Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    As uz tai kad jei jau daro shortcut tilta, tai juo turetu vaziuoti ir VT.
    Nu nu. Kokiu būdu tu padarysi, kad tokioj vietoj per tą tiltą važiuotų VT? Nebent išvis panaikinsi VT stotelės ir galimybę persėsti.

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Dobile su dviračiu ar pėsčiom 4 kartus kerti srautą, kai tokia sankryžą kaip prie spaudos rūmų, tik 1-2 kartus. VT stotelės (kaip ir pastatai) prie dobilo sankryžos būna gerokai toliau ir daugiau reikia iki jų eiti. Jei juostų bus užtektinai, kamščių neturėtų būti didelių, svarbu Ukmergės g. galės važiuoti nestabdant.
    Netiesa. Prie Spaudos rūmų kertama 4 kartus, išskyrus tą atvejį jei einama nuo/iki kampo prie Narvessen kiosko/kolegijos. Ir tai, aiškiai matosi, kad toj vietoj padaryta projektavimo klaida, reikėjo papildomos juostos tame posūkyje bei saugumo salelės pėstiesiems.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Dobile su dviračiu ar pėsčiom 4 kartus kerti srautą, kai tokia sankryžą kaip prie spaudos rūmų, tik 1-2 kartus.
      Klasikiniame dobile - taip. "Ausų" tipo, kuris buvo ankstesniuose Šiaurinės planuose - 2 kartai. Praktiškai tas pats kaip dabartiniame variante.

      Comment


        Pradiniame variante buvo numatyti šviesaforai abipus sankryžos su Laisvės pr., tad dabartinis variantas toje ko gero net geresnis. Tuo tarpu Ukmergės g. įrengti normalius nuvažiavimus vietos lyg ir pakako, nors neaišku, kaip būtų pavykę išspręsti patekimą į Hesburgerius, McDonalds (nereikėjo leisti jų ten statyti visų pirma).

        Comment


          Tuo tarpu Ukmergės g. įrengti normalius nuvažiavimus vietos lyg ir pakako, nors neaišku, kaip būtų pavykę išspręsti patekimą į Hesburgerius, McDonalds (nereikėjo leisti jų ten statyti visų pirma).
          Gal kas žino, iš kurios pusė ta gatvė eis pro Hesburger, kuris kažkodėl pastatytas viduryje pievos ir kurio niekam nereikėjo? Arčiau gyvenamųjų pastatų ar arčiau Topocentro/Senukų? Kurioje vietoje ji turėtų susijungti su Fabijoniškių gatve?

          Comment


            Parašė kutas Rodyti pranešimą
            Pradiniame variante buvo numatyti šviesaforai abipus sankryžos su Laisvės pr., tad dabartinis variantas toje ko gero net geresnis. Tuo tarpu Ukmergės g. įrengti normalius nuvažiavimus vietos lyg ir pakako, nors neaišku, kaip būtų pavykę išspręsti patekimą į Hesburgerius, McDonalds (nereikėjo leisti jų ten statyti visų pirma).
            Tas sklypas kur yra Hesburgeris buvo privatus jau nuo labai senų laikų, pasirodo. Matyt, pirko, perpirko ir t.t., žodžiu, savininkų kaita. McDonalds ir CircleK (buv. Statoil) ten stovi nuo kokių 1996m. jei neklystu. O šiaip išties gaila, kad tokie sankryžų pakeitimai numatyti projektavime, ypač, su Ukmergės g.
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              O kaip atrodė ankstesnis variantas su dobilo sankryža? Jei tikrai pakeitė, tai, be abejo, labai gerai, nes ne per toliausiai jau turim vieną dobilą su Ozo/Geležinio. Daugiau ačiū, bet nereikia. Niekas taip neniokoja miesto audinio ir accessibility, kaip dobilinės sankryžos miesto vidury.
              Kažkodėl kai kam vis dar atrodo, kad Šiaurinė gatvė turi būti greitojo eismo. Neturi. Niekada tokia nebuvo projektuota lyg ir. Kas jau kas, bet daugiau dobilų ir sudėtingų estakadų Vilniaus "kamščių" problemos neišspręs. Dėl to būtų neracionalu į tokius dalykus investuoti.

              Edit: nors brėžinyje 1 priede aiškiai matosi deformuotas dobilas. Deja.
              Paskutinis taisė John; 2018.07.22, 06:23.
              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

              Comment


                Parašė kutas Rodyti pranešimą
                Pradiniame variante buvo numatyti šviesaforai abipus sankryžos su Laisvės pr., tad dabartinis variantas toje ko gero net geresnis. Tuo tarpu Ukmergės g. įrengti normalius nuvažiavimus vietos lyg ir pakako, nors neaišku, kaip būtų pavykę išspręsti patekimą į Hesburgerius, McDonalds (nereikėjo leisti jų ten statyti visų pirma).
                Pažiūrėkite dar kartą į abu planus. Pradiniame variante šviesoforų Laisvės prospekte nebuvo. VT jame būtų galėjęs važiuoti be sustojimo. Tas pats Ukmergės g. - vėlgi, anksčiau šviesoforų VT nebuvo numatyta. Patekimas į Hesburger ir McDonalds irgi buvo apgalvotas ir jokių problemų nekėlė.

                Parašė John Rodyti pranešimą
                O kaip atrodė ankstesnis variantas su dobilo sankryža? Jei tikrai pakeitė, tai, be abejo, labai gerai, nes ne per toliausiai jau turim vieną dobilą su Ozo/Geležinio. Daugiau ačiū, bet nereikia. Niekas taip neniokoja miesto audinio ir accessibility, kaip dobilinės sankryžos miesto vidury.
                Kažkodėl kai kam vis dar atrodo, kad Šiaurinė gatvė turi būti greitojo eismo. Neturi. Niekada tokia nebuvo projektuota lyg ir. Kas jau kas, bet daugiau dobilų ir sudėtingų estakadų Vilniaus "kamščių" problemos neišspręs. Dėl to būtų neracionalu į tokius dalykus investuoti.

                Edit: nors brėžinyje 1 priede aiškiai matosi deformuotas dobilas. Deja.
                Sutinku, kad dobilo sankryža mieste yra nieko gero, užmiestyje irgi nekoks pasirinkimas, nebent labai labai didelė būtų. Tačiau jei nenorim dobilo sankryžos, tai padarykim ne blogiau, o geriau ar bent jau taip pat. Tegul būna kryžminė deimantinė, turbo žiedas su antžemine perėja pėstiesiems ir dviratininkams, ar gal dar koks nors variantas... Taip pat reikia atsižvelgti ir į srautus - nejau tiek daug pėsčiųjų kerta Ozo/Geležino vilko g. žiedą, kad jis toks blogas? O dabar realiai bloginamas susisiekimas VT Laisvės prospekte ir Ukmergės g. vien tam, kad sankryža užimtų mažiau ploto ir kad pėstieji, kurių per dieną ten eis gal 20, jaustųsi truputį saugesni.

                O kad Šiaurinė g. neturi būti greito eismo tai niekas ir nesiginčija. Kalba eina apie Laisvės pr. ir Ukmergės g.

                Kitaip nei automobilizmo skatinimu šito naujo brėžinio negaliu pavadinti.
                Paskutinis taisė abruo; 2018.07.22, 10:09.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                  Pažiūrėkite dar kartą į abu planus. Pradiniame variante šviesoforų Laisvės prospekte nebuvo. VT jame būtų galėjęs važiuoti be sustojimo. Tas pats Ukmergės g. - vėlgi, anksčiau šviesoforų VT nebuvo numatyta. Patekimas į Hesburger ir McDonalds irgi buvo apgalvotas ir jokių problemų nekėlė.
                  Kalbėjau ne apie šviesaforus Laisvės prospekte, o Šiaurinėje g. Toje konkrečioje sankryžoje tik VT galbūt ir praranda kažką, nors norit galima įrengti stoteles didesniais atstumais (tokiais, kokiais greičiausiai būtų įrengtos esant dobilo lapui) ir leisti VT per estakadą. Nematau didelės tragedijos.

                  Comment


                    R. Šimašius: Vyriausybė žada prisidėti prie Liepkalnio sankryžos rekonstrukcijos https://www.madeinvilnius.lt/naujien...konstrukcijos/
                    „Aptarėme ir Šiaurinės gatvės klausimą. Vėlgi, kalbant apie finansavimą, proporcijas, tai jeigu Žirnių-Liepkalnio viadukas yra visos Lietuvos infrastruktūros reikalas (…) tai Šiaurinė gatvė aktuali ir Lietuvai, ir Vilniui. Natūralu, kad proporcija (finansavimo – BNS) Vilniaus būtų didesnė“, – teigė R. Šimašius.

                    Comment


                      Jau lygtais turėjo užbaigti Šiaurinės g. techninį projektą, tačiau absoliučiai jokių žinių gal jau pusmetį.

                      P.S. įtariu, kad neranda finansavimo...
                      Paskutinis taisė Sula; 2018.09.23, 11:02.

                      Comment


                        Sakė, kad koregavo projektą, matyt todėl nusikėlė. Berods tikimasi iki pavasario turėti laimėtoją.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Sakė, kad koregavo projektą, matyt todėl nusikėlė. Berods tikimasi iki pavasario turėti laimėtoją.
                          Gal kur nors internete galima pamatyti kas buvo koreguota?

                          Comment


                            Kažkur čia temoje buvo berods iš BP ar pan. paimtas brėžinys, tai ten man rodos yra kažkokie pakeitimai matomi.

                            Comment


                              patvirtino Siaurines g. korektura. as tik siek tiek pasimeciau, cia atsiranda 2 lygiu sankryzos vietoj viaduku ar atvirksciai, atsiranda viadukai vietoj 2 lygio sankryzu?
                              Dokumentas: https://vilnius.lt/wp-content/upload...osbrezinys.pdf
                              Puslapis: https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...u-koregavimas/

                              Comment


                                Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                patvirtino Siaurines g. korektura. as tik siek tiek pasimeciau, cia atsiranda 2 lygiu sankryzos vietoj viaduku ar atvirksciai, atsiranda viadukai vietoj 2 lygio sankryzu?
                                Dokumentas: https://vilnius.lt/wp-content/upload...osbrezinys.pdf
                                Puslapis: https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...u-koregavimas/
                                Vietoje "dobilų" atsiranda 2-lygių šviesoforinės sankryžos.

                                Comment


                                  čia yra gaidys. šitie nauji ilgi viadukai kainuos daug daugiau nei pradinis sprendimas ir pralaidumas bus daug mažesnis

                                  Comment


                                    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                    patvirtino Siaurines g. korektura. as tik siek tiek pasimeciau, cia atsiranda 2 lygiu sankryzos vietoj viaduku ar atvirksciai, atsiranda viadukai vietoj 2 lygio sankryzu?
                                    Dokumentas: https://vilnius.lt/wp-content/upload...osbrezinys.pdf
                                    Puslapis: https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...u-koregavimas/
                                    Viršutinis yra naujas variantas. Truputį netikėta, bet man bent jau Ukmergės gatvėje naujas sprendimas atrodo geriau. Ir pėstiesiems mažiau problemų ir tiesus srautas atskirtas nuo sukančių. Pagal senąjį variantą visas dobilas visvien užsikištų vien dėl šviesoforo prie Senukų.
                                    Tik požeminė perėja panašu vis dar standartinė su laiptais. Reikia prašyti, kad perprojektuotų.
                                    Paskutinis taisė Ginthus; 2018.12.07, 09:58.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Viršutinis yra naujas variantas. Truputį netikėta, bet man bent jau Ukmergės gatvėje naujas sprendimas atrodo geriau. Ir pėstiesiems mažiau problemų ir tiesus srautas atskirtas nuo sukančių. Tik požeminė perėja panašu vis dar standartinė su laiptais. Reikia prašyti, kad perprojektuotų.
                                      jau rasiau cia apie sita pereja, ji yra visiskai absurdiska. Net laiptai padaryti bendro nuolydzio kryptimi, kad butu kuo ilgiau leistis. Kur siusti pasiulymus ir komentarus?

                                      Comment


                                        Ir požeminė pėsčiųjų perėja ties Senukais detalizuota su visais laiptais ir liftais..

                                        Comment


                                          Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                                          čia yra gaidys. šitie nauji ilgi viadukai kainuos daug daugiau nei pradinis sprendimas ir pralaidumas bus daug mažesnis
                                          Argumentai? Ar tiesiog gaidys, nes man nepatinka, o aš esu žinovas?

                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Viršutinis yra naujas variantas. Truputį netikėta, bet man bent jau Ukmergės gatvėje naujas sprendimas atrodo geriau. Ir pėstiesiems mažiau problemų ir tiesus srautas atskirtas nuo sukančių. Pagal senąjį variantą visas dobilas visvien užsikištų vien dėl šviesoforo prie Senukų.
                                          Tik požeminė perėja panašu vis dar standartinė su laiptais. Reikia prašyti, kad perprojektuotų.
                                          Sprendimai su estakadomis žymiai geresni už "dobilo lapus", kurie miesto sąlygomis yra niekam tikusios ir nepatogios sankryžos. Estakados bent jau pagrindinio srauto (Ukmergės g. ir Laisvės pr.) kryptimis užtikrins sklandų judėjimą. Kaip mieste "efektyviai" veikia dobilo lapo sankryžos visi važiuojantys ozo g. nuo Ozo PC link Šeškinės gali matyti, kai vis vien eismas Ozo g. ant viaduko virš GV beveik sustoja dėl krūvos besirikiuojančių tokioje trumpoje persirikiavimo juostoje. Pagaliau gal išaugsime iš isivaizdavimo, kad vienintelis sprendimas - dobilo lapo tipo sankryža, kuri realiai yra totalus š mieste.

                                          Papildau: Matau tik nemažą trūkumą plane, kad iškart už Hesburger nenumatytas įvažiavimas (be galimybės ten išvažiuoti) iš Šiaurinės g. į Senukų, Topo centro ir Hesburger aikšteles. Nes norint patekti į šiuos objektus bus be reikalo apkraunama J. Baltrušaičio g. dalis ir sankryža už Senukų PC, kai galima būtų to išvengti.
                                          Paskutinis taisė sleader; 2018.12.07, 10:45.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X