Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
    Dujų vamzdyną iš būsimos gatvės trasos patraukė jau prieš kokius 20 metų...
    na, kad tie geltoni stulpai žymintys dujų trasą kaižkaip per patį lauko vidurį stovi. tai kodėl tiesimo darbai nebuvo pradėti pries tuos 20 metų? ar buvo jaučiama jau, kad Lietuva taps laisva ir Maskva į viską spjovė?
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      #62
      Parašė ziras Rodyti pranešimą
      Siaip atrodo, kad bp rengejai visai nepazista miesto, nes Siaurine gatve planuojama tiesti per, taip vadinama, Ozo sleni (jei kas nematet - tai nuostabaus grozio kampelis, gal jau paskutinis toks Vilniuje, ir per jo viduri eis tas greitkelis). Taigi reiktu susirupinti ju kompetencija. Antra, gatve glaudziai ribosis su Šeškinės ozo geomorfologiniu draustiniu, o, kiek zinau, pagal planavimo taisykles tarp gamtos objekto(juolab saugomo) ir magistrales(juolab b1) turetu buti sudarytas tam tikras "ramybes ruozas". Trecia, nemanau, kad nauju gatviu tiesimas ka nors ispres. Tai kaip narkotikas - problema lyg ir nuslopinama, bet pasekmes buna dar blogesnes. Juk po 20-30, padaugejus automobiliu skaiciui, reiks nutiesti dar 10 gatviu, o veliau galesim isasfaltuot visa Vilniu ir gausime didziule automobiliu stovejimo aikstele. Taigi, visu pirma, reikia is esmes pakeisiti politika: turetu buti ne "kiekvienam seimos nariui po automobili", o vystoma viesojo transporto infrastuktura, racionaliau isnaudojama turima susisiekimo baze.
      koks dar draustinis, kai visas tas miškelis uškištas šiukšlėm, tai čia normalu? kur tie gamtosaugininkai dingo tada? pilna narkomanų švikštų ir tt.. aš ten gyvenu, tai man net baisu ten pasivaikščiot po tą "draustinį". plius visokie dujuotiekiai nuo rūsų laikų, elektros stulpai, o prie Geležinio vilko gatvės sodai. dėl to, kad gatvių tiesimas nieko neišspręs nesutinku, sakai, kad reikia išnaudoti turimą viešojo transporto bazę, bet dabar su ja niekur nenuvažiuosi iš esmės beveik, atsiradus naujom gatvėm, atsiras naujų viešojo transportro trasų, gal būt tai bus tik į naudą. naujos troleibusų, autobusų linijos tik skatins žmones juo naudotis, nes juo bus galima patekti net į atuokesnes vietas mieste.
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        #63
        Vakar apžiūrėjau visą trasą. Bus nuotraukų.

        Bendri įspūdžiai (išvadas darys kažkas kitas):
        1. Ten daugiau vietos iki namų, nei buvo galima įsivaizduoti
        2. Šalia mazgų turi būti rezervuota vietos mazgams, o ne užstatyti. Ne tik pre numatytų mazgų, bet ir ten, kur numatytos vieno lygio (šviesoforinės) sankryžos - prie Kalvarijų ir prie Justiniškių gatvių.
        Tose dviejose sankryžose per didelis eismas, kad su susikertančiais srautais susidorotų šviesoforinės sankryžos - būtini mazgai (ypač žinant tų gatvių rajonuose vykstančią plėtrą).
        3. Savivaldybės pasakos apie sudėtingą reljefą prie Pramogų parko (ten numatomas viadukas) šiek tiek perdėtos.
        4. Per 40 metų kai kur užstatymas perdaug pasislinko prie gatvės trasos - Žirmūnuose (gatvė eis ne tiesiai, o esama Žirmūnų gatve) ir prie Ukmergės gatvės, tarp Senukų ir McDonaldo.
        5. Nerimas dėl Ozo kiek perdėtas. Ten kelias eis Ozo pakraščiu - lyguma, o ne kalvota vietove.
        6. Nenumatyti ryšiai (vietinio susisiekimo gatvelės) tarp Šeškinės ir Pašilaičių, Justiniškių ir Pašilaičių, etc.

        Pakeliui įstrigau Ozo gatvėje kamštyje tarp "Siemens" ir "Akropolio" . Reikia kuo greičiau tiesti tą gatvę.

        Comment


          #64
          Pats perėjau trasos dalį nuo Geležinio Vilko gatvės iki S.Stanevičiaus gatvės, nes pats šalia gyvenu, padariau foto dėl taip nerimaujamo draustinio, tik kokybė gan nelabai aukšta, nes dariau su mobiliaku akivaiždžiai matyti,kad ten jau kažkada buo daryti kažkokie paruošiamieji darbai., lygintos kai kurios vietos. foto
          Attached Files
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            #65
            Siaip, Romai, tokie kamsciai yra kasdienybe ir as, be abejo, sutinku, kad sia problema reikia spresti. Bet pagalvok, ar nebutu paprasciau, jei bent puse sios ilgos eiles automobiliu turetoju atsisestu i autobusus? Toks sprendimo budas yra EUROPIETISKAS. Gatviu tiesimas ir automobiliu parkingu statymas vietoj gamtos ir architekturos paminklu yra amerikietiska politika. Ja pas save jau isbande airiai, bet laiku susivoke, kad amerikonizmas jiems netinka. Mes tai suvoksim, kaip matau, kai jau bus per velu.
            P.S. Ir dar: jokiu paruosiamuju darbu nebuvo ir negalejo buti atlikta. Matyt, turite galvoje tas vietas, kur buvo keiciami geriamojo vandens vamzdynai.

            Comment


              #66
              nesutinku, ir taip vilniuj mazas gatviu tankis lyginant su kitais miestais, todel ta Siaurine gatve reikalinga. Ir pats miesto planas gan keistokai atrodo vertinant gatviu tinkla
              Tie kamsciai del to ir kyla kad mazai gatviu o ir tos dazniausiai kertasi vienam lygyje: pvz i centra is gyv.rajonu(lazdynu seskines ir kt toj pusej) galima patekti tik keliom gatvem - Oslo Narbuto,Ukmerges G.Vilko ir Kalvariju (tik 5!) , argi tai normalu?
              Zinoma gerai butu kad visi taip imtu ir persestu i troleibusus ir autobusus, arba pradetu naudot dviracius, taciau taip ko gero nebus, arba bus bet negreitai.

              Comment


                #67
                Apie troleibusus ir europietiškumą jūs turbūt juokaujate, tiesa?
                Arba labai seniai esate važinėję viešuoju transportu. Piko valandomis jis būna sausakimšas, be to ir nelabai malonu juo važiuoti (pagalvokit kodėl).

                Žinoma, būtų labai gerai, jei dalis žmonių, kurie šiandien važiuoja į darbo vietas automobiliais, persėstų į VT, bet tam turi būti parduodamos geresnės kokybės paslaugos, atskiros juostos gatvėse, etc.

                Bet net plečiant, modernizuojant VT tinklą, jokiu būdu negalima pamiršti naujų gatvių tiesimo ar senų modernizavimo (ypač jei tos gatvės turėjo būti nutiestos jau prieš n+k metų).

                O kol kas, važiuokime oranžiniu (ar kokios kitos spalvos dviračiu)
                http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                Comment


                  #68
                  Parašė ziras Rodyti pranešimą
                  Siaip, Romai, tokie kamsciai yra kasdienybe ir as, be abejo, sutinku, kad sia problema reikia spresti. Bet pagalvok, ar nebutu paprasciau, jei bent puse sios ilgos eiles automobiliu turetoju atsisestu i autobusus? Toks sprendimo budas yra EUROPIETISKAS. Gatviu tiesimas ir automobiliu parkingu statymas vietoj gamtos ir architekturos paminklu yra amerikietiska politika. Ja pas save jau isbande airiai, bet laiku susivoke, kad amerikonizmas jiems netinka. Mes tai suvoksim, kaip matau, kai jau bus per velu.
                  P.S. Ir dar: jokiu paruosiamuju darbu nebuvo ir negalejo buti atlikta. Matyt, turite galvoje tas vietas, kur buvo keiciami geriamojo vandens vamzdynai.
                  aš geriau žinau aš ten 18 metų gyvenu tai tos lygios vietos nuo pat mano mažų dienų, tie vamždžiai kur foto, ten Statovita juos keičia ir su Heitkamp GmbH juos valo. o dėl tų variantų, kad perkelt visus į viešajį transportą yra sunku pasakyti ar rezultatas bus geras, autobusai ir troleibusai kainuoja, reikės naujų linijų, o jei reikės naujų linijų, reikės ir naujų gatvių, nes autobusai/troleibusai laukais nevažinės. reikės daugiau vairuotojų. viskas kainuos irgi, už 10 ct to nebus. o dėl tų draustinių pasikartosiu, sako amerikietiška politika, atleiskit, airiai išmoko su parkais ir draustiniais tvarkytis, o mums dar iki jų labai toli, skiau koks ten ozo draustinis, jei šiukšlių pilna, narkomanų ir alkašių irgi būna, ir laikom draustinį tarp mikro rajonų, atleiskit, jei būtų toks jis svarbus, priežiūra butų kažkokia, o dabar šnipštas..
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    #69
                    1 dalis. Vakarinis aplinkkelis - Justiniškių g.

                    Foto 2006 11 26

                    Kad lengviau būtų orientuotis, kiekvienai daliai įdedu po žemėlapiuką (Google Earth)



                    Vakarinio aplinkelio mazgo vieta

                    Viena aukštos įtampos linija - Vakarinis aplinkkelis, kita - Šiaurinė gatvė





                    Kelias eis tarp Pašilaičių (kairėje) ir Justiniškių (dešinėje)


                    Palydovinėje nuotaukoje matosi, kiek čia daug žaliųjų garažų


                    Tas šunkelis (beje, tikrąja to žodžio prasme) žemėlapyje pavadintas ... Šiaurine gatve


                    Žvilgsnis atgal




                    Dešinėje, už garažų - Justiniškės



                    Justiniškių g.
                    Toje vietoje planuojamas šviesoforas.
                    Kaip jis susitvarkys su srautu - esamu iš Pašilaičių ir būsimu iš Gineitiškių, Perkūnkiemių ar kitų "Linksmųjų" kvartalų - galima tik spėlioti






                    Tolumoje matosi Laisvės pr. namai


                    Pašilaičių namai lieka kažkur už garažų


                    To parkingo turbūt neliks

                    Šioje vietoje pakanka vietos mazgui, bet dabar planuojama statyba visai šalia Šiaurinės gatvės

                    Comment


                      #70
                      gaila, aš dar neturiu tokios kameros, būtų geresns kokybės foto tarop šeškinės ir fabijoniškių, na bet ką galėjau tą su mobiliaku pafotkinau viskas nufotografuota nuo gel. vilko iki stanvečiaus gatvių.
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        #71
                        2 dalis. Laisvės pr. - Ukmergės g.





                        Laisvės pr.
                        Čia yra trijų rajonų riba - Pašilaičių, Justiniškių ir Šeškinės
                        Šioje vietoje bus viadukas, tik numatyti gana savotiški posūkiai.

                        Žvilgsnis atgal, tarp Justiniškių ir Pašilačių


                        Link Justiniškių ir Viršuliškių


                        Link Pašilaičių


                        Link Šeškinės




                        Stovėjimo aikštelė prie teismų


                        Vaizdelis link Laisvės prospekto




                        Kol miestas netiesia gatvių, vieni gyventojai patys prasimina kelius, o kiti patys apriboja sunkiasvorio transporto eismą.
                        Visiška savivalda.


                        Atsiprašau už perdaug apšviestą nuotrauką , bet čia matosi visas vaizdas


                        Tolumoje - Ukmergės g.




                        Ukmergės g.


                        Šioje gatvėje daug mašinų ir sekmadienio popietę, net jei ši diena ir "Diena be pirkinių"

                        Viadukui ir "dobilo" lapo sankryžai nelabai yra vietos, bet apie kitokį variantą čia geriau net neužsiminti.



                        Fabijoniškės lieka šone


                        Vaizdai nuo "McDonaldo"


                        Šioje jaukioje "McD"aikštelėje ir dieną dega šviesa.


                        Tolumoje jau matosi Žirmūnai
                        Paskutinis taisė Romas; 2006.11.27, 20:22.

                        Comment


                          #72
                          [QUOTE=Romas;126043]

                          Fabijoniškės lieka šone
                          QUOTE]

                          na, vat ir mano namai matosi beveik
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            #73
                            3 dalis. Fabijoniškės - Geležinio Vilko g.



                            Vaizdai nuo Fabijoniškių g.
                            Atgal


                            Pirmyn


                            Dar pirmyn - į Gelvonų / Stanevičiaus gatvę


                            Šioje lomoje numatomas viadukas (bet įvažiuoti į gatvę reikės iš Fabijoniškių gatvės)


                            Pagaliau pavyko pereiti Gelvonų gatvę




                            Kelias nuo šių namų pasislėps griovoje


                            Nusileidus į lomą


                            Žvilgsnis atgal, link Fabijoniškių




                            Kelias eis lyguma; kairėje - kaimynų mėgstamas ežerėlis






                            Pasidairysim ir nuo tos kalvelės (kelias lieka kairėje)




                            Kol kas čia ganosi karvės


                            Nuo čia gerai matosi Žirmūnai


                            Tie namai po aukštos įtampos linija turbūt priešinsis kelio statybai. Bus diskusijos dėl kainos ...


                            Jau priėjom ir Geležinio Vilko gatvę
                            Paskutinis taisė Romas; 2006.11.27, 20:48.

                            Comment


                              #74
                              4 dalis. Geležinio Vilko - Kalvarijų -Žvalgų g.

                              Atsiprašau, jei tenka ilgai laukti, kol pasikraus nuotraukos

                              Dabar - įdomiausia dalis


                              Geležinio Vilko sankryžoje - nieko ypatingo.
                              Tik sekmadienį čia tuščia. Rytais kamštis nusitęsia iki pat Baltupių.
                              Čia bus viadukas.






                              Kelias eis anapus komercinio pastato, per sodus


                              Čia tie sodai, apie kuriuos rašė "15 minučių"


                              Vaizdai nuo tų sodų


                              Viaduko į Pramogų parką vieta


                              Nors detaliojo plano rengėjai kažką minėjo apie "sudėtingas reljefo sąlygas" ir "būsimą dubliuojančią trasą" (Kernavės gatvę), tačiau ta Kernavės gatvė eis tik iki Ozo gatvės (žr. Bendrojo plano projektą - objektas Nr. 16)
                              Šis viadukas bus tik Pramogų parko reikmėms




                              Galima "pasigrožėti" sekmadieniniu kamščiu J.Kazlausko ir kiek tolėliau - Žvalgų gatvėje

                              Apie rytinius kamščius nesinori kartotis.

                              Bet kad šioje sankryžoje su Kalvarijų gatve planuojamas šviesoforas, pasikartoti nepakenks.




                              Vietos užteks pastatyti kelis viadukus, net ir tramvajui



                              Beje, tą popietę vyko koncertas. Visi kultūringai pasistatė mašinas gatvėje.
                              Tik ja buvo nelabai galima buvo pravažiuoti. Policija, matyt, kažkur gaudė greičio mėgėjus, išsiveržusius iš kamščio. Čia jos nesimatė

                              Kas bus šioje gatvėje, kai atsidarys akvaparkas, galima įsivaizduoti







                              Jau buvo minėta, kad ši gatvė visiškai nepraplatinta (net neįrengta juosta autobusams), tačiau miestas "ragina" naudotis visuomeniniu transportu. Ne darbais, tik žodžiais.





                              Vaizdas į Žvalgų g. pusę


                              Paskutinis taisė Romas; 2006.11.27, 22:23.

                              Comment


                                #75
                                5 dalis. Žvalgų g. - Žirmūnų g.

                                Paskutinė dalis



                                Šiaurinė gatvė eis dabartinės Žvalgų g. trasa.
                                Beje, ten kur krūva, prie pat kelio (buv. "tolkučkės" vietoje)numatyta mažaaukštė statyba




                                Sankryža su Verkių gatve
                                Šioje vietoje yra nuolatinės spūstys - pagrindinis kelias yra ne trasoje, o Verkių gatvėje


                                Kelias turėtų eiti tiesiai, nukirsdamas kampą


                                Dar viena sankryža (prie Autobusų parko), kurioje visi suka į kairę, bet tenka laukti, nes ženklinimas nieko bendro neturi su transporto srautais.




                                Sankryža su Žimūnų gatve
                                Šioje vietoje ir dabar vyksta nemenkas eismas


                                Kelias eis tiesiai, palei kolegijos pastatą




                                Vaizdas link Kareivių gatvės sankry=os






                                TRASOS PABAIGA

                                Dar 1964 m. buvo numatyta tiesi trasa nuo Žirmūnų Kareivių sankryžos iki dab. Žvalgų g.:

                                Dabar šioje vietoje Lietuvos banko ir bendrabučių pastatai.
                                Liekantis Žirmūnų g. tarpas tarp namų ir Lietuvos banko nedidelis.
                                Bus nepatenkintų.



                                Tiems, kas sulaukė pabaigos - vaizdas iš viršaus




                                Kol kas dar yra vietos ištiesinti trasą ar nutiesti viaduką nuo Žimūnų link Valakampių tilto


                                Ačiū visiems už kantrybę.
                                Paskutinis taisė Romas; 2011.01.15, 15:57. Priežastis: Idėta 1964 m. projekto nuotrauka

                                Comment


                                  #76
                                  Ir kaip tu, Romai, ant visų tų stogų užsikeberioji... Pradedu galvoti, kad esi vyriausias Vilniaus stogų inspektorius

                                  Ačiū- kaip visad labai įdomu buvo.
                                  Kaip po dykumą blaškiausi

                                  Comment


                                    #77
                                    O aš galvojau, kad ten buvo rašoma apie sodus kažkur vakarinio aplinkelio dalyje. Tai kaip suprantu darbai bus pradėti. Gal kas žino kada?
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      #78
                                      Šiandien - paskutinė diena susipažinti su projektu

                                      Savivaldybės skelbimas:
                                      http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=83742

                                      Susipažinti su parengtu detaliuoju planu galima (...)ekspozicijos metu Vilniaus miesto savivaldybės vestibiulyje II a. lapkričio mėn. 14 - 28 dienomis nuo 9 iki 17 val.
                                      Viešas projekto svarstymas įvyks ten pat esančioje salėje (patalpos Nr. 239) lapkričio mėn. 29 d. 17 val.
                                      Šiandien Kalvarijų ir Ozo gatvėse buvo kaip niekad dideli kamščiai.

                                      Iki rytojaus galima siųsti pasiūlymus:
                                      1. Kuo greičiau pradėti tiesti Šiaurinę gatvę
                                      2. Kalvarijų g. / Šiaurinės g. sankryžoje planuoti ne šviesoforą, o viaduką
                                      3. Jei bus planuojamas viadukas sankryžoje su keliu į pramogų parką, šis kelias turi būti nuo Kernavės tilto centre iki Šiaurinės gatvės, o ne iki Ozo gatvės, kaip numatyta Bendrajame plane
                                      4. Justiniškių / Šiaurinės g. sankryžoje planuoti ne šviesoforą, o viaduką

                                      Planavimo pasiūlymai, pastabos ir pretenzijos pateikiami detaliojo plano rengėjui ir organizatoriui iki viešo susirinkimo dienos raštu.
                                      Planavimo organizatorius – Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto plėtros departamentas,
                                      Konstitucijos pr. 3, LT-09601, tel. 2112528, detaliojo planavimo skyriaus vedėjas E. Dedūra, egidijus.dedura@vilnius.lt.
                                      Detaliojo plano rengėjas - SĮ “Vilniaus planas”, Konstitucijos pr. 3, LT-09601, tel. 2112448, projekto vadovas Vladas Treinys, vladas.treinys@vilnius.lt.
                                      Čia jau buvo pateikti atsirašinėjimo pavyzdžiai.
                                      Jei nepatenkinami pasiūlymai, tolimesnė procedūra - kreiptis į apskritį:
                                      Asmenys gautą atsakymą, kad į jų pateiktus pasiūlymus neatsižvelgta parengtame teritorijų planavimo dokumente, gali apskųsti Vilniaus apskrities viršininko administracijos Valstybinei teritorijų planavimo ir statybos inspekcijai (Europos a. 1, Vilnius) per mėnesį nuo jiems išsiųsto laiško (atsakymo į pateiktą pasiūlymą ) siuntimo paštu dienos.

                                      Comment


                                        #79
                                        Sorry, kad pagadinau tavo foto. bet manau, kad geras variantas, neiškeldinant sodo gyventojų daryti gatvės daly Kazlausko gatve: kalvarijų gatvėje statant viaduką be mazgų, o i kalvarijų gatvę patekti žvalgų gatvės dalimi:
                                        Attached Files
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          #80
                                          mano manymu Kazlausko gatvė tam yra tinkama, gyvenamieji namai stovi šiaurinėje gatvės dalyje, o pietinė (į vandens parką) yra gan tuščia, sodai prasideda toliau, prapletus dalį gatvės sumažinus pylimą, taip gyventojai šiaurinėje dalyje justų mažiau triukšmo. aišku reikėtų atsisakyti to komercinio pastato ir degalinės prie geležinio vilko gatvės, na, dar kelių sodo namelių mazgų įrengimui. dabar dėl ukmergės gatvės viaduko ir mazgo: čia manau reikės pašalinti ir degalinę ir McD, taip pat tus garažus į laisvės prospekto pusę, taip pat yra galimybė nugriaut ir TOPO CENTRĄ, nes ten bus mazgas. taip pat tarp fabijoniškių ir šeškinės (tarp ukmergės ir stanevičiaus viadukų) statyti pėščiųjų viaduką arba požeminę pėščiųjų perėję, nes jei gatvė bus dauboje, manau pėščiųjų perėje prieš gan galingą ukmergės gatvės mažgą bus visai ne į temą, ir gyventojai nevaikščios iki tarpinių viadukų.tokie variantai būtini ir tarp pašilaičių ir justiniškių.
                                          Paskutinis taisė SPX; 2006.11.28, 12:04.
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X