Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Martin Van Rodyti pranešimą
    Gyvename mieste ir norime miško? Ir fantazijos apie tunelius mane juokina, gal tada tikrai Vilniuje reikalingas METRO? Kad mieste reikalingi parkai sutinku, bet tu "žaliųjų žmogeliukų" protestai man jau nusibodo, kur mes gyvename, mieste ar kaime? Skestam kamščiuose, bet nieko nedarykim, nes kažkokia "bronė" neturės kur vedžioti savo mylimo šuniuko, klausimas ar ji dar susirenka jo dovanas..
    Būtų kvaila nenorėti abiejų privalumų - miesto ir kaimo. Bronę reikia suprasti irgi - ji gyveno normaliame būste, vos ne centre ir dar su visais kaimo privalumais. Jos gyvenimo kokybė labai pablogės, o 10 tūkstančių kitų vilniečių - pagerės. Bet jai nusispjaut Taigi Bronė - nepilietiškumo pavyzdys. Dar gali būti, kad ji turi tuose soduose sklypą ar pan., tada dar blogiau.

    Comment


      Atsiribojant nuo diskusijų miškas vs. gatvė, vis tik klausimą apie jungtį pėstiesiems kelti verti. Šiaurinė gatvė toje vietoje praeis įgilinta, taigi su pasivaikščiojimu bus panaši situacija kaip su Ozo gatve prieš 15 m., kol Akropolio nepastatė - du neįveikiami skardžiai ir keturių juostų gatvė. Galima pastatyti paprastą tiltą ir bus o.k., bet galima investuoti daugiau ir turėti žymiai geresnį sprendimą, kuris suderintų skirtingus interesus.

      Comment


        Jeigu savivaldybė galvoja apie tunelį nuo Laisvės pr. link Šešuolių g. (Ozo g. tęsinys), tai nematau problemų numatyti tunelį ir toje Šiaurinės g. dalyje.

        Comment


          Parašė kutas Rodyti pranešimą
          Atsiribojant nuo diskusijų miškas vs. gatvė, vis tik klausimą apie jungtį pėstiesiems kelti verti. Šiaurinė gatvė toje vietoje praeis įgilinta, taigi su pasivaikščiojimu bus panaši situacija kaip su Ozo gatve prieš 15 m., kol Akropolio nepastatė - du neįveikiami skardžiai ir keturių juostų gatvė. Galima pastatyti paprastą tiltą ir bus o.k., bet galima investuoti daugiau ir turėti žymiai geresnį sprendimą, kuris suderintų skirtingus interesus.
          Galbūt viskas būtų logiška, jei esantis slėnis būtų ant kalno/aukštumoje, bet šiuo atvėju viskas viename lygmenyje ir nemanau, kad tas pagilinimas jau bus toks didelis.. Tad visas projektas išbrangstą, nekalbu kiek dar laiko užtruktu naujo projekto rengimas/suderinimas ir tt.

          Comment


            Parašė Martin Van Rodyti pranešimą

            Galbūt viskas būtų logiška, jei esantis slėnis būtų ant kalno/aukštumoje, bet šiuo atvėju viskas viename lygmenyje ir nemanau, kad tas pagilinimas jau bus toks didelis.. Tad visas projektas išbrangstą, nekalbu kiek dar laiko užtruktu naujo projekto rengimas/suderinimas ir tt.
            Kad rodos kol kas jokio projekto nėra?

            Jeigu nebus šlaitų - dar blogiau. Bus daugiau pagundų eit per gatvę tiesiai. Nes perėja vargu ar bus. Jei ir bus - užprogramuota konfliktinė vieta. Kaip dabar GV sodų perėja ar naikinama Narbuto perėja. Statyt šviesoforą vidury pievų irgi kvaila.

            Įdomiausia būtų pamatyti kiek skirtųsi sąmata įgilinant gatvę ir ant jos padarant didesnį ar mažesnį, vieną ar kelis žaliuosius tiltus. Šiaip ar taip gatvės tiesimas kainuos solidžią sumą. Jei su sąlyginai nedideliu pabrangimu galima padaryt N kartų geriau (o su žaliaisiais tuneliais tikrai būtų n kartų geriau) - kodėl ne?

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              <...>
              Įdomiausia būtų pamatyti kiek skirtųsi sąmata įgilinant gatvę ir ant jos padarant didesnį ar mažesnį, vieną ar kelis žaliuosius tiltus. Šiaip ar taip gatvės tiesimas kainuos solidžią sumą. Jei su sąlyginai nedideliu pabrangimu galima padaryt N kartų geriau (o su žaliaisiais tuneliais tikrai būtų n kartų geriau) - kodėl ne?

              Pvz.: Gudelių tunelis Vilniuje
              Statybos pradžia: 2009 m. balandžio mėn. Pabaiga: 2011 m. sausio mėn. Vertė: 6 mln. eurų
              Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos I etapo metu, buvo pastatytas 150,57 m ilgio, keturių eismo juostų ir 36,42-48,29 m pločio tunelis. Tunelio kraštinių atramų įrengimui buvo panaudota metalinė spraustasienė. Gelžbetoninė ažūrinė tarpinė atrama suteikia tuneliui architektūrinį savitumą.
              Click image for larger version  Name:	IMGP4127-M.JPG Views:	1 Size:	85,3 kB ID:	1646627
              Kauno Tiltai

              Click image for larger version  Name:	Gudeliutnelis is virsaus.JPG Views:	1 Size:	492,0 kB ID:	1646629
              15min.lt
              Paskutinis taisė M1gdas; 2018.06.06, 21:35.

              Comment


                Tunelio vertė: 6 mln. eurų iš kuriu 80 procentu padengtu europos sajunga ,butu geras ir nebrangus sprendimas

                Comment


                  Parašė Soprano Rodyti pranešimą
                  Tunelio vertė: 6 mln. eurų iš kuriu 80 procentu padengtu europos sajunga ,butu geras ir nebrangus sprendimas
                  Įdomu, įdomu, kokia proga ir iš kokio fondo?
                  P.S. gal nusileiskit truputį arčiau žemės ir reikalaukit ko nors realesnio, kaip pėsčiųjų viadukas su triukšmo sienutėmis. Galit dar pakišti Šimašiui mintį pro ten pat dviračių trasą nutiesti.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Įdomu, įdomu, kokia proga ir iš kokio fondo?
                    P.S. gal nusileiskit truputį arčiau žemės ir reikalaukit ko nors realesnio, kaip pėsčiųjų viadukas su triukšmo sienutėmis. Galit dar pakišti Šimašiui mintį pro ten pat dviračių trasą nutiesti.
                    Nežinau kaip bus finansuojama Šiaurinė gatvė,bet vakarinio aplinkkelio III etapo finansavimas buvo toks...
                    Europos Komisijos nepriklausomas ekspertas (JASPERS) įvertino projekto „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio III etapas“ paraišką Europos Sąjungos investicijoms gauti. Projektui bus skirta 84 mln. Eur ES lėšų, dar 21 mln. Eur finansuoja savivaldybė, rašoma Vilniaus savivaldybės pranešime spaudai.

                    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=71601220


                    Comment


                      Parašė Soprano Rodyti pranešimą

                      Nežinau kaip bus finansuojama Šiaurinė gatvė,bet vakarinio aplinkkelio III etapo finansavimas buvo toks...
                      Europos Komisijos nepriklausomas ekspertas (JASPERS) įvertino projekto „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio III etapas“ paraišką Europos Sąjungos investicijoms gauti. Projektui bus skirta 84 mln. Eur ES lėšų, dar 21 mln. Eur finansuoja savivaldybė, rašoma Vilniaus savivaldybės pranešime spaudai.

                      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=71601220

                      Tai gatvė gatve, bet kas finansuos tunelį? Pinigų šiaip sau neduoda tiesiog sugalvojus, kad noriu to ar ano. Reikia pagrįsti išlaidas. To paties vakarinio 3 etape net paliko kai kur viadukus be užvažiavimų, nes jų įrengimas jau nebuvo finansuojamas ES. Tai kad finansuos tunelį dėl kažkokios balos tikrai menka tikimybė.

                      Comment


                        Būsimos Šiaurinės gatvės patrauklumą Vilniuje mažina elektros linija https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...ktros-linija#7

                        Comment


                          O Šiaurinė nebus tiesiama būtent laidų vietoje, tuo pačiu juos sukabeliuojant?

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Tai gatvė gatve, bet kas finansuos tunelį? Pinigų šiaip sau neduoda tiesiog sugalvojus, kad noriu to ar ano. Reikia pagrįsti išlaidas. To paties vakarinio 3 etape net paliko kai kur viadukus be užvažiavimų, nes jų įrengimas jau nebuvo finansuojamas ES. Tai kad finansuos tunelį dėl kažkokios balos tikrai menka tikimybė.
                            Vakarinio tunelį finansavo lyg ir. Žinant ES deklaruojamą žalumą ir t.t., turėtų praeiti. Vakarų Europoje dabar kaip tik ant bangos pakišinėt judrias gatves po žaliais tuneliais ar net ištisom alėjom. Gal net su tuneliu būtų lengviau pramušt finansavimą nei be?

                            Comment


                              Nežinau ar senai, bet Maps.lt jau pažymėta Šiaurinės gatvės trasa
                              Paskutinis taisė AwkwardEd; 2018.06.29, 07:21.

                              Comment


                                Parašė AwkwardEd Rodyti pranešimą
                                Nežinau ar senai, bet Maps.lt jau pažymėta Šiaurinės gatvės trasa
                                Galit gal kas paaiškinti, kaip yra planuojama šioje vietoje - https://goo.gl/Ptkg3i (tarp Geležinio vilko ir Kalvarijų g.) nutiesti gatvę per jau stovinčius namus? Bus tunelis?

                                Comment


                                  /\ Statau už paėmimą visuomenės poreikiams.

                                  Comment


                                    Ta tema jau diskutuota ne vieną kartą. 2006m. ten nemažas šaršalas buvo kilęs.
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                      Ta tema jau diskutuota ne vieną kartą. 2006m. ten nemažas šaršalas buvo kilęs.
                                      Statau už tunelį nuo Gelvonų iki Kalvarijų g. (galėsim pasitreniruoti metro statybai). Kitaip žalieji ir gyventojai blokuos projektą, duodu garantiją.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Statau už tunelį nuo Gelvonų iki Kalvarijų g. (galėsim pasitreniruoti metro statybai). Kitaip žalieji ir gyventojai blokuos projektą, duodu garantiją.
                                        Manau pigiau tiesti tunelį, nes vien žemės paėmimas kainuotų apie 40-50 mln. Eur. (reiktų išpirkti apie 3 ha, o vidutinė aro kaina ten apie 15k.).
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Manau pigiau tiesti tunelį, nes vien žemės paėmimas kainuotų apie 40-50 mln. Eur. (reiktų išpirkti apie 3 ha, o vidutinė aro kaina ten apie 15k.).
                                          Tai kad 15 000 * 300 = 4 500 000 Eur. Iš kur 40 mln.?
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X