Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Atsiribojant nuo diskusijų miškas vs. gatvė, vis tik klausimą apie jungtį pėstiesiems kelti verti. Šiaurinė gatvė toje vietoje praeis įgilinta, taigi su pasivaikščiojimu bus panaši situacija kaip su Ozo gatve prieš 15 m., kol Akropolio nepastatė - du neįveikiami skardžiai ir keturių juostų gatvė. Galima pastatyti paprastą tiltą ir bus o.k., bet galima investuoti daugiau ir turėti žymiai geresnį sprendimą, kuris suderintų skirtingus interesus.

    Comment


      Jeigu savivaldybė galvoja apie tunelį nuo Laisvės pr. link Šešuolių g. (Ozo g. tęsinys), tai nematau problemų numatyti tunelį ir toje Šiaurinės g. dalyje.

      Comment


        Parašė kutas Rodyti pranešimą
        Atsiribojant nuo diskusijų miškas vs. gatvė, vis tik klausimą apie jungtį pėstiesiems kelti verti. Šiaurinė gatvė toje vietoje praeis įgilinta, taigi su pasivaikščiojimu bus panaši situacija kaip su Ozo gatve prieš 15 m., kol Akropolio nepastatė - du neįveikiami skardžiai ir keturių juostų gatvė. Galima pastatyti paprastą tiltą ir bus o.k., bet galima investuoti daugiau ir turėti žymiai geresnį sprendimą, kuris suderintų skirtingus interesus.
        Galbūt viskas būtų logiška, jei esantis slėnis būtų ant kalno/aukštumoje, bet šiuo atvėju viskas viename lygmenyje ir nemanau, kad tas pagilinimas jau bus toks didelis.. Tad visas projektas išbrangstą, nekalbu kiek dar laiko užtruktu naujo projekto rengimas/suderinimas ir tt.

        Comment


          Parašė Martin Van Rodyti pranešimą

          Galbūt viskas būtų logiška, jei esantis slėnis būtų ant kalno/aukštumoje, bet šiuo atvėju viskas viename lygmenyje ir nemanau, kad tas pagilinimas jau bus toks didelis.. Tad visas projektas išbrangstą, nekalbu kiek dar laiko užtruktu naujo projekto rengimas/suderinimas ir tt.
          Kad rodos kol kas jokio projekto nėra?

          Jeigu nebus šlaitų - dar blogiau. Bus daugiau pagundų eit per gatvę tiesiai. Nes perėja vargu ar bus. Jei ir bus - užprogramuota konfliktinė vieta. Kaip dabar GV sodų perėja ar naikinama Narbuto perėja. Statyt šviesoforą vidury pievų irgi kvaila.

          Įdomiausia būtų pamatyti kiek skirtųsi sąmata įgilinant gatvę ir ant jos padarant didesnį ar mažesnį, vieną ar kelis žaliuosius tiltus. Šiaip ar taip gatvės tiesimas kainuos solidžią sumą. Jei su sąlyginai nedideliu pabrangimu galima padaryt N kartų geriau (o su žaliaisiais tuneliais tikrai būtų n kartų geriau) - kodėl ne?

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
            <...>
            Įdomiausia būtų pamatyti kiek skirtųsi sąmata įgilinant gatvę ir ant jos padarant didesnį ar mažesnį, vieną ar kelis žaliuosius tiltus. Šiaip ar taip gatvės tiesimas kainuos solidžią sumą. Jei su sąlyginai nedideliu pabrangimu galima padaryt N kartų geriau (o su žaliaisiais tuneliais tikrai būtų n kartų geriau) - kodėl ne?

            Pvz.: Gudelių tunelis Vilniuje
            Statybos pradžia: 2009 m. balandžio mėn. Pabaiga: 2011 m. sausio mėn. Vertė: 6 mln. eurų
            Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos I etapo metu, buvo pastatytas 150,57 m ilgio, keturių eismo juostų ir 36,42-48,29 m pločio tunelis. Tunelio kraštinių atramų įrengimui buvo panaudota metalinė spraustasienė. Gelžbetoninė ažūrinė tarpinė atrama suteikia tuneliui architektūrinį savitumą.
            Click image for larger version  Name:	IMGP4127-M.JPG Views:	1 Size:	85,3 kB ID:	1646627
            Kauno Tiltai

            Click image for larger version  Name:	Gudeliutnelis is virsaus.JPG Views:	1 Size:	492,0 kB ID:	1646629
            15min.lt
            Paskutinis taisė M1gdas; 2018.06.06, 20:35.

            Comment


              Tunelio vertė: 6 mln. eurų iš kuriu 80 procentu padengtu europos sajunga ,butu geras ir nebrangus sprendimas

              Comment


                Parašė Soprano Rodyti pranešimą
                Tunelio vertė: 6 mln. eurų iš kuriu 80 procentu padengtu europos sajunga ,butu geras ir nebrangus sprendimas
                Įdomu, įdomu, kokia proga ir iš kokio fondo?
                P.S. gal nusileiskit truputį arčiau žemės ir reikalaukit ko nors realesnio, kaip pėsčiųjų viadukas su triukšmo sienutėmis. Galit dar pakišti Šimašiui mintį pro ten pat dviračių trasą nutiesti.

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  Įdomu, įdomu, kokia proga ir iš kokio fondo?
                  P.S. gal nusileiskit truputį arčiau žemės ir reikalaukit ko nors realesnio, kaip pėsčiųjų viadukas su triukšmo sienutėmis. Galit dar pakišti Šimašiui mintį pro ten pat dviračių trasą nutiesti.
                  Nežinau kaip bus finansuojama Šiaurinė gatvė,bet vakarinio aplinkkelio III etapo finansavimas buvo toks...
                  Europos Komisijos nepriklausomas ekspertas (JASPERS) įvertino projekto „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio III etapas“ paraišką Europos Sąjungos investicijoms gauti. Projektui bus skirta 84 mln. Eur ES lėšų, dar 21 mln. Eur finansuoja savivaldybė, rašoma Vilniaus savivaldybės pranešime spaudai.

                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=71601220


                  Comment


                    Parašė Soprano Rodyti pranešimą

                    Nežinau kaip bus finansuojama Šiaurinė gatvė,bet vakarinio aplinkkelio III etapo finansavimas buvo toks...
                    Europos Komisijos nepriklausomas ekspertas (JASPERS) įvertino projekto „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio III etapas“ paraišką Europos Sąjungos investicijoms gauti. Projektui bus skirta 84 mln. Eur ES lėšų, dar 21 mln. Eur finansuoja savivaldybė, rašoma Vilniaus savivaldybės pranešime spaudai.

                    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=71601220

                    Tai gatvė gatve, bet kas finansuos tunelį? Pinigų šiaip sau neduoda tiesiog sugalvojus, kad noriu to ar ano. Reikia pagrįsti išlaidas. To paties vakarinio 3 etape net paliko kai kur viadukus be užvažiavimų, nes jų įrengimas jau nebuvo finansuojamas ES. Tai kad finansuos tunelį dėl kažkokios balos tikrai menka tikimybė.

                    Comment


                      Būsimos Šiaurinės gatvės patrauklumą Vilniuje mažina elektros linija https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...ktros-linija#7

                      Comment


                        O Šiaurinė nebus tiesiama būtent laidų vietoje, tuo pačiu juos sukabeliuojant?

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Tai gatvė gatve, bet kas finansuos tunelį? Pinigų šiaip sau neduoda tiesiog sugalvojus, kad noriu to ar ano. Reikia pagrįsti išlaidas. To paties vakarinio 3 etape net paliko kai kur viadukus be užvažiavimų, nes jų įrengimas jau nebuvo finansuojamas ES. Tai kad finansuos tunelį dėl kažkokios balos tikrai menka tikimybė.
                          Vakarinio tunelį finansavo lyg ir. Žinant ES deklaruojamą žalumą ir t.t., turėtų praeiti. Vakarų Europoje dabar kaip tik ant bangos pakišinėt judrias gatves po žaliais tuneliais ar net ištisom alėjom. Gal net su tuneliu būtų lengviau pramušt finansavimą nei be?

                          Comment


                            Nežinau ar senai, bet Maps.lt jau pažymėta Šiaurinės gatvės trasa
                            Paskutinis taisė AwkwardEd; 2018.06.29, 06:21.

                            Comment


                              Parašė AwkwardEd Rodyti pranešimą
                              Nežinau ar senai, bet Maps.lt jau pažymėta Šiaurinės gatvės trasa
                              Galit gal kas paaiškinti, kaip yra planuojama šioje vietoje - https://goo.gl/Ptkg3i (tarp Geležinio vilko ir Kalvarijų g.) nutiesti gatvę per jau stovinčius namus? Bus tunelis?

                              Comment


                                /\ Statau už paėmimą visuomenės poreikiams.

                                Comment


                                  Ta tema jau diskutuota ne vieną kartą. 2006m. ten nemažas šaršalas buvo kilęs.
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                    Ta tema jau diskutuota ne vieną kartą. 2006m. ten nemažas šaršalas buvo kilęs.
                                    Statau už tunelį nuo Gelvonų iki Kalvarijų g. (galėsim pasitreniruoti metro statybai). Kitaip žalieji ir gyventojai blokuos projektą, duodu garantiją.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Statau už tunelį nuo Gelvonų iki Kalvarijų g. (galėsim pasitreniruoti metro statybai). Kitaip žalieji ir gyventojai blokuos projektą, duodu garantiją.
                                      Manau pigiau tiesti tunelį, nes vien žemės paėmimas kainuotų apie 40-50 mln. Eur. (reiktų išpirkti apie 3 ha, o vidutinė aro kaina ten apie 15k.).
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Manau pigiau tiesti tunelį, nes vien žemės paėmimas kainuotų apie 40-50 mln. Eur. (reiktų išpirkti apie 3 ha, o vidutinė aro kaina ten apie 15k.).
                                        Tai kad 15 000 * 300 = 4 500 000 Eur. Iš kur 40 mln.?
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                          Tai kad 15 000 * 300 = 4 500 000 Eur. Iš kur 40 mln.?
                                          Apsiskaičiavau, na tada išpirkimas ne toks ir brangus gaunasi net ir mokant maksimalią rinkos kainą, neturėtų projektas labai strigti.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X