Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ John, Jeigu tik tiek, tai čia menka bėda. Kaip ir minėjau, nei vienas meras Šiaurinės gatvės taip ir neišjudino iki realių darbų. Ar spės šitas kažką padaryti per savo kadenciją - matysim (jei jau stendą pastatė)... O stambūs projektai, tiesą pasakius, ne visada nuo mero ir priklauso. Aplinkkeliai be Vyriausybės ir Susisiekimo ministerijos palaiminimo net nebūtų atsiradę.
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
      Dviem dviračiams apsilenkti 1m pločio yra per akis
      Dviračio vairo plotis dažniausiai yra 50-60cm. Nemaža dalis žmonių važiuoja dar ir alkūnes atkišę į šonus. Prasilenkiant, kad ir abiems 15km/h greičiu, norisi bent sprindžio tarpo. Praktiškai 1m galima prasilenkti tik jei abu važiuoja kraštais ir išorinė ranka/vairo galas jau ne virš dvirtakio. T.y. jei ir dvirtakis yra metro pločio, realus tūris reikalingas didesnis - į metrą tūrio niekaip netilps komfortiškai prasilenkt.

      Aplenkiant lėtesnį dviratininką dažnai reikia dar daugiau pločio. Nes jis tavęs nemato ir nepasitraukia į savo kraštą automatiškai. Psichologiškai norisi jam palikti daugiau vietos, nes tik lenkiantysis gali įvertinti atstumą. Tas pats kaip siauruose keliuose su auto - prasilenkti lengviau nei aplenkti.

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą

        Magistralinių kelių, kurie būtų automagistralės/greitkeliai yra tik A1 ir A2, dar kelios atkarpos A9 ir A5, na ir keturių juostų "gatvė" A19. Visi kiti, didžiaja dalimi yra dviejų eismo juostų keliai. Ar ten teko matyti daug "gulinčių policininkų" ir atbulomis važiuojančių iš kiemų?

        Apskritai, net svarstyti tokios naujos "automagistralės/greitkelio" tiesimą, yra labai keista. Kai net esamas maršrutas: Vakarinis aplinkkelis, Gariūnų g., A1 kelias - nėra iki galo apjungti nenutrūkstamam ir sklandžiam judėjimui. Visada yra sudaromas prioritetinis maršrutas, kuriame koncentruojamas transporto srautas ir ten tiesiamas aukštos kategorijos kelias. Jeigu pristatyti daug aukštos kategorijos kelių, kurie neturės pakankamo transporto srauto jame, tai labai greit pasimatys, kad nebeužtenka lėšų juos eksploatuoti ir prižiūrėti. Būklė palaipsniui blogės iki tokios, kad tada bus galvojama "jau geriau būtų paprastas keliukas, bet gerai prižiūrėtas". Aukštos kategorijos kelią ne tik nutiesti brangiai kainuoja, bet kainuoja brangiai ir jį prižiūrėti, nes atitinkamai žiemą jį reikia valyti pagal aukštą priežiūros lygmenį ir t.t.
        Ne nauja automagistralė, o keli kilometrai jungties. A19 geras pavyzdys. Be šviesoforų, be vieno lygio sankryžų, minimaliai degalinių ir kiemų.

        Mindaugo tiltas kainavo 5 mln. Eur. Tegu viskas pabrango 4 kartus.
        "Balsių - Antavilių" tiltas tikrai įperkamas prie 500 mln Eur Vilniaus biudžeto. Ne per mėnesi pastatys. Galima į du metus išdalinti.
        Tiltas per Nerį "už Pilaitės" irgi įperkamas.

        Nes Vilniaus šiaurei reikia patogaus išvykimo iš miesto pagrindine kelionių kryptimi - į Kauną (Varšuvą, Marijampolę), į Klaipėdą.

        Avižieniai-Dūkštos sparčiai artėja prie to kaip ir Sudervė-Pilaitė. Kiemukai be jungiamųjų gatvių, tada VT poreikis, tada stotelės, tada vaikai lakstantys, tada perėjos, dar dviratukai, tada greičio ribojimai, tada niekas nesilaiko, tada kalniukai, tada 30 arba "gyv. zona". Chaotiško planavimo pavyzdys - pavažiuokite Santariškės - Nemenčinė palei Nerį. Kiemukai, "Gyvenamosios zonos", kalniukai.

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

          Ne nauja automagistralė, o keli kilometrai jungties. A19 geras pavyzdys. Be šviesoforų, be vieno lygio sankryžų, minimaliai degalinių ir kiemų.

          Mindaugo tiltas kainavo 5 mln. Eur. Tegu viskas pabrango 4 kartus.
          "Balsių - Antavilių" tiltas tikrai įperkamas prie 500 mln Eur Vilniaus biudžeto. Ne per mėnesi pastatys. Galima į du metus išdalinti.
          Tiltas per Nerį "už Pilaitės" irgi įperkamas.

          Nes Vilniaus šiaurei reikia patogaus išvykimo iš miesto pagrindine kelionių kryptimi - į Kauną (Varšuvą, Marijampolę), į Klaipėdą.

          Avižieniai-Dūkštos sparčiai artėja prie to kaip ir Sudervė-Pilaitė. Kiemukai be jungiamųjų gatvių, tada VT poreikis, tada stotelės, tada vaikai lakstantys, tada perėjos, dar dviratukai, tada greičio ribojimai, tada niekas nesilaiko, tada kalniukai, tada 30 arba "gyv. zona". Chaotiško planavimo pavyzdys - pavažiuokite Santariškės - Nemenčinė palei Nerį. Kiemukai, "Gyvenamosios zonos", kalniukai.
          Ne tam buvo sukišti šimtai milijonų į aplinkkelį, kad nuo jo būtų nukreipinėjamas srautas dar labiau užkišti Piliatės pr. ir tuos visus rajonus už jos, kiek kainuotų ne tik pats 2x2 kelias su tiltu, bet ir sklypų išpirkimas?
          Flickr

          Comment


            Vilnių sudalijus į dvylika sąlyginių dalių pagal gyventojų skaičių, septynioms būtų naudinga ne per Gariūnus. Tuo viskas ir pasakyta.

            Vilniaus plėtra nuėjo šiauryn iki pat Avižienių-Riešės.

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Vilnių sudalijus į dvylika sąlyginių dalių pagal gyventojų skaičių, septynioms būtų naudinga ne per Gariūnus. Tuo viskas ir pasakyta.

              Vilniaus plėtra nuėjo šiauryn iki pat Avižienių-Riešės.
              Realiai tik pačiai pilaitei, daugiau niekam nėra geriau stovėti ten prie šviesoforų. Žodžiu niekas ten negriaus pastatytų namų ir neties jokių antrų greitkelių į Kauną. Yra žymiai svarbesnių projektų pačiame mieste.
              Paskutinis taisė Lettered; 2017.06.29, 21:28.
              Flickr

              Comment


                Būtent, nereikia jokio antro išvažiavimo. Jeigu dar Pilaitės prospektas nebūtų toks užkištas ir šviesoforizuotas, tai gal dar dar, nors už Pilaitės individualių namų kvartalų marios, dėl jų tenais ir vietos tam išvažiavimui nelabai ir bus.
                Už dviračius ir troleibusus!

                Comment


                  Su pavadinimu "Pilaitis" reikėtų viešai pasakyti gyvenu/negyvenu Pilaitėje. Tada jūsų argumentai nušvistų kitoje šviesoje.

                  Dūkštų kelias, atsidarykite REGIA, http://www.regia.lt/map/vilniaus_r?lang=0 jau adresais aplipdytas. Po 10 m. Pilaitė į Kernavę važiuos pro Grigiškes.

                  Comment


                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                    /\ Dangaus miestas lyg ir turi naujus šeimininkus http://laisves78b.lt/ Bet ar nebus taip, kad gatvės tiesimas atbaidys naujus būstų pirkėjus ir projektas vėl stos.
                    Jau šį pavasarį pradėsime naujų daugiabučių namų statybas Justiniškėse, adresu Laisvės pr. 78B, Vilniuje.
                    Dangaus miestas miręs, tinklalapyje rašo nesamones.

                    Comment


                      Parašė Globalus Rodyti pranešimą

                      Dangaus miestas miręs, tinklalapyje rašo nesamones.
                      Tai ir vadinasi nebe "Dangaus miestas", o "Laisvės 78 B". Ir šitas tinklalapis paleistas praeitų metų pabaigoje kažkada.
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        Gal kas buvote pristatyme?

                        Comment


                          Parašė SPX Rodyti pranešimą

                          Tai ir vadinasi nebe "Dangaus miestas", o "Laisvės 78 B". Ir šitas tinklalapis paleistas praeitų metų pabaigoje kažkada.

                          Comment


                            Apie daugiabučius yra kita tema

                            Comment


                              Mazgas su GV gatve.

                              Click image for larger version

Name:	mazgas.png
Views:	1
Size:	312,0 kB
ID:	1575778
                              Flickr

                              Comment


                                Tai GV eis virs siaurines? Kur galima pamatyt naujus brezinius?

                                Comment


                                  Cia antru etapu? Nes pirmu etapu gi nedaeina iki gelvonu g. Sujungia su fabijoniskiu g. taip kvailai

                                  Comment


                                    Čia iš senesnio preliminaraus plano paimta. Nieko konkretaus dar.
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Parašė t6m2s Rodyti pranešimą
                                      Cia antru etapu? Nes pirmu etapu gi nedaeina iki gelvonu g. Sujungia su fabijoniskiu g. taip kvailai
                                      Dėl tolesnių etapų dar kol kas nieko neaišku.

                                      Comment


                                        O tai šitas "kvailas" sujungimas su Fabijoniškių gatve patvirtintas? Ar vis dar vyksta svarstymai?

                                        Parašė t6m2s Rodyti pranešimą
                                        Cia antru etapu? Nes pirmu etapu gi nedaeina iki gelvonu g. Sujungia su fabijoniskiu g. taip kvailai

                                        Comment


                                          /\ O tai kaip tu įsivaizduoji kol nebus antro etapo jungtis atrodyt turėtų? Manau čia visai normalus variantas.
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X