Parašė Martin Van
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai
Collapse
X
-
-
Atsiribojant nuo diskusijų miškas vs. gatvė, vis tik klausimą apie jungtį pėstiesiems kelti verti. Šiaurinė gatvė toje vietoje praeis įgilinta, taigi su pasivaikščiojimu bus panaši situacija kaip su Ozo gatve prieš 15 m., kol Akropolio nepastatė - du neįveikiami skardžiai ir keturių juostų gatvė. Galima pastatyti paprastą tiltą ir bus o.k., bet galima investuoti daugiau ir turėti žymiai geresnį sprendimą, kuris suderintų skirtingus interesus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimąAtsiribojant nuo diskusijų miškas vs. gatvė, vis tik klausimą apie jungtį pėstiesiems kelti verti. Šiaurinė gatvė toje vietoje praeis įgilinta, taigi su pasivaikščiojimu bus panaši situacija kaip su Ozo gatve prieš 15 m., kol Akropolio nepastatė - du neįveikiami skardžiai ir keturių juostų gatvė. Galima pastatyti paprastą tiltą ir bus o.k., bet galima investuoti daugiau ir turėti žymiai geresnį sprendimą, kuris suderintų skirtingus interesus.
Comment
-
Parašė Martin Van Rodyti pranešimą
Galbūt viskas būtų logiška, jei esantis slėnis būtų ant kalno/aukštumoje, bet šiuo atvėju viskas viename lygmenyje ir nemanau, kad tas pagilinimas jau bus toks didelis.. Tad visas projektas išbrangstą, nekalbu kiek dar laiko užtruktu naujo projekto rengimas/suderinimas ir tt.
Jeigu nebus šlaitų - dar blogiau. Bus daugiau pagundų eit per gatvę tiesiai. Nes perėja vargu ar bus. Jei ir bus - užprogramuota konfliktinė vieta. Kaip dabar GV sodų perėja ar naikinama Narbuto perėja. Statyt šviesoforą vidury pievų irgi kvaila.
Įdomiausia būtų pamatyti kiek skirtųsi sąmata įgilinant gatvę ir ant jos padarant didesnį ar mažesnį, vieną ar kelis žaliuosius tiltus. Šiaip ar taip gatvės tiesimas kainuos solidžią sumą. Jei su sąlyginai nedideliu pabrangimu galima padaryt N kartų geriau (o su žaliaisiais tuneliais tikrai būtų n kartų geriau) - kodėl ne?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą<...>
Įdomiausia būtų pamatyti kiek skirtųsi sąmata įgilinant gatvę ir ant jos padarant didesnį ar mažesnį, vieną ar kelis žaliuosius tiltus. Šiaip ar taip gatvės tiesimas kainuos solidžią sumą. Jei su sąlyginai nedideliu pabrangimu galima padaryt N kartų geriau (o su žaliaisiais tuneliais tikrai būtų n kartų geriau) - kodėl ne?
Pvz.: Gudelių tunelis Vilniuje
Statybos pradžia: 2009 m. balandžio mėn. Pabaiga: 2011 m. sausio mėn. Vertė: 6 mln. eurų
Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos I etapo metu, buvo pastatytas 150,57 m ilgio, keturių eismo juostų ir 36,42-48,29 m pločio tunelis. Tunelio kraštinių atramų įrengimui buvo panaudota metalinė spraustasienė. Gelžbetoninė ažūrinė tarpinė atrama suteikia tuneliui architektūrinį savitumą.
Kauno Tiltai
15min.ltPaskutinis taisė M1gdas; 2018.06.06, 21:35.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Soprano Rodyti pranešimąTunelio vertė: 6 mln. eurų iš kuriu 80 procentu padengtu europos sajunga ,butu geras ir nebrangus sprendimas
P.S. gal nusileiskit truputį arčiau žemės ir reikalaukit ko nors realesnio, kaip pėsčiųjų viadukas su triukšmo sienutėmis. Galit dar pakišti Šimašiui mintį pro ten pat dviračių trasą nutiesti.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Įdomu, įdomu, kokia proga ir iš kokio fondo?
P.S. gal nusileiskit truputį arčiau žemės ir reikalaukit ko nors realesnio, kaip pėsčiųjų viadukas su triukšmo sienutėmis. Galit dar pakišti Šimašiui mintį pro ten pat dviračių trasą nutiesti.
Europos Komisijos nepriklausomas ekspertas (JASPERS) įvertino projekto „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio III etapas“ paraišką Europos Sąjungos investicijoms gauti. Projektui bus skirta 84 mln. Eur ES lėšų, dar 21 mln. Eur finansuoja savivaldybė, rašoma Vilniaus savivaldybės pranešime spaudai.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=71601220
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Soprano Rodyti pranešimą
Nežinau kaip bus finansuojama Šiaurinė gatvė,bet vakarinio aplinkkelio III etapo finansavimas buvo toks...
Europos Komisijos nepriklausomas ekspertas (JASPERS) įvertino projekto „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio III etapas“ paraišką Europos Sąjungos investicijoms gauti. Projektui bus skirta 84 mln. Eur ES lėšų, dar 21 mln. Eur finansuoja savivaldybė, rašoma Vilniaus savivaldybės pranešime spaudai.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=71601220
Comment
-
Būsimos Šiaurinės gatvės patrauklumą Vilniuje mažina elektros linija https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...ktros-linija#7
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai gatvė gatve, bet kas finansuos tunelį? Pinigų šiaip sau neduoda tiesiog sugalvojus, kad noriu to ar ano. Reikia pagrįsti išlaidas. To paties vakarinio 3 etape net paliko kai kur viadukus be užvažiavimų, nes jų įrengimas jau nebuvo finansuojamas ES. Tai kad finansuos tunelį dėl kažkokios balos tikrai menka tikimybė.
Comment
-
Nežinau ar senai, bet Maps.lt jau pažymėta Šiaurinės gatvės trasaPaskutinis taisė AwkwardEd; 2018.06.29, 07:21.
Comment
-
Parašė AwkwardEd Rodyti pranešimąNežinau ar senai, bet Maps.lt jau pažymėta Šiaurinės gatvės trasa
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąTa tema jau diskutuota ne vieną kartą. 2006m. ten nemažas šaršalas buvo kilęs.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Statau už tunelį nuo Gelvonų iki Kalvarijų g. (galėsim pasitreniruoti metro statybai). Kitaip žalieji ir gyventojai blokuos projektą, duodu garantiją.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Manau pigiau tiesti tunelį, nes vien žemės paėmimas kainuotų apie 40-50 mln. Eur. (reiktų išpirkti apie 3 ha, o vidutinė aro kaina ten apie 15k.).Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
Comment