Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A19 / 106] Vilniaus pietinis aplinkkelis

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sakyčiau, kad žemės išpirkimas yra pirmas (ir ne vienas) žingsnis link tiesimo.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Ar gerai suprantu darbų eiliškumą ir tą "vieną žingsnį":
      1. išpirkti sklypus;
      2. paruošti projektinius pasiūlymus;
      3. paruošti techninį projektą;
      4. statyti.

      1 punktas dabar truks 2 metus, 2-3 dar kokius 2-3?
      Praleidai teismai

      Čia yra paskutinis žiksnis iki to kol pradėsime kažka rimtai daryti

      Comment


        Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą

        Praleidai teismai

        Čia yra paskutinis žiksnis iki to kol pradėsime kažka rimtai daryti
        Jei obejktas turi starteginę reikšmę, tai žemės paėmimas supaprastintas (galima nelaukti teismų pabaigos). Bet koks jo statusas, aš nežinau.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Jei obejktas turi starteginę reikšmę, tai žemės paėmimas supaprastintas (galima nelaukti teismų pabaigos). Bet koks jo statusas, aš nežinau.
          Šitas taip, bet dar yra rangovai. O ten be teismų deje bet retai kada apsieina.

          Comment




            www.lrt.lt 2018.03.23
            Iki Vilniaus pietinio aplinkkelio tiesimo II etapo darbų pradžios – vienas žingsnis

            Antrajame aplinkkelio statybų etape bus rekonstruotas krašto kelio Vaidotai–Baltoji Vokė ruožas ir nutiestas naujas dviejų eismo juostų kelias iki magistralinio kelio Vilnius–Lyda. Aplinkkelio trasa iki maždaug 9 km turėtų sutapti su krašto keliu Vaidotai–Baltoji Vokė.
            Nuo šio kelio sankryžos su įvažiavimo keliu į Vaidotų geležinkelio stotį bus tiesiamas visiškai naujas kelias. Ties Valčiūnų gyvenviete naujas kelias kirs geležinkelį ir rajoninį kelią Ąžuolijai–Juodšiliai–Jašiūnai, toliau eis per Dusinėnų mišką, kol pasieks magistralinį kelią Vilnius–Lyda.

            Aplinkkelio ruože suplanuotos 3 dviejų lygių sankryžos ties Vaidotų geležinkelio stotimi, susikirtimuose su keliais Ąžuolijai–Juodšiliai–Jašiūnai ir magistrale Vilnius–Lyda.

            https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=77506161

            Comment


              pasirode II etapo breziniai: https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...tiesti-projek/

              Comment


                Teko kiek laiko pagyventi Pagiriuose ir kasdien vazineti jau padaryta aplinkkelio trasa. Is tikruju abejotino reikalingumo visas projektas i rytus nuo Paneriu... (mano nuomone).
                Kur kas didesne nauda duotu Eisiskiu plento praplatinimas iki 2x2 - ten srauto zymiai daugiau.
                Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.01.16, 09:28.

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                  Teko kiek laiko pagyventi Pagiriuose ir kasdien vazineti jau padaryta aplinkkelio trasa. Is tikruju abejotino reikalingumo visas projektas i rytus nuo Paneriu... (mano nuomone).
                  Kai aplinkelis neužbaigtas, tai ir srauto nėra. Teoriškai turint pilną aplinkelį jis nuimtų dalį srauto nuo Gerosios Vilties, Gariūnų, Tūkstantmečio gatvės ir Liepkalnio.

                  Comment


                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                    Teko kiek laiko pagyventi Pagiriuose ir kasdien vazineti jau padaryta aplinkkelio trasa. Is tikruju abejotino reikalingumo visas projektas i rytus nuo Paneriu... (mano nuomone).
                    Kur kas didesne nauda duotu Eisiskiu plento praplatinimas iki 2x2 - ten srauto zymiai daugiau.
                    Gal į pietus? Nevažinėjote tada, kai jo nebuvo? Šiaip srautas ten tikrai periodinis.

                    Pirmiausia pagal apkrovas turėtų būti panašiai rekonstruotas A4 bent jau iki atsišakojimo Trakų Vokėje.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Kai aplinkelis neužbaigtas, tai ir srauto nėra. Teoriškai turint pilną aplinkelį jis nuimtų dalį srauto nuo Gerosios Vilties, Gariūnų, Tūkstantmečio gatvės ir Liepkalnio.
                      Nieko jis ten nenuims. Dabar vienintelis stabdis, kuris paskatintų tranzitu važiuojančius rinktis pietinį aplinkkelį yra Liepkalnio sankryža. Ją rekonstravus, visą miestą nuo Gariūnų iki Nemėžio bus galima pravažiuot be kamščių (išskyrus nebent dėl avarijos ar piko meto). Tada net navigacija greičiausiai neves važiuot per pietinį dėl papildomų km.
                      You might surprise yourself.

                      Miestai.net FB

                      Comment


                        Parašė spirit Rodyti pranešimą

                        Nieko jis ten nenuims. Dabar vienintelis stabdis, kuris paskatintų tranzitu važiuojančius rinktis pietinį aplinkkelį yra Liepkalnio sankryža. Ją rekonstravus, visą miestą nuo Gariūnų iki Nemėžio bus galima pravažiuot be kamščių (išskyrus nebent dėl avarijos ar piko meto). Tada net navigacija greičiausiai neves važiuot per pietinį dėl papildomų km.
                        Nuo Gariūnų iki Lydos pl. tiesti turėtų apsimokėti, nes norint važiuoti link A15 vis tiek reikėtų kirsti Liepkalnio g. šviesoforą, važiuoti miestietiško tipo Liepkalnio g. A19 jau nuo Gariūnų būtų užmiesčio tipo kelias. Dėl A3 sutinku. Visi važiuos pro Tūkstantmečio g. Srautai tarp A15 ir A3 turėtų būti nedideli. Nebent tiesiog norima padoraus Rudaminos ir Skaidiškių aplinkkelio, kuris tiesiog pridėtų komforto.

                        Nebent įvestų tonažo ribojimą Tūkstantmečio g. ir gal Oslo g.?

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                          Nebent įvestų tonažo ribojimą Tūkstantmečio g. ir gal Oslo g.?
                          labai abejoju kad esant Nordika/Ikea/Decathlon ir t.t. sleniui ives tonazu apribojima ir stabdytu visas ten vaziuojancias furas tikrinant ju vaztarascius.

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                            Nuo Gariūnų iki Lydos pl. tiesti turėtų apsimokėti, nes norint važiuoti link A15 vis tiek reikėtų kirsti Liepkalnio g. šviesoforą, važiuoti miestietiško tipo Liepkalnio g. A19 jau nuo Gariūnų būtų užmiesčio tipo kelias. Dėl A3 sutinku. Visi važiuos pro Tūkstantmečio g. Srautai tarp A15 ir A3 turėtų būti nedideli. Nebent tiesiog norima padoraus Rudaminos ir Skaidiškių aplinkkelio, kuris tiesiog pridėtų komforto.

                            Nebent įvestų tonažo ribojimą Tūkstantmečio g. ir gal Oslo g.?
                            Tie, kas važiuoja Lydos-Gariūnų kryptimi, ir dabar važiuoja per pietinį nes greičiau ir trumpiau negu per Liepkalnį. O ir eismas per visus tuos Juodšilius ir Rudaminą nėra toks intensyvus kad reiktų to aplinkkelio. O tarp A15 ir A3 naudotųsi pagrinde nebent vietiniai gyventojai ir tai su sąlyga kad būtų įrengta jungtis su 106 tarp Skaidiškių ir Rudaminos.

                            Apie kažkokią didesnę naujo aplinkkelio apkrovą būtų galima kalbėti jei jis būtų tiesiamas ne iki A3, o iki 103.
                            You might surprise yourself.

                            Miestai.net FB

                            Comment


                              Bus tiesiama, yra nekurių žmonių jau supirkti sklypai trasoje, kurie laukia išpirkimo

                              Comment


                                Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                                Bus tiesiama, yra nekurių žmonių jau supirkti sklypai trasoje, kurie laukia išpirkimo
                                Žinios - pinigai. Produktyvūs kai kurie

                                Comment


                                  Vakar pristatytame Lietuvos automobilių kelių direkcijos kelių tiesimo strategijos iki 2035 metų projekte numatytas 15 aplinkkelių poreikis.
                                  Per ateinančius 16 metų LAKD strategai prisiėmė ambiciją nutiesti net 1 (vieną) aplinkkelį - pietinį Vilniaus aplinkkelį.


                                  LAKD. VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KELIŲ PRIEŽIŪRA IR PLĖTRA 2019–2035 METAIS
                                  http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ilga...-tinklo-pletra
                                  http://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/do...0projektas.pdf

                                  Pasiūlymus galima teikti: keliai2035@lakd.lt

                                  Comment


                                    II etapas tik 2033-2035 metais?? Berods, turėtų būti dar III etapas nuo Lydos iki Minsko pl.
                                    Gal geriau suplanuoti, kad dėl "darnios judros" ir "darnios važos" automobilių srautai 2050 m. sumažės dvigubai ar dar labiau. Statyti daugiau nieko nereikės. Reikės planuoti nebereikalingų kelių ardymo darbus.

                                    Comment

                                    Unconfigured Ad Widget

                                    Collapse
                                    Working...
                                    X