Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Geri klausimai. Tik nebūkite pižonas, būtinai praneškite mums apie atsakymus iš projektuotojų
    Aš bandysiu ir į svarstymą nueit. Tai su mielu noru pasidalinsiu atsakymais. Bet įtariu, kad tai bus ne atsakymai, o "atsisakymai"

    Comment


      Klausimai geri. Man atrodo jau anksčiau kalbėjome (prieš daug metų), kad gatvės traukti šiauriau neišeina, dėl ten esančio dujotiekio, o jei ir sugalvos lygiagrečiai pakišti po žeme orinę elektros tiekimo liniją, tai išvis.
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        Parašė SPX Rodyti pranešimą
        Klausimai geri. Man atrodo jau anksčiau kalbėjome (prieš daug metų), kad gatvės traukti šiauriau neišeina, dėl ten esančio dujotiekio, o jei ir sugalvos lygiagrečiai pakišti po žeme orinę elektros tiekimo liniją, tai išvis.
        Gal, šito aš nežinau ir nežinojau. Jeigu taip yra (o man klausimas vis tiek yra: nejaugi negalima ten kloti šaligatvių?), tada galima ieškoti kitų sprendimų:
        1. siaurinti skiriamąją juostą nuo dabartinių 2-5 metrų (2 ties sankryžomis su posūkiais, 5 visur kitur) iki 0-3 metrų (0 ties sankryžomis, 3 visur kitur) ar net dar labiau. Jau sutaupom po 1 metrą dviračių takams (vietoje po 2 gauname po 3 metrus);
        2. po 10-20 cm siaurinti transporto juostas (jeigu tą galima daryti) numatant joms minimaliausią leidžiamą plotį (juk eismas nebus didelių greičių). Taip sutaupytume dar bent 60 cm dviračių takams. Jau žiūrėk turim po 3.3 m pločio dviračių takus
        3. turbūt galime pasiaurinti žaliąją juostą tarp kelio ir dviračių takų, daryt vietoje 2.3 m po 2 metrus. Va jau turėsim platesnius nei 3.5 m pločio dvirtakius.

        Comment


          Parašė Mr. Vilnius Rodyti pranešimą
          "Darbų pradžia - po pusantrų-dviejų metų." - Šimašius

          Comment


            Dėl 9 klausimo tai nesutinku. Logiška kad planuojami vienpusiai takai abibus kelio. Dviračių eismas turi būti organizuojamas lygiai taip pat kaip ir automobilių eismas, ypač jei planuojami didesni srautai. Beja 2m vienpusio dviračio tako plotis yra per akis.

            Kadangi teko gyventi Kopenhagoje, tai esu puikiai susipažinęs su jų dviračių sistema. Ten visur tik vienpusiai dviračių takai abibus kelio ir tikrai labai retai rasi kur platesnius nei 2m. Ir patikėkit tikrai didelė masė dviračių laisvai išsitenka.

            Comment


              Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
              Dėl 9 klausimo tai nesutinku. Logiška kad planuojami vienpusiai takai abibus kelio. Dviračių eismas turi būti organizuojamas lygiai taip pat kaip ir automobilių eismas, ypač jei planuojami didesni srautai. Beja 2m vienpusio dviračio tako plotis yra per akis.

              Kadangi teko gyventi Kopenhagoje, tai esu puikiai susipažinęs su jų dviračių sistema. Ten visur tik vienpusiai dviračių takai abibus kelio ir tikrai labai retai rasi kur platesnius nei 2m. Ir patikėkit tikrai didelė masė dviračių laisvai išsitenka.
              Iš dalies gal ir pritarčiau dėl vienpusio eismo.

              Tačiau plotis tikrai gali būti didinamas. 2 metrai yra minimalus plotis pagal reikalavimus, kai numatomas dviračių eismas yra mažiau 150 dviratininkų per valandą. Nepamirškim, kad Vilnius planuoja kardinaliai didinti dviratininkų eismą, mažinti automobilių eismą. Tad vienoje būsimų pagrindinių miesto gatvių toks plotis tikrai nėra užtektinas. Pageidautina būtų, kad take galėtų įsitekti 2 dviratininkai paraleliai ir trečias galėtų aplenkti.

              Click image for larger version

Name:	18921968_1973523609549033_1801644882871926839_n.jpg
Views:	1
Size:	19,9 kB
ID:	1571078

              Comment


                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą

                "Darbų pradžia - po pusantrų-dviejų metų." - Šimašius
                Jei taip sako Šimašius, tai darbų pradžios nematysim bent 10 metų. Nebent meru bus išrinktas savo pareigas sugebantis eiti žmogus?
                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                Comment


                  /\ Šiaurinės gatvės nesugebėjo pradėti nei vienas meras, nors apie jos projekto realizavimą kalbama gerus 11 metų. O jei dar prisiminus sovietmetį, tai išvis. Zuokas sakė tiesim, tada tą patį sakė ir Imbrasas, vėliau tas pats Zuokas sakė jau projektuosim pirmą etapą. Apie laikinai skirtus ir buvusius Navicką su Alekna net nekalbu. O kalbėti apie pirmuosius Vilniaus merus atsigaunant po 1990m. net neverta kalbėtai, tada Lietuvai ir Vilniui kiti dalykai rūpėjo.
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Jei taip sako Šimašius, tai darbų pradžios nematysim bent 10 metų. Nebent meru bus išrinktas savo pareigas sugebantis eiti žmogus?
                    Pritariu, kol meru netaps šio forumo dalyvis - niekaip nebus nei gatvių, nei teisingai aukštų pastatų! O ir miesto valdymas efektyviausiai vyksta tik per šį forumą

                    Comment


                      O niekas nesusimąstė, ar ta gatvė apskritai reikalinga kaip tokia? Jei dviratininkų padaugės 20 kartų, pėsčiųjų 3-4 kartus, VT - dvigubai, automobilių (kurie jau bus elektromobiliai ar autonominiai mobiliai) sumažės iki maždaug tų pačių 1994-1995 metų lygio. Gal reikia numatyti naujo RT, autonominių kapsulių, dviračių, pėsčiųjų kelius, be privataus ar net komercinio automobilizmo?
                      Beje, apie komercinį transportą iš viso mažai šnekama.

                      Comment


                        Publikuota vakar:

                        Vilniuje tikrai atsiras nauja gatvė: sujungs vakarinį aplinkkelį ir Ukmergės gatvę Šeškinėje

                        Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...eje-221-818294

                        Pasirodo jau ir informacinis stendas stovi šalia Laisvės pr.
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          O niekas nesusimąstė, ar ta gatvė apskritai reikalinga kaip tokia? Jei dviratininkų padaugės 20 kartų, pėsčiųjų 3-4 kartus, VT - dvigubai, automobilių (kurie jau bus elektromobiliai ar autonominiai mobiliai) sumažės iki maždaug tų pačių 1994-1995 metų lygio. Gal reikia numatyti naujo RT, autonominių kapsulių, dviračių, pėsčiųjų kelius, be privataus ar net komercinio automobilizmo?
                          Beje, apie komercinį transportą iš viso mažai šnekama.
                          Na taip. Hyper loop ir gondolas paleiskime. Tarp perkrautos Ozo ir Ateities gatvių yra didelis atstumas, nėra kitų variantų. Manau Šiaurinė duos labai didelį efektą, ypač kai/jei nuties iki GV, nes tada bus galima patekti į VA ne per krūvą visokių nerimtų gatvelių, o normalia gatve su saikingu kiekiu perėjų ir sankryžų.

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                            Na taip. Hyper loop ir gondolas paleiskime.
                            Tai jau vakar diena. Greitai gatvių apskritai nereikės:

                            Be kita ko, finansų ministras pažymėjo, kad Lietuvos ateitis – teleportacijos išradimai.

                            Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=74396254


                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Tai jau vakar diena. Greitai gatvių apskritai nereikės:

                              Be kita ko, finansų ministras pažymėjo, kad Lietuvos ateitis – teleportacijos išradimai.

                              Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=74396254

                              Siūlyčiau susilaikyt nuo kaimo lygio komentarų ištraukiant pavienius žodžius iš konteksto.

                              -------

                              Bet iš principo tikrai galima kelti klausimą kodėl bus tiesiama 6 eismo juostų gatvė su viadukais, kai numatomas kardinalus automobilių eismo mažėjimas. Kažkur nesueina galai.

                              Comment


                                Tai galima paaiškinti, tuo, kad vis gi per artimiausią dešmtmetį-du lūžio dar nepasieksime. Logiška užbaigti gatvę, kuri tiesiog suformuos miesto susisiekimo koridorių. Bet jau amžiaus viduryje visko gali būti. Stebina tai, kad numatant nebevykdyti automobilinių kelių plėtros nelabai matoma kaip ir kada bus vystoma infrastruktūra kol kas alternatyviam, o ateityje pagrindiniam susisiekimui.
                                Barame AI, bet jis teisingai rašo, kad pakankamo dėmesio VT neskiriama nei dabar, nei ateičiai.

                                Comment


                                  Sula jau į viską žiūri ironiškai, ypač, iš į off-topic'ą nuėjusios Infrastruktūros temos vakarykščių blevyzgų konteksto...
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Iš dalies gal ir pritarčiau dėl vienpusio eismo.

                                    Tačiau plotis tikrai gali būti didinamas. 2 metrai yra minimalus plotis pagal reikalavimus, kai numatomas dviračių eismas yra mažiau 150 dviratininkų per valandą. Nepamirškim, kad Vilnius planuoja kardinaliai didinti dviratininkų eismą, mažinti automobilių eismą. Tad vienoje būsimų pagrindinių miesto gatvių toks plotis tikrai nėra užtektinas. Pageidautina būtų, kad take galėtų įsitekti 2 dviratininkai paraleliai ir trečias galėtų aplenkti.

                                    Click image for larger version

Name:	18921968_1973523609549033_1801644882871926839_n.jpg
Views:	1
Size:	19,9 kB
ID:	1571078
                                    Čia Lietuvių projektuotojų, kurię apie dviračių eismą nieko nenusimano (sprendžiant iš to kaip jie projektuojami) išmislas šitie pločiai... 2metrai tai čia žiauriai daug.. Va Saltoniškių g. tikrai gana gerai sutvarkytas dviračių takas, ir jis nesiekia 2m, nors dvipusis. Sutinku kad geriau ten ir kitoje Saltoniškių g. pusėje būtų nutiestas toks pats dviračių takas ir jie padaryti vienpusiai.
                                    Dviem dviračiams apsilenkti 1m pločio yra per akis.

                                    Sakau Kopenhagoje, mieste, kur dviračių eismas žymiai intensyvesnis nei automobilių eismas, visi taikai yra 1-1,5m. Tik labiausia apkrautose vietose, centre yra kur perdaryti jau į platesnius. Netikit nuvažiuokit susipažinti, ar bet per street view pažiūrėkit. Kur platesni takai nei 2m gatvių pavadinimus galiu parašyti.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      O niekas nesusimąstė, ar ta gatvė apskritai reikalinga kaip tokia? Jei dviratininkų padaugės 20 kartų, pėsčiųjų 3-4 kartus, VT - dvigubai, automobilių (kurie jau bus elektromobiliai ar autonominiai mobiliai) sumažės iki maždaug tų pačių 1994-1995 metų lygio. Gal reikia numatyti naujo RT, autonominių kapsulių, dviračių, pėsčiųjų kelius, be privataus ar net komercinio automobilizmo?
                                      Beje, apie komercinį transportą iš viso mažai šnekama.
                                      Gal ir taip. Tik mes čia kalbam apie maždaug 2050-2070 metus. Kaip bus iki tol?
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                        Pritariu, kol meru netaps šio forumo dalyvis - niekaip nebus nei gatvių, nei teisingai aukštų pastatų! O ir miesto valdymas efektyviausiai vyksta tik per šį forumą
                                        Ha ha ha, mirštu iš juoko. Kad viskas būtų taip paprasta. Visgi sutikim, kad meras, kuris aiškina, kad Vilniuje iki šiol vyko "medžių kirtimo vajus" ir jam "nepatinka, kai kas nors nukerta seną medį", situaciją turbūt vertina nelabai adekvačiai tokioms pareigoms.
                                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                        Comment


                                          Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą

                                          Čia Lietuvių projektuotojų, kurię apie dviračių eismą nieko nenusimano (sprendžiant iš to kaip jie projektuojami) išmislas šitie pločiai... 2metrai tai čia žiauriai daug.. Va Saltoniškių g. tikrai gana gerai sutvarkytas dviračių takas, ir jis nesiekia 2m, nors dvipusis. Sutinku kad geriau ten ir kitoje Saltoniškių g. pusėje būtų nutiestas toks pats dviračių takas ir jie padaryti vienpusiai.
                                          Dviem dviračiams apsilenkti 1m pločio yra per akis.

                                          Sakau Kopenhagoje, mieste, kur dviračių eismas žymiai intensyvesnis nei automobilių eismas, visi taikai yra 1-1,5m. Tik labiausia apkrautose vietose, centre yra kur perdaryti jau į platesnius. Netikit nuvažiuokit susipažinti, ar bet per street view pažiūrėkit. Kur platesni takai nei 2m gatvių pavadinimus galiu parašyti.
                                          Tai aš tamsta tikiu. Bet jūs lyginat senus dviračių takus su dabartiniais standartais. Pavyzdžiui, daug kur internete, kur yra analizuojami dviračių takų standartai Olandijoje (o jie turbūt yra labiausiai pažengę tuo klausimu), nurodomi tokie dalykai:

                                          By definition, cycle tracks (as opposed to on-road cycle lanes) are separated from travel lanes and pedestrians by a barrier, which could be a paved or unpaved verge, a raised curb or some other barrier. Standard widths are generally 2.5 metres for one-way tracks and 4m for two-way ones. The minimum width for the tracks themselves is 2m although they may narrow to 1.5m at certain intersections. On main cycle routes, track widths should be based on the expected bicycle traffic: for one-way cycleways, 2m is fine up to 150 cycles per hour (cph); 150-750 cph requires 3m, and over that 4m.
                                          Taip pat:

                                          This was calculated as follows. Under Dutch law the maximum width of a bicycle is 75 centimetres (roughly 30 inches). But a cyclist can never ride in a completely straight line. Cyclists will always move sideways slightly. The distance they move from their straight line depends on skill, speed, age, experience and the weather but is set to be 25 centimetres (about 10 inches). That would equal an absolute minimal width of 100 centimetres (about 3 feet or 40 inches). But there are more factors that need to be taken into account. There is what is called the ‘shy-factor’ that indicates needed space around obstacles (pot holes, debris, bollards) but even the shadow of the kerb is a factor. Also important; the Dutch feel that cyclists should be able to ride two abreast. Not only because cycling is a social activity but especially because that means a parent is then able to ride next to his/her child. To top it all off, it must be possible for other cyclists to overtake these two riders. All this leads to that minimum of 2 meters. But when a cycle path sees over 150 bikes per hour, that minimal width goes up to 250 centimetres or 8.2Ft. For rural bicycle paths the manual advises to have an additional space between the cycle path and the road-way of 50 centimetres (20 inches) that has to be free of obstacles (like road signs or trees).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X