Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai prioritetas bus Laisvės pr. ir Ukmergės g., o Šiaurinė turės šviesoforus. Panašiai kaip Ateities g. ir Geležinio Vilko g. sankirtoje.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą

      Juk kažkas rašė, kad sankryžos su Laisvės pr. ir Ukmergės g. planuojamos reguliuojamos su estakada virš jų. Šio sprendimo pilnai pakanka, nes atkarpoje tarp Vakarinio aplinkkelio ir Ukmergės g. srautai nebus dideli (nedidesni nei Laisvės pr. ar Justiniškių g.). Dviejų lygių sankryžų be šviesoforų Šiaurinėje g. reikia tik sankryžose su Geležinio vilko ir Kalvarijų gatvėmis, nes šioje atkarpoje eismo intensyvumas bus pats didžiausias. Taigi iš pirmo žvilgsnio, net ir be analizės ar skaičiavimų, planuojamos sankryžos turėtų pilnai atitikti poreikius. Nereikia norėti visų sankryžų kaip greitkelyje, nes ši gatvė net iš tolo nebus panaši į greito eismo gatvę.
      Ir kodėl gi jie bus "nedideli" ?
      Kam reikės Utenos, Nemenčinės kryptimis, nuo grubiai Panerių, Lazdynų, Savanorių žiedo, Vakarinis bus puikus būdas išvengti "tunelio kamščio". Nes Geležinis vilkas prie Vingio parko nebeplatės, o estakadų su Ukmergės gatve ir ypač Žalgirio g. ateitis miglota. Antakalnio g. tuoj neteks esamo pralaidumo "palei upę" dėl dviračių tako viršenybės. Atitinkamai srautai kelsis kairėn, nes pro dešinę reljefas trukdo. Antakalnio tranzitas išeis į GV, o GV dar labiau užsikimšus kelsis į Vakarinį "tranzitas link Molėtų",

      Be to, Mykolo Lietuvio ir Mokslininkų g. bus su šviesoforais ir kalniukais, tad jos nebus patrauklios.

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Kam reikės Utenos, Nemenčinės kryptimis, nuo grubiai Panerių, Lazdynų, Savanorių žiedo, Vakarinis bus puikus būdas išvengti "tunelio kamščio". Nes Geležinis vilkas prie Vingio parko nebeplatės, o estakadų su Ukmergės gatve ir ypač Žalgirio g. ateitis miglota.
        Ir kiek tokių yra/bus?
        Net išsipildžius visoms maksimalaus apkrovimo prognozėms, tai srautai turėtų pasiskirstyti taip:
        1) Nuo VA iki Laisvės pr. - ne didesni nei dabar Justiniškių g. (pastarojoje net yra nereguliuojamų perėjų);
        2) Nuo Laisvės pr. iki Ukmergės g. - ne didesni nei dabar yra Laisvės pr. (reguliuojamos sankryžos su srautais susitvarko išskyrus kelias sankryžas, kuriose kertasi didelio intensyvumo srautai, o to Šiaurinėje g. neplanuojama);
        3) Nuo Ukmergės g. iki Kalvarijų g. - ne didesni nei dabar Ozo g.(kadangi tai bus dvi lygiagrečios gatvės, srautai turėtų pasidalinti ir abiejose būti mažesni nei dabar Ozo g.);
        4) Nuo Kalvarijų g. iki Kareivų g. - pasiskirsčius srautams, turėtų būti mažesni nei dabar Kareivių g.

        Antakalnio g. tuoj neteks esamo pralaidumo "palei upę" dėl dviračių tako viršenybės. Atitinkamai srautai kelsis kairėn, nes pro dešinę reljefas trukdo. Antakalnio tranzitas išeis į GV, o GV dar labiau užsikimšus kelsis į Vakarinį "tranzitas link Molėtų",

        Be to, Mykolo Lietuvio ir Mokslininkų g. bus su šviesoforais ir kalniukais, tad jos nebus patrauklios.
        Mykolo Lietuvio g. bet kokiu atveju bus patogesnis kelias iš VA į Molėtų plentą. Juo labiau, kad Šiaurinė irgi bus su šviesoforais, nes tai ne tokia gatvė, kuri gali būti be jų.

        Nereikia įsivaizduoti, kad nutiesus kažkokią naują gatvę piko metu pavyks "prašvilpti ja su vėjeliu". Pastačius visą Šiaurinę g. (bent jau nuo sankryžos su Justiniškių g.) vien tik su dviejų lygių sankryžomis, tai didžiausia problema būtų jos pabaigoje Žirmūnuose. Greitai nuvažiavus iki ten, ten tektų labai ilgai stovėti didžiuliuose kamščiuose ir visos didelės investicijos būtų tiesiog į balą išmesti pinigai.

        Comment


          Gyventojų skaičiaus augimas? Mūsų statistika pražiūri ukrainiečius, baltarusius, kurių pilna statybose, kurių atsiranda taksi ir t.t.
          Gyventojų kėlimasis į rajonus? Iš karto perkama DAR VIENA mašina. 1>2, 2>3, 3>4.
          Bendras ekonomikos augimas?

          Visur, kur pas jus yra "tokie pat srautai" galima pridėti didėjimą.

          Su Mykolo Lietuvio gatve prognozuočiau paprastai. Gyventojai pririnks argumentų, parašų - tada priskirs D kategoriją, pridėlios 30km/h, kalniukai, šviesoforai. Ir ten tranzito nebus. Iš Ukmergės g,/Vakarinio galima į A14 per Riešę. Pavažiuoji porą kartų ten 40-50 su visais kalniukais ir spjauni.

          1) VA Laisvė nespėliosiu. Bet matau prielaidas tik didėti. Visi kas nenori dabar vingiuoti keliukais, bet gyvena aplinkui, susirinks ten kai bus tiesi gatvė. Be to, bus (Sudervė)-Pilaitė-Vakarinis-Šiaurinė.
          2) Laisvė-Ukmergės. Tas pats.
          3) Ukmergės-Kalvarijų. Be Ozo, dar yra Ateities. Ten reikia ilgai stovėti, tai tikėtina kelsis į Šiaurinę, kai tik ji atsiras. Visi, kas dabar stovi Ozo g., ir kam reikia toliau nei Valakampių tiltas, kelsis į Šiaurinę.
          4) Kalvarijų-Kareivių. Jei nebus šviesoforų, ši atkarpa išpopuliarės. Panaikinus Antakalnyje "palei upę" opciją Nemenčinės kryptis važiuos į miestą arba per Ozo, arba Šiaurinę.

          Yra įsisavinta maža ES lėšų dalis, tikėtina, kad bus nespėta. Tad tikrai yra už ką sustatyti Šiaurinėje visus viadukus. Be to, reikia žvelgti į ateitį - pastatys "Rykantų-Pilaitės" tiltą, Vilniaus Šiaurė nevažiuos nei per Dūkštas, nei per Gariūnus į Kauną, Klaipėdą, net Lenkiją (kai bus Via Baltica 2+2 130).

          Comment


            Stebiuosi kad vis dar yra galvojančių jog Rykantų - Pilaitės kelias kažkada bus nutiestas.
            You might surprise yourself.

            Miestai.net FB

            Comment


              Parašė spirit Rodyti pranešimą
              Stebiuosi kad vis dar yra galvojančių jog Rykantų - Pilaitės kelias kažkada bus nutiestas.
              Kelias Pilaitė-Sudervė-Dūkštos-Vievis kasmet pasipildo "asmeniniais įvažiavimais į kiemą". Dar 10 metų taip ir ten bus 30-50kmh. Jis neteks "Šiaurinio išorinio aplinkkelio" statuso. Negali vaikai dviratukais važinėti ir būti aplinkkeliu.

              http://www.maps.lt/map/default.aspx?...5d,stops,zebra

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                Kelias Pilaitė-Sudervė-Dūkštos-Vievis kasmet pasipildo "asmeniniais įvažiavimais į kiemą". Dar 10 metų taip ir ten bus 30-50kmh. Jis neteks "Šiaurinio išorinio aplinkkelio" statuso. Negali vaikai dviratukais važinėti ir būti aplinkkeliu.

                http://www.maps.lt/map/default.aspx?...5d,stops,zebra
                171 kelias lygiai toks pat gausus įvažiavimais į kiemus, tad tikėtis ten didesnio nei 50 km/h greičio ribojimo nevertėtų. Dar pastebėkime, kad kelio "koridorius" (sklypas) vingiuotas ir rezervo plėtrai nėra numatyta, bei kelio trasa eina per apgyvendintas teritorijas - Avižienius, Sudervę, Dūkštas. Kažin ar esamoje kelio trasoje galima tikėtis "aplinkkelio".
                Paskutinis taisė vėkas; 2018.01.08, 07:41.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Kas tas VMSA? Iš kur tokios prognozės, kai srautas aksmet auga?
                  Kodėl kažkas nusprendė, kad Šiaurinėje gatvėje nebereikia anksčiau suplanuotų dviejų lygių sankryžų.

                  VMSA - Vilniaus miesto savivaldybės administracija. Čia tokia lyg ir neoficiali abreviatūra.
                  Automobilizacijos mažėjimas planuojamas remiantis ruošiamu neužilgo tvirtinti Vilniaus Bendruoju planu. Iš kur tai, Dievas težino.
                  Gal dar bus korekcijos, bet nemanau, kad esminės.

                  Comment


                    Šiaip visam pasaulyje automobilizacijos mažėjimas suprantamas kaip VT patogumo didinimas ir dviračiu / pėsčiųjų infrastruktūros tobulinimas. Pas mus valdininkai supranta kaip eilinis draudimas ir priemonė surinkti haliavnų pinigų.

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                      Šiaip visam pasaulyje automobilizacijos mažėjimas suprantamas kaip VT patogumo didinimas ir dviračiu / pėsčiųjų infrastruktūros tobulinimas. .
                      Vilniaus dydžio mieste iš Panerių į Riešę niekas nesutiks 1,5 val važiuoti su VVT ne piko metu. Štai ir visa "paslaptis" kodėl tiek daug mašinų mieste. Nes jei žmogus turi mašiną apskritai, jis ja naudojasi ir darbo dienomis, ir sutinka susimokėti už parkavimą ar kurą, nes patogu.

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                        Vilniaus dydžio mieste iš Panerių į Riešę niekas nesutiks 1,5 val važiuoti su VVT ne piko metu. Štai ir visa "paslaptis" kodėl tiek daug mašinų mieste. Nes jei žmogus turi mašiną apskritai, jis ja naudojasi ir darbo dienomis, ir sutinka susimokėti už parkavimą ar kurą, nes patogu.
                        Dar iš tos Riešės pakeliui užvežami vaikai į darželį, o po pietų iš Panerių važiuojama į kokį Antakalnį į antrą darbovietę... beje vakare pasiėmus vaikus dar reikia ir apsipirkti...

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                          Vilniaus dydžio mieste iš Panerių į Riešę niekas nesutiks 1,5 val važiuoti su VVT ne piko metu. Štai ir visa "paslaptis" kodėl tiek daug mašinų mieste. Nes jei žmogus turi mašiną apskritai, jis ja naudojasi ir darbo dienomis, ir sutinka susimokėti už parkavimą ar kurą, nes patogu.
                          Teisingai, nes iki Santariskiu turetu eiti METRO ar DLR, o "paskutine myle" iki namu zmogus turetu iveikti ar tai dviraciu ar car sharing'u ar nuosavu auto ir ne tempti jo i centra. Konkreciai su Paneriais gal kita situacija nes tai gali buti irgi jau priemestis. Bet jei darbas centre / naujamiestyje, zmogus turetu keliauti patogiu VT.

                          Comment


                            /\ Diskusija nutolo nuo temos.

                            Comment


                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                              Teisingai, nes iki Santariskiu turetu eiti METRO ar DLR, o "paskutine myle" iki namu zmogus turetu iveikti ar tai dviraciu ar car sharing'u ar nuosavu auto ir ne tempti jo i centra. Konkreciai su Paneriais gal kita situacija nes tai gali buti irgi jau priemestis. Bet jei darbas centre / naujamiestyje, zmogus turetu keliauti patogiu VT.
                              O kodėl iki santariškių, o ne pašilaičių, pilaitės, žirmūnų ar lazdynų? Viena linija jokių eismo problemų neišsprendžia, plius dar žmonės ne tik į/iš darbo važinėja, kam automobilis suteikia labai daug patogumo ir laisvės.
                              Flickr

                              Comment


                                Čia tramvajaus, metro ar vis dėlto Šiaurinės gatvės tema?

                                Comment


                                  Tai kad jau ir taip pridiskutuota keletas puslapių apie gatvių kategorijų klasifikaciją. Būtų gerai turėti tam atskirą temą, gal net kartu su įvairiais STR parametrais.
                                  Už dviračius ir troleibusus!

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    Tai kad jau ir taip pridiskutuota keletas puslapių apie gatvių kategorijų klasifikaciją. Būtų gerai turėti tam atskirą temą, gal net kartu su įvairiais STR parametrais.
                                    Ne, tema todėl ir gyva, kad galima plačiau padiskutuoti. Kažkas mato Šiaurinę kaip sankryžų, pėsčiųjų ir dviračių gatvę. Tam atremti reikalingi platesni argumentai.

                                    Comment


                                      Pamatykite, kaip atrodys nauja Šiaurinės gatvė sostinėje

                                      Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujienos/transportas/vilniaus-gatves/pamatykite-kaip-atrodys-nauja-siaurines-gatve-sostineje/

                                      Comment


                                        Naujoji gatvė bus tiesiama keliais etapais. Iš pradžių bus tiesiama jungtis nuo Vakarinio aplinkkelio iki Fabijoniškių gatvės, rekonstruojant ir Fabijoniškių gatvės atkarpą. Antruoju etapu bus tiesiama gatvė tarp Vakarinio aplinkkelio ir Justiniškių g., įrengiami įvažiavimai į Pušaloto ir Grigalaukio gatves. Ties Pušaloto gatve atsiras nuvažiavimas į greta gatvės esančių daugiaaukščių garažų teritoriją. Trečiajame etape bus tiesiama jungtis nuo Justiniškių g. iki Laisvės prospekto. Čia taip pat bus įrengtos jungtys su Žemynos gatve ir Laisvės pr. bei nuvažiavimai link greta gatvės esančių gyvenamųjų namų.

                                        Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...tve-sostineje/ .
                                        tai pirma nuo VA iki fabų nuties, tada nuo VA iki justiniškių g.? kažkaip keistai skamba...

                                        Comment


                                          Matyt, kad kažką suvėlė čia. Terminai irgi stebina. Kitų metų rugsėjo turės tik tech. projektą...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X