Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jeigu anot VZ Projektą planuojama parengti iki 2019 metų pabaigos, tai dar konkursas neaišku kiek truks, tai užbaigti 2020 yra manyčiau rožinio drambliuko svajonė.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą

      Aš suprantu, kad čia kalbama apie bendrą gatvės projekto įgyvendinimą, o ne tik projektavimo darbų atlikimą. Jeigu pabaigs projektavimą ir 2019 m. pavasari paskelbs konkursą, tai iki 2020 m. pabaigos yra realu turėti pirmą etapą nutiestą. Pas mus kartais sudėtinga suprasti, nes prjektavimo darbų rezultatas (brėžiniai, žiniaraščiai, aiškinamasis raštas, techninės specifikacijos) ir pats objekto pastatymas yra vadinami vienodai - projektas. Įgyvendinti projektą, tai ne tik suprojektuoti, bet ir statinį pastatyti.
      Įgyvendinti arba realizuoti projektą - pastatyti kas suprojektuota. Atlikti projektą = suprojektuoti, t.y. paruošti brėžinius ir kt. dokumentaciją reikalingą fiziniams darbams pradėti.

      Comment


        Parašė evvt Rodyti pranešimą

        Įgyvendinti arba realizuoti projektą - pastatyti kas suprojektuota. Atlikti projektą = suprojektuoti, t.y. paruošti brėžinius ir kt. dokumentaciją reikalingą fiziniams darbams pradėti.
        Tas tai taip, tik ten parašyta "Darbus planuojame baigti 2020 m.". Tai nelabai ir aišku kuriuos darbus ar įgyvendinimo ar projekto atlikimo

        Comment


          Sodu bendrija šiaurines gatves kelyje ,ne tiek ir daug sklypu teks išpirkinėti ,visa laime kad šioje vietoje aukštos įtampos trasa













          Comment


            Parašė Soprano Rodyti pranešimą
            Sodu bendrija šiaurines gatves kelyje ,ne tiek ir daug sklypu teks išpirkinėti ,visa laime kad šioje vietoje aukštos įtampos trasa
            Sodus gal ir išeis išpirkti, tik klausimas, ar aplinkui esančių brangių namų savininkai neužprotestuos? M. Lietuvio gatvės projektą jau sustabė, tiksliau 6 namų savininkai liepė ją tiesti toliau per mišką, o čia nėra kur keisti gatvės linijos.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Sodus gal ir išeis išpirkti, tik klausimas, ar aplinkui esančių brangių namų savininkai neužprotestuos? M. Lietuvio gatvės projektą jau sustabė, tiksliau 6 namų savininkai liepė ją tiesti toliau per mišką, o čia nėra kur keisti gatvės linijos.
              Bet čia dar oj kaip toli. Dabar viskas vyks tik iki Fabijoniškių (iki Stanevičiaus g.) Šioje atkarpoje nieko nereikia išpirkti.

              Comment


                Gali kartotis 2006m. istorija. Tada vos tik išgirdus apie planus tiesti gatvę sukilo sodų gyventojai.
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Sodus gal ir išeis išpirkti, tik klausimas, ar aplinkui esančių brangių namų savininkai neužprotestuos? M. Lietuvio gatvės projektą jau sustabė, tiksliau 6 namų savininkai liepė ją tiesti toliau per mišką, o čia nėra kur keisti gatvės linijos.
                  galetu paskelbti Valstybes reiksmes projektu ir greit issipirktu. Kitas variantas, ar butu legalu pastatyti tilta virs ju sklypu? Savininkai labai apsidziaugtu.

                  Comment


                    siunciau jiems pasiuyma del sitos vietos. ji igyvendinus zymiai mazesnis push-back'as butu. Tiesa, jo nenagrines kol neprades projektuoti kito etapo (cia bus 3 etapas).
                    Savivaldybes variantas:
                    Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	22
Size:	128,2 kB
ID:	1689523

                    mano variantas (tik pamirsau idet sviesoforu reguliuojama pesciuju pereja, nes salia bus VT stotele):
                    Click image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	19
Size:	128,8 kB
ID:	1689524

                    ir sita atkarpa nera net itraukta i BP, kuriame surasyti sprendiniai iki 2030m. - tai dar oiiii kaip toli iki to

                    Comment


                      Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                      mano variantas (tik pamirsau idet sviesoforu reguliuojama pesciuju pereja, nes salia bus VT stotele):

                      ir sita atkarpa nera net itraukta i BP, kuriame surasyti sprendiniai iki 2030m. - tai dar oiiii kaip toli iki to
                      Nelabai supratau pagal siūlomą variantą kaip patekti į apatinėje dalyje esančią "sodų" teritoriją? Ten nėra daugiau jokio kito įvažiavimo tik šis vienas, todėl čia ir numatyta sankryža.

                      Comment


                        Galbūt išties galima būtų šiuo siūlomu variantu rasti geresnę išeitį - Šiaurinę gatvę nuleist žemyn, o Kolektyvo g. padaryt viaduku? Juk ir taip reljefas yra staigiai einantis žemyn link Kalvarijų g.

                        Comment


                          Klausimas, kodėl po aukštos įtampos linija sodu bendrijoje pristatyta tvorelių ir visokiu budelių ,galėtu savivaldybe jau išanksto pradėti rūpintis atlaisvinti
                          vietove .



                          Paskutinis taisė Soprano; 2018.12.17, 14:42.

                          Comment


                            Po aukštos įtampos laidais sodus leisdavo įsirengt. Ir žemę buvo galima privatizuot rodos. Tik rimtesnei statybai leidimų neduoda.

                            Comment


                              I Kolektyvo g. įvažiavimą galima įrengti ir iš Geležinio vilko gatves .


                              Comment


                                Parašė kutas Rodyti pranešimą

                                Aš įtariu, kad pabaiga Fabijoniškėse susijusi ne vien su finansavimu, bet ir numatant galimą strigimą ties Ozu bei sodais GV gatvėje. Tai pirmas etapas labai logiškas. Aišku norėtųsi, kad antrojo etapo projektavimas ir žemės paėmimas prasidėtų nelaukiant pirmo etapo darbų pabaigos.
                                Viskas tikriausiai yra kiek paprasčiau ir tiesiog dėl technologinių priežasčių. Norint nutiesti gatvę, reikia po žeme pakišti aukštos įtampos liniją ir ją reikia pakišti po žeme iki artimiausios orinės linijos atramos. Kadangi už GV gatvės artimiausia atrama yra jau už sodų, tai reikėtų per sodus pakloti elektros kabelius, o kol neišspręsti klausimai dėl sklypų tas tiesiog neįmanoma. Todėl tiesiama gatve iki ten, kur įmanoma demontuoti atramas.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Nelabai supratau pagal siūlomą variantą kaip patekti į apatinėje dalyje esančią "sodų" teritoriją? Ten nėra daugiau jokio kito įvažiavimo tik šis vienas, todėl čia ir numatyta sankryža.
                                  Ties Kolektyvo 179 siuliau ivaziavima. ten yra apleistas sklypas ir nuo jo iki G.V. kokie 10-15m max. Manau vienu ar kitu atveju tures darys kazkoki laikina ivaziavima, nes kai prades kast Siaurine nelabai ten bus pravaziuojama i Kolektyvo g.
                                  Kiek zinau bendrijos pirmininkas irgi sita ideja siule savivaldybei.

                                  Comment


                                    Parašė Soprano Rodyti pranešimą
                                    I Kolektyvo g. įvažiavimą galima įrengti ir iš Geležinio vilko gatves .

                                    Galima padaryti ir išvažiavimą į Šiaurinę nestatant šviesoforo. Tik greitėjimo/lėtėjimo su apsisukimu ties kitu mazgu. Geležiake toje vietoje ir taip nesaugu dėl Ozo išvažiavimo ir apsisukimo.

                                    Comment


                                      Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

                                      Ties Kolektyvo 179 siuliau ivaziavima. ten yra apleistas sklypas ir nuo jo iki G.V. kokie 10-15m max. Manau vienu ar kitu atveju tures darys kazkoki laikina ivaziavima, nes kai prades kast Siaurine nelabai ten bus pravaziuojama i Kolektyvo g.
                                      Kiek zinau bendrijos pirmininkas irgi sita ideja siule savivaldybei.
                                      Nematau logikos tame. Iš Šiaurinės g., kurioje ir taip bus daug šviesoforų, įvažiavimas panaikinamas, o įrengiamas į GV gatvę, kuri pagal savo kategorija turi neturėti jokių tokių įvažiavimų/išvažiavimų. Ko pasekoje ties ta vieta teks GV gatvėje riboti greitį. Vienareikšmiškai geriau, kad jis būtų į Šiaurinę g., tik gal reikėtų svarstyti ar ten reikia sankryžos ar užtektų tik įvažiavimo/išvažiavimo viena kryptimi su galimybėmis apsisukti artimiausiose sankryžose.

                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Galima padaryti ir išvažiavimą į Šiaurinę nestatant šviesoforo. Tik greitėjimo/lėtėjimo su apsisukimu ties kitu mazgu. Geležiake toje vietoje ir taip nesaugu dėl Ozo išvažiavimo ir apsisukimo.
                                      Tuo apsisukimus ir įvažiavimus reikia kaip tik naikinti, o ne pridaryti naujų. Ten trūksta gatvės nuo Akropolio iki Šiaurinės g., arba kitu būdu turėtų būti numatytas įvažiavimas į Šeškinės sodų g. ir tuomet būtų galima panaikinti apsisukimą. Lygiai kaip ir nutiesus J. Ralio g. būtų galima panaikinti tą prastą išvažiavimą nuo Ozo.
                                      Paskutinis taisė sleader; 2018.12.17, 15:19.

                                      Comment


                                        padesiu siek tiek del logikos:
                                        1. Gelezinio Vilko g. toje vietoje yra isvaziavimas nuo Ozo g. ivaziavimas i J. Ralio g, isvaziavimas nuo J. Ralio g., Ivaziavimas i Skulo degaline ir ivaziavimas+isvaziavimas is/i J. Kazlauko g. Tai jeigu nori turet 80 visoje toje atkarpoje reikes dar daug ka sutvarkyt
                                        2. Kaip ir minejau, laikina ivaziavima/isvaziavima vistiek reikes daryt i Kolektyvo g. kai kas Siaurines g.
                                        3. Siaurineje butu -1 sviesoforu maziau (na nebent skaiciuotum reguliuojama pesciuju pereja)
                                        4. Siaurine Kolektyvo g. dalyje (tarp J. Kazlausko ir Siaurines g.) taptu tranzitine gatve. turint omenyje, kad dabar vos gali prasilenkt 2 automobiliai, salia kelio vaiku darzelis ir gyvenamieji namai su ivaziavimais i garazus tiesiai is gatves. Plius visa gatve yra "Gyvenamoji teriorija" (su visais is to isplaukianciais reikalavimais ir visu gatves vystymusi)
                                        5. Kolektyvo-Siaurines g. sankryzoje, sukant i Kolektyvo g. gali iskart (vos tik isukus i gatvele) sukt i kaireje jos esancia atsaka, kas sudarys avarines situacijas
                                        6. Siaurine g. tures sioje vietoje garso slopinimo sieneles isskyrus sankryza. Kas reiskia, kad ju poveikis taps minimalus del sankryzos atvertos skyles ir dar klausimas ar atitiks reikalavimus

                                        Trust me, teismu bus dauuug jeigu paliks sena varianta.

                                        Comment


                                          Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                          padesiu siek tiek del logikos:
                                          1. Gelezinio Vilko g. toje vietoje yra isvaziavimas nuo Ozo g. ivaziavimas i J. Ralio g, isvaziavimas nuo J. Ralio g., Ivaziavimas i Skulo degaline ir ivaziavimas+isvaziavimas is/i J. Kazlauko g. Tai jeigu nori turet 80 visoje toje atkarpoje reikes dar daug ka sutvarkyt
                                          2. Kaip ir minejau, laikina ivaziavima/isvaziavima vistiek reikes daryt i Kolektyvo g. kai kas Siaurines g.
                                          3. Siaurineje butu -1 sviesoforu maziau (na nebent skaiciuotum reguliuojama pesciuju pereja)
                                          4. Siaurine Kolektyvo g. dalyje (tarp J. Kazlausko ir Siaurines g.) taptu tranzitine gatve. turint omenyje, kad dabar vos gali prasilenkt 2 automobiliai, salia kelio vaiku darzelis ir gyvenamieji namai su ivaziavimais i garazus tiesiai is gatves. Plius visa gatve yra "Gyvenamoji teriorija" (su visais is to isplaukianciais reikalavimais ir visu gatves vystymusi)
                                          5. Kolektyvo-Siaurines g. sankryzoje, sukant i Kolektyvo g. gali iskart (vos tik isukus i gatvele) sukt i kaireje jos esancia atsaka, kas sudarys avarines situacijas
                                          6. Siaurine g. tures sioje vietoje garso slopinimo sieneles isskyrus sankryza. Kas reiskia, kad ju poveikis taps minimalus del sankryzos atvertos skyles ir dar klausimas ar atitiks reikalavimus

                                          Trust me, teismu bus dauuug jeigu paliks sena varianta.
                                          1) Įvažiavimo į degalinę nebeliks, nes toje vietoje bus nuovaža nuo Šiaurinės g. Lygiai taip pat turėtų nelikti įvažiavimo į Kazlausko g., nes ten pernelyg trumpa juosta gaunasi, o norint į ją įvažiuoti teks kirsti Šiaurinę g. ir važiuoti per viršų. Išvažiavimui iš J. Kazlausko g. tereikia nutiesti normalaus ilgio greitėjimo juostą ir problemų nėra. Šiaip išvažiavimo nuo Ozo g. sutvarkymui užtektų prailginti greitėjimo juostą, kuri yra nelogiškai trumpa. Tačiau jei įrengti naują įvažiavimą į sodus, tai nebus kur tos greitėjimo juostos prailginti.
                                          2) Nebūtinai. Galima ir per statybvietę padaryti laikiną pravažiavimą į tokią teritoriją, nes srautas nėra didelis.
                                          3) Kaip ir sakiau, sankryža nebūtina, bet išvažiavimas iš pietinės dalies turi būti į Šiaurinę, o ne GV. Nes šiaurinėje vis vien greitis bus max 60 km/h.
                                          4) Šiaurinėje dalyje gali nebūti Kolektyvo g. susikirtimo su Šiaurine g., nes jiems yra galimybė išvažiuoti į Kazlausko g. T.y. Šiaurinėje gatvėje galėtų būti tik T formos sankryža (arba būti išvažiavimas be sankryžos). T.y. tai niekaip nesusiję su siūlymu įrengti įvažiavimą iš GV gatvės.
                                          5) Tokių įvažiavimų yra n+1. Ten nebus problemos, nes ten siauros sodų gatvelės, o ne magistralės.
                                          6) Čia projektavimo klausimas. Tačiau jeigu įmanoma, tai vienareikšmiškai prioritetas įvažiavimui iš Šiaurinės g.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X