Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    O Ukmerges g. nieko bendro su jom neturi, ji yra C1.
    B2

    Comment


      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
      B2
      gal galima plačiau apie skirtumus tarp A1, C1, B1 ir B2?

      Comment


        Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
        gal galima plačiau apie skirtumus tarp A1, C1, B1 ir B2?
        STR 2.06.04:2011 „GATVĖS. BENDRIEJI REIKALAVIMAI.“ Nuo VII skyriaus. Nežinau tik, ar oficialiai skelbiamos Vilniaus gatvių kategorijos atitinka STR.

        Comment


          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
          B2
          https://maps.vilnius.lt/maps_vilnius...lanning#layers
          taip sorry B2, kazkur neten nuklikinau)

          Comment


            Pagal STR gali būti 1+1.
            Be to, gali būti parkuojamos mašinos Ukmergės g. jei juosta tam skirta. Galės būti Park and ride tiesiog gatvėje.
            Taip pat gali būti "gulintys policininkai".

            Na priskyrė Ukmergės B2, tai priskyrė. Bet apmaudžiai juokinga ir tiek.

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              1. Atkreipiu dėmesį, kad ten jokia automagistralė. 1+1 kelias tuoj už Stokholmo. Primena Vilnius-Utena. E18 nieko nereiškia dėl greičio. Tai tik Europos maršruto numeris. Yra kur keliai be vidurinės baltos linijos (nes per siauri) turi E raidė.
              Nuotrauka E18 1+1

              https://www.google.lt/maps/@59.51145...7i13312!8i6656
              Nelabai suprantu ką tamsta norite paneigti? Juk įdėjau nuorodą į vaizdą, kuriame šis kelias miesto ribose pažymėtas automagistralės ženklu (https://www.google.lt/maps/@59.38457...7i13312!8i6656). Ar gal Švedijoje šis ženklas reiškia ką kitą?

              Mūsų A2 Automagistralė ties Panevėžiu irgi pakeičia kelio profilį, bet tai nereiškia, kad visas kelias ne automagistralė, jei kažkurioje atkarpoje jis turi kitokį statusą.


              2. Atkreipiu dėmesį, dėl pėsčiųjų ir autobusų saugumo stotelės gali būti atskirtos nuo pagrindinės trasos skiriamąja juosta su metaliniai atitvarais.
              https://www.google.lt/maps/@59.51145...7i13312!8i6656

              Taip pavyko rasti jums šalia pagrindinės trasos. Kitas iškėlė, gal per 5 m ir šitas iškels.
              Visi supranta, kad furistas gali užmigti, gali širdis, gali dar kažkas ir veikia prevenciškai. Be to, papildomi barjerai sulaiko drasuolius nes reikia lipti per 3 tvoreles, nebe vieną.
              Taip, jos gali būti atskirtos ir greito eismo gatvėse tik taip ir turi būti. Bet nepamirškime, kad kalbame apie Šiaurinę gatvę, kuri nėra greito eismo gatvė, nėra aplinkkelis ir joje kažkoks fūrų srautas atitiks tą srautą kaip ir kokiame Laisvės pr. ar kitoje iš pagrindinių miesto gatvių.

              Jeigu visas miesto B kategorijos gatves įrengsime kaip greitkelius/greito eismo gatves, tai miestas atrodys tragiškai ir bus siaubingai nepatogus gyventi.

              Taip pat, kad dviračių takai neina pagal greitumines gatves 1-5 m atstumu. Taip, nemaža dalis eina palei gatvę, nes yra tiltai, upės, reljefas, uolos, bet dažniausiai 30-50 m. atstumu. Ar gali tą Ukmergės g. pasiūlyti? Ne.
              O nuo kada Ukmergės g. yra greituminė g.?

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Nelabai suprantu ką tamsta norite paneigti? Juk įdėjau nuorodą į vaizdą, kuriame šis kelias miesto ribose pažymėtas automagistralės ženklu (https://www.google.lt/maps/@59.38457...7i13312!8i6656). Ar gal Švedijoje šis ženklas reiškia ką kitą?

                Mūsų A2 Automagistralė ties Panevėžiu irgi pakeičia kelio profilį, bet tai nereiškia, kad visas kelias ne automagistralė, jei kažkurioje atkarpoje jis turi kitokį statusą.



                Taip, jos gali būti atskirtos ir greito eismo gatvėse tik taip ir turi būti. Bet nepamirškime, kad kalbame apie Šiaurinę gatvę, kuri nėra greito eismo gatvė, nėra aplinkkelis ir joje kažkoks fūrų srautas atitiks tą srautą kaip ir kokiame Laisvės pr. ar kitoje iš pagrindinių miesto gatvių.

                Jeigu visas miesto B kategorijos gatves įrengsime kaip greitkelius/greito eismo gatves, tai miestas atrodys tragiškai ir bus siaubingai nepatogus gyventi.


                O nuo kada Ukmergės g. yra greituminė g.?
                1. Dėl Stokholmo. Taip, ženklas yra. Jūsų pastaba teisinga.
                Kas įdomu, kad statusas tik mieste. Už Stokholmo kelias praranda A/M statusą.
                https://www.google.lt/maps/@59.49257...7i13312!8i6656

                Mano nuomone, A/M ženklas uždėtas, kad nebūtų dviračių, mokomųjų, traktorių, pėsčiųjų ir pan. Nebūtų lėtinamas greitis.
                Pas mus sukabino ant A1 Kaune traktorių eismas draudžiamas kuriom tai valandom, bet visa kita tai ne (pėstieji, dviračiai, mokymasis vairuoti)...

                Čia du skirtinti principai:
                A/M dėti visur, bet kur reikia apriboti;
                A/M tik kur saugu, kitur be A/M statuso.

                Bet jau nukrypome. Mano tikslas buvo parodyti, kad šalią gatvių, kur didelis greitis ir intensyvumas nėra daromi dviračių ir pėsčiųjų takai (išskyrus kur kitaip neišeina).

                2. Dėl greituminės gatvės statuso ar apibrėžimo.

                Yra kategorjos, C1, B2 ir pan. Bet aš pasukčiau kitaip.
                Teisės aktas "Dėl Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklių PPOT 16 patvirtinimo" sako, kad perėja gali būti įrengta:
                "23.3. leistinas arba faktinis važiavimo greitis yra nuo 30 iki 50 km/h įskaitytinai (rekomenduojama remtis nustatytu faktiniu važiavimo greičiu pagal 85-ojo procentilio reikšmę – tai greičio riba, kurios neviršija 85 proc. transporto priemonių);"
                Matome, kad rekomenduojama remtis procentiliu. Ne sausai kategorija, o atlikti matavimus.
                Panaudojus šį principą - klausimas kokį pagal minimą metodą nustatytą greitį rastume Ukmergės g.? 70? 80?

                Jei atlikę matavimus rastume 80 - tai vėl klausimas - kam pėsčiųjų takai? Kaip užtikrinti pėstiesiems saugumą ir patogumą?

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Kas įdomu, kad statusas tik mieste. Už Stokholmo kelias praranda A/M statusą.
                  https://www.google.lt/maps/@59.49257...7i13312!8i6656
                  Labai logiška ir teisinga. Švedai protauja ir kelius su atitinkamais profiliais įrengia pagal kelio kategorijas, kurias parenka pagal eismo intensyvumą.
                  Aptariamas kelias už Stokholmo virsta "Automobilių keliu" (greitkeliu) su 1+1, nes tiesiog pagal eismo intensyvumą ten tokio kelio užtenka.

                  Ir tai visai priešinga nuomonei, kurią galima kartais išgirsti pas mus, kad kažkoks kelias turi būti būtinai 2+2 ir automagistralė/greitkelis, nes matai jis svarbus. Nors eismo intensyvumas jame nėra pakankamas, kad apsimokėtų tokius 2+2 tiesti (pvz.A14 į Molėtus). Švedai nors yra gerokai turtingesni, bet turi daugiau sveiko proto ir brangiai eksploatuojamų kelių netiesia ten, kur tai nėra būtina.


                  Yra kategorjos, C1, B2 ir pan. Bet aš pasukčiau kitaip.
                  Teisės aktas "Dėl Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklių PPOT 16 patvirtinimo" sako, kad perėja gali būti įrengta:


                  Matome, kad rekomenduojama remtis procentiliu. Ne sausai kategorija, o atlikti matavimus.
                  Panaudojus šį principą - klausimas kokį pagal minimą metodą nustatytą greitį rastume Ukmergės g.? 70? 80?

                  Jei atlikę matavimus rastume 80 - tai vėl klausimas - kam pėsčiųjų takai? Kaip užtikrinti pėstiesiems saugumą ir patogumą?
                  Galima sukti kaip tik norima, bet norminis dokumentas ir jo reglamentavimas yra skirtas visai ne gatvės kategorijoms nustatyti. Net ir pats dokumento pavadinimas aiškiai sako, kad tai pėsčiųjų perėjimo vietų įrengimo taisyklės, o pacituotas punktas kalba apie nereguliuojamas perėjas.

                  V85 greičiu rekomenduojama remtis dėl priežasčių, kad nebūtų taip kaip padaryta pas mus Geležinio vilko g. Kai gatvėje šiaip leidžiama 80 ir transportas juda panašiu greičiu (V85 artimas 80 km/h), bet lokaliai pakabinami ženklai 50 km/h ir įrengiama nereguliuojama perėja, nors niekas dėl tokio lokalaus ribojimo greičio iki nurodomų nesumažina.
                  Kitas dalykas, kad tai skatina greičio mažinimo priemonių įrengimą gatvėse, kuriose įrengiamos nereguliuojamos perėjos. T.y. ne tik kabinant greičio ribojimo ženklus, bet ir įrengiant inžinerines priemones, kad palaikyti V85 greitį 30-50 km/h ribose.

                  Tai visiškai nesusiję su pėsčiųjų/dviračių takų įrengimu palei intensyvesnio eismo ir didesnio leistino (ar faktinio) greičio gatves, nes dar yra kitų pesčiųjų perėjimų įrengimo variantų: reguliuojamos, skirtingų lygių. Juo labiau, kad visiškai priimtinas yra kelio profilis su pėsčiųjų/dviračiu taku šalia kelio, kurio leistinas greitis 90 km/h, tik būtinai atskiriant apsauginiais atitvarais.
                  Paskutinis taisė sleader; 2018.01.05, 00:14.

                  Comment


                    Ačiū už nuomonę.

                    Comment


                      Vilniaus teritorijų planavimo žemėlapyje jau matoma Šiaurinės g. trajektorija.


                      https://maps.vilnius.lt/teritoriju-planavimas

                      Comment


                        Kažką jie čia sumalė, gal netyčia įjungė ar ką. Rodo taip, tarsi jau ta gatvė yra pastatyta. O prizoominus dingsta.

                        Comment


                          Parašė Griunvaldas Rodyti pranešimą
                          Vilniaus teritorijų planavimo žemėlapyje jau matoma Šiaurinės g. trajektorija.
                          https://maps.vilnius.lt/teritoriju-planavimas
                          Click image for larger version

Name:	Siaurines g sankirta su GV Vilnius.JPG
Views:	1
Size:	27,2 kB
ID:	1609747
                          ...Tikiuosi su GV bus ne vieno lygio sankirta...- kitokiu atveju galiu pradėt neatsakyti už savo veiksmus....

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            Kaip ir viena Ozo g. jungtis link Laisvės pr., Gilužio g. jungtis Pilaitėje, Taurupės g., dalis Kernavės g., GV gatvės viadukas į Verslo trikampį (nors jis pastatytas, bet prizoominus jo nerodo), Mykolo Lietuvio g.
                            Labai tikiuosi, kad dabartinė interaktyviame žemėlapyje matoma situacija neatsispindės realybėje... kaip pvz Šiaurinės g sankirta su GV g ar Ozo g sujungimas su Laisvės pr.

                            Comment


                              Parašė Griunvaldas Rodyti pranešimą
                              Vilniaus teritorijų planavimo žemėlapyje jau matoma Šiaurinės g. trajektorija.


                              https://maps.vilnius.lt/teritoriju-planavimas
                              Bus žiauru, jei Šiaurinės gatvės sankryžos bus vieno lygio su Laisvės prospektu, Justiniškių, Geležinio Vilko, Kalvarijų, Žirmūnų gatvėmis.
                              Dar 1978 m. projektuose visur buvo numatytos dviejų lygių sankryžos.

                              Net sovietmečiu, kai nebuvo pinigų Ozo g. viadukams, apie 1979-1985 m. buvo laikini sprendimai ir paskui vargais negalais tie viadukai buvo pastatyti.

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                Bus žiauru, jei Šiaurinės gatvės sankryžos bus vieno lygio su Laisvės prospektu, Justiniškių, Geležinio Vilko, Kalvarijų, Žirmūnų gatvėmis.
                                Dar 1978 m. projektuose visur buvo numatytos dviejų lygių sankryžos.

                                Net sovietmečiu, kai nebuvo pinigų Ozo g. viadukams, apie 1979-1985 m. buvo laikini sprendimai ir paskui vargais negalais tie viadukai buvo pastatyti.
                                Taigi VMSA prognozuoja, kad automobilizacija kris.
                                Visgi abejoju, ar bus mažesnė nei 1986 m.
                                //net iki 2050 m. iš esmės Vilniuje jokios naujos gatvės (išskyrus dabar jau numatytas) berods nebus statomos. Ir jokie kiti transporto būdai, išskyrus pėsčiomis ir dviračiu, žmogiškai neplanuojami

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                  Bus žiauru, jei Šiaurinės gatvės sankryžos bus vieno lygio su Laisvės prospektu, Justiniškių, Geležinio Vilko, Kalvarijų, Žirmūnų gatvėmis.
                                  Dar 1978 m. projektuose visur buvo numatytos dviejų lygių sankryžos.
                                  Net sovietmečiu, kai nebuvo pinigų Ozo g. viadukams, apie 1979-1985 m. buvo laikini sprendimai ir paskui vargais negalais tie viadukai buvo pastatyti.
                                  Reikia ruoštis pilietinei akcijai ir protestams kai VMSA paskelbs viešą susipažinimą su projektu ir aptarimą. Ir pirmiausia reikėtų remtis Laisvės pr. estakada virš Pilaitės/Narbuto bei planais Kareivių/Ozo. Juk tokios vieno lygio sąnkryžos būtų absoliutus peilis srautams ir lemtų žymiai didesnes išlaidas bei trikdžius statant ateityje.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Taigi VMSA prognozuoja, kad automobilizacija kris.
                                    Kas tas VMSA? Iš kur tokios prognozės, kai srautas aksmet auga?
                                    Kodėl kažkas nusprendė, kad Šiaurinėje gatvėje nebereikia anksčiau suplanuotų dviejų lygių sankryžų.


                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Reikia ruoštis pilietinei akcijai ir protestams kai VMSA paskelbs viešą susipažinimą su projektu ir aptarimą. Ir pirmiausia reikėtų remtis Laisvės pr. estakada virš Pilaitės/Narbuto bei planais Kareivių/Ozo. Juk tokios vieno lygio sąnkryžos būtų absoliutus peilis srautams ir lemtų žymiai didesnes išlaidas bei trikdžius statant ateityje.
                                      Juk kažkas rašė, kad sankryžos su Laisvės pr. ir Ukmergės g. planuojamos reguliuojamos su estakada virš jų. Šio sprendimo pilnai pakanka, nes atkarpoje tarp Vakarinio aplinkkelio ir Ukmergės g. srautai nebus dideli (nedidesni nei Laisvės pr. ar Justiniškių g.). Dviejų lygių sankryžų be šviesoforų Šiaurinėje g. reikia tik sankryžose su Geležinio vilko ir Kalvarijų gatvėmis, nes šioje atkarpoje eismo intensyvumas bus pats didžiausias. Taigi iš pirmo žvilgsnio, net ir be analizės ar skaičiavimų, planuojamos sankryžos turėtų pilnai atitikti poreikius. Nereikia norėti visų sankryžų kaip greitkelyje, nes ši gatvė net iš tolo nebus panaši į greito eismo gatvę.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                        Juk kažkas rašė, kad sankryžos su Laisvės pr. ir Ukmergės g. planuojamos reguliuojamos su estakada virš jų. Šio sprendimo pilnai pakanka, nes atkarpoje tarp Vakarinio aplinkkelio ir Ukmergės g. srautai nebus dideli (nedidesni nei Laisvės pr. ar Justiniškių g.). Dviejų lygių sankryžų be šviesoforų Šiaurinėje g. reikia tik sankryžose su Geležinio vilko ir Kalvarijų gatvėmis, nes šioje atkarpoje eismo intensyvumas bus pats didžiausias. Taigi iš pirmo žvilgsnio, net ir be analizės ar skaičiavimų, planuojamos sankryžos turėtų pilnai atitikti poreikius. Nereikia norėti visų sankryžų kaip greitkelyje, nes ši gatvė net iš tolo nebus panaši į greito eismo gatvę.
                                        Spėk iš 3 kartų, ar iš tikro planuojamos kokios nors estakados. Tame ir esmė.

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Spėk iš 3 kartų, ar iš tikro planuojamos kokios nors estakados. Tame ir esmė.
                                          Gal galima kažką konkrečiau, nes naujas pirkimas dar nepaskelbtas, o prie nutraukto pirkimo pateikiamas paaiškinimas:
                                          2016-09-30 Vilniaus miesto savivaldybės administracija patvirtino projektavimo užduotį, kurioje buvo numatyta: a) transporto viadukas Šiaurinės gatvės ir Laisvės pr. sankryžoje; b) transporto viadukas Šiaurinės gatvės ir Ukmergės g. sankryžoje. Atsižvelgiant į projektavimo užduoties reikalavimus buvo vykdomas šis viešasis pirkimas projektavimo paslaugoms įsigyti, tačiau 2017-12-08 Vilniaus miesto savivaldybės administracija raštu Nr.A121-27811/17(2.1.19-MP) nutarė iš esmės peržiūrėti Šiaurinės gatvės projektiniuose pasiūlymuose numatytų dviejų lygių sankirtų su Laisvės prospektu ir Ukmergės gatve sprendinius, nepertraukiamą eismą Laisvės prospektu ir Ukmergės gatve užtikrinant estakadomis virš reguliuojamų sankryžų.
                                          Kol kas nematau priežasčių abejoti, kad bus projektuojamos aprašytos estakados.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X