Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Na ir Vilnius yra vienintelė Europos sostinė, nuo kurios iki Baltarusijos sienos yra 30 km.
    Jums maža? OK, galima iki pat Latvijos neišeinant iš miško, arba Lenkijos. Tie miškai nesibaigia sienomis. Rūdninkų gira jungiasi su Dzūkijos regioniniu parku ir toliau su Augustavo gira.
    Kita vertus aš suprantu, kad gamtą saugoti reikia net ir kokiam Ust-Ilimske, kur aplink 1000 km spinduliu ištisinė taiga. Klausimas, kaip, kokiais metodais ir mąstais.
    Paskutinis taisė Sula; 2021.04.09, 09:46.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Na ir Vilnius yra vienintelė Europos sostinė, nuo kurios iki Baltarusijos sienos yra 30 km.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Žaliausioje europos sostinėje turime nedaug gamtos kurią kažkodėl reikai saugoti sostinės viduryje.
    Čia toks dalykas santykinis. Išėjus iš Antakalnio (1 km nuo Gedimino pilies) daugiabučio galima neišeinant iš miško nueiti iki Baltarusijos.
    Vilnius apskritai bene vienintėlė sostinė Europoje apsupta didžiausių miškų Europoje.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    "unikalią vietą"
    "6 juostų"

    Aj, pala ,čia gi lietuvos rytas....

    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
    Nors teritorija šiauriau ozo ir ežerėlio yra apleista (neprižiūrima), atsižvelgiant į paskutines tendencijas, be perdangos išsisukti niekaip nepavyks. Net aš pats būdamas 100% už viso transporto infrastruktūros plėtrą suvokiu, kad gamtos daug neturime, o ją išsaugoti yra pareiga.
    Žaliausioje europos sostinėje turime nedaug gamtos kurią kažkodėl reikai saugoti sostinės viduryje.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Nemanau, kad kosmosą kainuotų panašaus stiliaus tuneliukas kaip VA prie dujininkų kvartalo. Galima paprastuoju būdu pastatyti netrukdomas ir nestabdant kokio nors eismo.
    Galima, bet Vilniaus miesto savivaldybė skaičiuoja kiekvieną centą. O šio projekto pagrindinis trūkumas yra finansavimas, ko gero, vien iš vidinių resursų.
    Poderskis išeidamas aiškiai pasakė, kad nėra pinigų net pirmam etapui..

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
    Nors teritorija šiauriau ozo ir ežerėlio yra apleista (neprižiūrima), atsižvelgiant į paskutines tendencijas, be perdangos išsisukti niekaip nepavyks. Net aš pats būdamas 100% už viso transporto infrastruktūros plėtrą suvokiu, kad gamtos daug neturime, o ją išsaugoti yra pareiga.
    Nemanau, kad kosmosą kainuotų panašaus stiliaus tuneliukas kaip VA prie dujininkų kvartalo. Galima paprastuoju būdu pastatyti netrukdomas ir nestabdant kokio nors eismo.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Nors teritorija šiauriau ozo ir ežerėlio yra apleista (neprižiūrima), atsižvelgiant į paskutines tendencijas, be perdangos išsisukti niekaip nepavyks. Net aš pats būdamas 100% už viso transporto infrastruktūros plėtrą suvokiu, kad gamtos daug neturime, o ją išsaugoti yra pareiga.

    Komentuoti:


  • Kinder_is
    replied
    Kam gamtos reikia, daug jos už SOSTINĖS - kaimuose.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Idėja juk dabar yra daryti pirmą ir trečią etapus, antrą paliekant kažkada vėliau, kai bus galimybės daryti tunelį ar kažkas tokio. Tai pirmas etapas bet kokiu atveju dar ilgai ilgai būtų tik iki Gelvonų gatvės.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Tarkim, jeigu aš noriu nuvažiuoti iš Justiniškių/Pašilaičių iki Šeškinės poliklinikos, tai dabar aš esu priverstas važiuoti Dūkštų arba Čiobiškio -> Musninkų gatvėmis. Jeigu noriu nuvažiuoti iš centro į Stanevičiaus gatvę, tai iškart už Ozo/Ukmergės sankryžos važiuočiau Šeškinės -> Paberžės -> Gelvonų gatvėmis.

    Plius dar nerealiai nusiimtų srautas Talino gatvėje ir Rygos g. dalyje tarp Talino ir Justiniškių gatvių, kas leistų jas padaryti ramaus eismo, taip pat labai pastebimai sumažėtų srautas likusioje Rygos g. dalyje ir Buivydiškių g. Dingtų tranzitinis srautas iš Medeinos ir Žemynos gatvių, kas vėlgi leistų jas padaryti ramaus eismo gatvėmis su gyvenamąja zona.

    Ir nesuprantu, kodėl čia taip akcentuojamos Ateities ir Ozo gatvės, jeigu 1-asis Šiaurinės etapas beveik nėra joms lygiagretus.
    Pirmam etapui lygtais kaip ir niekas neturi priekaištų (iš Šeškinės ozo bendruomenės). Bet tas pirmas etapas, be antrojo, būtų tik pusė gatvės, jei nebus tiesiamas antras etapas, papildomai apsikrautų Gelvonų g. su visu srautu, važiuojančiu link Žirmūnų arba link Jeruzalės. Bendruomenė suinteresuota, kad gatvė nekirstų gamtinės teritorijos. O kai Pakalnis su Šimašiumi sako, kad "gatvė nebus tiesiama per draustinius" tai jie teisūs, nes draustinis tai miškelio į šiaurę nuo Ozo gilumoje, bet fakto, kad būtų sunaikintas gamtinis karkasas, tai nepaneigia.

    Lazdynuose irgi, žinant koks kvartalas šalia aplinkkelio, tai nenuostabu kad išsireikalavo tunelį. Ozo atveju, tunelis būtų daug kartų ilgesnis ir brangesnis reikalas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Vienintelis būdas patenkinti visus būtų statyti tunelį. Bet Vilnius neturi tiek pinigų...
    Beveik neabejoju, kad atsirastų protestuojančių ir prieš tunelius.

    Mažas tunelis kaip Lazdynuose prie Ozo parko būtų neblogai, bet jei nėra pinigų net nuliniam etapui, tai nebent iki laikų, kai BVP bus kaip Šveicarijoje.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Kaip tai nukrautų vidines Šeškinės gatveles, būtų įdomu išgirsti. Apart vietinio eismo jos daugiau nieko kaip ir neaptarnauja? Nes daugiausia kalbama, kad padėtų nuimti eismą nuo Ateities arba Ozo gatvių, didesniame mastelyje
    Tarkim, jeigu aš noriu nuvažiuoti iš Justiniškių/Pašilaičių iki Šeškinės poliklinikos, tai dabar aš esu priverstas važiuoti Dūkštų arba Čiobiškio -> Musninkų gatvėmis. Jeigu noriu nuvažiuoti iš centro į Stanevičiaus gatvę, tai iškart už Ozo/Ukmergės sankryžos važiuočiau Šeškinės -> Paberžės -> Gelvonų gatvėmis.

    Plius dar nerealiai nusiimtų srautas Talino gatvėje ir Rygos g. dalyje tarp Talino ir Justiniškių gatvių, kas leistų jas padaryti ramaus eismo, taip pat labai pastebimai sumažėtų srautas likusioje Rygos g. dalyje ir Buivydiškių g. Dingtų tranzitinis srautas iš Medeinos ir Žemynos gatvių, kas vėlgi leistų jas padaryti ramaus eismo gatvėmis su gyvenamąja zona.

    Ir nesuprantu, kodėl čia taip akcentuojamos Ateities ir Ozo gatvės, jeigu 1-asis Šiaurinės etapas beveik nėra joms lygiagretus.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    mUmS sVaRbI jŪsŲ nUoMoNė!1!1! O kai bandai argumentuotai paaiškinti, kad gatvė reikalinga ir šiaip jau nukrautų tokias Šeškinės gatveles kaip Paberžės, Dūkštų ar Musninkų, tai iškart banas, nes kitaminčių jie nepriima
    Kaip tai nukrautų vidines Šeškinės gatveles, būtų įdomu išgirsti. Apart vietinio eismo jos daugiau nieko kaip ir neaptarnauja? Nes daugiausia kalbama, kad padėtų nuimti eismą nuo Ateities arba Ozo gatvių, didesniame mastelyje

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Kai jau projektuos antrą etapą, tai gal atsiras pinigų ir tuneliui. Juolab, kad tas tunelis gali būti kaip Vakariniame aplinkkelyje - t.y. iš principo tik perdanga virš kelio.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Vienintelis būdas patenkinti visus būtų statyti tunelį. Bet Vilnius neturi tiek pinigų...

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    mUmS sVaRbI jŪsŲ nUoMoNė!1!1! O kai bandai argumentuotai paaiškinti, kad gatvė reikalinga ir šiaip jau nukrautų tokias Šeškinės gatveles kaip Paberžės, Dūkštų ar Musninkų, tai iškart banas, nes kitaminčių jie nepriima

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    ten jau ir paciam parke prikabinta isterisku skelbimu:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210405_105043.jpg
Views:	728
Size:	1,70 MB
ID:	1875818

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Vilniečiai stojo ginti žalumos: nesuvokia, kodėl per unikalią vietą būtina tiesti 6 eismo juostų gatvę
    Aktyvūs vilniečiai, susibūrę į bendruomenę, ėmėsi ginti Šeškinės ozą – jiems svarbią žaliąją erdvę. Vietos gyventojams nesuvokiama, kodėl per unikalią gamtos teritoriją planuojama tiesti šešių eismo juostų beveik 3 kilometrų ilgio Šiaurinę gatvę, jungsiančią Vakarinį aplinkkelį su Kalvarijų gatve.

    Vilniečiai mano, jog esamas Šiaurinės gatvės projektas morališkai pasenęs, parengtas sovietmečiu ir nebeatitinka laikmečio poreikių. Esama žalioji zona nuo Vakarinio aplinkkelio iki Fabijoniškių g. galėtų tapti puikiu bulvaru, žaliąja jungtimi.

    Neramina bendruomenę ir skelbimų portale pasirodęs skelbimas, kuriame Šeškinės ozo ir Cedrono draustinio apylinkėse palei planuojamą Šiaurinę g. siūlomi pirkti net keletas sklypų. Didžiausią iš jų, kurio plotas 3,27 ha, siūloma įsigyti daugiau nei už 3 mln. eurų. Baiminamasi, jog nutiesus Šiaurinę g. palei ją iškils biurų pastatai ar daugiabučiai. <...>VšĮ „Šeškinės ozo bendruomenė“ kreipėsi į Vilniaus m. tarybos Antikorupcijos komisiją su prašymu pradėti tyrimą dėl galimai nusikalstamų veiksmų atlikimo atkuriant nuosavybės teisę į žemę Šeškinės oze.

    Vyriausiasis miesto architektas Mindaugas Pakalnis komentavo, jog parduodamas sklypas bendrajame plane didžiąja savo dalimi įvardytas kaip intensyviam naudojimui skirtas želdynas. Siaura sklypo juosta tarp esamos Vilniaus vandenų vandenvietės ir būsimos Šiaurinės gatvės antro etapo trasos tiek galiojančiame, tiek naujajame miesto bendrajame plane nurodyta kaip inžinerinės infrastruktūros teritorija. Esant reikalui, joje galėtų būti plečiama greta esančios vandenvietės infrastruktūra. Kitokių teritorijos plėtojimo galimybių nėra.

    M. Pakalnis pabrėžė, jog miestas neplanuoja jokio sprendimo, kuris naikintų draustinį. Šis Šiaurinės gatvės etapas bus įgyvendinamas, kai bus rastas tvarus teritorijos rekreacinio potencialo neardantis sprendinys. Kadangi antrame etape gatvės trasa kerta rekreacines teritorijas, čia užstatymo nėra numatyta, rengiamuose gatvės antro etapo projektiniuose pasiūlymuose numatoma gatvės įrengimo tunelyje galimybė. „Ozo draustinio niekas naikinti neplanuoja, net tokios galimybės nesvarsto, gatvės antro etapo trasa numatyta už draustinio ribų“, – aiškino vyr. architektas.
    Paskutinis taisė bato_usai; 2021.04.07, 21:32.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Kadangi pasirode vienas idomus sklypas pardavime, pagalvojau, kad gal verta trumpai apzvelgt kokie sklypai yra pardavime aplink Siaurine gatve (bent jau viesai). Nuorodu nededu, visi skelbimai yra ntzemelapis.lt

    I Etapas:
    Pardavime yra 4 sklypai ar ju dalys.
    1 SKLYPO DALIS: 1.3536ha iš 1.8630 ha ploto.
    2 SKLYPO DALIS: 0.9556 ha iš 1.5056 ha ploto.
    3 SKLYPO DALIS: 0.0745 ha iš 2.0030 ha ploto.
    4 SKLYPAS: 0,1531 ha
    Click image for larger version  Name:	vilnius-pasilaiciai-justiniskiu-g.jpg Views:	0 Size:	141.2 KB ID:	1871840

    II etapas:
    Pardavime yra 3 sklypai:
    1. 0.5090 ha
    2. 0.9840 ha
    3. 3.2780 ha;
    Click image for larger version  Name:	vilnius-seskine-gelvonu-g-komercines.jpg Views:	0 Size:	126.7 KB ID:	1871841

    III etapas:
    1. 0.18 ha
    2. 0.72 ha
    ir dar bus autobusu parkas kazkaip parduodamas
    Click image for larger version  Name:	vilnius-baltupiai-jono-kazlausko-g.jpg Views:	0 Size:	207.4 KB ID:	1871839
    Paskutinis taisė mr_miegas; 2021.03.23, 12:51.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    O gal iš pradžių pasižiūrėti į žemėlapį ir suprasti, kad į centrą neužsukantys maršrutai laikosi tik ant ypatingų traukos centrų? Per pandemiją uždarius Akropolį, Ozą ir universitetus, 5G trumpi autobusais važiuoja. Tai kam čia tramvajus?
    Maršrutas, lygiagretus 5G, aišku reikalingas, bet abejočiau, kad jis būtų labai dažnas. Tuo labiau čia kai kurie kalba apie 7G, kai jis sustotų kiekvienoje stotelėje
    Bet tai vis tiek nebus įmanoma, kol nebus Šiaurinės iki Žirmūnų.
    Tai nebūtinai kaip pirmąją trasą, bet šiek tiek paplėtojus kitas tramvajaus trasas. Arba kažkur ties Kalvarijom kad nusuktų link centro

    Komentuoti:

Working...
X