Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    na tai kas ten svajojo kad pozemines perejos cia tiesiog ikona ipaise, esu tikras jos taip nedaryyyysss, Creatium ? Miau?
    Na ką galiu pasakyt... šūds. Gerai, kad tik PP, reik skalambyt per visur. Būtų keista jeigu Pėsčiųjų tako rekomendacijų išvakarėse čia paliktų tokią perėją. Tiesa, ji nedetalizuota, bet pandusų vistiek nesimato.

    Džiugūs yra kiti dalykai dėl gatvės (apart jau išdiskutuotų viadukų): žymiai daugiau apželdinimo, net ir skiriamojoje juostoje (dėl to rašiau pirmą kartą rengėjams), taip pat dvipusiai dviračių takai abiejose pusėse.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Na ką galiu pasakyt... šūds. Gerai, kad tik PP, reik skalambyt per visur. Būtų keista jeigu Pėsčiųjų tako rekomendacijų išvakarėse čia paliktų tokią perėją. Tiesa, ji nedetalizuota, bet pandusų vistiek nesimato.

      Džiugūs yra kiti dalykai dėl gatvės (apart jau išdiskutuotų viadukų): žymiai daugiau apželdinimo, net ir skiriamojoje juostoje (dėl to rašiau pirmą kartą rengėjams), taip pat dvipusiai dviračių takai abiejose pusėse.
      Jei rasei rengejams, galetum pametet daugiau emailu, kuriais padaryt CC apart Poderskio del perejos?

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

        Jei rasei rengejams, galetum pametet daugiau emailu, kuriais padaryt CC apart Poderskio del perejos?
        Tai aš rašiau PP rengėjams. Jų kontaktai nurodyti savivaldybės webe: https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/

        Comment


          Sankryžoje su Justiniškių g. išstenėjo atskiras juostas nereguliuojamiems dešiniesiems posūkiams, o sankryžose su Laisvės pr. ir Ukmergės g. ne. Nejaugi nepasimoko iš situacijos su posūkiu iš Laisvės pr. į Pilaitės pr. kai ten stovi ilgiausia eilė pasukti į dešinę ir kartu su ja stovi visas VT važiuojantis tiesiai. Kažkurį rytą važiuojant troleibusu šią sankryžą įveikti prireikė 8 minučių.

          Comment


            Na, atstumas tarp naujos VT stotelės Laisvės pr. ir Vilniaus rajono poliklinikos st. tai tiesiog nerealus. 150 m? Tas pats su Sudūvių st. Justiniškių gatvėje. Kartu liks ir ties Sudūvių st. esanti perėja. Troleibusų linijos Šiaurine gatve, panašu, irgi neturėsime.
            Lietuva visiems.

            Comment


              Parašė abruo Rodyti pranešimą
              Troleibusų linijos Šiaurine gatve, panašu, irgi neturėsime.
              Tiesti naują troleibusų liniją nėra prasmės, juo labiau ne visa Šiaurinė g. pirmu etapu tiesiama. Geriau maršrutus šioje gatvėje aptarnauti pvz. hibridiniais ar perspektyvoje elektriniais autobusais.
              Man tik nelabai aišku kokia ten vizija viešojo transporto judėjimo Šiaurine g. iki sankryžos su Vakarinio aplinkkeliu, kad net ir toje atkarpoje tiesiamos viešojo transporto juostos, bei kur tas transportas turėtų judėti toliau. Kitas dalykas, kam išvis reikalinga A juosta nuo sankryžos su Justiniškių g. link Vakarinio aplinkkelio? Tikimybė, kad sankryžoje su Vakarinio aplinkkeliu susidarys spūstis ir transportas stovės minėtoje atkarpoje yra nykstamai mažai, todėl racionalumo iš atskiros juostos ten nėra, juo labiau ten dažnai VT tikrai nevažiuotų.

              Comment


                Matyt, kad planuojama ateityje nutiesti Šiaurinę gatvę iki Pilaitės, tačiau dar veikiausiai turės praeiti kokių 50 metų kol bus išspręsti visi klausimai su Vilniaus rajonu ir privačia žeme tose vietose.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                  Matyt, kad planuojama ateityje nutiesti Šiaurinę gatvę iki Pilaitės, tačiau dar veikiausiai turės praeiti kokių 50 metų kol bus išspręsti visi klausimai su Vilniaus rajonu ir privačia žeme tose vietose.
                  arba 100

                  Comment


                    Realiai mąstant darbai galėtų prasidėti nebent 2020m. vasarą (jeigu nebūtų didelių teismų dėl konkurso nugalėtojų). A juostą link Pilaitės ir man kiek keistai atrodo, bet gal jie optimistiškai vertina išspręsti problemas nutiesti gatvę į Pilaitę (nes gi yra bėdų su sklypais). O gatvės ir VT iš Pilaitės į šiuos rajonus tikrai reiktų...

                    Comment


                      Aš žinokit žiūrėjau žiūrėjau į tą perėją ir staiga prašviesėjo. Šiaurinėje pusėje nupiešti ne laiptai, o gyvatuku išvingiuoti pandusai neįgaliesiems! Taip, būtent toje pusėje, kur reikia įveikti didesnį aukščių skirtumą! Reikia nuvažiuoti pirmyn, tada atgal ir vėl pirmyn. Nesuprantu iš kur tokie sprendimai gimsta ir kodėl tik pas mus tokių priprojektuoja. Kodėl pvz. čia viskas atrodo normaliai ir nereikia kažkokių gyvatukų sukioti:
                      https://www.google.lt/maps/@56.67897...7i13312!8i6656
                      Be to mano pavyzdyje tunelis platus, net nesijaučia, kad po žeme, o čia suprojektavo siaurą vamzdį. Tarp kitko abiem atvejais kertamas atstumas po gatve identiškas apie 30m, bet vat koks pojūčio skirtumas.
                      Paskutinis taisė Ginthus; 2018.12.12, 12:39.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                        Aš žinokit žiūrėjau žiūrėjau į tą perėją ir staiga prašviesėjo. Šiaurinėje pusėje nupiešti ne laiptai, o gyvatuku išvingiuoti pandusai neįgaliesiems! Taip, būtent toje pusėje, kur reikia įveikti didesnį aukščių skirtumą! Reikia nuvažiuoti pirmyn, tada atgal ir vėl pirmyn. Nesuprantu iš kur tokie sprendimai gimsta ir kodėl tik pas mus tokių priprojektuoja.
                        Pažiūrėjės į tą planą ir irgi pamatęs tuos pandusus, pirmiausiai pagalvojau, kad ten pavaizduotas viadukas (panašus kaip pvz.: https://www.google.lt/maps/@54.67126.../data=!3m1!1e3 ), tik po to pamačiau šalia išnašą, kad tai požeminė perėja. Jeigu planuojama padaryti požeminę perėją su tokiais "lempiniais" pandusais, be keltuvų ir visokiomis pandusų bei laiptų "gyvatėlėmis", tai būtų pats didžiausias įmanomas FAIL'as. Ypač atsižvelgiant, kad dabar už lango beveik 2019 m., o ne 1989 m. Juo labiau reljefas toje vietoje leistų padaryti žymiai geresnį sprendimą.

                        Comment


                          Jei šnekama apie galimą požeminę po Ukmergės gatve tarp Iki ir Senukų, tai ten ir taip yra IKI pusėje aikštelė žymiai žemiau: https://www.google.com/maps/@54.7214...7i13312!8i6656
                          Įgilinimo ne tiek daug ir bereikėtų.

                          Comment


                            Man jau nusibodo su jais kovoti. Jei jus turite jegu, rasinekite i ju siuksliadezes tolau

                            Primenu naujausia projektuotoju sedevra:

                            Požeminė perėja Pilaitės pr. ties V. Pociūno g.
                            Click image for larger version  Name:	44754602_2203136206363840_5770072310572646400_n.jpg Views:	1 Size:	57,1 kB ID:	1688617

                            Projektiniams pasiūlymams pritarta

                            Tai ivyko dabar, tad matote maksimaliai naujoviska ir siuolaikiska, ka gali issteneti projektuotojai, sokantys pagal savivaldybes dudele. Tas pats bus ir su Ukmgerges pereja. Kiek pinigu kainuos, nezinau, bet sprendziant is to kad kur kas trumpesne LIDL pereja kainavo 600k, sitai duociau arti limono. Uz tuos pinigus galima a) ikurti etata ir pasodinti du zmones kurie 10 metu dviem pamainom rankiniu budu junginetu Pociuno g. sviesofora, b) nutiesti dviraciu takus visoje Pilaiteje ir sutvarkyt saligatvius.

                            Naujasis prekybos centras Pociuno g. bus nepasiekiamas dviratininkams, nes pagrindinis dvirtakis is kitos Pilaites pr puses. Artimiausia antzemine pereja uz 500 metru bei kirtimo 4(!) gatviu (dobilo lapai Pilaites pr/Vakarinio apl). Super saugu.
                            Liftu prieziura jau dabar kainuoja 200k i metus. Kainuos dar daugiau - viskas ok.

                            Darnaus judumo plane yra parasyta, kad tokiu pereju kurt negalima. Bet visiem nusispjaut.
                            Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.12.12, 14:01.

                            Comment


                              Kokia apskirtai logika tos požeminės perėjos Pilaitės pr.? Juk vis tiek ten yra šviesoforas. Laisvės pr. kur nesenai padaryta, tai ten bent jau nėra jokios sankryžos ir pliusas, kad gali dabar važiuoti eismas nestabdomai ir žmonėms nereikia ilgai laukti, o čia kokia kam nauda?
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Kokia apskirtai logika tos požeminės perėjos Pilaitės pr.? Juk vis tiek ten yra šviesoforas. Laisvės pr. kur nesenai padaryta, tai ten bent jau nėra jokios sankryžos ir pliusas, kad gali dabar važiuoti eismas nestabdomai ir žmonėms nereikia ilgai laukti, o čia kokia kam nauda?
                                Kad gerokai padidėjus eismo srautui į naują PC būtų eliminuotas bent vienas "stabdys" prie šviesoforo: pėsčiųjų srautai.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                  Aš žinokit žiūrėjau žiūrėjau į tą perėją ir staiga prašviesėjo. Šiaurinėje pusėje nupiešti ne laiptai, o gyvatuku išvingiuoti pandusai neįgaliesiems! Taip, būtent toje pusėje, kur reikia įveikti didesnį aukščių skirtumą! Reikia nuvažiuoti pirmyn, tada atgal ir vėl pirmyn. Nesuprantu iš kur tokie sprendimai gimsta ir kodėl tik pas mus tokių priprojektuoja. Kodėl pvz. čia viskas atrodo normaliai ir nereikia kažkokių gyvatukų sukioti:
                                  https://www.google.lt/maps/@56.67897...7i13312!8i6656
                                  Be to mano pavyzdyje tunelis platus, net nesijaučia, kad po žeme, o čia suprojektavo siaurą vamzdį. Tarp kitko abiem atvejais kertamas atstumas po gatve identiškas apie 30m, bet vat koks pojūčio skirtumas.
                                  Nusiųskite kas nors projektuotojams.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Kokia apskirtai logika tos požeminės perėjos Pilaitės pr.? Juk vis tiek ten yra šviesoforas. Laisvės pr. kur nesenai padaryta, tai ten bent jau nėra jokios sankryžos ir pliusas, kad gali dabar važiuoti eismas nestabdomai ir žmonėms nereikia ilgai laukti, o čia kokia kam nauda?
                                    Net labai reikalinga:
                                    1) dar daugiau moketi uz nuolatine nesibaigiancia liftu prieziura
                                    2) didinti automobilizacija, kad pestiesiems atmust visa nora net is Pilaites ar Karoliniskiu pasiekti didziuli PC be masinos. Tikslas? Gal didzliulis dvieju aukstu parkingas salia bus mokamas?
                                    3) trukdyti eismui statybu metu, didinti kamscius Pilaites prospekte. Paskui pasakoti kaip pozemine pereja prisidejo prie kamsciu mazinimo.
                                    4) dali pinigu perejai galima numelzt is PC statytojo
                                    5) meras gales vel perkirpti raudoja juostele ir pasipiarint naujojo objekto atidarymu
                                    6) kad pestieji nebegiotu per kelia skirs dar XX pinigu tvorelems prie sankryzos irengti
                                    7) kad pestieji nebegiotu per kelia skirs dar XX pinigu irengti tvorai per Pilaites pr. viduri
                                    8) eliminuoti is eismo ivykiu statistikos su pesciaisiais sudetinga sankryza, dabar jei pestieji begs per gatve, patys bus kalti. Jei paslis laiptuose ir nukris - tai nepateks i jokia statistika. Jei bus uzpulti 63 metru ilgio vamzdyje - i eismo statistika vel gi nepateks.

                                    paziurek kiek pliusu!

                                    Comment


                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                      3) trukdyti eismui statybu metu, didinti kamscius Pilaites prospekte. Paskui pasakoti kaip pozemine pereja prisidejo prie kamsciu mazinimo.
                                      Taigi buvo skelbiama, kad prieš leidžiant statyti prekybos centrą, jo statytojams/projektuotojams buvo iškelta užduotis išspręsti kamsčių ir susisiekimo problemą, bei įrengti gerinančias/kompensuojančias priemones. Kažkokiu mistiniu būdu jie nusprendė, kad didžiausią problemą kelia pėstieji (kurių ten dabar nėra, nebent koks vienas kitas atsitiktinis) ir jų pakišimas po žeme (gerai skamba ) išspręs problemas ir ten jokios spūstys ar pan. nebesusidarys. Jeigu neklystu, tai ir šią perėją investuotojas įrengs savo lėšomis? Ar tiesiog savo lėšomis tiesiog parengė projektą.
                                      Turbūt matėme planelių su papildomais viadukais nuo Šešuolių g. Bet tai brangus sprendimas, o vat perėja - pigiau ir "išspręs visas problemas".

                                      Comment


                                        Vilniuje prasidės Šiaurinės gatvės įrengimo darbai – numatomos ir dvi estakados https://www.delfi.lt/miestai/vilnius....d?id=79855147
                                        VGTU specialistai analizavo du Šiaurinės gatvės projektavimo variantus. Studijos metu buvo modeliuojami esami ir perspektyviniai transporto ir pėsčiųjų srautai abiem variantais. „Remiantis atlikta analize, ataskaitos rengėjai savo išvadose siūlo įgyvendinti II variantą, kuris derintų susisiekimo kokybinius parametrus su Šiaurinės gatvės užstatymu, urbanistiniu integralumu. Tuo atveju, jei transportiniai rodikliai yra svarbiausi ir pirminis gatvės tikslas aptarnauti motorizuoto transporto srautus, siūlo rinktis I variantą. Užsakovai pritarė Šiaurinės gatvės II variantui ir pateikė šio varianto projektinių pasiūlymų rengimo užduotį“, – rašoma VGTU spelialistų atliktoje analizėje.
                                        p.s. įrengimo

                                        Comment


                                          Parašė kutas Rodyti pranešimą
                                          Atsakymas, kodėl vietoje I varianto (su dviejų lygių sankryžomis) pasirinktas II variantas (su šviesaforais po estakadomis):
                                          Panašu, kad pasimokyta iš Ukmergės g. klaidų, ir norima, kad nauja gatvė turėtų ir aiškią urbanistinę viziją (kitas klausimas, ar ji bus įgyvendinta):
                                          Sakyčiau stiprybės jiems, manau bus nemažas spaudimas šiaurinės gatvės ukmergizacijos link.
                                          Čia aprašytas pavyzdys, kad jau net buvo priėmę dokumentą, pagal kurį parkingai negali būti priešais pastatus centrinėje dalyje, bet ups, nesigavo:
                                          Click image for larger version  Name:	Selection_032.png Views:	1 Size:	395,2 kB ID:	1688823

                                          Comment

                                          Working...
                                          X