Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Estakadą+šviesoforas jau turim laisvės-narbuto-pilaitės pr. sankryžoje. Didžiulis nesusipratimas.

    Comment


      Parašė Cilis Rodyti pranešimą
      Estakadą+šviesoforas jau turim laisvės-narbuto-pilaitės pr. sankryžoje. Didžiulis nesusipratimas.
      Argumentų bus? Ten vienintele problema yra sankryža su Justiniškių g., kuri neleidžia išnaudoti 50 proc. estakados privalumų, nes iškart už estakados vis vien reikia sustoti.
      Aišku žiūrint iš dabartinės perspektyvos, ši sankryža turėtų būti orientuota kita kryptimi ir estakada/tunelis geriau būtų Pilaitės pr. - Narbuto g. kryptimi, nes atsiradus Vakariniam aplinkkeliui ji Laisvės pr. nebe tokia aktuali. Bet tai ne pačio sankryžos tipo problema, o planavimo.
      Paskutinis taisė sleader; 2018.12.07, 10:49.

      Comment


        Puikūs pakeitimai, visas projektas tampa gerokai labiau patrauklesnis pėstiesiems ir dviratininkams. O Justiniškių g. atsiranda papildomi nusukimai, kas irgi neblogai.

        Blogiausias dalykas yra terminai. Jau skelbta, kad techninis projektas bus parengtas per 2019 metus, tai čia visiškas kosmosas, kad tiek laiko užtruko viskas. Kita vertus turbūt geriau palaukti pataisyto varianto, negu turėti krūvą naujų neveikiančių ir nepatogių dobilų.

        Kas dėl perėjos. Net neabejoju, kad ją suprojektuos ir įrengs normalią, modernią, o ne tokią kokia pažymėta. Požiūris į pėsčiuosius gerokai pasikeitęs per šią kadenciją, nepaisant atskirų atvejų.
        Paskutinis taisė Creatium; 2018.12.07, 11:19.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Blogiausias dalykas yra terminai. Jau skelbta, kad techninis projektas bus parengtas per 2019 metus, tai čia visiškas kosmosas, kad tiek laiko užtruko viskas.
          Kokie tie terminai?
          Per 2019 techninis projektas
          kas toliau? per kiek laiko reiktų pastumti pirminias datas?

          Klausiu, nes aktualu.

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

            jau rasiau cia apie sita pereja, ji yra visiskai absurdiska. Net laiptai padaryti bendro nuolydzio kryptimi, kad butu kuo ilgiau leistis. Kur siusti pasiulymus ir komentarus?
            Buvau bandęs siųsti prieštaravimus dėl perėjos ties VSD, tai atsakė, kad koks užsakymas iš savivaldybės – toks ir sprendimas. Jei siųsti, tai, manau, reiktų iškart Poderskiui, juolab jis buvo pėsčiųjų entuziastas anksčiau įkūręs pėsčiųjų grupę FB. Galima paimt šią foto iš Laisvės pr. šalia "Litexpo", kaip pavyzdį, kad net Vilniuje jau seniai egzistuoja humaniškos požeminės perėjos: https://www.miestai.net/forumas/file...8&d=1536686211

            Prie to pačio, dar siunčiantiems pridedu nuotraukas, kad lengviau įtikint. Pagal sklypus, ten iš abiejų pusių valstybės žemė, o ties "Iki" jau net dabar stipriai įgilinta erdvė:

            Click image for larger version

Name:	Sklypai_Ukmerges_g..jpg
Views:	21
Size:	190,0 kB
ID:	1687516

            Click image for larger version

Name:	Street_view_Ukmerges_g..jpg
Views:	25
Size:	192,3 kB
ID:	1687517
            Paskutinis taisė dondc; 2018.12.07, 11:50.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Kas dėl perėjos. Net neabejoju, kad ją suprojektuos ir įrengs normalią, modernią, o ne tokią kokia pažymėta. Požiūris į pėsčiuosius gerokai pasikeitęs per šią kadenciją, nepaisant atskirų atvejų.
              Koks pasikeites? Kodel taip manai? Kodel tik dabar suprojektuota pereja per Pilaites prospekta ties Pociuno g. yra su laiptais ir liftais o sita projektuos be? Nebuvo nei vieno precedento kad padarytu kitaip.

              https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/

              primenu, kaip atrodo PASKUTINE suprojektuota pozemine pereja SIA KADENCIJA. Jei pilaites ar lidl perejas dar galima buvo nurasyti i tai kad daro ten kur sovietai projektavo, tai sita juk tikrai naujoje vietoje.



              Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.12.07, 12:01.

              Comment


                Jei būtų atskira juosta pasukti į dešinę per raudoną (pvz kaip Kareivių -> Verkių) - būtų idealu. Ir kompaktiška, ir pralaidumas +/- tas pats. Bet kaip suprantu iš schemos to nenumatyta?

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Argumentai? Ar tiesiog gaidys, nes man nepatinka, o aš esu žinovas?
                  Nes be 2040 metų nebaigs šiaurinės g.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Sprendimai su estakadomis žymiai geresni už "dobilo lapus", kurie miesto sąlygomis yra niekam tikusios ir nepatogios sankryžos. Estakados bent jau pagrindinio srauto (Ukmergės g. ir Laisvės pr.) kryptimis užtikrins sklandų judėjimą. Kaip mieste "efektyviai" veikia dobilo lapo sankryžos visi važiuojantys ozo g. nuo Ozo PC link Šeškinės gali matyti, kai vis vien eismas Ozo g. ant viaduko virš GV beveik sustoja dėl krūvos besirikiuojančių tokioje trumpoje persirikiavimo juostoje. Pagaliau gal išaugsime iš isivaizdavimo, kad vienintelis sprendimas - dobilo lapo tipo sankryža, kuri realiai yra totalus š mieste.
                    Šiuo atveju estakados palengvina dalią pėstiesiems ir dviratininkams (bei, aišku, automobilininkams), bet apsunkina padėtį VT. Dėl to man jos ir nepatinka - atrodo, kad buvo pasukta paprasčiausiu keliu vengiant bent kažkiek pagalvoti apie tai, kad VT vaidmuo turėtų būti didinamas, o automobilių mažinamas. Dabar VT turės stoti prie šviesoforo tiek Laisvės pr., tiek Ukmergės g., o automobiliai - ne. Ir dar gausim papildomą stotelę Laisvės pr. tarp Čiobiškio ir Vilniaus rajono poliklinikos. Sėkmės populiarinant VT su tokiais projektais.

                    Gal galima kažką geresnio sugalvoti? Turbo žiedus? Deimantinę sankryžą? Būtų tas pats ar net pigiau.

                    Narbuto/Laisvės/Pilaitės pr. sankryžos net minėti neverta, ten net šviesoforų nesugeba normaliai sureguliuoti – savaitgaliais lygioj vietoj kamščiai darosi, o pėstiesiems žalios tenka laukti nenormaliai ilgai, ir daugelis nelaukia.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      reiktų iškart Poderskiui
                      kur? koks email?

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                        primenu, kaip atrodo PASKUTINE suprojektuota pozemine pereja SIA KADENCIJA. Jei pilaites ar lidl perejas dar galima buvo nurasyti i tai kad daro ten kur sovietai projektavo, tai sita juk tikrai naujoje vietoje.
                        Tai čia akivaizdus variantas: "Kam projektuoti, jei galiu neprojektuoti". Tarsi būtų koks tarybinių laikų katalogas ir paimta tipinė perėja Nr. x ir įdėta į projektą.

                        Parašė abruo Rodyti pranešimą

                        Šiuo atveju estakados palengvina dalią pėstiesiems ir dviratininkams (bei, aišku, automobilininkams), bet apsunkina padėtį VT. Dėl to man jos ir nepatinka - atrodo, kad buvo pasukta paprasčiausiu keliu vengiant bent kažkiek pagalvoti apie tai, kad VT vaidmuo turėtų būti didinamas, o automobilių mažinamas. Dabar VT turės stoti prie šviesoforo tiek Laisvės pr., tiek Ukmergės g., o automobiliai - ne.
                        Čia gal labiau ne sankryžos tipo problema, o VT planavimo. Man šita vieta irgi užkliuvo. Kodėl būtinai VT turi važiuoti per tą reguliuojamą sankryžą ir sustoti ten įrengtoje stotelėje? Tarsi norintys persėsti negalėtų paeiti 250-300 metrų ir persėsti stotelėje, kuri būtų už/prieš estakadą, kad transportas važiuotų kaip įmanoma greičiau ir sklandžiau. Vis vien daugiausiai keleivių lips ne prie sankryžos su Šiaurine g., o prie prekybos centrų. Svaigstame apie metro, bet tuo pačiu negalime padaryti tokių persėdimų, kur iš vis neaišku ar net tų persėdančių bus daug. Kai tuo tarpu metro norint persėsti kartais tenka nueiti 500 metrų ir daugiau visokiais tuneliais. Kažkaip atrodo, kad persėsti žmogus pasirinks todėl, kad stotelė kuo arčiau, o ne todėl, kad transportas važiuoja kaip įmanoma greičiau ir dažniau...

                        Comment


                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                          Koks pasikeites? Kodel taip manai? Kodel tik dabar suprojektuota pereja per Pilaites prospekta ties Pociuno g. yra su laiptais ir liftais o sita projektuos be? Nebuvo nei vieno precedento kad padarytu kitaip.

                          https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/

                          primenu, kaip atrodo PASKUTINE suprojektuota pozemine pereja SIA KADENCIJA. Jei pilaites ar lidl perejas dar galima buvo nurasyti i tai kad daro ten kur sovietai projektavo, tai sita juk tikrai naujoje vietoje.

                          <vaizdas>
                          Lyg ir aiškiai pasakiau, kad neskaitant kelių atvejų. Bet jei skaityt sunku, tai gal komentuot nereikėtų?

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą

                            Tai čia akivaizdus variantas: "Kam projektuoti, jei galiu neprojektuoti". Tarsi būtų koks tarybinių laikų katalogas ir paimta tipinė perėja Nr. x ir įdėta į projektą.



                            Čia gal labiau ne sankryžos tipo problema, o VT planavimo. Man šita vieta irgi užkliuvo. Kodėl būtinai VT turi važiuoti per tą reguliuojamą sankryžą ir sustoti ten įrengtoje stotelėje? Tarsi norintys persėsti negalėtų paeiti 250-300 metrų ir persėsti stotelėje, kuri būtų už/prieš estakadą, kad transportas važiuotų kaip įmanoma greičiau ir sklandžiau. Vis vien daugiausiai keleivių lips ne prie sankryžos su Šiaurine g., o prie prekybos centrų. Svaigstame apie metro, bet tuo pačiu negalime padaryti tokių persėdimų, kur iš vis neaišku ar net tų persėdančių bus daug. Kai tuo tarpu metro norint persėsti kartais tenka nueiti 500 metrų ir daugiau visokiais tuneliais. Kažkaip atrodo, kad persėsti žmogus pasirinks todėl, kad stotelė kuo arčiau, o ne todėl, kad transportas važiuoja kaip įmanoma greičiau ir dažniau...
                            Bet taip nedarys, estakada tik po dvi juostas, vienos tikrai neatiduos VT. O be A juostos nėra prasmės ten leisti VT, nes piko metu jis tiesiog stovės ten kartu su automobiliais

                            Comment


                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                              kur? koks email?
                              Pareigos: Administracijos direktorius
                              El. paštas: povilas.poderskis@vilnius.lt
                              Tel.: 211 2616
                              Kabinetas: 1706

                              Comment


                                Parašė tomtom Rodyti pranešimą

                                Bet taip nedarys, estakada tik po dvi juostas, vienos tikrai neatiduos VT. O be A juostos nėra prasmės ten leisti VT, nes piko metu jis tiesiog stovės ten kartu su automobiliais
                                Ta estaka kol kas yra tik brėžiniuose (planuose), todėl projektuojant ir esant poreikiui ją galima padaryti 3+3 ar net 5+5. Kol planavimo stadija, tai galima viską koreguoti pigiai, vėliau nebus variantų kaip koreguoti arba tai bus labai labai brangu (tiesiog neįperkama).
                                Kitas dalykas, ta estakada tam ir skirta, kad ja transportas važiuotų nesustodamas, todėl nesustodamas ir ne sau dedikuota juostą galėtų pravažiuoti ir VT. Jeigu priimame sąlygą, kad "transportas ant jos vis tiek stovės", tai kurių galų ten skirtingų lygių sankryža? Ir kodėl visi, įskaitant ir patį, taip nori ten viadukų/estakadų. Jeigu transportas vis vien negali netrukdomai pravažiuoti, tai gerokai racionaliau ir pigiau yra įrengti tiesiog reguliuojamą keturšalę sankryžą, nes tokiu atveju ji pralaidumui nedaro įtakos.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                  Ta estaka kol kas yra tik brėžiniuose (planuose), todėl projektuojant ir esant poreikiui ją galima padaryti 3+3 ar net 5+5. Kol planavimo stadija, tai galima viską koreguoti pigiai, vėliau nebus variantų kaip koreguoti arba tai bus labai labai brangu (tiesiog neįperkama).
                                  Kitas dalykas, ta estakada tam ir skirta, kad ja transportas važiuotų nesustodamas, todėl nesustodamas ir ne sau dedikuota juostą galėtų pravažiuoti ir VT. Jeigu priimame sąlygą, kad "transportas ant jos vis tiek stovės", tai kurių galų ten skirtingų lygių sankryža? Ir kodėl visi, įskaitant ir patį, taip nori ten viadukų/estakadų. Jeigu transportas vis vien negali netrukdomai pravažiuoti, tai gerokai racionaliau ir pigiau yra įrengti tiesiog reguliuojamą keturšalę sankryžą, nes tokiu atveju ji pralaidumui nedaro įtakos.
                                  Lasivės pr ir Ukmergės g. kamščių nesumažins viena sankryža, bet buvo galimybė turėti pralaidžią Šiaurinę g., kuri galėtų dalį srauto nuimti nukreipdama į Vakarinį aplinkkelį. O dabar manau, kad visur bus vienas didelis kamštis, tai iš esmės galėtų ir nestatyti tų viadukų, greičiau turėtume gatvę

                                  Comment


                                    Savivaldybės puslapyje oficialiai paviešintas pirmojo etapo projektas, galima teikti pastabas.

                                    Visuomenės informavimas apie numatomą Šiaurinės gatvės I etapo nuo Vakarinio aplinkkelio iki Fabijoniškių g. jungties Vilniuje, projektavimą



                                    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/
                                    Paskutinis taisė kutas; 2018.12.11, 16:59. Priežastis: nuoroda

                                    Comment


                                      Atsakymas, kodėl vietoje I varianto (su dviejų lygių sankryžomis) pasirinktas II variantas (su šviesaforais po estakadomis):

                                      Šiaurinės gatvės variantų palyginimui , Vilniaus Gedimino technikos universitetas atlikto „Šiaurinės gatvės eismo variantinio modeliavimo ir vertinimo eismo kokybės bei eismo saugumo požiūriu“ ataskaitą. Studijos metu buvo modeliuojami esami ir perspektyviniai transporto ir pėsčiųjų srautai. Taip pat įvertinta kelionių trukmė asmeniniu motorizuotu transportu (val./piko val.), valandinė asmeninio motorizuoto transporto piko valandos rida (km), pėsčiųjų ir dviratininkų kelionių trukmė (val./piko val.), pėsčiųjų ir dviratininkų per piko valandą įveiktas atstumas (km), motorizuoto transporto ir pažeidžiamų eismo dalyvių eismo saugumo užtikrinimas, viešojo transporto funkcionavimas ir stotelių pasiekiamumas, motorizuoto transporto sistemos patogumas, patogumas pėstiesiems ir dviratininkams, sprendinių integravimas į urbanistinę miesto struktūrą.
                                      Remiantis atlikta analize, ataskaitos rengėjai savo išvadose siūlo įgyvendinti II variantą, kuris derintų susisiekimo kokybinius parametrus su Šiaurinės gatvės užstatymu, urbanistiniu integralumu. Tuo atveju, jei transportiniai rodikliai yra svarbiausi ir pirminis gatvės tikslas aptarnauti motorizuoto transporto srautus, siūlo
                                      rinktis I variantą.
                                      Panašu, kad pasimokyta iš Ukmergės g. klaidų, ir norima, kad nauja gatvė turėtų ir aiškią urbanistinę viziją (kitas klausimas, ar ji bus įgyvendinta):



                                      Bendrieji reglamentai, kvartalų dydžio, užstatymo išdėstymo parametrai
                                      Nustatant teritorijos naudojimo reglamentus, turėtų būti siekiama kompaktiškumo, daugiafunkciškumo, efektyviausio užstatymui skirtos teritorijos panaudojimo. Ties gatve planuojamų kvartalų rekomenduojamas išorinis perimetras 400-600 m. Foninis pastatų aukštis rekomenduojamas 6-7 aukštai. Turėtų būti privalomas pastato gatvės fasado formavimas, kuomet užstatymo linija yra arti gatvės raudonųjų linijų. Patekimo į pastatus lygis sutampa su gatvės šaligatvio lygiu. Pastatai, orientuoti į gatvę, formuotų vientisą išklotinę. Rekomenduojama pirmame aukšte numatyti parduotuvių vitrinas, pėsčiųjų pasažus. Ties pagrindinėmis sankryžomis formuojamos viešosios erdvės: aikštės ir skverai. Pėsčiųjų šaligatvis planuojamas 4-8m pločio. Tolimesnėse projektavimo stadijose turėtų būti parengti Šiaurinės gatvės mažosios architektūros ir viešųjų erdvių įrangos principiniai savivaldybės reikalavimai.

                                      Mažmeninės prekybos objektų statyba
                                      Rekomenduojama, mažmeninės prekybos objektų maksimalus leistinas bendrasis plotas neviršytų 10 000 kv.m.; kartu turėtų būti siekiama užtikrinti, kad automobilių stovėjimo aikštelės nebūtų įrengiamos iš Šiaurinės gatvės pusės. Pastatų pirmame aukšte turėtų būti numatomi vitrininiai langai kartu su išskleidžiamais stogeliais – jie galėtų perdengti ir dalį šaligatvio zonos – iki 0,5 m.

                                      Aukštybiniai pastatai
                                      Galimi pavieniai užstatymo vertikalūs akcentai, paryškinantys linijinio centro struktūrinius mazgus ties pagrindinėmis sankryžomis: Šiaurinės g. – Ukmergės g. ir ties Šiaurinės g. - Laisvės prospekto. Aukštybinių pastatų projektai turėtų būti rengiami tarptautinių architektūrinių konkursų būdu

                                      Comment


                                        Pirmajame variante dviračių takas buvo nutrūkęs ties dabar statomu tuo ilgu daugiabučiu ties Laisvės pr., nes trūko vietos. Džiugu dėl naujų sprendinių.

                                        Comment




                                          na tai kas ten svajojo kad pozemines perejos cia tiesiog ikona ipaise, esu tikras jos taip nedaryyyysss, Creatium ? Miau?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X