Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Faktas iš kur tokia informacija? Pasidalink šaltiniu.
    Mane jaudina ne tai, kad užteks ar ne gatvei vietos, o triukšmas ir oro užteštumas. Judėjimas gatvėje bus intensyvus, triukšmo sklaida atviroje vietovėje yra didelė Sudėti plastikiniai langai apsaugo nuo triukšmo, tačiau kaip vėdinti ir kuom kvėpuoti reikės??? Pastovėkit rytais kokį pusvalandį prie Geležinio vilko, Ukmergės ar kitų gatvių, kur yra intensyvus judėjimas, o tada paimkit baltą švarią nosinaitę ir išsipūskit nosį. Vat ir pamatysit rezultatą dėl ko verta sunerimti!

    Comment


      Šiaip jei ką tai girdisi iš už 300 metrų kaip važiuoja trūlikai, britvos, sportinės mašinos. Be 12 metrų pylimo nieko nebus. Zirs visiem. Be to, yra eilė mokyklų prie tos būsimos gatvės. Sietuvos šulia, Žemynos gimnazija, dar daržikas kažkoks prie Laisvės prospekto. Žodžiu pirkit ausų kamštukus

      Comment


        Vat man įdomiausia kaip planuojama tokias problemas spręsti.

        Comment


          zodziu norint, kad mieste butu gatves iseitis viena - pakisti jas po tuneliais. kitaip eisim badauti: GATVEM NE!

          Comment


            NE ne ne, tos gatvės tikrai reikia, lengviau būtų į centrą ar žiurmūnus nukakt. Vat jei visi persėstų į elektromobilius arba smartus problemos nebūtų

            Comment


              Parašė Orsis Rodyti pranešimą
              Vat man įdomiausia kaip planuojama tokias problemas spręsti.
              Nematau aš jokių problemų su Šiaurine gatve prie Justiniškių ar Fabijoniškių. Jei tu ten gyveni, tai gal tau tai ir baisiai atrodo. Kiti žmonės dabar daug blogesnėse sąlygose gyvena prie Kalvarijų, Žirmūnų, Antakalnio ir kitų gatvių, kur dar stovi ištisom dienom kamščiai, kuriuos bent dalinai galėtų sumažinti Šiaurinė gatvė. Kitur yra ir bus daug blogesnės sąlygos, gatvės eina ir eis praktiškai po langais ir niekas nesiskundžia. O tu gali pasikeiti butą į kitą miesto vietą, kur niekas gatvės neties, kur nors viduryje mikrorajono, arba persikelti į kokį Balbieriškį ar Skuodą, ten tikrai nebus tokio intensyvaus eismo
              Parašas :)

              Comment


                To svecias: Reikėtų tikriausiai tau akinių...
                Aš klausiau gal kas žino kaip bus sprendžiamos vienokios ar kitokios problemos, o nesvarsčiau reikia tos gatvės ar ne... Dėl Skuodo ir Balbieriškio.. o tu buvęs ten? Manai, kad jau Vilnius da best in Lithuania?
                Paskutinis taisė Orsis; 2007.07.03, 12:46.

                Comment


                  kas čia atsitiko, gal jau rimtai planuoja pradėti tiesti šią gatvę, kad šioje temoje vėl atsirado naujų "žaliųjų" ?
                  Parašas :)

                  Comment


                    Prie ko čia žalieji, jei šnekam apie gyvenimo kokybę? Matau maišai temas..

                    Comment


                      to orsis: tai kad nera jokiu problemu. kaip galima pasakyti kaip jos sprendziamos, jei ju nera? del kaimu teisingai pasake: jei gyveni mieste, tai nenorek gyventi vienkiemio salygom.

                      Comment


                        Nematai problemų, palauk palauk.. O kam ji tiesiama tada? Kad sumažėtų kamsčiai?
                        Aš jų nematau, nes man iki darbo 15 min ir jokių kamsčių man nėra, taigi kam ta gatvė.. Jūsų tipo mąstymas.
                        Va ir lietuvių požiūris.. visiems rūpi tik savas kampas, dėl to ir valstybė bloga ir vagys visi ir atlyginimai maži ir t.t.

                        Comment


                          tam kad numatyta bandrajame plane, o numatyta todel, kad tai normalus darbu testinumas, - gatve numatyta dar rajonus projektuojant, del pilnavercio ju tarpusavio rysiu funkcionavimo, o kad ji nepastatyta, tai nereiskia, kad nereikia vien todel, kad kazkas uz 100m uzsimane gyventi tokiom salygom kokios buvo jam tik atsikelus i nama. daug kur pirma namus pastato, paskui aplink gatves, kiti pastatai iskyla, nors viskas suprojektuota ir numatyta kartu. kas bus jei dabar del visko ims protestuoti, tie kurie anksciau isikele?

                          Comment


                            Parašė Orsis Rodyti pranešimą
                            Prie ko čia žalieji, jei šnekam apie gyvenimo kokybę? Matau maišai temas..
                            Nieko aš nesumaišiau, o rašiau ne apie žaliuosius, o apie "žaliuosius".

                            Paskaityk šią temą nuo pradžių ir kitas, pvz. apie Vilniaus Vakarinį aplinkelį, gal tuomet suprasi
                            Parašas :)

                            Comment


                              Nematai problemų, palauk palauk.. O kam ji tiesiama tada? Kad sumažėtų kamsčiai?
                              Aš jų nematau, nes man iki darbo 15 min ir jokių kamsčių man nėra, taigi kam ta gatvė.. Jūsų tipo mąstymas.
                              Va ir lietuvių požiūris.. visiems rūpi tik savas kampas, dėl to ir valstybė bloga ir vagys visi ir atlyginimai maži ir t.t.

                              Comment


                                Parašė Orsis Rodyti pranešimą
                                Nematai problemų, palauk palauk.. O kam ji tiesiama tada? Kad sumažėtų kamsčiai?
                                Aš jų nematau, nes man iki darbo 15 min ir jokių kamsčių man nėra, taigi kam ta gatvė.. Jūsų tipo mąstymas.
                                Va ir lietuvių požiūris.. visiems rūpi tik savas kampas, dėl to ir valstybė bloga ir vagys visi ir atlyginimai maži ir t.t.
                                Čia tu teisingai pastebėjei, kad yra tokių, kuriems rūpi tik savo kampas (kaip pvz. Orsis) kurie galvoja tik apie save, jam gerai, o kaip kitiems, kurie stovi kamščiuose, po kurių langais tie kamščiai susidaro, tai apie tuos galvoti nenorime? Gal keliais procentais tavo gyvenimo sąlygos pablogės, bet pagalvok apie kitus, juk čia miestas, o ne kaimas, kad būtinai po langai turi kokie nors gyvūnai žolę rupšnoti, ar gali ir gatve mašinoms nutiesti ?...
                                Paskutinis taisė Svecias; 2007.07.03, 13:27.
                                Parašas :)

                                Comment


                                  Na kagi matau diskusija beprasmiška, kadangi šnekėt apie vieną temą nesugebi, o matosi nori pasirodyti labai protingas, tai toks ir būk

                                  Comment


                                    Nepatenkintiem siūlau karustytis kitur, jei napatinka infrastuktūros plėtra ir nevaryt vienas ant kito.
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Parašė Orsis Rodyti pranešimą
                                      Pastovėkit rytais kokį pusvalandį prie Geležinio vilko, Ukmergės ar kitų gatvių, kur yra intensyvus judėjimas
                                      Nu ir palyginai... Garantuoju, kad Šiaurinėje g. bus daug mažesnis judėjimas nei paminėtose gatvėse. O atkarpoje nuo Laisvės pr. iki Vakarinio aplinkkelio automobilių srautas turėtų būti visai nedidelis.

                                      Comment


                                        Nėra jokio projekto. Pylimai šalia namų buvo daryti dėl dujų vanzdyno, sprogimo bangai mažinti, lauke taip pat eina vandens vamzdynai, kuriuos už ES lėšas nuo 2006 metų tvarkė Vilniaus vandenys, Statovita, Heitkamp GMBH. Ir dar pagal planą lyg ir nebus jokių apsauginių pylymų, nemanau kad į troleibusų stoteles vaikščiosit per kalnus
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Kadangi jau pradėti kalti kuoliukai viadukui prie "Akropolio", verta prisiminti, kad ta gatvė tęsis iki pat būsimosios Šiaurinės gatvės

                                          Danutė Ramoškevičiūtė
                                          Dienraštis "Lietuvos žinios" 2006-08-18

                                          "Vilniaus Akropolis" išsisukinėja nuo viaduko statybos

                                          Apie viaduką prie sostinės "Akropolio" jau kalbama nuo pat prekybos ir pramogų centro statybos pradžios, bet jo iki šiol nėra. Kodėl?

                                          Kaip prisimena architektas Algimantas Nasvytis, kuris 1998-1999 metais projektavo Šeškinės stadiono ir prekybos centro teritoriją, apie viaduko statybą prie "Akropolio" jau tuomet buvo kalbėta. "Prekybos centro statytojai buvo įsipareigoję įrengti viaduką ir perėją per Ozo gatvę. To nebuvo padaryta. Viaduko problema vėl iškilo, kai bendrovė "Vilniaus Akropolis" statė priestatą bei biurų pastatą", - prisiminė architektas.

                                          Plano korektūros
                                          "Visuose Šeškinės sporto ir komercinio centro detaliuosiuose planuose buvo ir yra numatytas viadukas per Ozo gatvę. Nasvytis sako tiesą", - patvirtino Vilniaus savivaldybės Miesto plėtros departamento (MPD) direktorius Linas Naujokaitis. Jis patikslino, kad tų planų, tiksliau korektūrų, būta net trijų. Pirmajame buvo numatytas viadukas, antrajame - patikslinta jo vieta, trečiajame bei naujoje infrastruktūros sutartyje "Vilniaus Akropoliui" vėl priminti įsipareigojimai pastatyti viaduką ir numatyti terminai.

                                          Naujausias minėtos teritorijos detaliojo plano keitimas miesto savivaldybės tarybos patvirtintas šių metų birželio 7 dieną. Prie jo pridėta sutartis dėl teritorijos aplink "Akropolį" infrastruktūros plėtros.

                                          Nepasirašė sutarties
                                          Pagal infrastruktūros plėtros sutartį "Vilniaus Akropolis" įsipareigoja savo lėšomis suprojektuoti ir įrengti dviejų lygių transporto mazgą - viaduką virš Ozo gatvės, sujungsiantį "Akropolį" su planuojama Šiaurine gatve. Viadukas sukurtų papildomus įvažiavimo ir išvažiavimo kelius iš "Akropolio" teritorijos į Ozo gatvę. Į jo statybą turi būti investuota ne mažiau kaip 12 mln. litų, o darbai turėtų būti baigti ne vėliau kaip per 14 mėnesių nuo statybos leidimo išdavimo. Projektą paruošti ir prašymą išduoti statybos leidimą "Vilniaus Akropolis" turi pateikti savivaldybei ne vėliau kaip per 10 mėnesių nuo projektavimo sąlygų išdavimo dienos, o prašymą išduoti projektavimo sąlygas turi pateikti savivaldybei per 1 mėnesį nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
                                          (...)

                                          Nėra gatvės, nereikia viaduko
                                          "2004 metų sutartyje su savivaldybe "Vilniaus Akropolis" įsipareigojo investuoti ne mažiau kaip 10 mln. litų į dviejų lygių transporto mazgo - viaduko virš Ozo gatvės bei dviejų lygių pėsčiųjų ir dviračių takų per Ozo gatvę - projektavimą bei įrengimą iki 2006 metų pabaigos. Darbai dar nepradėti. Kada jie prasidės ir ar iš viso prasidės? Kada bus baigti?" - teiravausi "Vilniaus Akropolio" atstovų.

                                          Man atsakė, jog "2004 metų bendrovės "Vilniaus Akropolis" sutartyje su savivaldybe yra nurodyta, kad viadukas virš Ozo gatvės turi jungti "Akropolį" su Šiaurine gatve. Viaduko statyba pagal tą sutartį turi būti baigta per 12 mėnesių nuo Šiaurinės gatvės tiesimo pradžios. Savivaldybė planuoja Šiaurinę gatvę tiesti per Šeškinės geomorfologinį draustinį. Mūsų žiniomis, šiuo metu gatvė dar net nepradėta projektuoti, todėl nėra aišku, kur viadukas turėtų jungtis su gatve, - atsakė "Vilniaus Akropolio" rinkodaros projektų vadovė Viktorija Paliulionienė.

                                          Vėliau ji patikslino, kad "mums valdant sklypą birželio 7 dieną patvirtintas detalusis jo planas yra pirmasis ir bendrovė savo įsipareigojimų neatsisako".

                                          Nesaugu priešgaisriniu požiūriu
                                          "Magistralinė Šiaurinė gatvė turėtų sujungti Žirmūnus su Fabijoniškėmis, Pašilaičiais, o Ukmergės gatvę turėtų kirsti ties "Statoil" degaline ir "McDonald's", kur dabar plyti tušti laukai. Sumažėtų transporto srautas Ozo gatvėje. Tačiau Šiaurinė gatvė atsiras tik tada, kai pastatysime vakarinį aplinkkelį, šiuo metu kol kas pradėtas statyti tik pietinis apvažiavimas. Suprantu, kad "Vilniaus Akropoliui" tokia situacija paranki ir jie gali sakyti, kad mes esame nepasiruošę. Kol nėra Šiaurinės gatvės, viadukas lyg ir nelabai funkcionalus, tačiau jis būtinas dėl priešgaisrinės saugos. Tai, kad į didžiulę teritoriją tėra vos vienas įvažiavimas ir išvažiavimas - negerai. Be to, transporto specialistai pateikė išvadą, kad pastačius viaduką automobilių srautas Ozo gatvėje sumažėtų. Neseniai tikslindami sklypo aplink "Akropolį" detalųjį planą mes su "Vilniaus Akropolio" atstovais diskutavome apie tai. Jie siūlė finansuoti statybą, bet sutarėme, kad vis dėlto statys patys ir todėl prie detaliojo plano pridėjome sutartį, kurioje numatyti griežti terminai", - derybas dėl viaduko statybos komentavo MPD direktorius Naujokaitis.

                                          Draustinio korta
                                          Kai 2004 metais "Vilniaus Akropolis" statė biurų priestatą, tiek visuomenė, tiek architektai piktinosi ne vien dėl jo aukščio, bet ir dėl Vilniaus savivaldybės sprendimo pakeisti Šeškinės geomorfologinio draustinio (Šeškinės ozo) ribas. Draustinio plotas buvo sumažintas verslininkų prašymu.

                                          Dalis numatomo viaduko per Ozo gatvę bei Šiaurinės gatvės jungties yra draustinio apsaugos zonoje. MPD direktorius Naujokaitis tvirtina, kad taryba tvirtindama detalųjį planą pritarė, kad statyba vyktų draustinio apsaugos zonoje. Neprieštaravo ir gamtosaugininkai.

                                          Paradoksas, bet dabar "Vilniaus Akropolio" atstovai atsakyme dėl viaduko statybos lyg tarp kitko užsimena, kad "savivaldybė planuoja Šiaurinę gatvę tiesti per Šeškinės geomorfologinį draustinį".

                                          Kaltino pakeitus sąlygas
                                          Praėjusių metų gruodį savivaldybė mėgino paspausti verslininkus dėl viaduko statybos: pareiškė pretenzijų dėl nevykdomos sutarties.

                                          Tuomet "Vilniaus Akropolio" direktorius Mindaugas Marcinkevičius LŽ argumentavo, kad miesto tarybos kolegija svarstymo metu pakeitė detaliojo plano sąlygas, kai teritorijos ir viaduko detalusis planas jau buvo parengtas. "Galėtume kreiptis į teismą, nes praktiškai vėl turime gauti naujas sąlygas ir rengti detalųjį planą", - žiemą sakė jis.

                                          Savivaldybės Teisės departamento direktorius Jovitas Elzbergas tąsyk tvirtino, kad "Vilniaus Akropolis" buvo pateikęs projektą, kuriuo bandė įtvirtinti tik tai, kas faktiškai pastatyta (pristatyta statant "Ermitažą").

                                          MPD direktorius Naujokaitis neigė, kad buvo keistos projektavimo sąlygos: "Sąlygų nekeitėme, kalbėjome apie ankstesnių įsipareigojimų įvykdymą, jie tikrai jų neįvykdė, ir mes turėjome gauti garantijas".

                                          Teisybės dėlei reikia pasakyti, kad į akis krinta keistas naujausios infrastruktūros plėtros sutarties punktas - jei detaliojo plano pakeitimai savivaldybėje nebūtų buvę patvirtinti iki šių metų birželio 10 dienos, bet kokios prievolės "Vilniaus Akropoliui" netektų galios. Tad tikimybė, kad Vilniaus savivaldybė ilgai negalėjo apsispręsti, neatmestina.
                                          (...)
                                          Daugiau: http://www.info.lt/index.php?page=na..._arch&id=81383



                                          Gal kas nors matė, kokia bus trasa nuo to viaduko iki Šiaurinės gatvės?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X