Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • abruo
    replied
    Tunelis ne per kapines, o tarp Laisvės pr. ir Šešuolių g. Per kapines tiesiant nereikia nieko perkelinėti, gatvės trasoje kapų nėra.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Žalia – trūkstama jungtis pro kapines, taškučiai – numatytas tunelis:

    Click image for larger version  Name:	Patvirtinta.jpg Views:	0 Size:	353,0 kB ID:	1857010

    Neišvirus sriubos, gi neinama deserto valgyt.
    Nereikia ten jokio tunelio - reikia perkelti kapus į kitą vietą (tą patį padayti ir Rasų kapinėse) ir pastatyti paprastą 2+2 (A+1+1+A).

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Laaabai paraleliai. Taip paraleliai, kad net eik tu sau.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-01-22 201928.jpg
Views:	799
Size:	623,8 kB
ID:	1856866
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ties SEB arena yra D kategorijos gatvės. Absoliučiai jokio tranzito ten neturėtų būti.
    Nesuprantu, kaip miestas gali neužbaigti pradėtų darbų ir pradėti Šiaurinę g., tikslingai tik dalį jos ir palikti dar vieną nebaigtą projektą (2-as etapas, kol kas, tai tik miglota ateitis).

    Ozo g. yra paraleli, tęsinys pro kapines yra numatytas BP, tunelis taip pat, o Šešuolių g. jau pastatyta. Iš jos parkavimą pašalinus, net nereiktų nieko rekonstruot (A juostų į aplinkkelį vargu ar reikia, o naikinamą parkavimą gatvėje galėtų naujai įrengti pievose aplink). Prie „Seb” arenos galėtų likti tos D kat. gatvės, dingtų ir tranzitas jomis.

    Žalia – trūkstama jungtis pro kapines, taškučiai – numatytas tunelis:

    Click image for larger version

Name:	Patvirtinta.jpg
Views:	693
Size:	353,0 kB
ID:	1857010

    Neišvirus sriubos, gi neinama deserto valgyt.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Šiaurinės g., kaip jau numanome, iš viso nebus, nei 3+3, nei A+1+1+A. Tai tą diskusiją bus galima kelti prie "neįgyvendinti projektai".
    Panašu į tai. Tiksliau, panašu, kad niekas nesikeičia. Tiesiog dabartinė VMS administracija sugebėjo taip ilgai pūsti miglą dėl jau "tuoj" prasidėsiančio projekto. Kai kas sako, kad buvo tikimasi gauti ES paramą, bet kadangi miestų gatvėms ji nenumatyta, tai šita varkė nepaėjo. O be vyriausybės ar ES paramos tokio dydžio projektų VMS neįgyvendins.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tas kažkas ne tik Šiaurinės gatvės, bet apskritai visų gatvių siaurinimo temas (pavyzdžiui KMP Kaune) nusprendė suplakti čia, nes kažkam tai atrodo netinkama ir skaudi diskusijų tema, kurią reiktų visais įmanomais būdais slopinti. Kas gi tas "kažkas" galėtų būti?
    Šiaurinės g., kaip jau numanome, iš viso nebus, nei 3+3, nei A+1+1+A. Tai tą diskusiją bus galima kelti prie "neįgyvendinti projektai".

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą



    P.S. Nesuprantu kodėl kažkas sugalvojo šitą diskusiją apie Šiaurinę g. perkelt prie Darnaus judumo. Juk mes apie Šiaurinę g. diskutuojam, o ne bendrai apie judumą.
    Tas kažkas ne tik Šiaurinės gatvės, bet apskritai visų gatvių siaurinimo temas (pavyzdžiui KMP Kaune) nusprendė suplakti čia, nes kažkam tai atrodo netinkama ir skaudi diskusijų tema, kurią reiktų visais įmanomais būdais slopinti. Kas gi tas "kažkas" galėtų būti?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Tuose mano įkeltuose vaizduose matėsi, kad skaičiai įrašyti ir gatvės dalyje iki Stanevičiaus g., kuri per I etapą bus netiesiama. Tai spėju, kad įvertino.

    Bet turbūt abudu galim sutikti, kad reikia išsamesnių eismo srautų analizių ir gatvių projektavimo remiantis tikslesniais duomenimis. Dabar nelabai yra kažkokio konkretaus pagrindimo, arba aš jo nemačiau.
    Bet šiaip žiūrint iš darnaus judumo perspektyvos, A+1+1+A būtų pats geriausias variantas. Jeigu ir susidarytų spūstis – kamštyje stovintis vairuotojas matytų šalia pralekiantį autobusą ir susimąstytų
    Tiesiant su daug „rezervo“, gali susidaryti gana daug „induced demand“, ko reikėtų vengt.
    Iki Stanevičiaus g. ir yra pirmo etapo apimtis. Toliau skaičių nesimatė, tai sunku pasakyt.

    Gatvės apkrovimas būsimais pastatais nėra induced demand. Daryt kaip nori, bet gyventojams parkavimo vietos privalės būti įrengtos, verslo centrams taip pat. Bendrai, taip grubiai ant žemėlapio apsibrėžus aplink gatvę suformuotus sklypus, kurie dabar yra tušti gaunasi apie 26ha užstatymui paruoštos žemės. Vien prie Vakarinio aplinkkelio užstatymui praktiškai paruošta bent 16ha ploto kvartalas (kur dabar jau tuštėjantis garažų masyvas). O kur dar yra teritorijos be suformuotų sklypų palei būsimą gatvę arba su visokiais garažais. Tai dar bent keletas hektarų. Pavyzdžiui Perkūnkiemio blogieji kvartalai užima apie 24ha, jame gyvena apie virš 10 tūkst žmonių. Na tai paskaičiuok, kad ir su 30% mažesniu tankiu, kiek bus gyventojų, kokie bus nauji srautai.

    P.S. Nesuprantu kodėl kažkas sugalvojo šitą diskusiją apie Šiaurinę g. perkelt prie Darnaus judumo. Juk mes apie Šiaurinę g. diskutuojam, o ne bendrai apie judumą.
    Paskutinis taisė Creatium; 2021.01.23, 09:51.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tamstai savo argumentus galiu ir padubliuot, nes bent jau faktais kalbam.

    Šiaip nesu žinovas šioje srityje. Bet panašu, kad Šiaurinės g. PP skaičiuose buvo įvertinti tik pirmo etapo srautai, be papildomų srautų dėl galimybės kirsti miestą nuo pat Žirmūnų. Taip pat greičiausiai nebuvo įvertintas galimas šios gatvės apstatymas pastatais (komercija, gyvenamieji, galbūt net visuomeniniai). Taip pat nebuvo įvertintas galimas smulkių rajono gatvių pertvarkymas į ramaus eismo gatves, galimas tranzito ribojimas.

    Todėl man ir neatrodo logiška remtis vien tik šiais skaičiais ir dėl to gatvę tiesti minimaliausių parametrų. Panašu, kad todėl gatvė ir nėra projektuojama 1x1, nes kad srautai bus numato ir miesto architektai.

    Dėl 2x2 galima būtų diskutuoti per VT prioriteto prizmę.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Automobiliu tai reiškia važiavimą visokiomis D kategorijos gatvelėmis ir skersai gyvenamuosius rajonus. Pavyzdžiu, Rygos g.

    Gatvių tinklas puikiai matosi maps.vilnius.lt įsijungus gatvių kategorijas. Visos spalvotos - daugiau ar mažiau pagrindinės gatvės, visos kitos yra D kategorijos. Mėlynas punktyras - Šiaurinė g.

    Click image for larger version Name:	Screenshot 2021-01-22 204613.jpg Views:	0 Size:	294,6 kB ID:	1856887



    Ties SEB arena yra D kategorijos gatvės. Absoliučiai jokio tranzito ten neturėtų būti.
    Kodėl? Ten kaip tik nieko aplink nėra išskyrus visokius servisiukus ir sporto arenas. Būtų puikiausia trasa tranzitui ir net galima būtų tam tikslui praplatinti, jei kapinės netrukdytų. Bet kadangi ten didelis srautas iš plačios Ozo gatvės gali pasidalinti į dvi siauresnes Ąžuolyno/Viršuliškių ir Rygos gatves, tai kažko blogo tame nematau.

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Lunatikams luditams nieko įrodyti neįmanoma.
    Tai tiesiog prioritetų klausimas. Ir aišku argumentai, kad kilometrą kitą pasisukinėti automobiliu yra baisi kankynė, hemorojus ir sukelia užterštumą mieste ir tam reikia brangaus naujo greitkelio, tikrai neįtikina.
    Paskutinis taisė index; 2021.01.22, 19:57.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Lunatikams luditams nieko įrodyti neįmanoma.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Kas automobiliu yra visai nedaug. Kokiems dviratininkams neretai didesnius lankus tenka daryti.
    Automobiliu tai reiškia važiavimą visokiomis D kategorijos gatvelėmis ir skersai gyvenamuosius rajonus. Pavyzdžiu, Rygos g.

    Gatvių tinklas puikiai matosi maps.vilnius.lt įsijungus gatvių kategorijas. Visos spalvotos - daugiau ar mažiau pagrindinės gatvės, visos kitos yra D kategorijos. Mėlynas punktyras - Šiaurinė g.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2021-01-22 204613.jpg Views:	0 Size:	294,6 kB ID:	1856887

    Parašė index Rodyti pranešimą
    Yra tekę ne tiek mažai važinėti net ir daugmaž piko metu, net ir toje siaurojoje vietoje ties SEB arena ir vienintelė vieta, kuri šiek tiek užsikiša yra sankryža su Laisvės prospektu. Bet ir tai tik per patį piką..
    Ties SEB arena yra D kategorijos gatvės. Absoliučiai jokio tranzito ten neturėtų būti.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Nu jo. Pirma reikėjo įrengti šaligatvį kažkur, o tik po to VA tiesti, kuris žiauriai nuėmė užkimšimą iš Laisvės pr. Bullshitas
    Tai ten yra aplinkelis, miesto apvažiavimui. Šiaurinė tedubliuoja Ozo gatvę ir yra patogesnė važiuoti rytų/vakarų kryptimi, kai Ozo gatvėje išskyrus patį piką nėra didelio užkimšimo. Yra tekę ne tiek mažai važinėti net ir daugmaž piko metu, net ir toje siaurojoje vietoje ties SEB arena ir vienintelė vieta, kuri šiek tiek užsikiša yra sankryža su Laisvės prospektu. Bet ir tai tik per patį piką.

    Betono nuolaužos vietoje šaligatvio yra net ne "kažkur", bet net Neries krantinėje, pačiame centre.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Truputi ilgiau užtrunki nuvažiuoti ir tenka lėtai pasisukinėti, vietoje to, kad su vėjeliu prašvilptum? Vaje, baisu.
    Šiaip iš tikro pirma gal reiktų sutvarkyti esamas gatves, su duobėmis, išbyrėjusiais šaligatviais, kvailu suplanavimu, o po to jau statyti naujus greitkelius, kurie truputi kelionę sutrumpintų.
    Nu jo. Pirma reikėjo įrengti šaligatvį kažkur, o tik po to VA tiesti, kuris žiauriai nuėmė užkimšimą iš Laisvės pr. Bullshitas

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Aik jau, kokie 3km? Maksimum 1km daugiau negu kad planuota Ozo g. trasa iki Vakarinio aplinkkelio. O daugeliu atveju ir mažiau.
    Ar moki naudotis maps.com priemonėmis atstumui matuoti? Ir jauti skirtumą tarp tiesios 2 juostų trasos ir 1 juostos vingiavimo?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Tas "truputį" tai min >3 km tai hemarojinais manevrais.
    Aik jau, kokie 3km? Maksimum 1km daugiau negu kad planuota Ozo g. trasa iki Vakarinio aplinkkelio. O daugeliu atveju ir mažiau.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Kas automobiliu yra visai nedaug. Kokiems dviratininkams neretai didesnius lankus tenka daryti.
    Esmė ne atstumas, bet gaištamas laikas, didelis oro užterštumas ir t.t.
    Toks jausmas, kad kaip tikras luditas pervažiuotum per visas tiesesnes didesnes gatves su dideliu plūgu skersai ir bandytum įtikinti, kad tai gerina miesto infrastruktūrą ir atitinka darnų judėjimą

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Lyginant su dabar Alytuje esančiais gatvių pločiais, tai 0.5 ten tikrai užtektų
    Keisti argumentai šiaip. Gatvių plotis (juostų skaičius) pagal srautus projektuojamas, ne pagal gyventojų skaičių. Alytuje gali būti ir 6 juostų greitkelis, jeigu pro jį eina magistralinė regiono gatvė. Arba gali būti vietiniam naudojimui skirta 4 juostų gatvė, jeigu ji surenka srautą iš viso miesto.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Na, kaip. Šiaurinei paraleliai jau eina Ozo greitkelis, kurio vienintelis trūkumas, kad norint į aplinkelį išvažiuoti truputi pasisukinėti tenka.
    Laaabai paraleliai. Taip paraleliai, kad net eik tu sau.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-01-22 201928.jpg
Views:	799
Size:	623,8 kB
ID:	1856866

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Nes Vilniuje, kaip ir Varšuvoje, nėra paraleliai einančių gatvių.
    Na, kaip. Šiaurinei paraleliai jau eina Ozo greitkelis, kurio vienintelis trūkumas, kad norint į aplinkelį išvažiuoti truputi pasisukinėti tenka.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kokiam Alytui užtektų 0,5 juostos gatvių? 10 kart mažesnis už Vilnių.
    Lyginant su dabar Alytuje esančiais gatvių pločiais, tai 0.5 ten tikrai užtektų

    Komentuoti:

Working...
X