Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė index Rodyti pranešimą

    Na, tokie objektai daugiausia yra Paneriuose ir palei Vilnius-Panevėžys autostradą, tai nežinau kuo susisiekimą su šitais pramonės rajonais padės naujas greitkelis miesto centre.

    Čia panašiai kaip argumentas "tai centre stato daug naujų ofisų, reikia iki jų kažkaip iki jų nuvažiuoti" aiškinant kaip reikia naujos gatvės iš Dvarčionių į Naująją Vilnią.
    Nuo kada Justiniškės ar Fabai yra miesto centras? Kažkaip nuvažiuot iki aplinkelio ar Ukmergės gatvės irgi reikia. Ar ne?

    Centre (ne Fabuose, o tikram centre) yra paprastai išsprendžiama su parkavimo priežiūra, VT, atvažiuojantiems iš toliau - statyk-ir-važiuok ir t.t.

    Comment


      Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

      Esu skaitęs šiuos argumentus: visi jie susiveda apie tai, kad jie pagerins, nes mažins kamščius. Vidinio tranzito mažinimas ok, bet prie ko čia šis 6 juostų kelias per visą miestą - VA/GV2? Atrodo taip paprasta: kelią nutiesi, praplatini ir nebelieka kamščio.
      Moksliškai ir praktikos patvirtina, jog tai visa laikina ir visi kamščiai grįžta per ilgesnį ar trumpesnį laiką, ir teisingas kelias - dviračių ir VT susiekimo vystymas.
      Nu va. Įsikirtai, kad Šiaurinė g. bus tas pats, kas Vakarinis aplinkkelis ir eini per postus pasakodamas kaip kiti yra "uždaros sąmonės". Nu come on. Visa diskusija sukasi ratu. Jeigu tik prieinama prie kokio nors rimtesnio bandymo analizuot, tai arba komentarai praignoruojami arba grįžtama į pradžių pradžią su "6 juostų greitkelis".

      Comment


        Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

        Esu skaitęs šiuos argumentus: visi jie susiveda apie tai, kad jie pagerins, nes mažins kamščius. Vidinio tranzito mažinimas ok, bet prie ko čia šis 6 juostų kelias per visą miestą - VA/GV2? Atrodo taip paprasta: kelią nutiesi, praplatini ir nebelieka kamščio.
        Moksliškai ir praktikos patvirtina, jog tai visa laikina ir visi kamščiai grįžta per ilgesnį ar trumpesnį laiką, ir teisingas kelias - dviračių ir VT susiekimo vystymas.
        Va gyvo pristatymo metu labai suerzino Pakalnio pasisakymas, jog BRT negalimas, nes užima per daug vietos Šiaurinėje g. Tai jei ten viską nuo nulio statant trūksta ten jiems vietos tiems borteliams, tai įdomų kurioje kitoje miesto vietoje netrūks tos vietos.

        Comment


          Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

          Esu skaitęs šiuos argumentus: visi jie susiveda apie tai, kad jie pagerins, nes mažins kamščius. Vidinio tranzito mažinimas ok, bet prie ko čia šis 6 juostų kelias per visą miestą - VA/GV2? Atrodo taip paprasta: kelią nutiesi, praplatini ir nebelieka kamščio.
          Totali nesąmonė. Šiaurinė gatvė nebus panaši nei į VA, nei į GV

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Nuo kada Justiniškės ar Fabai yra miesto centras? Kažkaip nuvažiuot iki aplinkelio ar Ukmergės gatvės irgi reikia. Ar ne?

            Centre (ne Fabuose, o tikram centre) yra paprastai išsprendžiama su parkavimo priežiūra, VT, atvažiuojantiems iš toliau - statyk-ir-važiuok ir t.t.
            Na, kad Nuvažiuoti į Panerius, važiuoti iki aplinkelio visiškai nereikia. Tam yra Geležinio vilko gatvė, iš kokio Antakalnio - pietinis senamiesčio aplinkelis, Žirnių gatvė etc. t.y. išvažiuoti į šiaurę ar pietus papildomi greitkeliai iš rytų į vakarus nereikalingi.

            Realiai ji būtų naudingiausia Pilaitės, Justiniškišų ir Viršuliškių gyventojams nuvažiuoti link centro, visiems kartu nesigrūdant Narbuto gatvėje. Bet ar tokiu patogesniu jų važiavimu automobiliais reiktų rūpintis, kai jie geriau važiuotų viešuoju, didelis klausimas.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė index Rodyti pranešimą
              Realiai ji būtų naudingiausia Pilaitės, Justiniškišų ir Viršuliškių gyventojams nuvažiuoti link centro, visiems kartu nesigrūdant Narbuto gatvėje. Bet ar tokiu patogesniu jų važiavimu automobiliais reiktų rūpintis, kai jie geriau važiuotų viešuoju, didelis klausimas.
              Kažkoks liguistas požiūris. Kokia nauda Viršuliškėms iš Šiaurinės atseit važiuojant į centrą ir patekti ties Senukais/Fabuose???
              Arba kliedima apie kelionę iš Dvarčionių į į Naująją Vilnią susiejant tai su Šiaurine.
              Ir nenoras matyti, kad rytų/vakarų kryptimi esanti pagrindinė jungtis Ozo gatvė įsiremia į beveik akligatvį prie kapinių.
              Man argumentai šitų Šiaurinės nekentėjų panašūs į anti 5G, antivakserių ir čipuotojų.
              Ir kažkaip nesugebama pamatyti, kad didelė miesto dalis nuo tos Fabijoniškių dalies, Šeškinės neturi normalios jungties su VA. Aišku, geriau grūstis GV per centrą? Jungtis pro Pašilaičius tai vargo vakarienė.
              Paskutinis taisė Arunasx; 2020.12.26, 18:15.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                <...>Na tai Šiaurinė GATVĖ (ne greitkelis) būtent tą ir padarysi - patankins pagrindinių gatvių (ne greitkelių) tinklą. Kadangi ji bus C kategorijos, tai į ją drąsiai bus galima įlieti krūvą mažesnių gatvelių. <...>
                Tikrai C? Pagal STR C kategorijos gatvės yra 4 eismo juostų. Šiaurinė gatvė vizualizacijose vaizduojama 6 eismo juostų, t.y. kaip minimum B kategorija. O gal ji pagal kažkokius senus STR'us (GOST'us) projektuota buvo?

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Kažkoks liguistas požiūris. Kokia nauda Viršuliškėms iš Šiaurinės atseit važiuojant į centrą ir patekti ties Senukais/Fabuose???
                  Arba kliedima apie kelionę iš Dvarčionių į į Naująją Vilnią susiejant tai su Šiaurine.
                  Ir nenoras matyti, kad rytų/vakarų kryptimi esanti pagrindinė jungtis Ozo gatvė įsiremia į beveik akligatvį prie kapinių.
                  Man argumentai šitų Šiaurinės nekentėjų panašūs į anti 5G, antivakserių ir čipuotojų.
                  Ir kažkaip nesugebama pamatyti, kad didelė miesto dalis nuo tos Fabijoniškių dalies, Šeškinės neturi normalios jungties su VA. Aišku, geriau grūstis GV per centrą? Jungtis pro Pašilaičius tai vargo vakarienė.
                  Na, aš tik nematau kaip ji susijusi su pramonės rajonais, apie kuriuos parašyta aukščiau. Ir kuo su jais susijęs Ozo gatvės susiaurėjimas ties kapinėmis.

                  Tas pramoninių rajonų paminėjimas ir emocingas jų minėjimas (jums nepatinka greitkeliai mieste? Tai gal atsisakom pramonės Vilniuje, ką?) labai keisti, dar trūksta paminėti, kad daugiau plačių greičių gatvių Covidą išgydyti padės.
                  Post in English - fight censorship!

                  Comment


                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                    Tikrai C? Pagal STR C kategorijos gatvės yra 4 eismo juostų. Šiaurinė gatvė vizualizacijose vaizduojama 6 eismo juostų, t.y. kaip minimum B kategorija. O gal ji pagal kažkokius senus STR'us (GOST'us) projektuota buvo?
                    Paklausk savivaldybės arba VTSPI, juk ne aš projektavau.

                    Bet gatvė oficialiai projektuojama C kategorijos.

                    Comment


                      Parašė index Rodyti pranešimą
                      Na, aš tik nematau kaip ji susijusi su pramonės rajonais, apie kuriuos parašyta aukščiau. Ir kuo su jais susijęs Ozo gatvės susiaurėjimas ties kapinėmis.
                      Tas pramoninių rajonų paminėjimas ir emocingas jų minėjimas (jums nepatinka greitkeliai mieste? Tai gal atsisakom pramonės Vilniuje, ką?) labai keisti, dar trūksta paminėti, kad daugiau plačių greičių gatvių Covidą išgydyti padės.
                      Tau geriau žinoti dėl Dvarčionių, pats esi cituotas 1690 žinutėje. O jei neužtenka elementarios nuovokos dėl Ozo gatvės akligatvio, tai tenka kaip pirmokui aiškinti abecėlę:
                      1. Atsidarai vaizdinę priemonę https://www.google.com/maps/@54.7317358,25.2120169,13z
                      2. Pamąstai, kokiu būdu visi, kurie yra maždaug nuo Akropolio (ar buvai ten pirkti ledų ir čiliake?) į šiaurės vakarus maždaug Senukų kryptimi gali patekti į VA? Klausimas vertas milijono. Atsakymas - šūdinai, ypač piko metu. Variantų normalių nėra. Visokiais kiemais per Justiniškes ir Pašilaičius.

                      Jei ir toliau išvedinėsi savo marazmus, tai tada būsi paliktas pirmoje klasėje dėl visiško nesupratingumo ir užsispyrimo. Ir ne prie ko čia dviračiai, dirižabliai ar dar kas nors. Tiesiog nėra elementarių būtinų jungčių su VA. Pilaitės pr. ir Ukmergės ir praktiškai nieko daugiau 5 km atstume yra tikrai per mažai.
                      Paskutinis taisė Arunasx; 2020.12.26, 19:00.

                      Comment


                        Na, taip. Iš ten nėra labai artimo ir patogaus patekimo į vakarinį aplinkelį. Klausimas tik kuo tas vakarinis aplinkelis toks aktualus, kodėl visi privalo turėti tiesų patekimą į jį ne daugiau kaip kilometro atstumu į šoną.

                        Kitas dalykas, kad patekimas į aplinkelį išsprendžiamas pirmu etapu, o daug labiau abejotinas yra tolimesnis noras gatvę nuvesti iki pat Žirmūnų.

                        Ir vėlgi, aš ten pradėjau nuo atsakymo į labai keistą argumentą, kad jei nepatinka plačios gatvės, tai matyt tada ir pramonės mieste nereikia.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Parašė index Rodyti pranešimą
                          Na, taip. Iš ten nėra labai artimo ir patogaus patekimo į vakarinį aplinkelį. Klausimas tik kuo tas vakarinis aplinkelis toks aktualus, kodėl visi privalo turėti tiesų patekimą į jį ne daugiau kaip kilometro atstumu į šoną. Kitas dalykas, kad patekimas į aplinkelį išsprendžiamas pirmu etapu, o daug labiau abejotinas yra tolimesnis noras gatvę nuvesti iki pat Žirmūnų.
                          Na va, atsirado šansas, kad nebūsi paliktas pirmoje klasėje. Atsakau paprastai, kad per Šiaurinę/VA galima būtų nesigrūsti per GV, centrą norint pasiekti kitame miesto gale esančius rajonus pvz iš Baltupių, Jeruzalės kur į Lazdynų pusę. Nusikrautų ir Ukmergės gatvė nes būtų patogiau iššokti per Šiaurinę Panevėžio kryptimi negu dabar smaukytis per kokius 15 šviesoforų nuo Senukų iki susijungimo su VA. Taip, kaip nusikrovė Laisvės pr. atsiradus VA, taip nusikrautų GV, Ozo, Ukmergės įvairomis kryptimis ir būtų galimybė didesniam tinklui A juostų, mažesnis bendras miesto užterštumas ir t.t.

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Na va, atsirado šansas, kad nebūsi paliktas pirmoje klasėje. Atsakau paprastai, kad per Šiaurinę/VA galima būtų nesigrūsti per GV, centrą norint pasiekti kitame miesto gale esančius rajonus pvz iš Baltupių, Jeruzalės kur į Lazdynų pusę. Nusikrautų ir Ukmergės gatvė nes būtų patogiau iššokti per Šiaurinę Panevėžio kryptimi negu dabar smaukytis per kokius 15 šviesoforų nuo Senukų iki susijungimo su VA. Taip, kaip nusikrovė Laisvės pr. atsiradus VA, taip nusikrautų GV, Ozo, Ukmergės įvairomis kryptimis ir būtų galimybė didesniam tinklui A juostų, mažesnis bendras miesto užterštumas ir t.t.
                            Bet kad ne piko metu nėra didelių kamščių nei Ukmergės gatvėje, nei Geležinio vilko. O piko metu judėjimas daugiausia yra į/iš centrą, o ne iš Baltupių į Lazdynus.

                            Ir be to, tokio susisiekimo problemą galėtų spręsti tiesiog greitasis viešasis transportas, važiuojantis per visą miestą, kuriuo (nedarant automobilių eismo patogesniu) dar ir naudotųsi daugiau žmonių ir jis greičiau atsipirktų.
                            Paskutinis taisė index; 2020.12.26, 19:32.
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą
                              Bet kad ne piko metu nėra didelių kamščių nei Ukmergės gatvėje, nei Geležinio vilko. O piko metu judėjimas daugiausia yra į/iš centrą, o ne iš Baltupių į Lazdynus.
                              Jei ne pandemija, tai didelėje šioje miesto dalyje būdavo vos ne visą dieną lokalūs kamštukai visose sąnkryžose. Ir neimk tik vienos frazės dėl Lazdynų, tai tik gairė, mokykis toliau ir žvelk plačiau kiek atkimštų variantų! Tas pats statomas Outlet prie VA/Pilaitės, šalia yra jau n verslo centrų ir bus dar daugiau. Judėjimas darosi vis mažiau centralizuotas ir todėl Šiaurinė ženkliai pagerins.
                              Judi teisinga kryptimi! Gal ir nesi beviltiškas acto garintojas..
                              Paskutinis taisė Arunasx; 2020.12.26, 19:39.

                              Comment


                                Jaučiu pusė prieštaraujančių miesto arterijų tinklo suformavimui nestovėjo rytiniuose kamščiuose nuo Šeškinės kalno, kai ten buvo tik 2+2 gatvė. Kad ir kokios būtų teorijos, kad ir kiek per tą laiką drastiškai padaugėjo automobilių, dabar nebūna tokių kamščių. Visi išsivažinėja greičiau. Pagrindinė likusi silpna vieta - Saltoniškių sankryža, kur Ukmergės g liejasi į GV ir perkryžiavimai į pedagoginio žiedą. Pagrinde tą silpną vietą, jei nesprendžia, tai labai gerokai pagerina situaciją Šiaurinė g. Tiek išskirstydama srautus, tiek suteikdama alternatyvas esktra atvejų (blokuojančių avarijų ir kt nutikimų) atveju.

                                Visiems pseudo mokslams su teoremomis, kaip gatvių tinklo gerinimas pablogina situacijas - labai faina spręsti konkrečius atvejus. Visi šie big-data statistiniai dalykai neanalizuoja bendrinių mechanizmų (nors tuo apsimeta), ir veikia tik pagal taip, kaip gerai "duomenų treniruotojas" pats pateiks situaciją. O turint galvoje, kad mes čia analizuojam ne vien miesto viduje, bet ir kertančius srautus bei esminį alternatyvų trūkumą, tai čia pilstukas kaukolinis, o ne mokslas.

                                Yra matyt ir ribiniai transporto kiekiai, iki kurių klausimas ar išaugsim, kad "būtų blogai". Disproporcija su parkingu, neefektyvumas VT ir kt.dalykai - taip, spręskit. Bet grūmoti pirštu, užsispirti, kad kiekvienas privalo po kelis km pėdint ar minti - čia kaip teoriniam vakuume viščiukus auginti - su realybe neturi sąsajų. Maniakiškas marazmas ir tiek. Tai, kad neefektyviai kartais naudojamas privatus transportas, taip, bet apskritai transportas point-to-point yra svarbus įvairiems ekonomikos ir gerbūvio kūrimo atvejams. Tingit analizuot atvejus, kuriuos reikėtų efektyvinti, tai lengviau aklai "bloginam sąlygas". Juokinga tiesiog.
                                Paskutinis taisė RamasN; 2020.12.26, 19:43.

                                Comment


                                  Aš tai visgi manau, kad dar praeis nemažai laiko kol bus baigtas pirmas etapas ir mieste situacija gali būti visai kitokia. Tarkim nespėja pradėti šios kadencijos metu tiesti gatvės dėl lėšų trūkumo ir ateina naujas meras su sava vizija grįžti prie ankstesnių miesto magistralės planų su dobilais, keturių metrų pločio juostomis, gal ir dviejų lygių sankryža su Justiniškių g., be vieno lygio pėsčiųjų perėjų ir pan., tuomet projekto pradžia dar nusikelia bent trims metams. Ar verta dėl to dabar laužyti ietis, kai arba projektas JAU padarytas arba bus perdarytas į kažką visiškai kitokio, ko mes nežinome?

                                  Comment


                                    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                    Jaučiu pusė prieštaraujančių miesto arterijų tinklo suformavimui nestovėjo rytiniuose kamščiuose nuo Šeškinės kalno, kai ten buvo tik 2+2 gatvė. Kad ir kokios būtų teorijos, kad ir kiek per tą laiką drastiškai padaugėjo automobilių, dabar nebūna tokių kamščių.
                                    Būkite atsargus, dabar jus prikals prie kryžiaus...

                                    Šiaip jau, pastebėjau, kad per pastaruosius 5 metus kamščiai Vilniuje neišaugo. Laukiu atskrendančių taburečių...

                                    Comment


                                      Parašė index Rodyti pranešimą
                                      Bet kad ne piko metu nėra didelių kamščių nei Ukmergės gatvėje, nei Geležinio vilko. O piko metu judėjimas daugiausia yra į/iš centrą, o ne iš Baltupių į Lazdynus.
                                      Kaip nuvažiuot iš Baltupių į Lazdynus? GV per centrą. Kodėl? Nes nėra Šiaurinės...

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Kaip nuvažiuot iš Baltupių į Lazdynus? GV per centrą. Kodėl? Nes nėra Šiaurinės...
                                        O šitas nuolat kartojamas argumentas reiškia, kad pastačius Šiaurinę gatvę siūlytumėte atsisakyti Geležinio vilko gatvės? Kitu atveju kuo blogai Geležinio vilko gatvė?
                                        Post in English - fight censorship!

                                        Comment


                                          Parašė index Rodyti pranešimą

                                          O šitas nuolat kartojamas argumentas reiškia, kad pastačius Šiaurinę gatvę siūlytumėte atsisakyti Geležinio vilko gatvės? Kitu atveju kuo blogai Geležinio vilko gatvė?
                                          Siūlyčiau siaurinti ir lėtinti visą Pedagoginio mazgą. Man neatrodo gerai, kad norint iš Baltupių išvažiuot į vakarų pusę tiesiausias kelias yra važiuot per centrą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X