Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kaštai aukštos įtampos el. linijų pakišimo po žeme labai dideli. Juo labiau tą daryti kažkur miškuose užmiestyje, kai pačiame mieste dar galybė tokių atkarpų ore, yra labai neracionalu. Nebent kokie arabų šeichai pametėtų kelis šimtus milijonų eurų.
    Mano nuomone nei tilto, nei kelio nereikia išvis. Už jo kainą turbūt būtų galimą Šiaurinę ar ML nutiesti (jei ne abi). Ir dar liktų Gariūnų viadukui, kuris ryškiai pagelbėtų ir būtent šitam maršrutui.

    Kol kas nuo Moluvėnų link upės yra siauras vingiuotas keliukas. Žiemą ir su dabartiniu eismu nejauku važiuoti. Jei palikt kaip yra ar minimaliai praplatinti - bus greičiau ir saugiau važiuoti per Gariūnus nei naujuoju tiltu. Jei daryti bent 2+1 su bent 90km/h - vistiek reiks platinti, tiesinti posūkius. Taip pat ir šaligatvio/dvirtakio. Galbūt privažiuojamojo kelio, žiūrint kuriuos namus griaut. Ir vistiek klausimas ar nebus greičiau per Gariūnus.

    Ne tiek daug eismo, net ir piko metu, yra iš Grigiškių/Lentvario būtent į Pilaitę, ir dar į tolimąją pusę ar atvirkščiai. O kitiems maršrutams tai nebūtų greitesnė alternatyva. Ypač jei tai nebūtų autostrados lygio kelias. O susisiekimui su Kaunu - Dūkštos/Vievis yra nebloga alternatyva. Ir su sąlyginai nedidelėm išlaidom būtų galima ją dar gerokai pagerinti. Pilaitės prospekto nukrovimui irgi yra efektyvesnių sprendimų.

    Comment


      Jeigu kalbėsit apie tą naują tiltą, gal eikit į kitą temą? Su Šiaurine g. tai turi mažai bendro.

      Comment


        O kaip galvojate, kaip čia viskas bus po pirmo etapo su pažymėta vieta? Ar ne geriau vėliau žiedą čia palikti vietoje šviesoforo?

        Comment


          Parašė t6m2s Rodyti pranešimą
          O kaip galvojate, kaip čia viskas bus po pirmo etapo su pažymėta vieta? Ar ne geriau vėliau žiedą čia palikti vietoje šviesoforo?
          Turbūt kad paliks šviesoforą nes žiedo įrengimui ten nelabai bus vietos.
          You might surprise yourself.

          Miestai.net FB

          Comment


            Tada ne kažką. Išvažiuosiu iš namų ir atsitrenksių į šviesoforą Ir šiaip gan įdomiai atrodo, pusė gatvės dviejų juostų - kita pusė keturių.

            Comment


              Parašė t6m2s Rodyti pranešimą
              Tada ne kažką. Išvažiuosiu iš namų ir atsitrenksių į šviesoforą Ir šiaip gan įdomiai atrodo, pusė gatvės dviejų juostų - kita pusė keturių.
              Kodėl keistai? Ten visas srautas nuo Šiaurinės nueis ir eismas bus gerokai intensyvesnis nei kitoje pusėje.
              Flickr

              Comment


                tai po pirmo etapo taip ir bus, o po antro etapo kažin taip ir liks?

                Comment


                  /\ Bijau, kad antro etapo teks ilgai laukti. Tegu tik tik šitą kol kas nutiesia.
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                    /\ Bijau, kad antro etapo teks ilgai laukti. Tegu tik tik šitą kol kas nutiesia.
                    Bet antras etapas dar labiau reikalingas, kad sumažintų kamščius Ozo, Kareivių ir Ateities g., justiniškės dabar ir taip pralaisvėjusios atidarius vakarinį aplinkkelį.
                    Flickr

                    Comment


                      Kažin, ar labai ilgai reikės laukti antro etapo, nutiesus pirmą. Vakarinio aplinkkelio atveju teko palaukti po 2 - 3 metus, kas nėra taip baisiai daug. Aišku, Baltupių sodai gali sukelti daug problemų, bet kraštutiniu atveju gali laikinai pratęsti nors iki Vilko gatvės.
                      Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
                      Mielosios Grigiškės

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Manau, kad užtektų max. 2+1.
                        Turime Mindaugo tiltą 2+1. Išplėtimo kaina tada ir dabar skiriasi kelis kartus.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Užtektų paprasto dviejų eismo juostų kelio per akis. Vilnius-Kaunas niekaip nesugeba padaryti automagistralės, o čia matai Pilaitės gyventojai neapsieis be automagistralės.
                          Jo paprasto, su gulinčiais policininkais ir kiemais, kur atbulyn įstumia į pagrindinį kelią.

                          Vln-Kns ne "niekaip nepadaro a/m", o greitai bus a/m.
                          Dabartinis statusas skiriasi nežymiai - greitkelis ir a/m žiemą greitis tas pats, vasarą 10 kmh.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                            Ne tiek daug eismo, net ir piko metu, yra iš Grigiškių/Lentvario būtent į Pilaitę, ir dar į tolimąją pusę ar atvirkščiai. O kitiems maršrutams tai nebūtų greitesnė alternatyva. Ypač jei tai nebūtų autostrados lygio kelias. O susisiekimui su Kaunu - Dūkštos/Vievis yra nebloga alternatyva. Ir su sąlyginai nedidelėm išlaidom būtų galima ją dar gerokai pagerinti. Pilaitės prospekto nukrovimui irgi yra efektyvesnių sprendimų.
                            Jei Pilaitėje gyvenate, taip ir parašykite. Bus aiškus interesas

                            Kam Baltupiams, Pašilaičiams, Fabijoniškėms ir visai Vilniaus plėtrai, nuėjusiai šiauryn važiuoti į Gariūnus? Tai papildomi km, papildomas laikas. Viena avarija ties Grigiškėmis ar sudegusi fūra prie Kibininės A1 padaro mašinų jūra.

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                              Bet Vievio-Maxima bazė atkarpoje viena avarija per dvi juostas ir šalies pagrindinė arterija sustoja. Nesakau, kad nėra kitų skaudžių vietų, bet šita ypatingai skaudi. Policija prieš pusantrų metų reidą padarė riboto pralaidumo kryptyje į Vilnių. Ir gavosi skandalas.
                              O avarija Vievio - Kaunas atkarpoje per abi juostas tos pagrindinės arterijos jau nesustabdo? Niekas antros autostrados iki Kauno neties vien tam, kad įvykus avarijai būtų alternatyva.

                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                              Jei Pilaitėje gyvenate, taip ir parašykite. Bus aiškus interesas

                              Kam Baltupiams, Pašilaičiams, Fabijoniškėms ir visai Vilniaus plėtrai, nuėjusiai šiauryn važiuoti į Gariūnus? Tai papildomi km, papildomas laikas. Viena avarija ties Grigiškėmis ar sudegusi fūra prie Kibininės A1 padaro mašinų jūra.
                              Per Pilaitės pr. šviesoforus nei greičiau, nei arčiau, nei apskritai protinga nukreipti tranzitą nuo vakarinio aplinkkelio ir gariūnų per miegamojo rajono ir individualių namų kvartalų vidurį.
                              Paskutinis taisė Lettered; 2017.06.27, 09:06.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Bet antras etapas dar labiau reikalingas, kad sumažintų kamščius Ozo, Kareivių ir Ateities g., justiniškės dabar ir taip pralaisvėjusios atidarius vakarinį aplinkkelį.
                                Ogi bet tas antras etapas kerta ir nepigius sodus , esančius ramioje aplinkoje visai miesto nepakrašty ir turinčius solidžius gyventojus.
                                Paskutinis taisė evvt; 2017.06.27, 08:59.

                                Comment


                                  Parašė evvt Rodyti pranešimą

                                  Ogi bet tas antras etapas kerta ir nepigius sodus , esančius ramioje aplinkoje visai miesto nepakrašty ir turinčius solidžius gyventojus.
                                  Ar ten nebus tunelio, panašiai kaip vakariniam aplinkkelyje?
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    O avarija Vievio - Kaunas atkarpoje per abi juostas tos pagrindinės arterijos jau nesustabdo? Niekas antros autostrados iki Kauno neties vien tam, kad įvykus avarijai būtų alternatyva.
                                    Stabdo.
                                    Bet didžiausias butelio kaklas yra Maksima Bazė. Ten 2015 VMPEI yra 36000. O Žiežmariuose 22000. http://www.eismoinfo.lt/# (dešnysis meniu, ilgai ridenti žemyn, uždėti varnelę eismo intensyvumas priartinti - pele pasirinkti tašką ant kelio)

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                      Stabdo.
                                      Bet didžiausias butelio kaklas yra Maksima Bazė. Ten 2015 VMPEI yra 36000. O Žiežmariuose 22000. http://www.eismoinfo.lt/# (dešnysis meniu, ilgai ridenti žemyn, uždėti varnelę eismo intensyvumas priartinti - pele pasirinkti tašką ant kelio)
                                      Jau už Grigiškių eismo intensyvumas krenta iki 23 tūkst., gal tada pigiau nutiesti po trečią juostą nuo sankryžos su gariūnais iki Grigiškių, nei šimtus milijonų kišti į naują autostradą ir tiltus per Nerį? Jau nekalbant apie tai, kad pilaitės ir visų kvartalų už jos gyventojai nesutiks, kad eitų A1 Nr. 2 per rajono vidurį.

                                      http://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/docu...15_bendras.jpg
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                        Jei Pilaitėje gyvenate, taip ir parašykite. Bus aiškus interesas

                                        Kam Baltupiams, Pašilaičiams, Fabijoniškėms ir visai Vilniaus plėtrai, nuėjusiai šiauryn važiuoti į Gariūnus? Tai papildomi km, papildomas laikas. Viena avarija ties Grigiškėmis ar sudegusi fūra prie Kibininės A1 padaro mašinų jūra.
                                        Ne Pilaitėje. Bet dažnai turistauju abiejose galimo tilto pusėse ir pažįstu tiek vietoves, tiek eismo ypatumus. Užbėgant už akių - medžių nebūtų gaila

                                        Jei būtų 2+2 su spalvotu ženklu ir dar ateityje pratęstas kaip išorinis aplinkelis iki A2 ar net Nemenčinės plento... Būtų labai gerai. Bet kaina būtų milžiniška. O pataupius ir pastačius tiltą su siaurom gatvėm per sodus - juo realiai naudotųsi tik sodininkai iš abiejų pusių. Nes 90km/h per Gariūnus daugeliui bus greičiau ir saugiau nei 50km/h vingiuotais keliukais.

                                        Pvz nuo Bajorų/Santariškių važiuojant į Kauną mažiau kilometrų gaunasi per Vievį. Vasarą piko metu aplenkt kamščius geras variantas. Bet žiemą irba naktį... Ir jaukiau, ir greičiau A1 iki galo ir tada GV per visą miestą.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Jei būtų 2+2 su spalvotu ženklu ir dar ateityje pratęstas kaip išorinis aplinkelis iki A2 ar net Nemenčinės plento... Būtų labai gerai. Bet kaina būtų milžiniška. O pataupius ir pastačius tiltą su siaurom gatvėm per sodus - juo realiai naudotųsi tik sodininkai iš abiejų pusių. Nes 90km/h per Gariūnus daugeliui bus greičiau ir saugiau nei 50km/h vingiuotais keliukais.

                                          Pvz nuo Bajorų/Santariškių važiuojant į Kauną mažiau kilometrų gaunasi per Vievį. Vasarą piko metu aplenkt kamščius geras variantas. Bet žiemą irba naktį... Ir jaukiau, ir greičiau A1 iki galo ir tada GV per visą miestą.
                                          1. Balsių tiltas yra numatytas, tai maršrutas įmanomas ir bus naudojamas.
                                          2. 171 ir 108 jau yra kokie yra. Tai keliai, kur kiekvienas kiemas jungiasi tiesiogiai. Kai galutinai užstatys, bus 50 (ar 30) visam ruože iki Dūkštų.
                                          3. Padarytų 2+2 ir kaina nebūtų kosmosas. Kosmosas atrodė kai tiesė tūkstantmečio gatvę. Vos keli km, bet ištisiniai viadukai ir dar geležinkelis ir dar Lazdynai. Ir padarė. Tik kas daro, turi turėti daugiau savyje nei "dvi tujos".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X