Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Taip, jeigu ta gatvė tiesiama ten, kur yra neišpildytas gatvių tinklas. Šiaurinė miesto dalis būtent tokia ir yra, su neišpilytu gatvių tinklu. Bet ji tiesiama ne tik kamščiams spręsti, bet ir siekiant sukurti naują jungtį pėstiesiems, dviratininkams ir viešajam transportui, taip pat sudaryti galimybes vystytis verslui.

    Tegul savivaldybė pirma paskelbia pirkimus, tada gal bus galima prognozuot. Kažkaip būtent pirkimai labiausiai ir stringa visur.
    Kokie yra objektyvūs kriterijai, kurie parodo, kad gatvių tinklas yra ne išpildytas?
    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.01.31, 15:18.

    Comment


      Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

      Kokie yra objektyvūs kriterijai, kuris parodo, kad gatvių tinklas ar ne išpildytas?
      Vizualus gatvių apžvelgimas turbūt yra lengviausiai suprantamas kriterijus. Ar yra aiškus arterinių gatvių tinklas, ar nėra trūkstamų dalių? Tada ar yra privežamieji keliai ir t.t. Norint objektyvumo galima būtų stebėti kokie yra srautai gatvėse, iš kur ir į kur judama.

      Comment


        Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
        Kokie yra objektyvūs kriterijai, kuris parodo, kad gatvių tinklas ar ne išpildytas?
        Jei perverstum šią temą, tai rastum išvardintus argumentus kokius 50 kartų. Jei trumpai tai:
        Nėra normalios jungties su VA nuo Pilaitės pr. iki Ukmergės g. Pilaitės pr. vėliau įsiremia į užsikimšusią Narbuto g./Konstitucijos.
        Paraleliai eina Ozo gatvė kuri baigiasi beveik akligatviu, nėra jungties su Šešuolių už Mados.
        Ateities gatvė užsikimšusi ir nėra normalaus laisvesnio susijungimo su Žirmūnais ir Ukmergės/VA kitame gale.
        Viso to rezultatas dideli tranzitiniai srautai per Pašilaičių, Justiniškių ir Viršuliškių tam neskirtas gatveles.

        Comment


          Pvz. Lazdynai - 40 tūkst, gyventojų - 3 gatvės

          Comment


            Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

            Kokie yra objektyvūs kriterijai, kurie parodo, kad gatvių tinklas yra ne išpildytas?
            Vilniuje gatviu skaicius yra kartais mazesnis nei kitose panasaus dydzio miestuose vakaru Europoje.
            flickr >>>

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Vizualus gatvių apžvelgimas turbūt yra lengviausiai suprantamas kriterijus. Ar yra aiškus arterinių gatvių tinklas, ar nėra trūkstamų dalių? Tada ar yra privežamieji keliai ir t.t. Norint objektyvumo galima būtų stebėti kokie yra srautai gatvėse, iš kur ir į kur judama.
              Na, šiaip aišku: terminas "išpildytas" griežto apibrėžimo neturi ir yra gana subjektyvus. Antra, tokie kriterijai, kad yra kaip kamščiai, kurie niekada neišnyks, leis amžinai teigti, kad to priežastis - neišplėtotas gatvių tinklas.
              Paskutinis taisė AudriusV; 2020.01.31, 16:42.

              Comment


                Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                Na, šiaip aišku: terminas "išpildytas" griežto apibrėžimo neturi ir yra gana subjektyvus. Antra, tokie argumentai, kad yra kaip kamščiai, kurie niekada neišnyks, leis amžinai teigti, kad to priežastis - neišplėtotas gatvių tinklas.
                Na, nesiginčysiu. Teoriškai tikrai galima net ir 100 metrų atkarpą pavadint neišpildytu gatvių tinklu, jeigu centre nėra jungiančios gatvės. Bet čia, ko gero, reikia vadovautis sveiku protu. Viena yra neturėti kokios nors nereikšmingos jungties, kita yra neturėti arterinės gatvės. Čia panašiai, kaip dabar diskutuoti ar aplinkkelių sistema Vilniuje yra išpildyta. Kokia tavo nuomonė šiuo klausimu?

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Na, nesiginčysiu. Teoriškai tikrai galima net ir 100 metrų atkarpą pavadint neišpildytu gatvių tinklu, jeigu centre nėra jungiančios gatvės. Bet čia, ko gero, reikia vadovautis sveiku protu. Viena yra neturėti kokios nors nereikšmingos jungties, kita yra neturėti arterinės gatvės. Čia panašiai, kaip dabar diskutuoti ar aplinkkelių sistema Vilniuje yra išpildyta. Kokia tavo nuomonė šiuo klausimu?
                  Mano nuomonė artima lietuvio, dabar dirbančio Londono transporto plananavime.

                  https://www.miestai.net/forumas/bend...42#post1779142

                  Comment


                    Nieko tame staripsnyje nėra ypatingo. Ir nepaneigia niekaip Šiaurinės gatvės būtinybės sprendžiant pusės miesto problemas bei nuimant trafiką nuo mažesnių gatvių tuo pačiu sumažinant kamščius, užterštumą, gerinant bendrai gyventojų gyvenimo kokybę labai daugeliu aspektų.

                    Comment


                      Idomi vizualizacija, su gan ilgu požeminiu tuneliu https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...us-221-1272598
                      Click image for larger version

Name:	siaurines-gatves-vizualizacija-5cab70c54ac6d.jpg
Views:	1
Size:	92,8 kB
ID:	1781351

                      Comment


                        Čia buvo man rodos Vilniaus metro sąjūdžio pasiūlymas.

                        Comment


                          Parašė tongas Rodyti pranešimą
                          Idomi vizualizacija, su gan ilgu požeminiu tuneliu https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...us-221-1272598
                          Click image for larger version

Name:	siaurines-gatves-vizualizacija-5cab70c54ac6d.jpg
Views:	1
Size:	92,8 kB
ID:	1781351
                          1960.
                          Flickr

                          Comment


                            "Vilniaus miesto savivaldybė ruošia Šiaurinės gatvės dalies, nuo Vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės gatvės, statybos projektą, o tuo metu AB „Litgrid“ būsimos Šiaurinės gatvės vietoje esančią aukštos įtampos elektros oro liniją planuoja naikinti. Elektros oro linijos bus keičiamos į kabelinę liniją, kuri bus įrengta po žeme. Bendras rekonstruojamos trasos ilgis beveik 2 km nuo Laisvės prospekto iki Gelvonų gatvės."

                            Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ektros-laidai/ .

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Dėl Ukmergės g. tako. Man atrodo, kad neskubama, nes pagal brėžinius žiūrint didelę dalį to tako "suvalgys" Šiaurinės g. projektas ir Ozo-Ukmergės-Gelvonų g. projektas. Čia gaunasi bene trečdalis visos atkarpos. Tai gali būti, kad nėra skubama kol nėra galutinai patvirtinti abiejų projektų sprendiniai (ok, Šiaurinė g. tech. projektas baigiamas rengti - tai čia jau kaip ir patvirtinta, bet tas kitas...).
                              Nu va, dabar jau tinkamoje temoje komentuoju :). Šiaurinė gatvė, pasak Remigijaus Š., turėjo būti baigta statyti 2018 metais.

                              Comment


                                Parašė tongas Rodyti pranešimą
                                Idomi vizualizacija, su gan ilgu požeminiu tuneliu https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...us-221-1272598
                                Click image for larger version  Name:	siaurines-gatves-vizualizacija-5cab70c54ac6d.jpg Views:	1 Size:	92,8 kB ID:	1781351
                                Toks jausmas tarsi skaitytum PR straipsnį apie naują greitkelį per Amerikos didmiestį 1960-aisiais. Kaip čia verslą pagerins, kaip čia lengviau su automobiliu visur nuvažiuoti...

                                Comment


                                  Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                  Toks jausmas tarsi skaitytum PR straipsnį apie naują greitkelį per Amerikos didmiestį 1960-aisiais. Kaip čia verslą pagerins, kaip čia lengviau su automobiliu visur nuvažiuoti...
                                  Greitkeliai miesto viduje, dobilo sankryžos ir plyni laukai parkingams.


                                  Paskutinis taisė Lettered; 2020.02.18, 13:00.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Nuotraukoje Wheaton Plaza, 1960. Realiai Wašingtono priemiesčio akropolis. Užmiesčio prekybcentriai ir dabar automobilizuoti.

                                    Comment

                                    Working...
                                    X