Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • index
    replied
    Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
    Apie šitą gatvę jau tiek kalbama. Šimašius kasmet įrašo į visas ataskaitas. Visur kartojama, kad miesto prioritetas, tai kada gi pagaliau prasidės darbai?
    Kai bus suderinti interesai ir surasta pinigų. Kadangi interesai radikaliai skirtingi - nuo dar vieno Geležinio Vilko iki nieko, tai tikėtina negreit.

    Komentuoti:


  • Alfas Vingys
    replied
    Apie šitą gatvę jau tiek kalbama. Šimašius kasmet įrašo į visas ataskaitas. Visur kartojama, kad miesto prioritetas, tai kada gi pagaliau prasidės darbai?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    O aš manau, kad reikia turėti po 2 juostas visam, ne VVT transportui. Sutaupyti 2x3,5 m statant yra beprasmybė. Po vieną juostą tai price/performance santykis labai blogas bus ypač įvykus menkiausiai avarijai. A juosta atskira kalba, yra būtinybė. Neveltui kuo toliau tuo labiau didina A juostų kiekį kaip papildomą, o ne esamų juostų sąskaita.

    Komentuoti:


  • KaJenius
    replied
    Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą

    Man apskritai nesuprantamas žmonių priešinimasis Šiaurinei gatvei. Gyvenantiems Pašilaičiuose ar Justiniškių šiaurinėje dalyje yra labai "patogu" iki Ukmergės gatvės sukiojant ratus per žiedus, ar pasiekti aplinkelį per Pavilnionių(kuri atrodo kaip Rusijos giluma). Vien dėl šito šita gatvė reikalinga, plius atsirastų daugiau dviračių takų, būtų sutvarkytas tas šabakšnynas ir miestas pagaiau turėtų gatvę einančią skersai miesto iš vakarų į rytus. Akivaizdu, kad Šiaurinė gatvė reikalinga
    Man kaip gyvenanciam ~200m nuo busimos Siaurines gatves tai yra laukiamiausias Vilniaus projektas tiek kiek cia gyvenu. Susisiekimas seskineje rytu-vakaru kryptimis yra tragiskas. Jau nekalbu apie Pasilaiciu gyventojus kuriem isvis tragedija nuvaziuoti rytu puse.

    Vienintelis klausimas ar reikia 6 juostu gatves? Ne, nereikia. Uztektu 4, su autobusu juosta kiekviena kryptim.

    Komentuoti:


  • MrDarkness
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Būtų gera apklausa gyvenančių prie Talino ar Pavilnonių gatvių, ar norite, kad Jūsų gatvės taip ir išliktų perkrautos ir naudojamos ne pagal savo paskirtį, kategoriją, ar reikia įrengti normalią jungtį su VA? Įdomu kiek iš jų palaikytų tų fantazuotojų, nenorinčių matyti realų poreikį pusę?
    Man apskritai nesuprantamas žmonių priešinimasis Šiaurinei gatvei. Gyvenantiems Pašilaičiuose ar Justiniškių šiaurinėje dalyje yra labai "patogu" iki Ukmergės gatvės sukiojant ratus per žiedus, ar pasiekti aplinkelį per Pavilnionių(kuri atrodo kaip Rusijos giluma). Vien dėl šito šita gatvė reikalinga, plius atsirastų daugiau dviračių takų, būtų sutvarkytas tas šabakšnynas ir miestas pagaiau turėtų gatvę einančią skersai miesto iš vakarų į rytus. Akivaizdu, kad Šiaurinė gatvė reikalinga

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

    Juokingiausia, kai tų pačių gatvelių gyventojai protestuoja prieš Šiaurinę g.
    Tai kad tame ir esmė, kad tų gatvių gyventojai yra daugiausia UŽ Šiaurinės statybą. Priešinasi nebent gyvenantis prie pat planuojamos Šiaurinės gatvės, bet ir tai, skaitant šį forumą bei diskusijas kitur, susidaro įspūdis, kad labiausiai reiškiasi čia net negyvenantys žmonės (pvz. Kriščiūnas, išvis gyvenantis kažkur Antakalnyje), prisistatantys didžiaisiais urbanistais bei atseit ginantys visuomenės interesus.

    Dar žinoma yra Ozo bendruomenė, bet jie priešinasi gatvės tiesimui per draustinį, o pirmas etapas su juo nieko bendro neturi.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Na o as 440 m nuo aplinkelio, jei pravesti statmena tiesia linija. Vakare, nakti ar tiesiog tylia diena triuksmas girdisi, jei atidarytas langas. Nors paties kelio nesimato. Turbut priklauso ir nuo to kokiame aukste gyveni.

    P.S. tarybmeciu gatves ir buvo deliojamos pagal Cities: Skylines principa ir visokie "neparduosiu" nemaise, nes nebuvo privacios nuosavybes. Bet turbut ne butum pirmas atsisakyti teises valdyti savo NT vardan to kad salyje butu gatves tiesiamos kaip nusisviete kazkuriam cinovnikui?
    Na taip, aukštis turės įtakos kiek duobė apsaugos. Aš gyvenu trečiame aukšte, nors ir devintame gyvenantys kaimynai neminėjo kad kas nors girdisi.

    Sovietmečiu problema buvo ne tai kur galėjo dėlioti gatves o kokie urbanistikos standartai buvo (na dar ir tokie dalykai kaip antkapiai naudojami medžiagom kas aišku blogai). Vakaruose yra toks terminas eminent domain. Nesvarbu tu nori ar nenori atsisakyti teisės į savo NT, valstybės/miesto reikšmė yra svarbesnė.

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Izoliuota magistrale kuri niekur is niekur neveda? Nuo ko ja reikia izoliuoti, nuo jos naudotoju, kurie gyvena salia? Tai ne jungiamoji gatve kuri jungtu nutolusius rajonus kaip Narbuto gatve, Laisves pr prie Litexpo ar Pilaities prospekta, ejusi savo laiku per laukus. Siaurine gatve yra grynai viduje rajonu tarp daugiabuciu, kokia prasme kazka ten izoliuoti?
    Tokios minties net nebuvo, pagrindine dabartinio plano mintis kaip tik si karta buvo ta gatve kuo labiau integruoti i miesta pristatant aplink ofisu, dviraciu taku, paleidus VT ir t.t.
    ??? Tai kad čia kaip tik jungiamoji gatvė kurią pusė šiaurinės miesto dalies gyventoju važiuotu iki vakarinio aplinkelio.
    Taip, dabar jungiamają gatvę pavadins C kategorija ir poto vėl stebėsis kodėl gavosi kaip ukmergės gatvėje.

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Turbūt rūkė Petro Gražulio parduotą marihuaną https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...rotu-19030989/
    marihiana prekiauja VMS:
    https://drive.google.com/file/d/1DpF...Nb_FN0P86/view
    82 psl:
    iki 2030 metų vienam gyventojui tenkantis kelionių automobiliu skaičius
    sumažės 40%, žuvusiųjų miesto gatvėse skaičius – 77%, įprastiniu kuru varomų transporto priemonių rida –
    53%, o lengvųjų automobilių ir viešojo transporto teršalų emisija – 80%.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Jie sako, kad iki 2030 m. kelionių automobiliais sumažės 40%.
    Turbūt rūkė Petro Gražulio parduotą marihuaną https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...rotu-19030989/

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    pabandykit nuvažiuoti iš pietinių Pašilaičių arba šiaurinių Justiniškių į Stanevičiaus gatvę. Reikia suktis dešimčia D kategorijos gatvelių ir teršti žmonėms po langais.
    Juokingiausia, kai tų pačių gatvelių gyventojai protestuoja prieš Šiaurinę g.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Būtų gera apklausa gyvenančių prie Talino ar Pavilnonių gatvių, ar norite, kad Jūsų gatvės taip ir išliktų perkrautos ir naudojamos ne pagal savo paskirtį, kategoriją, ar reikia įrengti normalią jungtį su VA? Įdomu kiek iš jų palaikytų tų fantazuotojų, nenorinčių matyti realų poreikį pusę?
    Jie sako, kad iki 2030 m. kelionių automobiliais sumažės 40%.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Šiaip tai čia būtų pagrindinė Pašilaičių, Justiniškių ir iš dalies Šeškinės bei Fabijoniškių jungtis į Vakarinį aplinkkelį, nes dabar visi priversti važiuoti per siaurą Talino arba Pavilnionių gatvę, arba išvis pasirenka maršrutą kur nors per miesto centrą. Plius dar tarprajoninė jungtis, pvz. pabandykit nuvažiuoti iš pietinių Pašilaičių arba šiaurinių Justiniškių į Stanevičiaus gatvę. Reikia suktis dešimčia D kategorijos gatvelių ir teršti žmonėms po langais.
    Būtų gera apklausa gyvenančių prie Talino ar Pavilnonių gatvių, ar norite, kad Jūsų gatvės taip ir išliktų perkrautos ir naudojamos ne pagal savo paskirtį, kategoriją, ar reikia įrengti normalią jungtį su VA? Įdomu kiek iš jų palaikytų tų fantazuotojų, nenorinčių matyti realų poreikį pusę?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Izoliuota magistrale kuri niekur is niekur neveda? Nuo ko ja reikia izoliuoti, nuo jos naudotoju, kurie gyvena salia? Tai ne jungiamoji gatve kuri jungtu nutolusius rajonus kaip Narbuto gatve, Laisves pr prie Litexpo ar Pilaities prospekta, ejusi savo laiku per laukus. Siaurine gatve yra grynai viduje rajonu tarp daugiabuciu, kokia prasme kazka ten izoliuoti?
    Tokios minties net nebuvo, pagrindine dabartinio plano mintis kaip tik si karta buvo ta gatve kuo labiau integruoti i miesta pristatant aplink ofisu, dviraciu taku, paleidus VT ir t.t.
    Šiaip tai čia būtų pagrindinė Pašilaičių, Justiniškių ir iš dalies Šeškinės bei Fabijoniškių jungtis į Vakarinį aplinkkelį, nes dabar visi priversti važiuoti per siaurą Talino arba Pavilnionių gatvę, arba išvis pasirenka maršrutą kur nors per miesto centrą. Plius dar tarprajoninė jungtis, pvz. pabandykit nuvažiuoti iš pietinių Pašilaičių arba šiaurinių Justiniškių į Stanevičiaus gatvę. Reikia suktis dešimčia D kategorijos gatvelių ir teršti žmonėms po langais.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė utomnes Rodyti pranešimą
    Nesu magistralių šalininkas, bet esu šalininkas transporto atitraukimo iš gyvenamųjų rajonų. Šiaurinė gatvė turbūt vienintelė, kurią dar galima padaryti tranzitine izoliuota magistrale, todėl labai gaila, kad atsisakyta tokios galimybės. Kaip miesto arterija tipo Laisvės pr. manau būtų nelabai efektyvi investicija, tada tikrai geriau jau investuoti į Ozo g., bet su Ozo g. problemiškiau izoliuoti (triukšmą ir taršą) ir yra eilė šviesoforų, kurie ją daro panašesnę į eilinę arteriją.
    Izoliuota magistrale kuri niekur is niekur neveda? Nuo ko ja reikia izoliuoti, nuo jos naudotoju, kurie gyvena salia? Tai ne jungiamoji gatve kuri jungtu nutolusius rajonus kaip Narbuto gatve, Laisves pr prie Litexpo ar Pilaities prospekta, ejusi savo laiku per laukus. Siaurine gatve yra grynai viduje rajonu tarp daugiabuciu, kokia prasme kazka ten izoliuoti?
    Tokios minties net nebuvo, pagrindine dabartinio plano mintis kaip tik si karta buvo ta gatve kuo labiau integruoti i miesta pristatant aplink ofisu, dviraciu taku, paleidus VT ir t.t.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    O gal reikėti miestus planuoti pagal realybę, o ne visokias neįgyvendinamas darnaus judumo plano fantazijas?

    O jeigu miestas dėliotu gatves kaip per Cities: Skylines tia būtų labai gerai, deja situacija tokia, kad gatvės kaina paprastai būna dviguba vien iškraustyti visokius apleistų "nu bet niekaip neparduosiu" sklypų savininkams.



    Kadangi pats gyvenu šimtas metrų nuo to aplinkelio tai kaži kuris čia pasakas seka. Triukšmo buvo tik statybų metu.

    Na o as 440 m nuo aplinkelio, jei pravesti statmena tiesia linija. Vakare, nakti ar tiesiog tylia diena triuksmas girdisi, jei atidarytas langas. Nors paties kelio nesimato. Turbut priklauso ir nuo to kokiame aukste gyveni.

    P.S. tarybmeciu gatves ir buvo deliojamos pagal Cities: Skylines principa ir visokie "neparduosiu" nemaise, nes nebuvo privacios nuosavybes. Bet turbut ne butum pirmas atsisakyti teises valdyti savo NT vardan to kad salyje butu gatves tiesiamos kaip nusisviete kazkuriam cinovnikui?

    Komentuoti:


  • utomnes
    replied
    Nesu magistralių šalininkas, bet esu šalininkas transporto atitraukimo iš gyvenamųjų rajonų. Šiaurinė gatvė turbūt vienintelė, kurią dar galima padaryti tranzitine izoliuota magistrale, todėl labai gaila, kad atsisakyta tokios galimybės. Kaip miesto arterija tipo Laisvės pr. manau būtų nelabai efektyvi investicija, tada tikrai geriau jau investuoti į Ozo g., bet su Ozo g. problemiškiau izoliuoti (triukšmą ir taršą) ir yra eilė šviesoforų, kurie ją daro panašesnę į eilinę arteriją.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    MIesto magistralių šalininkams reiktų pasigilinti į šiuolaikinius miesto planavimo ir judėjimo mieste principus, pasižiūrėti Youtube video apie darnų judumą, galiausiai skirti dėmesio pačios Vilniaus miesto savivaldybės priimtam Darnaus judumo planui ir kokie tikslai ten keliami, nes toks jausmas, kad daug kas įsivaizduoja miestas realybėje turi kapšą pinigų, o inžinieriai dėlioja gatves ir magistrales taip pat kaip Cities: Skylines
    O gal reikėti miestus planuoti pagal realybę, o ne visokias neįgyvendinamas darnaus judumo plano fantazijas?

    O jeigu miestas dėliotu gatves kaip per Cities: Skylines tia būtų labai gerai, deja situacija tokia, kad gatvės kaina paprastai būna dviguba vien iškraustyti visokius apleistų "nu bet niekaip neparduosiu" sklypų savininkams.

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    kokias jus pasakas pasakojat... triuksmas nuo VA girdisi ŠIMTAIS metru nuo jo. Dar jis atsimusa nuo namu ir toliau keliauja net po tokius kiemus, kur tiesiogiai net nesimato vietos kur tas aplinkelis eina.
    Kadangi pats gyvenu šimtas metrų nuo to aplinkelio tai kaži kuris čia pasakas seka. Triukšmo buvo tik statybų metu.


    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Ne visur - ten kur giliau įkastas, šimtais metrų tikrai nesigirdi.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Triukšmas daug didesnis to paties vakarinio aplinkelio bet 50 metrų nuo jo nieko nesigirdi nes aplinkelis duobėje. Pagal reljefą čia net kasti giliai nereiktų - natūrali duobė.
    kokias jus pasakas pasakojat... triuksmas nuo VA girdisi ŠIMTAIS metru nuo jo. Dar jis atsimusa nuo namu ir toliau keliauja net po tokius kiemus, kur tiesiogiai net nesimato vietos kur tas aplinkelis eina.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    MIesto magistralių šalininkams reiktų pasigilinti į šiuolaikinius miesto planavimo ir judėjimo mieste principus, pasižiūrėti Youtube video apie darnų judumą, galiausiai skirti dėmesio pačios Vilniaus miesto savivaldybės priimtam Darnaus judumo planui ir kokie tikslai ten keliami, nes toks jausmas, kad daug kas įsivaizduoja miestas realybėje turi kapšą pinigų, o inžinieriai dėlioja gatves ir magistrales taip pat kaip Cities: Skylines
    Visas tas darnumas neveiktų be magistralių, kurios nukrauna eismą nuo mažesnių gatvių. Tik jų dėka galime džiaugtis ramybe mažesnėse gatvėse, darnumu, judumu, dviračiais, paspirtukais ir kitais puikiais dalykais.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    MIesto magistralių šalininkams reiktų pasigilinti į šiuolaikinius miesto planavimo ir judėjimo mieste principus, pasižiūrėti Youtube video apie darnų judumą, galiausiai skirti dėmesio pačios Vilniaus miesto savivaldybės priimtam Darnaus judumo planui ir kokie tikslai ten keliami, nes toks jausmas, kad daug kas įsivaizduoja miestas realybėje turi kapšą pinigų, o inžinieriai dėlioja gatves ir magistrales taip pat kaip Cities: Skylines

    Komentuoti:

Working...
X