Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia truputį šaržas. O jūs rimtai reaguojate

    Visgi kiek tenka važiuoti GV, ten per daug butelio kakliukų, kad vienas op išspręstų viską. Pvz. panaikinus pėsčiųjų perėją (bent padarius ant mygtuko), galima leisti eismą visada GV->Molėtai kryptimi. Bet tada priteka prie tos įgriūnančios Rimi srautas. Ir finale vis tiek tunelyje stovi.

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Čia truputį šaržas. O jūs rimtai reaguojate

      Visgi kiek tenka važiuoti GV, ten per daug butelio kakliukų, kad vienas op išspręstų viską. Pvz. panaikinus pėsčiųjų perėją (bent padarius ant mygtuko), galima leisti eismą visada GV->Molėtai kryptimi. Bet tada priteka prie tos įgriūnančios Rimi srautas. Ir finale vis tiek tunelyje stovi.
      Ne mygtuką reikia naikinti, o daugiau juostų padaryti ties Žalgirio g. kaip ir buvo numatyta, arba dar geriau padaryti tunelį, jungiantį Žalgirio ir Saltoniškių g., kur dabar daug ofisų pristatyta. Tada situacija ženkliai pagerėtų, nusikrautų vpu žiedas.





      Flickr

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Dar tiltas per Nerį už Pilaitės. ŠItas labai svarbu.

        Naujų gatvių, kad būtinai naujų, tai nereikia. Nauja nėra vertybė savaime. Didesnė vertybė yra pritaikymas, modernizavimas. Pvz. - Nemenčinės plento pavertimas į greitkelio statusą. Ukmergės g. šviesoforų atsisakymas. GV šviesoforų atsisakymas. Žirnių g. sankryža. Bet tas nevyksta arba diskusijų lygmeniu.

        Atsiranda netgi viltis, kad dėl naujo PC pastatys dar baisesnį šviesoforą prie GV-Vingio parko, naują už Gariūnų tilto prie naujo PC.
        Tilto nebus, nes neleidžia Vilniaus rajonas. Juolab kad tai jau būtų LAKD darbas.
        Gatvių ir kelių tinklo pokyčiai būtų kita tema. Pagal naują planą 2050 dauguma važiuos VT ir dviračiais, tai dalis problemų gal ir atkristų.

        Comment


          Nediskutuokit apie kitas gatves, čia Šiaurinės g. tema.

          ---

          Man truputį neaišku į kur važiuos tas VT per tą Šiaurinę g? Paskutinė stotelė prieš pat dobilą su Vakariniu aplinkkeliu, tai kur tas autobusas suks? Taip pat dviračių takas prasideda nuo dobilo, o ar pačiame dobile jis yra? Taip pat keista, kad dviračių takas išnyksta prie Laisvės pr. 78B daugiabučio, po to vėl atsiranda. Vietos ten yra, galima visą Šiaurinę g. pastumt į viršų truputį.

          Comment


            Gal kas nors pamena, kokia jungtis su GV? Siaurine lenda po zeme ar virs GV?

            Comment


              Fabijoniškių g. padarys 4 juostų ir dar su VT sustojimu? Įdomu koks VT maršrutas nusimato Šiaurine gatve? O šiaip siūlyčiau labai didelių vilčių nepuoselėti bent iki 2020m. Vėl prasidės visokių bendruomenių iš Justiniškių Šeškinės kalbos, apie per arti mokyklų ir darželių atsirasiančią ir triukšmą keliančią gatvę ir t.t. ir panašiai
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                Pagal BP, Šiaurine gatve turėtų važinėti troleibusai, bet kol kas jų tikrai nebus nes Fabijoniškėse nėra nei jokio žiedo troleibusams, nei tinklo.
                Už dviračius ir troleibusus!

                Comment


                  /\ Aš labai abejoju ar dar troleibusai ten išvis važinės. Prieš 10 metų kalbėta, bet laikai pasikeitė. Jei būtų noras, tai pvz. T16 ir T19 seniai galėjo būti pratęsti iki Kaimelio žiedo, apie Santariškes jau nekalbu, nes yra 2G. Turbūt atsiras naujas/nauji autobusų maršrutai.
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                    Gal kas nors pamena, kokia jungtis su GV? Siaurine lenda po zeme ar virs GV?
                    Kiek buvo visokių komentarų, tai nėra apsispręsta kaip ten daryti. Atseit viena iš neaiškiausių Šiaurinės g. vietų.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      O ko jūs dar tikitės? Iki 2050 metų naujų gatvių šiaip jau nenumatoma, jei neskaičiuoti Šiaurinės, jau projektuojamos M.Lietuvio ir numatomos jugties per Nerį Balsiuose. T.k. turime dar 32 metus
                      Tai jau tikrai dabartinei valdžiai skubėti nėra kur, juk jie tikrai valdys "ilgai". Po 2 metų kadencija baigsis. Kokia pramė ką nors sukurti išliekamo. Pasigirs, kad sutaupė 150 mln (čia OK) ir būkite laimingi. Ko dar norite?
                      O žiema gerai, niekas neklausia kodėl nėra nei vienos naujos gatvės.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Nediskutuokit apie kitas gatves, čia Šiaurinės g. tema.

                        ---

                        Man truputį neaišku į kur važiuos tas VT per tą Šiaurinę g? Paskutinė stotelė prieš pat dobilą su Vakariniu aplinkkeliu, tai kur tas autobusas suks? Taip pat dviračių takas prasideda nuo dobilo, o ar pačiame dobile jis yra? Taip pat keista, kad dviračių takas išnyksta prie Laisvės pr. 78B daugiabučio, po to vėl atsiranda. Vietos ten yra, galima visą Šiaurinę g. pastumt į viršų truputį.
                        Tas daugiabutis lyg ir tebėra neužbaigtras/apleistas? Gal tai kaip nor susiję? Nes kitaip kaip paaiškinti, kad būtent ten "dingsta" dviračių takas?

                        Dėl dviračio tako prie "dobilo", tai tikriausiai bus taip pat, kaip su dviračių tako atkarpa prie Pilaitės pr./Vakarinio aplinkkelio dobilo. Jis ten tiesiog bus padarytas tam, kad būtų uždėta varnelė ant dokumento, nes toks yra oficialus zakazas oficialiame dokumente, kurį parengėaukščiausios kvalyfykacijos specelystai ir jis bus įvykdytas tiksliai taip, o ne tam, kad tai turėtų kokią nors praktinę naudą ar prasmę
                        Paskutinis taisė John; 2017.06.24, 00:04.
                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                        Comment


                          /\ Dangaus miestas lyg ir turi naujus šeimininkus http://laisves78b.lt/ Bet ar nebus taip, kad gatvės tiesimas atbaidys naujus būstų pirkėjus ir projektas vėl stos.
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            Parašė SPX Rodyti pranešimą
                            /\ Dangaus miestas lyg ir turi naujus šeimininkus http://laisves78b.lt/ Bet ar nebus taip, kad gatvės tiesimas atbaidys naujus būstų pirkėjus ir projektas vėl stos.
                            Įdomu, koks planuojamas srautas per Šiaurinę gatvę? Sprendžiant iš visko, tai turėtų būti viena iš intensyviausių gatvių Vilniuje. Bent jau kai bus nutiesta iki Geležinio Vilko. Tai jei ten bus nenutrūkstamas intensyvus srautas visą dieną, tai gal ir nepyragai tiems, kieno langai į gatvę.
                            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                            Comment


                              "Visuomenės informavimas apie numatomą Šiaurinės gatvės (I etapo – nuo Vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės g.) Vilniuje, projektavimą.
                              http://www.vilnius.lt/index.php?3003340796"

                              Trumpai tariant, baisu: yra vieno lygio sankryžų, daugybė pesčiųjų perėjų, daugybė šviedoforų - bus antra ukmergės g. Keista, kad projektuotojai ir vilniaus miesto valdžia tokia trumparegė, sukurs dar vieną problematišką gatvę.


                              Comment


                                Su Justiniškių gatve planuojama vieno lygio sankryža, su Laisvės pr. ir Ukmergės g. - dviejų lygių. Pėsčiųjų perėjos tikria įtakos eismą, nes prie jų atsiras ir VT stotelės. Nuo Šiaurinės gatvės pradžios iki Ukmergės gatvės planuojamos net šešios VT stotelės. Dar įdomiau tai, kad planuojama stotelė tarp Vakarinio aplinkelio ir Justiniškių gatvės ties Pušaloto gatve, o tai reiškia, kad ateityje gali atsirasti naujas VT žiedas kažkur prie Vakarinio aplinkelio Justiniškėse.

                                Comment


                                  Parašė Arulis Rodyti pranešimą
                                  "Visuomenės informavimas apie numatomą Šiaurinės gatvės (I etapo – nuo Vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės g.) Vilniuje, projektavimą.
                                  http://www.vilnius.lt/index.php?3003340796"

                                  Trumpai tariant, baisu: yra vieno lygio sankryžų, daugybė pesčiųjų perėjų, daugybė šviedoforų - bus antra ukmergės g. Keista, kad projektuotojai ir vilniaus miesto valdžia tokia trumparegė, sukurs dar vieną problematišką gatvę.

                                  Bet Šiaurinė gatvė niekada ir nebuvo planuojama kaip greitojo eismo (prašau pataisyti, jei klystu). Tai paprasta gatvė su šviesoforais ir vieno lygio sankryžomis. Apskrtitai Vilniaus problema yra ne šviesoforų ar perėjų gausa, o tiesiog gatvių tinklo trūkumas ir alternatyvių maršrutų nebuvimas daugelyje miesto vietų. Šiaurinė gatvė ir atliks būtent tokį vaidmenį. O kad ten bus sankryžos ir šviesoforai, tai nėra problema.
                                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                  Comment


                                    Jei neklystu, tai ji sovietmečiu buvo planuojama kaip greito eismo gatvė, t.y. be visokių šviesoforų.
                                    You might surprise yourself.

                                    Miestai.net FB

                                    Comment


                                      Pasiūlymuose geltona taškine linija nurodyti besidriekiantys dviračių takai, tačiau skersiniame gatvės pjūvyje nurodoma, jog dviračių takų plotis siekia tik 2 metrus. Primenu, jog minimalus dviračių takų plotis siekia 2,5 metro.

                                      Parašiau el. laišką projektuotojui su pastaba.

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                        Pasiūlymuose geltona taškine linija nurodyti besidriekiantys dviračių takai, tačiau skersiniame gatvės pjūvyje nurodoma, jog dviračių takų plotis siekia tik 2 metrus. Primenu, jog minimalus dviračių takų plotis siekia 2,5 metro.

                                        Parašiau el. laišką projektuotojui su pastaba.
                                        Minimalus 2 metrai, jei tikimasi mažo intensyvumo (kas yra gana keista šioje situacijoje).

                                        Comment


                                          Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                          Gal kas nors pamena, kokia jungtis su GV? Siaurine lenda po zeme ar virs GV?
                                          Šiaurinė eina po Stanevičiaus/Gelvonų, virš GV, virš Ralio g., po to virš Kalvarijų g., sankryža su Verkių g. ir į sankryžą su Kareivių g. Prie Gelvonų g. turėtų būti ir nedidelis tunelis (arba viadukas, nesuprantu žymėjimo), kaip yra Vakarinio aplinkkelio 1 etape.

                                          Vadovaujuosi šiuo planu, kurį radau pas save kompe:
                                          - https://ufile.io/tzrqn (dings po 30 dienų)
                                          - https://files.fm/u/ttrvx8he

                                          Comment

                                          Working...
                                          X