Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
    Kalbant apie prioritetus - Šiaurinė g. numatyta naujame miesto bendrajame plane ir įvardijama kaip viena iš prioritetų. Laiko iki 2015 m. yra, o kolkas finansuoti pietinį aplinkkelį, Ukmergės - GV g. sankryžą, Dariaus ir Girėno viaduką, Laisvės - Ateities g. sankryžą ir GV pratęsimą miestui manau ir taip jau nemažai...
    Šiaurinė gatvė nėra prioritetas, kai pradedama kalbėti apie finansavimą.

    Dar nelabai aišku, kuri gatvė svarbesnė - Vakarinė ar Šiaurinė.
    Palyginkime, kokio ilgio kamščiai Ozo gatvėje (nuo Kuro aparatūros iki Akropolio) ir Kalvarijų gatvėje (ryte - nuo RIMI iki Apkasų g, vakare - prie "Ventos" ir Kuro aparatūros gamyklų - trumpesni, bet ilgiau trunkantys). Dalį šių kamščių sumažintų Šiaurinė gatvė
    su kamščiais Laisvės prospekte (dalį šių kamščių sumažintų Vakarinė gatvė)

    Jei toliau lyginti - kiek gyventojų kenčia dėl Pietvakarinės gatvės nebuvimo (Naujininkai) ir kiek - dėl Šiaurinės gatvės nebuvimo (Fabijoniškės, Šeškinė, Žirmūnai, Jeruzalė, Baltupiai)

    Jei taip trūko pinigų, kas gali paaiškinti, kodėl apie 20 mln. Lt miesto mokesčių mokėtojų pinigų skirta keliams į pramogų (įskaitant komerciją) parką, nors esamos eismo problemos bus ne sprendžiamos, o tik aštrinamos
    Paskutinis taisė Romas; 2006.11.20, 22:12.

    Comment


      #22
      Parašė Romas Rodyti pranešimą

      Jei taip trūko pinigų, kas gali paaiškinti, kodėl apie 20 mln. Lt miesto mokesčių mokėtojų pinigų skirta keliams į pramogų (įskaitant komerciją") parką, nors esamos eismo problemos bus ne sprendžiamos, o tik aštrinamos
      Va čia tai tikrai stebinantys sprendimai Juk ten nėra ypatingos skubos! Už tuos pinigus galima buvo pastatyti seniai laukiamą Ukmergės g. viaduką per Laisvės pr.-Ateities g.

      Comment


        #23
        Apytikrė gatvės trasa Google Earth žemėlapyje.

        Ratuku pažymėjau numatomus transporto mazgus ir viadukus, trijų spalvų kombinacija - šviesoforus. Smulkių įvažiavimų nežymėjau

        Tarp Pašilaičių ir Justininškių


        Tarp Pašilaičių ir Šeškinės


        Tarp Fabijoniškių ir Šeškinės


        Tarp Šeškinės ir Kalvarijų g.
        Važiavimas Kalvarijų gatve - nuolatinis stabčiojimas prie šviesoforų.

        Sankryžoje su Kalvarijų gatve numatomas šviesoforas, o sankryžoje su keliuku į Vandens parką - viadukas. Prioritetai nenuspėjami...


        Tarp Baltupių ir Žirmūnų.
        Esamas Žvalgų ir Žirmūnų gatvių atkarpas (kurios sutaps su šiaurine gatve) pažymėjau punktyru.


        Ko gero, Šiaurinė gatvė turėtų būti net didesnis prioritetas nei Vakarinė apylanka (jokiu būdu neraginu nukelti Vakarinės gatvės tiesimo).
        Dar kartą žvilgtelėjus į šias nuotraukas matyti, kos didelis gyventojų tankumas netoli šios gatvės. Pašilaičiuose, Justininškėse, Šeškinėje, Fabijoniškėse, Baltupiuose ir Žirmūnuose gyvena apie 240 tūkst. gyventojų. (44 proc. Vilniaus gyventojų). Neskaičiavau tranzito į Antakalnį (Saulėtekį) ar Pilaitę, važinėjančių į Akropolį ar ateityje važinėsiančių į Vandens parką)
        Paskutinis taisė Romas; 2006.11.19, 16:10.

        Comment


          #24
          Vakarinis aplinkkelis - Ukmergės g.

          Šiek tiek geresnės kokybės ir kiek padidintos nuotraukos (iš vakarų į rytus)

          "Dobilo lapo" sankryža su Vakariniu aplinkkeliu.
          Šiaurinėje dalyje - pramonės paskirties pastatai, pietinėje - visuomeninės paskirties


          Šviesoforinė (vieno lygio) sankryža su Justiniškių gatve
          Šiaurinėje naujo gatvės pusėje - komercinės paskirties pastatai, pietinėje - visuomeninės paskirties pastatai, o prie pat Justiniškių gatvės - daugiaaukščiai namai


          Tarp Justiniškių g. ir Laisvės pr.
          Šiaurinėje naujo gatvės pusėje - komercinės paskirties pastatai, pietinėje - visuomeninės ir gyvemnamosios paskirties pastatai


          Laisvės pr. kerta Šiaurinę gatvę viaduku, tačiau neaišku, kaip iš Laisvės pr. patekti į šią gatvę
          Šiaurinėje naujo gatvės pusėje - komercinės paskirties pastatai, pietinėje - visuomeninės ir gyvemnamosios paskirties pastatai


          Tarp Laisvės pr. ir Ukmėrgės g. (netoli "Senukų")
          Šiaurinėje pusėje - komercinės paskirties pastatai, pietinėje - gyvenamosios paskirties


          "Dobilo lapas" sankryžoje su Ukmergės gatve.
          Mėlynu kontūru, matyt apvestas "Makdonaldo" sklypas.
          Šiaurinėje pusėje (iki Fabijoniškių gatvės) - komercinės paskirties pastatai, pietinėje - gyvenamosios paskirties

          Comment


            #25
            Ukmergės g. - Geležinio Vilko g.

            Šiaurinėje pusėje (tarp naujos gatvės ir Fabijoniškių g.) - komercinė statyba. Kam ten reikalingas geltonas intarpas (gyvenamoji statyba), niekas turbūt negalės paaiškinti
            Pietinėje dalyje - Gyvenamoji statyba



            Stanevičiaus - Gelvonų g. eina viršumi, viaduku. Iš Šiaurinės gatvės ten bus galima patekti per jungtį Fabijoniškių gatvėje. Ežerėlis lieka pietinėje pusėje.

            Kur ta jungtis su būsimu viaduku prie "Akropolio", nesugebėjo paaiškinti net "Vilniaus plano" specialistai.
            Turbūt tos už "Akropolio" pinigus tiesiamos jungties projektuojant dar nebuvo numatyta.


            "Pusiau" transporto mazgas su Geležinio Vilko gatve.
            Tiems, kas važiuoja tiesiai ar į dešinę - važiavimas pusiau su bėda. Vargas tam, kas sugalvos pasukti į kairę.
            Problemas "išspręs" šviesoforai (tie, kas važiuoja tiesiai, irgi galės pastovėti prie šviesoforo su visais).
            Šalia Geležinio Vilko gatvės - komercinė statyba.

            Šioje vietoje teks išpirkti keliolika ar keliasdešimt sodų valdų
            Beje, sodininkai yra gavę asmeniškus laiškus su pranešimais apie šios gatvės detalųjį planą.
            Labai būtų gaila, jei saujelė sodininkų sugebėtų sukelti triukšmą ir užvilkinti gatvės tiesimą.
            Panašių pavyzdžių Vilniuje jau būta: apie 1988 m. "žalieji" (žaliųjų metalinių garažų savininkai) pasiekė, kad nebūtų tiesiamas Vakarinis aplinkkelis.
            Paskutinis taisė Romas; 2006.11.20, 21:42.

            Comment


              #26
              Geležinio Vilko g. - Žirmūnų g.

              Kodėl numatytas viadukas į būsimą Vandens parką, kai kitur numatytos vieno lygio (šviesoforinės) sankryžos, bus įdomu išgirsti per viešąjį svarstymą.
              Nors jungtis su Kazlausko gatve (lygiagreti gatvelė šiaurėje) ir nėra blogas dalykas



              O čia - įdomiausias detaliojo plano momentas. Labai juo džiaugsis visi šios gatvės ir Kalvarijų gatvės vairuotojai:
              Sankryžoje su Kalvarijų gatve numatyta vieno lygio sankryža
              Kadangi viaduko nestatant sutaupoma daug vietos, prie pat sankryžos numatyta komercinės ir visuomeninės paskirties statyba
              Lieka atviras klausimas, kur bus montuojami tramvajaus bėgiai ar bėgių posūkis į tramvajų depą (lyg ir dabartinio Autobusų parko teritorijoje)



              Toliau gatvė eina dabartinės Žvalgų gatvės trasa.
              Šiaurinėje pusėje, tarp naujos gatvės ir "Faulanos" 10-16 aukštų namų numatyta mažaaukštė statyba.
              Bandau įsivaizduoti tų maažaukščių reklamą: "puikioje vietoje gamtos prieglobstyje, netoli regioninio parko ... "


              Sankryža su Verkių gatve - vieno lygio.
              Bus nukirsti tie kampai , kuriuos šiandien keikia važinėjantys Kalvarijų - Žvalgų - Žirmūnų gatvės trasa


              Sankryža su Kareivių gatve - vieno lygio.
              Beje, kol per 42 metus nebuvo statoma ši gatvė, dykvietėje tarp Verkių, Kareivių ir Žirmūnų gatvių buvo pristatyta įvairių pastatų, todėl gatvės trasa eis dabartine Žirmūnų gatve
              Paskutinis taisė Romas; 2006.11.20, 22:07.

              Comment


                #27
                Bet kiek aš matau iš šio brėžinio, tai Kareivių - Žirmūnų sankryža dviejų lygių ?????

                Ar čia kas nors ne taip ???
                Parašas :)

                Comment


                  #28
                  Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                  Bet kiek aš matau iš šio brėžinio, tai Kareivių - Žirmūnų sankryža dviejų lygių ?????

                  Ar čia kas nors ne taip ???
                  Tai jau seniai kalbama, kad ši sankryža bus dviejų lygių.
                  Mano galerija Flickr'yje

                  Comment


                    #29
                    Parašė Mantaz Rodyti pranešimą
                    Tai jau seniai kalbama, kad ši sankryža bus dviejų lygių.
                    Ir man atrodo, kad ji suprojektuota dviejų lygių, bet Romas parašė "Sankryža su Kareivių gatve - vieno lygio."


                    Nors, kiek matau, suprojektuota dviejų lygių.
                    Parašas :)

                    Comment


                      #30
                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Kodėl numatytas viadukas į būsimą Vandens parką, kai kitur numatytos vieno lygio (šviesoforinės) sankryžos, bus įdomu išgirsti per viešąjį svarstymą.
                      Kad numatytas viadukas į Vandens pramogų parką tas yra gerai, tačiau kas jį finansuos? Mano supratimu finansuoti turėtų tas kas stato vandens pramogų parką.

                      Reikėjo viaduką statyti ir prie Akropolio sankryžos. Ir išvis savivaldybė turėtų išreikalauti iš tokių didelių prekycentrių statytojų kaip akropolis ar panorama, Ukmergės gatvėje Senukai ir t.t., kad jie napablogintų, nestabdytų eismo šalia esančioms pagrindinėms gatvėms T.y. pastatyti reikiamus viadukus, požemines perėjas ir t.t. Kas dabar darosi Ukmergės gatvėje. Krūva perėjų, šviesoforų ir visi jie tik dėl prekybcentrių poreikių.
                      flickr >>>

                      Comment


                        #31
                        Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                        Ir man atrodo, kad ji suprojektuota dviejų lygių, bet Romas parašė "Sankryža su Kareivių gatve - vieno lygio."

                        Nors, kiek matau, suprojektuota dviejų lygių.
                        Gal ir dviejų lygių.
                        Tik kaip pasukti iš Šiaurinės gatvės į kairę, link Valakampių tilto? (ten turėtų būti didžiausias srautas)
                        Arba iš Žirmūnų pusės (nuo miesto) pasukti į kairę į Kareivių gatvę?

                        Comment


                          #32
                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Gal ir dviejų lygių.
                          Tik kaip pasukti iš Šiaurinės gatvės į kairę, link Valakampių tilto? (ten turėtų būti didžiausias srautas)
                          Arba iš Žirmūnų pusės (nuo miesto) pasukti į kairę į Kareivių gatvę?
                          Sutinku su tavim, kad ten (sukant iš Šiaurinės į Valakampių pusę) bus didžiausias srautas ir tokio tipo, kaip pavaizduota sankryža bus neoptimali. Negi mūsų projektuotojai dar nepasimokė iš primityvaus ir "pigaus" sprendimo prie spaudos rūmų įrengus X formos sankryžą, kuri niekaip neišsprendė vakarinių kamščių. O gal jie tik tokias sankryžas sugeba projektuoti, bent kiek sudėtingesnė situacija jiems jau niekaip netelpą į galvą, ką reiktų daryti

                          Bijau, kad bus pasirinktas pigiausiais ir šiuo atveju kvailiausias variantas, kaip dabar pvz. yra Ozo - Ukmergės 2 lygių sankryžoje. Vietoj to, kad visai su nedidelėm investicijomis pabaigtų pilną dobilo žiedo sankryžą, jie patenkinti pastatė šviesoforą, dar vieną srauto stabdį Ozo gatvėje.
                          Parašas :)

                          Comment


                            #33
                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            DABAR lygioje vietoje daromi labai keisti dalykai.
                            Pasikartosiu apie savotiškus miesto planuotojų prioritetus - vieno lygio sankryža su Kalvarijų gatve ir dviejų lygių sankryža ten, kur eina kelias į metalinius garažus (ateity - į "Rubikono" parką + kvartalą)
                            vien del to, kad kazkam nekiltu kazkokiu itarimu, reik i pramogu parka daryti viena lygi, nors auksciu skirtumas beveik 10m?

                            Comment


                              #34
                              /\ Tegul į tą parką būna viadukas - net kažkur pagyriau jungtį su J.Kazlausko gatve.
                              Tačiau kodėl sankryžoje su Kalvarijų gatve numatyta šviesoforinė vieno lygio sankryža, kai turi būti viadukas.
                              Nusistebėjau dėl labai keistų miesto planuotojų "prioritetų".
                              Gal reikia pradėti pradėti lyginti automobilių srautus ar kamščių ilgį?

                              Comment


                                #35
                                Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                                Ačiū už pastangas ir išsamią info

                                Neesu tikras, bet Žirmūnuose daugiabučiai ten gal jau yra? O tas kampas su Fabijoniškių gatve keistai atrodo...
                                ten dabar stovi turgus, tokie geltoni pastatai. aš ten gyvenu netoli. dabar laukas jau nuo pat pavasario knisinėjamas, keičiami kažkokie požeminiai vamždžiai, tik dar nesuprantu vieno dalyko, kaip ten gali eiti gatvė, kai ten dujotiekis.
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  #36
                                  Atsakymai į kai kurios klausimus


                                  Dėl Šiaurinės gatvės detaliojo plano pastabų


                                  Dėkojame už profesionalų transporto eismo situacijos vertinimą ir pateiktas pastabas dėl Šiaurinės gatvės detaliojo plano. Kiekvienas rengiamas detalus projektas ir jo rengimui pateiktos sąlygos yra tiesiogiai susijusios su galiojančio Vilniaus miesto bendrojo plano sprendiniais. Sankryžų tipą lemia atskirų gatvių funkcinė reikšmė bendroje miesto susisiekimo sistemoje ir jų kategorijos. Nagrinėjamoje miesto zonoje aukščiausią rangą turi Ozo, Kareivių ir Geležinio Vilko gatvės, kuriose numatomos skirtingų lygių sankryžos.

                                  Šiaurinės gatvės poreikis yra susietas su miesto šiaurinės dalies gatvės tinklo įjungimu į Vakarinę greito eismo magistralę, Ozo gatvės nukrovimu bei troleibusų maršrutinio tinklo užžiedijimu šiaurinėje miesto dalyje. Šiaurinė gatvė pagal Vilniaus miesto bendrąjį planą yra B1 kategorijos ir dviejų lygių sankryžos buvo numatytos tik sankryžose su greito eismo gatvėmis: Vakariniu greitkeliu, Geležinio Vilko ir Kareivių gatvėmis. Papildomai projekte numatytos dviejų lygių sankryžos su Laisvės pr., Ukmergės, Gelvonų gatvėmis ir ties Pramogų parku. Dviejų lygių sankryža ties Pramogų gatve atsirado dėl esamo sudėtingo reljefo, planuojamos gatvės aukščių plano bei jos funkcinės reikšmės ( Kalvarijų gatvę dubliuojanti jungtis nuo Pramogų parko iki miesto centro).

                                  Tai, kad ankstesniuose generaliniuose planuose Jūsų minima ir daugelis kitų sankryžų išties buvo dviejų lygių, šiuo metu nėra joks argumentas. Natūralu, kad daugelis miesto gyventų savo pagrindinėse susisiekimo trasose norėtų matyti tik dviejų lygių sankryžas.

                                  Planuoti šiuo metu Kalvarijų - Šiaurinės g. dviejų lygių transporto mazgą yra netikslinga, nes gretimos sankryžos (su V.Gerulaičio, Kazlausko ir Verkių gatvėmis) yra reguliuojamos šviesoforais. Taigi bendrus sprendinius tokiose situacijose apsprendžia tai, kiek toli tuos padidintus transporto srautus mes sugebėsime praleisti. Metrotramvajaus linija į Santariškes šioje sankryžoje išties nėra svarbiausias argumentas, tačiau būtina suprasti, kad be šiuolaikinio ir modernaus visuomeninio transporto mes perspektyvoje negalėsime išsiversti. Šiuo metu Kalvarijų trasos diametre žymiai svarbesnė yra Ozo - Kalvarijų – Kareivių gatvės sankryža, kurioje skersiniai transporto srautai jau šiuo metu yra pasiekę labai aukštą lygį ir dėl ko formuojasi transporto eilės. Todėl Kareivių gatvės ir jos sankryžų su Kalvarijų, Verkių ir Žirmūnų gatvėmis rekonstrukcija į skirtingus lygius yra žymiai efektyvesnis ir reikalingesnis miestui.

                                  Perspektyvoje visada išlieka galimybės modernizuoti jau pastatytas ar numatomas gatves ir sankryžas, kurios atskirais etapais sprendžia skirtingus uždavinius ir ne visada realizuojamos dėl lėšų. Tai garantuoja numatomos infrastruktūros teritorijos tarp gatvių raudonųjų linijų.






                                  Detaliojo plano projekto vadovas Vladas Treinys

                                  V.Valeika, mob.tel. 869877677
                                  Mano galerija Flickr'yje

                                  Comment


                                    #37
                                    p. V.Treinio ir V.Valeikos atsakymas Romui

                                    Kažkas panašaus į atsirašinėjimą standartinio teksto laiškais.
                                    Neradau nė vieno skirtumo nuo laiško Mantui


                                    Dėl Šiaurinės gatvės detaliojo plano pastabų

                                    Dėkojame už profesionalų transporto eismo situacijos vertinimą ir pateiktas pastabas dėl Šiaurinės gatvės detaliojo plano. (...)
                                    Dviejų lygių sankryža ties Pramogų gatve atsirado dėl esamo sudėtingo reljefo, planuojamos gatvės aukščių plano bei jos funkcinės reikšmės ( Kalvarijų gatvę dubliuojanti jungtis nuo Pramogų parko iki miesto centro). (...)
                                    Planuoti šiuo metu Kalvarijų - Šiaurinės g. dviejų lygių transporto mazgą yra netikslinga, nes gretimos sankryžos (su V.Gerulaičio, Kazlausko ir Verkių gatvėmis) yra reguliuojamos šviesoforais. Taigi bendrus sprendinius tokiose situacijose apsprendžia tai, kiek toli tuos padidintus transporto srautus mes sugebėsime praleisti. (...)

                                    Detaliojo plano projekto vadovas Vladas Treinys

                                    V.Valeika, mob.tel. 869877677
                                    Apie kokį srautų praleidimą gerb. Savivaldybės planuotojai kalba, jei nuo 8:00 iki 9:30 Kalvarijų ir Ozo gatvėse JAU DABAR nuolatinis kamštis
                                    (atsiprašau, jei ką nors įžeidė ši sypsenėlė...)
                                    Paskutinis taisė Romas; 2006.11.21, 20:35.

                                    Comment


                                      #38
                                      Laiškus iš karto reikia rašyti trimis adresais:
                                      Anais dviem (žr. pirmą šios temos pranešimą)
                                      ir dar į apskritį, kaip nurodyta Savivaldybės skelbime:
                                      Asmenys gautą atsakymą, kad į jų pateiktus pasiūlymus neatsižvelgta parengtame teritorijų planavimo dokumente, gali apskųsti Vilniaus apskrities viršininko administracijos Valstybinei teritorijų planavimo ir statybos inspekcijai (Europos a. 1, Vilnius) per mėnesį nuo jiems išsiųsto laiško (atsakymo į pateiktą pasiūlymą ) siuntimo paštu dienos.
                                      http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=83742

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė V.Treinys,V.Valeika Rodyti pranešimą
                                        Dėl Šiaurinės gatvės detaliojo plano pastabų
                                        1.
                                        Kiekvienas rengiamas detalus projektas ir jo rengimui pateiktos sąlygos yra tiesiogiai susijusios su galiojančio Vilniaus miesto bendrojo plano sprendiniais.
                                        Naujas bendrasis planas dar nėra patvirtintas.
                                        Remtis 1998 m. sprendimais gal ir ne visai patogu - pažiūrėkime, pvz., kokia spalva ten vyrauja Ukmergės plente (raudona-komercinė paskirtis) ir kokios paskirties pastatai ten masiškai statomi (aišku, kad gyvenamieji).
                                        Beje, ar kas nors padaryta, kad ir 1965 m. Generaliniame plane, ir 1998 m. bendrajame plane numatyta Šiaurinė gatvė būtų pradėta tiesti?

                                        2.
                                        Sankryžų tipą lemia atskirų gatvių funkcinė reikšmė bendroje miesto susisiekimo sistemoje ir jų kategorijos.
                                        Galima paieškoti standartuose, kokia gatvės kategorija būtų numatyta, pvz., Kalvarijų gatvei su jos DABARTINIAIS srautais. Ko gero, ten visur turėtų būti tik dviejų lygių sankryžos.
                                        Apie naujas statybas (vien ~ naujų 2000 butų Santariškėse ir Visoriuose, neskaitant Fabijoniškių bei individualios statybos Gulbinuose) net nesinori galvoti

                                        3.
                                        Nagrinėjamoje miesto zonoje aukščiausią rangą turi Ozo, Kareivių ir Geležinio Vilko gatvės, kuriose numatomos skirtingų lygių sankryžos.
                                        Užmiršta apie Kalvarijų gatvę

                                        4.
                                        Šiaurinės gatvės poreikis yra susietas su miesto šiaurinės dalies gatvės tinklo įjungimu į Vakarinę greito eismo magistralę, Ozo gatvės nukrovimu bei troleibusų maršrutinio tinklo užžiedijimu šiaurinėje miesto dalyje. Šiaurinė gatvė pagal Vilniaus miesto bendrąjį planą yra B1 kategorijos ir dviejų lygių sankryžos buvo numatytos tik sankryžose su greito eismo gatvėmis: Vakariniu greitkeliu, Geležinio Vilko ir Kareivių gatvėmis. Papildomai projekte numatytos dviejų lygių sankryžos su Laisvės pr., Ukmergės, Gelvonų gatvėmis ir ties Pramogų parku.
                                        Pagal kurį bendrąjį planą - 1965 m., 1998 m. ar dar nepatvirtintą?

                                        5.
                                        Dviejų lygių sankryža ties Pramogų gatve atsirado dėl esamo sudėtingo reljefo, planuojamos gatvės aukščių plano bei jos funkcinės reikšmės ( Kalvarijų gatvę dubliuojanti jungtis nuo Pramogų parko iki miesto centro).
                                        Puiku, jei ši gatvė iki Kernavės tilto kada nors bus pradėta tiesti

                                        6.
                                        Tai, kad ankstesniuose generaliniuose planuose Jūsų minima ir daugelis kitų sankryžų išties buvo dviejų lygių, šiuo metu nėra joks argumentas. Natūralu, kad daugelis miesto gyventų savo pagrindinėse susisiekimo trasose norėtų matyti tik dviejų lygių sankryžas.
                                        Argumentas aiškus ir labai gerbtinas, nes nuo 1965 m. Vilniaus mieste:
                                        a) "sumažėjo" gyventojų,
                                        b) kelias dešimtis kartus "sumažėjo" mašinų,
                                        c) "atsirado" greitojo transportio rūšys,
                                        tad 1965 m. generalinio plano sprendimai tapo visiškai neaktualūs - vietoj dviejų lygių sankryžos Kalvarijų g. siūlomas geriausias sprendimas - šviesoforas.

                                        7.
                                        Planuoti šiuo metu Kalvarijų - Šiaurinės g. dviejų lygių transporto mazgą yra netikslinga, nes gretimos sankryžos (su V.Gerulaičio, Kazlausko ir Verkių gatvėmis) yra reguliuojamos šviesoforais. Taigi bendrus sprendinius tokiose situacijose apsprendžia tai, kiek toli tuos padidintus transporto srautus mes sugebėsime praleisti.
                                        Jei dabar nesusitvarkoma Kalvarijų g. sankryžoje su V.Gerulaičio gatve (bus proga pasižiūrėti, kur ta gatvelė yra), kaip susitvarkys su sankryža su Šiaurine gatve?.

                                        8.
                                        Metrotramvajaus linija į Santariškes šioje sankryžoje išties nėra svarbiausias argumentas, tačiau būtina suprasti, kad be šiuolaikinio ir modernaus visuomeninio transporto mes perspektyvoje negalėsime išsiversti.
                                        Tikrai greitasis transportas yra labai reikalingas.
                                        O apie Vilniaus tramvajų kalbama ne mažiau 20 metų. Tuo metu buvo net romanas apie tai parašytas. (Net realūs knygos veikėjai - dirbusieji tuo metu prie tramvajaus projektavimo). Kai bus pradėtos jo statybos, gal nereikėtų pradėti ieškoti vietos dar vienam šviesoforui (sankryžoje su nauja gatve).
                                        Tačiau iki to laiko, kol tramvajus atsiras, irgi reikia kažkaip pasiekti miestą.

                                        9.
                                        Šiuo metu Kalvarijų trasos diametre žymiai svarbesnė yra Ozo - Kalvarijų – Kareivių gatvės sankryža, kurioje skersiniai transporto srautai jau šiuo metu yra pasiekę labai aukštą lygį ir dėl ko formuojasi transporto eilės.
                                        Šiaurinė gatvė juk dubliuos Ozo - Kareivių gatvę.
                                        Mielieji miesto planuotuojai, juk puikiai suprantate, kad Jūsų planuojama šviesoforinė Kalvarijų - Šiaurinės g. sankryža bus tokia pati, kaip dabartinė Ozo - Kalvarijų – Kareivių.

                                        10.
                                        Todėl Kareivių gatvės ir jos sankryžų su Kalvarijų, Verkių ir Žirmūnų gatvėmis rekonstrukcija į skirtingus lygius yra žymiai efektyvesnis ir reikalingesnis miestui.
                                        Jokių argumentų dėl Kalvarijų gatvės nėra pateikta
                                        Ir kodėl planuotuojai taip nusistatę prieš tą Kalvarijų gatvę ir kaip už kokią bausmę vis pastato po kokį šviesoforą vietoj viaduko

                                        11.
                                        Perspektyvoje visada išlieka galimybės modernizuoti jau pastatytas ar numatomas gatves ir sankryžas, kurios atskirais etapais sprendžia skirtingus uždavinius ir ne visada realizuojamos dėl lėšų. Tai garantuoja numatomos infrastruktūros teritorijos tarp gatvių raudonųjų linijų.
                                        Deja, nelieka - sutaupytoje vietoje (vietoj viaduko) šalia Kalvarijų - Šiaurinės g. sankryžos numatyta komercinė ir visuomeninė statyba
                                        Paskutinis taisė Romas; 2006.11.22, 05:21.

                                        Comment


                                          #40
                                          Nesuprantu aš to atsakiusiojo argumentų?
                                          Negi jis nori pasakyti, kad Verkių g. dabar esantis ar numatomas transporto srautas yra (ar bus) didesnis už Kalvarijų gatvės srautą, kad Verkių g. sankryžoje su Kareivių g. reikia viaduko, o jau Kalvarijų - Šiaurinės, nereikia? Čia su elementaria logika kažkas negerai. Taigi Verkių- Šiaurinės sankryža numatoma vieno lygio, reiškia bus šviesoforas, tai kam tada kalbėti apie 2 lygių Verkių g. sankryžą su Kareivių g., juk kaip jis pats išsireiškė
                                          ..."nes gretimos sankryžos, šiuo atveju yra reguliuojamos šviesoforais. Taigi bendrus sprendinius tokiose situacijose apsprendžia tai, kiek toli tuos padidintus transporto srautus mes sugebėsime praleisti. (...)"
                                          Parašas :)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X