Velnio advokatas, bet įsivaizduoju 4 juostų variantą be A juostos ir su ilgais išsukimais į kairę ties šviesoforinėmis sankryžomis kompensuojant 2tros juostos užimtumą.
Trumpalaikė bėda tik stotelės ties išsukimais į dešinę, bet negi ten toks jungties poreikis be tranzito į 2G/3G. Galų gale "kišenės"...
Ilgalaikė bėda jungtis su Geležinio vilko, Kalvarijų ir Kareivių g. Tada atsivertų didelė VT reorganizacijos galimybė, kada matyt ir praverstų ta papildoma A juosta.
Sudėtinga vertinti tranzitinį miesto srautą, pabaigus abu etapus, iki to laiko gal ir Ozo g. jungtis bus. Tačiau vien I etapu tai 3+3 juostos tikrai atrodo galimai perteklinės. Manau ši atkarpa pagrinde išsprendžia vietinių gyventojų poreikius. Pavilnionių ir Mykolo lietuvio g. rekonstrukcija potencialiai nuims norinčių tranzitu važiuoti Šiaurine - ateities gatvėmis
Aš suprantu, kai projekte nebuvo šviesoforinių nusukimų į kairę ties Ukmergės g. ir Laisves pr., o tie ilgi dobilai. Be posūkio kairėn daugiau juostų pagelbėtų nepertraukiamam greitesniam eismui sąlygas sudaryti. Dabar gi greitis tarp šviesoforų turbūt 60km/h bus, sekos turbūt bus ilgos, nes pėstieji ir dviračiai visur.
Trumpalaikė bėda tik stotelės ties išsukimais į dešinę, bet negi ten toks jungties poreikis be tranzito į 2G/3G. Galų gale "kišenės"...
Ilgalaikė bėda jungtis su Geležinio vilko, Kalvarijų ir Kareivių g. Tada atsivertų didelė VT reorganizacijos galimybė, kada matyt ir praverstų ta papildoma A juosta.
Sudėtinga vertinti tranzitinį miesto srautą, pabaigus abu etapus, iki to laiko gal ir Ozo g. jungtis bus. Tačiau vien I etapu tai 3+3 juostos tikrai atrodo galimai perteklinės. Manau ši atkarpa pagrinde išsprendžia vietinių gyventojų poreikius. Pavilnionių ir Mykolo lietuvio g. rekonstrukcija potencialiai nuims norinčių tranzitu važiuoti Šiaurine - ateities gatvėmis
Aš suprantu, kai projekte nebuvo šviesoforinių nusukimų į kairę ties Ukmergės g. ir Laisves pr., o tie ilgi dobilai. Be posūkio kairėn daugiau juostų pagelbėtų nepertraukiamam greitesniam eismui sąlygas sudaryti. Dabar gi greitis tarp šviesoforų turbūt 60km/h bus, sekos turbūt bus ilgos, nes pėstieji ir dviračiai visur.
Comment