Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė kutas Rodyti pranešimą
    Atsakymas, kodėl vietoje I varianto (su dviejų lygių sankryžomis) pasirinktas II variantas (su šviesaforais po estakadomis):
    Panašu, kad pasimokyta iš Ukmergės g. klaidų, ir norima, kad nauja gatvė turėtų ir aiškią urbanistinę viziją (kitas klausimas, ar ji bus įgyvendinta):
    Sakyčiau stiprybės jiems, manau bus nemažas spaudimas šiaurinės gatvės ukmergizacijos link.
    Čia aprašytas pavyzdys, kad jau net buvo priėmę dokumentą, pagal kurį parkingai negali būti priešais pastatus centrinėje dalyje, bet ups, nesigavo:
    Click image for larger version  Name:	Selection_032.png Views:	1 Size:	395,2 kB ID:	1688823

    Comment


      https://www.madeinvilnius.lt/naujien...dvi-estakados/

      Comment


        maps.lt beta versijoje atsirado projektuojama Šiaurinės trasa. Gal kam bus įdomu perbėgti galima trasos vaga - https://beta.maps.lt/?b=orto&c=28129...&s=1128.497176
        Attached Files

        Comment


          Gal kas nors žinote kur rasti šį žemėlapį?

          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	80,2 kB
ID:	1688919

          Comment


            Parašė spekas Rodyti pranešimą
            maps.lt beta versijoje atsirado projektuojama Šiaurinės trasa. Gal kam bus įdomu perbėgti galima trasos vaga - https://beta.maps.lt/?b=orto&c=28129...&s=1128.497176
            Senas maps.lt rodo dar ir sankryžų konfiguraciją. Tiesa, prieš paskutinius pakeitimus su pseudodobilais. Openmap.lt taip pat turi supaprastintą variantą.

            Comment


              Įdomu raudonai pažymėtoje zonoje, šiuo metu galima veikla; pvz namu statybos ?Regis nemažai teks išpirkti sklypu .




              Comment


                Parašė Soprano Rodyti pranešimą
                Įdomu raudonai pažymėtoje zonoje, šiuo metu galima veikla; pvz namu statybos ?Regis nemažai teks išpirkti sklypu .
                Jau buvo rašyta, kad ten eina aukštos įtampos linija, galioja statybos apribojimų zona

                Comment


                  Vilniaus savivaldybės rinkodaros ir komunikacijos specialistė Neringa Kolkaitė BNS teigė, kad galutinis gatvės statybos projektas bus parengtas iki kitų metų rugsėjo. Pasirinkus rangovą, būtų pradėti statybos darbai, o juos baigti numatoma iki 2022 metų. „Šiaurinės gatvės techninį projektą rengia „Vilniaus planas“. Projektą planuojama parengti iki 2019 metų pabaigos, tais pačiais metais planuojama skelbti ir rangovo konkursą“, – BNS sakė N. Kolkaitė. Pasak jos, pirmajam etapui tikimasi gauti apie 35 mln. Eur ES, savivaldybės ir valstybės biudžeto lėšų. Bendra viso gatvės projekto vertė – apie 90 mln. eurų. Pirmoji Šiaurinės gatvės atkarpa bus 2,8 kilometro ilgio, 6 eismo juostų, ji sujungs Justiniškes, Pašilaičius, Šeškinę ir Fabijoniškes. „Vilniaus plano“ atstovas žiniasklaidai Saulius Valeika BNS teigė, kad gatvė turėtų sumažinti eismo spūstis Ateities bei Ozo gatvėse.
                  https://www.vz.lt/transportas-logist...iuje-projektas
                  p.s. kiek suprantu geriausiu atveju 2022 baigs tik 1 etapą. Manau esminė nauda būtų, jei pastatytų iki GV, nes pabaiga Fabuose yra tokia sakyčiau be pralaidumo, kad pasiekti Baltupių, Jeruzalės rajoną ar Ozo gatvę.
                  Paskutinis taisė Arunasx; 2018.12.16, 15:19.

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    https://www.vz.lt/transportas-logist...iuje-projektas
                    p.s. kiek suprantu geriausiu atveju 2022 baigs tik 1 etapą. Manau esminė nauda būtų, jei pastatytų iki GV, nes pabaiga Fabuose yra tokia sakyčiau be pralaidumo, kad pasiekti Baltupių, Jeruzalės rajoną ar Ozo gatvę.
                    Aš įtariu, kad pabaiga Fabijoniškėse susijusi ne vien su finansavimu, bet ir numatant galimą strigimą ties Ozu bei sodais GV gatvėje. Tai pirmas etapas labai logiškas. Aišku norėtųsi, kad antrojo etapo projektavimas ir žemės paėmimas prasidėtų nelaukiant pirmo etapo darbų pabaigos.

                    Comment


                      Parašė kutas Rodyti pranešimą

                      Aš įtariu, kad pabaiga Fabijoniškėse susijusi ne vien su finansavimu, bet ir numatant galimą strigimą ties Ozu bei sodais GV gatvėje. Tai pirmas etapas labai logiškas. Aišku norėtųsi, kad antrojo etapo projektavimas ir žemės paėmimas prasidėtų nelaukiant pirmo etapo darbų pabaigos.
                      Šiaip iki geležeko tai kaip ir nėra jokių sodų ar žemių, tik netoliese ozas.
                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                      Comment


                        IMO iki GV netiesia dėl geomorfologinio draustinio: arba nenori politiškai, arba nesugalvoja kaip techniškai geriau išspręsti.

                        Comment


                          Tai ten paskutinė idėja buvo daryti tunelį, o savivaldybė ne vienoj vietoj tų tunelių pripaišė - ir per šitą draustinį ir sodus, ir Ozo g. nuo Laisvės pr. iki Šešuolių gatvės. Bet čia labiau fantazija, nei realus sprendimas, nei pinigų, nei prasmės juos statyti.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Šakės. Įtariu, kad tempia gumą, ir Šiaurinę gatvę realiai statys jau kitas meras po 2023 metų.

                            Comment


                              o ar ne šių metų pabaigai ta šiaurinė gatvė turėjo būt jau suprojektuota? ar maišau kažką

                              Comment


                                Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                o ar ne šių metų pabaigai ta šiaurinė gatvė turėjo būt jau suprojektuota? ar maišau kažką
                                Pirmadienį Vilniaus meras Remigijus Šimašius paskelbė, kad savivaldybė jau ėmėsi Šiaurinės gatvės projekto, o pirmoji jos dalis turi būti baigta per dvejus metus, iki 2020-ųjų. „Jau pradėjome rengti naujos – Šiaurinės gatvės – projektą. 6 eismo juostų, beveik 3 kilometrų ilgio gatvė tęsis nuo Vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės gatvės ir jungs Vakarinį aplinkkelį su Fabijoniškėmis. Šalia bus nutiesti nauji šaligatviai, drieksis modernūs dviračių takai, projektuojama ir požeminė perėja. Darbus planuojame baigti iki 2020 metų“, – paskelbė R.Šimašius.

                                Skaitykite daugiau: https://auto.lrytas.lt/naujienos/201...tm_medium=Copy
                                Paskutinis taisė Sula; 2018.12.17, 06:32.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Pirmadienį Vilniaus meras Remigijus Šimašius paskelbė, kad savivaldybė jau ėmėsi Šiaurinės gatvės projekto, o pirmoji jos dalis turi būti baigta per dvejus metus, iki 2020-ųjų. „Jau pradėjome rengti naujos – Šiaurinės gatvės – projektą. 6 eismo juostų, beveik 3 kilometrų ilgio gatvė tęsis nuo Vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės gatvės ir jungs Vakarinį aplinkkelį su Fabijoniškėmis. Šalia bus nutiesti nauji šaligatviai, drieksis modernūs dviračių takai, projektuojama ir požeminė perėja. Darbus planuojame baigti iki 2020 metų“, – paskelbė R.Šimašius.

                                  Skaitykite daugiau: https://auto.lrytas.lt/naujienos/201...tm_medium=Copy
                                  Tai reik manyt antrą dalį irgi kokius dvejus metus projektavimas užtruktų. O tai tokį objektą - šiaurinę gatvę projekavimui skirti 4metus čia normalus laikas? Negaliu pasigirt kad apie tokius dalykus nors bent ką suprantu, bet atrodo visvien gan ilgokai.

                                  Comment


                                    Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                    Tai reik manyt antrą dalį irgi kokius dvejus metus projektavimas užtruktų. O tai tokį objektą - šiaurinę gatvę projekavimui skirti 4metus čia normalus laikas? Negaliu pasigirt kad apie tokius dalykus nors bent ką suprantu, bet atrodo visvien gan ilgokai.
                                    Įdomiausia tai, kad per visą keturių metų Vilniaus Tarybos kadenciją du pagrindiniai infrastruktūriniai projektai - Šiaurinė gatvė bei Liepkalnio-Žirnių sankryža neišeis iš projektinės stadijos.

                                    Comment


                                      Tai reik suprast kad ši kadencija kalbant apie infrastruktūrą sugebėjo Neries krantinėj trinkeles sudėt bei laabai miestui skubiai reikalingą gatvę santariškėse nutiest? Ką dar? Beje Jei su projektais tokie tempai tai MykoloLietuvio g. projekto nepradės ir kita kadencija. Nebent tik dar sekanti.
                                      Paskutinis taisė evvt; 2018.12.17, 09:09.

                                      Comment


                                        Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                        Tai reik suprast kad ši kadencija kalbant apie infrastruktūrą sugebėjo Neries krantinėj trinkeles sudėt bei laabai miestui skubiai reikalingą gatvę santariškėse nutiest? Ką dar? Beje Jei su projektais tokie tempai tai MykoloLietuvio g. projekto nepradės ir kita kadencija. Nebent tik dar sekanti.
                                        Smulkesnių buvo gal ir nemažai, bet tai aptarimas kitai temai.
                                        O dėl strateginių projektų situacija liūdnoka, nebent bus proveržis 2020 m.Bet kai kas gąsdina krize...

                                        Comment


                                          Jeigu nori pasinaudoti ES pinigais šiems projektams, tai per kitus metus (pasako Zuoko) turi pasirašyt visas sutartis su rangovais. Tai čia visiems projektams galioja. O jeigu tikrai ketina panaudot visus 300 mln., tai sulauksime dar daug visko.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X