Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ukmergės g. yra aukščiau, nei būsima Šiaurinės g. trasa. Todėl ir taip aišku, kodėl bus žemiau, tiesiog padarys iškasą ir tiek.
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Parašė SPX Rodyti pranešimą
      Ukmergės g. yra aukščiau, nei būsima Šiaurinės g. trasa. Todėl ir taip aišku, kodėl bus žemiau, tiesiog padarys iškasą ir tiek.
      Tada dar neaišku kur baigsis pirmasis etapas - ar ties Ukmergės g., ar ties Fabijoniškių g. Nes dabar rašo taip:

      "Pirmuoju etapu gatvė bus tiesiama nuo vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės gatvės. Antruoju etapu tiesiant Šiaurinę gatvę bus sujungtos Ukmergės ir Geležinio Vilko transporto arterijos."

      Pagal brėžinius gaunasi pabaiga Fabijoniškių gatvėje, bet ji turbūt per smulki, kad ją minėtų straipsnyje.

      Comment


        Ką rašo straipsnyje ne viskas yra tiesa. Reikia žiūrėti brėžinius, o ten aiškiai matosi, kad baigsis ne ties Ukmergės g.

        Comment


          Butent. Iki Gelvonu g. neties pirmu etapu (salia padarys sankryza i Fabijoniskiu g.). Man idomiau ar dabar techninis baigiamas derinti pirmo etapo ar visu 3? Gal visgi gris ideja uzaklinti Kolektyvo g. ir nedaryt ten sankryzos

          Comment


            o ką reiškia mėlynos linijos brėžinyje? Konkrečiai domina kas bus su tais garažais, kurie patenki į mėlynų linijų ribas. Ir kada bus
            Paskutinis taisė Romas; 2018.01.07, 18:19. Priežastis: Brėžinio dydis

            Comment


              Cia kaip suprantu yra sklypu ribos. Konkreciai tie sklypai stovi pardavime siuo metu

              Comment


                Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                <...>Man idomiau ar dabar techninis baigiamas derinti pirmo etapo ar visu 3? <...>
                Šiaurinės gatvės statybos projektas. I etapas nuo vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės g.
                Pašilaičių, Justiniškių ir Šeškinės seniūnijos Vilniaus mieste. Techninio projekto konstrukcinių ir inžinerinių tinklų dalių parengimas (1 kompl.) ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos (1 kompl.).

                Tačiau
                2017-12-08 perkančioji organizacija, vadovaudamasi Viešųjų pirkimų įstatymo 29 str. 3 d., priėmė sprendimą nutraukti pirkimo procedūras, kadangi atsirado toliau nurodytos aplinkybės, kurių nebuvo galima numatyti.
                2017-12-08 Vilniaus miesto savivaldybės administracija raštu Nr.A121-27811/17(2.1.19-MP) nutarė iš esmės peržiūrėti Šiaurinės gatvės projektiniuose pasiūlymuose numatytų dviejų lygių sankirtų su Laisvės prospektu ir Ukmergės gatve sprendinius, nepertraukiamą eismą Laisvės prospektu ir Ukmergės gatve užtikrinant estakadomis virš reguliuojamų sankryžų.
                Nuoroda į ataskaitą.

                Comment


                  Wow. Vadinas siaurinej liks sviesoforai tiek ties Laisve, tiek ties Ukmerge. Idomu kame buvo bedos: sklypu ispirkimas ar tiesiog taupymas?
                  tai tiketina kad tas pats bus ir su GV ir Kalvarke...NUOSTABU

                  Comment


                    Nu įdomu įdomu... nusprendė peržiūrėti tada, kai pirkimai? Skamba taip, tarsi buvo kita priežastis nutraukti. Juk savivaldybė pati patvirtino projektą.

                    Comment


                      Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                      Wow. Vadinas siaurinej liks sviesoforai tiek ties Laisve, tiek ties Ukmerge. Idomu kame buvo bedos: sklypu ispirkimas ar tiesiog taupymas?
                      tai tiketina kad tas pats bus ir su GV ir Kalvarke...NUOSTABU
                      Ties Ukmergės nėra. Ties Laisvės propespektu rodos trukdo daugiabutis? Ir tai bus tik Šiaurinėje, o Laisvės ne.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Ties Ukmergės nėra. Ties Laisvės propespektu rodos trukdo daugiabutis? Ir tai bus tik Šiaurinėje, o Laisvės ne.
                        bet jeigu daro tik estakada, tai kaip pasuks zmones i kaire vaziuodami Siaurine g.?

                        Comment


                          Parašė tomtom Rodyti pranešimą

                          Yra tiesos, bet žiūrint į ateitį yra potencialo atsikratyti nemažai šviesaforų.
                          Apskritai tokio intesnyvumo/kategorijos gatvėje neturėtų būti vieno lygio perėjų ir važiuojant nuo Geležinio vilko gatvės link Ukmergės čia pirma perėja po perėjos prie Gerosios vilties gatvės. Puiki vieta pradėti šalinti perėjas toliau į Šiaurę bent jau iki PC BIG.

                          Dėl požeminių tai sutinku kad nepatrauklu, norėtųsi Vilniuje matyti panašių sprendimų į šiuos:
                          fantastiski paveiksliukai ir nemanau kad tai kainuotu brangiau nei rauti ta tuneli. Bet su antzeminem yra problema - jos veikia tik ten kur yra palankus reljefas. Nes kitaip tie zmones, kurie tinges lipti NN laiptu (o laiptu antzeminese kur kas daugiau nei pozemineje) ir nores perbegt gatve per skyle tvoroj (o tokiu tikrai bus) - rizikuos tikrai labiau nei jei ten butu paprastas sviesoforas.
                          Tingiu guglint, bet pasaulyje yra atveju kai pastacius antzemine pereja avaringumas padidejo.

                          Del sviesoforu ir pereju Ukmerges g. apskritai - jie ten gali ir turi buti. Nes tai yra gatve su savo kategorija, o ne aplinkkelis ar greitkelis. Mieste negali buti greitkeliu. 99% kamsciu Ukmreges g. rytais ivyksta del GV ziedo, o ne del minetu sviesoforu.
                          As irgi daug laiko pykau ant tu durnu projektuotoju, kurie prikiso pereju tokia placia gatve, juk galima sutaupyti ta nelemta minute laukiant zalios... bet su laiku isigilinus pradejau suprast. Problema ne tuose perejuose o alternatyvaus kelio nebuvime. Ir cia Siaurine gatve turetu labai stipriai padet.

                          Jei Ukmerges g. bus nors viena reguliuojama sankryza, o ji bus, jus vistiek prie jos sustosit. Tik kamstis prie jos bus ne 10 masinu eileje o 50, nes visas nestabdomas ir neskirstomas srautas atsitrenks tik i ta viena sankryza.
                          Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.01.02, 22:03.

                          Comment


                            Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

                            bet jeigu daro tik estakada, tai kaip pasuks zmones i kaire vaziuodami Siaurine g.?
                            Pagal planą aukščiau buvusioje nuorodoje - su Ukmergės gatve bus netaisyklingos formos, bet pilnas dobilas. Su Laisvės prospektu taip, kai kurių pasukimų truks ir Šiaurinėje bus šviesoforas posūkiui į kairę.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Pagal planą aukščiau buvusioje nuorodoje - su Ukmergės gatve bus netaisyklingos formos, bet pilnas dobilas. Su Laisvės prospektu taip, kai kurių pasukimų truks ir Šiaurinėje bus šviesoforas posūkiui į kairę.
                              Įdomu, kodėl Laisvės pr. prioritetu pasirinko, tą sankryžą kartu su šviesaforu galima būtų perkelti iš Šiaurinės gatvės į Laisvės pr.

                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                              fantastiski paveiksliukai ir nemanau kad tai kainuotu brangiau nei rauti ta tuneli. Bet su antzeminem yra problema - jos veikia tik ten kur yra palankus reljefas. Nes kitaip tie zmones, kurie tinges lipti NN laiptu (o laiptu antzeminese kur kas daugiau nei pozemineje) ir nores perbegt gatve per skyle tvoroj (o tokiu tikrai bus) - rizikuos tikrai labiau nei jei ten butu paprastas sviesoforas.
                              Tingiu guglint, bet pasaulyje yra atveju kai pastacius antzemine pereja avaringumas padidejo.
                              Palankus reljefas yra privalumas, bet ir be jo yra sprendimų, net gi ir be laiptų. Aišku reikia daugiau vietos nei įprastai/požeminei, bet jeigu gerai suprojektuota, tai ir atstumai ne tiek daug išauga ir neturėtų būti kliūtis pėščiajam. Jei taip nebūtų, tai Vakarų Europos miestuose nieks tokių perėjų nestatytų.
                              Dėl saugumo sumažėjimo tai čia labiau mūsų atsilikimas visuomenės, su laiku bėgiojančių vis mažės, jau dabar retas atvejis pamatyti bėgantį per Konsitutucijos pr, ar net tą pačią Ukmergės g. prie Akropolio.
                              O dėl mažo Vilniaus tankumo Ukmergės gatvė (toliau G.V.) tampa tranzitine nepriklausomai nuo planavimo ir tokių gatvių yra visame pasaulyje. Ji nekerta nei senamiesčio nei realiai ir pačio centro (didžioji dalis NMC ir naujamiestis lieka šone) ir veikia ne kaip miesto, bet kaip centro aplinkelis
                              Paskutinis taisė tomtom; 2018.01.02, 23:00.

                              Comment


                                Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

                                bet jeigu daro tik estakada, tai kaip pasuks zmones i kaire vaziuodami Siaurine g.?
                                Lygiai taip pat kaip pasuka Laisvės pr. sankryžoje su Pilaitės pr. arba Vakarinio aplinkkelio sankryžoje su Pavilnionių g. Juk parašyta, kad estakados virš reguliuojamų sankryžų, tai nevažiuosi estakada ir sankryžoje galėsi pasukti visomis kryptimis.

                                Comment


                                  Šiaurinės projekte žadama, kad bus dvi viešojo transporto juostos. Įdomu, kur pasidės viešasis transportas atvažiavęs iki Šiaurinės sankryžos su Vakariniu aplinkeliu? Toliau Sūduvių gatvė atrodo per siaura, gal kažkoks žiedas bus? Ar tai apgalvota?

                                  Comment


                                    Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
                                    Šiaurinės projekte žadama, kad bus dvi viešojo transporto juostos. Įdomu, kur pasidės viešasis transportas atvažiavęs iki Šiaurinės sankryžos su Vakariniu aplinkeliu? Toliau Sūduvių gatvė atrodo per siaura, gal kažkoks žiedas bus? Ar tai apgalvota?
                                    Jei toliau niekur nevažiuos, tai blogiausiu atveju apsisuks dobile arba Šiaurinės g. pabaigoje (kur baigiasi dobilas ir eina žvirkeliai), vietos turėtų užtekti.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                      O į komercinius pastatus žmonės turbūt sraigtasparniais skraido arba teleportuojasi... Ar čia su mintimi, kad jei neturi automobilio iki ten nuvažiuoti, tai esi varguolis, kuris neturi ko veikti tame komerciniame pastate?
                                      Gal palikite žmonėms patiems nuspręsti kokiu maršrutu jiems eiti. Nes kažkaip einant nuo Maximos iki Avitelos, o po to į Topo centrą, visai nesinori vaikščioti zigzagais per J. Baltrušaičio g. Jeigu prie gatvės yra pastatų, tai turi būti ir šaligatviai, kad prieiti prie tų pastatų ir susisiekti tarp jų.


                                      Reikia nepatingėti "pakeliauti" kokius 300 metrų prieš eisma, ta pagrindine gatve ir surasti, kad stotelė bei takai yra ne tik šalutinėse gatvėse:
                                      https://www.google.lt/maps/@59.36484...7i13312!8i6656

                                      Čia tas pats, kas sakyti jog transporta iš Ukmergės g. iškeltas į S.Neries g., nors važiuoja ir vienoje ir kitoje lygiagrečiai.

                                      1. Atkreipiu dėmesį, kad ten jokia automagistralė. 1+1 kelias tuoj už Stokholmo. Primena Vilnius-Utena. E18 nieko nereiškia dėl greičio. Tai tik Europos maršruto numeris. Yra kur keliai be vidurinės baltos linijos (nes per siauri) turi E raidė.
                                      Nuotrauka E18 1+1

                                      https://www.google.lt/maps/@59.51145...7i13312!8i6656

                                      2. Atkreipiu dėmesį, dėl pėsčiųjų ir autobusų saugumo stotelės gali būti atskirtos nuo pagrindinės trasos skiriamąja juosta su metaliniai atitvarais.

                                      https://www.google.lt/maps/@59.51145...7i13312!8i6656

                                      Taip pavyko rasti jums šalia pagrindinės trasos. Kitas iškėlė, gal per 5 m ir šitas iškels.
                                      Visi supranta, kad furistas gali užmigti, gali širdis, gali dar kažkas ir veikia prevenciškai. Be to, papildomi barjerai sulaiko drasuolius nes reikia lipti per 3 tvoreles, nebe vieną.

                                      3. Rekomenduoju atsidaryti www.openstreetmap.org Stockholmą ir paskrolinti.

                                      Ten yra VT sluoksnis - pamatysite, kad 8/10 stotelių iškeltos nuo trasos.
                                      Taip pat, kad dviračių takai neina pagal greitumines gatves 1-5 m atstumu. Taip, nemaža dalis eina palei gatvę, nes yra tiltai, upės, reljefas, uolos, bet dažniausiai 30-50 m. atstumu. Ar gali tą Ukmergės g. pasiūlyti? Ne.
                                      Paskutinis taisė Fulgur; 2018.01.03, 22:26.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                        Ten yra VT sluoksnis - pamatysite, kad 8/10 stotelių iškeltos nuo trasos.
                                        Taip pat, kad dviračių takai neina pagal greitumines gatves 1-5 m atstumu. Taip, nemaža dalis eina palei gatvę, nes yra tiltai, upės, reljefas, uolos, bet dažniausiai 30-50 m. atstumu. Ar gali tą Ukmergės g. pasiūlyti? Ne.
                                        Musu A1 kategirojos gatves - Oslo, Tukstantmecio, VA tokios ir yra: dviraciu takai ir pesciuju takai salia neina, VT stoteliu beveik nera (bet vistiek sugeba viena kita ikisti, pvz Šiltnamių st.).
                                        O Ukmerges g. nieko bendro su jom neturi, ji yra B2. Ne siaip sau, nes ten viskas aplink apstatyta ir prikista komerciniu pastatu, bei ivaziavimai/isvaziavimai kas 50-100 metru.
                                        Tiesa, net Siaurine g. projektuojama kaip B1.

                                        Na ir aisku takelius palei Ukmerges g. ismindziojo eziukai, nes zmonem ten vaiksciuot nereikia ir nenaturalu.
                                        Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.01.04, 13:19.

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                          Musu A1 kategirojos gatves - Oslo, Tukstantmecio, VA tokios ir yra: dviraciu takai ir pesciuju takai salia neina, VT stoteliu beveik nera (bet vistiek sugeba viena kita ikisti, pvz Šiltnamių st.).
                                          O Ukmerges g. nieko bendro su jom neturi, ji yra C1. Ne siaip sau, nes ten viskas aplink apstatyta ir prikista komerciniu pastatu, bei ivaziavimai/isvaziavimai kas 50-100 metru.
                                          Tiesa, net Siaurine g. projektuojama kaip B1.

                                          Na ir aisku takelius palei Ukmerges g. ismindziojo aisku eziukai, nes zmonem ten vaiksciuot nereikia ir nenaturalu.
                                          Mojuot popieriais galima ilgai ir nuobodžiai. Bet faktiškai žiūrint Ukmergės gatvė pagal eismo kiekį ir greitį tikrai ne C1. Net ir pastačius Šiaurinę bei ML vargu ar sumažės eismo iki tiek. Šitos gatvės labiau nuims eismą nuo Ateities, Laisvės ir Ozo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X