Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedis
    replied
    Šio susisiekimo ministro (M.Skuodžio) užmojai gan dideli, jei ras tinkamą būdą reformuoti KPPP sistemą, gal nuosekliau ir tikslingiau bus vystomi projektai. Įdomi idėja su 3 metų finansavimu, kad viešieji pirkimai nevėluotų laukiant naujų metų sąmatos.


    Tobulinant KPPP lėšų administravimą, visų pirma bus siūloma atsisakyti šiuo metu Biudžeto įstatyme Susisiekimo ministerijai suteiktos teisės didelę KPPP lėšų dalį skirti Seimo nustatytiems tiksliniams projektams. Pvz., šiemet iš visos 531,6 mln. eurų KPPP sąmatos tokiems projektams tenka 145 mln. eurų. Šias lėšas skirsto ministerija, nebūtina laikytis KPPP finansavimo įstatyme nustatytų proporcijų valstybinės ir vietinės reikšmės keliams, lėšas galima skirti politiniu sprendimu, be aiškių projektų atrankos kriterijų. Taip pat siūloma atsisakyti kitų KPPP finansavimo išimčių, pačią sistemą darant paprastesne ir sudarant prielaidas KPPP vietinės reikšmės keliams skiriamos dalies tolygesniam paskirstymui tarp šalies savivaldybių. Keičiant tokią praktiką, siekiama depolitizuoti lėšų skirstymą.
    <...>
    Siūloma atsisakyti 5 proc. programos biudžeto rezervo. Tai leis panaikinti praktiką, kai rezervo lėšos buvo tapusios savotiška atskira kelių finansavimo programa, o sprendimai dėl lėšų skyrimo buvo stipriai politizuoti.
    Šaltinis

    Neužilgo vyks viešoji konsultacija su visuomene, nuorodoje yra trumpas pristatymas ir aprašas bei registracija
    Šaltinis

    Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	117
Size:	456,6 kB
ID:	1894685

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Jei inkilus daužydavo, tikėdamiesi negaut baudų, tai matyt šitie irgi kentėdavo..
    Įsivaizduoju. Atvažiuoja koks pacukas su beisbolo lazda. Užsimoja daužti ir tada sustoja paskaityti kas parašyta ant aparato.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Čia ant dežutės parašyta kad ne greičio matuoklis tam kad kas iš pykčio nenuluptų ar kaip?
    Jei inkilus daužydavo, tikėdamiesi negaut baudų, tai matyt šitie irgi kentėdavo..

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Čia ant dežutės parašyta kad ne greičio matuoklis tam kad kas iš pykčio nenuluptų ar kaip?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Gal tikrina, ir paskui palygins abiejų parodymus?
    Šioje vietoje jau ne pirmą kartą. Deda kartais kelių km atstumu kitur, kartais mieste. Panašu, kad kas kelias savaites ten pat deda. Tai ir įdomu, kam tiek matavimų.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Pastaraisiais metais vis dažniau tenka matyti laikinai sumontuotą srautų skaičiavimo įrangą valstybinės ir rajoninės reikšmės keliuose. Kas įdomu šiuo kartu, tai kad sumontuota toje vietoje, kur yra pastovi matuoklė. Galbūt pastovi matuoklė nebeveikia?
    Gal tikrina, ir paskui palygins abiejų parodymus?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Pastaraisiais metais vis dažniau tenka matyti laikinai sumontuotą srautų skaičiavimo įrangą valstybinės ir rajoninės reikšmės keliuose. Kas įdomu šiuo kartu, tai kad sumontuota toje vietoje, kur yra pastovi matuoklė. Galbūt pastovi matuoklė nebeveikia?
    Taip pat ant pačios matuoklės nurodytas nebeegzistuojantis institutas. Ar dabar matuoja TKA? Gal pagal tai sprendžia eilės tvarką rekonstrukcijoms? Nors dabar įranga yra tikrai gerame kelyje (KK102, ties sankryža su KK112. Nors rekonstruota atkarpa ir senokai, tačiau išsilaikiusi tikrai puikiai.)

    Click image for larger version

Name:	20210515_175832.jpg
Views:	577
Size:	1,64 MB
ID:	1885674 Click image for larger version

Name:	20210515_175901.jpg
Views:	586
Size:	3,84 MB
ID:	1885675

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Naujasis Lentvaris. Ant kelio, trumpame ruože, užsipildavo vanduo. Net karštą vasaros dieną, kai visur sausa, būdavo, jog galima įvažiuoti į vandenį. Vėluoja su termino pabaiga.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210412_165228.jpg
Views:	1341
Size:	1,09 MB
ID:	1877460

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210412_165246.jpg
Views:	1333
Size:	1,36 MB
ID:	1877461

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210412_165420.jpg
Views:	1336
Size:	1,32 MB
ID:	1877462

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210412_165521.jpg
Views:	1331
Size:	1,30 MB
ID:	1877463

    Atgal:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210412_165543.jpg
Views:	1336
Size:	1,00 MB
ID:	1877464

    Senas vaizdas:
    Click image for larger version

Name:	download.png
Views:	1345
Size:	2,47 MB
ID:	1877465
    https://www.google.com/maps/@54.6613...7i13312!8i6656

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė irwel Rodyti pranešimą

    Sąrašo viršuje yra likusios via baltikos atkarpos,jas suskirstant pagal srautus. Kaunas-Kėdainiai prioritetas,poto srautai žinoma krinta. Bet būkim optimistai, turim prienai -birstonas 2x2 su niekiniu srautu.
    Prienai - Birštonas laikyčiau labiau ne 2+2, o 2+1 Trakai-Prienai-Marijampolė kelyje. Patogi vieta aplenkti stambų/lėtą transportą. Reiktų daugiau tokių atkarpų ten kur galima jas pigiai padaryti.

    Komentuoti:


  • irwel
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O kas yra sąrašo priekyje, jei ir taip čia srautas lenkia net kai kurias A2 atkarpas? Beje, Šiauliai - Radviliškis kelias padarytas į normalų greitkelį vien tik dėl vietinio didelio srauto, tarptautinio tranzito prasme tas kelias visiškai nereikšmingas, fūrų taip pat važiuoja mažai.
    Sąrašo viršuje yra likusios via baltikos atkarpos,jas suskirstant pagal srautus. Kaunas-Kėdainiai prioritetas,poto srautai žinoma krinta. Bet būkim optimistai, turim prienai -birstonas 2x2 su niekiniu srautu.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė irwel Rodyti pranešimą

    Na ,šiuo keliu nevyksta dažnai ,,fūros,, jis netranzitinis,jis mažai reikšmingas verslui, tai bus sarašo galę kalbant apie 2x2
    O kas yra sąrašo priekyje, jei ir taip čia srautas lenkia net kai kurias A2 atkarpas? Beje, Šiauliai - Radviliškis kelias padarytas į normalų greitkelį vien tik dėl vietinio didelio srauto, tarptautinio tranzito prasme tas kelias visiškai nereikšmingas, fūrų taip pat važiuoja mažai.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    Kad Šiauliai-Bubiai tikrai ne sovietinė atkarpa, nutiesta jau šio forumo laikais.
    Ai prisimenu. Dar 2000-aisiais, įstojus į ES, buvo tiesiamos 2x2 magistralinių kelių atkarpos su daugybę nuovažų. Turime A12 ties Šiauliais, A13 ties Klaipėda, A6 ties Jonava.

    Vėliau pradėjo atsiradinėti tokie dalykai kaip jungiamieji keliai, o tokio tipo keliai liko nebent tik greito eismo gatvės (A19 ir tai tik iš dalies) ir krašto keliai (kelias 102 ties Vilniumi).
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.04.11, 16:19.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Jei mažai fūrų, tai užtenka 2+1. Ten kur daug fūrų, geriau 2x2. Manau 130 tokiu atveju užtenka 2+1.



    Sovietinės 2x2 atkarpos. Galbūt šiandien būtų tik 2+1, kaip Panevėžio aplinkkelis, kuris pats turėtų būti 2x2. Tiesa, ateitis dėl A12 gali pasisukti įvairiai dėl Kaliningrado srities atvirumo. Ilgai tai buvo kone svarbiausias tranzitinis kelias Lietuvoje, kol juos sovietmečiu pakeitė nauji tranzitiniai keliai Lietuvoje ir po Sovietų griūties atsiradusi Via Baltica bei Kaliningrado srities santykinio užsidarymo ir nebegalėjimo būti tokia tranzitine teritorija kokia buvo ankstesniais laikais.
    Kad Šiauliai-Bubiai tikrai ne sovietinė atkarpa, nutiesta jau šio forumo laikais.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė irwel Rodyti pranešimą

    Na ,šiuo keliu nevyksta dažnai ,,fūros,, jis netranzitinis,jis mažai reikšmingas verslui, tai bus sarašo galę kalbant apie 2x2
    Jei mažai fūrų, tai užtenka 2+1. Ten kur daug fūrų, geriau 2x2. Manau 130 tokiu atveju užtenka 2+1.

    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Važiuoja panašiai fūrų kaip 2+2 A11 atkarpoje Šiauliai-Kuršėnai ar A12 Šiauliai-Bubiai.
    Sovietinės 2x2 atkarpos. Galbūt šiandien būtų tik 2+1, kaip Panevėžio aplinkkelis, kuris pats turėtų būti 2x2. Tiesa, ateitis dėl A12 gali pasisukti įvairiai dėl Kaliningrado srities atvirumo. Ilgai tai buvo kone svarbiausias tranzitinis kelias Lietuvoje, kol juos sovietmečiu pakeitė nauji tranzitiniai keliai Lietuvoje ir po Sovietų griūties atsiradusi Via Baltica bei Kaliningrado srities santykinio užsidarymo ir nebegalėjimo būti tokia tranzitine teritorija kokia buvo ankstesniais laikais.
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.04.11, 12:24.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Važiuoja panašiai fūrų kaip 2+2 A11 atkarpoje Šiauliai-Kuršėnai ar A12 Šiauliai-Bubiai.

    Komentuoti:


  • irwel
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kaunas - Prienai eismo intensyvumas laisvai traukia iki 2x2 kelio, nes yra didesnis nei pvz. A2 atkarpoje nuo Panevėžio iki Ukmergės ar A9 Šiauliai - Radviliškis.

    Na ,šiuo keliu nevyksta dažnai ,,fūros,, jis netranzitinis,jis mažai reikšmingas verslui, tai bus sarašo galę kalbant apie 2x2

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kaunas - Prienai eismo intensyvumas laisvai traukia iki 2x2 kelio, nes yra didesnis nei pvz. A2 atkarpoje nuo Panevėžio iki Ukmergės ar A9 Šiauliai - Radviliškis.

    Įdomu, kaip ten su sunkvežimių srautais. Jei nutiesus Via Baltica iki PL sienos, daug sunkvežimių nebevažiuos 1+1 (130, 132 keliai), tai gal tada užtenka 2+1.
    Pats kelias yra daugiau "priemiestinio" ar vietinio susisiekimo pobūdžio, taip ir negavo magistralinio kelio statuso.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė irwel Rodyti pranešimą

    Na nera tokio srauto,kaip tarkim Jonava-Kaunas,tai nemanau ,kad kada bus 2x2 . Sekantis etapas po ,,Marė,,-LT siena, bus Kaunas-Kėdainiai ,kur bus 2x2 ven dėl to ,kad reikia centrinei šalies pramonei,bei ,kad dubliujoasi su via baltika. Šiauliai-Panevėžys ir tie 2x2 nu niekaip neišsimuša
    Kaunas - Prienai eismo intensyvumas laisvai traukia iki 2x2 kelio, nes yra didesnis nei pvz. A2 atkarpoje nuo Panevėžio iki Ukmergės ar A9 Šiauliai - Radviliškis.

    Komentuoti:


  • irwel
    replied
    Parašė utomnes Rodyti pranešimą
    Ar jums neatrodo, kad Kaunas - Prienai turetų būti aukštesnės kategorijos kelias lyginant su Prienai - Alytus? (turiu galvoje automobilių skaičių per dieną)
    Na nera tokio srauto,kaip tarkim Jonava-Kaunas,tai nemanau ,kad kada bus 2x2 . Sekantis etapas po ,,Marė,,-LT siena, bus Kaunas-Kėdainiai ,kur bus 2x2 ven dėl to ,kad reikia centrinei šalies pramonei,bei ,kad dubliujoasi su via baltika. Šiauliai-Panevėžys ir tie 2x2 nu niekaip neišsimuša

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė kesukazzz Rodyti pranešimą
    Siaurų kelių jaučiu galima rasti kiekvienam rajone. Čia Lietuvos gėda mano nuomone toki Lietuvos keliai. Dar man iš žinomų siaurų kelių yra:

    Šakiai – Slavikai (3806)
    Kaunas (Aukštutiniai Kaniūkai) - Babtai (1906)
    Ir vėl plakimas ausimis per žandus. Tokių kelių pilna Lenkijoje, Latvijoje ir kitur. Savo laiku tai buvo didelis žingsnis į priekį. Tai buvo kelias su asfalto danga, o ne žvyrkelis. Dabar kai kurie jų jau nebeatitinka poreikių. O kai kurie pilnai tenkina tuos poreikius. Geriau toks kelias, jei srautai nedideli, nei žvyrkelis. Yra žvyrkelių su panašiais automobilių srautais ir juos pirmiausiai reikia asfaltuoti, o ne siaurus asfaltuotus kelius. Ištekliai ne begaliniai. Viską reikia daryti su protu ir pagal prioritetus.

    Komentuoti:

Working...
X