Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ale detaluju plana pasitvirtine. Kvietesi visus i susirinkima isklausyti visu pasiulymu, bet paskui jau sako nieko keisti negalima, tai kam tada ten tuos zmones kviesti ir erzinti?
    Apie antra etapa tai klausimas labai labai didelis kaip ten su juo bus ir ar isvis jis bus. O as nemanau, kad cia normalus sprendimas nes cia kazkokia nesamoniu nesamone. Sujungia su fabijoniskiu gatve per sita apendiksa. Prie rimi ir iki parduotuviu kairi posuki panaikina i ukmerges gatve. Tada visos fabijoniskes juda fabijoniskiu gatve kad isukti i siaurine gatve, taip pat ir seskine ir kito sono. Zodziu fabijoniskiu gatve buna uzkrauta masinomis nevaikiskai. Privesti pirmu etapu iki gelvonu g. ir ten sujungti, negi tiek daug proto tam reikia?

    Comment


      Aš irgi niekaip nesuprantu, kodėl negalėjo pratęsti iki Gelvonų/Stanevičiaus g. ir įrengti normalios jungties? Ar jie debilai?
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        speju, kad gal neisipaiso i reikiamus sumas ir gal nebeuztenka euru

        Comment


          Parašė t6m2s Rodyti pranešimą
          speju, kad gal neisipaiso i reikiamus sumas ir gal nebeuztenka euru
          Plius dar vėliau nepatogu viaduką statyti, jei bus sankryža.
          Flickr

          Comment


            Taip pat turbūt bent kol kas stengiamasi kad pagrindinis srautas nuo VA užsibaigtų ties Ukmergės gatve.

            Comment


              Įdomios pastangos jei taip.

              Comment


                pastangos, kad srautas uzsibaigtu ties Ukmerges g. bus tokios, kad is kito galo uzsikis viskas tiek fabijoniskiu, gelvonu ir staneviciaus gatvemis

                Comment


                  Parašė t6m2s Rodyti pranešimą
                  pastangos, kad srautas uzsibaigtu ties Ukmerges g. bus tokios, kad is kito galo uzsikis viskas tiek fabijoniskiu, gelvonu ir staneviciaus gatvemis
                  Tai bus paskata tęsti toliau.

                  Comment


                    pastangos kad sustapdyti srautą virs į paskatą ta srautą vėl leisti, nes gal tas susikaupęs srautas bus labai piktas . O kai vėl pajudės tai stapdys jau kitoj vietoj, tskant tiksliau dėtų pastangas nes šiaip tai vietoj pastangų mieliau dėtų skersą , bet kad tas srautas labai greit kaupiasi ir pyksta dar greičiau.

                    Comment


                      Parašė evvt Rodyti pranešimą
                      pastangos kad sustapdyti srautą virs į paskatą ta srautą vėl leisti, nes gal tas susikaupęs srautas bus labai piktas . O kai vėl pajudės tai stapdys jau kitoj vietoj, tskant tiksliau dėtų pastangas nes šiaip tai vietoj pastangų mieliau dėtų skersą , bet kad tas srautas labai greit kaupiasi ir pyksta dar greičiau.
                      Pasąmonės srautas be jokios minties.

                      Comment


                        Matomai jungties pačioje sankryžoje su Stanevičiaus/Gelvonų gatve ir nėra. Šitą detalę praleidau. Taip išeina, kad ta jungtis su Fabijoniškių gatve ir bus pagrindinė jungtis su Fabijoniškėmis. Kas iš principo, aišku, yra nesąmonė, bet Tarybiniams planuotojams žinoti geriau.
                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                        Comment


                          /\ Nėra, ir niekada nebuvo planuota. Net sovietmečiu gatvės turėjo praeiti skirtinguose lygiuose be jungčių.
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            Parašė SPX Rodyti pranešimą
                            /\ Nėra, ir niekada nebuvo planuota. Net sovietmečiu gatvės turėjo praeiti skirtinguose lygiuose be jungčių.
                            Kadangi nuo Brėžnevo laikų, kai buvo projektuojama ta gatvė, niekas nepasikeitė (pavyzdžiui, eismo srautai), tai toks sprendimas yra spot on
                            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                            Comment


                              /\ Srautai pasikeitė, bet vietos padoriam mazgui neatsirado ir tikrai neatsiras...
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                /\ Srautai pasikeitė, bet vietos padoriam mazgui neatsirado ir tikrai neatsiras...
                                Labai teisinga pastaba emocijų koregavimui.

                                Comment


                                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                  /\ Srautai pasikeitė, bet vietos padoriam mazgui neatsirado ir tikrai neatsiras...
                                  Elementaru - bapkių nėra. Prie Brežnevo gal irgi nebuvo, bet to negalima buvo garsiai pasakyti.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Matomai jungties pačioje sankryžoje su Stanevičiaus/Gelvonų gatve ir nėra. Šitą detalę praleidau. Taip išeina, kad ta jungtis su Fabijoniškių gatve ir bus pagrindinė jungtis su Fabijoniškėmis. Kas iš principo, aišku, yra nesąmonė, bet Tarybiniams planuotojams žinoti geriau.
                                    Tai vat, kad jungties su gelvonu g. nera ir nenori jos daryti. Paskui net ir padarius antra etapa niekas visiskai toje vietoje nepasikeis nes tai ir liks vienintelis ivaziavimas ir isvaziavimas i fabijoniskes, seskine ir is jos i ukmerges gatve norint vaziuoti link centro. Durniu projektavimas

                                    Comment


                                      Parašė t6m2s Rodyti pranešimą

                                      Tai vat, kad jungties su gelvonu g. nera ir nenori jos daryti. Paskui net ir padarius antra etapa niekas visiskai toje vietoje nepasikeis nes tai ir liks vienintelis ivaziavimas ir isvaziavimas i fabijoniskes, seskine ir is jos i ukmerges gatve norint vaziuoti link centro. Durniu projektavimas
                                      Dar reiktų turėti omeny, kad tuomet norint patekti iš Stanevičiaus/Gelvonų į Šiaurinę reiks pravažiuoti tris šviesoforus.
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        tai cia ne beda, musu projektuotojai megsta sviesoforus

                                        Comment


                                          Rašė temoje apie M.Lietuvio g.:
                                          Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                                          Siaurine gatve neabejotinai yra svarbesne, ji sujungs kelis labai tankai apgyvendintus Vilniaus rajonus ir nuims dali srautu nuo stipriai apkrautu gatviu. Siaurines gatves (nors dallies iki Fabu) reikia kuo skubiau, ir ko gero, netgi greiciau uz Minsko pl. sankryzos rekonstrukcija. Aisku, Mykolo Lietuvo gatve taip pat yra labai reikalinga miestui, bet tikrai nepasakyciau, kad labiau uz siaurine gatve.
                                          Palaikau, kad tikrai Šiaurinė svarbesnė nei M.Lietuvio, nes atsirastų normalus susisiekimas su VA iš Fabijoniškių, Laisvės pr.įskaitant ir geresnį nuo Akropolio/Ozo, nes dabar ties kapinėmis, Mada yra šikna.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X