Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    padesiu siek tiek del logikos:
    1. Gelezinio Vilko g. toje vietoje yra isvaziavimas nuo Ozo g. ivaziavimas i J. Ralio g, isvaziavimas nuo J. Ralio g., Ivaziavimas i Skulo degaline ir ivaziavimas+isvaziavimas is/i J. Kazlauko g. Tai jeigu nori turet 80 visoje toje atkarpoje reikes dar daug ka sutvarkyt
    2. Kaip ir minejau, laikina ivaziavima/isvaziavima vistiek reikes daryt i Kolektyvo g. kai kas Siaurines g.
    3. Siaurineje butu -1 sviesoforu maziau (na nebent skaiciuotum reguliuojama pesciuju pereja)
    4. Siaurine Kolektyvo g. dalyje (tarp J. Kazlausko ir Siaurines g.) taptu tranzitine gatve. turint omenyje, kad dabar vos gali prasilenkt 2 automobiliai, salia kelio vaiku darzelis ir gyvenamieji namai su ivaziavimais i garazus tiesiai is gatves. Plius visa gatve yra "Gyvenamoji teriorija" (su visais is to isplaukianciais reikalavimais ir visu gatves vystymusi)
    5. Kolektyvo-Siaurines g. sankryzoje, sukant i Kolektyvo g. gali iskart (vos tik isukus i gatvele) sukt i kaireje jos esancia atsaka, kas sudarys avarines situacijas
    6. Siaurine g. tures sioje vietoje garso slopinimo sieneles isskyrus sankryza. Kas reiskia, kad ju poveikis taps minimalus del sankryzos atvertos skyles ir dar klausimas ar atitiks reikalavimus

    Trust me, teismu bus dauuug jeigu paliks sena varianta.
    1) Įvažiavimo į degalinę nebeliks, nes toje vietoje bus nuovaža nuo Šiaurinės g. Lygiai taip pat turėtų nelikti įvažiavimo į Kazlausko g., nes ten pernelyg trumpa juosta gaunasi, o norint į ją įvažiuoti teks kirsti Šiaurinę g. ir važiuoti per viršų. Išvažiavimui iš J. Kazlausko g. tereikia nutiesti normalaus ilgio greitėjimo juostą ir problemų nėra. Šiaip išvažiavimo nuo Ozo g. sutvarkymui užtektų prailginti greitėjimo juostą, kuri yra nelogiškai trumpa. Tačiau jei įrengti naują įvažiavimą į sodus, tai nebus kur tos greitėjimo juostos prailginti.
    2) Nebūtinai. Galima ir per statybvietę padaryti laikiną pravažiavimą į tokią teritoriją, nes srautas nėra didelis.
    3) Kaip ir sakiau, sankryža nebūtina, bet išvažiavimas iš pietinės dalies turi būti į Šiaurinę, o ne GV. Nes šiaurinėje vis vien greitis bus max 60 km/h.
    4) Šiaurinėje dalyje gali nebūti Kolektyvo g. susikirtimo su Šiaurine g., nes jiems yra galimybė išvažiuoti į Kazlausko g. T.y. Šiaurinėje gatvėje galėtų būti tik T formos sankryža (arba būti išvažiavimas be sankryžos). T.y. tai niekaip nesusiję su siūlymu įrengti įvažiavimą iš GV gatvės.
    5) Tokių įvažiavimų yra n+1. Ten nebus problemos, nes ten siauros sodų gatvelės, o ne magistralės.
    6) Čia projektavimo klausimas. Tačiau jeigu įmanoma, tai vienareikšmiškai prioritetas įvažiavimui iš Šiaurinės g.

    Comment


      1. turetu nelikti ivaziavimo i J. Kazlauko. Taip turetu buti, nes sugalvojai ar yra parasyta kazkur? kiek maciau, jis buvo yra ir bus. Tavo pasiulymas ivaziavimu i ja: ivaziuot i Siaurine, vaziuot iki J. Ralio, nusileisti J. Ralio ir tada vaziuot i J. Kazlausko g (nes nu rasei, kad i siaurine Kolektyvo g. nereikia isukimo is Siaurines g.). Kiek cia tame logikos sukt kilometro rata norint nuvaziuot i tika pastatyta Wurth arba Skulo degaline?
      Isvaziavimas nuo J. Ralio g. - jeigu jo nepadare normalaus, kai dare, tai kodel tu manai, kad staiga ji ilgins? beto, ten vietos uztenka padaryt letejimo juosta nusukt i Kolektyvo g. Einu ten pora kartu per diena, gan neblogai atsimenu.
      2. ziurint ka vadini nedideliu. 2 daugiabuciai, apie 100 namu, vienas vaiku darzelis, keli verslai su pastoviu srautu. is esmes galima daryt laikina per statybviete, nezinau kaip tokiu atveju daroma dideliuose projektuose.
      3. Zinant nora neturet nereguliuojamu kairiniu posukiu - nelabai manau, kad nores palikt 3 juostu kirtima be sviesoforo. Apie srauta jau rasiau.

      5. nelabai suprantu kuo siauros sodu gatveles problema sumazino, o ne ja padidina?
      6. projektuot gali kiek nori, taciau jei lieka ~100 tarpas be akustiniu sieneliu, garsas eis i sonus.

      is esmes galim diskutuot kiek tik nori, nuo to nelabai pasikeis kazkas. surasiau savo pozicija, kuria palaikys dauguma ten gyvenanciu (aisku yra tu, kurie nori tunelio). tiesiog zymiai ilgiau viskas uzsites jei prastumines sita varianta.

      Comment


        Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
        1. turetu nelikti ivaziavimo i J. Kazlauko. Taip turetu buti, nes sugalvojai ar yra parasyta kazkur? kiek maciau, jis buvo yra ir bus. Tavo pasiulymas ivaziavimu i ja: ivaziuot i Siaurine, vaziuot iki J. Ralio, nusileisti J. Ralio ir tada vaziuot i J. Kazlausko g (nes nu rasei, kad i siaurine Kolektyvo g. nereikia isukimo is Siaurines g.). Kiek cia tame logikos sukt kilometro rata norint nuvaziuot i tika pastatyta Wurth arba Skulo degaline?
        Čia mano nuomonė žiūrint į tavo įdėtą brėžinį praeitame puslapyje. Nes pagal tą planelį, tai gaunasi, kad labai trumpoje atkarpoje praktiškai iš antros juostos reikėtų pasukti į dešinę, nes trajektorija kirstųsi su važiuojančiais nuvažiavimu nuo Šiaurinės g.
        Ne taip. Kaip ir rašiau "per viršų. T.y. važiuoji per užvažiavimą link Šiaurinės g., pakyli iki viršuje ant viaduko esančios sankryžos ir joje važiuoji tiesiai. Nusileidęs vėl žemyn pasuki į dešinę.
        Normaliai projektuojant ir įrengiant, ten J. Kazlausko g. pabaiga ties Wurth turėtų būti fiziškai atskirta nuo GV gatvės ir joje įrengtas nedidelis žiedas. T.y. nuvažiavimo nuo Šiaurinės g. ir J. Kazlausko g. susikirtime ir tik toliau per greitėjimo juostą įsilietų į GV. Kad nebūtų posūkių į dešinę kertant nuvažiavimo juostą.

        Isvaziavimas nuo J. Ralio g. - jeigu jo nepadare normalaus, kai dare, tai kodel tu manai, kad staiga ji ilgins?
        Jeigu kažkada nepadarė (nes kažkada daug ko nepadarė), tai nereiškia, kad negalima ateityje šalia statant naują sankryža, kartu sutvarkyti ir tos atkarpos. Svarbu kitais sprendimais nesukelti daugiau neištaisomų ar brangiai ištaisomų klaidų.
        Kažkada kažkas ir įrengė nereguliuojamą perėją per Žirnių g., kas yra visiška nesąmonė. Bet tą galima ir reikia ištaisyti.

        3. Zinant nora neturet nereguliuojamu kairiniu posukiu - nelabai manau, kad nores palikt 3 juostu kirtima be sviesoforo. Apie srauta jau rasiau.
        Kaip ir rašiau, kad tuomet galima padaryti be kairiųjų posūkių, išvažiavimą tik viena kryptimi - į dešinę. Būtų tas pats kas į Geležinio vilko g. Juk tikiuosi ten nesiūlai įrengti sankryžos su kairiaisiais posūkiais į "sodus".

        5. nelabai suprantu kuo siauros sodu gatveles problema sumazino, o ne ja padidina?
        Nes į tą siaurą gatvelę, kuri būtų iškart už posūkio, per dieną važiuos gal 10 automobiliu max. Tai nesukelia jokių problemų.

        6. projektuot gali kiek nori, taciau jei lieka ~100 tarpas be akustiniu sieneliu, garsas eis i sonus.
        O kodėl būtent 100 metrų tarpas? Kolektyvo g. plotis turbūt tik kokie 5 metrai. Tai pilnai pakaktų ten ~10 metrų tarpo.

        O aš surašiau poziciją, kuri palaikys kiti miestiečiai ir kuri pagrįsta saugaus eismo organizavimo principais. Vietiniai turbūt norėtų ir šviesoforo išvažiavimui tiesiai į GV, nu bet sorry - nebus.

        Comment


          darosi jau nuobodu rasyt tokius ilgus tekstus, bet one last time.

          Čia mano nuomonė žiūrint į tavo įdėtą brėžinį praeitame puslapyje. Nes pagal tą planelį, tai gaunasi, kad labai trumpoje atkarpoje praktiškai iš antros juostos reikėtų pasukti į dešinę, nes trajektorija kirstųsi su važiuojančiais nuvažiavimu nuo Šiaurinės g.Ne taip. Kaip ir rašiau "per viršų. T.y. važiuoji per užvažiavimą link Šiaurinės g., pakyli iki viršuje ant viaduko esančios sankryžos ir joje važiuoji tiesiai. Nusileidęs vėl žemyn pasuki į dešinę.Normaliai projektuojant ir įrengiant, ten J. Kazlausko g. pabaiga ties Wurth turėtų būti fiziškai atskirta nuo GV gatvės ir joje įrengtas nedidelis žiedas. T.y. nuvažiavimo nuo Šiaurinės g. ir J. Kazlausko g. susikirtime ir tik toliau per greitėjimo juostą įsilietų į GV. Kad nebūtų posūkių į dešinę kertant nuvažiavimo juostą.
          Planelis is savivaldybes ir, matyt, kitiems etapas jis tik idejinis yra. As savo ruoztu tik Kolektyvo g. sankryza pakeiciau. Tai ka siulai gal ir logiska butu, nors ir nepatogo stovet prie sviesofora, kad ivaziuot i J. Kazlausko g.

          Jeigu kažkada nepadarė (nes kažkada daug ko nepadarė), tai nereiškia, kad negalima ateityje šalia statant naują sankryža, kartu sutvarkyti ir tos atkarpos. Svarbu kitais sprendimais nesukelti daugiau neištaisomų ar brangiai ištaisomų klaidų.
          as suprantu tavo nora sutvarkyt viska is to paties biudzeto, bet tai (greitejimo juosta is Ralio g.) su Siaurines g. projektu, kad 'tuo paciu' sutvarkyt ir ja. Ten daug avariniu situaciju buna dabar, tai zymiai daugiau sansu, kad prates 60 zenkla, nei kad prailgis juosta.

          Kaip ir rašiau, kad tuomet galima padaryti be kairiųjų posūkių, išvažiavimą tik viena kryptimi - į dešinę. Būtų tas pats kas į Geležinio vilko g. Juk tikiuosi ten nesiūlai įrengti sankryžos su kairiaisiais posūkiais į "sodus".
          ten (Siaurines - Kolektyvo) yra sankryza (bent jau kelio zemyjimas) rodo, kad posukis i kaire bus galima, tai as ir sakau, kad greiciausiai jis bus reguliuojamas papildoma rodykle.

          Nes į tą siaurą gatvelę, kuri būtų iškart už posūkio, per dieną važiuos gal 10 automobiliu max. Tai nesukelia jokių problemų.
          nu ne. nenoriu cia gincytis su tavim, bet, kaip jau turbut supratai, gyvenu as ten ir siek tiek geriau matau situacija. i kai kurias gatveles vaziuioja tikrai nedaug, bet i kai kurias (del tam tikru durnu priezasciu) vaziuoja per daug.
          O kodėl būtent 100 metrų tarpas? Kolektyvo g. plotis turbūt tik kokie 5 metrai. Tai pilnai pakaktų ten ~10 metrų tarpo.
          na velgi - ne, ne 5 metrai platesne vieta. galbut ir ne 100, taciau staciais kampais ir prie pat gatves linijos neuzsibaigia sienele, uzsibaigia anksciau, del matomo ir pan. keep in mind kad kai kurie namai bus 10-15m nuo sankryzos

          O aš surašiau poziciją, kuri palaikys kiti miestiečiai ir kuri pagrįsta saugaus eismo organizavimo principais. Vietiniai turbūt norėtų ir šviesoforo išvažiavimui tiesiai į GV, nu bet sorry - nebus.
          vietiniai to nei norejo, nei nori. Vietiniai labai nenori ir sviesoforo G.V. - J. Kazlausko. Saunu, kaip visada bus kelios nuomones kaip turi but, bus teismu ir galiausiai bus sprendimas kazkoks. iki to dar palauksim 15-20m.

          griztam i pirmo etapo diskusija

          Comment


            Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
            ten (Siaurines - Kolektyvo) yra sankryza (bent jau kelio zemyjimas) rodo, kad posukis i kaire bus galima, tai as ir sakau, kad greiciausiai jis bus reguliuojamas papildoma rodykle.
            Kas pavaizduota plane tai aš puikiai matau. Maniau mes čia diskutuojame apie galimai geresnį variantą, t.y. kaip galima būtų patobulinti situaciją.

            nu ne. nenoriu cia gincytis su tavim, bet, kaip jau turbut supratai, gyvenu as ten ir siek tiek geriau matau situacija. i kai kurias gatveles vaziuioja tikrai nedaug, bet i kai kurias (del tam tikru durnu priezasciu) vaziuoja per daug.
            Tai nesiginčykim, o diskutuokim su argumentais. Va čia ( https://www.google.lt/maps/@54.69852.../data=!3m1!1e3 ) beveik analogiškas įvažiavimas, kuriuo naudojasi tikrai daugiau, nei tuo siauru keliuku soduose, bet nekyla jokių problemų ar juo labiau avarinių situacijų

            na velgi - ne, ne 5 metrai platesne vieta. galbut ir ne 100, taciau staciais kampais ir prie pat gatves linijos neuzsibaigia sienele, uzsibaigia anksciau, del matomo ir pan. keep in mind kad kai kurie namai bus 10-15m nuo sankryzos
            Aš ne veltui paminėjau projektavimą. Apskritai nematau poreikio čia trukšmo ekranams statyti, nes tiesiamas ne greitkelis, o eilinė miesto gatvė. Kaip atrodytų miestas, jei visos gatvės: pvz. Žirmūnų, Laisvės pr., Ateities g. ir kt. būtų aptvertos sienutėmis?

            vietiniai to nei norejo, nei nori. Vietiniai labai nenori ir sviesoforo G.V. - J. Kazlausko. Saunu, kaip visada bus kelios nuomones kaip turi but, bus teismu ir galiausiai bus sprendimas kazkoks. iki to dar palauksim 15-20m.

            griztam i pirmo etapo diskusija
            Aš puikiai suprantu, kad vietiniai išvis nenori šios gatvės, taip pat nori kuo greitesnio išvažiavimo į GV gatvę, kad nereikėtų važiuoti aplinkui, o "miesto greitkeliu" parlėktų tiesiai į namus. Nelabai suprantu ką tie teismai pakeis, jei bus įgyvendintos visos planavimo procedūros pagal įstatymus. Ir manau 20 m. tikrai nereikės laukti

            Comment


              Buvot gal kas nors svarstyme?

              Comment


                Aš buvau. Pirmą kartą gyvenime. Po pakartotinių el. laiškų, patenkino mano siūlymą atskirti dviračių takus nuo šaligatvių, kur tik tai įmanoma, todėl bus susiaurintos gatvės šoninės skiriamosios juostos nuo 2,5 m iki 2,3 ir gatvės centrinė skiriamoji juosta nuo 3 m iki 2,5 m (nors prašiau iki 2,4 m siaurint). Vadinasi vietoj 0,5 m minimalios saugos zonos tarp dvirtakio ir šaligatvio gausis 0,45 m. Gal suklydo sakant, gal sugalvojo ir yra įmanoma šaligatvį atitraukt po 5 cm abejose kelio pusėse. Prisegu nuotraukas su tekstu.

                Lietuvos dviratininkų bendrija siūlė dvirtakius įrengti visose sankryžose abejose kelio pusėse, projektuotojas kreipėsi į VMS su užklausa ar jie užsakys papildomus takus. El. laiške man rašė, jog tenkins mano prašymą įrengti abejose pusėse Justiniškių g. į pietus nuo Šiaurinės.
                Taip pat LDB teigė, jog dviračių takai per siauri prognozuojamiems eismo srautams, tai atmaskė buvo, kad išaugus srautams, dviračių takai taps vienkrypčiais, kad atitiktų normas. LDB pirmininkas pradėjo ironiškai kvatoti, nes gatvė per plati ir nesąmonė turėti vienkryptį eismą, juk bus daug komercijos, gyventojų, darbo vietų. Projektuotojas siūlė dviračiams apvažiuoti sankryžose, kaip automobiliams. Tarsi tai būtų tas pats...

                Pagal galiojantį Bendrąjį planą ten turėjo būti kontaktinis troleibusų tinklas, bet nebus pagal naująjį (nors teisiškai turėtų projektuoti pagal senąjį). Kontaktinio tinklo nebus.

                Elektros oro linijas sukiš po žeme, bet nuo Justiniškių g. link aplinkkelio liks kabėt ore.

                Požeminę perėją ties "Senukais" mėgins perdaryt, kad neliktų laiptų ir liftų, bent jau iš vienos pusės tikrai turėtų gautis (turbūt nuo "Iki").

                Daugiausiai pretenzijų buvo dėl pačios paskutinės sankryžos ir posūkio už į Fabijoniškių g., atsiet ten jau dabar katastrofiškai stovi eismas, todėl buvo prašoma padaryti ten akligatvį. Projektuotojai labai priešinosi, vargu ar naikins.

                Click image for larger version

Name:	49652178_2306049299628409_6532513191266615296_n.png
Views:	1
Size:	133,6 kB
ID:	1693509

                Click image for larger version

Name:	49450506_369274690504430_3169125899496849408_n.png
Views:	1
Size:	347,0 kB
ID:	1693510



                Comment


                  Straipsnyje yra video vizualizacija ir video iš drono.

                  Vilniečiams pristatytas Šiaurinės gatvės projektas
                  Metų pabaigoje jau galėsime skelbti darbų pirkimą.

                  Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ves-projektas/ .
                  Paskutinis taisė dondc; 2019.01.11, 14:50.

                  Comment


                    2006m. parengtas Šiaurinės gatvės detalusis planas,pradėtas šiaurines gatves planavimas..... 2019m. darbai neprasidės įspūdingas tempas ,artimiausia dešimtmeti matomai gatves nesulauksime '' Egipto piramides greičiau statė ''
                    Paskutinis taisė Soprano; 2019.01.11, 18:00.

                    Comment


                      Parengtas planas. Ką reikia per visus metus dar padaryti kad jau būtų galima skelbti konkursa darbams?

                      Comment


                        Parašė evvt Rodyti pranešimą
                        Parengtas planas. Ką reikia per visus metus dar padaryti kad jau būtų galima skelbti konkursa darbams?
                        Suprojektuot. Buvo anksčiau parengti projektiniai, man rodos ir tech. projektas pradėtas, po to sustabdyti darbai ir gatvė perprojektuota, dabar nauji PP pristatyti, dabar prasidės tech. projekto rengimas. Nu tai va...

                        Comment


                          Parašė evvt Rodyti pranešimą
                          Parengtas planas. Ką reikia per visus metus dar padaryti kad jau būtų galima skelbti konkursa darbams?
                          Derinti parengtą planą, o po to taisyti pagal pateiktus siūlymus, po to derinti pataisytą planą...

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Derinti parengtą planą, o po to taisyti pagal pateiktus siūlymus, po to derinti pataisytą planą...
                            Nu aš pvz esu eilinis mirtingasis ir tikrai nesuprantu kiek laiko užtrunka derint tokios apimties planus, todėl ta visa siūlymų ir derinimų su pataisymais raizgalynė turėtų mane priverst patikėt kad oi kiek čia darbo ar pan. Na bet realiai kiek laiko tam reiktų?

                            Comment


                              Parašė evvt Rodyti pranešimą

                              Nu aš pvz esu eilinis mirtingasis ir tikrai nesuprantu kiek laiko užtrunka derint tokios apimties planus, todėl ta visa siūlymų ir derinimų su pataisymais raizgalynė turėtų mane priverst patikėt kad oi kiek čia darbo ar pan. Na bet realiai kiek laiko tam reiktų?
                              Vienareikšmiško atsakymo nėra. Berods Vakarinis aplinkkelis pradėtas planuoti 1970 metais...

                              Comment


                                Parašė evvt Rodyti pranešimą

                                Nu aš pvz esu eilinis mirtingasis ir tikrai nesuprantu kiek laiko užtrunka derint tokios apimties planus, todėl ta visa siūlymų ir derinimų su pataisymais raizgalynė turėtų mane priverst patikėt kad oi kiek čia darbo ar pan. Na bet realiai kiek laiko tam reiktų?
                                Pagal mane tai visokie derinimai/projektavimai/techniniai projektai ir dokumentacijas užima ganėtinai daugiau laiko, nei realios statybos, nors kartais mums atrodo ir kitaip. Ir čia ne tik su infrastruktūra, tas puikiai matosi su pastatais kai yra skelbiami architektūriniai konkursai o po jų laimėjimo iki realių statybų dažniausiai ne vieni metai praeina, bent jau rimtesnių pastatų - taip buvo su Quadrum, taip dabar yra su K18B ar mokslo muziejumi Kaune Nemuno saloje. Tokiuose projektuose kaip aplinkelio ar Šiaurinės gatvės dar labai svarbu kaip yra su žemės reikalais - jeigu ten yra kokie garažai, kurių nelabai nori iškelti ar privati žemė, kurią nusavinti tik per teismus išeina - tai dar viską užtempti gali. Ir nereikėtų labai džiaugtis, jeigu prieš 10 ar 20 metų buvo rengtas kažkoks gatvės projektas - jį vos ne iškart į šiukšlių dėžę išmesti galima, tiesiog per tiek metų pasikeičia standartai ir netgi tas pats požiūris į gatvių planavimą. Įtariu, kad kažkada rengtame Šiaurinės gatvės projekte net dviračių takai nebuvo numatyti.





                                Šiaip matosi, kad lyginant su ankstesnėmis tokio profilio gatvėmis, buvo ištaisyta nemažai klaidų, kurių pagrindinė buvo prie gatvės įrenginėti automobilių stovėjimo aikšteles. Šiaip jau jos turėtų po žeme būti, o jeigu labai jau reikia antžeminių, tai galima įrengti kur nors kieme, o ne prie gatvės. Tai automatiškai leidžia susiaurinti gatvės perimetrą ir ją padaryti jaukesnę. Žinoma dviračių, pėsčiųjų takai viskas kaip reikia, perimetrinis gatvės užstatymas taip pat labai svarbu. Visgi kai kur matau, kad persistengta - kam reikia 5 eilių medžių, žalumai sukurta visiškai pakanka dviejų eilių medžių, tiesą sakant jeigu jos bus 5-ios, tai jau bus nebe žaluma puošiamas miestas, o tankus miškas, kuriame jokio miesto nesimatys. Aš medžių eiles palikčiau dvi, o panaikinus tas tris nereikalingas eiles medžių gatvę galima būtų dar kažkiek susiaurinti ir padaryti jaukesne.

                                Comment


                                  Medžiai duoda daug jaukumo ypač kol nėra užstatymo iš šonų. Pvz iš dvirtakio abiejų pusių labai gerai, sumažins vėjo gūsius. Taip pat veiks kaip triukšmo ir taršos slopinimas. Medžiai n kartų geriau nei plastikinės sienelės.

                                  Per vidurį medžiai irgi gerai, mažiau greitkelio jausmo. Vizualiai siauresnė gatvė pasidaro ir mažiau norisi spausti.

                                  Kokio ten miesto nesimatys? Pridengs sovietinius daugiabučius horizonte? Jei norisi spoksot į miestą - Tuskulėnų, Ukmergės, Žirmūnų gatvės laukia... Gal dar blogai, kad Vakarinį įkasė - nesimato miesto

                                  Comment


                                    Išties labai daug teigiamų dalykų: užstos sovietinius vienodus, atstumiančios išvaizdos namus; perimetrinis užstatymas; apželdinimas; dviračių takai.

                                    Comment


                                      Tankus apželdinimas yra žymiai labiau jaukumą suteikiantis dalykas, negu plika, bet siaura gatvė.

                                      Comment




                                        Jeigu tokioje gatvėje reikėtų rinktis tarp varianto ar 5 eilės medžių ar plika gatvė - tai aš greičiausiai rinkčiausi 5 eiles medžių. Bet mano supratimu yra ir vidurinis variantas ir kad tiek daug eilių medžių nereikia, nes tiesiogine to žodžio prasme bus ne miesto, o miško gatvė. Ir čia jau turbūt skonio reikalas, bet mano skoniui labiausiai imponuoja vidurinis variantas - t.y. ne plika, bet ir ne miškas o derinys tarp miesto ir žalumos.

                                        Comment


                                          Na taip, čia skonis turbūt lemiamas veiksnys. Nebent dar galima vadovautis ir maksimaliu taršos mažinimu, prie ko ekstensyvus apželdinimas prisideda. Ir nebūtinai vien tik medžiais.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X