Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Pilaitis
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą

    Jei jau žiūrim į ateitį, skatinti darnų judėjimą ir žmonės nenori toje vietoje gatvės, galima vizionieriškai ten pastatyti tramvajaus trasą
    O gal iš pradžių pasižiūrėti į žemėlapį ir suprasti, kad į centrą neužsukantys maršrutai laikosi tik ant ypatingų traukos centrų? Per pandemiją uždarius Akropolį, Ozą ir universitetus, 5G trumpi autobusais važiuoja. Tai kam čia tramvajus?
    Maršrutas, lygiagretus 5G, aišku reikalingas, bet abejočiau, kad jis būtų labai dažnas. Tuo labiau čia kai kurie kalba apie 7G, kai jis sustotų kiekvienoje stotelėje
    Bet tai vis tiek nebus įmanoma, kol nebus Šiaurinės iki Žirmūnų.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Kažkurioje vizijoje buvo toks variantas jog Šiaurine gatve važiuotų naujas greitasis autobusas iki stoties pro Žirmūnų, Olandų ir Drujos gatves.
    Jei jau žiūrim į ateitį, skatinti darnų judėjimą ir žmonės nenori toje vietoje gatvės, galima vizionieriškai ten pastatyti tramvajaus trasą

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Kažkurioje vizijoje buvo toks variantas jog Šiaurine gatve važiuotų naujas greitasis autobusas iki stoties pro Žirmūnų, Olandų ir Drujos gatves.

    Komentuoti:


  • JuliusVNO
    replied
    Greičiau bus galima leist kokį autobusą ar net 7G, kuris būtų paralelinis 5G (kaip paraleliniai 1G ir 2G)

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Kai Šiaurinė bus nutiesta iki Žirmūnų, galima bus leisti ja 5G, nes jis eitų per patį vidurį visų rajonų ir aprėptų daugiau jų, nei eidamas palei Buivydiškių-Siesikų stoteles.
    Neišeis. Visada važiuoju 5G, kai iš Antakalnio (kur gyvenu) važiuoju į Ozą, daug kitų žmonių taip pat - į Pramogų Areną (milžinišką persėdimo tašką), Ozą, Licėjų, Akropolį, Rygos st. (irgi persėdimo tašką).

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Na tai puikios naujienos. O kai kurie iš mūsų taip kryžium gulė už 6 juostas ir bandė įrodinėti, kad viskas čia ok ir atrodo panašiai kaip normalios gatvės normaliose miestuose
    Na taip, išsikovojot 4 juostas - viešojo transporto sąskaita, ir vietoj to pristatėt dar parkovkės šalia gatvės. Koks didelis pasiekimas. Taigi dabar bus tik dar blogiau - nei A juostų - nei automobilių sumažėjimo.

    Parašė index Rodyti pranešimą

    Tai, kad pagal kategoriją ten jokia ne kertinė gatvė.
    Na tai daug kur pas mus yra D kategorijos gatvės su B kategorijų eismu. Tai tik parodo neteisingą kategorijos parinkimą ir tiek.

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Sektos sindromas yra manymas kad gatvė gali būti reikalinga tik automobiliams. Darnaus judumo plane numatyta sumažinti kelionių automobiliais skaičių vos ne dvigubai. Tuo tarpu naujos gatvės toliau projektuojamos joms didinti. Beje, gal paaiškinsit kokiu būdu bus pablogintos sąlygos auto eismui nutiesiant naują gatvę?
    Tai planuoti gali ką nori, bet kaip tu žadi sumažinti kelionių skaičių kai realiai jos didėja, automobilių skaičius didėja ir bijai net normaliai parkavimo zonas apmokestinti? Nebent išvis uždrausti eismą pusei miesto tada ir sumažės kelionės per pusę.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    15min.lt 2017 liepos 20
    Vilniaus gatvių ateitis dalies rajonų gyventojams nieko gero nežada
    Iki 2018 metų planuojama baigti rengti Šiaurinės gatvės I etapo statybos projektą, o visiškai ji įrengta bus iki 2020-ųjų.

    Iki 2020-ųjų Vilniuje turėtų atsirasti išasfaltuota M.Lietuvio gatvė ir visiškai naujos Santaros (Santariškėse), Šiaurinės g. I etapas bei pabaigtas Pietinis Aplinkkelis. Įgyvendinus šiuos, bus sprendžiamas likusių Šiaurinės g. etapų bei susisiekimo su Pilaitės rajonu likimas, tačiau šių rezultatų laukti galima tik 2023–2025 metais.

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...-827380
    Tokiais tempais veikiant prieškario Lietuvoje turbūt nebūtų spėta padaryti beveik nieko. Nors dabar galimybės nepalyginamos.
    Jau dabar aišku, kad šie projektai nebus baigti ir 2025 m., o gal ir iš viso taps "nerealizuoti projektai".
    Paskutinis taisė Romas; 2021.03.21, 08:34. Priežastis: Pridėta 2017 m. straipsnio data

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Kai Šiaurinė bus nutiesta iki Žirmūnų, galima bus leisti ja 5G, nes jis eitų per patį vidurį visų rajonų ir aprėptų daugiau jų, nei eidamas palei Buivydiškių-Siesikų stoteles.

    Bet 1 Šiaurinės etape?..

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Tai ir pačio VT greitis sumažės, kai reiks stovėti bendruose kamščiuose su lengvaisiais automobiliais.
    Tikrai taip. Aišku, jeigu kamčių nebus, tai ir A juostų nereikia. Bet labai naivu manyti, kad kamščių nebus.

    Tad išnyks visas patrauklumas/paskata važiuoti viešuoju transportu.
    Nemanau, kad išnyks, nes ne mažesni kamščiai bus paralelioje Ozo g. Aišku, jie bus mažesni nei dabar, nes pasidalins tarp Ozo g. ir Šiaurinės g.

    Be to, kokius maršrutus planuoja leisti Šiaurine gatve? Juk kaip ir nėra maršrutų, kurius ten galima nukreipti. Aišku, kad teks kurti naujus, bet iškils problema, juk jie tikriausiai išeis labai panašūs į 7 ir 5G.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Na, nesant dedikuotos A juostos, nors VT važiuoja ir lėčiau, bet pirma juosta tampa lėtesnio eismo juosta (nes ten eismą stabdo VT). Ko dėka bendras srautas tampa mažesnis (nes mažiau patrauklu kai negali greitai lėkti), eismas saugesnis ir lėtesnis.
    Tai ir pačio VT greitis sumažės, kai reiks stovėti bendruose kamščiuose su lengvaisiais automobiliais. Tad išnyks visas patrauklumas/paskata važiuoti viešuoju transportu

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kas naikinama? Kiek ten A juostų yra dabar?
    Būtų buvusios 2, tačiau bus 0. Nereikia apsimetinėti šlangu, gi ir taip aišku kad šitoks projekto “patobulinimas” jokios naudos darniam judumui neatneš.
    Paskutinis taisė 10.000; 2021.03.20, 18:32.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Ne, manau šalia gatvės turi būti įrengti patogūs dviračių ir pėsčiųjų takai, kita infrastruktūra, tačiau tokios gatvės statymas tik su 1 juosta automobiliams yra labai neoptimalus pinigų švaistymas nenorint matyti bendrą gatvių tinklo vaozdą šioje miesto dalyje, jungčių trūkumą.
    Taigi dvi juostos bus, tik viena kartu su viešuoju transportu. Pirma juosta "boboms ir pensininkams" už autobuso, antra - su BMW prasilėkt.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Taip, ir su ja kovoja kita sekta, kurios sindromas yra manymas kad gatvė gali būti reikalinga tik automobiliams.
    Ne, manau šalia gatvės turi būti įrengti patogūs dviračių ir pėsčiųjų takai, kita infrastruktūra, tačiau tokios gatvės statymas tik su 1 juosta automobiliams yra labai neoptimalus pinigų švaistymas nenorint matyti bendrą gatvių tinklo vaozdą šioje miesto dalyje, jungčių trūkumą.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Sektos sindromas yra manymas kad gatvė gali būti reikalinga tik automobiliams.
    Taip, ir su ja kovoja kita sekta, kurios sindromas yra manymas kad gatvė gali būti reikalinga tik automobiliams.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Nežlunga, tiesiog siauresnė gatvė su mažesniu eismu aplinką mažiau gadina.
    Tai gal ir Laisvės pr bei GV, Ozo paliekame po vieną juostą užstatę betoninėmis klombomis su gėlėmis pirmoje juostoje? Juk tikrai bus gražiau. Ir eismo mažiau.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Per karantinus, ypač pirmą, labai gerai matėsi kas visų pirma generuoja eismą. Efektyviausias darnus važumas būtų darželiai/mokyklos arti namų ir visiems prafinansuot nemokamą netflixą.
    Nereikia ir karantinų. Užtekdavo vaikų kokių pavasarinių atostogų ir tą savaitę iškart koks trečdalis eismo dingdavo iš gatvių ypač ryte. Tėvai neturi kitų variantų kaip vežioti kai nėra visai jų rajone darželių ar užtenka tik pusei.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Be abejonės, eismą generuoja visų gatvių visuma, o ne tik viena gatvė. Kol nebus aiškiai įvardijama, kad norime mažiau automobilių, ir nebus atitinkamai reguliuojamas eismas, tai ir kils keblumų suprasti, kodėl neįmanoma patenkinti automobilistų ir "darnos" (tiesą sakant, turėtų būti "tvarumo") poreikių planuojant infrastruktūrą.
    Per karantinus, ypač pirmą, labai gerai matėsi kas visų pirma generuoja eismą. Efektyviausias darnus važumas būtų darželiai/mokyklos arti namų ir visiems prafinansuot nemokamą netflixą.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Mažiau juostų nereiškia, kad eismas bus mažesnis. Tai reiškia, kad vienur ar kitur susidarys butelio kakliukai. O ir tikrai A juosta, kurios ir atsisakoma, būna mega didelis eismas
    Na, nesant dedikuotos A juostos, nors VT važiuoja ir lėčiau, bet pirma juosta tampa lėtesnio eismo juosta (nes ten eismą stabdo VT). Ko dėka bendras srautas tampa mažesnis (nes mažiau patrauklu kai negali greitai lėkti), eismas saugesnis ir lėtesnis.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Mažiau juostų nereiškia, kad eismas bus mažesnis. Tai reiškia, kad vienur ar kitur susidarys butelio kakliukai. O ir tikrai A juosta, kurios ir atsisakoma, būna mega didelis eismas
    Be abejonės, eismą generuoja visų gatvių visuma, o ne tik viena gatvė. Kol nebus aiškiai įvardijama, kad norime mažiau automobilių, ir nebus atitinkamai reguliuojamas eismas, tai ir kils keblumų suprasti, kodėl neįmanoma patenkinti automobilistų ir "darnos" (tiesą sakant, turėtų būti "tvarumo") poreikių planuojant infrastruktūrą.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Nežlunga, tiesiog siauresnė gatvė su mažesniu eismu aplinką mažiau gadina.
    Mažiau juostų nereiškia, kad eismas bus mažesnis. Tai reiškia, kad vienur ar kitur susidarys butelio kakliukai. O ir tikrai A juosta, kurios ir atsisakoma, būna mega didelis eismas

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Kažkaip nesugeba atsakyti į labai paprastą klausimą: Ir be tų 7m jau visa aplinka žlunga?
    Ten ką, senamiestis kurį siūloma išgriauti?
    Nežlunga, tiesiog siauresnė gatvė su mažesniu eismu aplinką mažiau gadina.

    Komentuoti:

Working...
X