Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Bet Šiaurinė gatvė niekada ir nebuvo planuojama kaip greitojo eismo (prašau pataisyti, jei klystu). Tai paprasta gatvė su šviesoforais ir vieno lygio sankryžomis. Apskrtitai Vilniaus problema yra ne šviesoforų ar perėjų gausa, o tiesiog gatvių tinklo trūkumas ir alternatyvių maršrutų nebuvimas daugelyje miesto vietų. Šiaurinė gatvė ir atliks būtent tokį vaidmenį. O kad ten bus sankryžos ir šviesoforai, tai nėra problema.
    Gatvės kategorija gana aukšta, pagal reglamentą man rodos negali būti vieno lygio sankryžų su tos pačios kategorijos gatvėmis, dėl to viadukai yra su Ukmergės ir G.V. gatvėm bet ne su Justiniškių (kur šviesaforas teiks prioritetą Šiaurinei gatvei), nors ten irgi laisvai tiltptų dviejų lygių sankryža

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Šiaurinė eina po Stanevičiaus/Gelvonų, virš GV, virš Ralio g., po to virš Kalvarijų g., sankryža su Verkių g. ir į sankryžą su Kareivių g. Prie Gelvonų g. turėtų būti ir nedidelis tunelis (arba viadukas, nesuprantu žymėjimo), kaip yra Vakarinio aplinkkelio 1 etape.

      Vadovaujuosi šiuo planu, kurį radau pas save kompe:
      - https://ufile.io/tzrqn (dings po 30 dienų)
      - https://files.fm/u/ttrvx8he
      Iš žymėjimo aišku, kad ten bus "viadukas" virš Šiaurinės gatvės, skirtas pėstiesiems.
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        Parašė Arulis Rodyti pranešimą
        "Visuomenės informavimas apie numatomą Šiaurinės gatvės (I etapo – nuo Vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės g.) Vilniuje, projektavimą.
        http://www.vilnius.lt/index.php?3003340796"

        Trumpai tariant, baisu: yra vieno lygio sankryžų, daugybė pesčiųjų perėjų, daugybė šviedoforų - bus antra ukmergės g. Keista, kad projektuotojai ir vilniaus miesto valdžia tokia trumparegė, sukurs dar vieną problematišką gatvę.

        Kai kuriuos sankryžų ir perejų planus galima pateisinti, bet kai kurie kelia daug klausimų.
        1) Atkarpoje VA-Justiniškių g. viskas kaip ir gerai. Vieno lygio sankryža su Justiniškių g. irgi tinkamas sprendimas, nes nei Justiniškių g., nei Šiaurinėje g. toje vietoje nebus labai intensyvaus eismo. Būtina tik dešiniuosius posūkius realizuoti be šviesoforo.
        2) Atkarpoje tarp Justiniškių g. ir Laisvės pr. labai kritikuotina šviesoforinė sankryžą su nuovaža į Laisvės pr. Keista, kad šviesoforinė sankryža įrengiama Šiaurinėje g., o ne Laisvės pr., kuriame ir taip greta yra dvi reguliuojamos perėjos, kurias sinchronizavus būtų labai nežymus poveikis transporto judėjimui.
        3) Atkarpa nuo Laisvės pr. iki Geležinio vilko g. (perspektyva), turėtų būti be vieno lygio sankryžų ir reguliuojamų perėjų. Laisvės pr., Ukmergės g. ir GV g. yra svarbios transporto arterijos, kurias reikia apjungti galimybe sklandžiai susisiekti. Už GV iki Šiaurinės g. pabaigos vėl galimos vieno lygio sankryžos ir reguliuojamos pėsčiųjų perėjos.

        Comment


          Parašė Haiku Rodyti pranešimą

          Minimalus 2 metrai, jei tikimasi mažo intensyvumo (kas yra gana keista šioje situacijoje).
          2 m tik vienpusiam eismui. Maniau "tai" vadinama net ne dviračio taku, o dviračio juosta. Kas yra dviračio juosta tada lieka neaišku išvis (nors toks terminas yra KET).
          Kaip bebūtų, jei ten planuoja tikrai vienpusį dviračių eismą kiekvienoje Šiaurinės g. pusėje – tai tikrai neveiks praktikoje, ko pasekoje bus chaosas ir avarinės situacijos takuose ("juostose").
          Pats porą kartų "užsiroviau" Šventaragio g.: iš tolo jokių ženklų nėra, kad tai dviračio (vienpusė) juosta, o tai supranti tik pravažiavęs taku ant kelio ženklinimo, o į jį dar mažiau visi kreipia dėmesį.

          Comment


            Parašė spirit Rodyti pranešimą
            Jei neklystu, tai ji sovietmečiu buvo planuojama kaip greito eismo gatvė, t.y. be visokių šviesoforų.
            Ten iš esmės buvo viskas taip pat, tik sankryža su Ukmergės g. turėjo būti dviejų lygių žiedinė.
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą

              Kai kuriuos sankryžų ir perejų planus galima pateisinti, bet kai kurie kelia daug klausimų.
              1) Atkarpoje VA-Justiniškių g. viskas kaip ir gerai. Vieno lygio sankryža su Justiniškių g. irgi tinkamas sprendimas, nes nei Justiniškių g., nei Šiaurinėje g. toje vietoje nebus labai intensyvaus eismo. Būtina tik dešiniuosius posūkius realizuoti be šviesoforo.
              2) Atkarpoje tarp Justiniškių g. ir Laisvės pr. labai kritikuotina šviesoforinė sankryžą su nuovaža į Laisvės pr. Keista, kad šviesoforinė sankryža įrengiama Šiaurinėje g., o ne Laisvės pr., kuriame ir taip greta yra dvi reguliuojamos perėjos, kurias sinchronizavus būtų labai nežymus poveikis transporto judėjimui.
              3) Atkarpa nuo Laisvės pr. iki Geležinio vilko g. (perspektyva), turėtų būti be vieno lygio sankryžų ir reguliuojamų perėjų. Laisvės pr., Ukmergės g. ir GV g. yra svarbios transporto arterijos, kurias reikia apjungti galimybe sklandžiai susisiekti. Už GV iki Šiaurinės g. pabaigos vėl galimos vieno lygio sankryžos ir reguliuojamos pėsčiųjų perėjos.
              Taip, apie antrą tavo punktą aš jau seniai pastebėjau. Tikrai geriau normali sankryža su Laisvės pr. nei du šviesoforai prie viaduko.
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                Parašė SPX Rodyti pranešimą

                Taip, apie antrą tavo punktą aš jau seniai pastebėjau. Tikrai geriau normali sankryža su Laisvės pr. nei du šviesoforai prie viaduko.
                Ponas turbūt juokaujate? Sankryžų gerbėjas?
                "Nu baikit Jūs"

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                  Ponas turbūt juokaujate? Sankryžų gerbėjas?
                  "Nu baikit Jūs"
                  Ne gerbėjas, bet toks projektavimas kažkiek keistas. Pirmame preliminariame variante ~2006m. išvis nebuvo jokios galimybės patekti iš Laisvės pr. į Šiaurinę ir atvirkščiai. Dabar prieš ir už viaduko sugalvojo kairiuosius posūkius. Viską galima čia pasinagrinėti ir maždaug numatyti: http://www.vilnius.lt/vaktai2011/Def...DocId=30243164
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Beje, originalus tarybinis projektas sankryžoje su Stanevičiaus/Gelvonų gatvėmis numatė žiedinę sanktyžą. Gal kas turi ar žino, kur yra tos vietos brėžinys ar bent planas?
                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Beje, originalus tarybinis projektas sankryžoje su Stanevičiaus/Gelvonų gatvėmis numatė žiedinę sanktyžą. Gal kas turi ar žino, kur yra tos vietos brėžinys ar bent planas?
                      Tas su žiedu ar dabartinis? Dabartinį įkėliau šiame puslapį.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Tas su žiedu ar dabartinis? Dabartinį įkėliau šiame puslapį.
                        Su žiedu.
                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Su žiedu.
                          Žiedas buvo numatytas sankryžoje su Ukmergės g., o su Gelvonų paprasta dviejų lygių sankryža, bet ne žiedinė.

                          Paskutinis taisė Lettered; 2017.06.25, 23:22.
                          Flickr

                          Comment


                            Justiniškes ir Fabijoniškes sujungs nauja magistralinė gatvė (brėžiniai)

                            Užbaigus miesto vakarinio aplinkinio darbus, kitas svarbus infrastruktūros plėtojimo darbas, kuris laukia miesto valdžios – Šiaurinės gatvės statyba. Panašu, jog miesto valdžia nesnaudžia ir imasi kito miestui svarbaus projekto – pateikti šios gatvės pirmojo etapo projektiniai siūlymai. Pirmasis etapas prasidėtų nuo vakarinio aplinkelio ir baigtųsi ties Ukmergės gatve.

                            Comment


                              Mano nuomone, neturėtų būti nei vienos vieno lygio sankryžos tokiuose projektuose. Įdomu būtų pamatyti finansinius ir kitus argumentus "už" ir "prieš" dabartinį variantą. Mano nuomone, žiūrint į ilgalaikę perspektyvą, geriau jau tada būtų daryti trumpesnėmis atkarpomis (tarkime, VA-Justiniškių g. arba VA-Laisvės g.), bet iškart "normaliai", jei jau pinigų nėra

                              Comment


                                Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

                                Mano nuomone, neturėtų būti nei vienos vieno lygio sankryžos tokiuose projektuose. Įdomu būtų pamatyti finansinius ir kitus argumentus "už" ir "prieš" dabartinį variantą. Mano nuomone, žiūrint į ilgalaikę perspektyvą, geriau jau tada būtų daryti trumpesnėmis atkarpomis (tarkime, VA-Justiniškių g. arba VA-Laisvės g.), bet iškart "normaliai", jei jau pinigų nėra
                                Jeigu tai nėra greito eismo gatvė, tai kokia prasmė daryti dviejų lygių sankryžas?

                                Ozo g. pilna sankryžų, bet tik ties keliomis yra probleminės vietos.

                                Comment


                                  Aiškiai parašyta, kad gatvės kategorija B1. Taip, kad tai nėra greito eismo gatvė.
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Kai Žirmūnams/Baltupiams/Antakalniui/Šiaurės miesteliui/Fabijoniškėms reikia į Kauną, prasideda tranzitas per visur. Mano nuomone, Šiaurinėje gatvėje tikrai galima pakišti ar iškelti dviračių ir pėsčiųjų perėjas ir nedaryti vieno lygio sankryžų.

                                    Nes su nauju tiltu per Nerį Vilniaus šiaurei "per Gariūnus" bus per aplink.

                                    Comment


                                      Nebus jokio naujo tilto per Nerį.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Kai Žirmūnams/Baltupiams/Antakalniui/Šiaurės miesteliui/Fabijoniškėms reikia į Kauną, prasideda tranzitas per visur. Mano nuomone, Šiaurinėje gatvėje tikrai galima pakišti ar iškelti dviračių ir pėsčiųjų perėjas ir nedaryti vieno lygio sankryžų.

                                        Nes su nauju tiltu per Nerį Vilniaus šiaurei "per Gariūnus" bus per aplink.
                                        Tam ir buvo padarytas vakarinis aplinkkelis, kad nereiktų į Kauną važiuoti per centrą. Pro visokius Zujūnus važinėti tikrai nebūtų arčiau nei per Vakarinį aplinkkelį ir Gariūnus.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Rytinio miesto krašto gyventojams Vakarinis aplinkkelis mažai naudingas išvažiuojant į vakarus, bet ir didelės problemos nėra.
                                          Paskutinis taisė vėkas; 2017.06.26, 13:53.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X