra ''miesto rajonų centrų teritorija" - suprask, vieta biurams arba gyvenamiesiems su komercija pirmame aukšte.

      Parašė index Rodyti pranešimą

      Vienas dalykas - gatvės rytų-vakarų kryptimi yra: Ozo, Ateities. Vietomis susiaurėja, neišlenda tiesiai kažkur? Bet tai na ir kas? Vilnius jau toks chaotiškas miestas iš principo.

      Palyginimas su Londonu šiaip jau komiškas. Mes nesam dešimilijoninis miestas, tai mums reikia megaprospektų, o dešimtmilijoniam Londonui, ne?

      Šiaip, geriausias sprendimas dėl Šiaurinės gatvės, manau, būtų įgyvendinti tik dalį jos. Nutiesti vakarinę dalį iki Gelvonų gatvės (ir taip palengvinti susisiekimą dideliems šiaurės vakarų miegamiesiems rajonams), kur jos reikia, bet su tuo ir baigti. Ir nebetiesti jos toliau, kur ji situaciją daugiau gadintų, nei gerintų.
      Pirmasis Šiaurinės etapas alternatyvų neturi - nei Ozo, nei tuo labiau Ateities gatvė nėra lygiagrečios pirmajam etapui.

      Dėl antro etapo įgyvendinimo būdo diskutuoti reikia. Iš esmės, gera idėja būtų ten padaryti tunelį, kaip padaryta VA su Gudeliais. Bet kad antras etapas irgi yra reikalingas - faktas, nes jau ten vienintelės gatvės ir yra Ozo bei Ateities. Pasižiūrėkite į vakarinius tų abiejų gatvių kamščius. Jau net nekalbu apie šiaurės - rytų jungties poreikį - iš GV link Valakampių. Dabar tos jungties vaidmenį daro siaurutė, vidinė J. Kazlausko gatvė ir Žvalgų gatvė, kuri irgi nėra ką geresnė (Šiaurinė eis truputį piečiau Žvalgų gatvės).

      Ir tik nereikia pasakoti apie induced demand. Po VA atidarymo jis atsirado? Nepasakyčiau. O štai kamščiai Ukmergės gatvėje ir Laisvės prospekte beveik dingo (aišku, atsirado pora butelio kakliukų VA galuose, bet tai jau kita istorija).
      Už dviračius ir troleibusus!

      Comment


        /\ Tu vizulkių jau tiek matyta, kad pakol kažkas pajudės tendencijos bus vėl pasikeitusios N kartų.
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

          Vizualizacijos iš projekto pristatymo visuomenei:




          Pagal BP, visi tie laukai yra ''miesto rajonų centrų teritorija" - suprask, vieta biurams arba gyvenamiesiems su komercija pirmame aukšte.
          Nesuprantu ka tu nori tom vizulkem parodyt? Pakeisk visus tuos nupaisytus namus i ofisynus su parkingais tarp gatves ir namu, degalinemis, plovyklomis, prekybos centrais nugrustais nuo gatves prie namu ir 300 masinu parkingais ir t.t. Galbut tada bus kiek realesnis vaizdas kas ten gausis pastacius ta gatve.

          Nu gi jau buvo lygiai tas pats. Naujino Pilaities prospekta, irgi buvo pripaise vizulkiu su graziais namais. Pastate keleta neblogos architekturos namu Karoliniskiu puseje. Viskas tuo ir baigesi, dabar kitoje puse bus dvi plovyklos ir parkingai. Dabar dar prisidejo mcDonalds. Toliau bus Outlet centras su parkingu tarp prospekto ir pastato ir aptvertas gyvuliu tvorelemis bei pozemine pereja.

          Lygiai tas pats bus ir su Siaurine gatve. Nes jos apstatymas bus igyvendinamas dar 40 metu, per tuos metus bus ir nuosmukiu ir pakilimu ir gausis eilinis vilnietiskas vinegretas is kiosku ir stiklainiu.

          Del 6 juostu - vadinkim daiktus savo vardais. Bus tikros 6 juostos, nes fizikai A juostos niekaip neatskirtos. Vizualiai tai 6 juostu prospektas. O miesto gatves "jaukuma" ir judejimo joje greiti itakoja butent vizuali israiska.

          Normaliuose miestuose VT kuris nori buti patogus ir greitas eina per gatves centrine asi. Cia bus eilinis nesusipratimas su sonuose nupaisytomis A juostomis, kaip ir visur kitur. Reikia daryt ir toliau blogai, nes taip tiesiog "iprasta".

          Ir tik nereikia pasakoti apie induced demand. Po VA atidarymo jis atsirado? Nepasakyčiau. O štai kamščiai Ukmergės gatvėje ir Laisvės prospekte beveik dingo (aišku, atsirado pora butelio kakliukų VA galuose, bet tai jau kita istorija).
          Labai smagu, kad sugebi is akies ivertinti ar buvo induced demand ar ne. As sakyciau kad buvo, nes Laisves pr. vaziuoja labai nezymiai maziau automobiliu nei 2016, uztat Aplinkkelyje eina nenutrukstamas trafikas. Vien tiek automobiliu kiek dabar juda VA Laisves prospektas negaletu fiziskai pavezti, tad ta kryptimi juda žymiai daugiau automobilių nei tai buvo pries VA statybas.
          Bet VA buvo labai reikalingas kad nuimti tranzitini sunkiasvori transporta nuo Ukmerges ir Laisves pr.
          Siaurine gatve tokios uzduoties neturi.
          Paskutinis taisė SoulMulticast; 2021.01.25, 13:37.

          Comment


            Šita vizija, tai ką aš žinau, iš karto kyla klausimas ar galima 330kV po žeme pakišti? Jei ne, tai tada čia pieva (Pašilaičių dalyje).

            Comment


              Tai, kad ten visos orinės linijos 110kV. Plačiau apie perkėlimą čia:
              https://vilnius.lt/wp-content/upload...7-XX-TP-PP.pdf
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                Parašė Kitas Rodyti pranešimą
                Šita vizija, tai ką aš žinau, iš karto kyla klausimas ar galima 330kV po žeme pakišti? Jei ne, tai tada čia pieva (Pašilaičių dalyje).
                Šalia VA pakišo.

                Comment


                  Parašė index Rodyti pranešimą

                  Užtektų nutiesti dedikuotą juostą viešąjam transportui, kur esant poreikiui būtų galima pastatyti tramvajaus bėgius.
                  Tai taip ir daroma. Tokia pat 2+2 gatvė kaip varšuvoje + dedikuota VT juosta vietoj metro. Gerai būtų atskirti tą A juostą.

                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                  Labai smagu, kad sugebi is akies ivertinti ar buvo induced demand ar ne. As sakyciau kad buvo, nes Laisves pr. vaziuoja labai nezymiai maziau automobiliu nei 2016, uztat Aplinkkelyje eina nenutrukstamas trafikas. Vien tiek automobiliu kiek dabar juda VA Laisves prospektas negaletu fiziskai pavezti, tad ta kryptimi juda žymiai daugiau automobilių nei tai buvo pries VA statybas.
                  Tuomet jūs paprasčiausiai klystate, arba nemokate skaičiuoti srauto. Dar paskaičiuokite Justiniškių gatvę, ten pasimatė didžiausias efektas.

                  Parašė Kitas Rodyti pranešimą
                  Šita vizija, tai ką aš žinau, iš karto kyla klausimas ar galima 330kV po žeme pakišti? Jei ne, tai tada čia pieva (Pašilaičių dalyje).
                  Viską galima po žeme pakišti. Po žeme netgi yra saugiau. To nedaro dar kai kur dėl to, kad po žeme yra brangiau negu pastatyti laidų bokštus.

                  Comment


                    sveiki, gal yra aiskesniu gairiu del antro etapo kuris eis per seskines sodus? mano mociutei priklauso sklypas esantis tenais ir bent jau pagal detaluji ir maps.lt pateikta trasa jis stovi ant busimos gatves. jokiu ten viaduku ir tuneliu kaip suprantu nebus? tai nusimato kompesacija kaip su aplinkeliu ar galima korektura per j. kazlausko g? dekingas uz atsakymus

                    Comment


                      Gali pagal patvirtinto detalaus plano raudonąsias linijas įsivertinti - bet kiek realiai gatvė joje užims, čia dar klausimas. Nuoroda į maps.vilnius.lt. Nežinau ar padės, nes užsiminei, kad detalųjį žiūrėjai - kur visai neblogai pavaizduota.

                      Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	1257
Size:	2,94 MB
ID:	1859282

                      Kol kas tesvarstomos atkarpos tarp Vakarinio aplinkkelio ir Stanevičiaus g. bei kitu etapu iki Geležinio vilko - toliau link Žirmūnų per sodus nenumatyta plėtra iki 2030m. Smarkiai abejočiau, kad keis trasą - jeigu jau nusimatė taip matyt ir bus.
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                        jeigu jau nusimatė taip matyt ir bus.
                        Labiau reiktų sakyti nebus, nes tikimybei, kad bus nutiestas etapas nuo Stanevičiaus/Gelvonų gatvės į Žirmūnų pusę, duočiau vienženklius procentų skaičius.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Labiau reiktų sakyti nebus, nes tikimybei, kad bus nutiestas etapas nuo Stanevičiaus/Gelvonų gatvės į Žirmūnų pusę, duočiau vienženklius procentų skaičius.
                          Bus nutiesta, tik ne greitkelis, o žmonėms draugiška gatvė su dviračių takais, VT juostomis ir pan.
                          Flickr

                          Comment


                            Bus nutiesta, tik ne šitos administracijos

                            Comment


                              Parašė Kitas Rodyti pranešimą
                              Šita vizija, tai ką aš žinau, iš karto kyla klausimas ar galima 330kV po žeme pakišti? Jei ne, tai tada čia pieva (Pašilaičių dalyje).
                              Ten 110 kV, bus kišamos po žeme kaip Vakariniam aplinkkelyje.

                              Comment


                                Nu va, prasideda Šiaurinės g. tiesimas kažkiek pagal Mykolo Lietuvio gatvės scenarijų:

                                https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...atves-tiesima/
                                Paskutinis taisė evvt; 2021.03.02, 17:43.

                                Comment


                                  Kad ir taip tiesimas faktiškai atidėtas neribotam laikui dėl neegzistuojančio finansavimo.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Kad ir taip tiesimas faktiškai atidėtas neribotam laikui dėl neegzistuojančio finansavimo.
                                    Kas galėtų paneigti, kad "protestus" organizavo (galimai) savivaldybė?

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Kas galėtų paneigti, kad "protestus" organizavo (galimai) savivaldybė?
                                      Kad galėtų prisidengti protestais, nes realybėje net tokio elementaraus projekto, kai Šiaurinė gatvė nesugeba įgyvendinti

                                      Comment


                                        Negi miestas pajėgus per 8 metus įgyvendinti tik vieną "grandijoziny" projektą kaip "tūnelis" Liepkalnio g. ? Kaip ten išties su finansais? Ar čia kokie kiti negabumai?

                                        Comment


                                          Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                          Negi miestas pajėgus per 8 metus įgyvendinti tik vieną "grandijoziny" projektą kaip "tūnelis" Liepkalnio g. ? Kaip ten išties su finansais? Ar čia kokie kiti negabumai?
                                          Poderskis Kalba Vilnius podkaste pats kažką mykė apie tai, kad finansai ten kažkaip taip ir anaip. Vienužodžiu pinigų netuti tam numatę. Kaip suprantu todėl, kad nepavyko gauti ES pinigų, Vyriausybė tyli, o VMS tiek pinigų tiesiog neturi ir neturės. Tai kol nebus ES/Vyriausybės pinigų, tol Šiaurinės gatvės ir nestatys.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X