Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
    http://www.delfi.lt/video/laidos/par...57&jwsource=cl
    7:42 Pritariu V.Sinkevičiui ir urbanistui Martynui Marozui , kad šios gatvės projektas - tai greičiau didžiulis pinigų švaistymas.
    Labai teisingas pastebėjimas dėl miesto plėtros į periferijas ir kad reikia pirmiausia tvarkyti ir panaudoti neišnaudotas teritorijas mieste.

    Dėl Šiaurinės gatvės tiesimo diskusijos tai net norisi keiktis...ir dar urbanistas šneka... Aišku, jei tai žmogus turintis kažkokį interesą paremtį į savivaldybę bandantį pateikti diskusijos kolegą, tada viskas su jo tokia šneka aišku. Dabar dėl gatvės, kaip galima kalbėti tokį ''briedą'' net sunku įsivaizduoti. Keli greiti kontrargumentai:
    1. atsidaryk maps lt ir pasiskaičiuok atstumą tarp horizontalių (rytai-vakarai) miestą aptarnaujančių gatvių ryšių ir pamatysi.
    2. kadangi Ozo gatvė net nebaigta tiesti ir todėl pilnai nefunkcionuoja kaip rytai-vakarai ryšys, tai matuoti atstumą reikia net ne tarp Ateities ir Ozo gatvių, o tarp Ateities ir Narbuto gatvių. Atstumas tarp jų yra apie 4 km, tad visiem kuriem reikia susisiekimo rytai-vakarai kryptymi, miestą trūčyja važinėdami ''aukštyn-žemyn'', kad rasti alternatyvas jų ieškomam maršrutui...
    3, mieste nebaigtas tiesti gatvių tinklas, kuris buvo suplanuotas dar 70 / 80 dešimtmečiais. Dar pridėkime kokiam auto srautui buvo skaičiuojama apkrovos...
    4. ar šitie veikėjai, ypač urbanistas, yra girdėję apie kritinę gatvių apkrovimo ribą? Tai riba, kurią viršyjus eismas stoja masiškai (gridlock angliškai), nes fiziškai nebėra kur dėtis transportui. Taigi, tai gatvei nuėmus, kad ir kokius 3-5 proc nuo kritinės ribos, efektas nuvilnyja per didelę dalį miesto - atsilaisvina gatvės masiškai. Šis efektas jau buvo pastebėtas nutiesus VA - to pasekoje stipriai ima atsilaisvinti ir aplinkinės atrodytų nelabai susijusios gatvės.
    5. tarša stovint eismui ir judant ''stabdis-gazas'' rėžimu
    6. nuostoliai kylantys dėl spūsčių (prastovos)
    7. kaip kontrargumentą Šiaurinės tiesimui bando pateikti, kad anot jų matai nereikia gatvės, nes yra GV ir Ukmergės gatvės... ???????? Vyručiai, ar jūs bent žinott kokia kryptymi pagal pasaulio šalis orientuotos eina jūsų minimos gatvės ir kokia kryptymi bus orientuota Šiaurinė???

    negaliu... Sinkevičius, ar kaip ten jis, katik eliminavo save iš kandidatų į merus mano akyse. Jo tikrai nerinkčiau.

    Comment


      Parašė spekas Rodyti pranešimą

      Dėl Šiaurinės gatvės tiesimo diskusijos tai net norisi keiktis...ir dar urbanistas šneka...
      Urbanistas šneka, kaip dauguma Vakarų urbanistų: automobilių eismas mieste turi destimuliuojamas, o naudojimasis viešuoju transportu skatinamas. Dabartinis savivaldybės elgesys ,kai kuriami darnaus judumo planai ir deklaruojamas viešojo transporto naudojimosi skatinimas , bet tuo pačiu ,skiriant asmeninio transporto infrastruktūrai šimteriopai didesnes sumas, panašus į lengvą į asmenybės susidvejinimą arba kitaip šizofreniją .

      Comment


        Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

        Urbanistas šneka, kaip dauguma Vakarų urbanistų: automobilių eismas mieste turi destimuliuojamas, o naudojimasis viešuoju transportu skatinamas. Dabartinis savivaldybės elgesys ,kai kuriami darnaus judumo planai ir deklaruojamas viešojo transporto naudojimosi skatinimas , bet tuo pačiu ,skiriant asmeninio transporto infrastruktūrai šimteriopai didesnes sumas, panašus į lengvą į asmenybės susidvejinimą arba kitaip šizofreniją .
        Šiaurinė gatvė lygiai taip pat skirta ir VT ir dviračiams.

        Kita vertus, dviratis irgi asmeninis transportas...

        Comment


          Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

          Urbanistas šneka, kaip dauguma Vakarų urbanistų: automobilių eismas mieste turi destimuliuojamas, o naudojimasis viešuoju transportu skatinamas. Dabartinis savivaldybės elgesys ,kai kuriami darnaus judumo planai ir deklaruojamas viešojo transporto naudojimosi skatinimas , bet tuo pačiu ,skiriant asmeninio transporto infrastruktūrai šimteriopai didesnes sumas, panašus į lengvą į asmenybės susidvejinimą arba kitaip šizofreniją .
          O tai kokie siūlymai? Nes video tai išvis maždaug, kad nereik statyt tos gatvės. Tai palikt dykynę skersai visą miestą? Ar įrengt dar vieną mišką? O gal tiesti gatvę, bet leisti tik VT?

          Nors aš beveik sutikčiau, kad galėtų pamažinti juostų skaičių iki 2 (kurių viena būtų A). Kita vertus ši kadencija ir taip padarė nemažai dirbant su tos gatvės koncepcija. Turint omenyje, kad pirmuosiuose PP nebuvo nei medžių, nei normalių dviračių takų, pilna viadukų... tai kas pasiūlyta dabar yra net labai gerai.

          Dar kritikavo siūlymą ją apstatyti komerciniais pastatais, neva tai bus vėl Ukmergės g. Nu tai neleis to ir nebus. Čia tokie argumentai, kad juos net sunku argumentais pavadinti.

          Kita vertus labai įdomu Sinkevičiaus pozicija autonominio transporto klausimu. Kas bus, jeigu smarkiai išplis kad ir mažesni, bet individualūs autonominiai automobiliai, o jų nuomos kaina bus juokinga? Ar nebus taip, kad dabartinio stiliaus VT visai numirs?
          Paskutinis taisė Creatium; 2019.02.07, 19:41.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Šiaurinė gatvė lygiai taip pat skirta ir VT ir dviračiams.

            Kita vertus, dviratis irgi asmeninis transportas...
            Aišku, ne apie dviračius ir paspirtukus turėta mintyje. O kamščiai - tai skatinamoji priemonė naudotis VT. Gatves reikia ne tiesti , o skirti piko metu atskiras juostas VT, taip būtų paskatinimas juo naudotis. Kuo daugiau mieste naudojasi VT tuo geriau visiems eismo dalyviams, kuo daugiau automobiliais - tuo blogiau.

            Comment


              Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

              Aišku, ne apie dviračius ir paspirtukus turėta mintyje. O kamščiai - tai skatinamoji priemonė naudotis VT. Gatves reikia ne tiesti , o skirti piko metu atskiras juostas VT, taip būtų paskatinimas juo naudotis. Kuo daugiau mieste naudojasi VT tuo geriau visiems eismo dalyviams, kuo daugiau automobiliais - tuo blogiau.
              Nauja gatvė gerina ir VT populiarumą, nes atsiranda papildomos galimybės įveikti miestą. Tankesnės gatvės taip pat reiškia, kad viešŲjŲ transportŲ pasiekiamumas didėja

              Comment


                Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                Aišku, ne apie dviračius ir paspirtukus turėta mintyje. O kamščiai - tai skatinamoji priemonė naudotis VT. Gatves reikia ne tiesti , o skirti piko metu atskiras juostas VT, taip būtų paskatinimas juo naudotis. Kuo daugiau mieste naudojasi VT tuo geriau visiems eismo dalyviams, kuo daugiau automobiliais - tuo blogiau.
                O kur važiuos VT kai nėra adekvataus gatvių tinklo? Kai turi ratais kvadratais važinėt, nes gatvės tiesiai nėra - natūralu, kad su mašina greičiau nei VT.

                Dar geriau kai mieste nevažinėjama nereikalingų kilometrų, ką leidžia tankus gatvių tinklas su jungtimis visomis kryptimis. Tada ir pėsčiom ar dviračiu yra daugiau motyvacijos, nes kiekvienas kilometras pro aplinkui jaučiasi daug labiau nei su motoriniu transportu.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Nauja gatvė gerina ir VT populiarumą, nes atsiranda papildomos galimybės įveikti miestą. Tankesnės gatvės taip pat reiškia, kad viešŲjŲ transportŲ pasiekiamumas didėja
                  Pagerinant sąlygas automobiliams, visų pirma paskatinami VT transporto keleviai įsigyti ir naudotis automobilu. Sugrąžinti į VT ar pakeisti įpročius urbanistai sako - sunku, man atrodo, sprendžiant iš daug ko, misija beveik neįmanoma

                  Comment


                    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                    Pagerinant sąlygas automobiliams, visų pirma paskatinami VT transporto keleviai įsigyti ir naudotis automobilu. Sugrąžinti į VT ar pakeisti įpročius urbanistai sako - sunku, man atrodo, sprendžiant iš daug ko, misija beveik neįmanoma
                    Tai šita jau aišku. Klausimas dar kartą: kokie siūlymai konkrečiai dėl Šiaurinės g.?

                    Comment


                      Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                      Pagerinant sąlygas automobiliams, visų pirma paskatinami VT transporto keleviai įsigyti ir naudotis automobilu. Sugrąžinti į VT ar pakeisti įpročius urbanistai sako - sunku, man atrodo, sprendžiant iš daug ko, misija beveik neįmanoma
                      Kodėl? Jei ta pačia gatve važiuoja ir VT - reikiamą maršrutą turi ir taip. Jei naujos gatvės pastatymas buvo paskutinis lašas įsigyti automobilį, tai jis anksčiau ar vėliau būtų įsigytas.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        O tai kokie siūlymai? Nes video tai išvis maždaug, kad nereik statyt tos gatvės. Tai palikt dykynę skersai visą miestą? Ar įrengt dar vieną mišką? O gal tiesti gatvę, bet leisti tik VT?
                        Įrengti light rail'ą
                        Paskutinis taisė Briedis; 2019.02.07, 20:44.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Tai šita jau aišku. Klausimas dar kartą: kokie siūlymai konkrečiai dėl Šiaurinės g.?
                          Kelio netiesti, o pinigus skirti VT transporto juostoms ir dviračių takams įrengti. Gal galimos kažkurios atskiros atkarpos šio kelio, leidžiančios VT sutrumpinti maršrutus tarp kai kurių taškų. Tokiose atkarpose gali būti uždraustas kitas, ne VT ir dviračių judėjimas.

                          Comment


                            Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                            Kelio netiesti, o pinigus skirti VT transporto juostoms ir dviračių takams įrengti. Gal galimos kažkurios atskiros atkarpos šio kelio, leidžiančios VT sutrumpinti maršrutus tarp kai kurių taškų. Tokiose atkarpose gali būti uždraustas kitas, ne VT ir dviračių judėjimas.
                            Atskiros atkarpos duotų tik nedidelę dalį naudos kaip ištisinis išpildymas. O gatvės tiesimo kaštai tiesiant 1+1 tik viešo transporto gatvę su dvirtakiu ir pilnas variantas skirtųsi ne tiek daug. Didelė dalis kainos yra darbai, kurių šiaip ar taip reikia, nesvarbu kiek juostų paklot.

                            Be to, ši gatvė pagerintų ir tranzitinį eismą. Pvz atvažiavus iš Nemenčinės plento pusės ir norint važiuoti link A1 ar A2 dabar reikia daug sukinėtis po miestą. Šita gatvė gerokai supaprastintų Antakalnis/Nemenčinės plentas <-> VA. Ar miesto VT turėtų išspręsti ir tarpmiestinį susisiekimą?

                            Comment


                              Jokių naujų gatvių, ir tik autobusų juostos ir dviračių takai! Taip po 15 metų siekiant naujakurius paskatinti naudotis VT Ukmergės g. autobusų juosta pasibaigs ties Maišiagala ir ja iškilmingai važinės 3G autobusas maršrutu Maišiagala-Rudamina. Tiesa, nelabai populiarus, nes piko metu atkarpą Avižieniai-Žirnių g. labiau apsimokės įveikti pėsčiomis.
                              Paskutinis taisė Kristisz; 2019.02.07, 22:23.

                              Comment


                                Parašė digital
                                Mažiau jūs kreipkite dėmesį į tą "urbanistą", jam ir Narbuto viadukas gi buvo blogai.
                                Nelaikau savęs urbanistu, o siūlau domėtis, specialistų ir mokslininkų požiūriu, jų pateikiama visuomenei argumentacija. Jei kas įsivaizduoja, kad jų miesto tvarkymo vizijos yra šlamštas, tai tik jų problema.

                                Comment


                                  Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                  Kelio netiesti, o pinigus skirti VT transporto juostoms ir dviračių takams įrengti. Gal galimos kažkurios atskiros atkarpos šio kelio, leidžiančios VT sutrumpinti maršrutus tarp kai kurių taškų. Tokiose atkarpose gali būti uždraustas kitas, ne VT ir dviračių judėjimas.
                                  Koks dar dviračių judėjimas? Pasižiūrėk pro langą ir suskaičiuok kiek tų dviračių važiuoja dabar? Čia ne Kopenhaga ar Amsterdamas ir net ne Klaipėda. Čia Vilnius. Čia kalnai ir žiemos būna. Toks pinigų kišimas į dvirtakius yra dar blogesnis nei į asfaltą.
                                  Aš neliūdnas - aš blaivus

                                  Comment


                                    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                    Nelaikau savęs urbanistu, o siūlau domėtis, specialistų ir mokslininkų požiūriu, jų pateikiama visuomenei argumentacija. Jei kas įsivaizduoja, kad jų miesto tvarkymo vizijos yra šlamštas, tai tik jų problema.
                                    Kokiame pasaulio mieste tų specialistų ir mokslininkų projektai yra įgyvendinti?

                                    Comment


                                      Kuo toliau, tuo įdomiau. Vilniaus planas perka projektavimo darbus:
                                      Šiaurinės gatvės statybos projektas. I etapas nuo vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės g.
                                      Tai iki darbų konkurso tuomet dar toli...

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                        Kuo toliau, tuo įdomiau. Vilniaus planas perka projektavimo darbus:
                                        Šiaurinės gatvės statybos projektas. I etapas nuo vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės g.
                                        Tai iki darbų konkurso tuomet dar toli...
                                        Tai kaip tik gerai, nes galėjo būti skelbiamas eilinis naujų projektinių pasiūlymų aptarimo etapas.

                                        Comment


                                          Tiesa, kažkas čia minėjo, kad žadėjo atsižvelgti į pastabas dėl požeminės perėjos, bet čia pirkime apie tai nieko neužsiminta, o projektiniai pasiūlymai su senu variantu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X