Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Siūlyčiau siaurinti ir lėtinti visą Pedagoginio mazgą. Man neatrodo gerai, kad norint iš Baltupių išvažiuot į vakarų pusę tiesiausias kelias yra važiuot per centrą.
    Klausimas ar verta, nes ten bet kokiu atveju jau yra padarytas tikras greitkelis (kuris dar didele dalimi sukištas į griovį, tai jį susiaurinus likusios erdvės vis tiek niekas nepanaudos) ir nors ten eismas praeina centru, bet iš esmės tas suveikia kaip centru praeinantis neuždengtas tunelis, tai tas eismas miesto centrui daug įtakos nepadaro.

    Vienintelė problematiškesnė vieta ten atrodo pats žiedas, kur intensyvus tiek automobilių ir viešojo transporto eismas, tiek pėsčiųjų/dviratininkų/paspirtukininkų, dėl ko kyla konfliktinių situacijų, bet tas eismas iš Baltupių į Lazdynus vis tiek praeina grioviu po juo, tai įtakos tam nedaro. Kaip tik, sakyčiau, kad Geležinio vilko gatvė yra tiek specifiškai padarytas greitkelis, kad jo į nieką perdarinėti nereikia, nes į nieką geresnį jo perdaryti neįmanoma. Nebent didesnę dalį, kaip prie Seimo, užstatyti pastatais pilnavertiškai sukišant į tunelį.

    Ir naudoti ją kaip tikrą greitkelį, leidžiantį išvengti naujų greitkelių mieste statymo.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

      Kokių sąlygų? Šios sąlygos egzistuoja matyt nuo kelių atsiradimo laikų: visada renkamasi ta susisiekimo priemonė, kuri patogesnė, labiau prieinama, ko pasekoje šių transporto priemonių panaudojimas tik didėja . Automobilis pati neracionaliausia kelio panaudojimo požiūriu priemonė lyginant su kitomis: ji perveža labai nedaug žmonių, o kartais tik vieną, užimdama palyginant daug kelio. Įsivaizduokime, kas būtų, jei likusi VT keleivių dalis susėstų vieną dieną kiekvienas į atskirą automobilį ar išaugtų gyventojų skaičius , kiek ir kokių pločių tada kelių prireiktų . Ar norima link to eiti, ar šito siekiama? VA piko valandomis taip pat kamščiai susidarydavo. Kamščių susidarymo vieta - nuvažiavimai ir įvažiavimai į kitus kelius, sankryžose. Naivu tikėtis, kad Šiaurinė gatvės tokiu būdu sumažins ar panaikins kamščius ilgam laikui. Kamščių naikinimo bergždumas ir neracionalumas, tiesiant ar platinant kelius, Europoje buvo jau įrodytas senai, todėl dabar net keliskart turtingesnėse nei Lietuva šalyse miestiečiams jau senai važiuoti į darbą VT ar dviračiu yra norma, o ne atskirų keistuolių užsiėmimas.
      Na pirmiausia tai tai terijai reikai kad būtų begalinė paklausa kelionėms automobilių, ko realybėje nėra, taigi iškarto prielaida atkrinta. Automobilio racionalumas priklauso nuo jo panaudojimo situacijos. teigti kad tai neracionaliausia yra tiesiog aklas ideologizmas kuriuo ir vadovaujasi jūsų teorija.

      Esmė yra ne kelių platinimas (kad tai neveikia yra aišku), bet normalus kelių tinklo turėjimas. Ta pačia gatve būtent ir važiuos VT kurio ta kryptimi trūksta. VA netgi pagerino VT - dabar VT nebestovi kamščiuose Justiniškių gatvėje. Pvz. 7 troleibusu (pats populiariausias maršrutas mieste) nuvažiuoti į centrą kelionė sutrumpėjo apie trečdaliu laiko, nes dabar troleibusas nestovi kamščiuose.

      Jei nori žmones persodinti į VT reikia padaryti VT patogų, o ne uždrausti automobilius.

      Parašė index Rodyti pranešimą
      Geriausias WTF (dabar specialiai žiūrinėju žemėlapį atidžiai) yra Girulių gatvė Perkūnkiemyje. Gatvė atsiremia į pramintą takelį pievoje, jis veda iki automobilių viaduką per aplinkelį (be jokių įsijungimų į patį aplinkelį), kuris veda į pievą kitoje pusėje. Ir tokių nesąmonių pilnas miestas, bet vietoje jų sutvarkymo labiau aišku reikia naujo didžiulio greitkelio vidury mesto.

      Ir Šiaurinė irgi būtų ok, jei ji būtų viena iš daugelio tokių "normalių gatvių", o ne arterinis greitkelis, ypač jei po Ozu dar sukištum į uždengtą griovį.
      Tiesiant aplinkelį nutiesė ir viaduką. Savivaldybės planuose iki 2030 metų bus sutvarkytos jungtys iš Tarandės pusės. Iš perkūnkiemio pusės jungtis jau tvarkoma (dabar ten vyksta statybos).

      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Ar tose vietose kur eina Šiaurinė nėra parkelių, kurie prašyte prašosi sutvarkomi? Šiaurinės koridorių konvertuoti į milžinišką parką būtų įdomu. Bet išlaidos įrengimui ir priežiūrai būtų tokios, kad gatvės įrengimas atrodytų palyginus pigu.
      Pirmame etape nėra - ten labiau šuns š minų laukas ir statybinės atliekos dabar. Antrame etape galima sujungti ozo saugomas teritorijas kaip Index siūlė, bet aš tam nepritariu.

      Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
      Kažkodėl manoma, kad visur vykęs toks scenarijus Vilniui negalioja, čia to nebus, nes ten kažkas kitaip: tai gatvių daugiau, tai miestas kitoks. Tai nieko nekeičia, nes tai dėsnis, kurio priežastis - žmonių elgsena, o ne miesto ypatybės.
      Nes vilniuje jau nevyko toks scenarijus - pastačius vakarinį aplinkelį kamščiai sumažėjo ir negrįžo. Mes turi realų pavyzdį prieš kelis metus savo mieste kaip tavo terija neveikia, o tu ją toliau bruki.

      Parašė index Rodyti pranešimą

      Bėda, kad tokia kaip dabar planuojama ji gal ir sujungtų automobilių gatve rytų vakarų kryptimi, bet tuo pačiu atkirstų pėsčiųjų ir dviračių kelius šiaurės-pietų kryptimi.
      Kokius takus? nėra ten ir dabar jokių sujungimų. purvyne pramintas takas nesiskaito.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Na pirmiausia tai tai terijai reikai kad būtų begalinė paklausa kelionėms automobilių, ko realybėje nėra, taigi iškarto prielaida atkrinta. Automobilio racionalumas priklauso nuo jo panaudojimo situacijos. teigti kad tai neracionaliausia yra tiesiog aklas ideologizmas kuriuo ir vadovaujasi jūsų teorija.
        Esmė yra ne kelių platinimas (kad tai neveikia yra aišku), bet normalus kelių tinklo turėjimas. Ta pačia gatve būtent ir važiuos VT kurio ta kryptimi trūksta. VA netgi pagerino VT - dabar VT nebestovi kamščiuose Justiniškių gatvėje. Pvz. 7 troleibusu (pats populiariausias maršrutas mieste) nuvažiuoti į centrą kelionė sutrumpėjo apie trečdaliu laiko, nes dabar troleibusas nestovi kamščiuose. Jei nori žmones persodinti į VT reikia padaryti VT patogų, o ne uždrausti automobilius.
        Nes vilniuje jau nevyko toks scenarijus - pastačius vakarinį aplinkelį kamščiai sumažėjo ir negrįžo. Mes turi realų pavyzdį prieš kelis metus savo mieste kaip tavo terija neveikia, o tu ją toliau bruki.
        Papildant atsakymą AudriuiV Šiaurinė duotų ir kitą sveiką postūmį, tai Ukmergės atlaisvinimą. Dabar nuo Rimi/IKI/Senukų iki Panevėžio greitkelio yra gal 12 šviesoforų. Tikrai būtų optimaliau sukti per Šiaurinę ir patekti į VA. Atsilaisvina Ukmergės, tada galima suteikti didesnes šviesoforo fazes iš šoninių gatvių ties Pašilaičiais. Taip pat nereikės smaukytis norintiems patekti iš Laisvės pr. pabaigos į Panevėžio pusę dėl nesančios jungties dešinėn.

        Comment


          Pagal biudžeto projekto pristatymą:

          Click image for larger version  Name:	Biudzeto projektas.jpg Views:	176 Size:	768,5 kB ID:	1852314
          Click image for larger version  Name:	image_106186.jpg Views:	179 Size:	768,5 kB ID:	1852420
          Paskutinis taisė Romas; 2021.01.07, 08:57. Priežastis: Sumažintas dublis
          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

          Comment


            Šiame sąrašėlyje daug ko nėra.
            Pvz. Šiaurinės g. nepradės ir 2021 m.?

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Šiame sąrašėlyje daug ko nėra.
              Pvz. Šiaurinės g. nepradės ir 2021 m.?
              Na aš jau rašiau savo prognozę Šiaurinės gatvės temoje. Info stendas bus 2021. Pirmieji paruošiamieji darbai 2022, realūs darbai 2023. Visiškai užbaigs matyt 2025 pirmoje pusėje.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Šiame sąrašėlyje daug ko nėra.
                Pvz. Šiaurinės g. nepradės ir 2021 m.?
                Pavadinime rašo "didžiausi projektai" tai matyt ne visi išvardinti.

                Comment


                  Kol kas biudžete nenusimato Šiaurinei gatvei (pagal projektą). Poderskis paminėjo, kad čia ne savivaldybės biudžetui projektas, tad reikės kitų šaltinių.
                  Paskutinis taisė Riedis; 2021.01.08, 09:11.
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    Ji bus finansuojama berods iš ES lėšų. Tai savivaldybės dalis turbūt bus maža, dar gal ir valstybė prisidės.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Ji bus finansuojama berods iš ES lėšų. Tai savivaldybės dalis turbūt bus maža, dar gal ir valstybė prisidės.
                      Šitai aišku, tai dauguma "grandiozinių" projektų finansuoti pagal panašų modelį. Tačiau tai nėra priežastis išbraukti juos iš veiklos planų. Suprantu, kad dabar aptariamas tik biudžeto planas. Bet jei būtų statoma bent tik 1-o etapo pirma sekcija, tai jau kainuotų kelioliką milijonų EUR, iš kurių keli milijonai būtų iš Vilniaus biudžeto. Manau, kad tai reikšmingesnė suma nei Žirmūnų gimnazijos stadiono rekonstrukcija.

                      Comment


                        Poderskis šneka apie visokias statybas. Apie Šiaurinę gatvę labai sunkiai kalba. Sako "labai smarkiai ne miesto nosiai" finansine prasme tokius projektus daryti. Kitaip tariant, nežino, kaip finansuos, šiems metams tai nenumatyta ir iš esmės dar niekas neaišku. Tai manau galima drąsiai laidoti šitą klausimą bent jau iki kitos kadencijos.
                        https://www.youtube.com/watch?v=I_Ap...ic5ucqTKikJALI

                        Comment


                          Žinant, kad meras įvardijo šitą projektą kaip prioritetinį ir dar tai, kad jo partija valdanti, o ir dar turi deleguotą susisiekimo ministrą, tai gali rasti pinigų Vyriausybės programose, kad ir tam pačiam būsimam DNR plane

                          Comment


                            Kadangi vakar jau mačiau FB peticiją dėl jos tiesimo per parką, tai bet kokiu atveju nebus lengva su ja.
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą
                              Kadangi vakar jau mačiau FB peticiją dėl jos tiesimo per parką, tai bet kokiu atveju nebus lengva su ja.
                              Iki parko dar labai toli, o jau nelengva.
                              Čia šalia mūsų porą hektarų miško (praktiškai irgi parko} su šimtamečiais medžiais iškirto, ir net šuo nesulojo.

                              Comment


                                Parašė index Rodyti pranešimą
                                Kadangi vakar jau mačiau FB peticiją dėl jos tiesimo per parką, tai bet kokiu atveju nebus lengva su ja.
                                Ten eskaluoja tunelių rausikai. Aišku galima suprojektuoti žmoniškai ir be tunelio, tiesiog išlaikant nenutraukiamus bebarjerius ryšius parke, bet tai aišku neįdomu nei vienai kraštutinei grupei.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Ten eskaluoja tunelių rausikai. Aišku galima suprojektuoti žmoniškai ir be tunelio, tiesiog išlaikant nenutraukiamus bebarjerius ryšius parke, bet tai aišku neįdomu nei vienai kraštutinei grupei.
                                  Eskaluoja tunelių rausikai - tai ok, statom tunelį. Problema, kad jie reikalą taip išeskaluos, kad peticijose gyventojai reikalauja apskritai nutraukti viską (nors nėra net ką nutraukti) ir visai nestatyt gatvės. Niekur pagrindinėse FB grupėse nemačiau realių siūlymų savivaldybei sėst prie stalo ir derint projektą (kurio dar nėra) su bendruomenėmis. Yra tik rėkimai, reikalavimai ir terminų kėlimai.

                                  Comment


                                    Taigi yra vizija. Pirmojo etapo PP metu buvo pristatytas ir antras etapas. Viskas tas pats, tik daugiau vietos dviračių takus atskirti nuo šaligatvių.

                                    Comment


                                      As esu pries Siaurine gatve tokiam pavidale kuriam ji planuojama dabar. Esu tikras kad pilnai uztektu padaryt 1+A juostu abiem pusem gatve, o ne ta milzina kuris bus daromas dabar. Seskines Oze jos visiskai nereikia. Tunelio ten irgi niekaip jiems nepavyks iskasti uzdaru budu, tad esu grieztai pries jos tiesima per Oza ar "cia gi juk ne per Oza, cia du metrai salia".
                                      Buna taip kad praeina laikas ir anksciau planuotos gatves miestui nebereikia ir su jos tiesimu visiems bus tik blogiau. Pavyzdys butu automobiliu tiltas per Neri vietoj ar salia Baltojo tilto ir eile eile kitu pamirstu senoves projektu.

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                        Buna taip kad praeina laikas ir anksciau planuotos gatves miestui nebereikia ir su jos tiesimu visiems bus tik blogiau. Pavyzdys butu automobiliu tiltas per Neri vietoj ar salia Baltojo tilto ir eile eile kitu pamirstu senoves projektu.
                                        Kokie įgyvendinti projektai yra nereikalingi šiuo metu tavo manymu?
                                        Papildomos 1+1 juostos užimtų ~7 m ir tikrai būtų reikalinga kaip rezervas įvykus avarijai ar tiesiog sugedus, kad nesukelti netikėto kataklizmo. Ar tie 7 m yra jau katastrofa?

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Kokie įgyvendinti projektai yra nereikalingi šiuo metu tavo manymu?
                                          Papildomos 1+1 juostos užimtų ~7 m ir tikrai būtų reikalinga kaip rezervas įvykus avarijai ar tiesiog sugedus, kad nesukelti netikėto kataklizmo. Ar tie 7 m yra jau katastrofa?
                                          oj jau nereikia apie kataklizmAs ir avarijas. Lygtais negalima apvaziuoti A juosta ar priesinga. Tai ir tarybines juostas tuomet reikia palikti po 4 metrus, kad "o tai kur vietos manevrui".
                                          Jei nekalbesim apie nesamoningus keliu platinimus, kaip Pilaitės pr platinimas ties Pociuno sankryza iki 6 juostu kiekviena puse (nes 3 juostos uz sankryzos siaureja iki 2 i abi puses - visiska nesamone stabdanti eisma ir sudaranti avarines situacijas), tai nauju gatviu ne tiek ir daug.
                                          Viena is nereikalingu yra Santaros gatve. Si gatve pastatyta, kaip manau, Maximos uzsakymu uz musu visu pinigus. Daugiau ji jokios naudingos funkcijos nenesa.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X