Ukmergės g. yra aukščiau, nei būsima Šiaurinės g. trasa. Todėl ir taip aišku, kodėl bus žemiau, tiesiog padarys iškasą ir tiek.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai
Collapse
X
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąUkmergės g. yra aukščiau, nei būsima Šiaurinės g. trasa. Todėl ir taip aišku, kodėl bus žemiau, tiesiog padarys iškasą ir tiek.
"Pirmuoju etapu gatvė bus tiesiama nuo vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės gatvės. Antruoju etapu tiesiant Šiaurinę gatvę bus sujungtos Ukmergės ir Geležinio Vilko transporto arterijos."
Pagal brėžinius gaunasi pabaiga Fabijoniškių gatvėje, bet ji turbūt per smulki, kad ją minėtų straipsnyje.
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą<...>Man idomiau ar dabar techninis baigiamas derinti pirmo etapo ar visu 3? <...>
Pašilaičių, Justiniškių ir Šeškinės seniūnijos Vilniaus mieste. Techninio projekto konstrukcinių ir inžinerinių tinklų dalių parengimas (1 kompl.) ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos (1 kompl.).
Tačiau2017-12-08 perkančioji organizacija, vadovaudamasi Viešųjų pirkimų įstatymo 29 str. 3 d., priėmė sprendimą nutraukti pirkimo procedūras, kadangi atsirado toliau nurodytos aplinkybės, kurių nebuvo galima numatyti.2017-12-08 Vilniaus miesto savivaldybės administracija raštu Nr.A121-27811/17(2.1.19-MP) nutarė iš esmės peržiūrėti Šiaurinės gatvės projektiniuose pasiūlymuose numatytų dviejų lygių sankirtų su Laisvės prospektu ir Ukmergės gatve sprendinius, nepertraukiamą eismą Laisvės prospektu ir Ukmergės gatve užtikrinant estakadomis virš reguliuojamų sankryžų.
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąWow. Vadinas siaurinej liks sviesoforai tiek ties Laisve, tiek ties Ukmerge. Idomu kame buvo bedos: sklypu ispirkimas ar tiesiog taupymas?
tai tiketina kad tas pats bus ir su GV ir Kalvarke...NUOSTABU
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ties Ukmergės nėra. Ties Laisvės propespektu rodos trukdo daugiabutis? Ir tai bus tik Šiaurinėje, o Laisvės ne.
Comment
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimą
Yra tiesos, bet žiūrint į ateitį yra potencialo atsikratyti nemažai šviesaforų.
Apskritai tokio intesnyvumo/kategorijos gatvėje neturėtų būti vieno lygio perėjų ir važiuojant nuo Geležinio vilko gatvės link Ukmergės čia pirma perėja po perėjos prie Gerosios vilties gatvės. Puiki vieta pradėti šalinti perėjas toliau į Šiaurę bent jau iki PC BIG.
Dėl požeminių tai sutinku kad nepatrauklu, norėtųsi Vilniuje matyti panašių sprendimų į šiuos:
Tingiu guglint, bet pasaulyje yra atveju kai pastacius antzemine pereja avaringumas padidejo.
Del sviesoforu ir pereju Ukmerges g. apskritai - jie ten gali ir turi buti. Nes tai yra gatve su savo kategorija, o ne aplinkkelis ar greitkelis. Mieste negali buti greitkeliu. 99% kamsciu Ukmreges g. rytais ivyksta del GV ziedo, o ne del minetu sviesoforu.
As irgi daug laiko pykau ant tu durnu projektuotoju, kurie prikiso pereju tokia placia gatve, juk galima sutaupyti ta nelemta minute laukiant zalios... bet su laiku isigilinus pradejau suprast. Problema ne tuose perejuose o alternatyvaus kelio nebuvime. Ir cia Siaurine gatve turetu labai stipriai padet.
Jei Ukmerges g. bus nors viena reguliuojama sankryza, o ji bus, jus vistiek prie jos sustosit. Tik kamstis prie jos bus ne 10 masinu eileje o 50, nes visas nestabdomas ir neskirstomas srautas atsitrenks tik i ta viena sankryza.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.01.02, 22:03.
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
bet jeigu daro tik estakada, tai kaip pasuks zmones i kaire vaziuodami Siaurine g.?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pagal planą aukščiau buvusioje nuorodoje - su Ukmergės gatve bus netaisyklingos formos, bet pilnas dobilas. Su Laisvės prospektu taip, kai kurių pasukimų truks ir Šiaurinėje bus šviesoforas posūkiui į kairę.
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąfantastiski paveiksliukai ir nemanau kad tai kainuotu brangiau nei rauti ta tuneli. Bet su antzeminem yra problema - jos veikia tik ten kur yra palankus reljefas. Nes kitaip tie zmones, kurie tinges lipti NN laiptu (o laiptu antzeminese kur kas daugiau nei pozemineje) ir nores perbegt gatve per skyle tvoroj (o tokiu tikrai bus) - rizikuos tikrai labiau nei jei ten butu paprastas sviesoforas.
Tingiu guglint, bet pasaulyje yra atveju kai pastacius antzemine pereja avaringumas padidejo.
Dėl saugumo sumažėjimo tai čia labiau mūsų atsilikimas visuomenės, su laiku bėgiojančių vis mažės, jau dabar retas atvejis pamatyti bėgantį per Konsitutucijos pr, ar net tą pačią Ukmergės g. prie Akropolio.
O dėl mažo Vilniaus tankumo Ukmergės gatvė (toliau G.V.) tampa tranzitine nepriklausomai nuo planavimo ir tokių gatvių yra visame pasaulyje. Ji nekerta nei senamiesčio nei realiai ir pačio centro (didžioji dalis NMC ir naujamiestis lieka šone) ir veikia ne kaip miesto, bet kaip centro aplinkelisPaskutinis taisė tomtom; 2018.01.02, 23:00.
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
bet jeigu daro tik estakada, tai kaip pasuks zmones i kaire vaziuodami Siaurine g.?
Comment
-
Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimąŠiaurinės projekte žadama, kad bus dvi viešojo transporto juostos. Įdomu, kur pasidės viešasis transportas atvažiavęs iki Šiaurinės sankryžos su Vakariniu aplinkeliu? Toliau Sūduvių gatvė atrodo per siaura, gal kažkoks žiedas bus? Ar tai apgalvota?
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O į komercinius pastatus žmonės turbūt sraigtasparniais skraido arba teleportuojasi... Ar čia su mintimi, kad jei neturi automobilio iki ten nuvažiuoti, tai esi varguolis, kuris neturi ko veikti tame komerciniame pastate?
Gal palikite žmonėms patiems nuspręsti kokiu maršrutu jiems eiti. Nes kažkaip einant nuo Maximos iki Avitelos, o po to į Topo centrą, visai nesinori vaikščioti zigzagais per J. Baltrušaičio g. Jeigu prie gatvės yra pastatų, tai turi būti ir šaligatviai, kad prieiti prie tų pastatų ir susisiekti tarp jų.
Reikia nepatingėti "pakeliauti" kokius 300 metrų prieš eisma, ta pagrindine gatve ir surasti, kad stotelė bei takai yra ne tik šalutinėse gatvėse:
https://www.google.lt/maps/@59.36484...7i13312!8i6656
Čia tas pats, kas sakyti jog transporta iš Ukmergės g. iškeltas į S.Neries g., nors važiuoja ir vienoje ir kitoje lygiagrečiai.
Nuotrauka E18 1+1
https://www.google.lt/maps/@59.51145...7i13312!8i6656
2. Atkreipiu dėmesį, dėl pėsčiųjų ir autobusų saugumo stotelės gali būti atskirtos nuo pagrindinės trasos skiriamąja juosta su metaliniai atitvarais.
https://www.google.lt/maps/@59.51145...7i13312!8i6656
Taip pavyko rasti jums šalia pagrindinės trasos. Kitas iškėlė, gal per 5 m ir šitas iškels.
Visi supranta, kad furistas gali užmigti, gali širdis, gali dar kažkas ir veikia prevenciškai. Be to, papildomi barjerai sulaiko drasuolius nes reikia lipti per 3 tvoreles, nebe vieną.
3. Rekomenduoju atsidaryti www.openstreetmap.org Stockholmą ir paskrolinti.
Ten yra VT sluoksnis - pamatysite, kad 8/10 stotelių iškeltos nuo trasos.
Taip pat, kad dviračių takai neina pagal greitumines gatves 1-5 m atstumu. Taip, nemaža dalis eina palei gatvę, nes yra tiltai, upės, reljefas, uolos, bet dažniausiai 30-50 m. atstumu. Ar gali tą Ukmergės g. pasiūlyti? Ne.Paskutinis taisė Fulgur; 2018.01.03, 22:26.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Ten yra VT sluoksnis - pamatysite, kad 8/10 stotelių iškeltos nuo trasos.
Taip pat, kad dviračių takai neina pagal greitumines gatves 1-5 m atstumu. Taip, nemaža dalis eina palei gatvę, nes yra tiltai, upės, reljefas, uolos, bet dažniausiai 30-50 m. atstumu. Ar gali tą Ukmergės g. pasiūlyti? Ne.
O Ukmerges g. nieko bendro su jom neturi, ji yra B2. Ne siaip sau, nes ten viskas aplink apstatyta ir prikista komerciniu pastatu, bei ivaziavimai/isvaziavimai kas 50-100 metru.
Tiesa, net Siaurine g. projektuojama kaip B1.
Na ir aisku takelius palei Ukmerges g. ismindziojo eziukai, nes zmonem ten vaiksciuot nereikia ir nenaturalu.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.01.04, 13:19.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Musu A1 kategirojos gatves - Oslo, Tukstantmecio, VA tokios ir yra: dviraciu takai ir pesciuju takai salia neina, VT stoteliu beveik nera (bet vistiek sugeba viena kita ikisti, pvz Šiltnamių st.).
O Ukmerges g. nieko bendro su jom neturi, ji yra C1. Ne siaip sau, nes ten viskas aplink apstatyta ir prikista komerciniu pastatu, bei ivaziavimai/isvaziavimai kas 50-100 metru.
Tiesa, net Siaurine g. projektuojama kaip B1.
Na ir aisku takelius palei Ukmerges g. ismindziojo aisku eziukai, nes zmonem ten vaiksciuot nereikia ir nenaturalu.
Comment
Comment