Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Iš kur tokia dezinformacija? Taigi šiais metais padarė pakeitimus kaip tik kad būtų patogiau dviratininkam ir pestiesiems. Nebeliko dobilų sankryžose su Laisvės pr ir Ukmergės g, bus reguliuojamos perėjos toje pačioje aukštumoje visom kryptim. Juostų skaičiaus nekeitė, bet juk bus VT juostos, o dvi juostos automobiliams vienai krypčiai pas mus yra daug kur, Žalgirio g. , Antakalnio g., Žirmūnų g, Ateities g ir t.t. turbūt visų vardinti nereikia?
    Padaryti minimalūs kosmetiniai pakeitimai esmės nekeičia - 6 juostų gatvė Vilniuje yra perteklinė. Ir kam bandyti išvertinėti tai į kažkokias dalbaj**iškas terminologijas kaip "dvi juostos automobiliams"? Gatvė turės 6 juostas. To tiesiog nereikia.
    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Padaryti minimalūs kosmetiniai pakeitimai esmės nekeičia - 6 juostų gatvė Vilniuje yra perteklinė. Ir kam bandyti išvertinėti tai į kažkokias dalbaj**iškas terminologijas kaip "dvi juostos automobiliams"? Gatvė turės 6 juostas. To tiesiog nereikia.
      Kodėl nereikia?

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Padaryti minimalūs kosmetiniai pakeitimai esmės nekeičia - 6 juostų gatvė Vilniuje yra perteklinė. Ir kam bandyti išvertinėti tai į kažkokias dalbaj**iškas terminologijas kaip "dvi juostos automobiliams"? Gatvė turės 6 juostas. To tiesiog nereikia.
        Na tikrai nekosmetiniai, patogumas ženkliai išauga (nebent dviračiu nevažinėjant, tuomet nežinosit). Sakyčiau juostų skaičius 6 -> 4 yra kosmetinis pakeitimas, nes vietos trūkumo nėra, o žmonėms skirtumo tas nedaro, nes bet kokia gatvė platesne už dvi juostas jau tampa plati ir nepatogi. Ir šiaip reiktų pagrįsti kodėl nereikia, nes jei vadovaujames tik jausmais, tai pagal mane čia viena tų vietų kur yra ok platesnė gatvė, nes didesnis pralaidumas padės greičiau persikelti iš vienos miesto pusės į kitą kryptimi kuri neina per centrą. Dabar pvz kažkam iš Pilaitės bus gal patogiau pavažiuoti iki Šiaurinės g. ir toliau tęsti kelionė važiuojant link Saulėtekio, nei kimšti Konstitucijos pr ir centro prieigas.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Kodėl nereikia?
          Nes tai perteklinis sprendimas.
          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

          Comment


            Parašė themanual Rodyti pranešimą

            Na tikrai nekosmetiniai, patogumas ženkliai išauga (nebent dviračiu nevažinėjant, tuomet nežinosit). Sakyčiau juostų skaičius 6 -> 4 yra kosmetinis pakeitimas, nes vietos trūkumo nėra, o žmonėms skirtumo tas nedaro, nes bet kokia gatvė platesne už dvi juostas jau tampa plati ir nepatogi. Ir šiaip reiktų pagrįsti kodėl nereikia, nes jei vadovaujames tik jausmais, tai pagal mane čia viena tų vietų kur yra ok platesnė gatvė, nes didesnis pralaidumas padės greičiau persikelti iš vienos miesto pusės į kitą kryptimi kuri neina per centrą. Dabar pvz kažkam iš Pilaitės bus gal patogiau pavažiuoti iki Šiaurinės g. ir toliau tęsti kelionė važiuojant link Saulėtekio, nei kimšti Konstitucijos pr ir centro prieigas.
            Didesnio pralaidumo ten nebus. Čia paaiškinimas, kodėl: https://en.wikipedia.org/wiki/Induced_demand

            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Didesnio pralaidumo ten nebus. Čia paaiškinimas, kodėl: https://en.wikipedia.org/wiki/Induced_demand
              Šitas galioja, kai platini labiausiai užsotintas miesto jungtis, šita kryptis tokia nėra ir nebus. Taupant asfaltą čia turbūt būtų galima daryti 2x2 be VT juostų, bet tai spėju prieštarautų darniam judumui ir pan.
              Paskutinis taisė themanual; 2019.10.18, 00:17.

              Comment


                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                Šitas galioja, kai platini labiausiai užsotintas miesto jungtis,
                Kliedesiai.

                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Nes tai perteklinis sprendimas.
                  Tai galima išvis nestatyt. Viena juosta gi irgi kišis

                  Comment


                    Apie ką čia diskusija išvis - man net nekvepia, kad tas projektas pajudės artimiausius 20 metų... :/

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Nes tai perteklinis sprendimas.
                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Kliedesiai.
                      Tamstai siūlyčiau pradėt naudot argumentus, nes dabar kliedesiais tegalima pavadinti tavo postus.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą



                        Tamstai siūlyčiau pradėt naudot argumentus, nes dabar kliedesiais tegalima pavadinti tavo postus.
                        Taigi viskas parašyta, su nuorodomis ir išaiškinimas jose. Jeigu žmonės nemoka/tingi skaityti, kažkokių kitokių argumentų jie visvien nesupras.
                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Taigi viskas parašyta, su nuorodomis ir išaiškinimas jose. Jeigu žmonės nemoka/tingi skaityti, kažkokių kitokių argumentų jie visvien nesupras.
                          Nematau pagrindimo kodėl B kategorijos gatvė, kuri bus viena iš miesto susisiekimo arterijų ir turės tiesioginę jungtį su aplinkkeliu, turėtų būti 2 privataus eismo juostų (+2 viešojo) pločio.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            privataus eismo
                            Vienok taiklus terminas - iš tikrųjų nemažai vairuotojų elgiasi tarsi jie būtų "privačiame eisme"

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Nematau pagrindimo kodėl B kategorijos gatvė, kuri bus viena iš miesto susisiekimo arterijų ir turės tiesioginę jungtį su aplinkkeliu, turėtų būti 2 privataus eismo juostų (+2 viešojo) pločio.
                              Aš nematau pagrindimo, kodėl visur galioja tie patys dėsniai , o Lietuvoje kažkodėl bus kitaip. Gal Lietuvoje grėbliai kitokie - ant jų šokinėjant galvos neskauda ? VA jau yra kamščiai. Jei bus Šiaurinė, nedaug laukiant bus tas pats.

                              Comment


                                Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                Aš nematau pagrindimo, kodėl visur galioja tie patys dėsniai , o Lietuvoje kažkodėl bus kitaip. Gal Lietuvoje grėbliai kitokie - ant jų šokinėjant galvos neskauda ? VA jau yra kamščiai. Jei bus Šiaurinė, nedaug laukiant bus tas pats.
                                Šiaurinė g. bus arčiausiai to, ką galime vadinti šiauriniu centro aplinkkeliu Vilniuje (Konstitucijos pr yra realiai jau centras, Ozo gatvė deja nepabaigta ir to vaidmens deramai neatlieka) . Dvi juostos suteiks galimybę apsilenkti, kai kamščių nebus ir bus pralaidesnė ne piko metu. Vilniuje kamščiai tik piko metu, tai net jeigu jie čia ir susidarys, kam visą likusį laiką versti tranzitinį eismą iš rytinės miesto dalies važiuojantį link Vakarinio aplinkkelio spaustis į Šimulionio ar S.Neries lygio gatvę.

                                Jau esam diskutavę dėl automobilizmo mažinimo ir kaip tai daryti - mažinant parkavimo vietų skaičių ten kur daugiausia žmonių važiuoja (į centrą) ir įrengiant VT juostas esamų juostų sąskaita ten, kur labiausiai kemšasi eismas (link centro, pvz Kalvarijų g., Antakalnio g.). O šita kryptimi, kur vietos tikrai pakankama, tiesti siauresnę gatvę tai būtų šaudymas sau į koją ir ekologiniu ir ekonominiu požiūriu. Lygtais kokia Kopenhaga ar Stoholmas nestatytų tunelių ir gatvių tam kad nukreipti eismą nuo centro, įjunkit biški common sense.

                                Apskritai iš kai kurių forumo lankytojų, kurie šiaip turi žymiai geresnį ir brandesnį supratimą apie miestą/infrastruktūrą už vidutinį vilnietį, sklinda stiprus srautas emocijų, kuris panašu kartais užgniaužia bet kokį racionalumą ir pragmatiškumą. Nesakau, kad reikia būti PC, bet kai to stengiamasi visais būdais išvengti, puolama į kitą kraštutinumą. Nebūkime karikatūromis, kur žmogus pasirenka gyvenimą civilizacijoje, bet visiškai nesistengia būti civilizuotu.
                                Paskutinis taisė themanual; 2019.10.18, 14:33.

                                Comment


                                  Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                  Aš nematau pagrindimo, kodėl visur galioja tie patys dėsniai , o Lietuvoje kažkodėl bus kitaip. Gal Lietuvoje grėbliai kitokie - ant jų šokinėjant galvos neskauda ? VA jau yra kamščiai. Jei bus Šiaurinė, nedaug laukiant bus tas pats.
                                  Hm, tai pagal jus ir VA nereikėjo tiesti? Arba tiesti dviejų juostų? Kada tie kamščiai būna VA? Valandą ryte, pusvalandį vakare? 10h per savaitę?

                                  P.S. oops, iš tų emocijų net dukart pacitavau. nepriimkit prašau labai asmeniškai. Pirmu postu norėjau kitą postą pacituoti
                                  Paskutinis taisė themanual; 2019.10.18, 14:35.

                                  Comment


                                    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                    Aš nematau pagrindimo, kodėl visur galioja tie patys dėsniai , o Lietuvoje kažkodėl bus kitaip. Gal Lietuvoje grėbliai kitokie - ant jų šokinėjant galvos neskauda ? VA jau yra kamščiai. Jei bus Šiaurinė, nedaug laukiant bus tas pats.
                                    Bet jūs siūlot ką? Vieną būsimų pagrindinių miesto arterinių gatvių daryt vos ne D kategorijos lygio? Juk šita gatvė bus skirta nemažos dalies eismo nuėmimui nuo Ozo g., Konstitucijos pr. Aišku, galima būtų galvoti apie 2+2, bet be viešojo transporto prioriteto. Kažin ar tai būtų geriau. Juk ta papildoma juosta skirta būtent VT pirmumui užtikrinti, o ne dar viena juosta visiems.

                                    Gatvė projektuojama su 3 želdynų juostomis, viena jų per vidurį:

                                    Comment


                                      Čia, kad būtų lengviau susidaryt vaizdą kokios svarbos bus Šiaurinė g.

                                      Gatvių kategorijos:

                                      Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-10-18 143230.jpg
Views:	1
Size:	300,8 kB
ID:	1755471

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Čia, kad būtų lengviau susidaryt vaizdą kokios svarbos bus Šiaurinė g.

                                        Gatvių kategorijos:
                                        Pagal šią chemą atrodo turėtų būti didesnis auto srautas net nei dabar Ozo g., vien dėl jungties su aplinkkeliu?
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Pagal šią chemą atrodo turėtų būti didesnis auto srautas net nei dabar Ozo g., vien dėl jungties su aplinkkeliu?
                                          Na... Dalis Ozo g. ir Kareivų g. yra A kategorijos, Šiaurinė bus B (B1). Kita dalis Ozo g. yra B2 (po naujo BP bus turbūt tiesiog B ).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X